apart topicje is vaak handiger, makkelijker terug te vinden voor anderen ook weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:33 schreef Bart het volgende:
Is er een algemeen 'ik zoek een ...'-topic of zo waarin je kunt zeggen wat je zoekt en waarin users en shops dan goede producten kunnen aanraden? Of is een apart topic openen beter?
Ga ze morgen even proberen te spreken wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:42 schreef eddepetfokt het volgende:
Pandawill reageert niet in hun webcare topic. Zijn ze gestopt?
heb je al iets gehoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ga ze morgen even proberen te spreken wat er aan de hand is.
Nope, lijkt erop alsof ze weer gewisseld zijn van contactpersoon (wat daar elke paar maanden gebeurt) wat ze dan niet laten weten. Hopelijk op korte termijn weet ik weer wie dit is.quote:
Inmiddels wel, degene die dat deed is weer weg. Het is redelijk gebruikelijk in China dat iemand opeens weg is zonder zijn werk fatsoenlijk over te dragen. Ze gaan nu bij TD weer een nieuwe medewerker aanwijzen dus ik verwacht binnenkort weer een nieuwequote:Op maandag 16 mei 2016 10:36 schreef eddepetfokt het volgende:
Enig idee waarom TD niet meer reageert in hun webcare ropic?
Meld je ff onder vermelding van het merk/type/afmeting in het centrale topic: Topicreeks: Chinese Webshops .quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef vrouwtje het volgende:
Vraagje: ik ben op zoek naar een hoesje voor een tablet. Maar kan het type hoes dat ik zoek zo snel niet vinden op de meest gangbare sites.
Wellicht zit er hier op fok! wel iemand die met me mee wil zoeken. Weet alleen niet in welk topic ik het beste de vraag kan stellen...
Nu al weken niet gereageerd, maar ze spannen wel aanbiedingen. Dat is Oké?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Inmiddels wel, degene die dat deed is weer weg. Het is redelijk gebruikelijk in China dat iemand opeens weg is zonder zijn werk fatsoenlijk over te dragen. Ze gaan nu bij TD weer een nieuwe medewerker aanwijzen dus ik verwacht binnenkort weer een nieuwe
Dat is niet oké, en ik ben ook bezig om weer duidelijk uit te leggen aan de nieuwe persoon hoe alles werkt. Geloof me, Chinezen uitleggen wat webcare is en hoe dat werkt op een forum is niet het meest makkelijkequote:Op dinsdag 12 juli 2016 07:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nu al weken niet gereageerd, maar ze spannen wel aanbiedingen. Dat is Oké?
Das prima, vroeg me alleen af of je het op je radar hadquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is niet oké, en ik ben ook bezig om weer duidelijk uit te leggen aan de nieuwe persoon hoe alles werkt. Geloof me, Chinezen uitleggen wat webcare is en hoe dat werkt op een forum is niet het meest makkelijke
Gesloten? Hoe kom je daar bij .quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:54 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Waarom is de Banggood webcare topic gesloten
quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:54 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Waarom is de Banggood webcare topic gesloten
Dealextreme is hier niet meer actief zo te zien of wel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 23:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gesloten? Hoe kom je daar bij .
Opent automatisch als nieuwe sticky, die moet ik handmatig even op open zetten
Nee, die hebben alle webcare een tijd geleden geheel stilgelegd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Dealextreme is hier niet meer actief zo te zien of wel?
Ja, een zending van 68 euro. Grotendeels prut en de twee duurste dingen zaten er niet bij. 128GB micro sd kaart en een camera tripod. Ze claimen het verzonden te hebben en dat het bij de post danwel douane verdwenen is.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, die hebben alle webcare een tijd geleden geheel stilgelegd.
Dat is wel een beetje het risico van chine shoppen, ze hadden ook kunnen zeggen het is jou probleem je krijgt niks.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, een zending van 68 euro. Grotendeels prut en de twee duurste dingen zaten er niet bij. 128GB micro sd kaart en een camera tripod. Ze claimen het verzonden te hebben en dat het bij de post danwel douane verdwenen is.
Nu willen ze me 50% refunden van de niet geleverde items. Ofwel, ik moet 28 euro betalen voor shit die ik niet gekregen heb . En dat loopt al vanaf 1 augustus.
Daarom heb ik ook met Paypal betaald. Dus als het niet rap naar tevredenheid wordt opgelost speel ik het wel via de aankoopbescherming van Paypal.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het risico van chine shoppen, ze hadden ook kunnen zeggen het is jou probleem je krijgt niks.
Nope, had hem (al) aangepast. Bedankt voor het meldenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef mschol het volgende:
CHI / [Gearbest] LED Verlichting SALE
lijkt mij niet dat die bij DX moet staan?
trollen en flamen doe je maar ergens anders.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Kom op, wees een man seg.
Maar 't staat je natuurlijk vrij een 'THEFXR's Smartphone topic' te openen...
Kan er niets meer van maken dat je posts toch wel het minimum aan inzet ontbreekt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
trollen en flamen doe je maar ergens anders.
Het posten van een review draagt bij aan de kwaliteit van het topic, dus mijn vraag is toch relevant geweest.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan er niets meer van maken dat je posts toch wel het minimum aan inzet ontbreekt.
Een review opzoeken is met google binnen 5 seconden gedaan.
Heb diverse posts in het topic verwijderd, waaronder een aantal -stekende- reacties. De nette reacties laat ik dan ook gewoon staan.
Dat heeft niks met tweakers te maken.quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Ik heb er al eens eerder een mailtje aan gewaagd; toen niets gehoord. Maar ik probeer het nogmaals !quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:26 schreef Elvi het volgende:
Het zou tof zijn als Wish ook een webcare-team op Fok zou hebben. Is dat mogelijk?
Ik hoop dat het lukt! Ik heb goede ervaringen met hun klantenservice zowel via de app als via email.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb er al eens eerder een mailtje aan gewaagd; toen niets gehoord. Maar ik probeer het nogmaals !
Nee, ga er nogmaals een mailtje aan wagenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:13 schreef rulerofdeath het volgende:
Heb je ook enig idee wat er met de banggood webcare aan de hand is?
Loont zich dat wel voor Wish? Aantal actieve gebruikers op FOK! is nog maar een scheintje wat het ooit was. Dus ze kunnen hun moeite en tijd, beter besteden op Facebook.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:26 schreef Elvi het volgende:
Het zou tof zijn als Wish ook een webcare-team op Fok zou hebben. Is dat mogelijk?
Ik zou eerder kijken of het ook loont voor FOK! Met bijvoorbeeld speciale acties of direct (nederlands) contact met Wish kun je best nieuwe Fok-users trekken denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Loont zich dat wel voor Wish? Aantal actieve gebruikers op FOK! is nog maar een scheintje wat het ooit was. Dus ze kunnen hun moeite en tijd, beter besteden op Facebook.
en? Al uitsluitsel?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, ga er nogmaals een mailtje aan wagen
Ik heb contact gehad, ik verwacht dat ze binnenkort weer terugkomen maar een termijn durf ik er niet meer aan te hangen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |