abonnement Unibet Coolblue
pi_154381762
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:58 schreef marcel.nl het volgende:

[..]

Ik snap de opmerking niet?
Televisie tegenover de eettafel.
pi_154394273
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:03 schreef Anne het volgende:

[..]

Televisie tegenover de eettafel.
Ach so, de tweede televisie in de kamer had ik niet gezien ;)
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:12:00 #203
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_154533898
quote:
die wc vind ik een beetje eng, maar tegels zijn leuk :@
pi_154533907
quote:
Ik vind het wel geinig :D
Alleen zou ik zelf de vloer neutraal gehouden hebben.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:48:28 #206
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_154534364
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:16 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik vind het wel geinig :D
Alleen zou ik zelf de vloer neutraal gehouden hebben.
ik vind het contrast met de zijmuren te groot, en idd de pot te eng
pi_154534638
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:48 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

ik vind het contrast met de zijmuren te groot, en idd de pot te eng
Als je de andere muren ook blauw zou maken zou het extreem druk worden. Ach vind het niet perse mooi maar ook niet opmerkelijk
pi_154535055
quote:
Het heel huis is een beetje een samenraapsel van stijlen. De foto's vind ik ook meer interieur foto's dan dat ze het huis laten zien. Allemaal best mooie dingen bij elkaar die als geheel wat uit de toon vallen. (mijn mening).
pi_154555078
quote:
Dit is een Arabische plee :D .
pi_154582213
Lelijk...

Het lijken net 2 woningen dicht op elkaar gebouwd.


Link : http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Interessant he ?
pi_154583178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:34 schreef Zwolsboy het volgende:
Lelijk...
[ afbeelding ]
Het lijken net 2 woningen dicht op elkaar gebouwd.
[ afbeelding ]

Link : http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Inderdaad... Je zou maar buren hebben die met zo´n briljant idee komen. Dan raak je je huis ook niet meer kwijt :')
  vrijdag 24 juli 2015 @ 00:00:33 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154584775
Het is een wonder dat de achtertuin nog 11 meter diep is.

Maar goed, beide buren hebben een stukje uitgebouwd, de ene buurman heeft de uitbouw op de benedenverdieping nog weer uitgebouwd en het te koop staande huis heeft de uitbouw over 2 verdiepingen uitgebouwd.... darn, dat dat mocht.

Oh wacht, het zit anders:

Het huis had origineel een dak dat boven de begane grond begon, toen hebben 3 van de 4 woningen een "dakkapel" over de volledige breedte gedaan, de buren aan de ene kant hebben toen ook op de benedenverdieping een uitbouw gedaan, en het te koop staande huis heeft de uitbouw beneden doorgetrokken naar de bovenverdieping die al groter was door de "dakkapel....

Als je het rijtje van 4 naast elkaar ziet is het op z'n minst vreemd:



Uiterst rechts origineel, daarnaast alleen boven uitgebouwd, uiterst links beneden ook een uitbouw, en het te koop staande huis boven uitgebouwd, beneden uitgebouwd en boven extra uitgebouwd.



Edit: dat zal overigens niet de volgorde zijn geweest, want als je op google maps inzoomt dan zie je dat alleen de buren links de "dakkapel" en de uitbouw beneden al hebben, het te koop staande huis en het andere huis in het midden van het rijtje van vier zijn daar nog origineel, dus met een dak tot aan de begane grond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154586738
Ik zou het kopen... ze zijn bijna briljant geweest! (en heeft vast wat gekost). Ik snap niet dat er geen openslaande deuren is gekozen, dan had je altijd nog een normale achterdeur gehad. Maar het aanzicht uit de tuin is tien x beter dan dat standaard
pi_154590820
Ik vind dat echt zo oerlellijk, bij koopwoningen (rijtjeshuizen) wanneer mensen gaan uitbouwen :r
Dat zie je zovaak bij jaren 60 woningen, de ene heeft een complete 3e verdieping erop ernaast een gigantische dakkapel daarnaast orgineel, vervolgens klapramen en een kleine dakkapel.
Hele uitstraling van je huis verneuk je dan gewoon, al is het vaak aan de achterkant, maar vaak genoeg ook aan de voorkant. Bij huurwoningen wanneer ze gerenoveerd worden doen ze dit juist heel netjes en strak gelijk of passend met de rest...

Net als met zonnepanelen zo lelijk, zoveel mogelijk panelen erop en totaal anders dan de buren, en bij huurwoningen allemaal netjes en strak.

Huiseigenaren :') ...

Trouwens boven uitbouwen mag toch vrijwel nooit?

[ Bericht 3% gewijzigd door Zwolsboy op 24-07-2015 10:41:03 ]
Interessant he ?
pi_154590892
foutje!
Interessant he ?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:38:01 #216
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_154591996
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:26 schreef Messina het volgende:
Niet superbijzonder, maar ik vind het nogal een aparte plek voor een klok.
Gelukkig wel 3 foto's van die klok!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ook bijzonder is is dat op foto 1 de afstand van de bank tot de schouw bijna 2x zo groot lijkt als op de andere foto's -O-
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_154619114
Wow. We kennen de bruine, groene en oranje badkamers, maar dit is pas een funky kleurtje! 8-)



De woonkamer is ook leuk trouwens. het is er echt eentje van het type 'je moet er doorheen kunnen kijken'. :P Ik snap wel dat de makelaar er wat photoshopjes bij gedaan heeft.
pi_154619211
Wat een geweldig huis (en ligging)!
pi_154619493
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:21 schreef k_man het volgende:
Wow. We kennen de bruine, groene en oranje badkamers, maar dit is pas een funky kleurtje! 8-)

[ afbeelding ]

De woonkamer is ook leuk trouwens. het is er echt eentje van het type 'je moet er doorheen kunnen kijken'. :P Ik snap wel dat de makelaar er wat photoshopjes bij gedaan heeft.
ik vind het orgineel mooier :)
pi_154622728
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:59 schreef kiwiko het volgende:

[..]

ik vind het orgineel mooier :)
Ik vindt dat de stolpruimte zo wel beter uit komt, ook al is het totaal niet origineel en ziet het er niet meer uit als een stolpboerderij.

Het origineel is erg onrustig, ik word er doodmoe van. Maar na de hele reeks gezien te hebben, vraag ik me af of dat niet ook door de camera-instelling of bewerking komt.

De bewerking is design gedacht, dus veiligheid en zo lijken van ondergeschikt belang te zijn. Op de onderste helft van de trap moet je gewoon een vaste blik en een goed evenwicht hebben. Op de bovenste helft word je een handje geholpen en "hangen de treden aan het plafond".

pi_154628217
mmmmm, geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijke zin in de omschrijving van het huis.

Het gaat om dit huis: http://www.funda.nl/koop/(...)aat-32/omschrijving/
(ben nog ff bezig een link te plaatsen, duurt bij mij altijd ff)

Vraagprijs is 600.000kk, en dan wordt er dit bij vermeld: "NB: biedingen boven ¤ 600.000,- k.k. worden gezien als een serieuze uitnodiging tot onderhandeling !"

Lijkt me dat je dan de vraagprijs anders moet positioneren, of niet?
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_154628397
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:07 schreef Essebes het volgende:
mmmmm, geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijke zin in de omschrijving van het huis.

Het gaat om dit huis: http://www.funda.nl/koop/(...)aat-32/omschrijving/
(ben nog ff bezig een link te plaatsen, duurt bij mij altijd ff)

Vraagprijs is 600.000kk, en dan wordt er dit bij vermeld: "NB: biedingen boven ¤ 600.000,- k.k. worden gezien als een serieuze uitnodiging tot onderhandeling !"

Lijkt me dat je dan de vraagprijs anders moet positioneren, of niet?
Het is een 'vanafprijs'
Helemaal hip.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154628439
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:16 schreef Messina het volgende:

[..]

Het is een 'vanafprijs'
Helemaal hip.
Maar in NL helemaal niet 'gewoon', ik ken het wel van de markt in andere landen (UK etc), maar zag dit nu voor het eerst.
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_154628498
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:18 schreef Essebes het volgende:

[..]

Maar in NL helemaal niet 'gewoon', ik ken het wel van de markt in andere landen (UK etc), maar zag dit nu voor het eerst.
Mijn (vorige) buren hebben in 2013 hun woning met vanafprijs verkocht. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154631206
In de praktijk fungeerden de vraagprijzen in Amsterdam ook jarenlang als vanaf-prijzen. Die situatie is daar nu langzaamaan opnieuw aan het ontstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')