abonnement Unibet Coolblue
pi_438955
quote:
Qt schreef:Annet en Dees zeggen dat Hieke oneerlijk is. Ze denken er hetzelfde over. Dees zegt dat Hieke man en kind heeft dat is toch erg?! Ze heeft met Ferdi gerotzooid, dat is ze de hele week al aan het doen maar dat komt nu met de drank heel sterk naar boven. Annet kwam de slaapkamer binnen en vroeg eerst maar of ze naar binnen mocht. Ferdi zei ja. Dees denkt dat Ferdi er ook een beetje bang voor is wat er kan gebeuren. Hij heeft vast iets van tot hier en niet verder.
Ben benieuwd hoe men het vreemdgaan bij BB2 zal gaan verdoezelen
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_438969

Ach,als je lichtelijk aangeschoten bent zou je natuurlijk de krullen van Ferdi en je thuisvriendje kunnen " verwarren"

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_438974
Is dat de vriend van Hieke? Hij lijkt echt een beetje op Ferwdi

Het kan ook altijd nog een verzinsel zijn van Dees en Annet natuurlijk... Al moet ik zeggen dat het niet zo klonk.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_438979
Het klonk idd niet als een verzinsel!

Ja, bovenstaande foto komt van een fansite voor Hieke, en de krullenbol op de foto is Farid, de vriend van Hieke.

http://www.bighieke.f2s.com/farid.html

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:32:41 #5
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_438995
quote:
Het kan ook altijd nog een verzinsel zijn van Dees en Annet natuurlijk... Al moet ik zeggen dat het niet zo klonk.
Niet alleen D en A denken er zo over. Zie het oude "H & F verliefd"-topic op dit forum. Bovendien was in een van de reguliere uitzendingen (over de voorleesmarathon) al te zien dat Hieke onder de deken met haar hand Ferdi zijn kruis/lies/heup streelde.
  vrijdag 3 november 2000 @ 01:40:50 #6
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439006
Even een stukje van Miracle quoten hier, aangezien hij het als enige goed heeft gehoord.
quote:
1:34
Hieke komt van de w.c. Ferdi staat nog in de badkamer met Georgie. Georgie gaat de plee in, Ferdi gaat achter tegen Hieke aan staan, Hieke draait zch ff later weer los, pakt hem bij zijn hand en ze lopen het beeld uit.
Alleen geluid:
Ferdi: hier niet,
Hieke: Nee en hier ook niet... hier, maar straks he...
Ferdi: Oke, maar ik hou je d'r aan he
Hieke: (zacht) Jaa, is goed
Ferdi: Echt hoor ik hou je eraan
pi_439014
quote:
Op 03 november 2000 01:32 schreef Prediker het volgende:
Niet alleen D en A denken er zo over. Zie het oude "H & F verliefd"-topic op dit forum. Bovendien was in een van de reguliere uitzendingen (over de voorleesmarathon) al te zien dat Hieke onder de deken met haar hand Ferdi zijn kruis/lies/heup streelde.
Je bedoelt neem ik aan de wensen van de Fokkers? Die hoopten inderdaad op een loveduo. Ik heb nu ff niet zo'n zin om naar dat topic op zoek te gaan, dus zeg 't maar als ik het mis heb

Die uitzending heb ik gemist, ik kijk geen BB op tv. Dus thnx voor de aanvulling. Het was de 1e keer dat ik iets over gerommel opving via de streams. Wist wel dat ze elkaar leuk vonden natuurlijk. Maar goed, dan zal het allemaal wel kloppen

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 3 november 2000 @ 02:23:40 #8
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439045
Jongens ben gek op sensatie en er gaat zo vast wat voor het oog van de camera gebeuren, maar het zit me totaal niet lekker.
Als ik net zo die foto zag, dan hoop ik dat Hieke zich inhoudt met Fewrdie.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_439062
quote:
Op 03 november 2000 02:23 schreef Miracle het volgende:
[knip]
Als ik net zo die foto zag, dan hoop ik dat Hieke zich inhoudt met Fewrdie.
*Qt hoopt dat ook
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 3 november 2000 @ 08:49:10 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_439159
Ahhhh een beetje strelen kan geen kwaad.

Kusje en een aai. Lijkt me allemaal erg onschuldig

pi_439165
Het is duidelijk dat er iets gaande is tussen Hieke en Ferdi. Ik denk dat het niet verder zal gaan dan een beetje aaien strelen en kleffen met elkaar.

Maar ik ben zeer benieuwd wat er gebeurd als de bewoners weer een "feestje" aangeboden krijgen met veel drank. Ferdi zal zich wel laten gaan, maar hoe sterk/zwak zal Hieke zijn.

Ik vraag me trouwens af of VOO Hieke dan in bescherming neemt en alles zal uitzenden. (Gelukkig zijn er nog streamverslagen).

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_439515
quote:
Op 03 november 2000 00:54 schreef Xamira het volgende:

Ach,als je lichtelijk aangeschoten bent zou je natuurlijk de krullen van Ferdi en je thuisvriendje kunnen " verwarren"


En ik quote:

"Ik ben ook een fan van Hieke, ik ben haar vriend en vader van haar kindje. Ik wil graag iets vertellen over Hieke hoe ze is zoals ik haar ken. Als Hieke ergens haar zinnen op zet dan kan ze ongeloofelijk veel aan. Ze weet dan ook dat ik altijd voor de volle 100% achter haar sta...."

Hehehehe We zullen zien hoe sterk hun relatie is dus, bij Karin en haar man leek het ook weer goed te komen....

  vrijdag 3 november 2000 @ 11:53:56 #13
909 Num
Núm dus!
pi_439534
Farid is niet iemand waar je ruzie mee moet krijgen. Ik hoop dan ook dat Hieke zich inhoud en dat dat hele gedoe onzin is. Ik hoop dat ze haar verstand gebruikt. Zij is tenslotte degene die het altijd over 'de regeltjes' heeft.
Vreem gaan gebeurt veel, je hoort het vaak. Maar ik hoop dat ze begrijpt dat ze nu 24uur per dag in de gaten wordt gehouden. Als zij vreemd gaat dan weet heel Nederland dat. En als iemand haar dan tegen komt dan denkt die persoon: 'O dat is die vrouw uit big brother die haar man en kindje heeft laten stikken.' Ik denk niet dat zij daar op zit te wachten.

Hieke zet hem op, en blijf van die Fewdie af!
Nog even dit: Hieke is niet de enige die schuldig zou zijn als dit waar is. Fewdie mag ook wel eens oppasen.

pi_439549
Hieke (en Fewdi sowieso) zijn wat mij betreft ontzettend door het ijs gezakt. Eerst leek Hieke me nog wel okee (wishfull thinking), maar de laatste tijd laat ze wel erg haar ware aard zien....En idd kwam in de uitzending het ge-aai erg in beeld!! Ik vrees dat Hieke niet gematst zal worden door VOO.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_439550
Hieke heeft een relatie, Ferdi niet, dus Hieke is degene die op moet passen.
Maar ik heb toch sterk de indruk dat het allemaal meevalt, meer Karin en Maurice-achtig dan Bart en Sabine-achtig...
Ze hebben gewoon lekker allebei een knuffel-maatje.
En Annet en Dees zijn gewoon jaloers, en dat kan ik me wel voorstellen.
Gaan ze toch lekker naar huis?
pi_439571
Sja, Dees is zeker wel jaloers. Maar ik blijf stiekem hopen dat zij en Robin ook nog een keer samen wat doen. Want er is nog steeds iets tussen hun!
Georgie en Kim... daar kunnen we volgens mij lang op wachten!
Enne Ferdi en Hieke... daaaagg... waarom moet ik erbij nadenken wat haar vriend ervan vindt! Ze is oud genoeg en ze zoekt het maar uit! Laat haar maar lekker rotzooien.. vinden we allemaal leuk om te zien!
  vrijdag 3 november 2000 @ 12:14:19 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_439595
quote:
Op 03 november 2000 12:01 schreef acinom het volgende:
Hieke heeft een relatie, Ferdi niet, dus Hieke is degene die op moet passen.
Maar ik heb toch sterk de indruk dat het allemaal meevalt, meer Karin en Maurice-achtig dan Bart en Sabine-achtig...
Ze hebben gewoon lekker allebei een knuffel-maatje.
En Annet en Dees zijn gewoon jaloers, en dat kan ik me wel voorstellen.
Gaan ze toch lekker naar huis?
Helemaal mee eens.

En mag ik dan een beetje jaloers zijn op Ferdi?

pi_439737
quote:
Op 03 november 2000 12:01 schreef acinom het volgende:Maar ik heb toch sterk de indruk dat het allemaal meevalt, meer Karin en Maurice-achtig dan Bart en Sabine-achtig...
Karin heeft Maurice gepijpt.... wat valt volgens jou mee vallend en wat is volgens jou ver gaan?

Een SM-Slaaf scene tussen die twee?

P&P sex?

Geitje erbij?

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 03-11-2000 13:20]

  vrijdag 3 november 2000 @ 13:30:53 #19
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_439778
quote:
Op 03 november 2000 13:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Karin heeft Maurice gepijpt.... wat valt volgens jou mee vallend en wat is volgens jou ver gaan?

Een SM-Slaaf scene tussen die twee?

P&P sex?

Geitje erbij?


pi_439822
Volgens mij is er nooit enig bewijs geleverd dat Karin echt hem gepijpt zou hebben. Als ik het mis heb graag toelichting!!
quote:
Op 03 november 2000 13:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Karin heeft Maurice gepijpt.... wat valt volgens jou mee vallend en wat is volgens jou ver gaan?

Een SM-Slaaf scene tussen die twee?

P&P sex?

Geitje erbij?


pi_439888
quote:
Op 03 november 2000 13:44 schreef Bigfoot72 het volgende:
Volgens mij is er nooit enig bewijs geleverd dat Karin echt hem gepijpt zou hebben. Als ik het mis heb graag toelichting!!
Kijk dat is nou BB
VOO "koos" ervoor (nadat Karin diverse malen in de DBK was geweest) om die beelden van Karin en Maurice niet uit te zenden . Daardoor lieten de streams s' avonds en 's nachts nimmer beelden van Karin en Maurice zien die zich bijna altijd afzonderden.

Het zal mij benieuwen wat VOO met Hieke en Ferdi doet.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_439897
quote:
Op 03 november 2000 13:59 schreef Xamira het volgende:
Kijk dat is nou BB
VOO "koos" ervoor (nadat Karin diverse malen in de DBK was geweest) om die beelden van Karin en Maurice niet uit te zenden . Daardoor lieten de streams s' avonds en 's nachts nimmer beelden van Karin en Maurice zien die zich bijna altijd afzonderden.

Het zal mij benieuwen wat VOO met Hieke en Ferdi doet.


Veronica laat alles zien, mits je een Mr. Zap hebt....
pi_440146
En die Mr Zap heb ik, en ik heb wel Dees en Robin al druk zien aaien/strelen onder het dekbed van Robin, en hun ademhaling sneller horen gaan, maar van Hieke en ferdi heb ik nog niets spannends gezien.
En dat van dat pijpen van Karin was echt alleen een broodje aap verhaal, niemand heeft dat bevestigd vorig jaar, medebewoners niet, maar streamverslaggevers ook niet...
  vrijdag 3 november 2000 @ 15:15:28 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_440208
quote:
Op 03 november 2000 15:02 schreef acinom het volgende:
En die Mr Zap heb ik, en ik heb wel Dees en Robin al druk zien aaien/strelen onder het dekbed van Robin, en hun ademhaling sneller horen gaan, maar van Hieke en ferdi heb ik nog niets spannends gezien.
En dat van dat pijpen van Karin was echt alleen een broodje aap verhaal, niemand heeft dat bevestigd vorig jaar, medebewoners niet, maar streamverslaggevers ook niet...
OMDAT niemand in de gelegenheid was alle streams te checken, behalve de redactie. En dus waart dat spook voor eeuwig door de catacomben van media-land, op zoek naar rust. En die rust wordt hem pas gegund als de beelden worden vrijgegeven.

Die hele niet-bestaande affaire rondom de pijp-scène geeft maar weer eens aan met wat voor hypocriete gereformeerde mentaliteit we moeten leven in Nederland: alle gordijnen open maar als er echt iets gebeurt moet alles toch weer in 't donker gebeuren. Zelfs de BB-redactie hier is bang mensen voor het hoofd te stoten. Vergelijk het hier maar eens met de beelden die je zo nu en dan uit het buitenland krijgt van BB: daar gebeurt veel meer, en ook de regie heeft veel meer lef.

Wie naakt wil zijn, moet zich naakt tonen.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_440227
quote:
Op 03 november 2000 15:02 schreef acinom het volgende:
En die Mr Zap heb ik, en ik heb wel Dees en Robin al druk zien aaien/strelen onder het dekbed van Robin, en hun ademhaling sneller horen gaan, maar van Hieke en ferdi heb ik nog niets spannends gezien.
Ja, ze willen waarschijnlijk de 'primeur' voor zichzelf bewaren...
Shit, moet ik tòch nog naar de uitzending kijken
(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')