abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 21:26:03 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153622770
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Leonietje83
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fien10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onomatopee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Helaas niemand dus het wordt tijd voor een streepjesregen *O* :s) *)

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 17-06-2015 21:50:37 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 21:26:24 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153622787
Voor aanpassingen in de OP let me know!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153623254
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:26 schreef MaJo het volgende:
Voor aanpassingen in de OP let me know!
Mijn NOD mag naar 24 juni aub :)
pi_153623389
Ik snap 'm Majo. Mooie oplossing zo! Zou wel heel leuk zijn als het dit jaar dan ook op de 15e lukt!
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 21:43:09 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153623493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:37 schreef Saarah het volgende:

[..]

Mijn NOD mag naar 24 juni aub :)
Aangepast!

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:40 schreef SmallishBear het volgende:
Ik snap 'm Majo. Mooie oplossing zo! Zou wel heel leuk zijn als het dit jaar dan ook op de 15e lukt!
Ik snap dat het wat vreemd overkwam :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:48:57 #6
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_153623742
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:26 schreef MaJo het volgende:
Voor aanpassingen in de OP let me know!
Je mag mijn bijzonderheden wel weghalen als je wil :p we zijn namelijk alweer bijna een jaar getrouwd haha
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 21:51:09 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153623820
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:48 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Je mag mijn bijzonderheden wel weghalen als je wil :p we zijn namelijk alweer bijna een jaar getrouwd haha
Ik heb het weggehaald. Je had ook bijna een jaar getrouwd bij de bijzonderheden kunnen zetten ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:56:59 #8
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_153624046
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb het weggehaald. Je had ook bijna een jaar getrouwd bij de bijzonderheden kunnen zetten ;)
Haha true maar dan moet dat straks ook weer een keer weg haha. En een andere bijzonderheid kan k zo niet bedenken :')
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 22:13:55 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153624688
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:56 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Haha true maar dan moet dat straks ook weer een keer weg haha. En een andere bijzonderheid kan k zo niet bedenken :')
Bijzonderheden hoeven ook niet, het is meer als je iets wil toelichten :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153634542
*snel laatste pagina's uit vorige deel bijleest* Sjonge, wat een berg verjaardagen :D *O*

Random door elkaar van wat ik nog weet:

Hopelijk lukt het versneld trouwen Majo, die data zouden wel mooi zijn ja! En leuk, een mede-stadsgenoot hier (zullen er vast wel meer zijn) :W

Cygne: ik weet niet goed wat te zeggen.. maar wilde wel zeggen dat ik lees wat je schrijft, en met je meeleef. Goed dat je die afspraak hebt volgende week, ik hoop heel hard dat het je wat meer lucht geeft.. :*

Ronderotonde: spannend van de sollicitatie, succes morgen!

Hier ontzettende haringcravings, vermoeidheid en een tikje overdreven emoties. Als in: vrolijke comedy's die tegenwoordig toch tranentrekkers blijken te zijn :') Vriend viel die dingen ook op, dus gister toch zo'n vroege CB-test gedaan. Er was een heel dun tuurstreepje te zien (hij zag 'm ook, anders had ik het niet geloofd zo dun :+ ), maar ik probeer maar een slag om de arm te houden gezien het nog zo vroeg is.. Note to self: volgende ronde de zwangerschapstesten in een kluis leggen tot m'n NOD }:|
pi_153634836
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:22 schreef onomatopee het volgende:
*snel laatste pagina's uit vorige deel bijleest* Sjonge, wat een berg verjaardagen :D *O*

Random door elkaar van wat ik nog weet:

Hopelijk lukt het versneld trouwen Majo, die data zouden wel mooi zijn ja! En leuk, een mede-stadsgenoot hier (zullen er vast wel meer zijn) :W

Cygne: ik weet niet goed wat te zeggen.. maar wilde wel zeggen dat ik lees wat je schrijft, en met je meeleef. Goed dat je die afspraak hebt volgende week, ik hoop heel hard dat het je wat meer lucht geeft.. :*

Ronderotonde: spannend van de sollicitatie, succes morgen!

Hier ontzettende haringcravings, vermoeidheid en een tikje overdreven emoties. Als in: vrolijke comedy's die tegenwoordig toch tranentrekkers blijken te zijn :') Vriend viel die dingen ook op, dus gister toch zo'n vroege CB-test gedaan. Er was een heel dun tuurstreepje te zien (hij zag 'm ook, anders had ik het niet geloofd zo dun :+ ), maar ik probeer maar een slag om de arm te houden gezien het nog zo vroeg is.. Note to self: volgende ronde de zwangerschapstesten in een kluis leggen tot m'n NOD }:|
Klinkt veelbelovend en zo'n streepje is ook wel veelzeggend! Wanneer is je NOD? Ik had ook al mega vroeg duidelijke klachten en dacht dat ik gek werd :P . Nu alweer op de helft...
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 12:16:29 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153636140
Onomatopee zit je nou sneaky te verkondigen dat je zwanger bent :o Daar mag wel even flink voor gejompeld worden *O* O+ Hopen dat de tuurstreep snel een knalstreep wordt! O+

En leuk stadsgenootjes O+ Op Myrr na woont geloof ik niemand in Utrecht (voor zover ik dan weet ;))
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:17:26 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153637898
Oeh! Ono !
Spannend!!
Ik heb ook al een paar maanden last van huilneigingen.. ik ben "gewoon" oververmoeid. . :{

En rotonde.. ik werk ook in een mannenwereld (tot afgelopen jaar offshore op een platform ) maar toch is het mogelijk om een kind te krijgen.. ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153639060
Spannend ono!

Dit kan ik toch wel beschouwen als een positieve ovulatie test?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond nog een keer testen als ik thuis kom. Gisteravond gelukkig al geklust en vanavond nog maar een keer m'n vent verleiden.. :9
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 14:00:53 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153639212
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:17 schreef Barreltje het volgende:
Oeh! Ono !
Spannend!!
Ik heb ook al een paar maanden last van huilneigingen.. ik ben "gewoon" oververmoeid. . :{

En rotonde.. ik werk ook in een mannenwereld (tot afgelopen jaar offshore op een platform ) maar toch is het mogelijk om een kind te krijgen.. ;)
Ben je bij de huisarts geweest of is dit je eigen analyse? Oververmoeidheid sucks. Kun je de komende tijd wat extra rust inbouwen? :*

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:55 schreef Fien10 het volgende:
Spannend ono!

Dit kan ik toch wel beschouwen als een positieve ovulatie test?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inclusief poezenpootje

Vanavond nog een keer testen als ik thuis kom. Gisteravond gelukkig al geklust en vanavond nog maar een keer m'n vent verleiden.. :9
Ik vind dat wel een knalstreep ja :Y Aan de slag dus ~O> En die poezenpoot O+

Ik heb echt megabuikpijn :X In tijden niet zo'n pijn gehad ;(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 18 juni 2015 @ 14:13:00 #16
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153639487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:22 schreef onomatopee het volgende:
*snel laatste pagina's uit vorige deel bijleest* Sjonge, wat een berg verjaardagen :D *O*

Random door elkaar van wat ik nog weet:

Hopelijk lukt het versneld trouwen Majo, die data zouden wel mooi zijn ja! En leuk, een mede-stadsgenoot hier (zullen er vast wel meer zijn) :W

Cygne: ik weet niet goed wat te zeggen.. maar wilde wel zeggen dat ik lees wat je schrijft, en met je meeleef. Goed dat je die afspraak hebt volgende week, ik hoop heel hard dat het je wat meer lucht geeft.. :*

Ronderotonde: spannend van de sollicitatie, succes morgen!

Hier ontzettende haringcravings, vermoeidheid en een tikje overdreven emoties. Als in: vrolijke comedy's die tegenwoordig toch tranentrekkers blijken te zijn :') Vriend viel die dingen ook op, dus gister toch zo'n vroege CB-test gedaan. Er was een heel dun tuurstreepje te zien (hij zag 'm ook, anders had ik het niet geloofd zo dun :+ ), maar ik probeer maar een slag om de arm te houden gezien het nog zo vroeg is.. Note to self: volgende ronde de zwangerschapstesten in een kluis leggen tot m'n NOD }:|
Oeh, spannend!!!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:55 schreef Fien10 het volgende:
Spannend ono!

Dit kan ik toch wel beschouwen als een positieve ovulatie test?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond nog een keer testen als ik thuis kom. Gisteravond gelukkig al geklust en vanavond nog maar een keer m'n vent verleiden.. :9
Ziet er wel uit als een knaller ja! Mooi dat je er op voorhand al gebruik van gemaakt hebt :P Vanavond nog een keer en dan moet het goedkomen zou je toch zeggen :D

quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:17 schreef Barreltje het volgende:
Oeh! Ono !
Spannend!!
Ik heb ook al een paar maanden last van huilneigingen.. ik ben "gewoon" oververmoeid. . :{

En rotonde.. ik werk ook in een mannenwereld (tot afgelopen jaar offshore op een platform ) maar toch is het mogelijk om een kind te krijgen.. ;)
Ik werk ook in een mannenwereld :Y

En ik heb me zojuist verluld tegen mijn HR manager :') Het was haar opgevallen dat ik wat dikker ben geworden ( :'( :'( :'( ) en ze vroeg er heel voorzichtig naar. Maar nee, ben gewoon aangekomen :') Maar uit mijn ontzettende non-pokerface haalde ze dus wel direct dat ik het wel graag zou willen. Ze vroeg het ook helemaal niet op een vervelende manier verder, maar meer dat ze het ontzettend leuk voor ons zou vinden als het zo zou zijn. Daarna zei ze dus ook gewoon dat, in haar opinie, als een bedrijf het vervelend zou vinden dat een vrouw zwanger zou worden, dat ze dan gewoon geen vrouwen aan zouden moeten nemen. Kennelijk doen ze dat wel, dus dan hebben ze het er maar mee te doen. Wij vrouwen zorgen wel voor het voorbestaan van de mensheid en dat is toch best behoorlijk belangrijk. En een zwangerschap komt toch nooit uit, zei ze, maar dat geldt voor de ouders net zo goed want voor hen is het helemaal een ommezwaai in het leven. Maar dat komt allemaal wel op z'n pootjes terecht.

Ik vond haar reactie wel heel fijn eigenlijk. Ik ben daarop ook maar gewoon heel eerlijk geweest en daar reageerde ze ook heel leuk op. Dus we gaan gewoon met een gerust hart verder (deden we toch al wel), maar stiekem vind ik het wel fijn dat iemand het hier dus al weet en er absoluut geen probleem van maakt.

Ík had zelf ook al wel in de spiegel gezien dat er inmiddels iets teveel is van mij, maar wanneer anderen er dan over beginnen is dat toch wel kut. Dus ik moet geloof ik eens aan de bak om weer wat meer in verhouding te raken -O-
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 18 juni 2015 @ 14:13:46 #17
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_153639511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 14:00 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt megabuikpijn :X In tijden niet zo'n pijn gehad ;(
Buikpijn is niet fijn nee.. Hopelijk trekt het snel weg!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_153641963
Sterkte met de buikpijn MaJo!
pi_153642411
Ohhh wat spannend ono !!
pi_153643267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:22 schreef onomatopee het volgende:
*snel laatste pagina's uit vorige deel bijleest* Sjonge, wat een berg verjaardagen :D *O*

Random door elkaar van wat ik nog weet:

Hopelijk lukt het versneld trouwen Majo, die data zouden wel mooi zijn ja! En leuk, een mede-stadsgenoot hier (zullen er vast wel meer zijn) :W

Cygne: ik weet niet goed wat te zeggen.. maar wilde wel zeggen dat ik lees wat je schrijft, en met je meeleef. Goed dat je die afspraak hebt volgende week, ik hoop heel hard dat het je wat meer lucht geeft.. :*

Ronderotonde: spannend van de sollicitatie, succes morgen!

Hier ontzettende haringcravings, vermoeidheid en een tikje overdreven emoties. Als in: vrolijke comedy's die tegenwoordig toch tranentrekkers blijken te zijn :') Vriend viel die dingen ook op, dus gister toch zo'n vroege CB-test gedaan. Er was een heel dun tuurstreepje te zien (hij zag 'm ook, anders had ik het niet geloofd zo dun :+ ), maar ik probeer maar een slag om de arm te houden gezien het nog zo vroeg is.. Note to self: volgende ronde de zwangerschapstesten in een kluis leggen tot m'n NOD }:|
Niks te spannend! Je hebt een streep!!! *O*
pi_153645441
Sillie, ben je op de helft alweer? Sjonge, wat gaat dat snel zeg! O+

En O+ voor jullie enthousiasme :D Mijn NOD is de 21e, dus juichen voelt echt nog te vroeg.. Vast stom hoor, maar ik lees ook dingen over indroogstreepjes, dat 4 dagen voor NOD echt echt vroeg is, etc. Ik hoop het wel heel erg, maar ga er voorlopig nog vanuit dat het een hoax is :@ Of het helpt om mogelijke teleurstelling te beperken weet ik niet, maar toch.. Vriend kwam zojuist wel thuis met een fles alcoholvrije wijn, de lieverd. Als het zondag dikke strepen zijn gaan we dus mooi aan de wijn :P

Bah van de buikpijn Majo! Is dat een normale bijwerking van de pillen? Met een kruikje op de bank maar vanavond :*

Barreltje, naar die oververmoeidheid.. Heb je nog een vakantie in het verschiet zitten deze zomer, om een beetje bij te komen? (Of heb je die al net gehad, zoiets staat me bij?)

Zoe, wat een fijne reactie van je HR-manager! Ik vind het mooi gezegd eigenlijk, dat wij vrouwen toch maar mooi voor het voortbestaan van de mensheid zorgen. Dat wordt zelden zo expliciet gezegd in de context van zwanger-werk.. Wel heel erg balen van de aanleiding van het gesprek, als anderen er iets over zeggen is het toch confronterend (alsof de spiegel dat al niet genoeg is) -O-

Enneh, Fien, positiever kan haast niet toch? *O* Dus hup! ~O>
  donderdag 18 juni 2015 @ 18:38:24 #22
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153645502
Streepje? Streepje?? Oooooh spannend!! *O*

Ik weiger nog te testen maar bespeur iets gekleurde afscheiding. Als ik zaterdag geen bloed heb test ik pas (1 dag na verwachte NOD). Eerst morgen de sollicitatie afwachten.

En Zoe, wat een vreselijk fijne reactie van je HR manager! Wat fijn zo'n gevoel!
Warempel, een drempel.
pi_153645626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 18:36 schreef onomatopee het volgende:
Sillie, ben je op de helft alweer? Sjonge, wat gaat dat snel zeg! O+

En O+ voor jullie enthousiasme :D Mijn NOD is de 21e, dus juichen voelt echt nog te vroeg.. Vast stom hoor, maar ik lees ook dingen over indroogstreepjes, dat 4 dagen voor NOD echt echt vroeg is, etc. Ik hoop het wel heel erg, maar ga er voorlopig nog vanuit dat het een hoax is :@ Of het helpt om mogelijke teleurstelling te beperken weet ik niet, maar toch.. Vriend kwam zojuist wel thuis met een fles alcoholvrije wijn, de lieverd. Als het zondag dikke strepen zijn gaan we dus mooi aan de wijn :P

Bah van de buikpijn Majo! Is dat een normale bijwerking van de pillen? Met een kruikje op de bank maar vanavond :*

Barreltje, naar die oververmoeidheid.. Heb je nog een vakantie in het verschiet zitten deze zomer, om een beetje bij te komen? (Of heb je die al net gehad, zoiets staat me bij?)

Zoe, wat een fijne reactie van je HR-manager! Ik vind het mooi gezegd eigenlijk, dat wij vrouwen toch maar mooi voor het voortbestaan van de mensheid zorgen. Dat wordt zelden zo expliciet gezegd in de context van zwanger-werk.. Wel heel erg balen van de aanleiding van het gesprek, als anderen er iets over zeggen is het toch confronterend (alsof de spiegel dat al niet genoeg is) -O-

Enneh, Fien, positiever kan haast niet toch? *O* Dus hup! ~O>
Yes, 20 weken al! :o

En ik testte ook positief 3 dagen voor NOD, kan dus prima! :Y
pi_153646340
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:22 schreef onomatopee het volgende:
*snel laatste pagina's uit vorige deel bijleest* Sjonge, wat een berg verjaardagen :D *O*

Random door elkaar van wat ik nog weet:

Hopelijk lukt het versneld trouwen Majo, die data zouden wel mooi zijn ja! En leuk, een mede-stadsgenoot hier (zullen er vast wel meer zijn) :W

Cygne: ik weet niet goed wat te zeggen.. maar wilde wel zeggen dat ik lees wat je schrijft, en met je meeleef. Goed dat je die afspraak hebt volgende week, ik hoop heel hard dat het je wat meer lucht geeft.. :*

Ronderotonde: spannend van de sollicitatie, succes morgen!

Hier ontzettende haringcravings, vermoeidheid en een tikje overdreven emoties. Als in: vrolijke comedy's die tegenwoordig toch tranentrekkers blijken te zijn :') Vriend viel die dingen ook op, dus gister toch zo'n vroege CB-test gedaan. Er was een heel dun tuurstreepje te zien (hij zag 'm ook, anders had ik het niet geloofd zo dun :+ ), maar ik probeer maar een slag om de arm te houden gezien het nog zo vroeg is.. Note to self: volgende ronde de zwangerschapstesten in een kluis leggen tot m'n NOD }:|
Een streep is een streep hoor. ;)

Heb toen ik een hele lichte streep had, ook die van de dag ervoor erbij gepakt en daar was blijkbaar dus ook al een streep (heb hem te vroeg weggelegd denk ik, of gewoon niet goed genoeg gekeken).

Leuk, lief en attent vriendje heb je. *; Mijne stond binnen een uur thuis met chocolade nadat ik hem hysterisch opbelde. :')

Wat spannend dit.
pi_153648641
Heb nu ook pijn in mn linkeronderbuik echt bij m'n baarmoeder zeg maar. Vorige keer had ik dit ook op dag 24 en werd ik op dag 38 precies 14 dagen later ongesteld. Ik ben benieuwd! Zit nu op dag 18, dus dan zou m'n NOD op dag 32 zijn en dat is 2 juli. Dat wordt geen druppel alcohol op C@S. Nu dronk ik sowieso al niet maar toch.. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')