abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games woensdag 8 juli 2015 @ 11:11:19 #176
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154165165
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank je wel ^O^. Heftige prijs en boven budget :o
Is die MS camo headset geen optie? Hoor tijdens discussies altijd lovende berichten over dat ding.
Hij is ook cheap, alleen voldoet niet aan je eisen.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 8 juli 2015 @ 11:15:44 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154165250
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goede versterker en dito koptelefoon zet eerlijk gezegd meer zoden aan de dijk, me ook lelijk vergist in een Astro Amp ooit. Ziet er leuk uit maar boeit voor geen fuck.
Ik heb er de ballen verstand van. Speelde vroegâh altijd wel Counter-Strike/Half-Life Deathmatch met een epische Sennheiser, dat was bijna gewoon cheaten omdat je op de meter nauwkeurig voetstappen kon horen van waar andere dudes liepen. Tegenwoordig gewoon goed geluid uit speakers. Ik heb nog wel een wat oudere Turtle Beach liggen die ik altijd gebruikte voor PS3, draadloos, maar ik heb een hekel aan die dingen. Na een paar fatsoenlijke gamesessies zijn de batterijen leeg.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154165400
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goede versterker en dito koptelefoon zet eerlijk gezegd meer zoden aan de dijk, me ook lelijk vergist in een Astro Amp ooit. Ziet er leuk uit maar boeit voor geen fuck.
Goede versterker klinkt leuk, maar toch mis je geluiden, en dat heeft meer te maken met dat de koptelefoon dichter bij je oor zit, dan de kwaliteit van een versterker ;)
pi_154165699
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

Is die MS camo headset geen optie? Hoor tijdens discussies altijd lovende berichten over dat ding.
Hij is ook cheap, alleen voldoet niet aan je eisen.

[ afbeelding ]
Gelukkig is die er ook gewoon in het zwart ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Eindredactie Games woensdag 8 juli 2015 @ 11:41:40 #180
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154165748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Gelukkig is die er ook gewoon in het zwart ^O^
Ja maar met die camo ziet niemand dat je'm op hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154165799
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja maar met die camo ziet niemand dat je'm op hebt.
:') ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:56:27 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154166006
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goede versterker klinkt leuk, maar toch mis je geluiden, en dat heeft meer te maken met dat de koptelefoon dichter bij je oor zit, dan de kwaliteit van een versterker ;)
Eh, what?

Meeste moderne versterkers spugen gewoon dolby headphones uit of zijn in staat 5.1 netjes om te rekenen naar stereo zodat het ruimtelijk effect niet verloren gaat. Dit lukt op mijn PC ook, game al jaren met enkel een koptelefoon en dat bevalt serieus beter dan met speakers.

Nu Xbox ik met een oude versterker zonder al die fratsen, ik zal eens kijken hoe dat bevalt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154166064
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eh, what?
Ja, echt wel :Y. PC gaming is compleet anders, zit een losse kaart in, via versterker én ook nog een headset is veel te omslachtig op een console, althans voor mij wel :)

Ik zeg toch juist dat je met een hoofdtelefoon (al dan niet 5.1), dat het prettiger speelt dan met losse speakers. * weethetevennietmeer is even de kluts kwijt ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2015 12:01:56 ]
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:03:10 #184
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154166161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, echt wel :Y Je hebt zeker ook monster kabels liggen :')
Maakt de opmerking niet anders: geluid is geluid, het is niet dat je geluid mist ten opzichte van speakers met een koptelefoon...
quote:
PC gaming is compleet anders, zit een losse kaart in, via versterker én ook nog een headset is veel te omslachtig op een console.
Welnee, je behelpen met pseudo surround wat feitelijk verknipt stereo is is gewoon zonde van je geld en vooral voor het oog leuk.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik zeg toch juist dat je met een hoofdtelefoon (al dan niet 5.1), dat het prettiger speelt dan met losse speakers. * weethetevennietmeer is even de kluts kwijt
Dan moet je toch echt aan je formulering werken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154166264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maakt de opmerking niet anders: geluid is geluid, het is niet dat je geluid mist ten opzichte van speakers met een koptelefoon...

[..]

Welnee, je behelpen met pseudo surround wat feitelijk verknipt stereo is is gewoon zonde van je geld en vooral voor het oog leuk.

[..]

Dan moet je toch echt aan je formulering werken.
Pseudo surround werkt prima hoor, eerdere ervaringen mee gehad. Laten we het erop houden dat ieder zijn mening heeft, en die respecteer ik ook :)

Het gaat om de manier waarop je het interpreteert, daar kan ik niets aan doen ;)
  Redactie Games woensdag 8 juli 2015 @ 12:28:41 #186
206706 crew  Racerblade
pi_154166820
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

Is die MS camo headset geen optie? Hoor tijdens discussies altijd lovende berichten over dat ding.
Hij is ook cheap, alleen voldoet niet aan je eisen.

[ afbeelding ]
Ik heb deze ook en het is een prima ding. Ik ben wel één ergernis tegengekomen en dat is het geluid tussen partychat en game reguleren. Ik denk dat er ongeveer tien stappen zitten (tussen 100% game, 0% partychat en vice versa) maar de stappen daartussen zijn alsnog te groot. Ik hou hem daardoor standaard op bijna volledig partychat en soms heb ik dan alsnog moeite om andere te horen omdat het gamegeluid er soms overheen komt.

Dat ligt ook gedeeltelijk aan de game die ik meestal speel, Project CARS. De ene auto heeft een stuk stillere motor en dan is het geen probleem. Maar toch ben ik gedwongen om het volume in de settings ingame wat terug te draaien daardoor.

Verder geen problemen mee gehad. ^O^
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:04:56 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154167759
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Pseudo surround werkt prima hoor, eerdere ervaringen mee gehad. Laten we het erop houden dat ieder zijn mening heeft, en die respecteer ik ook :)

Het gaat om de manier waarop je het interpreteert, daar kan ik niets aan doen ;)
Het werkt, maar daar is ook veel mee gezegd.
Goed stereogeluid, al dan niet met correct verwerkt 5.1 naar 2.0-conversie veegt er de vloer mee aan.

En vertel me eens hoe ik "Goede versterker klinkt leuk, maar toch mis je geluiden, en dat heeft meer te maken met dat de koptelefoon dichter bij je oor zit, dan de kwaliteit van een versterker" moet interpreteren?
Want ik lees er toch echt in dat een goede versterker minder is en dat dat aan de koptelefoon moet liggen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154168856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het werkt, maar daar is ook veel mee gezegd.
Goed stereogeluid, al dan niet met correct verwerkt 5.1 naar 2.0-conversie veegt er de vloer mee aan.

En vertel me eens hoe ik "Goede versterker klinkt leuk, maar toch mis je geluiden, en dat heeft meer te maken met dat de koptelefoon dichter bij je oor zit, dan de kwaliteit van een versterker" moet interpreteren?
Want ik lees er toch echt in dat een goede versterker minder is en dat dat aan de koptelefoon moet liggen.
Wellicht is het daar mee gezegd, de prijsklasse van een "echte" 5.1 surround headset ligt een factor 2 a 3 hoger, en dát heb ik er niet voor over. Ik merk dat ik geluiden mis via een versterker en bijbehorende boxen. Daarnaast hoor ik andere mensen (met een headset) die een chest horen "chimen" in het spel, nou, ik hoor dat echt niet hoor via de versterker (en dat zou best eens aan mij kunnen liggen, geluid is zo persoonlijk voor eenieder).
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:46:24 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154168888
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wellicht is het daar mee gezegd, de prijsklasse van een "echte" 5.1 surround headset ligt een factor 2 a 3 hoger, en dát heb ik er niet voor over. Ik merk dat ik geluiden mis via een versterker en bijbehorende boxen. Daarnaast hoor ik andere mensen (met een headset) die een chest horen "chimen" in het spel, nou, ik hoor dat echt niet hoor via de versterker (en dat zou best eens aan mij kunnen liggen, geluid is zo persoonlijk voor eenieder).
Ik heb een stereo koptelefoon en die werkt dus prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154188594
Hoe is Ori?
Lees overal dat het zo moeilijk is.
pi_154222263
Niemand Ori gespeeld?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:21:28 #192
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_154226410
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe is Ori?
Lees overal dat het zo moeilijk is.
Het is echt een heel mooi spel en de moeilijkheidsgraad wordt ontzettend overdreven.
Dit, dus.
pi_154230232
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Niemand Ori gespeeld?
Net mee begonnen (meteen gekocht toen ie uitkwam, maar ja geen tijd :') )

Moeilijk? Nee, tot nu toe echt niet. Maar wel een mooi spel ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_154230675
Ik moet weer eens verder met Ori. Nadat ik door 1 of andere toffe feature ineens tig % van m'n voortgang was kwijtgeraakt heb ik 'm niet meer gespeeld.

Moeilijkheidsgraad? Ik vond 't te doen, op sommige stukken na, zoals die boom met 't water. Daar lieten m'n platform kunsten het toch even afweten, maar ben er doorheen gekomen (alleen moet ik 't nu weer overnieuw doen, want m'n progress is nu maar 10% of zo).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Games vrijdag 10 juli 2015 @ 20:29:38 #195
206706 crew  Racerblade
pi_154230857
Moeilijk? Nee. Uitdagend wel.

Ik heb hem wel al een lange tijd niet aangeraakt. :@ Ondanks dat ik geloof ik nog niet eens halverwege ben.
pi_154234608
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef OMG het volgende:
Ik moet weer eens verder met Ori. Nadat ik door 1 of andere toffe feature ineens tig % van m'n voortgang was kwijtgeraakt heb ik 'm niet meer gespeeld.

Moeilijkheidsgraad? Ik vond 't te doen, op sommige stukken na, zoals die boom met 't water. Daar lieten m'n platform kunsten het toch even afweten, maar ben er doorheen gekomen (alleen moet ik 't nu weer overnieuw doen, want m'n progress is nu maar 10% of zo).
Dat was tijdens de release wel het geval ja, maar volgens mij werkt ie nu helemaal perfect
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:11:11 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154236310
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_154245400
zijn er mensen hier die een 7200rpm externe hdd eraan hebben gehangen en het verschil merken ?
ben opzoek naar een externe hdd , maar zit te twijfelen of ik niet beter een 7200rpm kan nemen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 11 juli 2015 @ 17:54:34 #199
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_154250886
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef DJ_ het volgende:
zijn er mensen hier die een 7200rpm externe hdd eraan hebben gehangen en het verschil merken ?
ben opzoek naar een externe hdd , maar zit te twijfelen of ik niet beter een 7200rpm kan nemen.
Kijk eens hier:

http://www.eurogamer.net/(...)-drive-upgrade-guide
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 18:33:25 #200
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154251593
quote:
Jeeeh :D
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')