abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 27 juni 2015 @ 14:03:25 #211
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_153880282
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 13:34 schreef Beach het volgende:
Vaak zat genoeg oververhitte of kapotte Nvidia kaarten gezien.
Moet je geen toasterkaart nemen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 14:07:27 #212
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_153880355
Video Toaster, dat was pas tof _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_153880683
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 13:34 schreef Beach het volgende:
Vaak zat genoeg oververhitte of kapotte Nvidia kaarten gezien.
mijn 8800gt doet het na jaren nog steeds prima, en heb hem niet hoeven te 'bakken'

Enige dooie videokaart die ik mij kan herinneren was een doa ati 9700hd ofzo
pi_153880751
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 13:34 schreef Beach het volgende:
Vaak zat genoeg oververhitte of kapotte Nvidia kaarten gezien.
Ik niet vaak genoeg. 2x een radeon gehad die er na een tijdje mee stopte en allebei hadden ze in de zomer verschrikkelijk veel moeite om zelf hun temperatuur onder controle te hebben. Waarschijnlijk ben ik gewoon ongelukkig geweest met de kaarten want ik ken ook genoeg van vrienden die het prima deden, maar ook bij hun was de radeon op een gegeven moment gewoon kapot terwijl hij het een dag ervoor nog prima deed.

Nu heb ik bijna 2 jaartjes een nvidia en shit loopt geolied. Het zal best dat bepaalde radeons het prima doen maar mijn persoonlijke ervaring is toch dat ze op een gegeven moment problemen krijgen en dat doet mij (voorlopig) radeon vermijden. Ik ben trouwens totaal geen fanboy, ik wil gewoon prijs/kwaliteit. Of het nou radeon of nvidia heet maakt me geen fuck uit.

Maar ik ben verder ook niet bepaald een techy wat betreft videokaarten.
Conscience do cost.
pi_153882002
Djeezes die steam reviews zijn nutteloos... Ik kijk bij TW: Attila bij de negatieve recensies om te zien of er veel performance problemen zijn (eerder dan zelf 20GB te downloaden), maar de overgrote meerderheid is gezeur over het dlc-model. Ja het is enorm sucky, maar het is ook geen review en totaal nutteloos. Ik kan een storepage lezen, anders was ik niet op de reviews gekomen.....

En het ergste is dan nog dat 95% het "nuttig" vindt en ze daardoor helemaal bovenaan zet.....

Anyway, met Spec Ops en Gro Home, best leuke games, toch al 2 van mijn zomeraankopen achter de rug
pi_153882026
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:38 schreef AntiChrist7 het volgende:
Djeezes die steam reviews zijn nutteloos... Ik kijk bij TW: Attila bij de negatieve recensies om te zien of er veel performance problemen zijn (eerder dan zelf 20GB te downloaden), maar de overgrote meerderheid is gezeur over het dlc-model. Ja het is enorm sucky, maar het is ook geen review en totaal nutteloos. Ik kan een storepage lezen, anders was ik niet op de reviews gekomen.....

En het ergste is dan nog dat 95% het "nuttig" vindt en ze daardoor helemaal bovenaan zet.....

Anyway, met Spec Ops en Gro Home, best leuke games, toch al 2 van mijn zomeraankopen achter de rug
Mensen kunnen tijdens het free weekend ook gewoon reviews plaatsen zonder dat ze het spel bezitten. Dus dat is ook al niet serieus te nemen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 27 juni 2015 @ 15:40:07 #217
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153882035
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:38 schreef AntiChrist7 het volgende:
Djeezes die steam reviews zijn nutteloos... Ik kijk bij TW: Attila bij de negatieve recensies om te zien of er veel performance problemen zijn (eerder dan zelf 20GB te downloaden), maar de overgrote meerderheid is gezeur over het dlc-model. Ja het is enorm sucky, maar het is ook geen review en totaal nutteloos. Ik kan een storepage lezen, anders was ik niet op de reviews gekomen.....

En het ergste is dan nog dat 95% het "nuttig" vindt en ze daardoor helemaal bovenaan zet.....

Anyway, met Spec Ops en Gro Home, best leuke games, toch al 2 van mijn zomeraankopen achter de rug
Ongeveer hetzelfde als dat Rome 2 nu is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153882556
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Mensen kunnen tijdens het free weekend ook gewoon reviews plaatsen zonder dat ze het spel bezitten. Dus dat is ook al niet serieus te nemen.
Lol, ook dat nog? Die handel mogen ze snel afschaffen.

Heb met Rome 2 nooit veel problemen gehad, maar in de officiele reviews was toch altijd 1 van de punten die aangehaald werd dat het toch wel een stuk zwaarder is voor je pc
pi_153882693
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Lol, ook dat nog? Die handel mogen ze snel afschaffen.

Heb met Rome 2 nooit veel problemen gehad, maar in de officiele reviews was toch altijd 1 van de punten die aangehaald werd dat het toch wel een stuk zwaarder is voor je pc
Ik heb alles behalve een supersysteem (FX4300 8gb ddr3 amd 6850)en Atilla draait gewoon goed hier.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 27 juni 2015 @ 17:38:05 #220
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_153884749
They do it for free
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_153896841
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nope niet echt, alleen soms last van een vastlopende Online sessie. Maar dat heb ik nu 3 x in 200 uur spelen meegemaakt.
SP toch??
  Redactie Games zondag 28 juni 2015 @ 11:45:13 #222
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153899130
quote:
Op zondag 28 juni 2015 04:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

SP toch??
Zowel SP als MP. Maar ik speel weinig in Public lobbies, misschien dat dat uitmaakt betreft stabiliteit. "Hackerlobbies" zijn echt vertieft.

SP zit ik op de helft qua story completion.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153901401
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 17:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
They do it for free
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 28 juni 2015 @ 16:12:33 #224
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153904404
AO en regeneffecten zitten weer in Batman blijkbaar

En ze zijn nog bezig met het fixen van een hoop andere shit:

quote:
From the rocksteady forums

Rocksteady is leading our team of developers and partners as we work on the PC performance issues that players have been encountering. The work is significant and while we are making good progress on improving performance, it will take some time to ensure that we get the right fixes in place.

Below is the list of the key areas where we are dedicating our resources to improve the experience for our loyal fans:

Support for frame rates above 30FPS in the graphics settings menu
Fix for low resolution texture bug
Improve overall performance and framerate hitches
Add more options to the graphics settings menu
Improvements to hard drive streaming and hitches
Address full screen rendering bug on gaming laptop
Improvements to system memory and VRAM usage
NVIDIA SLI bug fixes
Enabling AMD Crossfire
NVIDIA and AMD updated drivers

While we work on improving performance, we will also continue to make interim patches available to address issues for those still playing the game on PC. The first patch is being released now and the updates include:

Fixed a crash that was happening for some users when exiting the game
Fixed a bug which disabled rain effects and ambient occlusion. We are actively looking into fixing other bugs to improve this further
Corrected an issue that was causing Steam to re-download the game when verifying the integrity of the game cache through the Steam client
Fixed a bug that caused the game to crash when turning off Motion Blur in BmSystemSettings.ini. A future patch will enable this in the graphics settings menu

We would like to thank our fans for their patience and invaluable feedback. We will continue to monitor and listen for any additional issues.
  Redactie Games zondag 28 juni 2015 @ 16:34:19 #225
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153904891
Al die Kerbal Space Program spelers in diepe rouw omdat de Falcon9 van SpaceX ontploft is..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 28 juni 2015 @ 20:21:33 #226
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_153909792
quote:
9s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Al die Kerbal Space Program spelers in diepe rouw omdat de Falcon9 van SpaceX ontploft is..
Ontploft, dat ding is gewoon verdwenen in die rookwolk
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_153919435
Aarg wat is dat 3e persoon klote man, ben ik blij dat ik sniper elite 3 niet meteen gekocht hebt toen die uitkwam.
Kan er niet mee overweg

Maar dat ligt ook meer aan mij, ik heb nog nooit 1 game uitgespeeld die ik gekocht heb.
Na x aantal keer proberen en het lukt niet heb ik het wel weer gezien :P

Brothers in Arms serie moet je op een gegeven moment echt de tactieken gebruiken en de kaart.
Om maar een voorbeeld te stellen.

Hoe doen jullie het? Gewoon doorgaan ook al duurt het 2 dagen non stop?

[ Bericht 35% gewijzigd door Geerd op 29-06-2015 04:17:26 ]
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 29 juni 2015 @ 08:06:48 #228
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_153919920
En andere game spelen en na een paar dagen terugkomen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_153920245


Huh? Er staat duidelijk Ideal :{

Geld uiteraard wel gewoon afgeschreven :{
blablablabla
pi_153920316
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:54 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Huh? Er staat duidelijk Ideal :{

Geld uiteraard wel gewoon afgeschreven :{
gokje: de payment service provider ligt eruit.. ik heb er regelmatig last van de afgelopen maanden (maar ik betaal met creditcard)

meestal loste het zichzelf na een uurtje wel op
pi_153920689
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 03:19 schreef Geerd het volgende:
Aarg wat is dat 3e persoon klote man, ben ik blij dat ik sniper elite 3 niet meteen gekocht hebt toen die uitkwam.
Kan er niet mee overweg

Maar dat ligt ook meer aan mij, ik heb nog nooit 1 game uitgespeeld die ik gekocht heb.
Na x aantal keer proberen en het lukt niet heb ik het wel weer gezien :P

Brothers in Arms serie moet je op een gegeven moment echt de tactieken gebruiken en de kaart.
Om maar een voorbeeld te stellen.

Hoe doen jullie het? Gewoon doorgaan ook al duurt het 2 dagen non stop?

Controls en 3rd person zijn niet echt de issue bij Sniper Elite 3, aangezien je toch inzoomt bij elk schot.

De vreselijk domme AI en repetitieve gameplay daarentegen.....
  maandag 29 juni 2015 @ 11:55:35 #232
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_153922673
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:54 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Huh? Er staat duidelijk Ideal :{

Geld uiteraard wel gewoon afgeschreven :{
Geweldig spel wel :D
  maandag 29 juni 2015 @ 13:39:13 #233
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_153924535
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:54 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Huh? Er staat duidelijk Ideal :{

Geld uiteraard wel gewoon afgeschreven :{
Rabo? Er waren wat issues tussen 8 en 10 met rabo internet bankieren(en dus ook iDeal)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_153924890
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:39 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Rabo? Er waren wat issues tussen 8 en 10 met rabo internet bankieren(en dus ook iDeal)
ING, maar zoals mschol voorspelde was het binnen het uur opgelost :P .
blablablabla
pi_153927920
Jeej ik heb Go Go Nippon my first trip to Japan gewonnen op steamgifts
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153928435
Had op de valreep nog even een Worms game gekocht tijdens de sale, gister even gecheckt, blijkt dit Worms uit 1999 te zijn... _O- _O-

Nou is er bijzonder weinig veranderd in Worms maar dit gaat toch wel erg ver, gelukkig refund direct goedgekeurd :D
pi_153941851
wow, shadow of mordor trekt echt wel sterk op AC. Tot aan de 30 wachters die op je afgelopen zoals in Unity toe.

Ben niet direct een fan van die army of sauron, maar dat meer omdat een kapitein tot twee keer toe kwam opdagen tijdens een zijmissie....
pi_153942172
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:07 schreef Cliffy het volgende:
Had op de valreep nog even een Worms game gekocht tijdens de sale, gister even gecheckt, blijkt dit Worms uit 1999 te zijn... _O- _O-

Nou is er bijzonder weinig veranderd in Worms maar dit gaat toch wel erg ver, gelukkig refund direct goedgekeurd :D
bah, dit is nou direct de redem dat van mij dat refund systeem helemaal op de schop mag.. kijk (plaatjes, gameplayvideo e.d.) en lees voordat je wat koopt..

dit kost steam alleen maar geld, waardoor de volgende sale uiteindelijk (nog) treuriger wordt..
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 00:07:39 #239
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_153942312
Worms World Party heb ik nog heel veel online gespeeld in 2004-2005. Waren heel veel levels met alleen maar ropers, daar vond ik dan weer niet veel aan, maar met een clubje bekenden was het echt zo tof _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_153942316
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:02 schreef mschol het volgende:

[..]

bah, dit is nou direct de redem dat van mij dat refund systeem helemaal op de schop mag.. kijk (plaatjes, gameplayvideo e.d.) en lees voordat je wat koopt..

dit kost steam alleen maar geld, waardoor de volgende sale uiteindelijk (nog) treuriger wordt..
Dan mag steam meteen ook wel hun listings etc fixen, aangezien daar als release date 2013 staat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')