abonnement Unibet Coolblue
pi_153746337
Vorige topics

VBL / Go Ahead Eagles
VBL / GAE Topic #2: No One Should Go Where Eagles Dare
VBL / GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
VBL / GAE topic #4 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
VBL / GAE topic #5 - Biet 'm in de rugge!
VBL / GAE Topic #6 - Fly like an Eagle!
VBL / GAE Topic #7 - Rood Geel is mooier dan Delfsblauw
VBL / GAE Topic #8 - Go ahead is niet te kraken
VBL / GAE Topic #9 - Aan gelijkspelen doen wij weer wel
VBL / GAE Topic #10 Met de scorende broer van Pieter Post
VBL / GAE Topic #11 Baas over de bal -> Nog kans op de dubbel !!
VBL / GAE Topic #12 Doet Deventer De Dubbel?
VBL / GAE Topic #14 We pro-mo-ve-ren niet!
VBL / GAE Topic #15 We're Go Ahead, We're wonderful!
VBL / GAE Topic #16 Welcome to 109 years of pure club culture
VBL / GAE Topic #17 Waar talentjes worden gekweekt
VBL / GAE Topic #18 Cup fighters !
VBL / GAE Topic #19 Back Where We Belong
VBL / GAE Topic #20 Waar handhaving nog niet zeker is !?
VBL / GAE Topic #21 Liever een droge bek...

De club

Go Ahead in Deventer is een club die in het hele land tot de verbeelding spreekt. Het technisch verzorgde voetbal, het stadion met de authentieke voetbalsfeer en de rijke historie zorgen ervoor dat de club net even iets meer uitstraling heeft dan de gemiddelde club in de Jupiler League. De Eagles (Vanaf 1 juli 1971, met dank aan trainer Barry Hughes) spelen al weer sinds 1996 op het een na hoogste niveau in Nederland, maar bezetten desondanks de zestiende plaats op de ranglijst aller tijden van de eredivisie. In 1917, 1922, 1930 en 1933 kwam de kampioen van Nederland zelfs uit Deventer! Ook Europese wedstrijden zijn geen onbekend fenomeen voor de Deventer trots, al zal de huidige selectie er weinig van weten. In 1965 werd een tweetal wedstrijden tegen Celtic gespeeld in het toernooi om de Europa Cup II.

Beroemde spelers en trainers als Bert van Marwijk, Dick Schneider, René Eijkelkamp, Michel Boerebach, Marc Overmars, Harry Decheiver, Robert Maaskant, Henk ten Cate, Cees van Kooten en Paul Bosvelt zijn het levende bewijs van het bestaansrecht van Go Ahead Eagles.

SPOILER: Overzicht vorige seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk weer Eredivisie (2013/2014):

26 mei 2013, dat was de dag waarop wij(go ahead eagles) weer terug zijn op de plek waar wij horen. DE EREDIVISIE!

Go Ahead Eagles komt na ruim zeventien jaar terug in de eredivisie. De club uit Deventer kon zich in de finale van de play-offs een 1-0 nederlaag tegen FC Volendam permitteren na de 3-0 overwinning in de eerste wedstrijd. Nadat het eerder FC Dordrecht en VVV Venlo versloeg.

Momenteel(10-03-2014) staat Eagles op een 12de plek in de Eredivisie. Met name in thuiswedstrijden staat Eagles bekend als moeilijk te verslaan. Zo is de club een jaar lang ongeslagen geweest in eigen huis. Een eerste verliespartij heeft plaatsgevonden op zondag 24 november 2013 tegen titelkandidaat Vitesse. De wedstrijd viel op doordat scheidsrechter van dienst, Danny Makkelie binnen 7 minuten twee penalty's gaf aan Vitesse.

Aan de eerste penalty ging een overtreding vooraf van Deniz Turuc, een penalty werd gegeven maar ook kreeg hij (zwaar gestraft) een rode kaart. Nog geen 5 minuten laten lag de bal alweer op de stip. Deze keer door een hands bal van Jop van der linden die juist weg draaide van de bal.

De stoppen sloegen daarop door bij een gefrustreerde fan, die vervolgens het veld op kwam om verhaal te houden.Vervolgens gooiden supporters van Go Ahead ook nog vuurwerk op het veld.

Reden genoeg voor Makkelie om het verhitte duel te staken. Na een kleine onderbreking werd de wedstrijd weer hervat met een strafschop van Lucas Piazon, die voor de tweede keer onberispelijk raak schoot vanaf de stip. Daardoor leidde Vitesse bij de rust met 2-0 in De Adelaarshorst en eindigde de wedstrijd uiteindelijk in een 3-0 overwinning voor Vitesse.

zie hierboven een mooi sfeerverslag van de wedstrijd tegen Vitesse.

Naast bovenstaande wedstrijd zijn er nog andere opmerkelijke wedstrijden gespeeld in de adelaarshorst.
Zo is er verrassend gelijk gespeeld tegen Feyenoord(2-2), werd PEC zwolle met 4-1 afgestraft en werd de wedstrijd tegen Heracles Almelo na 19 minuten gestaakt wegens noodweer/wateroverlast, waardoor het veld niet meer bespeelbaar was.
De wedstrijd werd op 4 december ingehaald vanaf de 20ste minuut en eindigde door een late treffer van Falkenburg in een 1-1.

bron: twentesport.com


Ook de 3de Overijsselse derby werd niet verloren. Eagles won met 1-0 verrassend van FC Twente door een treffer van Jarchino Antonia, die oud-keeper Nick Marsman de bal door de benen heen schoot vanuit een onmogelijke hoek.


**********************************************************************************************
Go Ahead heeft zich keurig gehandhaafd in de eredivisie in het seizoen 2013/2014.

Voor het nieuwe seizoen zijn al aangetrokken:


Robin van der Meer


Nick de Bondt


Sven Nieuwpoort


Peter van Ooijen


Mickey van der Hart

Links

http://www.ga-eagles.nl - Officiële website Go Ahead Eagles
http://www.eredivisie.nl - Officiële website Eredivisie.
http://www.foxsports.nl - FOX Sports is het sportkanaal van Nederland.
http://www.kowet.nl - Supporterssite (inmiddels gestopt)
http://www.sv-gae.nl/ - Supportersvereniging GAE
http://www.bvho.eu/ - De beruchte Bozen van het Oosten
http://www.sr-gae.nl - SupportersRaad GAE
http://www.gaeagles.com/digihome - GAE forum
http://www.eaglesfans.nl/ - Supporterssite

Daarnaast kun je voor updates met betrekking tot eagles de volgende mensen volgen op Twitter:

https://twitter.com/GAEagles - Officiële twitteraccount GAE
https://twitter.com/EdwinLugt - Officiële twitteraccount Edwin Lugt
https://twitter.com/SfeerteamADHD
https://twitter.com/GoAheadSupp
https://twitter.com/EAGLES_FANS
https://twitter.com/TrotsadIJssel
https://twitter.com/LeoHalleTribune
https://twitter.com/ForzaGAE

GAE supporters op FOK!
Xurk
mattttPUNTnl
Silver_Shark
Blinker
-Vaduz-
jaspah
NelsonWandelaar
Kluupkluup
Erasmusch
Freshthinking
Sassie
Martijn_fijn
Messenga
Sjander
GeneraalUli
eagle75
HumbertoT
daftme
Downstar
  Forum Admin / PR maandag 22 juni 2015 @ 14:41:15 #2
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_153746367
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef Obiekulu het volgende:
Sked, jij had in een ander topic nog dezelfde mening als deze kneus.
Ik vind niet dat GAE in Europa hoort, maar ik gun het ze niet dat nu het toch gebeurt zo ongeveer alles mis gaat i.t.t die clown
pi_153746386
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:41 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik vind niet dat GAE in Europa hoort, maar ik gun het ze niet dat nu het toch gebeurt zo ongeveer alles mis gaat i.t.t die clown
Mooie nuance.
Eloy juicht sowieso voor GAE.
Baalde toen Vitesse hem terughaalde.
...
  maandag 22 juni 2015 @ 14:42:51 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153746414
Mocht GAE het toch halen dan spelen ze tegen de winnaar van Balzan (Malta) tegen Zeljeznicar (Bosnië).
Gourmetten of steengrillen?
  Forum Admin / PR maandag 22 juni 2015 @ 14:43:24 #5
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_153746433
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:42 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Mooie nuance.
Eloy juicht sowieso voor GAE.
Baalde toen Vitesse hem terughaalde.
En ik juich voor Eloy. Maar het is gewoon enorm lullig dat het zo mis gaat. Je hoopt dan toch in ieder geval op een leuk avontuur. Heb niks tegen GAE ofzo
pi_153746482
En daarna Bosnie of Malta eventueel, word je ook niet blij van. Oke Malta is mogelijk nog lekker weer.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2015 @ 14:45:43 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153746500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:42 schreef Silenus het volgende:
Mocht GAE het toch halen dan spelen ze tegen de winnaar van Balzan (Malta) tegen Zeljeznicar (Bosnië).
Dat is dan weer best te doen. Vrij lullig :')

Nouja niet qua reis maar wel qua club.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2015 @ 14:58:02 #8
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153746839
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:56 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Toch stonden we er weer.

Doe ze de groeten dit jaar bij Achilles.
ANTON! ANTON! ANTON!



:D!
pi_153746852
_O-
hhhhh
  maandag 22 juni 2015 @ 15:01:21 #10
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_153746935
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_153746965
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:58 schreef Blinker het volgende:

[..]

ANTON! ANTON! ANTON!

[ afbeelding ]

:D!
Geweldige vent inderdaad. Scoorde een fantastische 2-3 in Deventer met zijn nieuwe club Groningen di jaar, waardoor de oud-speler indirect heeft bijgedragen aan de degradatie van zijn oude club. En juichte ook gewoon nog lekker sportief mee.
  User die overal opduikt 2022 maandag 22 juni 2015 @ 15:18:20 #12
186611 Haags
pi_153747299
Succes met Ferencvaros.
Zonder wrijving geen glans
pi_153747305
Arm Go Ahead ;(.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:20:28 #14
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_153747335
Sneu dit... Wordt GAE eigenlijk meer genaaid dan die Hongaren.
pi_153747552
Enigzins ironisch, EL mogen spelen wegens de fairplay prijs. Niet naar de wedstrijd mogen omdat je tegenstander wegens unfair gedrag geen supporters mag toelaten -O-
  maandag 22 juni 2015 @ 15:38:23 #16
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_153747794
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:29 schreef Humberto-T het volgende:
Enigzins ironisch, EL mogen spelen wegens de fairplay prijs. Niet naar de wedstrijd mogen omdat je tegenstander wegens unfair gedrag geen supporters mag toelaten -O-
Ahh joh, gewoon lekker met z'n allen in het stadion van Emmen op een scherpje kijken :')
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  maandag 22 juni 2015 @ 15:47:50 #17
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153748076
Go Ahead is momenteel in onderhandeling met UEFA. Later meer..
pi_153748929
Bron?
  maandag 22 juni 2015 @ 16:58:14 #19
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153750339
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:12 schreef underground1009 het volgende:
Bron?
Die ekte underground scene. ;-)
pi_153751807
Jezus wat zuur _O- En in onderhandeling met de UEFA... Die gaan echt niet voor GAE een uitzondering maken. Dat doen ze nooit.
pi_153751938
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:03 schreef Tchock het volgende:
Jezus wat zuur _O- En in onderhandeling met de UEFA... Die gaan echt niet voor GAE een uitzondering maken. Dat doen ze nooit.
Schijnt verwarring te zijn m.b.t. of het stadion nu volledig leeg moet zijn of slechts een aantal vakken.
pi_153751985
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:03 schreef Tchock het volgende:
Jezus wat zuur _O- En in onderhandeling met de UEFA... Die gaan echt niet voor GAE een uitzondering maken. Dat doen ze nooit.
Klopt, daar hoef je echt niet op te rekenen. Zelfs al zou het wel lukken, zit je dan in een verder leeg stadion te' genieten' van de sfeer..
pi_153752008
Erg flauwe tt trouwens...
pi_153752068
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:11 schreef Humberto-T het volgende:
Erg flauwe tt trouwens...
Lijkt me een vrij terechte TT.
pi_153752367
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lijkt me een vrij terechte TT.
Kan wel beter worden verwoord, als iemand een suggestie heeft kan die zich bij mij melden.
pi_153752433
Mooie loting ^O^ en wellicht als de Hongaren het te licht opvatten op weg naar Bosnie
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_153753244
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:29 schreef Humberto-T het volgende:
Enigzins ironisch, EL mogen spelen wegens de fairplay prijs. Niet naar de wedstrijd mogen omdat je tegenstander wegens unfair gedrag geen supporters mag toelaten -O-
De ironie ja. Voor 't eerst in 50 jaar weer Europa in, maar is het vooralsnog alleen Emmen. -O-
  maandag 22 juni 2015 @ 19:06:27 #28
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_153753310
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:03 schreef Sassie het volgende:

[..]

De ironie ja. Voor 't eerst in 50 jaar weer Europa in, maar is het vooralsnog alleen Emmen. -O-
Emmen ligt heeeeeel dicht bij de Duitse grens hoor. :P
  maandag 22 juni 2015 @ 19:54:52 #29
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153754456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Kan wel beter worden verwoord, als iemand een suggestie heeft kan die zich bij mij melden.
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lijkt me een vrij terechte TT.
TT is inderdaad vrij terecht. Helaas...
Die uitzondering gaat er inderdaad niet komen.
We moeten hopen op een wonder en dat we een ronde verder komen.

Tweede ronde is overigens een stuk makkelijker. Bosnië of Malta.
pi_153758517
Bericht op de site: kaartverkoop wordt beperkt, nog maar 2 kaarten per (s)cc. Dit ivm vermoeden dat er anders kaarten aan Hongaren zouden worden verkocht waardoor deze op de thuisvakken terecht zouden komen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:17:35 #31
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_153769947
Dit is ook echt zuur hoor _O-

quote:
Hoe beroerd kun je het hebben? Ben je de ene week als een kind zo blij omdat je samen met je vrouw een complete reis inclusief ticket hebt gewonnen voor de uitwedstrijd van Go Ahead Eagles in de voorronde van de Europa League, loot de club een halve week later uitgerekend het Hongaarse Ferencváros, dat vanwege een UEFA-sanctie de wedstrijd zónder publiek moet spelen. En dus moet je de wedstrijd in Deventer op televisie volgen, als die al wordt uitgezonden.
De Deventer Eaglessupporter Henk de Haan en zijn vrouw hadden zich zo verheugd op de uitwedstrijd. De Haan won de prijs vorige week bij een door de club belegde Europa-League-avond, waarbij trainer Dennis Demmers zich als volleerde quizmaster ontpopte.

Toen gistermiddag de naam Ferencváros uit de koker rolde werd hij meteen door kennissen gebeld. ,,Je mag naar Boedapest! Geweldig!''

Die vreugde was echter van korte duur. Een kwartier later hing een voorlichter van Go Ahead Eagles aan de lijn. ,,Henk, het is heel vervelend, maar mogelijk mag je er niet bij zijn. Want Ferencváros moet het duel achter gesloten deuren spelen. We weten nog niet alle ins en outs, maar hou er rekening mee dat het feestje niet doorgaat.''

De mededeling was extra zuur voor De Haan, omdat de Deventenaar 50 jaar geleden van zijn vader niet mee mocht naar Glasgow, waar Go Ahead Eagles destijds de enige Europese uitwedstrijd in de clubhistorie speelde tegen Celtic.

Kwalijk
De Haan: ,,Tja, wat moet je. Wie kan ik iets kwalijk nemen? De club in elk geval niet, die kan er ook niets aan doen. Het is niet anders. Er wordt nog onderzocht of er nog mogelijkheden zijn. Dat wacht ik nu maar even af. Maar het is wel bijzonder jammer natuurlijk. Wanneer krijg je die mogelijkheid nog? Dan moet mijn cluppie maar een ronde verder komen. Maar Ferencváros is wel een hele zware tegenstander.''
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_153773689
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:17 schreef Mkr het volgende:
Dit is ook echt zuur hoor _O-

[..]

Gelukkig mag hij alsnog mee:
http://www.ga-eagles.nl/n(...)urslid-naar-budapest

Vanaf gistermiddag is hij landelijk nieuws: Henk de Haan was vorige week als een kind zo blij toen hij tijdens een supportersavond een droomreis naar het Europa League-uitduel van Go Ahead Eagles won. Het was echter een hard gelag toen bleek dat die uitwedstrijd tegen het Hongaarse Ferencváros achter gesloten deuren plaats vindt.

Go Ahead Eagles heeft hem de prijs uitgereikt en wil er vanzelfsprekend alles aan doen de belofte naar hem waar te maken. Daarom is sinds gistermiddag goed gekeken naar manieren waarop Henk de Haan toch, samen met zijn vrouw (al jarenlang vrijwilliger bij de supportersvereniging), mee kan naar Hongarije. Daar Go Ahead Eagles wel een beperkt aantal officials van de club zelf mee mag nemen, is besloten Henk de Haan vanmiddag om 16:00 uur welkom te heten in het bestuur van Go Ahead Eagles.


Hierdoor kunnen Henk de Haan en zijn vrouw toch, samen met de delegatie van Go Ahead Eagles, afreizen naar Boedapest om de wedstrijd van zijn geliefde Go Ahead Eagles bij te wonen.
pi_153773707
Tof gedaan.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:32:08 #34
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153776249
Vanavond zit 'ie ook nog bij Eva Jinek op de bank. _O-
Het moet niet gekker worden. _O-

Mooi om te zien dat Go Ahead ondanks de degradatie springlevend is! :)
pi_153776476
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:01 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Gelukkig mag hij alsnog mee:
http://www.ga-eagles.nl/n(...)urslid-naar-budapest

Vanaf gistermiddag is hij landelijk nieuws: Henk de Haan was vorige week als een kind zo blij toen hij tijdens een supportersavond een droomreis naar het Europa League-uitduel van Go Ahead Eagles won. Het was echter een hard gelag toen bleek dat die uitwedstrijd tegen het Hongaarse Ferencváros achter gesloten deuren plaats vindt.

Go Ahead Eagles heeft hem de prijs uitgereikt en wil er vanzelfsprekend alles aan doen de belofte naar hem waar te maken. Daarom is sinds gistermiddag goed gekeken naar manieren waarop Henk de Haan toch, samen met zijn vrouw (al jarenlang vrijwilliger bij de supportersvereniging), mee kan naar Hongarije. Daar Go Ahead Eagles wel een beperkt aantal officials van de club zelf mee mag nemen, is besloten Henk de Haan vanmiddag om 16:00 uur welkom te heten in het bestuur van Go Ahead Eagles.


Hierdoor kunnen Henk de Haan en zijn vrouw toch, samen met de delegatie van Go Ahead Eagles, afreizen naar Boedapest om de wedstrijd van zijn geliefde Go Ahead Eagles bij te wonen.
Baas _O_
pi_153784112
Mooie actie idd :), nu maar hopen dat er niet ergens toch een stokje voor gestoken kan worden.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:50:01 #37
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153784276
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:44 schreef Sassie het volgende:
Mooie actie idd :), nu maar hopen dat er niet ergens toch een stokje voor gestoken kan worden.
Daar kan de UEFA iets aan doen maar dan maken ze zich volkomen belachelijk. UEFA staat gelijk aan FIFA, dus ze kunnen de negatieve publiciteit niet gebruiken.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:37:01 #38
318507 Jester65
Stay frosty
pi_153787979
Scott Calderwood is overigens de nieuwe assistent van Dennis Demmers.
pi_153803486
Nieuwe shirts zien er ook prima uit.

  woensdag 24 juni 2015 @ 18:14:59 #40
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153809579
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Nieuwe shirts zien er ook prima uit.

[ afbeelding ]
Ik ben echt enthousiast! Een van de mooiste shirts van de laatste paar jaar.
Ik denk dat ik de zwarte ga halen, helaas pas vanaf 1 augustus leverbaar. Volgende week er mee pronken zit er niet bij. :7

De nieuwe Leo Halle tribune schiet ook aardig op. Morgen gaat het dak er al op!
Begint een aardig imposante tribune te worden: http://www.destentor.nl/r(...)ead-eagles-1.5027952
  woensdag 24 juni 2015 @ 18:35:56 #41
318507 Jester65
Stay frosty
pi_153809972
Volgens Go Ahead zelf is het uittenue paars.
  woensdag 24 juni 2015 @ 19:08:53 #42
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153810831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 18:35 schreef Jester65 het volgende:
Volgens Go Ahead zelf is het uittenue paars.
Dan ben ik kleurenblind.
  donderdag 25 juni 2015 @ 11:56:32 #43
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153827187
Mooie shirts inderdaad ^O^ Het enige wat er minder op geworden is, is het ontbreken van een Eredivisie patch ;(

Ik ga er vanuit dat ik niet bij de wedstrijd in Emmen zal kunnen zijn... mijn nieuwe ClubCard aanvraag is nog niet verwerkt en de vrije verkoop is komen te vervallen :'(
pi_153829516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:56 schreef Xurk het volgende:
Mooie shirts inderdaad ^O^ Het enige wat er minder op geworden is, is het ontbreken van een Eredivisie patch ;(

Ik ga er vanuit dat ik niet bij de wedstrijd in Emmen zal kunnen zijn... mijn nieuwe ClubCard aanvraag is nog niet verwerkt en de vrije verkoop is komen te vervallen :'(
Ik kan nog een kaart bijkopen evt.
  donderdag 25 juni 2015 @ 14:09:24 #45
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153830272
Dat zou wel echt super chill zijn indien mogelijk! Ik wilde graag met een vriend gaan, maar snap dat twee kaartjes misschien te gortig is ;) Laat maar weten of het kan en of je het wilt, dan maak ik uiteraard direct geld naar je over :)
pi_153835255
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:09 schreef Xurk het volgende:
Dat zou wel echt super chill zijn indien mogelijk! Ik wilde graag met een vriend gaan, maar snap dat twee kaartjes misschien te gortig is ;) Laat maar weten of het kan en of je het wilt, dan maak ik uiteraard direct geld naar je over :)
1 kaartje kan ik wel regelen, het andere kaartje is voor mezelf bedoeld. Laat maar weten.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:48:52 #47
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153849045
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:08 schreef Humberto-T het volgende:
1 kaartje kan ik wel regelen, het andere kaartje is voor mezelf bedoeld. Laat maar weten.
Snap ik ^O^ Eén kaartje is al enorm tof van je! Om 09.00 uur start de verkoop geloof ik? Als het lukt moet je maar een berichtje sturen :)

Zie net wel dat het met de trein+bus naar van station Den Bosch naar het stadion van Emmen meer dan 3 uur reizen is, tering :')
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:41:40 #48
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153851914
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:48 schreef Xurk het volgende:

[..]

Snap ik ^O^ Eén kaartje is al enorm tof van je! Om 09.00 uur start de verkoop geloof ik? Als het lukt moet je maar een berichtje sturen :)

Zie net wel dat het met de trein+bus naar van station Den Bosch naar het stadion van Emmen meer dan 3 uur reizen is, tering :')
Ik moet vanaf Amsterdam komen, dus je moet er iets voor over hebben.
Dit ga je waarschijnlijk nooit meer meemaken. ;)
pi_153855297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:48 schreef Xurk het volgende:

[..]

Snap ik ^O^ Eén kaartje is al enorm tof van je! Om 09.00 uur start de verkoop geloof ik? Als het lukt moet je maar een berichtje sturen :)

Zie net wel dat het met de trein+bus naar van station Den Bosch naar het stadion van Emmen meer dan 3 uur reizen is, tering :')
PB verzonden
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:34:52 #50
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153855355
Het uitzicht vanaf de hoogste stoel op de nieuwe tribune:



Impressive!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:58:59 #51
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153856091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef Humberto-T het volgende:
PB verzonden
PB terug ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef Blinker het volgende:
Het uitzicht vanaf de hoogste stoel op de nieuwe tribune:

[ afbeelding ]

Impressive!
Ziet er goed uit ja!
pi_153857223
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef Xurk het volgende:

[..]

PB terug ^O^

Ik krijg nog 30 euro van je :{w
  vrijdag 26 juni 2015 @ 14:56:34 #53
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153857706
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:38 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ik krijg nog 30 euro van je :{w
:D
  vrijdag 26 juni 2015 @ 20:46:20 #54
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153866236
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:38 schreef Humberto-T het volgende:
Ik krijg nog 30 euro van je :{w
En nu krijg ik nog 2 kaartjes van je :{w
pi_153921158
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef Blinker het volgende:
Het uitzicht vanaf de hoogste stoel op de nieuwe tribune:

[ afbeelding ]

Impressive!
Nu het eerste gedeelte staat ben ik wel heel benieuwd hoe het er straks uit gaan zien als ook de hoofdtribune af is.
De club lijkt wel een nieuw soort van elan gevonden te hebben na de degradatie, ik heb bijna nog meer zin in dit seizoen dan het vorige eredivisie seizoen.
  maandag 29 juni 2015 @ 11:49:01 #56
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153922540
Het is volgens mij ook voor een groot gedeelte te danken aan de achterban van de club :) Naast het feit dat het algemeen bekend is dat GAE zijn financiële zaakjes goed op orde heeft en dat ze (op vorig seizoen na dan) aantrekkelijk voetbal spelen, heeft de club serieus één van de beste supportersgroepen in het betaald voetbal. Zowel qua sfeer als qua trouwheid. Dus dat spekt zowel de kas als het positieve gevoel wat veel mensen bij de club hebben.

Ik heb echt veel zin in donderdag, maar dat is vanzelfsprekend :9
pi_153945908
Weet iemand of de wedstrijd donderdag ook word uitgezonden?
  dinsdag 30 juni 2015 @ 10:36:20 #58
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_153947811
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 07:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Weet iemand of de wedstrijd donderdag ook word uitgezonden?
Zowel de uit- als de thuis-wedstrijd wordt door Fox uitgezonden.
pi_153971512
Ik las het gisterenavond ja, top :)
  donderdag 2 juli 2015 @ 08:54:31 #60
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153997528
Match day!! :D

Laten we er dan met zijn allen voor proberen te zorgen dat vanavond de TT niet (weer) werkelijkheid wordt *O*
  donderdag 2 juli 2015 @ 09:13:09 #61
357045 Grifte
Feijenoord
pi_153997751
Succes vanavond. Ongelooflijk zonde dat beide duels verre van optimaal zijn voor de fans, maar hopelijk bevalt de Europese trip naar het altijd pittoreske Emmen.
  donderdag 2 juli 2015 @ 09:41:10 #62
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153998142
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:13 schreef Grifte het volgende:
Succes vanavond. Ongelooflijk zonde dat beide duels verre van optimaal zijn voor de fans, maar hopelijk bevalt de Europese trip naar het altijd pittoreske Emmen.
Mijn vrouw kreeg bijna een hartverzakking toen ik haar vertelde dat de wedstrijd in Emmen is want zij is bang dat ik ergens strand op de terugweg 's nachts :+ (ik ga vanaf Den Bosch tot aan Deventer met de trein en dan met een vriend in de auto verder). Maar ik denk dat ik gewoon 10 minuten voor het einde vast richting de auto moet, om er zeker van te zijn dat ik weer thuiskom zonder taxi's e.d. Dus hopelijk zijn die laatste minuten niet te spannend, anders wordt het balen voor mij.

Ik vind het erg lastig om de sterkte van Ferencváros in te schatten. Ze speelden in de jaren '90 CL tegen Ajax, maar Ajax won in de jaren '90 de CL. Dus dat zegt sowieso niets. De #2 van Hongarije en ondanks dat er tegenwoordig bijna geen makkelijke Europese tegenstanders meer zijn, zou de top van NL hier wel van moeten kunnen winnen toch? Daarom put ik maar moed uit het feit dat wij van Feyenoord wonnen en dankzij een polletje een gelijkspel tegen Ajax weggaven ;)
pi_153998385
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:41 schreef Xurk het volgende:

[..]

Mijn vrouw kreeg bijna een hartverzakking toen ik haar vertelde dat de wedstrijd in Emmen is want zij is bang dat ik ergens strand op de terugweg 's nachts :+ (ik ga vanaf Den Bosch tot aan Deventer met de trein en dan met een vriend in de auto verder). Maar ik denk dat ik gewoon 10 minuten voor het einde vast richting de auto moet, om er zeker van te zijn dat ik weer thuiskom zonder taxi's e.d. Dus hopelijk zijn die laatste minuten niet te spannend, anders wordt het balen voor mij.

Ik vind het erg lastig om de sterkte van Ferencváros in te schatten. Ze speelden in de jaren '90 CL tegen Ajax, maar Ajax won in de jaren '90 de CL. Dus dat zegt sowieso niets. De #2 van Hongarije en ondanks dat er tegenwoordig bijna geen makkelijke Europese tegenstanders meer zijn, zou de top van NL hier wel van moeten kunnen winnen toch? Daarom put ik maar moed uit het feit dat wij van Feyenoord wonnen en dankzij een polletje een gelijkspel tegen Ajax weggaven ;)
De nr2 van Hongarije zal hier toch ook wel subtop moeten kunnen draaien. Nou ja, EL zullen net zoals de beker hier wel wedstrijden an sich zijn.
Wat ik in ieder geval hoop is dat er aanvallend wordt gespeeld en niet meer dat k*t voetbal van het laatste half jaar moet aangluren.
pi_153998398
Hup GAE
  donderdag 2 juli 2015 @ 10:19:24 #65
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_153998756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:55 schreef Humberto-T het volgende:
De nr2 van Hongarije zal hier toch ook wel subtop moeten kunnen draaien. Nou ja, EL zullen net zoals de beker hier wel wedstrijden an sich zijn.
Wat ik in ieder geval hoop is dat er aanvallend wordt gespeeld en niet meer dat k*t voetbal van het laatste half jaar moet aangluren.
Met de nieuwe aanvallende impulsen en het anvalsspel wat in het DNA van GAE zit moet dat vast goedkomen. Het enige waar ik me zorgen om maak is dat ze last krijgen van zenuwen doordat ze nog nooit eerder Europees hebben gespeeld en daardoor te voorzichtig gaan spelen. Aan ons om ze in dat geval uit de schulp te laten kruipen ;)
pi_154000586
Veel plezier vanmiddag/vanavond in Emmen. Wordt het ook nog uitgezonden?
pi_154000632
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Nieuwe shirts zien er ook prima uit.

[ afbeelding ]
Als ik trainer was ging die linker meteen naar de kapper, wat een poedel.
U MAD?
pi_154000644
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef Blinker het volgende:
Het uitzicht vanaf de hoogste stoel op de nieuwe tribune:

[ afbeelding ]

Impressive!
Is dit de tribune waar eerst het uitvak was? Kan ik ergens beelden vinden met foto's van sloop en zoals het nu is? Thanks.
U MAD?
pi_154001634
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is dit de tribune waar eerst het uitvak was? Kan ik ergens beelden vinden met foto's van sloop en zoals het nu is? Thanks.
Daar stond inderdaad de tribune met het uitvak.

Oude foto's weet ik zo niet maar op http://www.bouwwebcam.nl/adelaarshorst/ is een live weergave te zien van de opbouw.
pi_154002186
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:36 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Daar stond inderdaad de tribune met het uitvak.

Oude foto's weet ik zo niet maar op http://www.bouwwebcam.nl/adelaarshorst/ is een live weergave te zien van de opbouw.
^O^

Jammer dat ik pas vanaf 5 juni kan zien, als tribune als gesloopt is. Ziet er mooi uit zo.
Komt daar ook het uitvak?
U MAD?
pi_154002669
Ben er ook bij vanavond alleen niet in het geel en rood :+
pi_154005158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:20 schreef hafcfan het volgende:
Ben er ook bij vanavond alleen niet in het geel en rood :+
In het groen?
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:16:36 #73
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_154005727
Aan alle GAE fans veel plezier en succes gewenst vanavond ^O^ vanuit Breda
pi_154006258
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:57 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

In het groen?
Zwart/roze. Niet te missen.
pi_154009235
Wel lekker weer voor een avondje Europa League. :D
pi_154013071
Alle zenders van FOX sports zijn bij mij zwart ;(
Edensnator over 'n out
pi_154014627
Wat een scheids....
pi_154014694
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:51 schreef Humberto-T het volgende:
Wat een scheids....
Heeft er weinig van begrepen inderdaad.
pi_154014762
quote:
15s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heeft er weinig van begrepen inderdaad.
Ik had wat meer verwacht van een Engelse scheids qua fysiek spel toelaten.
pi_154018204
Was leuk. Goeie sfeer wel. Die lui waren ook niet best dus daar winnen zal best kunnen. Alleen die Gera kon nog steeds lekker ballen.
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:18:39 #81
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154019060
Geweldige sfeer! Eerste tien minuten gemist omdat mijn trein niet verder reed dan Zutphen en mijn vriend me daar moest komen oppikken :') Dus tegendoelpunt niet gezien.

Verder vond ik de eerste helft een beetje matig, slecht uitgespeelde kansen en Ferencváros had een licht overwicht. Fantastische goal en dito viering van Vriends bij de B-Side :D Tweede helft hing er een minuut of 20 wel een 2-1 voor ons in de lucht, helaas was daarna de koek wel op. Op die laatste knal van Van Overbeek na dan! Er liggen zeker kansen voor GAE volgende week lijkt me, alleen jammer dat de belangrijkste speler (de twaalfde man) er dan niet bij is }:|

Nu net weer uit Deventer vertrokken , de trein die ik wilde is uitgevallen dus nu wordt mijn reis met weer een half uur verlengd. Maar het was het waard :Y
pi_154019915
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:18 schreef Xurk het volgende:
Geweldige sfeer! Eerste tien minuten gemist omdat mijn trein niet verder reed dan Zutphen en mijn vriend me daar moest komen oppikken :') Dus tegendoelpunt niet gezien.

Verder vond ik de eerste helft een beetje matig, slecht uitgespeelde kansen en Ferencváros had een licht overwicht. Fantastische goal en dito viering van Vriends bij de B-Side :D Tweede helft hing er een minuut of 20 wel een 2-1 voor ons in de lucht, helaas was daarna de koek wel op. Op die laatste knal van Van Overbeek na dan! Er liggen zeker kansen voor GAE volgende week lijkt me, alleen jammer dat de belangrijkste speler (de twaalfde man) er dan niet bij is }:|

Nu net weer uit Deventer vertrokken , de trein die ik wilde is uitgevallen dus nu wordt mijn reis met weer een half uur verlengd. Maar het was het waard :Y
Ik denk dat dat eerder een voordeel is gezien die oost blok sfeer.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:07:55 #83
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154024973
Uiteindelijk wegens het onweer wat een stuk boom tegen de voorruit van de trein slingerde vannacht, was ik pas om 3.15 uur thuis. Vervolgens 3,5 uur geslapen en nu weer aan het werk. #KowetLife B-)

Still worth it ;)
pi_154039388
Prachtige avond gehad gisteren, met een flitsend en donderend einde ;) Wel erg jammer dat vanwege de eikels in het centrum 's middags de kans er dik in zit dat we een eventuele volgende ronde niet in Emmen mogen spelen :{
pi_154043360
Mocht Go Ahead Eagles zich in de uitwedstrijd tegen Ferencvaros plaatsen voor de tweede ronde van de Europa League, dan moet de club op zoek naar een nieuw stadion. In Emmen is de Deventer club niet meer welkom. Voor de wedstrijd van donderdagavond kwam het in het centrum tot rellen tussen fans uit Deventer en de Hongaarse fans.

Wat een pauper publiek zit er toch ook elke keer weer tussen. :')
pi_154088265
En Nieveld is binnen, hogelijk als versterking naast Vriends ipv als vervanger.

Nou nog een goede spits en je doet denk ik mee om het kampioenschap.

Over de rellende kneuzen in het centrum zullen de het verder maar niet hebben. Mocht GAE doorgaan dan hebben ze het de club goed lastig gemaakt om wat anders te regelen.
  zondag 5 juli 2015 @ 18:54:25 #87
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154093425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:18 schreef Xurk het volgende:
Geweldige sfeer! Eerste tien minuten gemist omdat mijn trein niet verder reed dan Zutphen en mijn vriend me daar moest komen oppikken :') Dus tegendoelpunt niet gezien.

Verder vond ik de eerste helft een beetje matig, slecht uitgespeelde kansen en Ferencváros had een licht overwicht. Fantastische goal en dito viering van Vriends bij de B-Side :D Tweede helft hing er een minuut of 20 wel een 2-1 voor ons in de lucht, helaas was daarna de koek wel op. Op die laatste knal van Van Overbeek na dan! Er liggen zeker kansen voor GAE volgende week lijkt me, alleen jammer dat de belangrijkste speler (de twaalfde man) er dan niet bij is }:|

Nu net weer uit Deventer vertrokken , de trein die ik wilde is uitgevallen dus nu wordt mijn reis met weer een half uur verlengd. Maar het was het waard :Y
Het was een van de meest memorabele Go Ahead dagen ooit. De sfeer in het centrum was fantastisch. Heerlijk weertje en het bier smaakte prima!
Fanzone idem dito. Lekker een gemixte fanzone met zowel Go Ahead als Ferencvaros-supporters. Dat ging allemaal prima. ( helaas ging dat in het centrum op dat moment minder goed )

En als klap op de vuurpijl ook nog een fantastische wedstrijd. Ik ben overigens zeer positief verrast door het vertoonde spel. Ten Den komt alleen te kort, een fatsoenlijke spits er bij en je bent met de huidige samenstelling favoriet voor het kampioenschap.

quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is dit de tribune waar eerst het uitvak was? Kan ik ergens beelden vinden met foto's van sloop en zoals het nu is? Thanks.
Klopt. Voorheen zag het er zo uit:



Daar mis je weinig aan. Blij dat het gesloopt is!
pi_154093466
Die back van jullie, met dreadlocks, wat is die verschrikkelijk slecht zeg :') Om te janken.
pi_154094422
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
Die back van jullie, met dreadlocks, wat is die verschrikkelijk slecht zeg :') Om te janken.
Ik hoop dat het gebrek aan ritme is of dat zijn directe tegenstander zo goed was.
Verdedigend zag het er in ieder geval niet super uit nee.
  zondag 5 juli 2015 @ 19:43:29 #90
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154095067
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
Die back van jullie, met dreadlocks, wat is die verschrikkelijk slecht zeg :') Om te janken.
Dat is inderdaad nog wel een zwakke schakel. Misschien tijd nodig.
Voor de Juup komt 'ie vast niet te kort.
pi_154108358
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef Blinker het volgende:
Daar mis je weinig aan. Blij dat het gesloopt is!
Ik was de eerste 10 tellen gefixeerd op dat aardige kontje :D

Maar heb er vorig seizoen twee wedstrijden gezeten; eenmaal uitvak en eenmaal toen ik in Deventer was tegen Dordrecht. Vond het wel schattig eigenlijk die tribune :@
U MAD?
  maandag 6 juli 2015 @ 10:10:50 #92
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154108665
quote:
3s.gif Op maandag 6 juli 2015 09:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik was de eerste 10 tellen gefixeerd op dat aardige kontje :D

Maar heb er vorig seizoen twee wedstrijden gezeten; eenmaal uitvak en eenmaal toen ik in Deventer was tegen Dordrecht. Vond het wel schattig eigenlijk die tribune :@
Haha, dat is een huisfotografe, best een stoot!

Maar on topic: De Leo Halle tribune had natuurlijk wel iets, maar het kon echt niet meer.
Nieuwe tribune wordt echt mooi. De webcam doet het niet eer aan, je moet het echt zien!
pi_154110334
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:43 schreef Blinker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad nog wel een zwakke schakel. Misschien tijd nodig.
Voor de Juup komt 'ie vast niet te kort.
Hij moest weg bij Sparta die de plee ofs niet eens haalden dus dat belooft weinig goeds.
  maandag 6 juli 2015 @ 11:59:09 #94
378489 Zhero
Koekoek!
pi_154110414
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef Blinker het volgende:

Klopt. Voorheen zag het er zo uit:

[ afbeelding ]

Daar mis je weinig aan. Blij dat het gesloopt is!
Het eerste wat ik zag op deze foto was de bips van de fotografe :9 :9 _O_
  maandag 6 juli 2015 @ 12:29:21 #95
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154110995
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 11:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij moest weg bij Sparta die de plee ofs niet eens haalden dus dat belooft weinig goeds.
Don Leo wilde hem graag houden, maar hij is inmiddels weg, dus Teijssen mocht ook weg.
Toch kan 'ie ook wel wat hoor, maar dat staat dan weer niet in de samenvatting...
  maandag 6 juli 2015 @ 12:32:20 #96
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154111053
quote:
3s.gif Op maandag 6 juli 2015 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was de eerste 10 tellen gefixeerd op dat aardige kontje :D
Ik had pre-cies hetzelfde :')

quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 11:54 schreef hafcfan het volgende:
Hij moest weg bij Sparta die de plee ofs niet eens haalden dus dat belooft weinig goeds.
Ik vond hem tegen Ferencváros ook grillig spelen. De ene keer was zijn balaanname dramatisch en verloor hij duels kinderlijk eenvoudig. De andere keer ontpopte hij zich tot een goede bal-afpakker en wist hij voorin voor wat dreiging te vormen. Hopelijk groeit hij gedurende het seizoen. In ieder geval fysiek is het een indrukwekkende verschijning.
  maandag 6 juli 2015 @ 13:07:21 #97
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154111768
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:32 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik had pre-cies hetzelfde :')

[..]

Ik vond hem tegen Ferencváros ook grillig spelen. De ene keer was zijn balaanname dramatisch en verloor hij duels kinderlijk eenvoudig. De andere keer ontpopte hij zich tot een goede bal-afpakker en wist hij voorin voor wat dreiging te vormen. Hopelijk groeit hij gedurende het seizoen. In ieder geval fysiek is het een indrukwekkende verschijning.
Met je fysiek kan je veel compenseren in de Jupiler League.
  maandag 6 juli 2015 @ 15:49:27 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_154115702
Emmen wil GAE niet meer ontvangen dankzij de Deventer' hooligans, dus mocht GAE verder komen moeten ze weer een nieuw stadion vinden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_154115841
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:49 schreef Silenus het volgende:
Emmen wil GAE niet meer ontvangen dankzij de Deventer' hooligans, dus mocht GAE verder komen moeten ze weer een nieuw stadion vinden.
Bedankt dat wisten we nog niet.
  maandag 6 juli 2015 @ 16:05:20 #100
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154116199
Ondanks dat ik het best een leuk stadion vond (dicht op het veld, geen hekken, groot open vak achter het doel) vind ik het niet héél erg dat we in een eventuele volgende ronde elders spelen. Dit was namelijk voor mij zoals eerder beschreven geen succesverhaal qua reizen :+ Zou iets dichterbij Deventer niet gewoon kunnen? Heracles of AGOVV? Of durven ze dat niet aan wegens mogelijke animositeit tussen de clubs / supporters omdat we in dezelfde streek zitten?
pi_154116237
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:05 schreef Xurk het volgende:
Ondanks dat ik het best een leuk stadion vond (dicht op het veld, geen hekken, groot open vak achter het doel) vind ik het niet héél erg dat we in een eventuele volgende ronde elders spelen. Dit was namelijk voor mij zoals eerder beschreven geen succesverhaal qua reizen :+ Zou iets dichterbij Deventer niet gewoon kunnen? Heracles of AGOVV? Of durven ze dat niet aan wegens mogelijke animositeit tussen de clubs / supporters omdat we in dezelfde streek zitten?
Heracles kan niet eens
pi_154117026
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:05 schreef Xurk het volgende:
Ondanks dat ik het best een leuk stadion vond (dicht op het veld, geen hekken, groot open vak achter het doel) vind ik het niet héél erg dat we in een eventuele volgende ronde elders spelen. Dit was namelijk voor mij zoals eerder beschreven geen succesverhaal qua reizen :+ Zou iets dichterbij Deventer niet gewoon kunnen? Heracles of AGOVV? Of durven ze dat niet aan wegens mogelijke animositeit tussen de clubs / supporters omdat we in dezelfde streek zitten?
Heracles heeft hetzelfde 'probleem', het stadion wordt verbouwt. AGOVV voldoet denk ik niet aan de normen voor europees voetbal, plus dat het echt heel klein is. Arnhem of Twente blijven dan over als mogelijke clubs.
Twente kan de huur voor een Europese wedstrijd wel goed gebruiken denk ik 8-)
pi_154117545
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Heracles heeft hetzelfde 'probleem', het stadion wordt verbouwt. AGOVV voldoet denk ik niet aan de normen voor europees voetbal, plus dat het echt heel klein is. Arnhem of Twente blijven dan over als mogelijke clubs.
Twente kan de huur voor een Europese wedstrijd wel goed gebruiken denk ik 8-)
Als je zag dat het stadion van Emmen niet eens uitverkocht was lijkt het me geen verstandige keuze om het Gelredome of de Grolsch Veste te huren. Uitwijken naar Excelsior oid is dan logischer.
pi_154118629
Jullie gaan helemaal niet door naar de volgende ronde, dus stop maar met dromen.
  maandag 6 juli 2015 @ 17:22:33 #105
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154118671
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef Intellectueel het volgende:
Jullie gaan helemaal niet door naar de volgende ronde, dus stop maar met dromen.
Zo, die weten het ook weer.
pi_154122443
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je zag dat het stadion van Emmen niet eens uitverkocht was lijkt het me geen verstandige keuze om het Gelredome of de Grolsch Veste te huren. Uitwijken naar Excelsior oid is dan logischer.
Ik denk dat sinds de gebeurtenissen in Emmen de diverse burgemeesters niet zitten te springen om gaststad te zijn. Je mag al blij zijn als je wat kan huren mocht je onverhoopt toch doorgaan.

W.b.t. de toeschouwers aantallen, een stadion van de Graafschap oid zou perfect zijn.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:11:51 #107
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154137091
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef Intellectueel het volgende:
Jullie gaan helemaal niet door naar de volgende ronde, dus stop maar met dromen.
1-1 (thuis) is natuurlijk geen goede uitgangspositie maar zeker niet kansloos. Als de uitwedstrijd een herhaling is qua beeld van de thuiswedstrijd dan is het niet ondenkbaar dat GAE met een 1-0 of 2-1 daar weg zou kunnen gaan, al besef ik me dat de kans op 0-0, 1-1 of een nederlaag groter is. [/feedthetroll ;-) ]

Wordt de wedstrijd donderdag weer uitgezonden? Hopelijk is er een beetje een fatsoenlijke live stream van te vinden.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 14:11:00 #108
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154141369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Xurk het volgende:

[..]

1-1 (thuis) is natuurlijk geen goede uitgangspositie maar zeker niet kansloos. Als de uitwedstrijd een herhaling is qua beeld van de thuiswedstrijd dan is het niet ondenkbaar dat GAE met een 1-0 of 2-1 daar weg zou kunnen gaan, al besef ik me dat de kans op 0-0, 1-1 of een nederlaag groter is. [/feedthetroll ;-) ]

Wordt de wedstrijd donderdag weer uitgezonden? Hopelijk is er een beetje een fatsoenlijke live stream van te vinden.
De wedstrijd komt sowieso op Fox. Men is in Deventer nog in overleg om de wedstrijd op de Brink uit te zenden op een groot scherm.
Vandaag moet daar duidelijkheid over komen.
pi_154146078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef Blinker het volgende:

[..]

De wedstrijd komt sowieso op Fox. Men is in Deventer nog in overleg om de wedstrijd op de Brink uit te zenden op een groot scherm.
Vandaag moet daar duidelijkheid over komen.
Het scherm komt er te staan, staat nu ook op de clubsite.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 21:11:35 #110
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154153046
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:03 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Het scherm komt er te staan, staat nu ook op de clubsite.
*O* Partehhhh *O*
pi_154206417
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 21:11 schreef Blinker het volgende:

[..]

*O* Partehhhh *O*
Mwa mwa mwa..
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:09:07 #112
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154215219
Hoop is een bitch, dat blijkt maar weer eens :+ Maar goed, realistisch gezien was de uitschakeling natuurlijk te verwachten. Als degradant tegen een vice-kampioen uit Hongarije is gewoon een zware loting. Des te knapper dat de wedstrijd vorige week in een gelijkspel (zelfs bijna een overwinning) eindigde. En geweldig dat het juist die wedstrijd was die zo'n mooi verloop kende aangezien wij dat bij hebben kunnen wonen :)

En toch een half puntje voor NL binnengesleept (wat neerkomt op 0.0833333333333333 punt voor het berekende gemiddelde) ;)

Hoe was de sfeer op de Brink? Een vriend van me stuurde nog een filmpje vlak voor de aftrap en dat zag er echt nice uit, maar bleef dat ook zo na de 3-0?

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de competitie nu, jammer dat het nog een klein maandje duurt. Zoals we al eerder hier zeiden zit er veel potentie in, zeker voor de JL. Maar zoals ook al eerder waargenomen moet Teijsse zich echt nog wat verder gaan ontwikkelen, die zag er gisteren wederom niet goed uit...
pi_154372197
Een maand voor de competitie start 'nog' maar. Het voelt een beetje vreemd na de vorige twee weken om zo'n lange tijd weer geen serieuze wedstrijden te zien.
Ben benieuwd of spits Delfouneso nog indruk weet te maken op de staf.
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:27:07 #114
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154381239
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:50 schreef Humberto-T het volgende:
Een maand voor de competitie start 'nog' maar. Het voelt een beetje vreemd na de vorige twee weken om zo'n lange tijd weer geen serieuze wedstrijden te zien.
Ben benieuwd of spits Delfouneso nog indruk weet te maken op de staf.
Zaterdag wedstrijdje tegen Excelsior. Hopelijk worden we daar iets wijzer van.
Dzepar lijkt tot nu toe de verrassing van het seizoen te worden. Eigen jeugd, nu in het eerste.
pi_154381853
Oefenduel tegen SV Epe heeft ook het debuut opgeleverd voor een van de andere nieuwe spelers, Coen Vloedgraven, die ik nog wel vaag ken van de middelbare school. Meteen een assist op Teije ten Den :) Hoop voor hem dat hij nog vaker speelminuten mag krijgen dit jaar!
  donderdag 16 juli 2015 @ 20:17:49 #116
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154395899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:09 schreef underground1009 het volgende:
Oefenduel tegen SV Epe heeft ook het debuut opgeleverd voor een van de andere nieuwe spelers, Coen Vloedgraven, die ik nog wel vaag ken van de middelbare school. Meteen een assist op Teije ten Den :) Hoop voor hem dat hij nog vaker speelminuten mag krijgen dit jaar!
Lokale jeugd is altijd tof. Het blijft toch een jongensdroom, debuteren in het eerste.
pi_154444750
0-2 verloren, ik begreep dat het een beetje een herhaling leek van 2e helft afgelopen seizoen. Weinig kansen creeren, wel redelijk wat weggeven.
pi_154456854
Stadion wordt echt bazig, hopelijk na dit jaar weer via nacompetitie promoveren!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 20 juli 2015 @ 10:33:38 #119
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154481691
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 05:18 schreef epicbeardman het volgende:
Stadion wordt echt bazig, hopelijk na dit jaar weer via nacompetitie promoveren!
Het begint aardig vorm te krijgen. Deze week gaan de stoeltjes op de nieuwe Leo Halle tribune.
Daarin zal de skyline van Deventer verwerkt worden. Ik ben benieuwd. :)
pi_154564490
De Kogel op proef komende periode. Er zal wel weinig budget zijn als je twee spitsen op proeft hebt die er om bekend staan moeizaam te scoren.

Ben benieuwd of de stoeltjes er deze week nog opkomen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:17:07 #121
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154568776
Gerucht dat Turuc morgen wordt gepresenteerd bij FC Groningen.
Zou 450k bij gemoeid zijn. Prima prijs als het waar is.
pi_154569236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:17 schreef Blinker het volgende:
Gerucht dat Turuc morgen wordt gepresenteerd bij FC Groningen.
Zou 450k bij gemoeid zijn. Prima prijs als het waar is.
Inderdaad prima prijs, goede spits voor halen en een middenvelder er nog bij. Rijsdijk is een goede backup als 10 maar mist creativiteit, in ieder geval te weinig van gezien in de ere divisie.
pi_154569819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:17 schreef Blinker het volgende:
Gerucht dat Turuc morgen wordt gepresenteerd bij FC Groningen.
Zou 450k bij gemoeid zijn. Prima prijs als het waar is.
Zou mooi zijn als Groningen hem strikt.. lekkere speler voor Groningen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:55:05 #124
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154576498
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:32 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Inderdaad prima prijs, goede spits voor halen en een middenvelder er nog bij. Rijsdijk is een goede backup als 10 maar mist creativiteit, in ieder geval te weinig van gezien in de ere divisie.
Bij Rijsdijk heb ik nooit een idee dat er een plan achter zit. Hij blijft maar met de bal lopen maar waar naartoe? Geen idee...

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:53 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als Groningen hem strikt.. lekkere speler voor Groningen.
Grunn lijkt toch het onderspit de delven. Turuc is op weg naar Turkije. (Kayserispor)
VI beweert dat Turuc gelimiteerde transfersom van 450k heeft. Koopje!
Maar beter voor ons dat hij weg gaat, de koek is op. Een ongemotiveerde speler heb je niks aan.
pi_154683070
En Tanda heeft het pand al weer verlaten. Turuc ook weg, de zoektocht naar een goede spits en middenvelders gaat verder.
  maandag 27 juli 2015 @ 21:16:25 #126
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154685662
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:05 schreef Humberto-T het volgende:
En Tanda heeft het pand al weer verlaten. Turuc ook weg, de zoektocht naar een goede spits en middenvelders gaat verder.
Toch een mooi bedrag opgehaald. Naar verluidt 500.000 euro.
Daarmee kan je toch aardig het elftal versterken.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:26:03 #127
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154786048
Leuk Europees debuut voor Jop wel :)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:56:01 #128
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154786605
Nog iemand naar de turken vanavond?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:46:58 #129
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154789314
Ik ben niet in de omgeving Deventer helaas, volg het op de social media.
Als het goed is vandaag ook uitsluitsel over de Kogel. Hoop dat hij aanhaakt.
pi_154789401
Wat voor gevoel geeft de voorbereiding? Jullie zijn iig in het voordeel dat de selectie al vergevorderd is. NAC moet nog flink bijpoten.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:55:07 #131
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154789524
Gemengde gevoelens over de voorbereiding. De eerste oefenpotjes tegen amateurs waren vanzelfsprekend positief, de 'thuis'wedstrijd tegen Ferencváros was indrukwekkend, maar alle serieuze potten (inclusief de uitwedstrijd tegen de Hongaren) erna waren nou niet bepaald overtuigend.

Hoe dan ook moet er goed meegedraaid kunnen worden richting de bovenkant van de JL, maar hoe goed (rond plek 5-7 of rond plek 1-3) zal na een aantal serieuze wedstrijden moeten gaan blijken.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:56:24 #132
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154789557
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor gevoel geeft de voorbereiding? Jullie zijn iig in het voordeel dat de selectie al vergevorderd is. NAC moet nog flink bijpoten.
Resultaten vallen tegen. Ook goede dingen gezien, maar elftal is nog niet af. Sinds het vertrek van Turuc is elke vorm van creativiteit verdwenen op het middenveld. We spelen nu voornamelijk met verdedigend ingestelde spelers op het middenveld.
Cummins lijkt eerste keus voor de keeperpositie te zijn, maar de tweede keeper kan er eerlijk gezegd niet zo veel van. Er is dus nog een volwaardige stand-in nodig.

Als het goed is komt er nog een spits ( de Kogel ), een creatieve middenvelder en een keeper.

Hoe ver NAC is? Geen idee. Is ook verre van compleet volgens mij.
Verliezen van de hekkensluiter van vorig jaar is in ieder geval geen goed teken. Kan wel eens een zwaar seizoen worden voor ons beiden.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:58:58 #133
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154789636
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:55 schreef Xurk het volgende:
Gemengde gevoelens over de voorbereiding. De eerste oefenpotjes tegen amateurs waren vanzelfsprekend positief, de 'thuis'wedstrijd tegen Ferencváros was indrukwekkend, maar alle serieuze potten (inclusief de uitwedstrijd tegen de Hongaren) erna waren nou niet bepaald overtuigend.

Hoe dan ook moet er goed meegedraaid kunnen worden richting de bovenkant van de JL, maar hoe goed (rond plek 5-7 of rond plek 1-3) zal na een aantal serieuze wedstrijden moeten gaan blijken.
Op de vleugels in ieder geval sterk op vooruit gegaan. Van Overbeek, Wolters en Hamdaoui zijn echt aanwinsten!

Middenveld hebben we op in moeten leveren, maar over Dzepar hoor ik goede verhalen.
Vertrek Turuc is een aderlating. Tegen Ferencvaros was hij mijn MOTM.

Verdediging is prima. ( zeker met Nieveld als stand-in ) Teijssen is alleen matig verdedigend, maar aanvallend weer erg sterk. Ik denk dat we zijn gebrek aan verdedigingskwaliteiten wel kunnen opvangen.

Vanavond in ieder geval weer een echte test. Ik hoop MET de Kogel.
Dan weet je iets beter waar je staat als team.
pi_154789728
De Kogel :D :')
Dat is toch ook niks.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:07:55 #135
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154789899
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:02 schreef hafcfan het volgende:
De Kogel :D :')
Dat is toch ook niks.
Overschat de Jupiler League niet. :')
Maar serieus, noem een betaalbare Nederlandse spits voor Go Ahead. Dat zijn er niet zoveel.
Door de devalueren van de Eredivisie speelt iedereen tegenwoordig in de Eredivisie. JL talenten zijn nu direct 1e of 2e spits in de Eredivisie, zie Janssen, Muhren, Veerman, Kramer, etc.
Spoeling is gewoon erg dun.

Avdic is nog wel op te halen. Maar daar pas ik voor. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Blinker op 31-07-2015 13:14:05 ]
pi_154790095
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:07 schreef Blinker het volgende:

[..]

Overschat de Jupiler League niet. :')
Maar serieus, noem een betaalbare Nederlandse spits voor Go Ahead. Dat zijn er niet zoveel.
Door de devalueren van de Eredivisie speelt iedereen tegenwoordig in de Eredivisie. JL talenten zijn nu direct 1e of 2e spits in de Eredivisie, zie Janssen, Muhren, Veerman, Kramer, etc.
Spoeling is gewoon erg dun.

Avdic is nog wel op te halen. Maar daar pas ik voor. :')
Denk niet dat Avdic in de JL wil ballen, maar je hebt gelijk is wel moeilijk wat te vinden, maar de kogel is echt matig hoor
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:18:26 #137
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154790238
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Denk niet dat Avdic in de JL wil ballen, maar je hebt gelijk is wel moeilijk wat te vinden, maar de kogel is echt matig hoor
Hij deed het bij VVV best goed. Vorig jaar was het niks. ( had Vincent Janssen voor zich )
Je moet natuurlijk ook het juiste systeem hebben voor zo'n type speler. Hij is een type Kolder, dus rendeert het beste met klassieke buitenspelers. Lekker sleuren en knokken in de 16.
Die hebben we nu weer ( Sterker nog: hele goede buitenspelers durf ik wel te zeggen! ) , dus ik denk dat de Kogel best kan gaan werken.
pi_154864186
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:18 schreef Blinker het volgende:

[..]

Hij deed het bij VVV best goed. Vorig jaar was het niks. ( had Vincent Janssen voor zich )
Je moet natuurlijk ook het juiste systeem hebben voor zo'n type speler. Hij is een type Kolder, dus rendeert het beste met klassieke buitenspelers. Lekker sleuren en knokken in de 16.
Die hebben we nu weer ( Sterker nog: hele goede buitenspelers durf ik wel te zeggen! ) , dus ik denk dat de Kogel best kan gaan werken.
de Kogel is definitief, gemengde gevoelens. Fijn dat we een spits hebben, nou maar hopen dat hij niet aan het Plet syndroom (wel veel kansen, niet scoren) ten prooi valt.
  maandag 3 augustus 2015 @ 12:36:42 #139
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_154864748
Wel meer een type Kolder dan Plet was en dat past misschien beter in het systeem. Het is wel een beetje een gok, want afgezien van het seizoen waarin hij verhuurd was aan VVV (29 wedstrijden, 14 doelpunten) heeft hij geen hele geweldige statistieken. Maar toen had hij o.a. Wolters als aangever, misschien scheelt het dat zij dus weer samenspelen.
pi_154865772
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:36 schreef Xurk het volgende:
Wel meer een type Kolder dan Plet was en dat past misschien beter in het systeem. Het is wel een beetje een gok, want afgezien van het seizoen waarin hij verhuurd was aan VVV (29 wedstrijden, 14 doelpunten) heeft hij geen hele geweldige statistieken. Maar toen had hij o.a. Wolters als aangever, misschien scheelt het dat zij dus weer samenspelen.
Waren wel veel penalty's toen. Positief is dan weer dat die bijna een zekerheidje zijn met De Kogel achter de bal. Maar was op zich geen verkeerde spits toen bij VVV.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:06:41 #141
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_154881984
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:29 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Waren wel veel penalty's toen. Positief is dan weer dat die bijna een zekerheidje zijn met De Kogel achter de bal. Maar was op zich geen verkeerde spits toen bij VVV.
Ik kan ook niet zo snel een betere betaalbaarder alternatief verzinnen.
Overigens schijnt morgen bekend te worden gemaakt dat Zwarthoed ook aansluit.
Zwarthoed was vorig jaar de eerste keeper van FC Volendam.

Middenvelder schijnt men ook al ver mee te zijn, maar daar zijn nog geen details over.
Als de keeper en middenvelder aansluiten is de samenstelling van het elftal compleet.
pi_154963084
Nou alleen nog een middenvelder erbij en we zijn redelijk compleet.
Ben benieuwd hoe deze selectie gaat presteren in de JL.

De nieuwe tribunes zien er in ieder geval echt super uit.
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:35:26 #143
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_155044852
Iemand die docu nog gezien op RTV Oost?
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:22:03 #144
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155069557
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand die docu nog gezien op RTV Oost?
Yesss. De docu was wel aardig.
Voor de geïnteresseerden: https://vimeo.com/135782712
pi_155070379
Vanavond maar eens kijken hoe het team presteert.

Goede planning trouwens voor de stadionsverbouwing, net klaar voor de 16e verwacht ik.

Belangrijkste vraag is natuurlijk, hoeveel ruimte hebben bezoekers straks bij de biertent. Wordt het weer druk/duw werk om een biertje te bemachtigen of is er wat meer ruimte gecreeerd.
pi_155087250
Hoe zit het met Turuç? Was een pareltje afgelopen seizoen. Hoorde dat Groningen interesse had. Maar later toch Bursaspor (geloof ik)?
Zit hij nog in de selectie?

Jong Ajax vanavond, makkie voor jullie :) Zie jullie hopelijk snel weer terug.
pi_155088052
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Hoe zit het met Turuç? Was een pareltje afgelopen seizoen. Hoorde dat Groningen interesse had. Maar later toch Bursaspor (geloof ik)?
Zit hij nog in de selectie?

Jong Ajax vanavond, makkie voor jullie :) Zie jullie hopelijk snel weer terug.
Zie de bovenste post op deze pagina.

Ik wist niet dat jong Ajax in Eindhoven speelt joh.
pi_155088522
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Zie de bovenste post op deze pagina.

Ik wist niet dat jong Ajax in Eindhoven speelt joh.
Bier, over heen gelezen :')
Jong PSV, alsnog makkie.

Kayserspor voor Turuç dus. Hmm, had hem veel liever in de Eredivisie gezien dit seizoen. Die zou prima bij NEC, Utrecht, ADO op z'n plek zitten dan in het verre Turkije.
pi_155094124
Yawn
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_155095089
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Bier, over heen gelezen :')
Jong PSV, alsnog makkie.
Uh, oke.
pi_155095118
Treurigheid...
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:34:40 #152
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155097215
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:53 schreef Humberto-T het volgende:
Treurigheid...
Wat was dit slecht zeg... :{
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:36:55 #153
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_155097307
Het seizoen is nog lang maar dit belooft niet veel goeds.
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:42:11 #154
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155097528
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef beantherio het volgende:
Het seizoen is nog lang maar dit belooft niet veel goeds.
Zondag herkansing. Het moet dan echt veel beter zijn.
Zo niet, dan mag Demmers wat mij betreft zijn biezen pakken. Dit sloeg helemaal nergens op.
Laffe verdedigende opstelling tegenover Jong-PSV, schandalig!
pi_155100299
Die goal was wel zuur. Matige verdediging, maar jullie keeper kon er vrij weinig aan doen. Er liepen allemaal spelers voor zijn blikveld langs.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:10:36 #156
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155106041
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Die goal was wel zuur. Matige verdediging, maar jullie keeper kon er vrij weinig aan doen. Er liepen allemaal spelers voor zijn blikveld langs.
Die goal was inderdaad slap verdedigd, maar dat vond ik nog niet eens het ergste.
Er zat gewoon totaal geen lijn in het spel. Slap spelers inschieten, nul loopacties zonder bal, constant spelers inspelen die in de dekking staan. Exact een kopie van het spel van vorig jaar.

Vorig jaar had je het excuus van het hogere niveau van de Eredivisie, maar nu?
Er wordt al langzaam aan de stoelpoten van Demmers gezaagd.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:39:00 #157
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_155106296
Op basis van wat ik gisteren gezien heb een play-off plek wel lastig worden voor jullie. Mag hopen dat het snel verbeterd, heb wel weer in in 2 ijsselderby's volgend seizoen ^O^
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_155106553
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:10 schreef Blinker het volgende:

[..]

Die goal was inderdaad slap verdedigd, maar dat vond ik nog niet eens het ergste.
Er zat gewoon totaal geen lijn in het spel. Slap spelers inschieten, nul loopacties zonder bal, constant spelers inspelen die in de dekking staan. Exact een kopie van het spel van vorig jaar.

Vorig jaar had je het excuus van het hogere niveau van de Eredivisie, maar nu?
Er wordt al langzaam aan de stoelpoten van Demmers gezaagd.
Compleet nieuwe voorhoede, zelfde vertoning inderdaad. Ook vreemd dat je de voorbereiding met Schenk speelt en dan in de eerste wedstrijd Nieveld als centrale verdediger brengt. Niet dat ik pro Schenk ben maar er lijken niet echt vaste patronen in te komen zo.

Rijsdijk mist te veel creativiteit om een nummer 10 te zijn, laat die creatieve middenvelder maar z.s.m. aanschuiven of zet gewoon van Ewijk er neer. Volgens mij was die daar ook voor gehaald.

Komende zondag mag er wat worden rechtgezet, gezien de voorbereiding en afgelopen wedstrijd heb ik weinig vertrouwen in een hoge notering.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:30:13 #159
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155108065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:58 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Compleet nieuwe voorhoede, zelfde vertoning inderdaad. Ook vreemd dat je de voorbereiding met Schenk speelt en dan in de eerste wedstrijd Nieveld als centrale verdediger brengt. Niet dat ik pro Schenk ben maar er lijken niet echt vaste patronen in te komen zo.

Rijsdijk mist te veel creativiteit om een nummer 10 te zijn, laat die creatieve middenvelder maar z.s.m. aanschuiven of zet gewoon van Ewijk er neer. Volgens mij was die daar ook voor gehaald.

Komende zondag mag er wat worden rechtgezet, gezien de voorbereiding en afgelopen wedstrijd heb ik weinig vertrouwen in een hoge notering.
Als er zondag niet dik gewonnen wordt mag Demmers wat mij betreft z'n biezen pakken.
Ik heb zelden zo weinig van een tactiek kunnen maken. Volgens mij had hij geen flauw idee wat hij aan het doen was.

Maar Play-offs gaan we sowieso wel spelen, dat lukt ons elk jaar steevast, dus dit jaar ook.
Daarnaast zijn uit- en thuis-wedstrijden altijd een verschil van dag en nacht qua kwaliteit.
pi_155150098
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:39 schreef Mkr het volgende:
Op basis van wat ik gisteren gezien heb een play-off plek wel lastig worden voor jullie. Mag hopen dat het snel verbeterd, heb wel weer in in 2 ijsselderby's volgend seizoen ^O^
Een IJsselderby is natuurlijk ook mogelijk als jullie het dit seizoen net zo slecht doen als GAE afgelopen seizoen.
pi_155173085
Hoeveel mensen van Telstar komen er gemiddeld bij GAE uit?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_155173344
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:36 schreef Aiciu het volgende:
Hoeveel mensen van Telstar komen er gemiddeld bij GAE uit?
Minstens 11 veldspelers plus trainer, ik gok zo rond de 20
pi_155185076
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:48 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Minstens 11 veldspelers plus trainer, ik gok zo rond de 20
Qua uitfans?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_155185297
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:14 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Qua uitfans?
Echt geen idee, in het verleden kan ik me niet meer dan een mannetje of schat ik 50 max herinneren
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:44:47 #165
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155204298
Uitvak is er qua zicht in ieder geval flink op vooruit gegaan:

pi_155205999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef Blinker het volgende:
Uitvak is er qua zicht in ieder geval flink op vooruit gegaan:

[ afbeelding ]
Ben er al een paar keer wezen kijken, ziet er echt schitterend uit de nieuwe tribunes.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:32:18 #167
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155214053
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:02 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ben er al een paar keer wezen kijken, ziet er echt schitterend uit de nieuwe tribunes.
Alleen begin Juli een keertje wezen kijken. Zondag lekker op tijd naar het stadion om de boel eens even goed te bekijken. :)
pi_155214239
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef Blinker het volgende:
Uitvak is er qua zicht in ieder geval flink op vooruit gegaan:

[ afbeelding ]
werd tijd zeg
pi_155242082
Zier er goed uit inderdaad.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_155244523
En het is uitverkocht.
pi_155245889
Ben benieuwd, Morgen +- 9200 in ons horstje :)..

Vorige week snel vergeten, dat was 10x niks..

Ik ben het er ook mee eens, morgen geen dikke overwinnen = Demmers eruit!

ik snapte sowieso al niet dat ze verder wouden met deze onervaren gast,
het is echt serieus een mietje van een vent, mist totaal de kloten die een trainer van GAE wel dient te hebben..
pi_155246407
Ik denk dat Demmers niet zoveel te verwijten valt en ik vind het Go Ahead sieren dat ze met hem zijn verder gegaan.
Men heeft vertrouwen in hem, anders was hij als assistent al überhaupt niet aangenomen.

In de laatste wedstrijden oner Foeke Booy (alles na de jaarwisseling) werd er amper meer gescoord. Toen Booy weg was, bleef het elftal tegen zichzelf voetballen en was er geen spits (Plet/Kolder) die het team over dit dode punt heen kon helpen.

Het lijkt er op dat het team nog steeds een bepaald vertrouwen mist. Met alle nieuwe spelers is er niemand die dit uitstraalt. Vriends is een man met een zeer goede uitstraling, alleen hij is niet iemand die scoort en het resultaat bepaalt.

Ik zeg nu al dat Demmers sowieso het seizoen moet afmaken. Ik wil wel eens zien waar zijn werkwijze toe leidt.
...
pi_155268244
Lekker hoor, hopelijk nu over het dode punt heen.
In deze competitie moeten we in uitwedstrijden ook heersen.
...
pi_155272041
Ik had ook niet anders verwacht. Eagles kon het slippertje niet anders goed maken dan een geruime overwinning. Gelukkig hebben ze dat ook gedaan :)

leuke pot om na te kijken en wat anders in het stadion zo.. schitterend met deze tribunes :D!
Ik heb erg genoten van Hamdaoui, leuke snelle speler, zette goede dribbels op. Zorgde voor de penalty, rode kaart en een goal ^O^. Overbeek vond ik zelf wat minder deze wedstrijd. Krijg niet alle ballen even lekker voor ondanks hij toch wel oke speelde..

Toch moet eagles na een snelle 2-0 voorsprong niet inkakken, gewoon volle bak blijven gaan.
Dan had het zeker in de eerste helft al gedaan geweest.. Ondanks dat telstar geen kansen verder heeft gecreëerd vond ik het toch een beetje slordig aan eagles kant het laatste kwartier van de eerste helft..

Ik ben benieuwd wat eagles tegen Den Bosch gaat doen, dat is dan toch weer een andere tegenstander dan Telstar vandaag.

Gewoon met deze opstelling beginnen tegen Den Bosch en lekker gelijk op de aanval!
Kogel is trouwens wel echt een spits voor de eagles. Groot/sterk en enorm veel inzet.. doet me denken aan van der biezen!
pi_155276925
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:39 schreef Obiekulu het volgende:
Lekker hoor, hopelijk nu over het dode punt heen.
In deze competitie moeten we in uitwedstrijden ook heersen.
Was inderdaad een lekkere pot. Telstar was zo ook wel een ideaale tegenstander, vooral in het eerste half uur. Toen GAE gas los liet werd het wel even heel gezapig en laat je ze nog bijna terugkomen in de wedstrijd.

Volgende week eens zien hoe we het tegen een betere tegenstander doen.
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:29:51 #176
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155285862
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:45 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Was inderdaad een lekkere pot. Telstar was zo ook wel een ideaale tegenstander, vooral in het eerste half uur. Toen GAE gas los liet werd het wel even heel gezapig en laat je ze nog bijna terugkomen in de wedstrijd.

Volgende week eens zien hoe we het tegen een betere tegenstander doen.
Vergeet niet dat minstens de helft van de Jupiler League uit dit soorten ploegen bestaan.
Er liggen nog genoeg mogelijkheden voor dit seizoen.

Gisteren genoten van de felheid, techniek en scorend vermogen van de ploeg.
Voor het eerst in tijden weer met een dikke smile op de B-side gestaan. :)
pi_155303712
Ik geef jullie sowieso de beste kansen om te promoveren. Eindhoven en Volendam zijn ook sterk en Emmen is een leuke verassing, maar er is geen enkele ploeg om jullie van het kampioenschap af te houden.

Al wat duidelijkheid over Vriends? Cambuur had interesse begreep ik.
pi_155308746
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik geef jullie sowieso de beste kansen om te promoveren. Eindhoven en Volendam zijn ook sterk en Emmen is een leuke verassing, maar er is geen enkele ploeg om jullie van het kampioenschap af te houden.

Al wat duidelijkheid over Vriends? Cambuur had interesse begreep ik.
Eerst maar eens constant zien te presteren. NAC blijft denk ik ook niet zo ondermaats spelen.
Volendam zal ook wel lang meedoen, Emmen echt geen idee hoe die selectie is op Kolder na dan.
pi_155308803
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:13 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Eerst maar eens constant zien te presteren. NAC blijft denk ik ook niet zo ondermaats spelen.
Volendam zal ook wel lang meedoen, Emmen echt geen idee hoe die selectie is op Kolder na dan.
NAC gaat ook wel weer puntjes pakken, maar daar gaat het eerst nog goed mis. Constant frustratie, die bom gaat daar nog wel barsten.
Maar goed, 5-0 winnen van Telstar is natuurlijk een lekker begin, het seizoen is nog lang. Toch heb ik Go Ahead op nr 1 staan voor kampioenschap. Play-offs niet nodig.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:15:58 #180
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155311202
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:15 schreef Monopoly het volgende:

[..]

NAC gaat ook wel weer puntjes pakken, maar daar gaat het eerst nog goed mis. Constant frustratie, die bom gaat daar nog wel barsten.
Maar goed, 5-0 winnen van Telstar is natuurlijk een lekker begin, het seizoen is nog lang. Toch heb ik Go Ahead op nr 1 staan voor kampioenschap. Play-offs niet nodig.
Daar teken ik voor. ;)

NAC is een raar clubje. Ze hebben een lastig programma achter de rug, maar aan de andere kant rommelt daar wel aan alle kanten. Dit kan ze op gaan breken.

Ik vind het nog steeds lastig in te schatten waar wij nu staan. Telstar is nou niet een tegenstander om van naar huis te schrijven, maar aan de andere kant stikt de JL van dit soort teams.
Ik denk dat je in oktober er iets meer over kunt vertellen. Dan moet de onderlinge verhoudingen wel duidelijk zijn. Emmen, Volendam, Eindhoven en VVV zijn wat mij betreft ook kanshebbers voor het kampioenschap.

Ten slotte heeft geen enkele club zich gemeld voor Vriends. Ik ga er vanuit dat hij blijft.
pi_155319151
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:15 schreef Blinker het volgende:

[..]

Daar teken ik voor. ;)

NAC is een raar clubje. Ze hebben een lastig programma achter de rug, maar aan de andere kant rommelt daar wel aan alle kanten. Dit kan ze op gaan breken.

Ik vind het nog steeds lastig in te schatten waar wij nu staan. Telstar is nou niet een tegenstander om van naar huis te schrijven, maar aan de andere kant stikt de JL van dit soort teams.
Ik denk dat je in oktober er iets meer over kunt vertellen. Dan moet de onderlinge verhoudingen wel duidelijk zijn. Emmen, Volendam, Eindhoven en VVV zijn wat mij betreft ook kanshebbers voor het kampioenschap.

Ten slotte heeft geen enkele club zich gemeld voor Vriends. Ik ga er vanuit dat hij blijft.
Zou voor de club natuurlijk goed zijn als Vriends blijft. Sterke speler.
NAC is inderdaad een rare club. Ik zie de frustratie er af spatten (eigenlijk hele vorige seizoen), daar gaat bij nog een nederlaag een behoorlijke beerput open. Die MOETEN winnen komend weekend tegen Jong Ajax. Nu is dat niet moeilijk, dat lukt ze wel. Maar die gaan het nog behoorlijk zwaar krijgen de komende 2 maanden.
Met al het respect naar Volendam, Eindhoven en VVV, jullie zijn gewoon beter en moeten die wedstrijden tegen die gasten gewoon winnen natuurlijk. Geen kat-in-het-bakkie, maar 3puntertje en op een slechte dag een gelijkspel.
pi_155324992
quote:
Go Ahead Eagles heeft een boete ontvangen van de UEFA. De Deventenaren moeten naar aanleiding van het Europa League-thuisduel met Ferencváros liefst 20.000 euro betalen.

De waarnemer van de UEFA oordeelde dat supporters van Go Ahead tijdens de thuiswedstrijd, die vanwege de verbouwing van De Adelaarshorst in Emmen werd afgewerkt, diverse regels overtraden. Zo werden er vloeistoffen, voorwerpen en vuurwerk op het veld gegooid, werd het veld betreden door fans, werden er kwetsende spreekkoren gezongen en werden trappen geblokkeerd.

Go Ahead heeft besloten niet in beroep te gaan tegen de straf. De Deventenaren waren over twee duels overigens kansloos tegen Ferencváros, want op de 1-1 in Emmen volgde een 4-1 nederlaag in Hongarije.
Wat een fooi zeg, clubs als Feyenoord en Ajax krijgen al het dubbele bij 'slechte organisatie' (lees: stil staan op trappen).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155325033
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat een fooi zeg, clubs als Feyenoord en Ajax krijgen al het dubbele bij 'slechte organisatie' (lees: stil staan op trappen).
Zijn die boetes ook niet gewaardeerd op begroting/clubtegoeden?

Voor GAE is ¤20,000,- natuurlijk meer waard dan Feyenoord/Ajax.
pi_155325175
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Zijn die boetes ook niet gewaardeerd op begroting/clubtegoeden?

Voor GAE is ¤20,000,- natuurlijk meer waard dan Feyenoord/Ajax.
Oh, dat durf ik niet te zeggen. Dat moet haast wel, anders wordt er nogal met meerdere maten gemeten.

Vind het in ieder geval niet veel voor al deze zaken samen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:13:02 #185
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_155522423
Erg leuke wedstrijd gezien gisterenavond! Meer dan de moeite waard van het door een hoosbui fietsen naar het stadion.

De 1-0 was wel een domper maar eigenlijk had ik geen moment het idee dat er verloren ging worden want op een aantal (knullige) momenten na werd er niet heel veel weggegeven in de verdediging en er was alsmaar voldoende druk naar voren.

Leuk voor Dzepar dat hij weer na een invalbeurt gescoord heeft. Maar ik was vooral onder de indruk van Van Ewijk en De Kogel ^O^ Eerstgenoemde had vooral in de tweede helft een aantal mooie acties langs de zijlijn en bij de achterlijn en is een goede opvolger van Antonia wat snelheid bertreft. En het is heerlijk om weer een Kolder-achtige spits te hebben in De Kogel. Hij wint gewoon bijna alle kopduels en is een prima aanspeelpunt door het midden :) Met 2 uit 2 ook blijkbaar redelijk een zekerheidje voor penalties.

Heerlijk om trouwens weer regelmatig doelpunten te zien, nu toch alweer gemiddeld 3 per wedstrijd ;) Als dit zo doorgaat wordt dit seizoen vele malen leuker dan het vorige (met uitzondering van de PEC en Feyenoord wedstrijden).
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:49:53 #186
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155527773
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:13 schreef Xurk het volgende:
Erg leuke wedstrijd gezien gisterenavond! Meer dan de moeite waard van het door een hoosbui fietsen naar het stadion.

De 1-0 was wel een domper maar eigenlijk had ik geen moment het idee dat er verloren ging worden want op een aantal (knullige) momenten na werd er niet heel veel weggegeven in de verdediging en er was alsmaar voldoende druk naar voren.

Leuk voor Dzepar dat hij weer na een invalbeurt gescoord heeft. Maar ik was vooral onder de indruk van Van Ewijk en De Kogel ^O^ Eerstgenoemde had vooral in de tweede helft een aantal mooie acties langs de zijlijn en bij de achterlijn en is een goede opvolger van Antonia wat snelheid bertreft. En het is heerlijk om weer een Kolder-achtige spits te hebben in De Kogel. Hij wint gewoon bijna alle kopduels en is een prima aanspeelpunt door het midden :) Met 2 uit 2 ook blijkbaar redelijk een zekerheidje voor penalties.

Heerlijk om trouwens weer regelmatig doelpunten te zien, nu toch alweer gemiddeld 3 per wedstrijd ;) Als dit zo doorgaat wordt dit seizoen vele malen leuker dan het vorige (met uitzondering van de PEC en Feyenoord wedstrijden).
Heerlijk! Het gaat de goede kant op. Goed spel, veel doelpunten en minstens zo belangrijk: leuke wedstrijden! Overigens heb ik ook goede verhalen over David gehoord, schijnt echt een aanwinst te zijn. Ik heb de wedstrijd helaas op de radio moeten luisteren omdat Fox besloot om op het laatste moment van programmering te switchen, dus ik moet alles maar aannemen wat ik heb gehoord.

Zondag een moeilijke pot tegen de nummer 2 van de Jupiler League: Achilles 29. :P
pi_155535634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef Blinker het volgende:

[..]

Heerlijk! Het gaat de goede kant op. Goed spel, veel doelpunten en minstens zo belangrijk: leuke wedstrijden! Overigens heb ik ook goede verhalen over David gehoord, schijnt echt een aanwinst te zijn. Ik heb de wedstrijd helaas op de radio moeten luisteren omdat Fox besloot om op het laatste moment van programmering te switchen, dus ik moet alles maar aannemen wat ik heb gehoord.

Zondag een moeilijke pot tegen de nummer 2 van de Jupiler League: Achilles 29. :P
Je kan op SBS 6 altijd een samenvatting vinden: http://www.sbs6.nl/progra(...)-eagles-speelronde-4
Is het weer om te lachen?
pi_155540188
Mooie pot met een bittere nasmaak, Mo Hamdaoui heeft zijn voorste kruisband afgescheurd en zal rond de 7-9 maanden niet in actie kunnen komen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:56:45 #189
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155551048
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:53 schreef Tshot het volgende:

[..]

Je kan op SBS 6 altijd een samenvatting vinden: http://www.sbs6.nl/progra(...)-eagles-speelronde-4
Ja, klopt. Alleen daar krijg je maar een fractie van de totale wedstrijd mee.
Overigens is Go Ahead al geruime tijd bezig om Cas Peters terug naar Deventer te halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:56 schreef Humberto-T het volgende:
Mooie pot met een bittere nasmaak, Mo Hamdaoui heeft zijn voorste kruisband afgescheurd en zal rond de 7-9 maanden niet in actie kunnen komen.
Sneu voor hem. Hij klopte echt aan de deur!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:50:49 #190
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_155588895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef Blinker het volgende:
Heerlijk! Het gaat de goede kant op. Goed spel, veel doelpunten en minstens zo belangrijk: leuke wedstrijden! Overigens heb ik ook goede verhalen over David gehoord, schijnt echt een aanwinst te zijn. Ik heb de wedstrijd helaas op de radio moeten luisteren omdat Fox besloot om op het laatste moment van programmering te switchen, dus ik moet alles maar aannemen wat ik heb gehoord.

Zondag een moeilijke pot tegen de nummer 2 van de Jupiler League: Achilles 29. :P
Ja, ondanks dat het jammer was dat Hamdaoui er geblesseerd af moest maakte het optreden van David zeker indruk! Ik ben benieuwd hoe het tegen Achilles gaat. Dat zou normaal gesproken thuis toch bijna een eitje moeten zijn, maar de Jupiler League is raar :+ Maar ze horen natuurlijk niet op #2 te staan dus dat zegt nog niet zoveel ;)

Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik van Teijsse vind. Zonder twijfel erg nuttig qua fysieke kracht en in de afgelopen wedstrijden heeft hij ook aanvallend steeds wel genoeg bijgedragen, maar iedere keer als hij de bal aan de voet heeft lijkt hij er niets van te bakken :') Ik heb hem volgens mij 0x een man voorbij zien gaan afgelopen maandag en als een tegenspeler de duel met hem aangaat wanneer hij in balbezit is loopt het ook vaak af in balverlies of een bal buiten de lijnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:56 schreef Humberto-T het volgende:
Mooie pot met een bittere nasmaak, Mo Hamdaoui heeft zijn voorste kruisband afgescheurd en zal rond de 7-9 maanden niet in actie kunnen komen.
Damn, klote zeg :{ Ik vond hem ook goed spelen en nu is het seizoen eigenlijk gewoon al voorbij voor 'm...
  zondag 30 augustus 2015 @ 20:05:28 #191
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155685873
Concurrentie laat punten liggen, wij pakken wederom volle bak voor de derde keer op rij. Prima weer!
Jammer van het gemakzucht op het einde ( 3-1 en 3-2 penalty ), maar al te zwaar zou ik er niet aan willen tillen.

Overwinning was dik en dik verdiend!
  maandag 31 augustus 2015 @ 11:57:44 #192
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_155702230
Inderdaad jammer dat ze het nog spannend hebben laten worden na een 3-0 voorsprong, maar toch lekker dat er zo "eenvoudig" uitgelopen en gescoord wordt. Als Leon zo doorgaat met een strafschop per wedstrijd wordt hij sowieso JL-topscorer ;)

VVV wordt de eerste échte test? Wanneer wordt eigenlijk de wedstrijd te kort ingehaald? Of is dat gewoon iets dat iedere week 1 club niet speelt? Want ik betrap mezelf er nu steeds op dat ik stiekem alvast +3 punten doe als ik naar de stand kijk en dan kan je alleen maar extra teleurgesteld zijn straks als die pot verloren wordt :P
pi_155710579
Toch nog een slagje geslagen op de transfermarkt: http://www.vi.nl/nieuws/w(...)ieu-aan-go-ahead.htm
Is het weer om te lachen?
pi_155744014
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:02 schreef Tshot het volgende:
Toch nog een slagje geslagen op de transfermarkt: http://www.vi.nl/nieuws/w(...)ieu-aan-go-ahead.htm
Er is denk ik geslaagd ingekocht, deze selectie herbergt toch behoorlijk wat kwaliteit. Het scorende vermogen is er in ieder geval weer, nou alleen verdedigend wat minder foutjes en ik denk dat we voor het kampioenschap mee gaan spelen.
Volgende week vrijdag een taaie opponent die het prima deed tegen Volendam, een betere graadmeter dan de voorgaande tegenstanders.
  maandag 7 september 2015 @ 09:14:55 #195
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_155889415
Wel netjes dat ze van Utrecht hebben gewonnen, wordt de flow een beetje behouden in zo'n wedstrijdloos weekend :) Het waren dan wel geen A-selecties, maar toch. En weer De Kogel!
pi_155898055
Ben inderdaad benieuwd hoe wij het tegen VVV gaan doen.
Afgelopen wedstrijden leuke aanvallen gezien, alleen ben ik bang voor inkakkingen..

Als Eagles snel op voorsprong komt lijken ze het wel best te vinden en even een tandje lager te voetballen.. In mijn insteek moet je er dan juist gewoon overheen knallen.. Liever tweede helft lekker uitvoetballen en dan gewoon eerste helft 3 a 4 - 0 voor staan.

Tegen bijvoorbeeld Telstar sta je binnen 18 minuten voor, de 3de goal valt dan pas weer in de 70ste minuut.. Als je de wedstrijd ziet had je het voor rust al zeker kunnen beslissen..

Tegen Achilles scoor je 2 goals vrij vlot achter elkaar. Als je dan even doorzet maak je voor de de rust 3-0. Deze viel gelukkig wel vlak na de rust.. Maar dan houdt eagles het dus even voor gezien..
met als gevolg dat het op het einde nog spannend werd ja!
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:12:34 #197
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_155932614
Deze week misschien wel 1 van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar.
VVV heeft een prima elftal. Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van Seuntjes, maar Opoku daarentegen is een prima speler.
Het zou mooi zijn als Wolters er weer bij is. Ik kan mij voorstellen dat 'ie er op gebrand is om te presteren tegen zijn oude club.
  vrijdag 11 september 2015 @ 14:33:19 #198
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_155998779
De lijst geblesseerden voor vanavond:
- Wolters (erg jammer dat hij net deze wedstrijd mist);
- Dzepar;
- De Bondt;
- Hamdaoui.

Het wordt dus naast een goede krachtmeting, ook nog eens de breedte van de selectie op de proef stellen...
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:48:34 #199
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_156000642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:33 schreef Xurk het volgende:
De lijst geblesseerden voor vanavond:
- Wolters (erg jammer dat hij net deze wedstrijd mist);
- Dzepar;
- De Bondt;
- Hamdaoui.

Het wordt dus naast een goede krachtmeting, ook nog eens de breedte van de selectie op de proef stellen...
Alle vertrouwen op de selectie van de bank. Daar loopt heel veel kwaliteit rond.
Onze brede bank kan er zomaar voor zorgen dat dit jaar kampioen worden en een Volendam bijvoorbeeld niet.
Sterkhouders Tuyp en Kwakman zijn bijvoorbeeld 32 jaar. Zij gaan sowieso wedstrijden missen dit seizoen.
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:12:50 #200
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156011626
Pfff, 90+4... Hoe zuur wil je het hebben? :{ Herinnert me teveel aan wedstrijden van vorig seizoen.
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:26:04 #201
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_156012044
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:12 schreef Xurk het volgende:
Pfff, 90+4... Hoe zuur wil je het hebben? :{ Herinnert me teveel aan wedstrijden van vorig seizoen.
Ik dacht dat we dit syndroom inmiddels wel kwijt waren. :')
pi_156235542
Matig genoten afgelopen vrijdag, je had na 30 minuten al 3-0 voor moeten staan en geeft toch nog wqt kansen weg tegen een gewoon slechte tegenstander.
Er wilde wat dat betreft maar 1 team winnen leek het, wat een slap zooitje dat Jong Ajax.
  zondag 20 september 2015 @ 13:57:19 #203
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156241388
Ik heb er helaas niets van gezien maar dat klinkt niet als een hele positieve recensie :{ Hopen dat het niet nu inkakt dan. Weet iemand wat de ernst van de blessure is bij De Kogel? Trouwens jammer dat zijn perfecte strafschop-moyenne nu dan toch weg is.

Volgende week in Waalwijk ben ik er weer bij, hopen op net zo'n vermakelijke wedstrijd als in Den Bosch laatst :)
pi_156331374
Vanavond mooi vertrouwen kunnen tanken tegen de amateurs in de beker :)
  woensdag 23 september 2015 @ 21:03:12 #205
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156332869
Ik weet niet of dit nou veel vertrouwen heeft opgeleverd... Behalve op het gebied van penalty's nemen. Eerder een hoop onnodige vermoeidheid ;) Gelukkig pas zondag spelen.

Maar als ik zie hoeveel JL clubs (en zelfs een enkele Eredivisie club) door amateur clubs zijn uitgeschakeld dan kan je nog relativeren dat dit een puike prestatie was :P
pi_156395079
Ik bedoelde het uiteraard niet serieus.

De toeschouwers hebben in ieder geval wel waar voor hun geld gehad.

Komende zondag moet je winnen of je haakt nu al af in de titelstrijd.
pi_156401627
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:47 schreef Humberto-T het volgende:
Ik bedoelde het uiteraard niet serieus.

De toeschouwers hebben in ieder geval wel waar voor hun geld gehad.

Komende zondag moet je winnen of je haakt nu al af in de titelstrijd.
Nee, je haakt dan niet af.
Het is eind september.
...
  zondag 27 september 2015 @ 19:40:44 #208
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156429322
In elk geval een spannende wedstrijd gezien in Waalwijk vanmiddag :) Eerste helft ging redelijk gelijk op qua kansen maar met een lichte overwicht voor GAE. Tweede helft was RKC echt een stuk dreigender met iets van 5 goede kansen waarvan er 2 wel in hadden gemoeten.

Wel heel zuur voor RKC dat de vrije trap in de 95ste minuut op randje strafschopgebied die het gelijkspel moest opleveren uiteindelijk door een giga-blunder van doelman Vos in de 0-2 resulteerde :P

De volgende wedstrijd wordt erg belangrijk. Van Sparta winnen en we staan tweede met nog altijd een wedstrijd minder dan Volendam. Maar dan moet er wel beter worden gespeeld dan vandaag :+
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:22:03 #209
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_156614678
quote:
Echt een heerlijke en broodnodige goal ook.
Ik vreesde na de niet te missen kans van Rijsdijk, dat we gewoon daardoor zouden afsteven op een gelijkspel of zelfs verlies..

De goal van van Ewijk was ook schitterend trouwens :)
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:03:10 #211
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156615013
Sowieso heel die aanval die aan de kogel van De Kogel vooraf ging was fraai, met een meer dan passende afwerking :~ En de goal van Van Ewijk was zeker niet de mindere qua techniek, maar had iets minder de wow-factor ;)

Ik moet zeggen dat ik toch wel verbaasd ben dat er zo goed stand is gehouden tegen Sparta. Die waren toch voor aanvang van de wedstrijd nog ongeslagen met weinig doelpunten tegen en wij hebben toch een aantal wedstrijden grillig gespeeld (2x knullig verloren, paar keer een ruime voorsprong half weggegeven). Als dit een voorbode is dan gaat dit seizoen echt genieten worden :)

Sowieso erg lekker dat de aanval zo goed loopt dit jaar en dat de verdediging over het algemeen toch vrij goed staat. Hopen dat er i.i.g. een periodetitel in zit!
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:22:25 #212
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_156616378
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:03 schreef Xurk het volgende:
Sowieso heel die aanval die aan de kogel van De Kogel vooraf ging was fraai, met een meer dan passende afwerking :~ En de goal van Van Ewijk was zeker niet de mindere qua techniek, maar had iets minder de wow-factor ;)

Ik moet zeggen dat ik toch wel verbaasd ben dat er zo goed stand is gehouden tegen Sparta. Die waren toch voor aanvang van de wedstrijd nog ongeslagen met weinig doelpunten tegen en wij hebben toch een aantal wedstrijden grillig gespeeld (2x knullig verloren, paar keer een ruime voorsprong half weggegeven). Als dit een voorbode is dan gaat dit seizoen echt genieten worden :)

Sowieso erg lekker dat de aanval zo goed loopt dit jaar en dat de verdediging over het algemeen toch vrij goed staat. Hopen dat er i.i.g. een periodetitel in zit!
Alles lijkt te kloppen. De voorheen mindere goden zijn ook zeer gegroeid. Kijk bijvoorbeeld naar Xandro Schenk, pas 22 jaar en al zo ervaren verdedigen. Vriends idem dito.
Dit kan een heel mooi seizoen worden!

De kans van Rijsdijk was inderdaad om te huilen. Vroeger braken dit soort momenten altijd bij ons op. Ik vind Rijsdijk sowieso één van de mindere spelers.
pi_156617757
Die de Kogel is toch wel een prima JL speler
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:25:41 #214
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_156620582
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:45 schreef hafcfan het volgende:
Die de Kogel is toch wel een prima JL speler
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:02 schreef hafcfan het volgende:
De Kogel :D :')
Dat is toch ook niks.
:')
pi_156620913
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:25 schreef Blinker het volgende:

[..]

[..]

:')
Ja dat zeg ik toch. Geef mijn ongelijk toe.
pi_156620921
Al blijft het natuurlijk niks voor de eredivisie
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:57:49 #217
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_156621148
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:45 schreef hafcfan het volgende:
Al blijft het natuurlijk niks voor de eredivisie
Ik hoop dat ik deze post volgend seizoen ook mag aanhalen. :')
Het is natuurlijk geen Bel Hassani maar ik denk dat de Kogel in de huidige vorm zeker goed genoeg is voor rechter rijtje Eredivisie.
Ik had het gevoel dat hij vrijdag de wedstrijd van zijn leven speelde. Hij deed werkelijk alles goed: spelers in stelling brengen, kaatsen en scoren!

Overigens lijken de dagen van Cummins ook geteld. Zwarthoed is echt een niveau beter.
Zijn we eindelijk van al die ellendige blunders af....
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:41:44 #218
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156945722
Het kán gebeuren, zo'n nederlaag tegen Emmen die het dit seizoen keurig doet. Maar het is wel wrang dat:

• Het zo ruim is uitgevallen (tot dusver was de defensie redelijk solide wat tegendoelpunten betreft);
• Het net op het moment is dat plek #2 was veroverd én Volendam in dezelfde ronde tegen een nederlaag aanliep (al is het i.i.g. fijn dat ze niet nog verder zijn uitgelopen);
• Juist Kolder met twee doelpunten mij een heuse Antonia déjà vu van de wedstrijd tegen Groningen vorig seizoen bezorgde.
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:13:05 #219
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_156954953
quote:
13s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:41 schreef Xurk het volgende:
Het kán gebeuren, zo'n nederlaag tegen Emmen die het dit seizoen keurig doet. Maar het is wel wrang dat:

• Het zo ruim is uitgevallen (tot dusver was de defensie redelijk solide wat tegendoelpunten betreft);
• Het net op het moment is dat plek #2 was veroverd én Volendam in dezelfde ronde tegen een nederlaag aanliep (al is het i.i.g. fijn dat ze niet nog verder zijn uitgelopen);
• Juist Kolder met twee doelpunten mij een heuse Antonia déjà vu van de wedstrijd tegen Groningen vorig seizoen bezorgde.
Juist verwoord. Na de rode kaart was de organisatie volkomen verdwenen.
Overigens denk ik dat we met 11 man waarschijnlijk ook hadden verloren.

Ik heb voor het eerst een helft overgeslagen. Ik kon het niet meer aanzien. :{
Snel vergeten en de focus op Almere.
pi_156960541
Koppie omhoog jongens. Jullie halen sowieso (en minstens) nacompetitie. Strijden voor alles. Als rasechte PEC aanhanger zie ik jullie er graag weer bij komend seizoen.

Jullie hebben een prima selectie om dit tussenjaartje te overleven.
Wat ik nog weet van Zwolle in de 'Juup' is dat je soms zaadwedstrijden wint en goede wedstrijden verliest.

Jaar of 4-5 geleden zat ik bij Zwolle op de tribune en verloren we iets van 4-1 van Veendam of Sittard toendertijd. Waanzin. Emmen is een incident. Je ziet wat NAC door maakt. Jullie hebben absoluut meer potentie dan Breda. Komt echt wel goed ^O^
pi_156963217
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 02:25 schreef Monopoly het volgende:
Koppie omhoog jongens. Jullie halen sowieso (en minstens) nacompetitie. Strijden voor alles. Als rasechte PEC aanhanger zie ik jullie er graag weer bij komend seizoen.

Jullie hebben een prima selectie om dit tussenjaartje te overleven.
Wat ik nog weet van Zwolle in de 'Juup' is dat je soms zaadwedstrijden wint en goede wedstrijden verliest.

Met tegenstand van sparta en zeker volendam moet je dat niet te vaak hebben..
Nac die hoef je inderdaad niet meer serieus te nemen :')

Jaar of 4-5 geleden zat ik bij Zwolle op de tribune en verloren we iets van 4-1 van Veendam of Sittard toendertijd. Waanzin. Emmen is een incident. Je ziet wat NAC door maakt. Jullie hebben absoluut meer potentie dan Breda. Komt echt wel goed ^O^
Mwoaah, jullie hadden destijd in mijn ogen minder concurrentie.
Wij hebben in mijn ogen teveel punten al laten liggen in onnodige potten. Dat een goedspelend emmen een keer kan winnen prima. Maar Jong PSV en een VVV zijn voor mij dan alweer dompers..
pi_156964907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mwoaah, jullie hadden destijd in mijn ogen minder concurrentie.
Wij hebben in mijn ogen teveel punten al laten liggen in onnodige potten. Dat een goedspelend emmen een keer kan winnen prima. Maar Jong PSV en een VVV zijn voor mij dan alweer dompers..
Jullie hebben er zeker concurrentie bij, absoluut. Maar aan het eind van de rit doen jullie mee om promotie via de play-offs.
Het grote voordeel is dat jullie een kolkende Adelaarshorst hebben. Ik heb wel eens op de rustige tribune gezeten toen jullie tegen MVV speelde een jaar of 4 geleden, en ik vond het al pittig om te zien :D Goede 12e man, dat speelt ook wel mee.
pi_156985429
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:15 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Jullie hebben er zeker concurrentie bij, absoluut. Maar aan het eind van de rit doen jullie mee om promotie via de play-offs.
Het grote voordeel is dat jullie een kolkende Adelaarshorst hebben. Ik heb wel eens op de rustige tribune gezeten toen jullie tegen MVV speelde een jaar of 4 geleden, en ik vond het al pittig om te zien :D Goede 12e man, dat speelt ook wel mee.
Voor thuiswedstrijden ben ik dan ook niet bang, maar eagles pakt mij voorlopig te weinig punten in uitwedstrijden. Daarnaast zie ik eagles uiteraard wel bij de eerste 6 eindigen maar ik ben nogsteeds van mening dat eagles (zeker met dit team) mee moet kunnen doen voor kampioenschap. Ook al spreekt eagles zelf ook als doelstelling eindigen bij de eerste 6 uit.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:05:20 #224
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_156986461
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

Voor thuiswedstrijden ben ik dan ook niet bang, maar eagles pakt mij voorlopig te weinig punten in uitwedstrijden. Daarnaast zie ik eagles uiteraard wel bij de eerste 6 eindigen maar ik ben nogsteeds van mening dat eagles (zeker met dit team) mee moet kunnen doen voor kampioenschap. Ook al spreekt eagles zelf ook als doelstelling eindigen bij de eerste 6 uit.
Volgens mij was de doelstelling bovenin meedoen. Relatief begrip, maar daar versta ik niet plek 6 onder. Met het huidige materiaal zou plek 6 een wanprestatie zijn geweest.
pi_156986704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:05 schreef Blinker het volgende:

[..]

Volgens mij was de doelstelling bovenin meedoen. Relatief begrip, maar daar versta ik niet plek 6 onder. Met het huidige materiaal zou plek 6 een wanprestatie zijn geweest.
Eagles heeft nooit expliciet naar buiten gebracht dat ze voor kampioenschap gaan, dat vind ik wel zonde. Wat eagles heeft gezegd is dat ze zo snel mogelijk weer terug willen keren op het hoogste niveau. Dat lijkt mij niet meer dan logisch.

Eagles heeft zelfs aangegeven dat ze niet zoals hun 'concurrent NAC te hoog van de toren willen blazen en dat ze daarom voorzichtig zijn met de uitspraken die ze doen..'
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:34:54 #226
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156986975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:19 schreef Downstar het volgende:
Eagles heeft zelfs aangegeven dat ze niet zoals hun 'concurrent NAC te hoog van de toren willen blazen en dat ze daarom voorzichtig zijn met de uitspraken die ze doen..'
Dit snap ik toch wel enigszins hoor. Ook al hebben we het eerste jaar in de Eredivisie enorm boven verwachting gepresteerd en veel lof geoogst, vorig seizoen was het gewoon kut met peren. Als vervolgens ook nog vrijwel alle "Eredivisie-waardige" (aanhalingstekens aangezien ook zij verzaakt hebben) vertrekken en vervangen worden met veel talentjes zou het heel gevaarlijk zijn om te roepen dat je voor de titel gaat.

GAE is ook een ander soort club dan NAC. Wij hebben twee jaartjes Eredivisie gehad na een afwezigheid van 17 jaar, NAC is sinds 1994 op 1 jaartje Eerste Divisie onafgebroken Eredivisie middenmoter geweest met zelfs een paar uitschieters naar de subtop. Als zij niet roepen dat ze voor het kampioenschap gaan (hoe matig hun selectie op dit moment ook is), dan worden ze daarom beschimpt.
pi_156993143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:34 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dit snap ik toch wel enigszins hoor. Ook al hebben we het eerste jaar in de Eredivisie enorm boven verwachting gepresteerd en veel lof geoogst, vorig seizoen was het gewoon kut met peren. Als vervolgens ook nog vrijwel alle "Eredivisie-waardige" (aanhalingstekens aangezien ook zij verzaakt hebben) vertrekken en vervangen worden met veel talentjes zou het heel gevaarlijk zijn om te roepen dat je voor de titel gaat.

GAE is ook een ander soort club dan NAC. Wij hebben twee jaartjes Eredivisie gehad na een afwezigheid van 17 jaar, NAC is sinds 1994 op 1 jaartje Eerste Divisie onafgebroken Eredivisie middenmoter geweest met zelfs een paar uitschieters naar de subtop. Als zij niet roepen dat ze voor het kampioenschap gaan (hoe matig hun selectie op dit moment ook is), dan worden ze daarom beschimpt.
Dat ben ik met je eens. Maar wij willen toch ook gewoon weer terug.
Dan kun je toch gewoon uitspreken dat je graag kampioen wil worden. Het is geen probleem als je dat niet wordt als je vervolgens via een andere weg terug komt in de eredivisie.

Als je dan uitspreekt dat je zo snel mogelijk terug wil, vind ik dat wel teveel terughoudend :P.

Daarnaast denk ik dat je vorig jaar helemaal niet eruit had hoeven te gaan als je bijvoorbeeld de aanvalslinie van dit jaar bijv. had gehad..
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:06:48 #228
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157054568
De Kogel 8-) JL topscorer in de gelederen. ;)

Zonde van het tegendoelpunt maar lekker avondje hoor. De Adelaarshorst voorlopig nog even een onneembare vesting dit seizoen. Puntje achterstand op Volendam ook nog maar!

NAC lijkt trouwens ook eindelijk aan de hand van onze oud-Eagle op stoom te komen...
pi_157058404
Mooie avond gisteren, gunstige uitslagen!

Dinsdag naar Deventer voor de bekerwedstrijd tegen Willem II. Wordt mooi.
...
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:10:26 #230
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157105849
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 09:33 schreef Obiekulu het volgende:
Mooie avond gisteren, gunstige uitslagen!

Dinsdag naar Deventer voor de bekerwedstrijd tegen Willem II. Wordt mooi.
Volendam zakt volledig door het ijs. Volgende tegenstander is FC Eindhoven. Ook een goede ploeg, ik ben benieuwd hoe ze het er van af brengen.
Maar goed, het seizoen is nog lang. Voorlopig mogen we nog dromen van de Brink.

Fijn dat we een voltreffer hebben met de Kogel. Deze spits heeft patent op het maken van mooie doelpunten. Als hij zo doorgaat dan worden het er zeker 20+.
pi_157156953
Viel niet mee gisteravond, vooral wat betreft beleving.

Verder vond ik Lambooij zo slecht dat het bijna verdacht was. Heeft van 20 balcontacten 17 keer een speler van Willem II aangespeeld, 2 keer Zwarthoed en 1 keer De Kogel.

Wat betreft veldspel en voetballend vermogen helemaal niet veel minder dan Willem II.
Chris David en Jerry van Ewijk kunnen mee in de eredivisie.
...
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:10:24 #232
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157213862
Kampioenen! *O* ;)

Lekker hoor, ook al ging het niet zo eenvoudig vanavond. NAC daarentegen lijkt op dit moment de beste vorm te pakken te hebben. Het zit allemaal dicht bij elkaar bovenin sowieso, het zal fijn zijn als alle ploegen evenveel wedstrijden hebben gespeeld.
  zondag 1 november 2015 @ 23:36:47 #233
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157261398
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:10 schreef Xurk het volgende:
Kampioenen! *O* ;)

Lekker hoor, ook al ging het niet zo eenvoudig vanavond. NAC daarentegen lijkt op dit moment de beste vorm te pakken te hebben. Het zit allemaal dicht bij elkaar bovenin sowieso, het zal fijn zijn als alle ploegen evenveel wedstrijden hebben gespeeld.
Precies, wij wel een wedstrijdje minder dan een aantal anderen en toch bovenaan, dat geeft een beetje lucht.
Ohja, laten we hopen dat de blessure van Chris David meevalt... Morgen meer duidelijkheid.

Overigens doen we het prima. Paar keer ongelukkig verloren in uitwedstrijden en paar keer gelukkig gewonnen.
Als je deze vorm vasthoudt word je kampioen. Sleutelwedstrijden deze maand is de thuis-wedstrijd tegen Eindhoven en Volendam-uit. Ik vraag me af waar we staan na deze wedstrijden.

Maar voor nu lekker genieten van de koppositie. :7
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:57:42 #234
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157302300
Nou, dat viel niet mee.. Einde seizoen. :'(
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:11:04 #235
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157305227
Echt pech met de aanstormende talenten dit seizoen ja... :{ Vooral David begon regelmatig uit te blinken. Hoe lang moet Hamdaoui nog revalideren?
  woensdag 4 november 2015 @ 10:32:12 #236
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157309360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:11 schreef Xurk het volgende:
Echt pech met de aanstormende talenten dit seizoen ja... :{ Vooral David begon regelmatig uit te blinken. Hoe lang moet Hamdaoui nog revalideren?
Ik schat een half jaar. Voor David moet nog wel echt een vervanger komen.
Misschien met de winterstop een slag slaan.
pi_157378181
Dat was niet sprankelend maar ondanks de kansen van Dordrecht heb ik nooit het idee gehad dat we niet zouden winnen.
Lekker gekeepd door Zwarthoed trouwens.
pi_157378284
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:13 schreef Humberto-T het volgende:
Dat was niet sprankelend maar ondanks de kansen van Dordrecht heb ik nooit het idee gehad dat we niet zouden winnen.
Lekker gekeepd door Zwarthoed trouwens.
Heeft Ludwig Boosveld eigenlijk nog een sv bij jullie
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:48:38 #239
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157381427
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:13 schreef Humberto-T het volgende:
Dat was niet sprankelend maar ondanks de kansen van Dordrecht heb ik nooit het idee gehad dat we niet zouden winnen.
Lekker gekeepd door Zwarthoed trouwens.
Dat de nul werd gehouden was zeker de verdienste van Zwarthoed inderdaad! Verder gewoon een goede, makkelijke overwinning. Jammer dat het in de tweede helft aan onze kant zo inkakte, dat blijft toch regelmatig terugkeren dit seizoen. Nu is het niet erg maar het gaat echt nog wel punten kosten want ooit komt er een mindere periode verwacht ik.

Wel lekkere goals! En als Rijsdijk voor de verandering deze vorm eens vasthoudt dan kan de blessure van David wellicht "in house" worden opgevangen.

Ik ben wel erg benieuwd naar de wedstrijd tegen Eindhoven, als ook die gewonnen wordt dan zit het de komende tijd wel goed denk ik. Mits Volendam in hun dip blijft en NAC zich weer een beetje gedeisd gaat houden (daar moeten we ook over niet al te lange tijd tegen geloof ik) ;)

Tenslotte: Thuis nog altijd de volle buit én De Kogel 1-op-1 _O_
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:28:18 #240
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157392649
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heeft Ludwig Boosveld eigenlijk nog een sv bij jullie
Volgens mij niet meer.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:48 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat de nul werd gehouden was zeker de verdienste van Zwarthoed inderdaad! Verder gewoon een goede, makkelijke overwinning. Jammer dat het in de tweede helft aan onze kant zo inkakte, dat blijft toch regelmatig terugkeren dit seizoen. Nu is het niet erg maar het gaat echt nog wel punten kosten want ooit komt er een mindere periode verwacht ik.

Wel lekkere goals! En als Rijsdijk voor de verandering deze vorm eens vasthoudt dan kan de blessure van David wellicht "in house" worden opgevangen.

Ik ben wel erg benieuwd naar de wedstrijd tegen Eindhoven, als ook die gewonnen wordt dan zit het de komende tijd wel goed denk ik. Mits Volendam in hun dip blijft en NAC zich weer een beetje gedeisd gaat houden (daar moeten we ook over niet al te lange tijd tegen geloof ik) ;)

Tenslotte: Thuis nog altijd de volle buit én De Kogel 1-op-1 _O_
Dat zou inderdaad mooi zijn. Zeker als je het kan uitzingen tot de winterstop.
Sleutelwedstrijden deze maand zijn Eindhoven-thuis en Volendam-uit.

Pak je die wedstrijden ook, dan begin ik zowaar in de titel te geloven!
pi_157631154
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:28 schreef Blinker het volgende:

Pak je die wedstrijden ook, dan begin ik zowaar in de titel te geloven!
Ik nog niet, daarvoor moeten ze wat mij betreft toch nog wat beter gaan voetballen. Voor mijn gevoel zit er nog te vaak helemaal geen idee achter het spel en dat we het voetballend vermogen van David een tijdje moeten missen helpt ook niet echt mee.
Is het weer om te lachen?
  woensdag 18 november 2015 @ 15:23:12 #242
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157648879
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Tshot het volgende:

[..]

Ik nog niet, daarvoor moeten ze wat mij betreft toch nog wat beter gaan voetballen. Voor mijn gevoel zit er nog te vaak helemaal geen idee achter het spel en dat we het voetballend vermogen van David een tijdje moeten missen helpt ook niet echt mee.
Het spel is inderdaad nog niet super inderdaad, maar op basis van individuele kwaliteiten zijn we zeker één van de kanshebbers voor de titel.
Het spel kan volgens mij alleen nog maar beter worden. ( Glas halfvol enzo ;) )
pi_157711073
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:23 schreef Blinker het volgende:

[..]

Het spel is inderdaad nog niet super inderdaad, maar op basis van individuele kwaliteiten zijn we zeker één van de kanshebbers voor de titel.
Het spel kan volgens mij alleen nog maar beter worden. ( Glas halfvol enzo ;) )
Heb de wedstrijd nog niet terug gezien (en weet ook niet of ik 'm wel terug wil zien), maar is het glas nog steeds halfvol? ;)
Is het weer om te lachen?
  zaterdag 21 november 2015 @ 16:08:02 #244
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157717296
*facepalm*

Zo goed presteren tegen bijv. Sparta en dan tegen de hekkensluiter (doelsaldo 13-28) de grootste nederlaag van het seizoen incasseren. Zonder zelf te scoren, terwijl dat met hun verdediging en onze aanval eigenlijk een no-brainer moeten zijn.

Doet me denken aan de wedstrijd vorig seizoen tegen Dordrecht, toen zij laatste stonden, nog zonder overwinning en wij vervolgens tegen een nederlaag aanliepen.

Goed, hopelijk nu met beide benen weer op aarde gezet en in de thuiswedstrijd-toppers van de komende tijd weer knallen.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:19:33 #245
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157722041
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:42 schreef Tshot het volgende:

[..]

Heb de wedstrijd nog niet terug gezien (en weet ook niet of ik 'm wel terug wil zien), maar is het glas nog steeds halfvol? ;)
Ik heb het glas gisteren om gegooid. :')
Gewoon waardeloos.
pi_157736588
Wat een fouten in de verdediging. Goal 1 en 3 zijn identiek. Een stifje over de verdediging en de man staat helemaal vrij.

Ik vond Vriends, maar met name van Ewijk tegen vallen. Wat leidde hij een balverlies zeg.

Eagles kan in uitwedstrijden niet winnen. Op deze manier mogen we nog hopen dat we over een paar weken nog wel in de top 3 staan..
  maandag 30 november 2015 @ 12:51:16 #247
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157919353
Dus. Vijfde nu, al hebben Eindhoven en VVV een wedstrijd meer gespeeld (waarvan VVV vanavond niet meedoet en erna weer een gelijk aantal wedstrijden heeft). Eindhoven is (momenteel) een directe concurrent dus daar kan je van verliezen. Alleen jammer dat het in de Adelaarshorst moest gebeuren, hopelijk loopt het thuis-vertrouwen hierdoor geen al te grote deuk op want ik denk dat er thuis juist ook zo goed werd gepresteerd omdat het gevoel heerste dat ze onoverwinnelijk waren daar.

Volendam draait de laatste tijd net als ons wat minder lekker. En vrijdag dus gelijk gespeeld tegen Achilles. Dus nu weer eens een uitwedstrijd winnen vanavond? Maar ja, wij verloren ook kansloos van Oss, dus het zal vast gelijk op gaan :+
  maandag 30 november 2015 @ 13:24:06 #248
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157919973
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:51 schreef Xurk het volgende:
Dus. Vijfde nu, al hebben Eindhoven en VVV een wedstrijd meer gespeeld (waarvan VVV vanavond niet meedoet en erna weer een gelijk aantal wedstrijden heeft). Eindhoven is (momenteel) een directe concurrent dus daar kan je van verliezen. Alleen jammer dat het in de Adelaarshorst moest gebeuren, hopelijk loopt het thuis-vertrouwen hierdoor geen al te grote deuk op want ik denk dat er thuis juist ook zo goed werd gepresteerd omdat het gevoel heerste dat ze onoverwinnelijk waren daar.

Volendam draait de laatste tijd net als ons wat minder lekker. En vrijdag dus gelijk gespeeld tegen Achilles. Dus nu weer eens een uitwedstrijd winnen vanavond? Maar ja, wij verloren ook kansloos van Oss, dus het zal vast gelijk op gaan :+
Ik durf geen voorspellingen meer te doen. Ik baal er wel van dat we echt een goede selectie hebben maar dat het maar niet beter wordt. Dat is de staf wel aan te rekenen.
Het positiespel is gewoon drama, zeker als je het afzet wat FC Eindhoven liet zien. Veel beter uitgespeeld.

Maar goed, het zal wel weer des Eagles zijn om deze week beide wedstrijden te winnen. ( en vervolgens weer te verliezen van NAC )
  maandag 30 november 2015 @ 15:01:54 #249
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157922001
Inderdaad. We moeten het vooral hebben van individuele acties, mooie Kogels ( ;) ) van schoten en geslaagde counters / uitbraken. Echt mooi uitgespeelde aanvallen zijn schaars omdat de opbouw en het positiespel matig zijn.

Daarentegen is de verdediging wel meestal oké (maar ook nog niet top), dus dat behoedt ons gelukkig regelmatig voor puntverlies.

Maar als je ziet wat voor spelers er rondlopen zouden er eigenlijk 4 nederlagen minder moeten zijn gevallen tot nue toe.
pi_157932545
Man man man...
  maandag 30 november 2015 @ 22:57:55 #251
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157934656
Is die gifbeker al leeg? Ik ben bang van niet. :{
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:56:33 #252
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157941656
In 10 dagen tijd drie nederlagen en van plek 1 naar plek 6 gezakt. Het is niet om vrolijk van te worden :{ Het is dan wel weer zo'n knullige nederlaag in de allerlaatste minuten maar die lijken bijna structureel te worden in wedstrijden waar we zelf moeite hebben om te scoren...

Het is dat afgelopen vrijdag en gisterenavond bijna alle concurrenten ook minstens 2 punten hebben verspeeld, anders was de aansluiting al helemaal ver te zoeken. Maar er moet echt iets gaan veranderen nu wil je niet afzakken naar plek 8-10.
pi_157949850
Toen jullie Thijse binnenhaalden wist ik dat het mis was. Ook Wolters valt wat tegen hoor ik. Zeker uit.
pi_157951515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef hafcfan het volgende:
Toen jullie Thijse binnenhaalden wist ik dat het mis was. Ook Wolters valt wat tegen hoor ik. Zeker uit.
Thijse was ook uit de basis gespeeld, helaas heeft de 1e keus van der Meer een blessure opgelopen Evenals Hamdaoui en David. Je merkt bij die laatste vooral dat er minder voetballend vermogen is.
Voetballend vermogen ontbreekt inderdaad ook bij Thijse, het is vooral een bikkelaar pur sang.
  dinsdag 1 december 2015 @ 20:05:33 #255
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157952612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef hafcfan het volgende:
Toen jullie Thijse binnenhaalden wist ik dat het mis was. Ook Wolters valt wat tegen hoor ik. Zeker uit.
Dan heb jij de wedstrijd van gisteren niet gezien. Wolters speelde een puike wedstrijd!
pi_157953833
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:05 schreef Blinker het volgende:

[..]

Dan heb jij de wedstrijd van gisteren niet gezien. Wolters speelde een puike wedstrijd!
Ik kijk geen Jl live, maar hoorde ik van Eagles fans. Ging ook niet speciaal om gisteren. Straks mogen jullie nog derby tegen Twente spelen.
pi_157955150
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik kijk geen Jl live, maar hoorde ik van Eagles fans. Ging ook niet speciaal om gisteren. Straks mogen jullie nog derby tegen Twente spelen.
Nacompetitie tegen twente en daarna hopelijk tegen jullie..

Wat een bagger wedstrijden die afgelopen drie. Zoals ik nu al tijden zeg ik ben totaal geen fan van Demmers. Naar mijn inzien veel te zachtaardig.
pi_157961659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nacompetitie tegen twente en daarna hopelijk tegen jullie..

Wat een bagger wedstrijden die afgelopen drie. Zoals ik nu al tijden zeg ik ben totaal geen fan van Demmers. Naar mijn inzien veel te zachtaardig.
Zal genot zijn. Nu hebben jullie ook een tof uitvak.
pi_157961794
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zal genot zijn. Nu hebben jullie ook een tof uitvak.
Dat is inderdaad sterk verbeterd, dat vorige uitvak was om te huilen :')
  woensdag 2 december 2015 @ 22:04:03 #260
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_157975316
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik kijk geen Jl live, maar hoorde ik van Eagles fans. Ging ook niet speciaal om gisteren. Straks mogen jullie nog derby tegen Twente spelen.
Daar moest ik ook al aan denken. In de finale van de playoffs Twente er uit knikkeren. :D Dat is echt een natte droom. o|O
Een mens mag dromen. ;)
pi_158022616
-Demmers
+Lodeweges
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_158167354
Toen ik een tijdje terug bij Go Ahead - Willem II was werd ik al niet vrolijk.
Twee spelers sprongen er wel positief uit, nl. Chris David en Jerry van Ewijk.

Zwarthoed, Vriends en De Kogel vind ik in hun specifieke rol ook meer dan gemiddeld, maar het voetbal moest echt komen van David en Van Ewijk.

Zij zijn vanavond alle twee afwezig door blessures. Je zult begrijpen dat ik niet erg optimistisch ben..
...
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:21:34 #263
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_158167833
Me neither, heb er een beetje een hard hoofd in. Een maand geleden was ik opportunistischer geweest omdat GAE ondanks het af en toe slechte spel ongenaakbaar leek een tijdje. Maar nu na 3 nederlagen en een zwaarbevochten gelijkspel, zonder smaakmakers, uit, tegen NAC, die aan een enorme opmars bezig is... Meh :{
pi_158181970
Op deze manier heb ik graag ongelijk!!!
...
pi_158182490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:52 schreef Obiekulu het volgende:
Op deze manier heb ik graag ongelijk!!!
Zwarthoed man of the match.
Wordt volgende week puzzelen op het middenveld zonder Duits en Daemen.

Wel broodnodig die drie punten.
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:01:39 #266
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_158190911
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:52 schreef Obiekulu het volgende:
Op deze manier heb ik graag ongelijk!!!
Wat een timing! Ongelooflijke kutwedstrijd maar deze punten zijn zooo belangrijk.
Dit was misschien de moeilijkste wedstrijd van het jaar en dan win 'm gewoon!

Volgende week van Fortuna winnen en de wereld ziet er weer heel anders er uit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Zwarthoed man of the match.
Wordt volgende week puzzelen op het middenveld zonder Duits en Daemen.

Wel broodnodig die drie punten.
Van Fortuna moet je sowieso winnen. Erg matige ploeg.
  maandag 14 december 2015 @ 12:51:50 #267
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_158235372
Wow, lekker om zo erg ongelijk te hebben ja! Zwarthoed dubbel en dwars MotM _O_ Ongelofelijk wat een reddingen. En wat veel geluk aan onze zijde voor het eerst in een maand, het had net zo goed 5-0 voor NAC kunnen (en misschien wel moeten) zijn...

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:01 schreef Blinker het volgende:
Volgende week van Fortuna winnen en de wereld ziet er weer heel anders er uit.

[..]

Van Fortuna moet je sowieso winnen. Erg matige ploeg.
Helemaal mee eens. Al helemáál thuis! Maar wij zijn de laatste tijd vaak ook maar matig, denk maar terug aan de wedstrijd tegen Oss |:( Dus hopen dat er niet weer verzaakt wordt. Dan gaan we minimaal (en waarschijnlijk maximaal, gezien de wedstrijden van Volendam en VVV) als 4de de winterstop in. Jammer aangezien we een maand geleden bovenaan stonden, maar zeker niet slecht als je de verschillen met de plaatsen 2 en 3 ziet. Play-offs halen moet gewoon kunnen en als het wat beter gaat staan allemaal zou het vizier weer op Sparta gericht moeten kunnen worden (immers, overtuigend van gewonnen nog geen 2 maanden gelden)...
pi_158236158
Geen gelul. Fortuna moet je oppeuzelen. Niks van over laten.

Klinkt leuk bovenstaande, dat is natuurlijk wat ik hoop, maar ben bang dat het weer een erg matige pot wordt.

Onze verdediging vind ik de laatste tijd ook zo zwak. Vriends valt opeens heel erg tegen :(.
NAC was echt heerlijk onverdiend :)!
  vrijdag 18 december 2015 @ 21:43:07 #269
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_158340030
Echt niet te geloven dit. Waardeloos :r
  zaterdag 19 december 2015 @ 02:04:54 #270
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_158348612
Ik heb geen seconden nog gezien, maar ik heb er geen woorden voor.
Ik ben er echt klaar mee!
pi_158351751
Wanneer is #DennisDemmersOut?

Hij maakt er echt een ziedende puinhoop van.
pi_159008228
Calderwood weg vanwege gezondheidsproblemen?
...
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:27:35 #274
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_159135511
En we gaan weer vrolijk verder met (thuis nota bene) verliezen van laagvliegers...
  maandag 18 januari 2016 @ 22:58:27 #275
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_159216541
Benauwde zege bij Telstar, i.i.g. weer eens drie punten. En doordat er en een topper werd gespeeld en Volendam ook weer matig was, plots weer vierde.

De thuiswedstrijd werd destijds met 5-1 gewonnen en was het startschot van de mooie reeks die ons op #1 bracht. Aangezien nu ook weer van Jong PSV verloren werd net als in de allereerste wedstrijd, zou het mooi zijn als ze zich nog even blijven herhalen ;)

Nu eerst een "rust" weekend.
  maandag 18 januari 2016 @ 23:12:41 #276
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_159216883
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:58 schreef Xurk het volgende:
Benauwde zege bij Telstar, i.i.g. weer eens drie punten. En doordat er en een topper werd gespeeld en Volendam ook weer matig was, plots weer vierde.

De thuiswedstrijd werd destijds met 5-1 gewonnen en was het startschot van de mooie reeks die ons op #1 bracht. Aangezien nu ook weer van Jong PSV verloren werd net als in de allereerste wedstrijd, zou het mooi zijn als ze zich nog even blijven herhalen ;)

Nu eerst een "rust" weekend.
We hebben gewonnen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik was er bij in het thuisvak, maar het was allemaal wel erg pover hoor. Nog geen reden om te polonaise te lopen.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:15:27 #277
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_159218357
Doe ik ook zeker niet, het spel is er veel te bedroevend voor. Het is meer hopen tegen beter weten in ;)
pi_159571602
ADSportwereld twitterde op maandag 01-02-2016 om 16:27:00 Go Ahead Eagles zet Dennis Demmers op non-actief https://t.co/pbmxFajLPV https://t.co/jpXTdUj9fV reageer retweet
pi_159572303
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
ADSportwereld twitterde op maandag 01-02-2016 om 16:27:00 Go Ahead Eagles zet Dennis Demmers op non-actief https://t.co/pbmxFajLPV https://t.co/jpXTdUj9fV reageer retweet
4 a 5 Wedstrijden te laat.

Vergeet niet dat hij in het Eredivisie seizoen ook al redelijk wat verloren heeft.
Dat was nog enigzins onder het hoedje van ten hag te schuiven.

Maargoed onder zijn hoede hebben we toch ook gewoon de Playoffs verkloot.

Nu weer 9 nederlagen, tegen echt niets zeggende clubs..
ben blij dat hij eruit is.

Ik wil nu graag een trainer die ook durft te wisselen!
Dat is waar ik me, ook met booy, kapot aan heb geërgerd!

Dat je bij een 1-0 of 2-1 achterstand ofzo niet aanvallend wisselt en als er dan toch een aanvaller in kwam dat het pas in de 85ste minuut is. Terwijl die gast al vanaf minuut 55 aan het warmlopen is..

:X
pi_159572836
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

4 a 5 Wedstrijden te laat.

Vergeet niet dat hij in het Eredivisie seizoen ook al redelijk wat verloren heeft.
Dat was nog enigzins onder het hoedje van ten hag te schuiven.

Maargoed onder zijn hoede hebben we toch ook gewoon de Playoffs verkloot.

Nu weer 9 nederlagen, tegen echt niets zeggende clubs..
ben blij dat hij eruit is.

Ik wil nu graag een trainer die ook durft te wisselen!
Dat is waar ik me, ook met booy, kapot aan heb geërgerd!

Dat je bij een 1-0 of 2-1 achterstand ofzo niet aanvallend wisselt en als er dan toch een aanvaller in kwam dat het pas in de 85ste minuut is. Terwijl die gast al vanaf minuut 55 aan het warmlopen is..

:X
Toch is het ontslag van Booy een domme zet geweest. Het ging/gaat alleen maar slechter.
pi_159581207
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Toch is het ontslag van Booy een domme zet geweest. Het ging/gaat alleen maar slechter.
Mwa, achteraf gezien is het een domme zet geweest om Demmers als hoofdtrainer neer te zetten.
Onder Booy was het ook gewoon slecht, hij heeft nog kunnen op de basis van Ten Hag kunnen voortborduren.
pi_159582248
Demmis mocht het van mij afmaken na booy. Dit seizoen had ik toch wel een nieuwe trainer verwacht..

maar nee, toen hielden ze gewoon Demmers aan..
pi_159591646
Het valt mij op dat zowel vorig jaar met Booy als dit jaar met Demmers de timing van het ontslag bij GAE op een totaal verkeerd moment is. Laat Demmers gewoon het seizoen afmaken.
pi_159595426
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:42 schreef Idisrom het volgende:
Het valt mij op dat zowel vorig jaar met Booy als dit jaar met Demmers de timing van het ontslag bij GAE op een totaal verkeerd moment is. Laat Demmers gewoon het seizoen afmaken.
Niet mee eens, je hebt nu nog ruim de tijd om de groep klaar te stomen voor de nacompetitie.

Beter dit dan doorgaan met onaantrekkelijk voetbal en slechte resultaten.
pi_159693807
Slechte uitslagen voor kowet.nac volendam en eindhoven
Alle drie gewonnen.nu maat hopen dat kowet maandag wint.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:41:15 #286
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_159716098
Er staan maandag i.i.g. twee ploegen tegenover elkaar waar net de coaches zijn ontslagen. Ik ben benieuwd wie dit het beste naar strijdlust weet om te zetten. Beiden hebben de punten hard nodig, hopelijk buiten we weer eens het thuisvoordeel uit.
pi_159723802
Als kowet ergens goed in is,is het wel andere ploegen in het zadel helpen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:19:07 #288
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_159775368
Gaarne bij het volgend deeltje een andere TT, deze wordt te confronterend :+

Langzaam aan begin ik hetzelfde gevoel te krijgen wat ik vorig seizoen rond deze periode had: namelijk dat ik verlang naar het einde van het seizoen zodat het gewoon weer afgelopen is en er weer op een nieuwe kans kan worden gefocust. Als het zo doorgaat zou het halen van de play-offs al een geweldige prestatie zijn :{

Laten we daar ook maar op hopen, dat die gehaald worden. Je kan een rukseizoen draaien maar in de play-offs kan er altijd van alles gebeuren. Kijk maar naar 3 seizoenen terug...
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:23:24 #289
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_159775446
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef Xurk het volgende:
Gaarne bij het volgend deeltje een andere TT, deze wordt te confronterend :+

Langzaam aan begin ik hetzelfde gevoel te krijgen wat ik vorig seizoen rond deze periode had: namelijk dat ik verlang naar het einde van het seizoen zodat het gewoon weer afgelopen is en er weer op een nieuwe kans kan worden gefocust. Als het zo doorgaat zou het halen van de play-offs al een geweldige prestatie zijn :{

Laten we daar ook maar op hopen, dat die gehaald worden. Je kan een rukseizoen draaien maar in de play-offs kan er altijd van alles gebeuren. Kijk maar naar 3 seizoenen terug...
Een rukseizoen is het toch al. Volledige focus op de nacompetitie dan maar.
Gisteren eindelijk weer een Go Ahead gezien dat vol passie ten aanval ging. Het was nog steeds niet altijd even goed, met name in de 16 meter, maar voor het eerst in maanden heb ik weer genoten van de wedstrijd.
Het voetbal was aantrekkelijk en het ging alle kanten op. Met de inzet van gisteren en de terugkomst van de Kogel moet het beter kunnen. Vrijdag weer een echte krachtmeting tegen VVV.
pi_159782795
Ik zag ook de poging tot aanvallend voetbal. Dat doet goed.

Maar genoten?
Mweah, laat mij maar een azijnzeiker zijn, maar als Theo niet zo goed had gekeept hadden we met minimaal 3 0 verloren.

Vriends valt me vies tegen, het zou niet gek zijn om die er eens een keer een wedstrijdje uit te halen denk ik zelf.

Kijk de samenvatting maar eens na.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:49:43 #291
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_159937661
Ook tegen Jong Ajax koester ik weinig illusies vanavond - het is maandag dus er zullen wel een paar A-selectie spelers bij zitten en Jong Ajax doet het uitstekend sinds de winterstop. Dus :O

Maar goed, positieve verrassingen zijn altijd welkom.
  maandag 15 februari 2016 @ 16:54:19 #292
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_159939222
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:49 schreef Xurk het volgende:
Ook tegen Jong Ajax koester ik weinig illusies vanavond - het is maandag dus er zullen wel een paar A-selectie spelers bij zitten en Jong Ajax doet het uitstekend sinds de winterstop. Dus :O

Maar goed, positieve verrassingen zijn altijd welkom.
Ik ben al het geloof kwijt. De selectie is onherkenbaar geworden.
  maandag 15 februari 2016 @ 23:14:10 #293
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_159952356
Nou, geen nederlaag in elk geval. Wel zuur dat een overwinning ons door een penalty door de neus is geboord. Up next: thuis tegen RKC. Dat moet toch wel de derde drie-punter sinds november gaan opleveren? 8)7
  woensdag 17 februari 2016 @ 09:16:29 #294
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_159984647
quote:
19s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:14 schreef Xurk het volgende:
Nou, geen nederlaag in elk geval. Wel zuur dat een overwinning ons door een penalty door de neus is geboord. Up next: thuis tegen RKC. Dat moet toch wel de derde drie-punter sinds november gaan opleveren? 8)7
Als je die niet wint mag je een verdedigingslinie gaan opstellen voor de hoofdtribune.
Mensen beginnen het echt zat te worden.
pi_159992754


[ Bericht 100% gewijzigd door hafcfan op 17-02-2016 15:46:36 ]
pi_160051810
Het staat 1-0.Daar is tot nu toe ook alles meegezegt.Vooral door het vele gepingel van o.a van Ewijk.
pi_160066020
quote:
De Koning begint maandag aan klus bij Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles heeft in Hans de Koning de opvolger gevonden voor de ontslagen Dennis Demmers. De nummer zeven van de Jupiler League bereikte een akkoord met de 55-jarige oefenmeester, die maandag voor het eerst voor de groep zal staan.

Demmers werd begin deze maand ontslagen vanwege de tegenvallende resultaten. Assistent-trainers Michel Boerebach en Harry Decheiver namen het roer over, maar kregen tot 7 maart dispensatie van de KNVB om als eindverantwoordelijken te fungeren.

De Deventenaren hebben - nu de laatste formaliteiten rondom het vertrek van Demmers zijn afgerond - in de ex-hoofdcoach van FC Volendam, FC Oss, AGOVV Apeldoorn en Helmond Sport dus op tijd een geschikte vervanger gevonden.

De Koning - die tot het einde van het seizoen tekende - was vrijdag niet aanwezig in De Adelaarshorst, waar Go Ahead met 1-0 won van RKC Waalwijk, maar was aandachtig toeschouwer bij het duel tussen Sparta Rotterdam en Telstar. De Rotterdamse lijstaanvoerder en eerstvolgende tegenstander van Go Ahead zegevierde (1-3).
pi_160066761
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:58 schreef pitboer het volgende:
Het staat 1-0.Daar is tot nu toe ook alles meegezegt.Vooral door het vele gepingel van o.a van Ewijk.
Bedoel je gepingel negatief?
...
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:44:20 #299
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_160067858
Met hangen en wurgen een minimale (thuis!)overwinning tegen de hekkensluiter. De punten tellen (zeker nu Emmen en Volendam er beiden 2 moesten) maar helaas wacht Sparta nu, trotse lijstaanvoerder die alle toppers wint lately ;(
pi_160074058
@obiekulu.
Jup.Veel balverlies daardoor.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:53:46 #301
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_160078341
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')