abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 juni 2015 @ 20:24:54 #101
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153620687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Het is trouwens ook wel bizar hoe al die machtige families in Westeros, die al duizenden jaren mee gaan, op instorten staan.

- De Starks: behoeft geen verdere uitleg.
- De Baratheons: compleet uitgestorven als ik het goed heb (of je moet de leugen in leven laten dat Cersei's kinderen Robert als vader hebben)
- De Lannisters: Ik zie Jaimy niet meer voor nieuwe generatie Lannisters zorgen eerlijk gezegd. De machtspositie van de Lannisters is ook zo goed als verdwenen nu Tywin dood is gegaan.
- Arryn: John Arryn en Lysa zijn dood. Dat kind is een verwende zwakkeling waar niemand respect voor heeft.
-Greyjoys: Balon Greyjoy mag dan nog leven maar dat is een idioot. Theon kunnen we wegstrepen. Die dochter zou in principe nog de familienaam in ere kunnen houden maar that's it.
- De Tully's: hun rol is uitgespeelt na de Red Wedding
- Tyrell: staat er nu nog behoorlijk sterk voor nu Olenna nog leeft. Maar wat als ze straks sterft? Dan krijg je hetzelfde scenario als bij de Lannisters toen Tywin wegviel. Loras is van de mannen dus daar hoef je ook geen nageslacht van te verwachten :P
Een beetje net zoals bij de invasie van de Andals. En in mindere mate de invasie van de Targaryens. :P

Overigens zou je normaalgesproken bij een hoop families nog wel ooms hebben die aanspraak kunnen maken op de titels. Alleen komen die bij de meeste families niet in beeld. Bij de Lannisters wel, daar heb je Kevan die we zo nu en dan zien. Maar het is natuurlijk niet zo dat als je een gezin uitmoord, gelijk de hele familie weg is. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 17 juni 2015 @ 20:27:40 #102
74056 crew  ToT
pi_153620775
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:23 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Minpuntje van de ZombieMountain is dat ze lijken te doen alsof hij gewoon normaal is, met die vow of silence smoes, maar iedereen ziet duidelijk dat hij katsblauw is. :P
Hij heeft het een beetje koud! ;)
  woensdag 17 juni 2015 @ 20:51:10 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153621471
Alleen de Starks zijn wel alleen nog het standaard gezin en Benjen die nog ergens rondliep volgens mij.
Oh.
pi_153621622
Starks moeten maar hopen dat kleine Rickon later flink van bil gaat.
pi_153621660
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:55 schreef Funzel het volgende:
Starks moeten maar hopen dat kleine Rickon later flink van bil gaat.
Misschien is die Osha al flink aan het uitwonen waar ze dan ook zijn.
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 21:06:03 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_153622045
Kit heeft zich wel een beetje voorbij gepraat een paar maanden terug.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153622320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:06 schreef Momo... het volgende:
Kit heeft zich wel een beetje voorbij gepraat een paar maanden terug.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet Kit, maar de producer; ''Two words for you; season 6... season 6.''
pi_153622672
Kit maakt inderdaad meer gewoon een wat onbedoeld seksueel getinte opmerking. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_153623500
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:49:35 #110
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_153623763
quote:
Moest zo hard lachen om dat "I accept your surrender" stukje _O- Mooi geknipt

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:10 schreef Harmankardon het volgende:
Ook zo mooi aan veel kijkers van deze serie, als ze aan een niet-kijker vertellen wat er zo goed aan is: geen enkele hoofdpersoon is veilig, iedereen kan altijd sterven dus je zit altijd op het puntje van je stoel.

Totdat hun favoriet wordt gekeeld, dan zijn de rapen gaar _O-
Die van mij leeft nog, dus vooralsnog klaag ik niet *;
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 17 juni 2015 @ 22:05:42 #111
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153624373
Ik was trouwens helemaal vergeten dat Petyr Baelish tot Lord Paramount of the Riverlands benoemd was. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat de Freys die rol innamen. :o

Als het zijn bedoeling was met Sansa te trouwen, zou hij dus zowel The North, The Riverlands en The Vale in handen hebben. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 17 juni 2015 @ 22:37:35 #112
370431 drakin
vurig typje
pi_153625489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Moest zo hard lachen om dat "I accept your surrender" stukje _O- Mooi geknipt

[..]

Die van mij leeft nog, dus vooralsnog klaag ik niet *;
Wie is je favoriet dan?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_153625890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Het is trouwens ook wel bizar hoe al die machtige families in Westeros, die al duizenden jaren mee gaan, op instorten staan.

- De Starks: behoeft geen verdere uitleg.
- De Baratheons: compleet uitgestorven als ik het goed heb (of je moet de leugen in leven laten dat Cersei's kinderen Robert als vader hebben)
- De Lannisters: Ik zie Jaimy niet meer voor nieuwe generatie Lannisters zorgen eerlijk gezegd. De machtspositie van de Lannisters is ook zo goed als verdwenen nu Tywin dood is gegaan.
- Arryn: John Arryn en Lysa zijn dood. Dat kind is een verwende zwakkeling waar niemand respect voor heeft.
-Greyjoys: Balon Greyjoy mag dan nog leven maar dat is een idioot. Theon kunnen we wegstrepen. Die dochter zou in principe nog de familienaam in ere kunnen houden maar that's it.
- De Tully's: hun rol is uitgespeeld na de Red Wedding
- Tyrell: staat er nu nog behoorlijk sterk voor nu Olenna nog leeft. Maar wat als ze straks sterft? Dan krijg je hetzelfde scenario als bij de Lannisters toen Tywin wegviel. Loras is van de mannen dus daar hoef je ook geen nageslacht van te verwachten :P
Dit is wel wat incompleet. Van de Stark kinderen leven er nog steeds vier van de vijf. Wat betreft de Lannisters. Tywin kwam uit een gezien van vijf kinderen. Je zag bijvoorbeeld Kevan (broertje) nog voorbij komen dit seizoen. Balon heeft ook nog wat broers. Behoorlijk badass ook. Van de Tully's heb je nog Brynden en Edmure. Bovendien zijn de Tully's ook nog twee generaties aan de macht. Loras en Margarey hebben officieel nog twee broers.
pi_153626019
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Dit is wel wat incompleet. Van de Stark kinderen leven er nog steeds vier van de vijf. Wat betreft de Lannisters. Tywin kwam uit een gezien van vijf kinderen. Je zag bijvoorbeeld Kevan (broertje) nog voorbij komen dit seizoen. Balon heeft ook nog wat broers. Behoorlijk badass ook. Van de Tully's heb je nog Brynden en Edmure. Bovendien zijn de Tully's ook nog twee generaties aan de macht. Loras en Margarey hebben officieel nog twee broers.
Ah ok, ik lees de boeken niet. In de serie wordt dat allemaal minder duidelijk.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 17 juni 2015 @ 22:51:46 #115
74056 crew  ToT
pi_153626281
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:51 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ah ok, ik lees de boeken niet. In de serie wordt dat allemaal minder duidelijk.
Het is natuurlijk fantasy, dus het maakt niks uit. Maar dat was wel een kritiekpuntje van sommige historici. Die stelden dat het vrijwel onmogelijk is dat een klein aantal families zoveel duizenden jaren regeert.
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:01:14 #117
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153626422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:51 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ah ok, ik lees de boeken niet. In de serie wordt dat allemaal minder duidelijk.
In de serie is Kevan Lannister de Hand of the King van Tommen. Van Brynden horen we in de TV-serie weinig, behalve dat hij de Twins is ontvlucht. Ik verwacht van Loras eigenlijk dat hij nog wel een kind bij iemand maakt. Al zal hij dat niet heel leuk vinden om te doen. Van Renly werd ook gewoon verwacht dat hij een kind zou maken met Margaery. (Die voorstelde om Loras erbij te halen om Renly wat op te warmen :D )

Over Edmure en de broers van Balon horen we in de TV-serie volgens mij niks meer inderdaad.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:04:35 #118
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153626564
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Het is natuurlijk fantasy, dus het maakt niks uit. Maar dat was wel een kritiekpuntje van sommige historici. Die stelden dat het vrijwel onmogelijk is dat een klein aantal families zoveel duizenden jaren regeert.
Er zijn wel meer dingen die afwijken van de loop van onze geschiedenis, zoals de extreem trage vooruitgang van technologie. Ik denk dat er genoeg factoren de verzinnen zijn die de lengte van het heersen van bepaalde families kunnen beinvloeden, die we op Aarde niet kennen. Zoals de aanwezigheid van Goden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153626627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:10 schreef Harmankardon het volgende:
Ook zo mooi aan veel kijkers van deze serie, als ze aan een niet-kijker vertellen wat er zo goed aan is: geen enkele hoofdpersoon is veilig, iedereen kan altijd sterven dus je zit altijd op het puntje van je stoel.

Totdat hun favoriet wordt gekeeld, dan zijn de rapen gaar _O-
Ik vond het vooral onlogisch, maar misschien kan iemand het uitleggen. Hun hele probleem met Jon was toch dat ze niet met de wildlings in zee wilden? Waarom dan niet gewoon ze buiten de poort laten wachten toen ze daar stonden, dan hou je de wildlings tenminste buiten. Nu laat je ze binnen, wordt van alle kanten bevestigd dat de white walkers terug zijn en Jon dus gelijk had... En dàn pas leg je hem om :?
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:07:36 #120
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153626696
quote:
5s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vond het vooral onlogisch, maar misschien kan iemand het uitleggen. Hun hele probleem met Jon was toch dat ze niet met de wildlings in zee wilden? Waarom dan niet gewoon ze buiten de poort laten wachten toen ze daar stonden, dan hou je de wildlings tenminste buiten. Nu laat je ze binnen, wordt van alle kanten bevestigd dat de white walkers terug zijn en Jon dus gelijk had... En dàn pas leg je hem om :?
Om hem buiten de poort te sluiten, moet je zeker weten dat iedereen het ermee eens is dat de Lord Commander afgezet moet worden. Voor zo'n moordplot heb je maar een handjevol medestanders nodig. Dat is het ongeveer in een notendop. Het is al een paar keer uitgebreider uitgelegd, maar geen zin om dat weer te herkauwen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:07:54 #121
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_153626709
quote:
5s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vond het vooral onlogisch, maar misschien kan iemand het uitleggen. Hun hele probleem met Jon was toch dat ze niet met de wildlings in zee wilden? Waarom dan niet gewoon ze buiten de poort laten wachten toen ze daar stonden, dan hou je de wildlings tenminste buiten. Nu laat je ze binnen, wordt van alle kanten bevestigd dat de white walkers terug zijn en Jon dus gelijk had... En dàn pas leg je hem om :?
De Nights Watch zit vol met domme agressieve verkrachtende boeven.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_153626794
Wel een extreme aflevering, in bijna elke scene gebeurde wel iets heftigs. Al waren de meeste dingen eigenlijk nog wel voorspelbaar ook.

De leap of faith van Sansa en Theon was wel redelijk verrassend en begrijp ik ook niet helemaal. Die gaan nu als kreupelen proberen te vluchten?
pi_153626895
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:07 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Om hem buiten de poort te sluiten, moet je zeker weten dat iedereen het ermee eens is dat de Lord Commander afgezet moet worden. Voor zo'n moordplot heb je maar een handjevol medestanders nodig. Dat is het ongeveer in een notendop. Het is al een paar keer uitgebreider uitgelegd, maar geen zin om dat weer te herkauwen. :P
Heb dit hele topic doorgelezen, en geen zin om nog meer door te lezen :P. Ze hadden genoeg tijd iets te bedenken toen ze weg waren. Maar juist nu, als bevestigd is dat de white walkers eraan komen, een onderlinge strijd beginnen? (Ik neem aan dat iedereen dat wel geloofd, met zo veel getuigen.)
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:13:59 #124
28033 Pek
je moet wat
pi_153626943
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:24 schreef ToT het volgende:

[..]

De acteur schijnt z'n haren kort hebben laten knippen, net als dat Thormund zijn baard er af heeft geschoren. Lijkt me dat we beiden voorlopig in ieder geval niet meer zullen zien. -O-
:') Ik weet niet hoe het met jouw hoofdhaar zit, maar ik moet echt elke zes weken naar de kapper om het in model te houden, dus dat zal wel meevallen. Baardgroei heb ik geen ervaring mee, als in: geen :@
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 17 juni 2015 @ 23:15:57 #125
74056 crew  ToT
pi_153627010
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:13 schreef Pek het volgende:

[..]

:') Ik weet niet hoe het met jouw hoofdhaar zit, maar ik moet echt elke zes weken naar de kapper om het in model te houden, dus dat zal wel meevallen. Baardgroei heb ik geen ervaring mee, als in: geen :@
Er is wel een verschil tussen dat het uit model groeit, of dat je een coupe à la Jon Snow kweekt, lijkt me. :)
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:16:20 #126
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153627020
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Heb dit hele topic doorgelezen, en geen zin om nog meer door te lezen :P. Ze hadden genoeg tijd iets te bedenken toen ze weg waren. Maar juist nu, als bevestigd is dat de white walkers eraan komen, een onderlinge strijd beginnen? (Ik neem aan dat iedereen dat wel geloofd, met zo veel getuigen.)
Wat hadden ze kunnen bedenken dan? Kun je daar een voorbeeld van noemen? Ik zou niks weten namelijk.

Overigens was de komst van de White Walkers al eerder bevestigd. Volgens mij door min of meer dezelfde mensen als die nu met Jon mee waren. Als die eerder al niet overtuigend genoeg waren, zou ik niet weten waarom dat nu wel zo zou zijn. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153627354
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat hadden ze kunnen bedenken dan? Kun je daar een voorbeeld van noemen? Ik zou niks weten namelijk.

Overigens was de komst van de White Walkers al eerder bevestigd. Volgens mij door min of meer dezelfde mensen als die nu met Jon mee waren. Als die eerder al niet overtuigend genoeg waren, zou ik niet weten waarom dat nu wel zo zou zijn. :P
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat hadden ze kunnen bedenken dan? Kun je daar een voorbeeld van noemen? Ik zou niks weten namelijk.

Overigens was de komst van de White Walkers al eerder bevestigd. Volgens mij door min of meer dezelfde mensen als die nu met Jon mee waren. Als die eerder al niet overtuigend genoeg waren, zou ik niet weten waarom dat nu wel zo zou zijn. :P
Omdat er nu een zooi zwaar getraumatiseerde wildlings mee zijn? Die zouden dan met z'n allen moeten liegen & goed kunnen acteren ofzo?

En ja, weet ik veel, ik heb niet heel veel ervaring met in een middeleeuwse fantasy wereld vanaf een muur complotjes te bedenken. Bij de poort een goede schutter opstellen die Jon zou omleggen als hij dichtbij kwam had al wel prima gewerkt denk ik. Dan wordt automatisch iemand anders waarnemend lord commander neem ik aan? Dan hoef je alleen die persoon te overtuigen -wat je natuurlijk van tevoren doet- dat je de poort dicht moet doen.
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:26:06 #128
28033 Pek
je moet wat
pi_153627363
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen dat het uit model groeit, of dat je een coupe à la Jon Snow kweekt, lijkt me. :)
Het moest natuurlijk kort voor die parfum reclame van hem :P

Edit: het zou natuurlijk ook kunnen dat ze het vervolg van de cliffhangers al gefilmd hebben, zo voorkom je continuiteits foutjes, dingen die net iets verkeerd staan, andere zaken die je over het hoofd ziet een half jaar later etc.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pek op 17-06-2015 23:32:25 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_153627655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:51 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ah ok, ik lees de boeken niet. In de serie wordt dat allemaal minder duidelijk.
Die andere broers zijn nooit aan bod gekomen in de serie. Aannemelijk dus dat ze in de serie eenvoudigweg niet bestaan, en het dus wel van Loras en Margaery afhangt...
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_153628000
Wat ik niet snap is waarom John met die wildings te voet naar die muur ging en niet eerst met de boot om de muur heen.

En daarnaast waar zijn die boten en dat leger nu?
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:54:52 #131
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_153628244
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Wat ik niet snap is waarom John met die wildings te voet naar die muur ging en niet eerst met de boot om de muur heen.

En daarnaast waar zijn die boten en dat leger nu?
Volgens mij gingen ze vanaf de Eastwatch met de boot naar Hardhome en weer terug. En van Eastwatch te voet naar Castle Black.
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:12:05 #132
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_153628631
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Wat ik niet snap is waarom John met die wildings te voet naar die muur ging en niet eerst met de boot om de muur heen.

En daarnaast waar zijn die boten en dat leger nu?
Stannis Baratheon wilde zijn schepen toch terug? (2 afleveringen geleden).
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 00:17:05 #133
257132 crew  Awsom
pi_153628723
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:54 schreef FRseezu het volgende:

[..]

Volgens mij gingen ze vanaf de Eastwatch met de boot naar Hardhome en weer terug. En van Eastwatch te voet naar Castle Black.
Maar je zou toch verwachten dat die haven bij eastwatch in veilig gebied ligt? Aan de zuid kant van de muur dus ...
  donderdag 18 juni 2015 @ 03:59:03 #134
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153630423
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

Omdat er nu een zooi zwaar getraumatiseerde wildlings mee zijn? Die zouden dan met z'n allen moeten liegen & goed kunnen acteren ofzo?

En ja, weet ik veel, ik heb niet heel veel ervaring met in een middeleeuwse fantasy wereld vanaf een muur complotjes te bedenken. Bij de poort een goede schutter opstellen die Jon zou omleggen als hij dichtbij kwam had al wel prima gewerkt denk ik. Dan wordt automatisch iemand anders waarnemend lord commander neem ik aan? Dan hoef je alleen die persoon te overtuigen -wat je natuurlijk van tevoren doet- dat je de poort dicht moet doen.
Ze vertrouwen wildlings sowieso niet. Ik denk niet dat ze iemand op Jon hadden kunnen laten schieten zonder dat iemand het door had gehad. Het is nogal belangrijk dat niemand zeker weet wie Jon vermoord heeft. Althans, dat lijkt mij, aangezien de Lord Commander doden absoluut not done is.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153630490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De leap of faith van Sansa en Theon was wel redelijk verrassend en begrijp ik ook niet helemaal. Die gaan nu als kreupelen proberen te vluchten?
Er ligt een paar meter sneeuw bij de Winterfell muur. Die zijn gewoon ongedeerd.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vond het vooral onlogisch, maar misschien kan iemand het uitleggen. Hun hele probleem met Jon was toch dat ze niet met de wildlings in zee wilden? Waarom dan niet gewoon ze buiten de poort laten wachten toen ze daar stonden, dan hou je de wildlings tenminste buiten. Nu laat je ze binnen, wordt van alle kanten bevestigd dat de white walkers terug zijn en Jon dus gelijk had... En dàn pas leg je hem om :?
Niet de hele NW is tegen Jon. Als ze hem bij de muur tegen hadden gehouden was er ongetwijfeld onderling geruzied. Nu kunnen ze wildlings oid de schuld geven. Daarnaast wilden ze Jon dood, als ze de deur niet open hadden gedaan had Jon gewoon via een andere weg langs de Wall kunnen gaan en had hij Alliser zeker ter dood veroordeeld.

Normaal gesproken was Jon gewoon via Eastwatch langs de muur gegaan, maar deze scene was er voor om aan de casual kijker duidelijk te maken dat er onvrede was binnen de NW. Voor ons is dat overduidelijk, maar gezien het aantal kijkers dat moeite heeft het allemaal te volgen blijkbaar nodig. :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Nic1 op 18-06-2015 07:23:59 ]
pi_153630964
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De leap of faith van Sansa en Theon was wel redelijk verrassend en begrijp ik ook niet helemaal. Die gaan nu als kreupelen proberen te vluchten?
Die twee zijn daar opgegroeid en kinderen doen gevaarlijke dingen. Zoals ontdekken dat je op een bepaalde plaats van de muur af kan springen omdat daar als eerste veel stuifsneeuw komt te liggen doordat de wind veel in die richting blaast. Bijvoorbeeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 juni 2015 @ 07:59:01 #137
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_153631048
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Je wil zeggen dat je denkt dat ze alleen te horen kregen dat Shireen dood ging, maar niet dat Stannis haar ging opofferen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door DustPuppy op 18-06-2015 08:42:11 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 18 juni 2015 @ 08:19:16 #138
74056 crew  ToT
pi_153631197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 07:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die twee zijn daar opgegroeid en kinderen doen gevaarlijke dingen. Zoals ontdekken dat je op een bepaalde plaats van de muur af kan springen omdat daar als eerste veel stuifsneeuw komt te liggen doordat de wind veel in die richting blaast. Bijvoorbeeld.
Dit, en natuurlijk blinde paniek: het was nu meteen springen, of zoeken naar een andere uitweg waarbij ze langs talloze bewakers heen moeten lopen, terwijl het lijk van Ramsay's neukertje daar op de grond ligt. Als ze niet gesprongen hadden, hingen Sansa en Reek nu beiden aan zo'n kruis, minus een flink aantal lichaamsdelen die niet direct noodzakelijk zijn om te kunnen leven.
pi_153632208
Krijgen jullie bij dit topic ook reclames van uitvaartbedrijven _O-
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_153632250
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_153632340


_O-
- Met zuidelijke groet -
pi_153632385


Als je niet beter wist had het familie kunnen zijn qua looks toen beide net zou oud waren :P
mag het weten
  donderdag 18 juni 2015 @ 09:58:00 #143
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_153632612
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:37 schreef drakin het volgende:

[..]

Wie is je favoriet dan?
Jaime -fucking- Lannister _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 18 juni 2015 @ 10:20:18 #144
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153633079
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
:D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 18 juni 2015 @ 10:22:09 #145
74056 crew  ToT
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 18 juni 2015 @ 10:24:16 #146
74056 crew  ToT
pi_153633150
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 09:45 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

Als je niet beter wist had het familie kunnen zijn qua looks toen beide net zou oud waren :P
Damn! :D Ja ik had ook al foto's van Diana Rigg opgezocht, maar dat de overeenkomsten ZO sterk waren, had ik niet opgemerkt! :D
Maar de keuzes van acteurs die elkaars familie moeten voorstellen, zullen vast niet zomaar gemaakt zijn. Deze 2 zijn dan wel verdomd goed bij elkaar gevonden! _O_

Dat, plus dat ze gewoon perfect in hun rollen zijn! ^O^
  donderdag 18 juni 2015 @ 10:26:36 #147
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153633205
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2015 10:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Ff gemaakt voor het painttopic! :D ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burger
Tof gedaan! ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 18 juni 2015 @ 10:30:40 #148
74056 crew  ToT
pi_153633277
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 10:26 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tof gedaan! ^O^
:D Dank!

En laatst op Radio49 wat muziek van de serie uitgezonden; kijken of ik meer mensen kan prikkelen de serie te gaan kijken! _O-
  donderdag 18 juni 2015 @ 12:30:36 #149
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_153636576
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 09:45 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

Als je niet beter wist had het familie kunnen zijn qua looks toen beide net zou oud waren :P
:9
Weinig Margeary gezien dit seizoen ;(
pi_153637112
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2015 10:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat, plus dat ze gewoon perfect in hun rollen zijn! ^O^
Eens :)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 12:30 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

:9
Weinig Margeary gezien dit seizoen ;(
Klopt :'( Hopelijk volgend jaar in het nieuwe seizoen, naast Osha en zusje van Theon :9
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')