abonnement Unibet Coolblue
pi_154386127
Denk dat er niks onveiligs aan is hoor, ze lijken voorlopig weer gered en Ryanair heeft vermoedelijk vrij weinig tickets verkocht de afgelopen tijd naar Griekenland door al het nieuws. Ze willen de vliegtuigen gewoon vullen.
pi_154386349
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:49 schreef planethugo het volgende:
vandaag een mail dat vliegen naar griekenland 30% korting is, ben toevallig nog een vakantie uit het zoeken voor eind augustus, maar twijfel of dat wel verstandig is om naar kreta te gaan
Wat is er onverstandig aan? Ze lijken gewoon gered te zijn (voorlopig) en sowieso is het op die eilanden een stuk rustiger dan in Athene. Zeker als je all-inclusive gaat heb je vrij weinig te vrezen, maar ook alle restaurantjes en kroegjes in de vakantiedorpen en steden zijn gewoon open.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:10:32 #78
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_154394175
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:47 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Niet heel veel spannends. Omdat er geen overeenkomst is met de vakbonden over minimumsalarissen hebben ze hun enige gebaseerde toestel vanuit Kopenhagen weggehaald. Meeste routes van/naar Kopenhagen blijven gewoon bestaand omdat deze nu vanaf andere bases gevlogen worden. Wellicht dat hetzelfde in Billund ook nog gebeurt.
Ze hebben het toestel wat op Kopenhagen stond nu in Kaunas, Litouwen neergezet, en vliegen daar een achterlijke ochtendvlucht van 04.40 mee richting Kopenhagen zodat het toestel daar kan worden ingezet voor de geplande vluchten en aan het eind van de dag gaat deze daar weer heen.

Op deze manier heeft men geen officiële basis in Kopenhagen en mag er niet gestaakt worden, door de geplande inzet moet er echter wel een crew wissel plaatsvinden, en ik ben benieuwd waar men die crewwissel gaat uitvoeren.
Daarnaast, de ochtend en avondvlucht naar Kaunas zijn niet boekbaar en het betreft dus echt een positioning flight, nu komt dat wel vaker voor maar dit kost toch ook brandstof en crew uren, dus geld, de vraag is of deze kosten opwegen tegen de baten. (Al snap ik wel dat als de huidige Ryanair constructie welke ze in de rest van Europa ook gebruiken ergens illegaal wordt verklaard dat dan meerdere landen volgen, dus men wil eventuele rechtsgang voorkomen). Men doet dit al wel enige tijd succesvol in Marseille, daar heeft men 4 vliegtuigen op de grond, maar de crew is niet lokaal en wordt de avond ervoor ingevlogen, dit alles om de Franse wetgeving te omzeilen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_154514701
Iemand al te maken gehad met de laatst toegevoegde fees? link
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:27:32 #80
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_154514776
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:24 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand al te maken gehad met de laatst toegevoegde fees? link
_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_155558545
Dus ik voor 13+17euro eindhoven - turijn - charleroi geboekt. Is dit vlucht nu ineens 10+14. Zeg maar nog gewoon onder hun eigen aanbieding-vanaf-prijs. Boeven zijn het ook...
pi_155783414
Eindelijk ook vanaf Schiphol.

Ryanair gaat vanaf 27 oktober dus voor 9.99EUR(va) tussen Amsterdam en Dublin vliegen, en in loop van 2016 meer routes (wss voornamelijk zuid EU)
pi_155783448
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:31 schreef Pechvogels het volgende:
Eindelijk ook vanaf Schiphol.

Ryanair gaat vanaf 27 oktober dus voor 9.99EUR(va) tussen Amsterdam en Dublin vliegen, en in loop van 2016 meer routes (wss voornamelijk zuid EU)
mooi mooi
pi_155785559
Standaard tarief wordt 10 euro minder dan aer lingus. Lekker boeiend, genoeg mensen die dat met liefde uitgeven om met een normale club te kunnen vliegen. Maar de KLM schreeuwt alweer moord en brand :')
pi_155785920
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:04 schreef Yreal het volgende:
Standaard tarief wordt 10 euro minder dan aer lingus. Lekker boeiend, genoeg mensen die dat met liefde uitgeven om met een normale club te kunnen vliegen. Maar de KLM schreeuwt alweer moord en brand :')
Of niet om 5 uur in de ochtend op Schiphol willen staan op hun vakantie :P
pi_155785990
Desalniettemin, geboekt voor 20 euro voor een dagretourtje.
pi_155786532
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:31 schreef Pechvogels het volgende:
Eindelijk ook vanaf Schiphol.

Ryanair gaat vanaf 27 oktober dus voor 9.99EUR(va) tussen Amsterdam en Dublin vliegen, en in loop van 2016 meer routes (wss voornamelijk zuid EU)
Jammer, had op een leukere stad gehoopt. Hoop dat ze binnenkort met vluchten op Lissabon / Porto komen, dan wil ik wel zo'n aanbieding meepakken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_155787538
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:04 schreef Yreal het volgende:
Standaard tarief wordt 10 euro minder dan aer lingus. Lekker boeiend, genoeg mensen die dat met liefde uitgeven om met een normale club te kunnen vliegen. Maar de KLM schreeuwt alweer moord en brand :')
Voor dat kleine stukje hoef ik niet per se met Cunnu Lingus te vliegen, Ryanair is prima daarvoor ^O^
pi_155789994
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:28 schreef Yreal het volgende:
Desalniettemin, geboekt voor 20 euro voor een dagretourtje.
Ja je kan idd voor 19.98 euro (retour) een dagje Dublin pakken. Heenvlucht om 11.00uur en terugvlucht om 19.30uur. Prima tijden ook.
pi_155790679
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:23 schreef Pechvogels het volgende:

[..]

Ja je kan idd voor 19.98 euro (retour) een dagje Dublin pakken. Heenvlucht om 11.00uur en terugvlucht om 19.30uur. Prima tijden ook.
alleen die 11 uur is wat jammer
pi_155791287
quote:
9s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

alleen die 11 uur is wat jammer
Wel opvallend. Toestel komt om 930 aan en gaat dus om 11 uur weer weg. Anderhalf uur omdraaitijd, vrij lang voor Ryanair. De overige 3 vluchten zijn wel binnen 25 minuten weer weg. Of ze konden geen goede slots krijgen in de ochtend of er komt nog het een en ander bij op een later moment.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 3 september 2015 @ 20:25:46 #92
414785 sirdanilot
pi_155795052
als die van 11u verplaatst wordt naar 8u of 9u wil ik wel een retourtje Dublin wagen ja
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 3 september 2015 @ 20:46:18 #93
340341 Blester
Membre très utile
pi_155795714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:31 schreef Pechvogels het volgende:
Eindelijk ook vanaf Schiphol.

Ryanair gaat vanaf 27 oktober dus voor 9.99EUR(va) tussen Amsterdam en Dublin vliegen, en in loop van 2016 meer routes (wss voornamelijk zuid EU)
_O- _O-

Dag dag KLM :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_155796029
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:14 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Wel opvallend. Toestel komt om 930 aan en gaat dus om 11 uur weer weg. Anderhalf uur omdraaitijd, vrij lang voor Ryanair. De overige 3 vluchten zijn wel binnen 25 minuten weer weg. Of ze konden geen goede slots krijgen in de ochtend of er komt nog het een en ander bij op een later moment.
Ik schat in dat de slots met vertrek rond 10:00 uur zeer sporadisch beschikbaar zijn, want KLM vliegt dan zo ongeveer met de complete Europese vloot richting veel bestemmingen, naast de reguliere maatschappijen welke vertrekken, regelmatig duurt het van gate tot daadwerkelijk opstijgen relatief lang.

Ik ben benieuwd, maar direct geboekt ondanks mijn beperkt beschikbare tijd, want om één of andere reden ben ik nog nooit in Dublin geweest....

KLM en Aer Lingus krijgen nu eindelijke eens concurrentie op deze route, iets wat beide maatschappijen niet kunnen gebruiken, maar wat wel goed voor de markt gaat zijn.
Nieuwe bestemmingen in Zuid Europa lijkt mij qua yields voor Ryanair een goed idee, naar Oost Europa zie ik deze in ieder geval niet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 3 september 2015 @ 21:02:37 #95
340341 Blester
Membre très utile
pi_155796514
Verkeerd gekeken

[ Bericht 96% gewijzigd door Blester op 03-09-2015 21:41:43 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 3 september 2015 @ 21:33:49 #96
414785 sirdanilot
pi_155798431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik schat in dat de slots met vertrek rond 10:00 uur zeer sporadisch beschikbaar zijn, want KLM vliegt dan zo ongeveer met de complete Europese vloot richting veel bestemmingen, naast de reguliere maatschappijen welke vertrekken, regelmatig duurt het van gate tot daadwerkelijk opstijgen relatief lang.

Ik ben benieuwd, maar direct geboekt ondanks mijn beperkt beschikbare tijd, want om één of andere reden ben ik nog nooit in Dublin geweest....

KLM en Aer Lingus krijgen nu eindelijke eens concurrentie op deze route, iets wat beide maatschappijen niet kunnen gebruiken, maar wat wel goed voor de markt gaat zijn.
Nieuwe bestemmingen in Zuid Europa lijkt mij qua yields voor Ryanair een goed idee, naar Oost Europa zie ik deze in ieder geval niet.
waarom Oost Europa niet ? Ik zou graag Amsterdam _ Vilnius zien met Ryan air bijvoorbeeld , wat zou kunnen concurreren met dat ellendige wizzair wat op Eindhoven vliegt en één grote ramp is.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_155798875
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

waarom Oost Europa niet ? Ik zou graag Amsterdam _ Vilnius zien met Ryan air bijvoorbeeld , wat zou kunnen concurreren met dat ellendige wizzair wat op Eindhoven vliegt en één grote ramp is.
Wizzair is op zich prima als je zoals mij altijd voorin (gratis) de stoelen kan selecteren. Maar de yields (opbrengsten per stoel) zullen voor bestemmingen in Oost Europa laag zijn, juist door bijvoorbeeld de concurrentie van Wizz Air. Dit soort bestemmingen komen beter tot zijn recht vanaf secundaire luchthavens waar een luchtvaartmaatschappij afspraken kan maken over aantallen passagiers met de luchthaven om zo kortingen te verkrijgen.

Bestemmingen naar het zuiden, vooral in de lente en zomer zijn yield technisch wat interessanter, en dan niet zozeer Amsterdam - Barcelona, die markt is redelijk verzadigd, hoewel het wel een aanval kan zijn op Transavia en Vueling op deze route, maar eerder bestemmingen zoals de Canarische Eilanden, Malaga, en diverse luchthavens in Marokko zit nog wel wat potentie, al zijn dat relatief lange vluchten.

Dublin met deze hoge frequentie en bijbehorende prijzen zijn uiteraard een aanval op het monopolie van Aer Lingus op deze route en laat zien waartoe Ryanair in staat is. Want een dusdanig grote markt naar Ierland is er gewoonweg niet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 3 september 2015 @ 22:10:16 #98
414785 sirdanilot
pi_155800646
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:41 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Wizzair is op zich prima als je zoals mij altijd voorin (gratis) de stoelen kan selecteren. Maar de yields (opbrengsten per stoel) zullen voor bestemmingen in Oost Europa laag zijn, juist door bijvoorbeeld de concurrentie van Wizz Air. Dit soort bestemmingen komen beter tot zijn recht vanaf secundaire luchthavens waar een luchtvaartmaatschappij afspraken kan maken over aantallen passagiers met de luchthaven om zo kortingen te verkrijgen.

Bestemmingen naar het zuiden, vooral in de lente en zomer zijn yield technisch wat interessanter, en dan niet zozeer Amsterdam - Barcelona, die markt is redelijk verzadigd, hoewel het wel een aanval kan zijn op Transavia en Vueling op deze route, maar eerder bestemmingen zoals de Canarische Eilanden, Malaga, en diverse luchthavens in Marokko zit nog wel wat potentie, al zijn dat relatief lange vluchten.

Dublin met deze hoge frequentie en bijbehorende prijzen zijn uiteraard een aanval op het monopolie van Aer Lingus op deze route en laat zien waartoe Ryanair in staat is. Want een dusdanig grote markt naar Ierland is er gewoonweg niet.
ik.ben.een student en voor.mij zijn.budget maatschappijen toch echt.de voornaamste optie.om mee te vliegen. dus of.ik.moet.helemaal naar Eindhoven om naar oost Europa te gaan (wat veel.moeite kost.) of ik.moet een hele dure vlucht vanaf Schiphol boeken. dan zou een Ryan air vlucht vanaf Schiphol een.uitkomst zijn.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_155803842
Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om noooooit meer met Ryanair te vliegen maar toch maar een retourtje Dublin geboekt :')
pi_155803940
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:23 schreef Pechvogels het volgende:

[..]

Ja je kan idd voor 19.98 euro (retour) een dagje Dublin pakken. Heenvlucht om 11.00uur en terugvlucht om 19.30uur. Prima tijden ook.
Op welke datum dan? Ik kan alleen terugvluchten van eerdere tijdstippen vinden. Of je moet 3 december bedoelen (de enige terugvlucht van 9,99 voor zover ik kan zien?) maar dan moet je een astronomisch dure heenvlucht van 19,79 nemen als je diezelfde dag wil aankomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')