abonnement Unibet Coolblue
pi_154148560
Zowaar vandaag de gjallarhorn gekregen uit de nightfall, werd godverdomme tijd ook!

Nu voortaan alles kunnen cheesen :)
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_154149293
Gaat weer lekker met psn :')
pi_154149362
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 03:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Een beetje goed? :W. Het is een grote loterij.. Gisteren een pot waar wij met 5-1 wonnen, toen nogmaals tegen dezelfde groep, dik verloren met 0-5, terwijl er niets veranderd is aan onze speelstijl..

Anyway, op naar volgend weekend!
Misschien moet je dan juist je speelstijl aanpassen :P

Als ik met mijn eigen groep ben worden we nooit echt met 5-1 ingemaakt, we kijken gewoon naar hun uitrusting en perks, passen onze gear daar op aan. Als we worden ingemaakt is het meestal 5/3 of iets dergelijks. En als je op normale tijden speelt kom je de hardcore-spelers ook niet echt tegen wat ook wel helpt.

Gisteren met 2 verschillende groepen gespeeld, 1 groep was bagger helaas, moest steeds alles uit de kast halen om het een beetje gelijk te trekken, de andere groep was meer ervaren, daarmee had ik de Lighthouse gehaald.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:01 schreef VMSDKR het volgende:
Er zal vandaag wel iets gebeuren omdat het Bungie Day is.
Tot nu toe is alleen bekendgemaakt dat je een embleem krijgt als je vandaag was ingelogd.
pi_154149761
Nah, daar moet je allemaal shit voor doen.

That feel wanneer je dat allemaal al gedaan hebt.
pi_154150479
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 18:36 schreef Koenani het volgende:
Zowaar vandaag de gjallarhorn gekregen uit de nightfall, werd godverdomme tijd ook!

Nu voortaan alles kunnen cheesen :)
Cheesen? Hoezo?
pi_154150941
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:49 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Cheesen? Hoezo?
Gjallarhorn solves everything
pi_154151943
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:01 schreef VMSDKR het volgende:
Er zal vandaag wel iets gebeuren omdat het Bungie Day is.
MOMENTS OF TRIUMPH
Before the impending launch of The Taken King, your quest is to become one of the true legends from the first year of Destiny. It may well be that you have already achieved the necessary triumphs. If not, there is still time to burn your legacy into the stars. This opportunity will only come once in the history of our shared adventure - and time will run out!



Shit, moet nog;

+ 10 gouden kistjes
+ Bane verslaan op Hard
+ Atheon verslaan op Hard
+ Prison of Elders - Level 35.
pi_154153901
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:49 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Cheesen? Hoezo?
Gewoon overal Gjallarhorn rockets op vuren misschien? :P
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_154154952
Heb ik eindelijk me gjallarhorn kan ik niet spelen omdat PSN down is :(
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_154156979
Whoop! Weer geen hunter jas van Crota, maar wel de Zwarte Hamer! Beng!
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:54:48 #286
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154157003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:38 schreef Odaiba het volgende:

[..]

MOMENTS OF TRIUMPH
Before the impending launch of The Taken King, your quest is to become one of the true legends from the first year of Destiny. It may well be that you have already achieved the necessary triumphs. If not, there is still time to burn your legacy into the stars. This opportunity will only come once in the history of our shared adventure - and time will run out!

[ afbeelding ]

Shit, moet nog;

+ 10 gouden kistjes
+ Bane verslaan op Hard
+ Atheon verslaan op Hard
+ Prison of Elders - Level 35.
Wat is deze?
pi_154157071
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 22:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat is deze?
Je krijgt zomaar een emblem(!) als je het volgende haalt voor The Taken King uitkomt:

Apprentice of Light - A character reached the maximum level
Light of the Garden - Defeated the dark heart of the Black Garden
Light in the Dark - Prevented the summoning of Crota's Soul
Light of the Reef - Captured Skolas in the Vex Citadel
Bane of Skolas - Defeated Prison of Elders on Hard Difficulty
Bane of Atheon - Defeated Atheon on Hard Difficulty
Bane of Crota - Defeated Crota on Hard Difficulty
Public Servant - Completed 50 Public Events
Crucible Gladiator - Won 100 Crucible Matches
Chest Hunter - Found all Golden Chests
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:58:22 #288
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154157099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 22:57 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Je krijgt zomaar een emblem(!) als je het volgende haalt voor The Taken King uitkomt:

Apprentice of Light - A character reached the maximum level
Light of the Garden - Defeated the dark heart of the Black Garden
Light in the Dark - Prevented the summoning of Crota's Soul
Light of the Reef - Captured Skolas in the Vex Citadel
Bane of Skolas - Defeated Prison of Elders on Hard Difficulty
Bane of Atheon - Defeated Atheon on Hard Difficulty
Bane of Crota - Defeated Crota on Hard Difficulty
Public Servant - Completed 50 Public Events
Crucible Gladiator - Won 100 Crucible Matches
Chest Hunter - Found all Golden Chests
Heb alles behalve die chests ;(

moet er nog 6 zie ik net
pi_154162401
Ik nog 4 op Mars en 1 op Venus. Kun je niet ergens zien welke gold chest je al hebt? Dat maakt t zoeken n stuk makkelijkerder
pi_154162848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 04:03 schreef wiebel535 het volgende:
Ik nog 4 op Mars en 1 op Venus. Kun je niet ergens zien welke gold chest je al hebt? Dat maakt t zoeken n stuk makkelijkerder
Nee, maar met een guide heb je ze zo toch?

Ai, moet nog twee chests zelf zie ik. En Skolas.
pi_154164151
Heb the Dark Below destijds niet gekocht. House of Wolves wel. Ik twijfel een beetje of ik hem nu moet halen nu hij goedkoper is. Heb hem sowieso nodig voor Taken King :X
pi_154164281
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 04:03 schreef wiebel535 het volgende:
Ik nog 4 op Mars en 1 op Venus. Kun je niet ergens zien welke gold chest je al hebt? Dat maakt t zoeken n stuk makkelijkerder
Er zijn guides voor, maar niet specifiek welke je al hebt ;(. Mijn lijstje is al helemaal compleet (heb ook echt maar met 1 Titan de chests gepakt, voor de rest loonde het niet de moeite). Volgens mij heb ik nog wel in mijn hoofd zitten waar de locaties ongeveer zijn :D
pi_154165112
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Er zijn guides voor, maar niet specifiek welke je al hebt ;(. Mijn lijstje is al helemaal compleet (heb ook echt maar met 1 Titan de chests gepakt, voor de rest loonde het niet de moeite). Volgens mij heb ik nog wel in mijn hoofd zitten waar de locaties ongeveer zijn :D
Even een filmpje kijken idd. Had snel door welke ik nog miste. Alleen Skolas nog
pi_154165183
Destiny op z'n best: in eerste instantie boeit het niemand om alle gouden chests te zoeken en nu weten we niet hoe snel we ze moeten vinden om een embleempje te krijgen.

Een beetje hetzelfde als de Weekly 3x blijven doen terwijl je al 500+ strange coins hebt. :D
pi_154165650
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:12 schreef HetAntwoord het volgende:
Destiny op z'n best: in eerste instantie boeit het niemand om alle gouden chests te zoeken en nu weten we niet hoe snel we ze moeten vinden om een embleempje te krijgen.

Een beetje hetzelfde als de Weekly 3x blijven doen terwijl je al 500+ strange coins hebt. :D
Hahaha idd. :D

Maar de weekly is maar 10m deze keer. En je blijft hopen op een flubberhoorn
pi_154165846
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:37 schreef Reintji het volgende:

[..]

Hahaha idd. :D

Maar de weekly is maar 10m deze keer. En je blijft hopen op een flubberhoorn
Ja ik deed de weekly ook nog steeds heel trouw totdat iemand me wist te vertellen dat je gegarandeerd 2 blauwe engrams krijgt, plus de strange coins. Voor mij heeft dat echt geen nut meer, doe het alleen nog als iemand vraagt om te helpen.
pi_154170267
Vanavond even het 1 en ander halen.
pi_154172425
Die emblem krijg je op 15 september pas, wanneer iedereen hem dus tegelijk opdoet waardoor het niet de moeite waard is :')
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_154176670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:39 schreef Koenani het volgende:
Die emblem krijg je op 15 september pas, wanneer iedereen hem dus tegelijk opdoet waardoor het niet de moeite waard is :')
Dat slaat idd ook nergens op.

Ik moet btw Skolas nog en 2 kistjes zag ik.
pi_154177041
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond even het 1 en ander halen.
Present, nog 1 x nightfall en een zooi Petra bounties. Heb al twee keys voor PoE en evt nog een keer met een half gare hunter Nightfall
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')