abonnement Unibet Coolblue
pi_153603887


...en we gaan hier weer verder met het spuien van dirt over nare (v)echtscheidingen en breakups van de celebs.

Topicreeks: Sterren in scheiding #7

KATJA nu met FREEK!

In het geheel niet onverwacht, maar desondanks was de schok groot, toen KATJA SCHUURMAN (40) en THIJS RÖMER (36) eind februari bekendmaakten uit elkaar te zijn. Maar gezien de exclusieve foto’s die weekblad Privé deze week onthult is Katja over de scheiding heen!



Het is menens tussen Katja en een zekere FREEK, een 26-jarige kok uit Amsterdam. Privé onthult deze week in een vier pagina’s tellende reportage ALLES over hun opbloeiende relatie. Hoe ze elkaar leerden kennen, wat Katja er allemaal voor over had om de veertien (!) jaar jongere hunk voor zich te winnen én hoe hij zich uiteindelijk overgaf aan haar liefde.

Samen werden ze in Amsterdam vastgelegd door Privé-fotograaf MARIO NAP, nadat Katja de boekpresentatie van haar ex-echtgenoot Thijs had bijgewoond. Aan wie het ook maar horen wilde, vertelde de actrice hoe goed de band tussen haar en Thijs, met wie ze dochtertje SAMMIE (5) heeft, nog is. Dat ze nog het diepste respect voor elkaar hebben. Verondersteld mag dan ook worden dat zij Thijs heeft ingelicht over haar nieuwe liefde. Zo niet, dan zal de klap voor Thijs extra hard aankomen bij het zien van alle foto’s van Katja’s nieuwe geluk.

Want dat ze straalt als nooit tevoren ziet een blind paard nog van tien kilometer afstand. En het is Katja ook wel gegund. Zeker na die laatste moeizame maanden uit haar bijna tienjarige huwelijk met Thijs. Want dat de koek ook echt wel op was bleek uit het feit dat nog geen week nadat het nieuws van de scheiding op straat lag, Katja de toevoeging ’Römer’ op de aftiteling van de KRO-serie Noord Zuid had laten schrappen.

Vanaf vandaag in Weekblad Privé: Katja’s geheime minnaar!

bron
pi_153604009
"Dat ziet een blind paard van 10 kilometer"? :')
  woensdag 17 juni 2015 @ 10:04:53 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153604082
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:00 schreef vencodark het volgende:
"Dat ziet een blind paard van 10 kilometer"? :')
Ze zullen wel op een andere foto uit die reeks doelen, want op deze lijkt ze eerder een konijn, gevangen in koplampen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153604267
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze zullen wel op een andere foto uit die reeks doelen, want op deze lijkt ze eerder een konijn, gevangen in koplampen.
Naast dat: beetje vreemd geschreven. Puberaal en amateuristisch. :P
Ik gun het Katje wel. Lijkt mij geen makkelijke dame maar wel lief als je ze eenmaal kent.
Thijs nooit wat aan gevonden. Lijkt mij zo'n eikel.
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2015 @ 10:17:22 #5
43556 miss_dynastie
pi_153604335
Een kok? Ik vind het een viezig uitziende man _O-
pi_153605592
Trekt hij nou een duckface? :D

quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:13 schreef vencodark het volgende:

Ik gun het Katje wel. Lijkt mij geen makkelijke dame maar wel lief als je ze eenmaal kent.

Ze lijkt mij wel vriendelijk, maar damn, wat is ze labiel :X , daar kan geen man wat mee. Lekker manisch de hele dag.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153605883
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Trekt hij nou een duckface? :D

[..]

Ze lijkt mij wel vriendelijk, maar damn, wat is ze labiel :X , daar kan geen man wat mee. Lekker manisch de hele dag.
Hij zit gewoon wat te eten toch?
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 11:34:31 #8
184769 crew  Deisyy
pi_153605962
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 11:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hij zit gewoon wat te eten toch?
Een duckface is toch veel leuker.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_153606145
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 11:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hij zit gewoon wat te eten toch?
Ah! Het had gekund ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153617341
quote:
Chefkok bevestigt relatie met Katja Schuurman

De chefkok die een relatie zou hebben met Katja Schuurman heeft dat bevestigd. "We zijn smoorverliefd", aldus Freek van Noortwijk.

In een interview met Shownieuws wordt de kok gevraagd naar de vermeende relatie.

"Ja, daar ben ik erg blij mee. En volgens mij is dat wel wederzijds", aldus Van Noortwijk.

Aan het AD vertelt hij dat Schuurman een 'superlief en lekker chickie' is. "We hebben elkaar ontmoet bij Guts & Glory waar Katja een keer kwam eten. De sfeer was op dat moment optimaal. Tsja, en toen sloeg de vonk opeens over."

"Het voelt zo verdomd goed dit! Ik ben gewoon smoorverliefd. Ze is mijn maatje, we zijn gelukkig. Verliefd en er staan wat ons betreft alleen nog maar mooie dingen te gebeuren. De toekomst lacht ons toe!"

Woensdagochtend schreef Privé over de nieuwe relatie van Schuurman, met een man die veertien jaar jonger is dan zij. De twee zouden samen gezien zijn op een terras.
bron
pi_153617474
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Komt niet echt over als een intelligente introverte man. :')
pi_153617664
Chickie :')

Grow up ofzo.
pi_153617787
"chickie", dat heb je met een jochie ( :+ ) van 26.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153618363
nou ja, Katja is toch wel een lekker wijf of niet?
pi_153618889
Als Katja echt een relatie heeft met die gozer en ze niet wil reageren is het heel raar dat hij wel alles open en bloot op TV gooit.

Dus of hij is inmiddels weer vrijgezel of het is een stunt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153622434
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
"chickie", dat heb je met een jochie ( :+ ) van 26.
Ja, dat :D Ik stel me er ook nog zo'n walgelijk plat Amsterdams accent bij voor :')
Spoilers!
pi_153624862
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Als Katja echt een relatie heeft met die gozer en ze niet wil reageren is het heel raar dat hij wel alles open en bloot op TV gooit.

Dus of hij is inmiddels weer vrijgezel of het is een stunt
Wel apart inderdaad.
Geloof dat Katja wat dat betreft wel heel privé is.
pi_153625859
quote:
Charlize Theron & Sean Penn
THEY'RE DONE

21 minutes ago BY TMZ STAFF
breaking news

One of Hollywood's top "Really? They're a Couple?" couples is no longer ... Charlize Theron and Sean Penn have parted ways.
They'd been together since 2013 and got engaged in December 2014. Charlize and Sean had been friends for years before hooking up.
Theron was the one who broke things off ... so says Us Weekly.
They were extremely tight ... each having the other's back when stories surfaced about them individually or as a couple.
They were last spotted together last month in Austria.
http://www.tmz.com/2015/0(...)eron-split-break-up/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:00:49 #19
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_153626404
Hmmja. Dit zou weleens een afknapper kunnen zijn voor Katja kan ik me zo voorstellen, dat hij zo reageert van: "kom maar langs, ik zeg er wel even iets over op camera!" Het is ook wel čcht een jonkie, zeg. 'Toppertje' :'). Meh.
pi_153632337
Die heeft al zijn vrienden gebeld dat hij Katja heeft gedaan :')
  donderdag 18 juni 2015 @ 09:45:44 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153632389
quote:
Jammer, vond ze een goeie, stoere match.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153632419
quote:
Ik vond ze een leuk stel, maar ik denk dat ze elkaar de tent uitvechten, allebei de broek aan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 18 juni 2015 @ 10:57:07 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153633890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Een kok? Ik vind het een viezig uitziende man _O-
En hij praat onduidelijk vind ik, hoorde ik gisteren bij Boulevard en Shownieuws!
pi_153954118
Volgens een Premiumartikel van de Telegraaf staat de relatie van Raf en Sab op springen. Gnagna.
pi_153965495
Jennifer Garner en Ben Affleck gaan scheiden

http://www.nu.nl/achterkl(...)tigen-scheiding.html
pi_153965573
Wat vreselijk jammer. Omdat we eerder geen bevestiging hadden hoopte ik zo dat het geroddel was.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:28:50 #27
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_153966011
heel erg jammer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_153971047
quote:
Peter R. de Vries en zijn echtgenote Jacqueline gaan scheiden. Dat onthult Weekblad PRIVÉ in de editie die vandaag verschijnt. Het nieuws is des te opmerkelijker omdat de twee de, voor hen, toch ideale huwelijksformule leken te hebben gevonden! Anders dan menigeen achter de altijd zo rechtlijnige misdaadverslaggever zou vermoeden, lieten hij en zijn vrouw elkaar op liefdesgebied volkomen vrij. Maar kennelijk is de koek nu toch helemaal op.

Jacqueline vertelde dezer dagen aan intimi datPeter en zij hebben besloten te gaan scheiden. Dat alles verloopt tot dusver in het geheim, maar ook in overleg en volstrekte harmonie. Maar dat enige maanden geleden hun fraaie villa in Hilversum (voor net geen twee miljoen euro) te koop werd gezet, zou daar al alles mee te maken hebben gehad.

De laatste jaren haalde Peter regelmatig het nieuws buiten zijn eigen misdaadverslaggeving en voetbalmanagement om. Vooral zijn affaire met een medewerkster van RTL Boulevard trok de aandacht. Deze Leonie Kragt, die hij achter de schermen van dat programma leerde kennen, werd een langdurige relatie. De twee gingen zelfs samen met vakantie.


pi_153971420
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens een Premiumartikel van de Telegraaf staat de relatie van Raf en Sab op springen. Gnagna.
Zit je te genieten van andermans leed? :')
  woensdag 1 juli 2015 @ 09:29:08 #30
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_153971974
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 08:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zit je te genieten van andermans leed? :')
Oh dan doe ik mee :') in dit geval wel.. althans
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_153972112
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:29 schreef Miss_paraplu het volgende:

[..]

Oh dan doe ik mee :') in dit geval wel.. althans
Ah. Apart dat mensen kunnen genieten van andermans leed.
pi_153972140
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ah. Apart dat mensen kunnen genieten van andermans leed.
Dat zijn vaak mensen die zelf een kutleven hebben, dan voelen ze zich getroost dat ze niet de enige zijn.
pi_153972199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat zijn vaak mensen die zelf een kutleven hebben, dan voelen ze zich getroost dat ze niet de enige zijn.
Ik vind een "Gnagna" nu wel gepast.
pi_153972823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat zijn vaak mensen die zelf een kutleven hebben, dan voelen ze zich getroost dat ze niet de enige zijn.
Sterke analyse.

Ik vind breakups zelden leuk en die van Ben Affleck zelfs jammer.
Maar ik was wel een beetje team Sylvie, dus ja....
  woensdag 1 juli 2015 @ 13:17:50 #35
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_153976567
Ik heb een prima leven hoor. Niks mis mee. Maar ik geef gewoon mijn mening.
Ik meen mij te herinneren dat dat mocht. Ik vind ze niet echt op basis van alles wat ik heb gelezen niet echt bij elkaar passen nog steeds niet,. maar goed mijn probleem toch.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_153976649
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
team Sylvie
:')
Alsof het een wedstrijd is.
Ook daar was/is leed.
pi_153977071
quote:
13s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

:')
Alsof het een wedstrijd is.
Ook daar was/is leed.
God, dit is SHO he. Neem het niet te serieus.
pi_153977227
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

God, dit is SHO he. Neem het niet te serieus.
Wees niet bang, Neem je totaal niet serieus. Daar geef je geen enkele aanleiding toe.
#Team Damian!
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2015 @ 14:00:37 #39
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:31:37 #40
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_153981624


This isn't a very good week for Hollywood relationships!
It looks like Jennifer Lawrence and Chris Martin have run their course — again! On Wednesday, it was reported that the couple has split for a second time.

The Hunger Games star and Coldplay frontman have called it quits after dating on and off for almost a year. Reportedly, the couple had a brief hiatus last winter before getting back together in December.
An inside source revealed that J.Law's grueling work schedule was to blame, saying:
"Jen has been working nonstop and they never saw each other."
That work includes shooting the upcoming action film X-Men: Apocalypse with the 24-year-old's former boyfriend Nicholas Hoult! The X-Men co-stars split back in 2014, but the source adds:
"They're on great terms now. And their families have stayed close."
We like the sound of that!
Martin has been pretty busy himself, he was seen on a platonic yet suspiciously romantic walk with Kylie Minogue in London earlier this month!
It's always sad to see a couple go. We wish them both happiness!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:34:00 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153981665
Gelukkig. Veel te leuke vrouw voor die zijige zemel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153981763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
team ezeltje
:D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:10:34 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_153984919
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:34 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig. Veel te leuke vrouw voor die zijige zemel.
dus jlaw is ingeruild voor Kylie? Interessant, die is 25 jaar ouder ofzo :D
pi_154056298
quote:
Eddy Zoëy en zijn vrouw Marieke trekken de stekker uit hun huwelijk.

De twee laten via hun management aan Shownieuws weten dat ze samen voor hun kinderen Fender en Teuntje zullen zorgen. Eddy (echte naam Frederik Morsink) en Marieke zeggen als goede vrienden uit elkaar te gaan.
Eddy (48) en de elf jaar jongere Marieke leerden elkaar in 1996 tijdens een vakantie op Terschelling kennen. Ze trouwden in 2006.
Don't you love her madly?
pi_154120514
familie van rafael van der vaart heeft bevestigd dat het over en uit is tussen hem en sabia
  maandag 6 juli 2015 @ 20:41:54 #47
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_154124071
Was deze al bekend?



As we reported, Kourtney Kardashian has dumped long time boyfriend Scott Disick.
Well, we are now hearing more details of their breakup!

As we wrote, the father of three was spotted getting suspiciously cozy with ex girlfriend Chloe Bartoli in Monte Carlo last week.
Insiders confirm that this, as well as his incessant partying, were the tipping points of the couple's demise.
"Kourtney dumped him after she saw the pics [in Monte Carlo] and he hasn't been home after a month-long party binge."
Furthermore, the decision to part ways was greatly motivated by the welfare of their three kids — son Mason, 5, daughter Penelope, almost 3, and son Reign, 6 months:
"Kourtney has always taken Scott back and been by his side, but now with three kids it has gotten old… Kourtney has to do what's best for the kids."
In terms of Disick's behavior, witnesses say he's been hanging with friends who "are not a good influence" and who are "not looking out for his best interests."
Apparently, the New York native knew for a while that him and his baby mama were NOT on good terms.
"Scott has been running around saying he's single."
But just how is the 36-year-old handling all this drama?
A close source said:
"[Kourtney] is putting on a brave face but she is over it. She's fed up. It's humiliating and disrespectful. How much more is she supposed to take?"
But, even more troubling, is that her now ex boyfriend doesn't seem to see the error in his ways.
"Scott does not seem to care about what he's doing… He's clearly unraveling. He was a mess in NYC last month with the drinking and partying and he's been in a downward spiral ever since. He's been in trouble before, but this is on another level."
We just hope Kourtney and Scott can remain amicable for the sake of their kids!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_154124130
Hij zuipt en feest. Zij verrast hem met een 'spontane' zwangerschap. Zal vast een goeie match wezen.

Al hoop ik dat ze gewoon samen blijven, in het algemeen vind ik ze best leuk samen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154134775
quote:
Jort Kelder en Lauren Verster wonen niet langer samen in Durgerdam.

Lauren woont al een tijdje alleen in het monumentale dijkhuis waar zij sinds begin vorig jaar samenwoonde met Jort. Hij zou onlangs teruggekeerd zijn naar zijn één slaapkamer tellende appartement aan de Keizersgracht, dat hij in 2012 kocht.

Betreffende hun relatie verkiezen de twee de stilte. Ondertussen werkt Lauren aan een nieuw programma waarbij ze onderzoekt of ze lesbisch door het leven zou kunnen gaan.

pi_154368015
Over en uit: Ruud Gullit is weer vrijgezel

Ruud Gullit is weer single. Hij moest ‘te veel ballen hooghouden in zijn privéleven’ en heeft daarom een eind gemaakt aan zijn relatie met tv-kok Maggie Jimenez.


Dat vertelt de ex-voetballer aan weekblad Story.

Te ver uit elkaar
Ruud en de bekende Mexicaanse tv-kok vierden onlangs hun driejarig jubileum. Toch brak de lange afstand de relatie op; Maggie woont in Miami en Ruud in Nederland.

Te veel ballen

Het reizen én de zorg voor zijn zes kinderen bleken niet meer te combineren voor Ruud. Het besef dat ik en Maggie nooit écht samen zouden kunnen zijn, door de afstand en onze eigen gezinnen, woekerde door, zegt hij tegen het roddelblad. Tot ik een paar dagen geleden voelde dat ik de knoop moest doorhakken. Ik wil er voor mijn kinderen zijn.

Familie op nummer één
Door zijn carričre was Ruud jarenlang druk en afwezig. Nu wil hij alle tijd met zijn kinderen doorbrengen. De liefde voor en van mijn kinderen vormt voor mij de ware hoofdprijs. Ik heb een tweede kans gekregen. Die wil ik niet verprutsen, zegt hij tegen Story.

Groot gezin
Ruud Gullit heeft zes kinderen bij drie moeders, onder wie Estelle Cruijf. Zij waren zestien jaar samen en hebben twee kinderen. In 2012 maakte Ruud bekend dat hun veelbesproken huwelijk voorbij was.
Don't you love her madly?
pi_154509036
Carice van Houten en Kees van Nieuwkerk uit elkaar

Carice van Houten (38) en Kees van Nieuwkerk (27) zijn niet langer een stel.
De twee hebben besloten hun relatie te beëindigen, aldus het management van de actrice.
''Wij houden enorm veel van elkaar, hebben er alles aan geprobeerd om deze relatie te laten slagen en betreuren het daarom des te meer dat het niet gelukt is", laten de twee in een verklaring weten.
Het management zegt dat de twee hopen hun breuk in alle rust te kunnen verwerken. Van Houten is momenteel in het buitenland voor de opnames van Game of Thrones en Van Nieuwkerk is bezig met de opnames van zijn speelfilm Ja, ik wil.
Carice en Kees, de zoon van DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk, maakten hun relatie bekend in oktober 2013 op de rode loper van het Nederlands Film Festival
pi_154509079
Onverwacht. Hadden pas nog elkaars naam in hun sneakers laten zetten dacht ik :')
pi_154509608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
Onverwacht. Hadden pas nog elkaars naam in hun sneakers laten zetten dacht ik :')
Dat is al meer dan een jaar geleden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ce_van_Houten__.html
pi_154510789
Oh, ik had eigenlijk verwacht dat ze binnenkort zwanger zou zijn. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154533145
Niet echt een scheiding maar als ie deze dingen echt gezegd heeft; pijnlijk. En dat terwijl Eef ze heeft gekoppeld. "Het liep allemaal anders" of zou het een afleidingsmanoeuvre zijn?

quote:
Allard van Santbrink, de vermeende nieuwe liefde van Bridget Maasland, laat weten dat hij geen toekomst voor zich ziet met de presentatrice.

Dat vertelt hij woensdag aan Story.

Een week eerder vertelde Maasland vol trots een nieuwe man gevonden te hebben, maar dat ligt volgens Van Santbrink toch anders. "Ik wil Bridget geen pijn doen, maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik denk dat zij meer voor mij voelt dan ik voor haar", aldus Van Santbrink.

"Alles klopt aan haar, maar ik ben niet verliefd. En ik heb ook geen relatie met haar. Van mijn kant is de klik tussen ons niet zo sterk dat ik mijn leven met haar wil delen. Dat heb ik Bridget ook uitgelegd, maar op de een of andere manier is dat niet tot haar doorgedrongen", vervolgt hij.

Lange relatie

Van Santbrink vertelt dat hij net uit een lange relatie komt en dat hij daar nog niet overheen is. "De behoefte aan een relatie is er op dit moment niet. Ook niet met Bridget."

Wel hoopt de 30-jarige Van Santbrink dat Maasland een nieuwe partner vindt. "Dat verdient ze."

Door: NU.nl

pi_154533158
Wat lullig zeg :{
Spoilers!
pi_154533196
Als hij het echt gezegd heeft... Waarom moet je dat aan een roddelblad melden? :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154533324
Inderdaad, dat zeg je toch niet tegen een roddelblad :')
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 08:38:32 #59
43556 miss_dynastie
pi_154533427
Waarschijnlijk zijn ze op hem afgegaan, zo zijn die bladen...
pi_154533537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze op hem afgegaan, zo zijn die bladen...
Dan nog hoef je niks te zeggen. Vooral dat gedeelte dat het blijkbaar niet tot haar doorgedrongen is. De minachting.
  woensdag 22 juli 2015 @ 08:50:18 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154533555
Als ik bijv. shownieuws lees, zei Bridget ook dat het nogal pril was. Hij wekt de indruk alsof zij al trouwplannen had.
The love you take is equal to the love you make.
pi_154533560
Mss voelde hij zich een beetje gemanipuleerd, omdat mevrouw Maasland in diezelfde roddelbladen beweerde een relatie met hem te hebben terwijl dat dus helemaal niet het geval was. Dán zou ik zo'n zet wel weer begrijpen.
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 08:51:49 #63
43556 miss_dynastie
pi_154533574
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dan nog hoef je niks te zeggen. Vooral dat gedeelte dat het blijkbaar niet tot haar doorgedrongen is. De minachting.
Maar dat kan toch waar zijn? Kan best zijn dat hij het ook niet leuk vindt zijn naam in de media genoemd te zien door een vrouw met wie het niks is en nooit wat zal worden. Kan me prima voorstellen dat je dat recht wil zetten. Ik vond het destijds heel sneu voor Bridget hoe ze door de vader van haar kind aan de kant is gezet, maar ik vraag me oprecht af of ze dat ooit helemaal te boven is gekomen...
pi_154533639
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:50 schreef NothingHappened het volgende:
Mss voelde hij zich een beetje gemanipuleerd, omdat mevrouw Maasland in diezelfde roddelbladen beweerde een relatie met hem te hebben terwijl dat dus helemaal niet het geval was. Dán zou ik zo'n zet wel weer begrijpen.
Dan nog. Dit is gewoon vals.
Tap tap tap
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:05:38 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154533747
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat kan toch waar zijn? Kan best zijn dat hij het ook niet leuk vindt zijn naam in de media genoemd te zien door een vrouw met wie het niks is en nooit wat zal worden. Kan me prima voorstellen dat je dat recht wil zetten. Ik vond het destijds heel sneu voor Bridget hoe ze door de vader van haar kind aan de kant is gezet, maar ik vraag me oprecht af of ze dat ooit helemaal te boven is gekomen...
Heeft zij hem genoemd of hebben de bladen dat ook ook nog zelf gedaan?

Ik hoop dat Bridget het gewoon over een andere meneer bleek te hebben :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154533806
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft zij hem genoemd of hebben de bladen dat ook ook nog zelf gedaan?

Ik hoop dat Bridget het gewoon over een andere meneer bleek te hebben :D
Ik ook!!
Ook leeg
pi_154533827
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft zij hem genoemd of hebben de bladen dat ook ook nog zelf gedaan?

Ik hoop dat Bridget het gewoon over een andere meneer bleek te hebben :D
Evert heeft hem genoemd; de vonk is bij hem thuis overgesprongen. En hij heeft gewacht om dit te openbaren. Want zo integer is hij.
pi_154533845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Dan nog. Dit is gewoon vals.
Dat is ze zelf ook. Dus wat dat betreft...
pi_154533878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is ze zelf ook. Dus wat dat betreft...
Ik zie haar nog steeds als Patsy Stone ;(
Tap tap tap
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:15:41 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154533886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet echt een scheiding maar als ie deze dingen echt gezegd heeft; pijnlijk. En dat terwijl Eef ze heeft gekoppeld. "Het liep allemaal anders" of zou het een afleidingsmanoeuvre zijn?

[..]

Ik mag toch hopen dat dit verzonnen is.
Zo niet: good riddance.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154533891
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet echt een scheiding maar als ie deze dingen echt gezegd heeft; pijnlijk. En dat terwijl Eef ze heeft gekoppeld. "Het liep allemaal anders" of zou het een afleidingsmanoeuvre zijn?

[..]

slechte week voor evert, met sabia had hij t ook al fout
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:16:33 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154533901
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Evert heeft hem genoemd; de vonk is bij hem thuis overgesprongen. En hij heeft gewacht om dit te openbaren. Want zo integer is hij.
En ondertussen heeft Allard aan diezelfde keukentafel van Evert de bevallige Estelle ontmoet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154533947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:18 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij het echt gezegd heeft... Waarom moet je dat aan een roddelblad melden? :{
waarom moest bridget t aan een roddelblad melden als t nog zo pril was, kan je je ook afvragen
ze had ook aan eefje kunnen vragen nog even te wachten met de grootse aankondiging
pi_154533959
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:50 schreef NothingHappened het volgende:
Mss voelde hij zich een beetje gemanipuleerd, omdat mevrouw Maasland in diezelfde roddelbladen beweerde een relatie met hem te hebben terwijl dat dus helemaal niet het geval was. Dán zou ik zo'n zet wel weer begrijpen.
dit dus
pi_154534119
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:19 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

waarom moest bridget t aan een roddelblad melden als t nog zo pril was, kan je je ook afvragen
ze had ook aan eefje kunnen vragen nog even te wachten met de grootse aankondiging
Klopt, maar misschien wilde Evert niet wachten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154534155
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Klopt, maar misschien wilde Evert niet wachten.
zou ze daar echt geen invloed op gehad hebben? ik vind dat moeilijk te geloven
daarnaast heeft ze dus zelf ook nog een bevestigende reactie gegeven, zou ze dat doen als ze het er niet mee eens is?
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 09:36:17 #77
43556 miss_dynastie
pi_154534183
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Klopt, maar misschien wilde Evert niet wachten.
Dan breng je toch een grote 'nee joh' uit aan andere media? En schrap je die schaamluis uit je leven uiteraard, maar dat doet niemand -O-
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:44:28 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154534297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zou ze daar echt geen invloed op gehad hebben? ik vind dat moeilijk te geloven
daarnaast heeft ze dus zelf ook nog een bevestigende reactie gegeven, zou ze dat doen als ze het er niet mee eens is?
Die twee zitten toch samen achter de shownieuws desk?
Dan is vooral de vraag wie daar de grootste vinger in de pap heeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:47:04 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154534337
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:19 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dit dus
Ach nee, dan is het toch nog steeds stijlloos wat hij doet. Je houdt toch gewoon je kwek dicht dan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154534341
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die twee zitten toch samen achter de shownieuws desk?
Dan is vooral de vraag wie daar de grootste vinger in de pap heeft...
en behalve collega's dus ook vrienden die bij elkaar over de vloer komen
maar nogmaals; als een collega/vriend van jou zo'n domme actie uithaalt ga je toch niet zeggen dat t klopt?
pi_154534376
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ach nee, dan is het toch nog steeds stijlloos wat hij doet. Je houdt toch gewoon je kwek dicht dan.
ik zou zelf denk ik ook niks zeggen tegen de media als allard zijnde
maar ik kan wel begrijpen dat dat zijn gedachtengang is geweest
pi_154534797
Misschien hoopt die jongen op een verzoening met zijn ex en moet hij als een malle zeggen dat Bridget niks voor hem betekent om kans bij zijn ex te maken :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154535009
Ik vraag me direct af of die vent wel zo duidelijk is geweest tegen Bridget. Ze komt op mij niet over als goedgelovige bakvis die bij wijze van spreken na 1 zoenpartij denkt dat ze vaste verkering heeft.

Het zou niet de eerste vent zijn die 1 op 1 met een vrouw van alles zegt om te zorgen dat hij die nacht niet eenzaam in bed ligt, om vervolgens tegen de buitenwereld te beweren dat hij toch echt heel duidelijk is geweest dat het niet serieus was :{
pi_154535281
quote:
Bridgexit
door Evert Santegoeds
Het begon als een eigentijds sprookje. Asblonde tv-diva Bridget ontmoet jonge salesprins bij neerlands bekendste journalist. Zou hij de afstandelijke ijsprinses dan eindelijk ontdooien? Het liep anders. De liefdesvlam leek in alle hevigheid te wakkeren, maar is nu als een goedkoop Xenoskaarsje uitgedoofd.

IJskoud was het hart van het rondborstige goudlokje toen DE VADER VAN HAAR KIND door de assistente van Hans Klok bij haar werd weggetoverd. Affairettes met toyboy Pieter en de steenrijke bon vivant Johnny de Mol konden haar bittere tranen niet drogen. Vooral met de flamboyante de Mol-nazaat leek de liefde naar grote hoogte te stijgen, maar uiteindelijk was het vooral het vliegtuig waarin Bridget moederziel alleen en een illusie armer naar ons kikkerlandje terugkeerde, dat naar grote hoogte steeg. Wat begon als een heuse LIEFDESVAKANTIE eindigde in een ongekend drama toen kikker Johnny maar niet in een prins wilde veranderen.

Toen was daar ALLARD. Zou deze bronstige adonis de unieke sleutel van haar verpulverde hart hebben? Nee, het bleek slechts een goedkoop duplicaat van de plaatselijke schoenmaker. Hij kon de eigentijdse Doornroosje niet wakker kussen...

WAAR IS HET MISGEGAAN?
pi_154535389
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

"neerlands bekendste journalist" _O-
die evert
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 10:45:13 #86
43556 miss_dynastie
pi_154535411
Wie is die woordkunstenaar toch, met z'n sabiatical, van haar maggie niet en nu weer bridgexit? Ontslaan, die man. Nee, Evert heeft dat niet zelf bedacht, die heeft maar 2 1/2 hersencel.
pi_154535442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie is die woordkunstenaar toch, met z'n sabiatical, van haar maggie niet en nu weer bridgexit? Ontslaan, die man. Nee, Evert heeft dat niet zelf bedacht, die heeft maar 2 1/2 hersencel.
Haha, ik heb het zelf verzonnen, omdat ik me zo kon voorstellen dat hij het zo zou zeggen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:47:54 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154535461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dit is toch pure parodie? Evert moet toch de tranen over de wangen hebben biggelen van het lachen als hij dit typt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_154535465
quote:
Susan Smit weer vrijgezel


Susan Smit en de vader van haar twee kinderen, Peter Velthoven, hebben een punt achter hun relatie gezet.


"Elk schip is onzinkbaar. Totdat het zinkt. Mijn vriend Peter en ik zijn uit elkaar. Er is veel verdriet, maar ook een stevig vertrouwen dat we onze kinderen, nu 1 en 4 jaar, groot kunnen brengen en een goede band houden. De liefde blijft, maar verandert van vorm", laat de 41-jarige schrijfster weten.

De twee waren sinds 2009 samen. Ze kregen een dochter, Linde, en zoon Goof. Susans boek En dan de liefde: lotgevallen van een romantica kwam begin dit jaar uit.
"Het is het allerbelangrijkste in mijn leven en ik denk in het leven van de meeste mensen. We zijn vaak op zoek naar veiligheid en bevestiging, en tegelijkertijd willen we allesverterende passie. Maar die twee dingen gaan niet samen. Het beste voor je relatie is werken aan de relatie met jezelf. Dat is één van de belangrijkste lessen in de liefde", vertelde ze toen in een interview met Libelle.
Don't you love her madly?
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:48:28 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154535471
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en behalve collega's dus ook vrienden die bij elkaar over de vloer komen
maar nogmaals; als een collega/vriend van jou zo'n domme actie uithaalt ga je toch niet zeggen dat t klopt?
Je verdient je geld door samen met "Neerlands bekendste journalist" ( :') :') :') ) op TV te roddelen over anderen, en als hij dan iets over jou meldt ga je roepen dat het niet klopt?
Dat gaat m niet worden natuurlijk, als Evert zelfs al over goede vrienden/collega's dingen roept die helemaal niet waar zijn kun je je eigen programma gelijk opdoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:48:47 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154535479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha, ik heb het zelf verzonnen, omdat ik me zo kon voorstellen dat hij het zo zou zeggen.
Aha, compliment!
The love you take is equal to the love you make.
pi_154535484
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit is toch pure parodie? Evert moet toch de tranen over de wangen hebben biggelen van het lachen als hij dit typt?
Het is ook parodie; heb het zelf geschreven namelijk :+
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:49:59 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154535502
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Grapje, toch? Geen eigen schrijfsel van "Neerlands bekendste journalist" toch? Toch?

Edit: ah.... eigen werk _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154535510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha, ik heb het zelf verzonnen, omdat ik me zo kon voorstellen dat hij het zo zou zeggen.
nou t is niet van echt te onderscheiden, t zou zo uit de pen van eef kunnen komen
:D
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 10:51:10 #95
43556 miss_dynastie
pi_154535527
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha, ik heb het zelf verzonnen, omdat ik me zo kon voorstellen dat hij het zo zou zeggen.
_O-
pi_154535562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het is ook parodie; heb het zelf geschreven namelijk :+
nou hij kan t zo één op één overnemen
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:54:58 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154535606
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef letmehearyouscream het volgende:


Haha, ik heb het zelf verzonnen, omdat ik me zo kon voorstellen dat hij het zo zou zeggen.
Knap zeg😄😀 _O-
pi_154535629
Je bent geweldig, letmehearyouscream. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 10:59:25 #99
43556 miss_dynastie
pi_154535710
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:52 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nou hij kan t zo één op één overnemen
Ik vermoed ook dat 'ie dat regelmatig doet, eerlijk gezegd :D
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 11:02:40 #100
184769 crew  Deisyy
pi_154535779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 22 juli 2015 @ 11:21:43 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154536201
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent geweldig, letmehearyouscream. O+
Absoluut _O-
Spoilers!
pi_154536240
Susan Smit.. lijkt erop dat toen haar biologische klokje steeds sneller begon te tikken ze even een vent nodig had om een paar kinderen op de wereld te schoppen.. Die kids zijn er nu dus heeft ze hem niet meer nodig.
pi_154536290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Susan Smit.. lijkt erop dat toen haar biologische klokje steeds sneller begon te tikken ze even een vent nodig had om een paar kinderen op de wereld te schoppen.. Die kids zijn er nu dus heeft ze hem niet meer nodig.
Ja, zo kwam dat op mij ook een beetje over :@
Don't you love her madly?
pi_154536418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

:D ^O^ "Asblonde tv-diva" is een parel, die moet Evert sowieso overnemen.

Wat Bridget betreft: ik zou een huurmoordenaar bellen. Package deal: eerst Evert, dan die mafkees met z'n grote mond.

Susan Smit is ook lekker bezig: "Elk schip is onzinkbaar. Tot het zinkt." 8)7
pi_154536428
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Evert heeft hem genoemd; de vonk is bij hem thuis overgesprongen. En hij heeft gewacht om dit te openbaren. Want zo integer is hij.
Dus vriend Evert zorgt er fijntjes voor dat Bridget in de krant voor schut wordt gezet, fijne vent :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154536479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dit is niet echt toch? _O-

Edit: briljant gefaked :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154537921
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef Nadine26 het volgende:

Susan Smit is ook lekker bezig: "Elk schip is onzinkbaar. Tot het zinkt." 8)7
"Mijn relatie was als de Titanic" (tietaniek, zoals mijn opa zei O+ ), het zou zo iets van Daphne Deckers kunnen zijn.

Maar Susan heeft net dit jaar een boek over de liefde uitgegeven, met al haar 'wijsheden' en ervaringen op dat gebied en maar steeds weer bevestigen dat ze nu echt de grote liefde gevonden heeft. Ik heb ook steeds het gevoel gehad dat zij gewoon heel graag wilde dat dat zo was (inderdaad, in verband met kinderen krijgen) maar dat ze de werkelijkheid een stukje rooskleuriger maakte dan die was.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154537989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Susan Smit.. lijkt erop dat toen haar biologische klokje steeds sneller begon te tikken ze even een vent nodig had om een paar kinderen op de wereld te schoppen.. Die kids zijn er nu dus heeft ze hem niet meer nodig.
Waarom er van uit gaan dat het zo koel en berekend is gegaan? Ik denk dat het aannemelijker is dat toen haar biologische klokje ging tikken, ze de sprong gewaagd heeft met de vent waar ze op dat moment een relatie mee had. Dat die relatie uiteindelijk geen stand heeft gehouden, dat kan natuurlijk gewoon gebeuren. Ze zegt ook nergens dat zij het heeft uitgemaakt toch? Misschien is hij wel weggegaan en is het helemaal niet haar eigen keuze.
pi_154539943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha, ik heb het zelf verzonnen, omdat ik me zo kon voorstellen dat hij het zo zou zeggen.
hahahahahaha, goed stuk! _O- Eef zou trots op je zijn ^O^
pi_154540156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:40 schreef piglet het volgende:

[..]

Waarom er van uit gaan dat het zo koel en berekend is gegaan? Ik denk dat het aannemelijker is dat toen haar biologische klokje ging tikken, ze de sprong gewaagd heeft met de vent waar ze op dat moment een relatie mee had. Dat die relatie uiteindelijk geen stand heeft gehouden, dat kan natuurlijk gewoon gebeuren. Ze zegt ook nergens dat zij het heeft uitgemaakt toch? Misschien is hij wel weggegaan en is het helemaal niet haar eigen keuze.
Ik geloof het ook niet zo. Aannemelijker is dat ze het toch niet zo goed kan accepteren dat het verlangen allang is vervlogen en er niets anders opzit dan gemoedelijk en gedwee oud te worden met elkaar. De timing is dan ook vrij typisch, met de jongste die 1 jaar oud is. Baby's zorgen een tijdje voor afleiding, maar daarna kun je niet meer weglopen voor het besef dat je van de man die je ooit innig liefhad net zo warm wordt als van een kamerplant.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_154540371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik geloof het ook niet zo. Aannemelijker is dat ze het toch niet zo goed kan accepteren dat het verlangen allang is vervlogen en er niets anders opzit dan gemoedelijk en gedwee oud te worden met elkaar. De timing is dan ook vrij typisch, met de jongste die 1 jaar oud is. Baby's zorgen een tijdje voor afleiding, maar daarna kun je niet meer weglopen voor het besef dat je van de man die je ooit innig liefhad net zo warm wordt als van een kamerplant.
Dat laatste kan heel goed inderdaad!
Er zijn ook genoeg stellen die de eerste tropenjaren met kinderen niet doorkomen. Combinatie drukte, slaapgebrek en langzaam maar zeker uit elkaar groeien.
Of bij nader inzien compleet anders in het leven te staan, dat komt bij gezamenlijk opvoeden ook stukken duidelijker naar voren weet ik uit ervaring ;)
pi_154540380
Het is toch niet zo dat dit haar eerste lange relatie was, dat het verdwijnen van de eerste passie ineens rauw op haar dak komt vallen?

Ik geloof ook niet in berekenend, ik geloof wel dat ze, na wat foute mannen/moeilijke relaties, bewust koos voor een man met wie ze kinderen kon krijgen. En met wie ze wel echt samen oud wilde worden. Maar dat ze daar net even te makkelijk over dacht, of het net even te graag allemaal zo wilde zien en niet goed keek naar hoe het werkelijk was. Dat heb ik om me heen wel vaker zien gebeuren met stellen die vooral voor elkaar kozen om een gezin te beginnen (op 'latere' leeftijd). En maar krampachtig je best doen om dat gezinnetje te zijn dat voor de buitenwereld zo perfect lijkt, terwijl eigenlijk heel duidelijk is dat je niet echt bij elkaar past.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154540530
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:08 schreef Franny_G het volgende:
Het is toch niet zo dat dit haar eerste lange relatie was, dat het verdwijnen van de eerste passie ineens rauw op haar dak komt vallen?

Ik geloof ook niet in berekenend, ik geloof wel dat ze, na wat foute mannen/moeilijke relaties, bewust koos voor een man met wie ze kinderen kon krijgen. En met wie ze wel echt samen oud wilde worden. Maar dat ze daar net even te makkelijk over dacht, of het net even te graag allemaal zo wilde zien en niet goed keek naar hoe het werkelijk was. Dat heb ik om me heen wel vaker zien gebeuren met stellen die vooral voor elkaar kozen om een gezin te beginnen (op 'latere' leeftijd). En maar krampachtig je best doen om dat gezinnetje te zijn dat voor de buitenwereld zo perfect lijkt, terwijl eigenlijk heel duidelijk is dat je niet echt bij elkaar past.
Eens :)
En verder is de liefde toch ook gewoon een beetje een loterij? Van alle mensen die denken dat ze de ware hebben gevonden, heeft er altijd maar een deel gelijk ;)
pi_154540629
Och ja, over de liefde kan ik weinig wijze dingen vertellen. Ik doe ook maar wat. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154541048
Ik heb geen idee hoe het liefdesverleden van Susan Smit eruit ziet en of dit niet haar eerste lange relatie was. Het is in ieder geval haar eerste relatie met kinderen en het komt tamelijk veel voor dat stellen dan een punt bereiken waarop ze een overweldigend besef hebben dat er een band voor het leven is en van daaruit een stellig vertrouwen in het "onzinkbare schip" krijgen. Maar ja, ook kinderen zijn geen garantie dat de liefde niet overgaat, dat de ergernissen niet de overhand krijgen, en de deceptie kan dan des te groter zijn. Heeft Susan Smit haar relatie rooskleuriger voor doen komen dan die was? Misschien, maar dat zijn we denk ik allemaal - zeker in die fase - geneigd te doen, zonder dat we het doorhebben waarschijnlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_154541098
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:13 schreef piglet het volgende:

En verder is de liefde toch ook gewoon een beetje een loterij? Van alle mensen die denken dat ze de ware hebben gevonden, heeft er altijd maar een deel gelijk ;)
True thing.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:12:31 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154542328
Misschien kan ze dan weer verder met Peter R., die ligt toevallig ook net in scheiding.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:44:27 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154543322
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien kan ze dan weer verder met Peter R., die ligt toevallig ook net in scheiding.
Nee Peter en zijn vrouw gaan niet scheiden . Ze wonen wel apart en hebben ieder soms een ander. Jacqueline zijn vrouw laat hem vrij.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:48:01 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154543434
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:44 schreef Haaibaaike het volgende:

Nee Peter en zijn vrouw gaan niet scheiden . Ze wonen wel apart en hebben ieder soms een ander. Jacqueline zijn vrouw laat hem vrij.
Gaan wel scheiden. Vorige week of zo bekend geworden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:50:14 #120
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154543505
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:48 schreef Copycat het volgende:


Gaan wel scheiden. Vorige week of zo bekend geworden.
Niet waar kijk jij boulevard schat😄 Peter zei daar dat ze niet gaan scheiden. Ze wonen wel apart.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:54:20 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154543639
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:50 schreef Haaibaaike het volgende:

Niet waar kijk jij boulevard schat😄 Peter zei daar dat ze niet gaan scheiden. Ze wonen wel apart.
Schat, ik kijk amper boulevard. Dus heb zijn ontkenning niet meegekregen.
Vraag me wel af waarom ze getrouwd blijven op deze manier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 juli 2015 @ 16:04:27 #122
22592 crew  Ole
pi_154543974
Vast iets met geld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 22 juli 2015 @ 16:09:30 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154544155
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:54 schreef Copycat het volgende:


Schat, ik kijk amper boulevard. Dus heb zijn ontkenning niet meegekregen.
Vraag me wel af waarom ze getrouwd blijven op deze manier.
Dat weet ik niet ! Wat Ole schrijft misschien geld😄
pi_154864418
quote:
'Huwelijk Julia Roberts voorbij'

Het rommelt al een tijdje in huize Roberts-Moder, maar het huwelijk van Julia en haar man Danny zou nu echt niet meer te lijmen zijn.

Het stel zou na een huwelijk van dertien jaar amper nog door een deur kunnen. "Hun relatie draait voornamelijk om Julia", zegt een ingewijde tegen OK Magazine.
"Zij bepaalt dat dingen gaan zoals zij wil. Ze is heel emotioneel en kan het ene moment staan schreeuwen om vlak daarna haar excuses aan te bieden. Danny heeft er nu echt genoeg van." De geruchten over een huwelijkscrisis doken vorig jaar al op, toen er mot was met de schoonfamilie van de Pretty Woman.

Julia zette vorige maand haar appartement in New York te koop, en dat zou te maken hebben met een op handen zijnde scheiding en de verdeling van de miljoenen. De 47-jarige actrice en cameraman Danny (46) zijn de ouders van de tweeling Hazel en Phinnaeus van tien en van zoon Henry (8).
Don't you love her madly?
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:26:35 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154865727
OK Magazine. Ik neem het nog even met een korreltje zout.
The love you take is equal to the love you make.
pi_154867797
Ook geruchten over huwelijk Adam Levine

quote:
Huwelijk Adam Levine in zwaar weer'

Het huwelijk van Maroon 5's Adam Levine met supermodel Behati Prinsloo zou op springen staan.
De zanger en het model zijn pas een jaar getrouwd, maar volgens insiders gaat het nu al helemaal fout. Adam zou het principe van een huwelijk namelijk niet helemaal begrijpen... "Adam hangt nog gewoon de playboy uit, net als vroeger. Hij gaat bijna elke avond op stap en hangt dan rond andere modellen. Behati kwam daarachter en was woest. Het is een enorm probleem voor haar."
Adam en Behati hadden, voordat ze in de echt werden verbonden, een knipperlichtrelatie en Behati vreest dat ze nu in een knipperlichthuwelijk terecht is gekomen. "Ze wilde nooit een zeurende echtgenote zijn, maar dat is ze wel geworden. Ze stuurt hem constant berichtjes om te checken waar hij precies uithangt. Daardoor jaagt ze hem alleen maar meer weg. Adam is geen slechte vent, maar hij is erg dol op vrouwen. Misschien iets té dol. Hij beloofde Behati dat hij zou veranderen als ze eenmaal getrouwd waren, maar dat is een loze belofte gebleken."
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)n_zwaar_weer___.html
pi_154868048
En nog een:

quote:
'Will Smith en Jada gaan scheiden'

Acteur Will Smith en zijn vrouw Jada Pinkett Smith zijn uit elkaar. De sterren hebben samen besloten om na zeventien jaar uit elkaar te gaan.

Dat vertelt een bron aan RadarOnline.
"Voor Will en Jada was het in de afgelopen jaren moeilijk om bij elkaar te blijven. Ze hadden al tijden last van huwelijksproblemen", vertelt de ingewijde. "Ze zijn doodop van doen alsof ze nog gelukkig getrouwd zijn."
De twee zouden samen hebben besloten om uit elkaar te gaan. "Dat zullen ze tegen het einde van de zomer aankondigen." Volgens de insider hebben de twee al afspraken gemaakt over het verdelen van hun fortuin. "Ook hebben ze hun kinderen al voorbereid op het nieuws."
Er gaan al sinds 2013 geruchten dat het niet meer goed zit tussen de twee sterren. "Ze hebben nog geprobeerd hun problemen op te lossen met relatietherapie, maar dat heeft niet gewerkt."
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)aan_scheiden___.html
pi_154878464
quote:
En nóg eentje?

Na slechts twee jaar huwelijk:

'Halle Berry gaat scheiden'


Het huwelijk van Halle Berry en Olivier Martinez zou momenteel niet veel meer voorstellen.
Halle en Olivier staan zelfs op het punt om te gaan scheiden, schrijven Amerikaanse media. Het feit dat Olivier regelmatig een woedeuitbarsting heeft, zou de grootste reden zijn van de breuk.

De bekendste woedeaanval van de Fransman dateert uit 2012. Olivier kreeg in dat jaar slaande ruzie met Halles's ex Gabriel Aubry om Nahla, de dochter die Halle heeft met Gabriel. In januari van dit jaar ging het mis tijdens een uit de hand gelopen ruzie met een medewerker van het vliegveld van Los Angeles.

Halle en Olivier trouwden op 13 juli 2013. De 48-jarige actrice heeft al twee stukgelopen huwelijken achter de rug: ze was van 2001 tot 2005 getrouwd met Eric Benét en van 1992 tot 1997 was ze de echtgenote van David Justice.
Don't you love her madly?
pi_154879651
Het is wel bijltjesdag zeg!!
pi_154879900
quote:
Zou jammer zijn. Al lijkt Jada mij echt niks aan en heb ik meer sympathie voor Will.
Maar het lijken mij beide geen rotlui die met modder gaan gooien.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:07:39 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154880038
Halle heeft een 5-year itch?

Van 2010 tot 2015 een relatie/huwelijk met Olivier Martinez?
Van 2005 tot 2010 een relatie met Gabriel Aubry
Van 2001 tot 2005 getrouwd met Eric Benét
Van 1992 tot 1997 was ze de echtgenote van David Justice.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154884498
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zou jammer zijn. Al lijkt Jada mij echt niks aan en heb ik meer sympathie voor Will.
Maar het lijken mij beide geen rotlui die met modder gaan gooien.
Will Smith ontkracht geruchten scheiding

Will Smith en Jada Pinkett Smith stevenen helemaal niet af op een scheiding. "Jada en ik gaan niet scheiden", schreef Smith maandag op Facebook. Geruchten dat het huwelijk van de twee acteurs ten einde was, doken maandag weer op.
"Normaal gesproken reageer ik helemaal niet op dit soort onzin, omdat het besmettelijk is", begint Smith zijn korte bericht. "Maar omdat zo veel mensen mij hun oprechte medeleven hebben getoond, dacht ik: wat kan het me ook schelen, ik kan ook dom zijn."

De 46-jarige acteur, die in 1997 met Jada trouwde, belooft belangstellenden persoonlijk op de hoogte te houden. "Als ik ooit ga scheiden van mijn koningin, zweer ik dat ik jullie dat zelf vertel."
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 00:56:19 #133
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_154885341


What's causing all of these breakups?!
2015 may as well be known as the year of celebrity divorce, because it was announced on Monday that yet another power couple was splitting up.
Reba McEntire and her manager husband Narvel Blackstock have been married for 26 years but have reportedly been separated for months.
A statement out of Big Machine confirmed the country superstar's decision, saying:
"Despite this being the end of their marriage, they continue to support each other. They have worked together for 35 years and will continue to do so. They have asked that you respect their privacy during this time."
Three-and-a-half decades of knowing each other sure is a long time, but we're sure they know what's best.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 02:22:23 #134
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_154886328


Out of all the celebrity couples who announced their splits today, we did NOT see this one coming.

Gwen Stefani has filed for divorce from Gavin Rossdale, her husband of 13 years, citing irreconcilable differences.
The No Doubt singer is asking for shared custody of their three sons: Kingston, 9, Zuma, 6, and Apollo, 1.

Gavin, who fronts the band Bush, filed simultaneously and also asked for shared custody.
The rock star couple reportedly do not have a pre-nup, so their $100 million fortune will likely be split 50/50 under California law.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 augustus 2015 @ 04:36:07 #135
22592 crew  Ole
pi_154887203
Het 13-jarige huwelijk van Gwen Stefani en Gavin Rossdale is tot een einde gekomen.
"Hoewel we samen tot de beslissing zijn gekomen dat we niet langer gehuwde partners zullen zijn, blijven we samen toegewijde ouders om onze drie zonen in een gelukkige en gezonde omgeving op te voeden", zo laten de twee muzikanten in een statement aan Amerikaanse media weten.

In de aanvraag voor de scheiding geven ze aan dat het huwelijk stuk is gelopen op onverenigbare verschillen.

Beiden hebben hun aanvragen tegelijkertijd ingediend en zijn het er ook op papier over eens dat ze middels gezamenlijk ouderschap hun kinderen Kingston (9), Zuma (6) en Apollo (1) op willen voeden.

Eerder dit jaar liet Stefani in een interview met Cosmopolitan merken dat ze er zelf van stond te kijken dat haar huwelijk al zo lang stand hield. "We maken samen zoveel door; het is een wonder dat we zolang samen hebben kunnen blijven."

Door: BuzzE
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154887420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 02:22 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]

Out of all the celebrity couples who announced their splits today, we did NOT see this one coming.


Sluiten ze daar een overeenkomst af om allemaal tegelijk op één dag hun scheiding aan te kondigen?

En wat jammer van Gwen en Gavin. :{

Was de jongste weer een laatste redmiddel om de relatie op te peppen?
Of tegen beter weten in toch nog zwanger willen worden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:10:16 #137
43556 miss_dynastie
pi_154887739
Heel slim van een Reba, die blijft geheel buiten schot zo :D
pi_154887765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 04:36 schreef Ole het volgende:
Het 13-jarige huwelijk van Gwen Stefani en Gavin Rossdale is tot een einde gekomen.
"Hoewel we samen tot de beslissing zijn gekomen dat we niet langer gehuwde partners zullen zijn, blijven we samen toegewijde ouders om onze drie zonen in een gelukkige en gezonde omgeving op te voeden", zo laten de twee muzikanten in een statement aan Amerikaanse media weten.

In de aanvraag voor de scheiding geven ze aan dat het huwelijk stuk is gelopen op onverenigbare verschillen.

Beiden hebben hun aanvragen tegelijkertijd ingediend en zijn het er ook op papier over eens dat ze middels gezamenlijk ouderschap hun kinderen Kingston (9), Zuma (6) en Apollo (1) op willen voeden.

Eerder dit jaar liet Stefani in een interview met Cosmopolitan merken dat ze er zelf van stond te kijken dat haar huwelijk al zo lang stand hield. "We maken samen zoveel door; het is een wonder dat we zolang samen hebben kunnen blijven."

Door: BuzzE
-O-. Meh. Jammer!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154887802
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 04:36 schreef Ole het volgende:
Het 13-jarige huwelijk van Gwen Stefani en Gavin Rossdale is tot een einde gekomen.
"Hoewel we samen tot de beslissing zijn gekomen dat we niet langer gehuwde partners zullen zijn, blijven we samen toegewijde ouders om onze drie zonen in een gelukkige en gezonde omgeving op te voeden", zo laten de twee muzikanten in een statement aan Amerikaanse media weten.

In de aanvraag voor de scheiding geven ze aan dat het huwelijk stuk is gelopen op onverenigbare verschillen.

Beiden hebben hun aanvragen tegelijkertijd ingediend en zijn het er ook op papier over eens dat ze middels gezamenlijk ouderschap hun kinderen Kingston (9), Zuma (6) en Apollo (1) op willen voeden.

Eerder dit jaar liet Stefani in een interview met Cosmopolitan merken dat ze er zelf van stond te kijken dat haar huwelijk al zo lang stand hield. "We maken samen zoveel door; het is een wonder dat we zolang samen hebben kunnen blijven."

Door: BuzzE
Nooooooo
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:10:47 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154888346
Ik had ergens opgevangen dat Gwen en Gavin gaan scheiden ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154888418
Will Smith dus niet
pi_154888543
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:10 schreef Copycat het volgende:
Ik had ergens opgevangen dat Gwen en Gavin gaan scheiden ...
Nee echt? :o
pi_154888544
Nooo Gavin & Gwen :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:27:37 #144
123170 alors
zlata1234
pi_154888630
Waren er een paar jaar geleden niet ook al geruchten? En een tijd later was ze opeens zwanger van de derde...

Edit: Ja dus. http://www.telegraaf.nl/prive/article20104693.ece

SHO / Sterren in scheiding #9
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:30:33 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154888683
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:27 schreef alors het volgende:
Waren er een paar jaar geleden niet ook al geruchten? En een tijd later was ze opeens zwanger van de derde...
Maar nu is er een gezamenlijk statement.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:31:10 #146
123170 alors
zlata1234
pi_154888688
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar nu is er een gezamenlijk statement.
Geloof ook wel dat het nu definitief is hoor, daar niet van.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:37:39 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154889843
TMZ:

quote:
Gwen Stefani pulled the plug on her 13-year marriage to Gavin Rossdale because she believed he was cheating on her.
We're told Gwen and Gavin have not gotten along for some time. As one source put it, the split was "a long time coming."
We're told Gwen complained about Gavin being away from home too much, touring with his band Bush from December 2014 through March 2015. One source says Gwen put pressure on him to stop touring and stay home. For his part, he felt it she was hypocritical because she was on the road too.
Our sources say Gavin is a very good father, so both sides are seeking a joint custody arrangement.
As TMZ first reported ... Gwen filed for divorce Monday.

Read more: http://www.tmz.com/2015/0(...)ating/#ixzz3hpk93F5K
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:58:33 #148
382129 crew  Donna
pi_154892867
Noooo.. :'(
  roze dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:30:12 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154893583
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:27 schreef alors het volgende:
Waren er een paar jaar geleden niet ook al geruchten? En een tijd later was ze opeens zwanger van de derde...

Edit: Ja dus. http://www.telegraaf.nl/prive/article20104693.ece

SHO / Sterren in scheiding #9
Volgens mij is het nu wel echt.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:50:41 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154894096
Zonde maar Gwen vind wel weer een leuk iemand.. want Gwen O+
Your beauty never ever scared me.
pi_154898659
Sylvie en momo dus ook. Op hoeveel staat de teller ondertussen deze week
pi_154899948
Sylvie? Bron?
  roze dinsdag 4 augustus 2015 @ 17:59:18 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154900712
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:30 schreef friekin_ het volgende:
Sylvie? Bron?
http://www.televizier.nl/(...)-breuk.6722422.lynkx Momo heeft het zelf bevestigd.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 augustus 2015 @ 18:15:46 #154
22592 crew  Ole
pi_154901089
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154902852
Zayn Malik (oud one direction-lid) & Perrie Edwards (zangeres Little Mix) hebben hun verloving verbroken en zijn ook uit elkaar. Wat een drukke week in scheidingsland!
  roze dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:33:20 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154903002
Toch wel.

quote:
Zayn Malik heeft het huwelijk met Perrie Edwards afgeblazen.

Dat meldt een bron dinsdag aan People.

Omdat de 22-jarige Edwards nog met haar groep Little Mix aan het toeren is, hebben de twee besloten om het nieuws nog niet openbaar te maken. "Op de foto's zien we een gelukkige Perrie, maar ze is ontzettend woest", aldus de bron.

Op een foto van bandlid Jesy Nelson is Edwards zonder trouwring te zien. "Perrie wordt ontzettend goed geholpen door haar collega's, maar ze is ontzettend verdrietig."

Malik heeft naar verluidt zijn verloofde ongeveer twee weken geleden verlaten. Het is niet duidelijk waarom hij het huwelijk heeft afgeblazen. Exact twee jaar geleden vroeg de 22-jarige Malik zijn vriendin ten huwelijk.
http://www.nu.nl/achterkl(...)erloofde-elkaar.html
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:39:44 #157
240917 Mula
pi_154904978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:28 schreef OliviaV het volgende:
Zayn Malik (oud one direction-lid) & Perrie Edwards (zangeres Little Mix) hebben hun verloving verbroken en zijn ook uit elkaar. Wat een drukke week in scheidingsland!
Hij was toch juist net uit de band gestapt om de relatie te redden? Niet helemaal gelukt dus...
pi_154905333
Het blijft maar doorgaan :'(

quote:
Kermit en Miss Piggy uit elkaar in nieuwe Muppets-serie


Kermit de Kikker en Miss Piggy zullen in de nieuwe Muppet-serie geen stel meer zijn. Het tweetal maakt bekend dat de liefde tussen hen over is.

"Na lang nadenken hebben we besloten om onze relatie te beëindigen", zegt Kermit en Miss Piggy op Facebook. Het stel zal wel blijven samenwerken op televisie en bij andere media-activiteiten.

"Maar onze persoonlijke levens zullen apart van elkaar zijn", aldus Kermit. Het tweetal zegt te gaan daten met andere "mensen, varkens en kikkers".

Het was vooral Miss Piggy die achter Kermit aanzat sinds The Muppet Show in 1976 op tv verscheen. Uiteindelijk kon Kermit haar charmes niet weerstaan en was er zelfs een bruiloft in de film The Muppets Take Manhattan.

De nieuwe serie The Muppets is binnenkort te zien op de Amerikaanse televisie. De serie zal geschoten worden in een zogenaamde 'mockumentary', zoals dat eerder al eens werd gedaan met The Office en Arrested Development.
pi_154907531
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:49 schreef piglet het volgende:
Het blijft maar doorgaan :'(

[..]

-O-
pi_154919594
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:49 schreef piglet het volgende:
Het blijft maar doorgaan :'(

[..]

:(
pi_154919795
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:49 schreef piglet het volgende:
Het blijft maar doorgaan :'(

[..]

pi_154921080
Van gescheiden naar toch weer samenwonen. In welk topic past dit? :+

quote:
'Lange Frans en ex-vrouw wonen weer samen'

Hoewel ze officieel nog niet bij elkaar zijn, hebben Lange Frans (34) en zijn ex-vrouw Daniëlle van Aalderen (31) besloten om weer te gaan samenwonen.

Dat vertelt Van Aalderen aan Story.

Van Aalderen zegt dat het een ideale situatie is. "We geven elkaar ook alle ruimte. Frans moet meestal 's avonds optreden. Overdag is hij in zijn muziekstudio. Die is bij ons in de tuin. Op die manier kan hij dus ook voor onze zoon en dochter zorgen. Dat geeft mij weer de gelegenheid om bezig te zijn met de organisatie van zijn eindejaarsconcert", vertelt ze.

De ex-vrouw hoopt dat het tussen haar en Lange Frans weer helemaal goedkomt. "Maar opnieuw trouwen wil ik niet. Wat wij samen hebben, hoeft ook niet per se een naam te krijgen. We noemen het 'probering'."
Liedje

Lange Frans droeg recentelijk het nummer Zij gelooft in mij op aan zijn ex, met de boodschap haar terug te willen. Maar vervolgens liet ze weten dat het niet genoeg is om de opgelopen schade te herstellen.

De rapper en zijn vrouw kondigden in november 2013 aan te gaan scheiden. Samen zijn ze de ouders van twee kinderen: zoon Willem en dochter Danie.
Wel fijn voor de kinderen ^O^

http://www.nu.nl/achterkl(...)onen-weer-samen.html
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154930273
Zo gelukkig waren Kermit en Miss Piggy

Het sprookje van Kermit en Miss Piggy is definitief voorbij. De kikker en het varken lieten dinsdag via sociale media weten dat ze een punt hebben gezet achter hun relatie. Kijk hier naar hun mooiste momenten samen.

Bron

Wat erg!!
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 augustus 2015 @ 04:20:24 #164
22592 crew  Ole
pi_154947628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zo gelukkig waren Kermit en Miss Piggy

Het sprookje van Kermit en Miss Piggy is definitief voorbij. De kikker en het varken lieten dinsdag via sociale media weten dat ze een punt hebben gezet achter hun relatie. Kijk hier naar hun mooiste momenten samen.

Bron

Wat erg!!
scheiding van de eeuw :'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154950392
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Van gescheiden naar toch weer samenwonen. In welk topic past dit? :+

[..]

Wel fijn voor de kinderen ^O^

http://www.nu.nl/achterkl(...)onen-weer-samen.html
Was er niet iets met 'it's a wrap! of toch niet?!" Edit: oh zo heette dit topic eerst :D

Maar leuk idd, ik hoopte er al op O+ Ik mag hen wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 augustus 2015 @ 20:48:17 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155158878
quote:
Edwin Evers en vriendin Leone na 6 jaar uit elkaar

Radio 538-dj Edwin Evers (44) en zijn vriendin Leone Kremer hebben na 6 jaar hun relatie beëindigd.

De twee zouden pas onlangs uit elkaar zijn gegaan. Edwin Evers bevestigde woensdag aan RTL Boulevard dat het daadwerkelijk over en uit is tussen hem en Leone. Waarom de twee niet langer samen zijn, wilde hij niet zeggen. Wel dat er absoluut geen sprake is van ruzie. ,,We zijn in goede harmonie uit elkaar gegaan''. Het stel woont momenteel nog samen in het huis van Evers in Hardenberg.

Een mogelijke reden voor de breuk zou de volle agenda van de dj-muzikant kunnen zijn. Evers gaat voor zijn ochtendshow elke avond vroeg naar bed en heeft daarnaast ook nog concertverplichtingen in de avonduren. Vorig jaar april benadrukte hij dat zijn relatie, ondanks alle drukte, fier overeind stond.

Drukke agenda
,,Het gaat meer dan goed,'' stelde alleskunner Edwin tevreden vast in het AD. Maar het succes heeft soms wel een keerzijde. ,,Door de week presenteren in de vroege ochtenduren, richting het weekend 's avonds optreden met de band, tussen de bedrijven door nieuwe liedjes schrijven en produceren en nog een heleboel andere dingen.'' Niemand zal hem horen klagen, aldus Edwin. ,,Ook mij vriendin Leone, met wie ik sinds een jaar samenwoon in de Overijsselse gemeente Hardenberg, moppert amper. Ze is gewend aan mijn dagritme en accepteert de soms wat mindere randverschijnselen.''

Met dat laatste doelde hij op twee dingen. ,,Ik probeer natuurlijk zo veel mogelijk in Hardenberg te zijn. Maar het komt voor, dat ik door de week een paar nachtjes in mijn appartement in Hilversum - de plaats waar ik mijn radioprogramma opneem - blijf pitten.''

En als hij in Hardenberg is, bleef er soms net iets te weinig tijd over om een goed gesprek met zijn vriendin aan te knopen. ,,Omdat ik bijna iedere dag om 4.00 uur opsta, ga ik 's avonds meestal tussen 20.00 en 20.30 uur naar bed. Na bijna 17 jaar ochtendshow is mijn biologische klok daar volledig op ingesteld geraakt.''

Vreemde tijden
Zijn levenspartner weet inmiddels niet beter, vertelde Evers vorig jaar. ,,Ze baalt er natuurlijk wel eens van. Logisch! Maar ze weet ook dat het bij het werk hoort waarvan ik zo veel houd. Daarbij komt: Leone is bekend met werken op vreemde tijden. Ze is werkzaam in de thuiszorg, waarvoor ze als manager de planning doet. Er is wederzijds begrip. Gelukkig maar.''

Bron: AD
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_155233909
Kim Holland en vriend na 23 jaar uit elkaar

Pornoactrice Kim Holland en Ruud Slakhorst hebben na een relatie van 23 jaar besloten om uit elkaar te gaan.
Dat meldt De Telegraaf zaterdag.

Holland en Slakhorst blijven zakelijk wel met elkaar doorgaan. "Maar in de liefde hebben we voor andere partners gekozen", vertelt ze.

Volgens de 46-jarige blondine werden de twee op het einde "meer vrienden dan liefdespartners". "Hij vond dat genoeg, maar ik wilde meer. Ik wilde de sprankeling van nieuwe liefde voelen."

Het stel is nooit officieel getrouwd geweest. "Dat maakt de breuk minder gecompliceerd, maar nog altijd erg emotioneel", laat Holland weten.

Zij en Slakhorst hebben samen drie kinderen grootgebracht. "Weliswaar heb ik ze nooit in mijn buik gehad, maar toch voelen ze ook écht als onze kinderen." Mede vanwege hen vindt Holland het belangrijk dat de band met haar ex goed blijft.

Andere man
De pornoproducente is al voor een andere man gevallen, die Mark heet. Ze leerde hem ongeveer anderhalf jaar geleden kennen tijdens het uitgaan. "Hij kende mij niet van de porno, maar van interviews en de TV Kantine. Zó onschuldig!"


http://www.nu.nl/achterkl(...)-23-jaar-elkaar.html
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:12:43 #168
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_155233948
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:10 schreef aloa het volgende:
"Hij kende mij niet van de porno, maar van interviews en de TV Kantine. Zó onschuldig!"
Haha ja vast.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_155233979
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haha ja vast.
Dat dacht ik ook ja :D

Vi(e)s wijf :{
pi_155234963
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:12 schreef Scorpie het volgende:

Haha ja vast.
Nou ja, op zich ken je haar dan indirect van de porno... Maar zo vreemd is het toch niet dat je nooit een film van haar hebt gezien? Ik heb in een programma wel eens een paar seconden van haar voorbij zien komen, maar verder nooit ook maar een seconde overwogen om haar films te gaan kijken. Ik kan mij niet voorstellen dat het heel vreemd is dat je liever andere films ziet...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:46:59 #171
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_155235104
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou ja, op zich ken je haar dan indirect van de porno... Maar zo vreemd is het toch niet dat je nooit een film van haar hebt gezien? Ik heb in een programma wel eens een paar seconden van haar voorbij zien komen, maar verder nooit ook maar een seconde overwogen om haar films te gaan kijken. Ik kan mij niet voorstellen dat het heel vreemd is dat je liever andere films ziet...
Ja maar jij bent niet normaal.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_155237420
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:46 schreef Scorpie het volgende:

Ja maar jij bent niet normaal.
Dat mag zo zijn en dat jij (kennelijk) wel vrolijk wordt van de aanblik van Kim Holland is genoteerd, maar ik lees toch ook bijzonder vaak dat er mensen zijn die haar niet echt heel aantrekkelijk vinden, dus daar sta ik toch niet alleen in.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_155237485
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat mag zo zijn en dat jij (kennelijk) wel vrolijk wordt van de aanblik van Kim Holland is genoteerd, maar ik lees toch ook bijzonder vaak dat er mensen zijn die haar niet echt heel aantrekkelijk vinden, dus daar sta ik toch niet alleen in.
Ze is niet aantrekkelijk :7 Vind ik dan 8-)
pi_155237496
Opvallend dat bekende mensen altijd als vrienden en in goede harmonie uit elkaar gaan.
pi_155237676
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:18 schreef aloa het volgende:

Ze is niet aantrekkelijk :7 Vind ik dan 8-)
Dan zal Scorpie jou misschien ook wel raar vinden...

Het vergt wat gewenning, maar uiteindelijk leer je daarmee leven. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_155237697
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Opvallend dat bekende mensen altijd als vrienden en in goede harmonie uit elkaar gaan.
Je wordt er eerder toe gedwongen en het is op zich ook zeker aan te bevelen als je kinderen hebt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:32:56 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155237810
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je wordt er eerder toe gedwongen en het is op zich ook zeker aan te bevelen als je kinderen hebt.
Als je bekend bent is het ook wel prettig als er niet met modder gegooid wordt, dus de bladen gelijk al op 3-0 voorsprong zetten door aan te kondigen dat je gaat scheiden omdat mevrouw het met de secretaresse van meneer deed is niet heel handig als je de boel een beetje fatsoenlijk wilt kunnen afhandelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:34:55 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155237863
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan zal Scorpie jou misschien ook wel raar vinden...

Het vergt wat gewenning, maar uiteindelijk leer je daarmee leven. ;)
Als ik al porno zou kijken dan zou ik die met Kim Holland ook links laten liggen, het zou een complete turn-off voor me zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155238176
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je bekend bent is het ook wel prettig als er niet met modder gegooid wordt, dus de bladen gelijk al op 3-0 voorsprong zetten door aan te kondigen dat je gaat scheiden omdat mevrouw het met de secretaresse van meneer deed is niet heel handig als je de boel een beetje fatsoenlijk wilt kunnen afhandelen.
Dat bedoel ik.

Zelfs als je nog zo netjes bent en zuiver op de graat kun je het beste de pers geen enkele voeding geven. Ze maken het wel interessant als ze willen en hoe meer ze hebben, hoe meer ze kunnen verzinnen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_155238200
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:34 schreef Leandra het volgende:

Als ik al porno zou kijken dan zou ik die met Kim Holland ook links laten liggen, het zou een complete turn-off voor me zijn.
Nog even en Scorpie blijkt niet normaal te zijn. ;)

Maarre: helemaal geen porno? Nooit?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:52:10 #181
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_155356719


Not another one!
In what seems like the year of breakups, you can add another power couple to the list.
Megan Fox and Brian Austin Green have reportedly parted ways.

According to a source:
"Megan has separated from Brian… They decided on it six months ago."
The photogenic twosome have been together for a whopping 11 years, while being married for five.
The Transformers actress and the Beverly HIlls, 90210 alum have two sons together — Noah, 2, and Bodhi, 18 months — while Green has son Kassius, 13, from a previous relationship.
While insiders won't give the exact reason for the split, they say:
"Things have been rocky."
The brunette and the 42-year-old were last photographed together grabbing lunch in Beverly Hills on June 9.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_155357006
Jammer als het waar is.

Lijkt wel een grens van leeftijd bij een (jongste) kind te zijn. Zodra ze 1 jaar (of net ouder) zijn kan er gescheiden worden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155357235
Jammer! Vond het een onverwachts stel maar daarom juist zo leuk.
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 17:14:35 #184
43556 miss_dynastie
pi_155357289
Oh, dat vind ik zonde... al lijkt zij me niet de makkelijkste, leukste of gezelligste. Dus _O-
pi_155358574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dat vind ik zonde... al lijkt zij me niet de makkelijkste, leukste of gezelligste. Dus _O-
Ze heeft net als Angelina Jolie een beetje zo'n uitstraling waardoor het me niet zou verbazen als ze best wel een edgy kant kan hebben. Of soms zelfs een beetje gestoord.
pi_155359037
Presentator Erik van der Hoff zet na 27 jaar een punt achter zijn huwelijk. Hij is nu samen met een achttien jaar jongere vrouw.

m.telegraaf.nl/prive/article/24391854/verliefde-erik-van-der-hoff-in-scheiding
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:22:59 #187
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155359901
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:44 schreef roos85 het volgende:
Presentator Erik van der Hoff zet na 27 jaar een punt achter zijn huwelijk. Hij is nu samen met een achttien jaar jongere vrouw.

m.telegraaf.nl/prive/article/24391854/verliefde-erik-van-der-hoff-in-scheiding
Zo! 27 jaar huwelijk gooi je zomaar niet weg..
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 augustus 2015 @ 19:24:46 #188
22592 crew  Ole
pi_155359936
Woonden die niet al apart?
Even zoeken..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 augustus 2015 @ 19:27:24 #189
22592 crew  Ole
pi_155360007
Gevonden

quote:
ERIK VAN DER HOFF WEG BIJ GEZIN
Na overspel?

23.10.2014 -
Het huwelijk van Erik van der Hoff staat onder druk. De presentator heeft ervoor gekozen om alleen nog in de weekenden bij z'n gezin te wonen. Doordeweeks woont hij in z'n eentje in Amsterdam, vertelt hij zelf. 'We zijn bijna 25 jaar bij elkaar, dan is het fijn als we elkaar af en toe zien. Dat hoeft niet de hele tijd.'

Hij zou zijn leven beteren en meer tijd aan het gezin gaan besteden, maar het omgekeerde is gebeurd. Erik van der Hoff, presentator van programma's als Het Blok, De Schat Van De Oranje en Sabotage, heeft zijn gezin voor vijf dagen per week verlaten. Lees deze week in Weekend waarom Erik doordeweeks gescheiden van zijn gezin leeft en waarom Erik overweegt in therapie te gaan.

Foto: Reni van Maren
Erik van der Hoff

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_155360127
Oeh, Brian Austin Green vrijgezel *)
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 augustus 2015 @ 20:51:13 #191
22592 crew  Ole
pi_155362596
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oeh, Brian Austin Green vrijgezel *)
dat die ook alweer 42 is :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_155362710
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:51 schreef Ole het volgende:

[..]

dat die ook alweer 42 is :o
Hij wordt er des te lekkerder op wat mij betreft :9
Spoilers!
  woensdag 19 augustus 2015 @ 20:55:50 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155362743
David hoort bij Donna!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155362880
quote:
18s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:55 schreef Copycat het volgende:
David hoort bij Donna!
Jaaa, Donvid!
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 augustus 2015 @ 21:04:05 #195
22592 crew  Ole
pi_155363021
quote:
18s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:55 schreef Copycat het volgende:
David hoort bij Donna!
jaaaaa!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 augustus 2015 @ 21:07:07 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155363106
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:51 schreef Ole het volgende:

[..]

dat die ook alweer 42 is :o
ja, die zat al in Beverley Hills 90210, das een eeuwigheid geleden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 augustus 2015 @ 21:16:42 #197
22592 crew  Ole
pi_155363452
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja, die zat al in Beverley Hills 90210, das een eeuwigheid geleden
ssssssstt!
Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_155363537
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jaaa, Donvid!
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:13:58 #199
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155365466
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:27 schreef Ole het volgende:
Gevonden


Hij heeft een achttien jaar jongere vriendin en was 27 jaar getrouwd las ik op FB.
pi_155365511
De bekende afstand/pauze die gewoon de aanloop naar de breuk was...
Jammer wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155374207
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:51 schreef Ole het volgende:

[..]

dat die ook alweer 42 is :o
Dat ie al 11 jaar met Megan FOX is/was! :o
pi_155531202
Arme Snooki, haar man Jionni wordt genoemd als gebruiker van de vreemdgangerssite Ashley Madison. Hij heeft duidelijk wat uit te leggen.
pi_155531332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer als het waar is.

Lijkt wel een grens van leeftijd bij een (jongste) kind te zijn. Zodra ze 1 jaar (of net ouder) zijn kan er gescheiden worden.
Lijkt me eerder de reden. Alles gaat goed tot die jong er komen...
pi_155533453
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Lijkt me eerder de reden. Alles gaat goed tot die jong er komen...
Denk dat men weleens flink kan onderschatten wat voor invloed dat op je relatie en/of leven kan hebben.
pi_155533644
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef Mylene het volgende:
Arme Snooki, haar man Jionni wordt genoemd als gebruiker van de vreemdgangerssite Ashley Madison. Hij heeft duidelijk wat uit te leggen.
Bron?

Hopelijk is er niks aan de hand.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:50:42 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155533896
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bron?

Hopelijk is er niks aan de hand.
Kan me er niets bij voorstellen. Juist "publieke figuren" zullen toch wel een ander emailadres gebruiken? Of ging het om de creditcardgegevens?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:31:43 #207
163650 Greys
pi_155534950
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan me er niets bij voorstellen. Juist "publieke figuren" zullen toch wel een ander emailadres gebruiken? Of ging het om de creditcardgegevens?
"In het bestand met namen, ip-adressen en creditcardgegevens van leden van Ashley Madison zijn 594 Nederlanders terug te vinden. 93 leden komen uit Amsterdam, 30 uit Den Haag en 26 uit Rotterdam."

http://www.nu.nl/internet(...)-ashley-madison.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:54:36 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155540100
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

"In het bestand met namen, ip-adressen en creditcardgegevens van leden van Ashley Madison zijn 594 Nederlanders terug te vinden. 93 leden komen uit Amsterdam, 30 uit Den Haag en 26 uit Rotterdam."

http://www.nu.nl/internet(...)-ashley-madison.html
Oh :o
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_155540924
Ik had echt werkelijk nog nooit gehoord van die site.
pi_155540982
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had echt werkelijk nog nooit gehoord van die site.
Denk dat Nederlanders zich bij SecondLove vermaken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155541414
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Denk dat Nederlanders zich bij SecondLove vermaken.
Dat zal. Maar als er al een kleine 600 Nederlanders ingeschreven staan bij een relatief onbekende site voor ons, hoeveel zouden dat er wel niet zijn bij SecondLove?
pi_155549081
Of victoria milan.
pi_155549231
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had echt werkelijk nog nooit gehoord van die site.
Ik ook niet.
En Secondlove kende ik ook nog niet.
Volgens mij heb ik onder een steen geleefd :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155550262
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

"In het bestand met namen, ip-adressen en creditcardgegevens van leden van Ashley Madison zijn 594 Nederlanders terug te vinden. 93 leden komen uit Amsterdam, 30 uit Den Haag en 26 uit Rotterdam."

http://www.nu.nl/internet(...)-ashley-madison.html
Volgens Nu.nl gaven de 594 Nederlanders gemiddeld $ 203 uit.
Maar trek je daar die ene man uit Sittard daarvan af, dan zakt het gemiddelde uitgaven van die andere Nederlanders al met $ 30 naar $ 173,
pi_155550427
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bron?

Hopelijk is er niks aan de hand.
Inmiddels heeft Snooki van zich laten horen.

Snooki Defends Husband Jionni LaValle Amid Ashley Madison Talk: "He's a Stand Up Guy"

quote:
'Man Snooki op site vreemdgangers'

Het lijkt erop dat de man van Snooki, Jionni LaValle, een account had bij de vreemdgaansite Ashley Madison.

Zijn e-mailadres komt overeen met het adres waarmee een van de accounts is aangemaakt, zo heeft Us Weekly ontdekt.

Snooki, die bekend werd van de realityshow Jersey Shore en echt Nicole Polizzi heet, trouwde in november met Jionni. Het stel heeft twee kinderen, Lorenzo van 2 en Giovanna van 10 maanden.

Er gingen in januari nog geruchten dat Jionni vreemdging, maar daar klopte volgens Snooki niets van. "Mijn man gaat nergens heen", twitterde ze toen in reactie. Op het laatste nieuws heeft het stel nog niet gereageerd.

Vorige week plaatsen hackers de gegevens van miljoenen gebruikers van de Canadese site online. De Canadese politie en de FBI onderzoeken de zaak, terwijl enkele tientallen anonieme gebruikers een rechtszaak tegen de website hebben aangespannen.

Andere realitysterren in de Verenigde Staten liggen ook onder vuur door de hack. Zo zou de man van een van de Real Housewives Of New York een account hebben.

Ook Josh Duggar van de realityshow 19 Kids And Counting bleek een account te hebben. Dat terwijl zijn familie bekend staat als toegewijde christenen die familiewaarden hoog in het vaandel hebben staan. Duggar, die eerder dit jaar al werd beschuldigd van seksueel misbruik, bood online zijn excuses aan.
bron
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:24:22 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155550478
Bah, de cyberschandpaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:21:42 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155551499
Ik ben wel benieuwd hoe Josh Duggar dit nou weer verantwoordt aan zijn vrouw.... een "jeugdzonde" qua ongepast gedrag is één ding, en ik kan me voorstellen dat je daar uiteindelijk nog wel overheen kunt stappen (als je zwaar gristelijk bent en je gezin de hoeksteen fundering van je leven is), maar dit is geen jeugdzonde meer....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2015 @ 10:23:47 #219
43556 miss_dynastie
pi_155551539
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Josh Duggar dit nou weer verantwoordt aan zijn vrouw.... een "jeugdzonde" qua ongepast gedrag is één ding, en ik kan me voorstellen dat je daar uiteindelijk nog wel overheen kunt stappen (als je zwaar gristelijk bent en je gezin de hoeksteen fundering van je leven is), maar dit is geen jeugdzonde meer....
Die vrouw kan geen kant op... Als zij bij hem weggaat, heeft ze het nog gedaan ook.
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 10:24:01 #220
382129 crew  Donna
pi_155551548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Josh Duggar dit nou weer verantwoordt aan zijn vrouw.... een "jeugdzonde" qua ongepast gedrag is één ding, en ik kan me voorstellen dat je daar uiteindelijk nog wel overheen kunt stappen (als je zwaar gristelijk bent en je gezin de hoeksteen fundering van je leven is), maar dit is geen jeugdzonde meer....
Ze gaat toch niet bij hem weg. Anna's broer heeft haar aangeboden om bij hem te komen wonen met de kinderen, maar ze wil niet. Scheiden zou een schande zijn voor de kerk en dat kan ze haar ouders ook niet aan doen. Haar ouders pushen haar ook om bij Josh te blijven. Zij geven meer om hun reputatie dan om het geluk van hun dochter.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:01:28 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155552331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ze gaat toch niet bij hem weg. Anna's broer heeft haar aangeboden om bij hem te komen wonen met de kinderen, maar ze wil niet. Scheiden zou een schande zijn voor de kerk en dat kan ze haar ouders ook niet aan doen. Haar ouders pushen haar ook om bij Josh te blijven. Zij geven meer om hun reputatie dan om het geluk van hun dochter.
Haar broer is idd behoorlijk los aan het gaan over Josh.... wel fijn dat iemand in haar kring zich nog om haar welzijn (en dat van haar kinderen) bekommert, want van de rest van haar omgeving moet ze kennelijk maar slikken en stikken.

Leesvoer: http://www.newyorker.com/(...)hley-madison-problem
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 11:02:37 #222
382129 crew  Donna
pi_155552368
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar broer is idd behoorlijk los aan het gaan over Josh.... wel fijn dat iemand in haar kring zich nog om haar welzijn (en dat van haar kinderen) bekommert, want van de rest van haar omgeving moet ze kennelijk maar slikken en stikken.

Leesvoer: http://www.newyorker.com/(...)hley-madison-problem
Ja inderdaad. Vreselijk. :{
pi_155554364
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ook niet.
En Secondlove kende ik ook nog niet.
Volgens mij heb ik onder een steen geleefd :D
Van Secondlove is soms gewoon reclame op t.v. op primetime. Misschien viel het je niet op, dat je dacht dat het een gewone datingsite was.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2015 @ 12:26:59 #224
163650 Greys
pi_155555000
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:24 schreef Copycat het volgende:
Bah, de cyberschandpaal.
Dit ja. Er zijn al meerdere zelfmoorden gepleegd onder de 'ontmaskerde vreemdgangers' inmiddels. En dan vraag ik me toch af wat voor doel de hackers voor ogen hadden. Hun echtgenotes/vriendinnen laten zien hoe een fouterik hun man is? Nou hoera, bedankt hackers, een dode betrapte echtgenoot...
Vraag me af of ze snappen hoe veel levens ze ermee verwoesten. Ook dat van vrouwen en kinderen. Ja ja, dan had die man zich maar niet in moeten schrijven op die site.... maar er zijn ergere dingen hoor. Pffff.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155557025
Ik vond de naam van Tony Blair op die lijst wel opmerkelijk.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_155557146
Het interesseert me echt geen bal. Mensen gaan aan de lopende band vreemd, en dan is zo'n site nog een van de onschuldigste manieren denk ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 september 2015 @ 21:44:19 #227
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_155771398
Avril Lavigne & Chad Kroeger gaan na 2 jaar huwelijk uit elkaar. Dit is toch wel het jaar van de scheiding daar in Hollywood (ook al zijn ze meer B-sterren), :+.



quote:
""It is with a heavy heart that Chad and I announce our separation today. Through not only the marriage, but the music as well, we've created many unforgettable moments. We are still and forever will be, the best of friends, and will always care deeply for each other. To all our family, friends and fans, thank you sincerely for the support."
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_155772701
Jammer, ik vond het wel een apart stel.
En door alle scheidingen dit jaar krijg je wel het idee dat niks meer voor altijd is! 😕

En dat de meeste scheidingsgeruchten uiteindelijk toch waar blijken te zijn....
Dus Gisele Bundchen zal ook wel.....
pi_155775983
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Avril Lavigne & Chad Kroeger gaan na 2 jaar huwelijk uit elkaar. Dit is toch wel het jaar van de scheiding daar in Hollywood (ook al zijn ze meer B-sterren), :+.

[ afbeelding ]

[..]

Zo jong en dan 2x gescheiden; heftig hoor. Wel te verwachten inderdaad; kan geen voorbeeld bedenken van een stel dat na aanhoudende geruchten niet uit elkaar bleek te gaan..
pi_155778677
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zo jong en dan 2x gescheiden; heftig hoor.
Ik vind er niks heftigs aan, waarschijnlijk omdat ik het gevoel heb dat zij standaard elke relatie met een huwelijk wil bezegelen. Gaat nergens over.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2015 @ 08:24:04 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_155779128
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zo jong en dan 2x gescheiden; heftig hoor. Wel te verwachten inderdaad; kan geen voorbeeld bedenken van een stel dat na aanhoudende geruchten niet uit elkaar bleek te gaan..
Misschien Beyoncé en Jay-Z? Of Brad Pitt en Angelina? Hoewel ik die laatste ook wel ergens volgend jaar verwacht misschien. Die eerste.. geen idee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_155779423
Nee, Brangelina blijft nog wel even bij elkaar denk ik.
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2015 @ 08:56:49 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_155779442
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Nee, Brangelina blijft nog wel even bij elkaar denk ik.
Denk je? Ik vind ze er nooit gelukkig uit zien samen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niets te zeggen :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_155943162
quote:
verzoeningspoging met Greg Vaughan mislukt
'Tóch scheiding Touriya Haoud'



Het is Touriya Haoud en haar echtgenoot Greg Vaughan niet gelukt om hun huwelijk nieuw leven in te blazen.


De twee maakten in april vorig jaar bekend uit elkaar te gaan, maar verzoenden zich en vierden in juni nog samen hun trouwdag. "Soms moet je loslaten om uit te vinden wat er altijd al is geweest. #9jaar #jubileum."
Nu hebben Touriya en Greg, die samen drie kinderen hebben, toch besloten uit elkaar te gaan. "We hebben het geprobeerd en we staan op goed voet met elkaar, maar niet meer als stel", zegt zij tegen Weekend.

Model/actrice Touriya is nadat zij viel voor Greg, een Amerikaanse acteur, in de VS gaan wonen. De voormalige Costa!-ster zette zichzelf neer als succesvol ondernemer die de Amerikaanse droom leefde met haar pr-bureau THV PR, met vestigingen in Amsterdam en Los Angeles. De vestiging in LA moest zij op last van de belastingdienst van Californië sluiten.

Touriya liet zichzelf failliet verklaren en gaf daarvan haar voormalig beste vriendin Sylvie Meis de schuld. Sylvie beschuldigde haar, volgens Touriya onterecht, ervan privéinformatie te hebben gelekt aan de pers. Vervolgens zou Sylvie haar hebben neergezet als onbetrouwbare leugenaar. "Potentiële klanten waren amper te vinden, omdat ik dankzij Sylvie als zakenvrouw een negatief stempel had gekregen."

Daarna gingen geruchten dat Touriya zichzelf weer in de armen van haar ex stortte om een kuxe keven te kunnen blijven leiden.
Don't you love her madly?
  woensdag 9 september 2015 @ 11:08:55 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155943260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oh dear.... en net nu Raf ook weer vrijgezel is :o
Edit: Oh wacht, en Sylvie :o :o :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155943317
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh dear.... en net nu Raf ook weer vrijgezel is :o
Edit: Oh wacht, en Sylvie :o :o :X
Wat een toevalligheid allemaal.
Gaat lekker in voetbalglamourland.
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2015 @ 11:19:02 #237
43556 miss_dynastie
pi_155943469
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat een toevalligheid allemaal.
Gaat lekker in voetbalglamourland.
Touriya kan je toch met de beste wil van de wereld geen onderdeel van voetbalglamourland noemen? Da's een soapiesopper :D
pi_155943546
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Touriya kan je toch met de beste wil van de wereld geen onderdeel van voetbalglamourland noemen? Da's een soapiesopper :D
Dacht dat ze ook een voetbalvrouw was. :')
Artikel verder niet gelezen.
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2015 @ 11:24:33 #239
43556 miss_dynastie
pi_155943557
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dacht dat ze ook een voetbalvrouw was. :')
Artikel verder niet gelezen.
Nope, de bestie van Syl in betere tijden :7
pi_155943581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Touriya heeft even wat te gemakkelijk gedacht om haar kuxe leven moeiteloos weer te kunnen oppakken en voortzetten.
Sabia weet wat dat betreft een stuk beter. En neemt op tijd voorzorgsmaatregelen.
pi_155943775
Er zal binnenkort wel weer iets gepromoot moeten worden door mevrouw Haoud :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_155944281
quote:
Daarna gingen geruchten dat Touriya zichzelf weer in de armen van haar ex stortte om een kuxe keven te kunnen blijven leiden.
Met als bron Fok!?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155944344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:25 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Touriya heeft even wat te gemakkelijk gedacht om haar kuxe leven moeiteloos weer te kunnen oppakken en voortzetten.
Sabia weet wat dat betreft een stuk beter. En neemt op tijd voorzorgsmaatregelen.
Zwanger laten schoppen en alimentatie pakken. Doe mij dan maar Touriya _O-

Liever allebei niet ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 9 september 2015 @ 13:14:48 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155945559
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Er zal binnenkort wel weer iets gepromoot moeten worden door mevrouw Haoud :+
Mevrouw Haoud heeft nog nooit iets anders gepromoot dan zichzelf, en ik heb ook niet de illusie dat ze dat ooit gaat doen.

Waarbij ze zichzelf natuurlijk enorm in de voet heeft geschoten door te doen alsof Sylvie verantwoordelijk zou zijn voor het falen van haar Amerikaanse (!!!) PR-bureau...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155972166
quote:
do 10 sep 2015, 12:11
Klaar met de vele affaires van de rapper
'Beyonce wil scheiden van Jay Z'
van onze redactie

Beyoncé is helemaal klaar met alle vermeende affaires van haar echtgenoot Jay Z. De zangeres zou binnenkort hun scheiding aankondigen, na hun huwelijk van zeven jaar.

Langzaam worden de scheuren in het huwelijk van Beyoncé en de rapper zichtbaar. De zangeres is helemaal klaar met de geruchten die al jarenlang de ronde doen dat de vader van haar dochtertje, Blue Ivy, regelmatig een scheve schaats rijdt. Ze wil de schijn niet langer ophouden. "Het huwelijk is dood. Bey is er klaar mee om zich gelukkig voor te doen", verklapt een bron aan In Touch.

De zangeres heeft al anderhalf jaar geen interview meer gegeven, nadat haar zus Solange tijdens het liftincident in een agressieve tirade uitbarstte tegen Jay Z. "Het is alsof Bey zich afgesloten heeft, ze wil niet gevraagd worden naar haar huwelijk of waarom ze geen tweede kindje heeft gekregen na Blue."

Toch zouden familie en vrienden al op de hoogte zijn van de scheiding van het stel. "Ze zal binnenkort een publiek aankondigen dat hun huwelijk voorbij is", aldus de insider. "Eerder deze zomer heeft Bey diverse verdachte berichtjes gevonden op Jays telefoon, waardoor ze hem ervan verdacht een affaire te hebben met een van zijn vrouwelijke protégés."

Sindsdien houdt de diva Jay angstvallig in de gaten. Toen ze Jays rechterhand haar bevindingen voorlegde gaf hij aan dat ze daarvoor bij Jay moest zijn. "Dat bevestigde haar ergste vermoedens en angsten".

Volgens de vele geruchten zou Jay Z onder meer de lakens hebben gedeeld met Rihanna, Rita Ora en Rachel Roy, tijdens hun huwelijk. De definitieve beslissing om te scheiden is gevallen na de MTV Video Music Awards, waar het stel slaande ruzie kreeg omdat zij niet met hem in het openbaar gezien wilde worden.

Beyoncé verdacht hém ervan toch te willen gaan, omdat Rita Ora daar aanwezig zou zijn. Hij zou haar daarna voor gek hebben verklaard, maar gaf haar geen toegang tot zijn telefoon toen ze daarom vroeg. "Na twintig minuten schreeuwen raapte ze zichzelf bij elkaar, waarschuwde ze hem dat hij met de verkeerde vrouw te maken had en liep ze de deur uit", vervolgt de bron.

De diva zou inmiddels bezig zijn met strategische zetten om zoveel mogelijk uit de scheiding te halen. Wel is ze bereid om Jay bezoekersrechten toe te wijzen, omdat ze niet wil dat Blue Ivy net als zijzelf in een gebroken gezin opgroeit. Het is overigens niet de enige ouderlijke rechtszaak waar hij in verzeilt zou raken, de rapper is al gedaagd door iemand die beweert buitenechtelijke zijn kind te zijn.
Nu dan echt? Ik gok van wel..Al zo lang zo hardnekkig. Verwacht binnen enkele maanden wel een suikerzoete verklaring. "Als goede vrienden uit elkaar" en "alles in het belang van Blue".

Er is wel heeeeeul veeeeeul geld te verdelen...
pi_155972353
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ah, mevrouw heeft waarschijnlijk eindelijk een rijk alternatief gevonden, dan kan Greg nu definitief gedumpt worden.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_155972472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nu dan echt? Ik gok van wel..Al zo lang zo hardnekkig. Verwacht binnen enkele maanden wel een suikerzoete verklaring. "Als goede vrienden uit elkaar" en "alles in het belang van Blue".

Er is wel heeeeeul veeeeeul geld te verdelen...
Dit geloof ik eigenlijk wel, er zijn al zo lang geruchten, en zoveel 'wanhopig' lijkende pogingen om te doen alsof er niets aan de hand is. Haar laatste album zit ook vol verwijzingen en is volgens mij behoorlijk persoonlijk.
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2015 @ 14:05:16 #248
43556 miss_dynastie
pi_155972651
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:49 schreef alors het volgende:

[..]

Ah, mevrouw heeft waarschijnlijk eindelijk een rijk alternatief gevonden, dan kan Greg nu definitief gedumpt worden.
Houdt iemand Martijn Krabbe in de gaten? :7
pi_155972773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Houdt iemand Martijn Krabbe in de gaten? :7
Is al onder de pannen en vast ook niet rijk genoeg.
pi_155972972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:55 schreef alors het volgende:

[..]

Dit geloof ik eigenlijk wel, er zijn al zo lang geruchten, en zoveel 'wanhopig' lijkende pogingen om te doen alsof er niets aan de hand is. Haar laatste album zit ook vol verwijzingen en is volgens mij behoorlijk persoonlijk.
Team Bey. :P
pi_155973564
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Touriya kan je toch met de beste wil van de wereld geen onderdeel van voetbalglamourland noemen? Da's een soapiesopper :D
Zij is in het verleden wel voetbalvrouw geweest.
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2015 @ 15:09:54 #252
43556 miss_dynastie
pi_155973934
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zij is in het verleden wel voetbalvrouw geweest.
Help me even? Voor Greg was ze met die zoon van Lusink en daarvoor?
pi_155974325
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Help me even? Voor Greg was ze met die zoon van Lusink en daarvoor?
Chivu van Ajax.
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2015 @ 15:49:31 #254
43556 miss_dynastie
pi_155974789
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Chivu van Ajax.
Oh ja. Een hele korte verkering op zijn hoogst :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 september 2015 @ 18:03:28 #255
22592 crew  Ole
pi_156147196
quote:
Laatste update: 16 september 2015 15:42

Jeroen Nieuwenhuize gaat scheiden. De 538-dj en zijn echtgenote Kayla hebben besloten hun huwelijk na drie jaar te beëindigen.
Dat bevestigt hij woensdag aan Shownieuws.

"We zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. Het is geen vechtscheiding, er is geen ruzie en we gaan goed verder. Het is jammer natuurlijk", aldus de 43-jarige radio-dj.

Nieuwenhuize trouwde in 2012 met Kayla en vertelt verdrietig te zijn over het besluit. "Ik betreur het ook heel erg, we hebben er alles aan gedaan om het huwelijk te redden en het is altijd een moeilijk besluit om te gaan scheiden, want je koos toch ervoor om samen oud te worden."

Het nieuws werd door "ingewijden" aan weekblad Weekend verteld. Nieuwenhuize laat weten "not amused" te zijn over het lek.

Door: NU.nl
Van je vrienden moet je het hebben..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 26 september 2015 @ 07:04:03 #256
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_156393438
quote:
Kaley Cuoca heeft een punt achter haar huwelijk met Ryan Sweeting gezet.
Dat meldt TMZ.

De Big Bang Theory-actrice trouwde op oudejaarsavond 2013 met professioneel tenniser Ryan Sweeting.

"Cuoco en Sweeting hebben samen besloten uit elkaar te gaan", luidt een statement.

Het zou al maanden niet goed gaan tussen de twee. Eerder ontkenden de 29-jarige Cuoco en de 28-jarige Sweeting dat ze problemen hadden. In de zomer zei de actrice nog aan kinderen te denken.

Door: NU.nl
  zaterdag 26 september 2015 @ 08:49:52 #257
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_156393913
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2015 07:04 schreef Grunge. het volgende:

[..]

vond het al lang duren ;)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:19:16 #258
123170 alors
zlata1234
pi_156635475
De geruchten en hints waren er al, nu officieel.
quote:
Lauren Verster en Jort Kelder uit elkaar

Gepubliceerd: 06 oktober 2015 09:49
Laatste update: 06 oktober 2015 10:07

Lauren Verster en Jort Kelder zijn uit elkaar. Dat heeft de presentatrice dinsdagmorgen laten weten tijdens de nieuwe NPO Radio 2-ochtendshow van Gerard Ekdom.
"Ik heb er dus nog helemaal niks over gezegd en ik zag het wel steeds terugkomen in kranten en bladen. Ik had geen zin om er iets over te zeggen", reageert Verster op de vraag van Ekdom hoe het nou zit tussen Kelder en haar.

"Ik heb het dus wel een beetje zitten ontkennen, maar ik kan tegenover jou niet zo heel goed liegen. Het is dus uit tussen Jort en mij."

"Sinds de zomer eigenlijk al", zegt Verster eerlijk. "Het is natuurlijk wel verdrietig, we houden wel van elkaar en we zijn leuk met elkaar."

Opgelucht
Er gingen al weken geruchten dat het niet goed zou gaan tussen de 51-jarige Kelder en 35-jarige Verster. De presentatrice is dan ook wel opgelucht dat het nieuws nu uit de lucht is. "Nou, nu heb ik het maar gezegd. Het is er maar uit en anders blijft het ook maar zo vaag en word ik er steeds mee geconfronteerd."

nu.nl
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:51:18 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156649567
ik vond ze best een leuk stel samen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:12:51 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156650227
Het nieuws is nu uit de lucht? Wat is dat voor rare contaminatie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_157017878
Penny van de Bigbang theory ligt ook in een scheiding. :P
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:34:08 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157018143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:19 schreef MakkieR het volgende:
Penny van de Bigbang theory ligt ook in een scheiding. :P
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2015 07:04 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Stond er al...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157019271
Karin en Wim gaan ook uit elkaar! ;)
pi_157021171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Karin en Wim gaan ook uit elkaar! ;)
wie en wie?!
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 oktober 2015 @ 18:49:14 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157022710
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:41 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wie en wie?!
hoe erg is het dat ik meteen aan BB1 moest denken?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:54:17 #266
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_157022868
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Karin en Wim gaan ook uit elkaar! ;)
Zeg mij ook niks😄
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 18:58:13 #267
184769 crew  Deisyy
pi_157022988
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

hoe erg is het dat ik meteen aan BB1 moest denken?
Dat komt nooit meer goed ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_157156325
quote:
Halle Berry en Olivier Martinez zetten een punt achter hun huwelijk.

Dat bevestigt een bron dinsdag aan People .

Er is volgens de ingewijde geen specifieke reden voor de scheiding. "Het huwelijk werkte uiteindelijk niet meer", aldus de bron. "Het gaat goed met Halle. Ze probeert samen met Olivier ervoor te zorgen dat de scheiding goed verloopt."

Berry en Martinez hebben samen een kind: Maceo (2). De 49-jarige actrice heeft uit een eerder huwelijk een 7-jarige dochter, Nahla.
Mishandeling

Op 20 oktober kwam het bericht dat Martinez werd aangeklaagd voor mishandeling op het vliegveld van Los Angeles.

Vliegveldmedewerker Ronaldo Owens probeerde met zijn telefoon een foto van het viertal te maken, maar de acteur was hier duidelijk niet van gediend. Martinez stootte hem vervolgens omver met een autostoeltje.
http://www.nu.nl/achterkl(...)z-gaan-scheiden.html
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157156332
quote:
Susan Smit ervoer relatiebreuk als 'persoonlijk tragedie'

Schrijfster Susan Smit zegt dat de relatiebreuk met haar vriend Peter Veldhoven als een verrassing kwam. Ze noemt de breuk een "persoonlijke tragedie".

Dat vertelt ze in gesprek met Story .

Smit en Peter Veldhoven waren zes jaar samen. "Deze scheiding was absoluut niet mijn keuze. Ik gebruik het woord 'scheiding' ondanks dat Peter en ik niet getrouwd waren. Maar het voelt echt als een scheiding. Ik was net als iedereen enorm verrast. Peter vertelde mij afgelopen zomer dat hij niet meer samen verder wilde", zegt ze.

"Dat deed heel veel pijn", vervolgt de 41-jarige schrijfster. "Nog steeds. Ik ervaar het echt als een persoonlijke tragedie. Ik kon het echt niet geloven en eigenlijk ben ik nog steeds van de schrik aan het bijkomen. Ik hoop het ooit te gaan begrijpen."
Vermoeden

De schrijfster had geen enkel vermoeden dat haar relatie in moeilijkheden verkeerde. "In elk geval heb ik geen alarmbellen horen rinkelen. Ook niet met de kennis van nu."

De twee hebben een zoontje Goof en een dochtertje Linde.

http://www.nu.nl/achterkl(...)onlijk-tragedie.html
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 11:40:45 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157156423
quote:
Ze zat ook weer zo ongeveer aan haar standaard relatieduur....
Vaag is dat, haar relaties lijken de 5 jaar gewoon niet te overleven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157464491
quote:

Rowan Atkinson scheidt van vrouw


Het huwelijk van Rowan 'Mr. Bean' Atkinson en zijn vrouw Sunetra Sastry behoort na vandaag officieel tot het verleden.

Een rechter zal de scheiding dinsdag officieel uitspreken, weet The Sun.

Rowan (60) en Sunetra (54) zijn al een tijdje uit elkaar. Sunetra vroeg de scheiding achttien maanden geleden aan toen haar echtgenoot ervandoor ging met de 28 jaar jongere actrice Louise Ford.

Rowan en Louise speelden in 2012 samen in het West End-toneelstuk Quatermaine’s Terms. De vonk tussen hen zou zijn overgeslagen op de planken. De twee zijn nog steeds een stel.

"Het deed Sunetra ontzettend veel verdriet dat ze werd vervangen door een veel jongere vrouw", zegt een goede bekende van Mr. Beans ex. Rowan en Sunetra trouwden 24 jaar geleden en hebben twee kinderen van 20 en 22 jaar.
Don't you love her madly?
  maandag 16 november 2015 @ 15:07:05 #272
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_157599538
quote:
Goodbye To You… is probably what Michelle Branch sang to her ex!
On Monday, it was reported that Miz Branch's divorce to Teddy Landau was finalized after filing their paperwork earlier this year.
In case you forgot, the 32-year-old filed for divorce from her husband back in February after 11 years of marriage. Whoa!
And it seems the Grammy winner is walking away with quite a bit — including the musical rights to her compositions, demos, master recordings, and royalties. SCORE!

Still, it appears Michelle's former flame won't walk away empty-handed either. It's said that Teddy will keep the mustang and the 2015 GMC truck in addition to some property holdings. Well that's cool, we guess.
Luckily, the twosome were also able to agree upon a custody arrangement for their 10-year-old daughter Owen. The pair will share custody of their kid in a "week-on, week-off" schedule.
Though, it hasn't been revealed if there is an official plan regarding child support in place — but the costs of school will supposedly be split evenly. Well that's good to hear!
We're happy that everything went so smoothly for the starlet, and we're hoping this settled legal drama means there will be new music from Michelle coming soon!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 7 december 2015 @ 17:09:40 #273
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_158083928
quote:
Het is weer hommeles tussen Lange Frans en zijn ex Daniëlle van Aalderen. Tijdens pakjesavond leek het gezinnetje nog gezellig feest te vieren, maar een dag later hangt Daniëlle de vuile was buiten op Twitter.


De frustraties met haar ex Frans moeten Daniëlle erg hoog zitten. Uit wanhoop richt ze zich tot de openbaarheid. Ze schrijft in een tweet: "Misschien als ik het doe in de openbaarheid dat jij @LangeFrans eindelijk eens je afspraken nakomt! Veel beloven, weinig geven... #fail".
Deze zomer bliezen de twee hun relatie nieuw leven in, ook om hun twee kinderen. Dat ging niet zonder slag of stoot. Al snel werd duidelijk dat Frans volgens Daniëlle niet genoeg zijn best deed. Ook haar moeder en zus waren helemaal klaar met de lange rapper. Zo schreef moeder Diane kwaad op Facebook dat Frans 'lekker de tering' mocht krijgen.
Frans en Daniëlle gingen in november 2013 uit elkaar. Het drank- en drugsgebruik van Frans was voor zijn vriendin een groot probleem. Ze hebben samen twee kinderen: Willem en Danie.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 10 december 2015 @ 16:57:11 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158153449
Sterren...als lange frans hier vermeld wordt dan deze ook.

quote:
De 22-jarige Virginia van Eck doet in Privé haar verhaal over haar relatie met de gevallen presentator Peter Jan Rens. Matthijs Albers sprak uitgebreid met haar. Virginia vertelt hoe haar leven is verwoest en hoe ze nu denkt over de verbroken relatie.
.

http://m.telegraaf.nl/pri(...)verhaal-van-virginia
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2015 @ 17:55:54 #275
22592 crew  Ole
pi_158154611
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:57 schreef Marrije het volgende:
Sterren...als lange frans hier vermeld wordt dan deze ook.

[..]

.

http://m.telegraaf.nl/pri(...)verhaal-van-virginia
SHO / [Knoflookgate] #27 De dééérde ronde.. ehh.. scheiding?

hier is het artikel te lezen :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158156920
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:57 schreef Marrije het volgende:
Sterren...als lange frans hier vermeld wordt dan deze ook.

[..]

.

http://m.telegraaf.nl/pri(...)verhaal-van-virginia
Ik snap niet dat als er kinderen.in het spel zijn, dat je publiekelijk zo tekeer gaat tegen/om je ex. Zijn die wijven dan zo gefrustreerd? Ga dan naar een maatschappelijk werker als je je verhaal zo nodig kwijt moet.
pi_158156981
Zal wel leuk voor die dirt betaald worden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158157037
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat als er kinderen.in het spel zijn, dat je publiekelijk zo tekeer gaat tegen/om je ex. Zijn die wijven dan zo gefrustreerd? Ga dan naar een maatschappelijk werker als je je verhaal zo nodig kwijt moet.
En dan ook niet één keer, maar de zoveelste keer :')

Dan beter een Raf en Sabia die niks kunnen/willen melden :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158157140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zal wel leuk voor die dirt betaald worden.
Dan nog. Kansloos.
pi_158261343
Hind en miljardair Marcel Boekhoorn (56) hebben hun relatie verbroken. Na ruim twee jaar hebben de twee besloten uit elkaar te gaan.
De zangeres zegt dinsdag tegen Show geen uitleg te willen geven. "Het is al verdrietig genoeg zo."

Verdere details over de breuk zijn niet bekendgemaakt.

In februari 2013 liet de voormalig Idols-deelneemster weten een relatie te hebben met de ondernemer en investeerder Boekhoorn, die ze via haar vader kende.

"Toen hij binnenkwam, wist ik al: het wordt een leuke avond", aldus de 31-jarige Laroussi destijds.

Door: NU.nl
pi_158261482
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)orn-uit-elkaar.dhtml In het artikel van het AD wordt vermeld dat de relatie is stukgelopen op de onvervulde kinderwens van Hind.
pi_158264977
Nu moet Hind zelf werken voor de centen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158264991
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef Michelangela het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)orn-uit-elkaar.dhtml In het artikel van het AD wordt vermeld dat de relatie is stukgelopen op de onvervulde kinderwens van Hind.
dat ze daar bijna 3 jaar voor nodig had om daar achter te komen...
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:18:44 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158265076
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:15 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat ze daar bijna 3 jaar voor nodig had om daar achter te komen...
Wat vind je daar zo grappig aan?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 19:20:06 #285
184769 crew  Deisyy
pi_158265110
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:15 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat ze daar bijna 3 jaar voor nodig had om daar achter te komen...
Dat is toch niet zo heel vreemd? Het blijkt dat niet iedere BN-er meteen aan een liefdesbaby denkt als ze een nieuwe relatie hebben.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158265253
Jammer als dat dat de reden is en je verder samen gelukkig was...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158265378
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat vind je daar zo grappig aan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo heel vreemd? Het blijkt dat niet iedere BN-er meteen aan een liefdesbaby denkt als ze een nieuwe relatie hebben.
t lijkt mij dat je iets als een kinderwens veel eerder bespreekt dan in t derde jaar van je relatie, zeker als één van de twee op een leeftijd is dat hij al volwassen kinderen heeft
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:38:19 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158265602
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]


[..]

t lijkt mij dat je iets als een kinderwens veel eerder bespreekt dan in t derde jaar van je relatie, zeker als één van de twee op een leeftijd is dat hij al volwassen kinderen heeft
Ehm, misschien kon ze niet zwanger worden?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:41:23 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158265676
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ehm, misschien kon ze niet zwanger worden?
Of wilde hij het knoopje er niet uit laten halen terwijl hij eerder min of meer toegezegd had dat wel te zullen doen?

Er kunnen zoveel redenen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158266928
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ehm, misschien kon ze niet zwanger worden?
dat haal ik er niet uit, dan zou t een onvervulde kinderwens van hun beiden zijn
pi_158268800
Opvallend veel vrouwen altijd in zulke topics. Blijkbaar vinden vrouwen het erg belangrijk wat er met sterren (who gives a fuck) aan de hand is :')
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:16:20 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158268905
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat haal ik er niet uit, dan zou t een onvervulde kinderwens van hun beiden zijn
Hoe dan ook niet iets om je vrolijk over te maken.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 december 2015 @ 21:16:21 #293
22592 crew  Ole
pi_158268906
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Syntix het volgende:
Opvallend veel vrouwen altijd in zulke topics. Blijkbaar vinden vrouwen het erg belangrijk wat er met sterren (who gives a fuck) aan de hand is :')
:O
:W
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:17:28 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158268953
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Syntix het volgende:
Opvallend veel vrouwen altijd in zulke topics. Blijkbaar vinden vrouwen het erg belangrijk wat er met sterren (who gives a fuck) aan de hand is :')
Voetbal. Who gives a fuck.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:22:08 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158269135
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Syntix het volgende:
Opvallend veel vrouwen altijd in zulke topics. Blijkbaar vinden vrouwen het erg belangrijk wat er met sterren (who gives a fuck) aan de hand is :')
Moet jij niet in een VBL topic over Rafael van der Vaart gaan zitten mauwen, dan kun je in SHO ook nog een beetje meepraten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158270491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer als dat dat de reden is en je verder samen gelukkig was...
Zonder kind heeft ze geen zekerheid op z'n money natuurlijk.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 december 2015 @ 01:51:11 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158275988
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet jij niet in een VBL topic over Rafael van der Vaart gaan zitten mauwen, dan kun je in SHO ook nog een beetje meepraten.
in SHO praten over Van der Vaart is inmiddels interessanter dan in VBL _O- arme jongen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158276070
Alsof niemand op een miljonair verliefd kan worden zónder dat diegene op z'n geld uit is. :')
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 05:43:00 #299
43556 miss_dynastie
pi_158276555
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 02:03 schreef vencodark het volgende:
Alsof niemand op een miljonair verliefd kan worden zónder dat diegene op z'n geld uit is. :')
Oh vast wel iemand, maar toen ik het hoorde was ook mijn eerste gedachte: 'ahhhw, en dat voor ze een kindje heeft kunnen maken om de alimentatie veilig te stellen...' :') :P De beste man was kennelijk bang voor hetzelfde :+

Maar ik heb ook geen hele hoge pet op van Hind.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 december 2015 @ 13:30:21 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158281600
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 05:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh vast wel iemand, maar toen ik het hoorde was ook mijn eerste gedachte: 'ahhhw, en dat voor ze een kindje heeft kunnen maken om de alimentatie veilig te stellen...' :') :P De beste man was kennelijk bang voor hetzelfde :+

Maar ik heb ook geen hele hoge pet op van Hind.
Hij heeft volgens mij altijd al gezegd dat hij geen kinderen meer wilde. En dat kan ik me ook goed voorstellen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 13:31:57 #301
43556 miss_dynastie
pi_158281634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hij heeft volgens mij altijd al gezegd dat hij geen kinderen meer wilde. En dat kan ik me ook goed voorstellen.
Maar hoeveel vrouwen wel niet denken dat ze een man van mening kunnen laten veranderen... en uiteraard is hij dan de lul, omdat 'ie niet meebeweegt....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')