Ik zou wel willen zien dat de één een aanbieding bovenop de ander doet, bijvoorbeeld. Ik ben overigens niet van plan om een topic te maken hoor. Dit valt mij nu momenteel op. Alsof ze regels hebben om niet in de topics van de concurrent te kijken (en vooral reageren). Vandaar de vraag.quote:Op zondag 13 september 2015 01:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
ze hebben de vrijheid om te doen wat ze willen. Dus ja, ligt een beetje aan de strekking van het topic maar als je de shops quote bijvoorbeeld zullen ze wel even kijken.
Wat voor topic moet ik eigenlijk aan denken?
Zou zomaar kunnen dat het een beetje met respect / omgangsnormen te maken heeft dat ze hun eigen gedeeltes beheren. Sommige Chinese shops hebben nu ook ideeën voor topics en omdat ik vaak weinig van hun verhaal snap zeg ik meestal 'open maar ,we zien wel of users het leuk vinden'. Dus ben benieuwd waar ze mee komen en als het niks is zakt het toch vanzelf weg.quote:Op zondag 13 september 2015 01:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zou wel willen zien dat de één een aanbieding bovenop de ander doet, bijvoorbeeld. Ik ben overigens niet van plan om een topic te maken hoor. Dit valt mij nu momenteel op. Alsof ze regels hebben om niet in de topics van de concurrent te kijken (en vooral reageren). Vandaar de vraag.
Misschien is het wel een Chinees iets.
Thanks, fixed.quote:Op maandag 14 september 2015 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
De URL naar de Doogee-telefoon in het Tinydealtopic heeft een L teveel bij .html
Hierdoor werkt de URL niet.
Bedankt voor het melden!quote:Op maandag 14 september 2015 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
De URL naar de Doogee-telefoon in het Tinydealtopic heeft een L teveel bij .html
Hierdoor werkt de URL niet.
Zal het even fixen voor je (of laten fixen beter gezegd)quote:Op maandag 14 september 2015 10:36 schreef Tinydeal het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden!
en rene90 bedankt voor het fixen
ps. rene, wanneer krijgen wij ook een automatische link zoals banggood en dealextreme?
Als ik geen reactie krijg van een user zal ik ze persoonlijk contacten En de reden dat ik dat doe is omdat de shops vaak weinig snappen (m.u.v. Tinydeal ) van DM / PM's en hoe adressen moeten worden genoteerd.quote:Op maandag 14 september 2015 11:35 schreef Geralt het volgende:
Hey met al die giveaways en alles he, moet ik zelf die topics bij gaan houden of ik gewonnen heb? Of regelen jullie mods dat en sturen jullie de winnaars een mail/PM/DM voor adresgegevens en dergelijke?
Dat was mijn vraag.
Zeker dus geen zorgen, vandaag is Tinydeal aan de beurt als je nog niet had meegedaanquote:Op maandag 14 september 2015 11:40 schreef Geralt het volgende:
Ok dus in principe is het wenselijk dat ik het zelf een beetje bij hou begrijp ik, maar als dat er bij inschiet dan zorgen jij/jullie ervoor dat de winnaar gecontact wordt?
Dat moet óf donderdag 17 september zijn, of maandag 14 septemberquote:"De actie loopt tot donderdag 14 september 23.59"
Tinydeal heeft je reactie gelezen en het aangepastquote:Op maandag 14 september 2015 11:59 schreef iBenny het volgende:
In de OP van het actietopic van Tinydeal (CHI / [Tinydeal] Giveaway - win een Chinaphone of Xiaomi Mi Bands) staat een verkeerde datum.
[..]
Dat moet óf donderdag 17 september zijn, of maandag 14 september
Je moet wel een beetje geduld hebben natuurlijk, ik heb al benoemd in dat topic van Allbuy dat ze aan het wisselen zijn met persoon daar dus dat dat voor wat vertraging zorgt maar ik het nieuwe contact FOK! zal uitleggen hoe het werkt. Ik snap dat het wat langer duurt, maar geef het wat tijd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:18 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoi modfriends,
Ik ben niet zo onder de indruk van de webcare van eerst BG en nu Allbuy[al had ik van Allbuy niet anders verwacht].
Kunnen jullie die gasten eens wakker porren?
Thanks. Inmiddels uitstekend opgelost.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje geduld hebben natuurlijk, ik heb al benoemd in dat topic van Allbuy dat ze aan het wisselen zijn met persoon daar dus dat dat voor wat vertraging zorgt maar ik het nieuwe contact FOK! zal uitleggen hoe het werkt. Ik snap dat het wat langer duurt, maar geef het wat tijd.
Banggood heeft nu ook een prima webcare met Nederlandse ondersteuning, dus geef de nieuwe van Allbuy ook even de tijd
Voor zover ik weet komt de app ook helemaal niet van FOK! zelf maar is het door iemand anders gemaakt. Dus dan kan je beter de mobiele versie van FOK! gebruiken inderdaadquote:Op zaterdag 26 september 2015 05:28 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik dacht al steeds..wat gaat mijn tab snel leeg....
Toch maar weer over van de app naar de webversie!
[ afbeelding ]
Thanks. China's fine. gr gr.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:01 schreef Kaas- het volgende:
Als ik dit subforum zie staan op de forumgrid denk ik altijd direct in 50Cent-melodie "I take you to the China shop".
Wilde dat alleen even delen.
Nou groetjes.
quote:• Ben je helemaal nieuw met het shoppen in China? Lees dan de openingspost van het Chinese webshoptopic door, hierin staan vrijwel alle antwoorden, en heb je toch nog een vraag kan je dat in het 'Chinashoppen voor dummies' plaatsen.
apart topicje is vaak handiger, makkelijker terug te vinden voor anderen ook weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:33 schreef Bart het volgende:
Is er een algemeen 'ik zoek een ...'-topic of zo waarin je kunt zeggen wat je zoekt en waarin users en shops dan goede producten kunnen aanraden? Of is een apart topic openen beter?
Ga ze morgen even proberen te spreken wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:42 schreef eddepetfokt het volgende:
Pandawill reageert niet in hun webcare topic. Zijn ze gestopt?
heb je al iets gehoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ga ze morgen even proberen te spreken wat er aan de hand is.
Nope, lijkt erop alsof ze weer gewisseld zijn van contactpersoon (wat daar elke paar maanden gebeurt) wat ze dan niet laten weten. Hopelijk op korte termijn weet ik weer wie dit is.quote:
Inmiddels wel, degene die dat deed is weer weg. Het is redelijk gebruikelijk in China dat iemand opeens weg is zonder zijn werk fatsoenlijk over te dragen. Ze gaan nu bij TD weer een nieuwe medewerker aanwijzen dus ik verwacht binnenkort weer een nieuwequote:Op maandag 16 mei 2016 10:36 schreef eddepetfokt het volgende:
Enig idee waarom TD niet meer reageert in hun webcare ropic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |