abonnement Unibet Coolblue
pi_153834965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Een andere cultuur, sorry maar daar moet ik smakelijk om lachen. Net zo'n doodgooier als niet iedereen rouwt hetzelfde. Mja... :O
Andere cultuur my arse.
Heel andere westerse capiltalistische cultuur?

Zelfde BS cultuur als je mij vraagt.
Andere taal - dat is 't gewoon.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153835008
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik hou me wel bij het heden, bedankt voor de suggestie.
Sometimes people should themselves use the advice they give others.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153835084
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja dat rouwen blijft een gebed zonder einde. Rouwen doet iedereen anders alleen al die slachtoffers niet: meteen na het verlies van je kind, familielid voor de camera gaan staan met gespeelde emotie zonder een enkele traan en zelfs even lachen voor de cams echt gaan draaien. Als één of twee personen zo reageren okee maar zo reageren ze allemaal welke valse vlag cq. hoax dan ook.

Epic toont jullie nog veel meer gaten in dit verhaal maar dit wordt allemaal weggehoond zoals 'dat is cultuur'. Ga er eens dieper op in en kom met een stevige verklaring [...]
Kan je beter die MSM bangerds laten huilen over nep slachtoffers en nabestanden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:35:30 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153835848
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja dat rouwen blijft een gebed zonder einde. Rouwen doet iedereen anders alleen al die slachtoffers niet: meteen na het verlies van je kind, familielid voor de camera gaan staan met gespeelde emotie zonder een enkele traan en zelfs even lachen voor de cams echt gaan draaien. Als één of twee personen zo reageren okee maar zo reageren ze allemaal welke valse vlag cq. hoax dan ook.

Epic toont jullie nog veel meer gaten in dit verhaal maar dit wordt allemaal weggehoond zoals 'dat is cultuur'. Ga er eens dieper op in en kom met een stevige verklaring [...]
Cultuur ja, of wou je zeggen dat die van ons en de VS hetzelfde is?

Eh ik ga zo diep als ik kan er over in..

Zullen we even diep gaan, komt ie!
Het betreft hier een schietpartij in de VS, om even stil te staan bij schietpartijen in de VS.
dit is even wat statestiekjes over schietpartijen zo'n beetje een half jaar na deze!
http://www.volkskrant.nl/(...)scholen-vs~a3670088/

74 stuks 1,37 schietpartijen per schoolweek.dit zijn schietpartijen op school, dan heb ik het nog niet eens over andere gerelateerde schietpartijen!
De reden waarom deze er hoog bovenuit springt is natuurlijk de leeftijd van de slachtoffers en het grote aantal.

De dader zelf, als we even naar zijn stutus kijken, is het een loner. hij kreeg thuis veel les van zijn moeder zelf (home-school)
Hij kreeg antidepresiva toegekend maar heeft deze niet lang gebruikt ( er is een vermoeden dat hij schizofreen was)
Iemand die in zichzelf gekeerd was en amper iets met internet deed geen facebook of iets in die geest, wel een aantal e-mails.
Maar verder was het bekend dat hij niet bepaald veel vrienden had.
Dat maakt in mijn ogen toch wel wat duidelijk, als er niet echt een motief is kan je hier toch best wat mee.
zie hier voor meer informatie
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wit-Adam-Lanza.dhtml

Nou komt het gedeelte wat ik zo vaak hoor, over de mensen die omgekomen zijn en de famillie, nou heb ik dit al eens eerder aangekaart maar goed we gooien het nog even in de herhaling.

De meeste slachtoffers stierven ter plekke, maar twee kinderen overleden later in het ziekenhuis. De omgekomen kinderen, twaalf meisjes en acht jongetjes, waren allemaal zes tot zeven jaar oud. De volwassenen die in de school omkwamen, waren vrouwelijke personeelsleden: de directrice, de schoolpsychologe, twee leerkrachten en twee klassenassistenten.
De moeder van Adma en Adam zelf.

Het totaal komt op 28 personen.

Nou zie ik het stukje van epicbeardman en wat Izzy en Tingo elke keer aanhalen en dat betreft maar een klein aantal van de betrokkenen, wat hun vinden daar is wat vreemds aan!
Hoezo vreemd nou er wonen er een aantal pas net sommige reacties zijn erg vreemd., prima!
Mag je best vinden, maar zijn die reacties wel zo vreemd?

Ik zal even vragen heeft ieamand hier een dochter of een famillie lid verloren door een schietpartij?
Nee?
Ik heb het al meerdere keren gevraagd en niemand heeft tot dus ver hier een reactie op gegeven dus dan ga ik er maar van uit!

Hoe weet je hoe iemand moet reageren, nou de meeste herkennen dus de reactie van mensen van TV ( althans niemand heeft het direct zo meegemaakt dus gaan we opzoek naar andere manieren)
Film en of TV
hier een voorbeeld filmpje ( is misschien een game) maar zo vind men, moet je reageren.
Niet anders, zo... de hele dag door ook tijdens een interview, het is niet mogelijk dat een mens anders kan reageren dan zo!!
De reden is zo word het namelijk op TV laten zien, in films series en zoals het geval hierboven een video game!

Klopt dat wel? Nee natuurlijk niet..
Iedereen hier heeft wel iemand verloren waar hij/zij veel om gaf, en reageerden jullie allemaal zo de volgende dag?
Nee, niet iedereen iedereen heeft zijn eigen manier om verlies te verwerken, de een jankt de ander is stil anderen trekken zich terug en sommige proberen zichzelf op te peppen met humor, er zijn zoveel verschillende manieren waarop je verlies kan uiten, of proberen te begrijpen, sommige barsten pas weken later in janken uit als het pas echt door dringt dat ze iemand verloren zijn.

Dan het volgende er zijn een aantal mensen in de jaren er voor verhuist naar de plek, Nou moet ik zeggen ik ben 2 maand geleden verhuist vanuit mijn plekje in de stad naar een huisje buitenaf..
Om 2 reden 1 het was dichter bij school voor de dreumes en 2 wat meer rust dan in het centrum van de stad.
Hoeveel famillies betreft dit nu in de jaren er voor? 5 a 6? nou waarom zou je NIET mogen verhuizen?
Sommige woonden in de stad anderen ergens anders, who gives a fuck!
Mensen verhuizen zoveel?

Dan even photoshop hun kinderen, nou mijn schoonpapa is fotograaf zijn dochter knoeit ook de hele dag met camera's ik kan je verzekeren dat weinig famillie foto's die hier hangen niet even onder handen zijn genomen, Dus Epic Beardman wie doet dat nou??? NOU IK!

Dan de tijden, vooral de foutjes er in, heeft iedereen hier een atoom klok??
Nee?
mooi kunnen we dat ook over boord gooien, simpel idee pak alles wat je in huis hebt aan klokken en kijk even of ze allemaal gelijk staan!
Ik betwijfel heel erg of dit het geval is!
Plus weet iedereen wat die om gisteravond 7 uur exact deed?
Nou dan!!!

En dan de oefeningen nog even, we hebben het over de VS waarbij sinds 9/11 veel veranderd is, ik kan het weten heb voor een amerikaans bedrijf gewerkt en daarbij was 1x in de 2 maand wel een oefening, de barndweer bij iedereen hier in de buurt oefend geregeld soms met of zonder politie, ook die oefenen wel eens appart, dus appart dat het gelijk valt?
Tja nee niet echt, als er maar 1 van alle soort hulpverleners er 1 houd word er al op gewezen.

Zo kan ik nog wel even verder gaan!
Maar ik ga eten koken, de mazzel!! :W
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 25 juni 2015 @ 19:46:29 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153837984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Cultuur ja, of wou je zeggen dat die van ons en de VS hetzelfde is?

[...]

Zo kan ik nog wel even verder gaan!
Maar ik ga eten koken, de mazzel!! :W
Sodeju, respect hoor. Echt, wat een lap tekst :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153839364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

lang verhaal
Nou heb het even gelezen, maar je hebt zelf ook wel door dat je nu echt alles aan het relativeren bent hé? precies waar de media op hoopt.
Dat photoshop stukje is echt lachwekkend hoor, dat je oom oid het ook gebruikt blabla, dus ik moet het niet vreemd vinden dat de ouders hun kinderen op foto's lopen te bewerken(dan bedoel ik een kind op een foto bijplaatsen, geen tekst photoshop)? nee, jij relativeert dat weer.
En je hebt ook nog bij een Amerikaans bedrijf gewerkt, was je toevallig ook niet aanwezig die dag? je frustratie is te lezen uit de tekst, waarom ben je zo boos?

En welk "stukje" haal ik telkens aan? ik heb de afgelopen pagina's meerdere punten aangehaald wat ik zelf vreemd vond, nergens is daar normaal op gereageerd, alleen maar weg gemompeld onder het motto "cultuur verschil"

Afgelopen pagina's heb ik het nooit over het rouwen van de ouders gehad, behalve dat ze in de dagen dat iemand normaliter rouwt na het verlies van 1 of 2 kinderen en niet bezig is met het opstarten van hun projectjes en bedrijfjes.

Ik hoop dat je je eigen verhaal eens even terug leest, want je gaat toch niet geloven dat ook maar iemand uitgaat van jouw "ervaringen" en "conclusies" en alles wat je probeert te relativeren.

Je probeert nu het hele Sandy Hook verhaal te coveren in 1 post met links naar het AD en een raar youtube filmpje van een of ander spel? sorry hoor, maar je post slaat volledig de plank mis en dit is niet persoonlijk bedoeld. Het klinkt juist nu alsof je overal maar vanuit gaat wat je voorgeschoteld wordt door de media, of is dit ook zo?

Eet smakelijk
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_153839805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo kan ik nog wel even verder gaan!

Daar heb ik geen twijfel over...en waarschijnlijk ga je dat ook doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153839909
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar heb ik geen twijfel over...en waarschijnlijk ga je dat ook doen.
Hai sneer. :W
pi_153840282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nou heb het even gelezen, maar je hebt zelf ook wel door dat je nu echt alles aan het relativeren bent hé? precies waar de media op hoopt.
Dat photoshop stukje is echt lachwekkend hoor, dat je oom oid het ook gebruikt blabla, dus ik moet het niet vreemd vinden dat de ouders hun kinderen op foto's lopen te bewerken(dan bedoel ik een kind op een foto bijplaatsen, geen tekst photoshop)? nee, jij relativeert dat weer.

DING DING DING

Wat een geluk dat die niet bij de autoriteiten werkt

Stel je het volgende voor : Man vermoord zijn eigen vrouw . De politie start een onderzoek . Na verloop van tijd komen de volgende feiten boven tafel:

- Er is een levenverzekering gesloten van 200.000 euro twee weken voor haar dood
- Men komt er achter dat hun relatie al een lange tijd niet goed was
- Dag na haar door houdt de verdachte een groot feest en nodigt alle buren uit.
- Voor een nieuwe weduwnaar is hij wel opvallend vrolijk
- Er zijn ooggetuigen die verklaren dat de buurman om half 4 snachts met zware vuilniszakken aan het sjouwen was . Hier zijn opnames van gemaakt met een mob tel

Voor de autoriteiten is al deze indirecte bewijs voldoende om hem nr 1 verdachte te maken. Echter niet voor de ''sceptici'' die alles willen rationaliseren .

Want voor elke punt van bewijs is wel een ''logische'' verklaring voor te vinden

Dat hun relatie niet goed liep bewijst niks. Want iedere relatie heeft zijn pieken en dalen . En toevallig zaten ze in dat moment in een dal maar betekend niet dat die haar uit de weg wilde ruimen

Beelden van de mob tel zijn slecht maar ook al lijkt het erop dat die snachts met die zakken aan het sjouwen was betekend niet dat de ledematen van zijn vrouw erin zaten . Bewijs mij maar dat het idd ledenmate waren en niet gewoon afval

Dat die opvallend vrolijk was zegt natuurlijk weinig. Want iedereen rouwt op zijn eigen manier . Zie hier het model van verliesverwerking :

The stages, popularly known by the acronym DABDA, include:[2]

Denial — One of the first reactions is denial, wherein the survivor imagines a false, preferable reality.
Anger — When the individual recognizes that denial cannot continue, it becomes frustrated, especially at proximate individuals. Certain psychological responses of a person undergoing this phase would be: "Why me? It's not fair!"; "How can this happen to me?"; '"Who is to blame?"; "Why would God let this happen?".
Bargaining — The third stage involves the hope that the individual can avoid a cause of grief. Usually, the negotiation for an extended life is made with a higher power in exchange for a reformed lifestyle. Other times, they will use anything valuable against another human agency to extend or prolong the life. People facing less serious trauma can bargain or seek compromise.
Depression — "I'm so sad, why bother with anything?"; "I'm going to die soon so what's the point?"; "I miss my loved one, why go on?"
During the fourth stage, the individual becomes saddened by the certainty of death. In this state, the individual may become silent, refuse visitors and spend much of the time mournful and sullen.
Acceptance — "It's going to be okay."; "I can't fight it, I may as well prepare for it."
In this last stage, individuals embrace mortality or inevitable future, or that of a loved one, or other tragic event. People dying may precede the survivors in this state, which typically comes with a calm, retrospective view for the individual, and a stable condition of emotions.

Dat wat wijst op afwijkend gedrag kan logisch verklaar worden dmv van deze model . Want iedereen verwerkt het op zijn eigen manier

maw elke stuk ''bewijs'' is weerlegd dmv logic and reason . Dus nogmaals welke fucking bewijs heb je nou echt you coco conspiracy nut

Zo kan je wel bezig blijven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_153840456
ik dacht dat bovenstaande post was van mcguyver ;x misspost

Misschien eens tijd om dit te kijken voor debunkers hier:


[ Bericht 27% gewijzigd door epicbeardman op 25-06-2015 21:28:44 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_153840613
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 21:06 schreef epicbeardman het volgende:
Je verwacht dat ik dat ga lezen? allemaal off topic gebrabbel :S
Net zoals de post er voor met je favoriete game spelletje en AD artikel, kunnen we het aub over Sandy Hook hebben?

Ik weet dat jullie graag vingertjes wijzen naar "coco conspiracy nutjes" maar ik probeer ook alleen maar duidelijkheid te krijgen, jouw posts staan vol nonsense en gaan niet eens over Sandy Hook maar over je eigen "ervaringen" en google copy pasta's.
Begin je nu ook echt weer over het verwerken? heb je deze post gekopieerd uit een ander topic ofzo want het is echt totaal niet relevant.

Je slaat weer compleet de plank mis. :*

Misschien eens tijd om dit te kijken;
Je bent nu één van je medestanders aan het schofferen in plaats van Theguyver.
pi_153840634
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:13 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Je bent nu één van je medestanders aan het schofferen in plaats van Theguyver. [ afbeelding ]
Ja had ik dus na een edit pas door, ik dacht al wat is dit totaal weer non relevant aan mijn reactie, dit was omdat ik wel gequote werd uit mijn bericht naar theguyver toe, verwachte niet dat iemand anders daar op reageerde.
Plus het stroomt binnen aan PM's van fanboys.

Het had wel goed een post van mcguyver kunnen wezen qua lengte, nu ik de context lees omdat het van Ali_boo is klopt het wel wat Ali_boo hierboven post heeft. Relativeren doe je snel.

Sorry voor mij enthousiasme waardoor ik niet eens meer leest wie op mij reageert :* zal niet meer gebeuren.

[ Bericht 6% gewijzigd door epicbeardman op 25-06-2015 21:24:32 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_153841016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja had ik dus na een edit pas door, ik dacht al wat is dit totaal weer non relevant aan mijn reactie, dit was omdat ik wel gequote werd uit mijn bericht naar theguyver toe, verwachte niet dat iemand anders daar op reageerde.
Plus het stroomt binnen aan PM's van fanboys.

Het had wel goed een post van mcguyver kunnen wezen qua lengte, nu ik de context lees omdat het van Ali_boo is klopt het wel wat Ali_boo hierboven post heeft. Relativeren doe je snel.

Sorry voor mij enthousiasme waardoor ik niet eens meer leest wie op mij reageert :* zal niet meer gebeuren.
Oh dear. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153841046
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Hai sneer. :W
Jaja Miss Schrapnel. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 juni 2015 @ 21:34:35 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153841120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:06 schreef epicbeardman het volgende:
ik dacht dat bovenstaande post was van mcguyver ;x misspost

Misschien eens tijd om dit te kijken voor debunkers hier:

Het word tijd dat ik maar eens mijn schotse kilt aan trek ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:10:51 #216
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_153842069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Daar ga ik nu nog niet eens op reageren, want dan wordt er weer een zin outofcontext geripped en daar op gereageerd.

Kijk wat jij misschien niet weet is dat toevallig, alle ouders van de overleden kinderen geen vaste Newtown inwoners zijn geweest, allemaal in 2009/2010 er komen te wonen, in mijn ogen kunnen die daar best zijn geplaatst, voor een reden ;) het grappige is dat ik 2 jaar geleden hier ook al een post over had gemaakt dat de meeste ouders die er zijn komen te wonen hun huizen voor "0,00$" hebben gekocht, en dit gaat over villa's (google street)

Wil je voorbeelden?
Mr. Wheeler and Mrs. F. Lobis-Wheeler, move to Newtown recently, in April, 2012

Family Hockley
Originally from the US state of Rhode Island, Nicole lived in Eastleigh, Hampshire, with her husband Ian for 18 years until the family moved to Connecticut in January 2011.


Family Bacon "Charlotte Bacon" Having lived across the country, the Bacons settled several years ago in Sandy Hook, where Joel Bacon worked as a scientist and his wife was a stay-at-home mother, said Hagen, 52, of Minneapolis.

Family Gay "Josephine "Joey" Gay Josephine and her family moved to Conn. four years ago.

En zo ze allemaal voor 2/4 jaartjes in Sandy Hook woonden, zijn ze ook allemaal weer weg!
Michele and Bob Gay have re-created Joey’s room in their new home in a Boston suburb.

En dan nog niet te spreken over dit soort dingen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The list goes on and on, ook kan je dus zien aan die datums die ik hierboven post van huizen wanneer de families in de huizen zijn gaan wonen. :)
Het is een groot project dames en heren, is het nu nog echt niet duidelijk. (shit heb ik toch weer gereageerd)
Maar wat heeft dit bijv nu te maken met jouw observatie dat de school er verpauperd uitzag? Mijn punt is dat jij allerlei verbanden suggereert, maar deze niet uitlegt. Daar vraag ik dus naar. Want volgens mij is het zo dat zodra je die verbanden probeert te leggen je op een absurd en waanzinnig complot uitkomt.

Je beweert zelf al dat als het een complot is geweest, vele schakels met voorbedachte rade zijn uitgevoerd en het een groot project moet zijn geweest waar jaren voorbereiding aan voorafging. Er is kortom over nagedacht, men heeft niet zomaar wat gedaan: er is m.a.w. rationeel gehandeld. Dan moet het ook mogelijk zijn die gedachtegang te reproduceren.

Kun jij op rationele wijze met de gegevens die jij hebt verzameld in grote lijnen het complotscenario schetsen? Een vervolgvraag voor als je dat complotscenario hebt uitgelijnd is: welke alternatieven had de Kwade Genius ter beschikking? Wat zouden overwegingen geweest kunnen zijn om voor A te kiezen ipv B? Als het complot zo doorwrocht is als jij suggereert, dan is daar over nagedacht, gewikt en gewogen, en kunnen wij dat ook doen om te kijken of het complot dat jij suggereert maar niet over wil uitweiden werkelijk wel zo plausibel is, of dat de Kwade Genius die jij voor ogen hebt een James Bond-achtige schurk is die absurde samenzweringen bekokstooft.
pi_153842822
Precies wat Terecht zegt! Dat bedoel ik ook, maar ik ben niet zo eloquent. :@
pi_153843879
Tis duidelijk voor de meeste mensen dat er veel verkeerd is met de MSM verhalen.

Maar er is ook heel veel misleidende info van de 'complot' theorieen.
Ik denk niet dat er waren mensen vermoord.Ik denk dat die Adam Lanza heeft nooit bestaan.
Ik denk dat de school was derelict en was gebruikt als 'n soort movie-set/drill.

Ik denk wel dat 't is iets te maken met gun control en de manipulatie van publiek meningen enz.

De eerste 20 seconden zegt heel veel - imo.

Sen. Feinstein and Sandy Hook parent fake weep before Senate


En hier wat commentaar van amerikanen over gun control laws:

'They showed a full auto AR15 in that footage. Witch Feinstein said those were legal to buy today. I call bullshit. You have to jump through 1000 hoops and have about 10 grand(10,000 US dollars) to have full automatic. These fucking beaurocrats just keep rolling out the lies and the sheep just keep eating them. Wake up people.'

'LOL 1:00 thats a full automatic, they aren't legal anywhere in this country. What bullshit.'

'The video depicting a person using a rifle on full-automatic fire is deceiving. Almost no gun owners are allowed this type of weapon.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 juni 2015 @ 23:22:10 #219
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_153844417
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:06 schreef Tingo het volgende:
Tis duidelijk voor de meeste mensen dat er veel verkeerd is met de MSM verhalen.

Maar er is ook heel veel misleidende info van de 'complot' theorieen.
Ik denk niet dat er waren mensen vermoord.Ik denk dat die Adam Lanza heeft nooit bestaan.
Ik denk dat de school was derelict en was gebruikt als 'n soort movie-set/drill.

Ik denk wel dat 't is iets te maken met gun control en de manipulatie van publiek meningen enz.

De eerste 20 seconden zegt heel veel - imo.

Sen. Feinstein and Sandy Hook parent fake weep before Senate


En hier wat commentaar van amerikanen over gun control laws:

'They showed a full auto AR15 in that footage. Witch Feinstein said those were legal to buy today. I call bullshit. You have to jump through 1000 hoops and have about 10 grand(10,000 US dollars) to have full automatic. These fucking beaurocrats just keep rolling out the lies and the sheep just keep eating them. Wake up people.'

'LOL 1:00 thats a full automatic, they aren't legal anywhere in this country. What bullshit.'

'The video depicting a person using a rifle on full-automatic fire is deceiving. Almost no gun owners are allowed this type of weapon.'
En weer geen tranen..
Dat is waarschijnlijk het cultuurverschil tussen amerikanen en niet-amerikanen..
Het uitdrogen van het traan-zakje door overmatig Diet-coke consumptie, bij Amerikanen..
Huig
pi_153844669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Maar wat heeft dit bijv nu te maken met jouw observatie dat de school er verpauperd uitzag? Mijn punt is dat jij allerlei verbanden suggereert, maar deze niet uitlegt. Daar vraag ik dus naar. Want volgens mij is het zo dat zodra je die verbanden probeert te leggen je op een absurd en waanzinnig complot uitkomt.
Dat de school er verpauperd uitziet versterkt mijn beeld dat de school lang niet actief is geweest, waar ook weinig informatie over te vinden is, die school paste totaal niet in het elite-plaatje van Newtown,CT. De nieuwe school daar in tegen van 60miljoen is wat anders, dat past bij CT.

De ouders die nu volledig bezig zijn met projecten(fundraisers)etc hebben nooit gedacht, we gaan eens paar duizend aan de school doneren zodat het er allemaal wat beter uitziet? Want niemand kan ontkennen dat de school er erg triest uitzag voor een basisschool anno 2012.

Zelf is het ook moeilijk te geloven voor mij dat er niks heeft afgespeeld op die dag qua slachtoffers en dergelijken, neemt niet weg dat er veel verborgen wordt gehouden door Amerikaanse Instanties die daar behoefte bij hebben.

Punt wat ik probeer te maken en over te laten komen is dat het geheelplaatje gewoon weg niet klopt wat ons in de media wordt voorgespiegeld, ik kan moeilijk hier een theorie gaan neergooien over hoe zich dat allemaal heeft afgespeeld, dat snappen jullie ook wel en anders ben ik ook wel heel makkelijk prooi voor wat out-of-context oneliners.

Mijn interesses zijn gewoon gewekt dankzij de inconsistenties in het verhaal wat bijna expres gedaan lijkt te zijn (de hele call log is een puzzle bv).
In de staat CT zijn er meerdere laws passed voor het geheimhouden van informatie, ook hebben ze FOIA hearings illegaal in CT proberen te maken. (Hier nog een artikel over deny access death certificates)
Zie onderstaand filmpje! (deze kwestie is voor amerikanen ook nr 1 reason dat ze het niet vertrouwen)

De ouders zijn in 2013 in meer staten geweest dan Taylor Swift in 5jaar is geweest met haar concerten, om politieke agendas te pushen of wel hun bedrijf zoals AvielleFoundation te promoten.

En om deze post maar toch dan af te sluiten met wat jullie allemaal zo graag willen horen, een complottheorie van epicbeardman himself! (oeps sorry, heb het geprobeerd maar vindt het zelf nog te onduidelijk om te zeggen of er nou echt kinderen zijn omgekomen die dag of niet, we hebben geen bewijs, nee ik hoef geen dode kinderen te zien, maar waar is onze dode adam lanza? die wil ik nog wel eens op de grond zien liggen. In de foto's die ze hebben vrijgegeven is geen enkel kogel gat te vinden. Op de dashcams zijn er amper kinderen te zien die uit de school worden geëvacueerd.

Nu wil ik al weer andere informatie geven zoals hoe het mogelijk is dat Adam Lanza een Kill-to-wounded ratio van 26:1 heeft, hij heeft natuurlijk zo'n goede aim waar specialops members van kunnen dromen.

Achja ik hou maar hier op, want het enige is wat jullie horen is een complot theorie om daarna te oordelen of iemand een conspiracy gekkie is, zonder dat ik bewijs heb dat er iemand is doodgeschoten in die school komt dat denk ik niet helaas, het waren ook allemaal close caskets op de begrafenis dus daar hadden we ook weinig aan (ja ze zijn allemaal natuurlijk in het hoofd geraakt :z 100% hs ratio ook nog eens)

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 25-06-2015 23:39:59 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_153845190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

En weer geen tranen..
Dat is waarschijnlijk het cultuurverschil tussen amerikanen en niet-amerikanen..
Het uitdrogen van het traan-zakje door overmatig Diet-coke consumptie, bij Amerikanen..
Ja - en elke kans op TV met 'n enorme foto van de 'loved one' te komen vinden ze leuk....
(voor dramatic purposes only)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 juni 2015 @ 23:55:24 #222
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_153845443
en voor hard cash..

moagu we ff overgeevuh
Huig
pi_153845692
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:55 schreef Orwell het volgende:
en voor hard cash..

moagu we ff overgeevuh
Kan 't erger zijn? :)
(Waarschijnlijk - en er zijn nog mensen die gaan 't geloven...waar komt de punt waar 't niet meer te ontkennen is?) Ah well,' time for bed' said Zeberdee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 juni 2015 @ 00:05:25 #224
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
  vrijdag 26 juni 2015 @ 02:10:19 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153847723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja had ik dus na een edit pas door, ik dacht al wat is dit totaal weer non relevant aan mijn reactie, dit was omdat ik wel gequote werd uit mijn bericht naar theguyver toe, verwachte niet dat iemand anders daar op reageerde.
Plus het stroomt binnen aan PM's van fanboys.

Het had wel goed een post van mcguyver kunnen wezen qua lengte, nu ik de context lees omdat het van Ali_boo is klopt het wel wat Ali_boo hierboven post heeft. Relativeren doe je snel.

Sorry voor mij enthousiasme waardoor ik niet eens meer leest wie op mij reageert :* zal niet meer gebeuren.
Badass en kan alles met paperclip en zakmes voor elkaar krijgen!

Badass het bio armor en kan met 1 goed gemikt schot de aarde opblazen.


Mij heb je er niet mee, maar zal ik maar een nieuw account aanmaken om deze naams verwarring uit de wereld te helpen?

En het gaat nog steeds over emoties..

Dus mensen wie heeft er nu iemand ( famillie lid broertje zusje vader moeder etc) zeer plots( schietpartij ziekte noem maar op) verloren en hoe reageerde je?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')