abonnement Unibet Coolblue
pi_154119873
Thanks, worden niet meer verkocht in NL of wel?

En over de lamp: die zilveren heb ik 3 a 4 weken geleden al in Zwolle zien hangen.
pi_154119948
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Thanks, worden niet meer verkocht in NL of wel?

En over de lamp: die zilveren heb ik 3 a 4 weken geleden al in Zwolle zien hangen.
Als de kast niet op de site staat is de kans groot dat je 'em niet meer in de winkels zult vinden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154120095
We kunnen hem overnemen van iemand, dus vroeg me even af wat hij waard was :) Zie dat hij in Duitsland nog steeds 300 euro kost.
pi_154120779
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
We kunnen hem overnemen van iemand, dus vroeg me even af wat hij waard was :) Zie dat hij in Duitsland nog steeds 300 euro kost.
Ik heb die ook, hij was 5 jaar geleden al niet meer te koop geloof ik, en toen waren ze op Marktplaats ook al vrij prijzig. Hij is wel echt stevig en superhandig, jammer dat Ikea hem niet meer verkoopt!
pi_154148666
Ik heb de koperen Ikea PS 2014 lamp *O*
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154152216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:46 schreef Sjeeser het volgende:

[..]

Zwolle heeft ze al, vandaag gezien. Foto's:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awesome :o
pi_154163793
Vandaag komt de Ikea met mijn nieuwe inboedel _O_
pi_154163818
quote:
8s.gif Op donderdag 18 juni 2015 07:51 schreef Toekito het volgende:
Gisteravond zakte onze Method-kast door zijn pootjes _O- morgen maar even langs.
Behoort die niet aan een ophangrail te hangen? :+
pi_154163924
Overigens een schitterende losstaand gasfornuis met oven (90cm breed) gezien, die is nieuw in het assortiment, staat nog niet de site.

In het achterhoofd houden voor de nieuwe keuken :@
pi_154164409
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens een schitterende losstaand gasfornuis met oven (90cm breed) gezien, die is nieuw in het assortiment, staat nog niet de site.

In het achterhoofd houden voor de nieuwe keuken :@
Deze?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154164422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]
Ja, al ziet ie er op het plaatje minder mooi uit als in de winkel :P
pi_154164514
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja, al ziet ie er op het plaatje minder mooi uit als in de winkel :P
Dat scheelt. Want op de foto issie inderdaad niet veel soeps. Al moet je em ook in het beige kunnen krijgen, dat is wel een slimme zet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154164537
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat scheelt. Want op de foto issie inderdaad niet veel soeps. Al moet je em ook in het beige kunnen krijgen, dat is wel een slimme zet.
Ja ik heb de beige gezien :Y staat denk ik mooi bij de bodbyn-front, die ik op het oog heb.
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:19:04 #89
370431 drakin
vurig typje
pi_154176943
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:46 schreef Sjeeser het volgende:

[..]

Zwolle heeft ze al, vandaag gezien. Foto's:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel balen als er al 1 in huis is, of zou je die kunnen ruilen nog tegen zo'n zilveren?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_154177047
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:19 schreef drakin het volgende:

[..]

Wel balen als er al 1 in huis is, of zou je die kunnen ruilen nog tegen zo'n zilveren?
In de verpakking?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:24:17 #91
370431 drakin
vurig typje
pi_154177068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In de verpakking?
Nee hangt al een tijdje, maand of 4/5

Maar die zilveren is gewoon veel koeler -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_154177150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Nee hangt al een tijdje, maand of 4/5

Maar die zilveren is gewoon veel koeler -O-
Dan zou ik er niet teveel op rekenen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154178089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Nee hangt al een tijdje, maand of 4/5

Maar die zilveren is gewoon veel koeler -O-
Nogal wiedes dat ze die niet terugnemen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 22:49:09 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154209111
Ik plaatste gisteren een berichtje op de facebookpagina van ikea, met de vraag waar ik een ophangsetje voor rolgordijnen kon bestellen. Krijg ik er gewoon gratis één thuisgestuurd _O_

en ik wil die ps lamp ook hebben, vinnum alleen zo duur :( :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154209506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:49 schreef DJMO het volgende:
Ik plaatste gisteren een berichtje op de facebookpagina van ikea, met de vraag waar ik een ophangsetje voor rolgordijnen kon bestellen. Krijg ik er gewoon gratis één thuisgestuurd _O_

en ik wil die ps lamp ook hebben, vinnum alleen zo duur :( :')
haha ik heb je berichtje zien staan volgens mij! Ik heb vlak daarna ook een vraag gesteld.

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de klantenservice, al meerdere keren schroefjes en dergelijke die ik bij een verhuizing was verloren gratis meegekregen. Echt heel fijn dat ze daar zo makkelijk over doen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 23:02:25 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154209543
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

haha ik heb je berichtje zien staan volgens mij! Ik heb vlak daarna ook een vraag gesteld.

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de klantenservice, al meerdere keren schroefjes en dergelijke die ik bij een verhuizing was verloren gratis meegekregen. Echt heel fijn dat ze daar zo makkelijk over doen!
het was een post over mijn zoontje die zo vriendelijk was geweest om het gordijn van het plafond te trekken (omdat hij er zo graag in wilde schommelen?? :? :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154209625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

het was een post over mijn zoontje die zo vriendelijk was geweest om het gordijn van het plafond te trekken (omdat hij er zo graag in wilde schommelen?? :? :') )
jaa die heb ik gezien haha. Volgens mij postte ik vlak na jou iets (over uit het assortiment gaande artikelen, in mijn geval de dinera diepe borden, of dat ergens aangekondigd wordt).

Schommelen in een gordijn is natuurlijk ook wel de bom _O_ als het lukt dan zonder het gordijn mee te trekken ;-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 23:11:17 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154209757
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

jaa die heb ik gezien haha. Volgens mij postte ik vlak na jou iets (over uit het assortiment gaande artikelen, in mijn geval de dinera diepe borden, of dat ergens aangekondigd wordt).

Schommelen in een gordijn is natuurlijk ook wel de bom _O_ als het lukt dan zonder het gordijn mee te trekken ;-)
nou, ik was toch flink boos op hem (hij had vorig jaar ook al zo'n zelfde rolgordijn in z'n broertjes kamer eraf getrokken :( ) en z'n bed is nu naar de andere kant van de kamer verhuisd, ver uit de buurt van de gordijnen :')

ben me overigens wel aan het orienteren op twee (identieke) hoogslapers voor over een jaar of twee. Dan moet het tuig samen op één kamer, en het gespuis op de kleinste kamer :') . ben er alleen nog niet over uit of het nou heel praktisch is om ze een hoogslaper te geven. Hoe verschoon je het beddengoed in hemelsnaam zonder je knar te stoten aan het plafond?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154210008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

nou, ik was toch flink boos op hem (hij had vorig jaar ook al zo'n zelfde rolgordijn in z'n broertjes kamer eraf getrokken :( ) en z'n bed is nu naar de andere kant van de kamer verhuisd, ver uit de buurt van de gordijnen :')

ben me overigens wel aan het orienteren op twee (identieke) hoogslapers voor over een jaar of twee. Dan moet het tuig samen op één kamer, en het gespuis op de kleinste kamer :') . ben er alleen nog niet over uit of het nou heel praktisch is om ze een hoogslaper te geven. Hoe verschoon je het beddengoed in hemelsnaam zonder je knar te stoten aan het plafond?
Kan me voorstellen dat het wat minder grappig is als het je overkomt dan als je het leest.

Is een stapelbed dan niet handig? Zoals de svärta of de mydal? Die zijn niet zo heel hoog (1.60 geloof ik) dus dat moet dan wel te doen zijn.
Zelf heb ik tijden in een hoogslaper geslapen, ik ging dan altijd op trappetje staan om hoeslaken aan kant van het trappetje te doen en daarna op mn bed zitten(/half liggen) en dan de andere twee punten. Maar dat ligt ook aan hoe hoog je plafond is, of dat haalbaar is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 23:23:41 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154210139
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:20 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat het wat minder grappig is als het je overkomt dan als je het leest.

Is een stapelbed dan niet handig? Zoals de svärta of de mydal? Die zijn niet zo heel hoog (1.60 geloof ik) dus dat moet dan wel te doen zijn.
Zelf heb ik tijden in een hoogslaper geslapen, ik ging dan altijd op trappetje staan om hoeslaken aan kant van het trappetje te doen en daarna op mn bed zitten(/half liggen) en dan de andere twee punten. Maar dat ligt ook aan hoe hoog je plafond is, of dat haalbaar is.
ach ja. het is gebeurd. en nee, het moeten wel echt hoogslapers zijn, waarschijnlijk wordt het de stuva, want ingebouwde kledingkast. ik heb een vrij ruime woning, maar toch net te klein om ze op één kamer ook nog eens elk een eigen kledingkast erbij te kunnen zetten. En de horrorruzies elke avond wie er boven mag en wie onder zie ik ook niet zitten _O- Afijn, dat duurt nog twee jaar, wie weet wat er tegen die tijd in het assortiment is ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')