abonnement Unibet Coolblue
pi_439378
Ik kijk sinds een weekje of 2 geregeld De Bus. 's avonds, net voor Jerry Springer, vlak voor het slapen gaan, gaat de TV op 6 en volg ik de beslommeringen van de bus-passagiers. Wat mij opvalt; De multiculturele sfeer was al beter als in de vorige bus. We hadden dit keer twee donkere meisjes en een echte homo, die ik het overigens ontzettend leuk vind doen.
Ook een wonder is dat de kijkers ze niet wegstemmen, dus het werkt wel echt! (idee voor Big brother misschien? Gooi er eens een neger in.. )
Ook valt mij op dat een heleboel mensen niet zichzelf zijn of zich voordoen als een ander. Vooral Koen lijkt af en toe net een acteur en het feit dat hij basisschool-leraar is, verbaast me enigszins, na analyse van zijn rare gedrag.
Verder is het enorm leuk om de ietwat sneue acties van Mariska te volgen. Zij weet zich geen raad met haar eigen identiteit en klampt zich wanhopig vast aan Zoe en Bart.

Als ik weer wat ideeen heb, zal ik ze zeker opschrijven..

God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 november 2000 @ 11:06:47 #2
862 Arcee
Look closer
pi_439414
quote:
Op 03 november 2000 10:56 schreef DeVuilnisman het volgende:
Ook een wonder is dat de kijkers ze niet wegstemmen, dus het werkt wel echt!
Audrey is anders wèl weggestemd en Aminata en Hans hebben nog nooit op de bank gezeten en konden dus ook nog nooit weggestemd worden. Of ze dat anders wel gedaan zouden zijn is een tweede.
pi_439533
Wie zegt dat die twee negers zijn
Of bedoel je mensen van kreoolse afkomst, of Javaanse Surinamers!!
Of Afro Amerikanen......
Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')