abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 november 2002 @ 23:27:25 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6769890
Donderdag ga ik voor 't eerst naar een proefles van Slender you. Een soort 'luie-huisvrouwen-sport'. Je beweegt op banken zonder je (veel) in te spannen zeg maar.

Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dit? Wordt je er echt slanker van, of is het gewoon alleen maar 'lekker ontspannend'?

Ik zag op de website van de studio waar ik heen ga, dat ze daar ook een power-plate hebben. Ik heb wel diverse artikelen gelezen dat 't razend populair schijnt te zijn (alhoewel, als ik hier op fok zoek zie ik niks)..
Weet iemand wat dit doet? Is 't echt zo geweldig?

Kortom... ervaringen wil ik! Tips, trucs, weetikveel..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 november 2002 @ 23:28:10 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6769903
Ze kunnen het beter truttenschudder noemen
pi_6769943
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze kunnen het beter truttenschudder noemen
Hallo, kan je een beetje zinnig en ontopique antwoorden? Of dit verplaatsen naar SC?
...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 november 2002 @ 23:30:05 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6769956
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:29 schreef Kos het volgende:

[..]

Hallo, kan je een beetje zinnig en ontopique antwoorden? Of dit verplaatsen naar SC?


Kijk ff hier op het forum rond voordat je dit soort reacties plaats
pi_6769969
Ik weet dat m'n moeder altijd ging slenderen en dat je gewoon moet gaan liggen en verder niks moet doen. Of het helpt enzo weet ik niet.
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  dinsdag 12 november 2002 @ 23:32:46 #6
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_6770011
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:27 schreef E.T. het volgende:
Donderdag ga ik voor 't eerst naar een proefles van Slender you. Een soort 'luie-huisvrouwen-sport'. Je beweegt op banken zonder je (veel) in te spannen zeg maar.

Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dit? Wordt je er echt slanker van, of is het gewoon alleen maar 'lekker ontspannend'?

Ik zag op de website van de studio waar ik heen ga, dat ze daar ook een power-plate hebben. Ik heb wel diverse artikelen gelezen dat 't razend populair schijnt te zijn (alhoewel, als ik hier op fok zoek zie ik niks)..
Weet iemand wat dit doet? Is 't echt zo geweldig?

Kortom... ervaringen wil ik! Tips, trucs, weetikveel..


Zo'n powerplate is 3 x niks, tenminste als ik de sportschool mag geloven waarbij mijn moeder werkt
Deze plaat is best leuk ja, maar het maakt je niet dunner of iets anders in deze trend
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_6770025
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kijk ff hier op het forum rond voordat je dit soort reacties plaats


Ik vind dat jij als "blauw" persoon je voorbeeldfunctie ook naar behoren moet uitoefenen!
...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 november 2002 @ 23:33:48 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6770045
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:33 schreef Kos het volgende:

[..]

Ik vind dat jij als "blauw" persoon je voorbeeldfunctie ook naar behoren moet uitoefenen!


*zucht*

*uitlegt*
E.T. en ik horen bij elkaar... snap je?
Nu graag ontopic

pi_6770065
Slender you of Powerplate, het is maar hoe je het noemen wilt, is niet genoeg om af te slanken. Het is een prima hulpmiddel, maar als je daarnaast niks actiefs aan sport doet dan heeft het totaal geen nut.

Zelfde als je je muur gebruikt als leuning met daaronder een onzichtbare stoel. Dit blijkt net zo (niet) effectief te zijn als dezelfde houding op een powerplate.

Dit heb ik niet van mezelf. Ik had het toevallig vorige week met mijn fitnesstrainer erover naar aanleiding van het krantenbericht !!!

Suc6 en veel plezier

pi_6770070
Power Plate doet HELEMAAL niets.
Was vorige week nog uitgebreid in het nieuws. Is allemaal kul. Afslanken zonder je in te spannen of minder te eten kan niet.
pi_6770072
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

*zucht*

*uitlegt*
E.T. en ik horen bij elkaar... snap je?
Nu graag ontopic


Dan kan je nog wel ontopique reageren!

ontopique:
Nee geen ervaring mee... sorry

...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 november 2002 @ 23:36:27 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6770113
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:34 schreef Kos het volgende:

[..]

Dan kan je nog wel ontopique reageren!

ontopique:
Nee geen ervaring mee... sorry


MIJN GOD! Ik reageerde ontopic, ik vind die zut niets!
pi_6770128
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

MIJN GOD! Ik reageerde ontopic, ik vind die zut niets!


Zeg dat dan gewoon... aan van die vage antwoorden heeft niemand iets.
...
  dinsdag 12 november 2002 @ 23:40:18 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6770206
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:34 schreef Rowanski het volgende:
Slender you of Powerplate, het is maar hoe je het noemen wilt,
slender you is iets heel anders dan powerplate volgens mij.

maar ik doe dus best wel mijn best mbt gezond/minder eten. Dit is dus als 'erbij' ipv sport.
En ja, als ik 't daar na ga vragen krijg ik natuurlijk alleen maar de lof-uitingen over beide te horen.. maar ik ben gewoon benieuwd naar echte ervaringen met beide.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_6770276
Sorry, je hebt gelijk. Slender You is zeker wat anders dan Powerplate. Het verhaaltje wat ik schreef slaat dan op de powerplate......
pi_6770387
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze kunnen het beter truttenschudder noemen
hahaha
pi_6776723
Ik heb samen met m'n vriendin wel eens een proefles van Slender You gedaan en we hebben ons rot gelachen

We voelden ons echt een idioot op die trillende platen, sloeg ook helemaal nergens op Of je er gewicht mee verlies weet ik niet, maar ze zeiden zelf dat je er gezond bij moest eten dus dan weet je het wel..

pi_6777792
Het schijnt dat je wel aan 'strakbehoud' kan doen: moet je vaak gaan en dan 'blijf' je strak(ker)...magoed, of je er strak(ker) van WORDT....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 13 november 2002 @ 14:11:37 #19
31276 Guidotd
Als het maar lekker is
pi_6777970
Powerplate is goed als hulpmiddel bij Fitness.
Het doorbloed je spieren goed.

Ja die "slender" banken daar val je niet van af helaas.
Als je jaren niks gedaan hebt is het wel een goede start
Tip

doe het gewoon lekker 6 maanden om je spieren te laten wennen aan het bewegen en ga daarna spinnen

pi_6803314
Mag ik even vragen welke Slender You, ik woon er namelijk boven één

Maar ervaringen heb ik niet... alleen dat als ik thuiskom van school ik bij sommige mensen (voornamelijk kakkers, no offence) een hoop vet zie rondklotsen. (tis toch zo leuk als je net iets langer bent dan de matglazen streep over de ruit)

  donderdag 14 november 2002 @ 20:00:31 #21
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_6806215
slenderen schijnt erg relext te zijn mijn schoonmoeder doet ook aan die luie wijfen gym (zoals ik en zij dat noemt)
zelf doe ik aan bodysolution

voor de gene die niet weet wat body solution is leg ik het ff uit:

Het principe van een afslankcabine is even eenvoudig als doeltreffend: door doelgerichte bewegingsoefeningen in combinatie met een omgevingstemperatuur die hetzelfde is als de lichaamstemperatuur worden overtollige vetten verbrand. Met een interval van 2 keer 15 tot 45 minuten per week (ligt aan de hoeveel keer je de oefening moet doen) zijn de resultaten verbluffend!

ik zelf ben nu 53 cm kwijt in 32x in de bodysolution tent te hebben gelegen,en een vriendin van mij is er 99 cm in de zelfde tijd kwijt geraakt

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')