abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 21:42:22 #251
382129 crew  Donna
pi_154659859
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja miranda is zwanger, net als vee van joe
Dat 'moet' ook beide nog aan bod komen. Ik hou nu al van dit seizoen haha.
pi_154659910
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja miranda is zwanger, net als vee van joe
Echt iedereen is een tweede ronde begonnen. Alleen Chelsea en Farrah niet. Hulde voor die twee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 21:46:06 #253
382129 crew  Donna
pi_154660036
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Echt iedereen is een tweede ronde begonnen. Alleen Chelsea en Farrah niet. Hulde voor die twee.
Ryan van Maci ook nog niet toch? Maar voor de rest idd echt allemaal :D
Oh en Amber heeft tot nu toe alleen Leah.
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 21:47:24 #254
382129 crew  Donna
pi_154660101
Op naar ronde 3! :7
pi_154660107
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:46 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ryan van Maci ook nog niet toch? Maar voor de rest idd echt allemaal :D
Oh ja!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 26 juli 2015 @ 21:48:04 #256
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_154660138
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3 kinderen van Leah ook in de auto als Leah en Jeremy ruzie maken. Ik krijg het er bijna koud van.
En die tweeling rolt ook maar in de zoveelste situatie/relatie. Eerst vader-moeder, toen moeder-stiefvader en vader-stiefmoeder, en nu is moeder al met een ander. En vader fokt ook door. Halfbroertje hier, halfzusje daar :')
Ze zouden allemaal geen kinderen moeten krijgen tot hun 30e. Maar ach dan vallen we weer in herhaling :+
nou, voor zover we kunnen zien zit corey in een stabielere relatie met miranda
is sowieso de enige vrouw waar hij de tweeling aan heeft voorgesteld
ze hebben ook langer gewacht om zwanger te worden in vergelijking met leah die intussen een miskraam en een kind verder is
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 21:48:46 #257
382129 crew  Donna
pi_154660175
Miranda en Corey zit volgens mij wel goed. :Y
pi_154660331
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nou, voor zover we kunnen zien zit corey in een stabielere relatie met miranda
is sowieso de enige vrouw waar hij de tweeling aan heeft voorgesteld
ze hebben ook langer gewacht om zwanger te worden in vergelijking met leah die intussen een miskraam en een kind verder is
Dat wel, maar ze hebben alle tijd en die tweeling gaat ook alle kanten op met een halfzus hier en bij papa weer een halfzus/broer daar.

En die Corey lijkt me onmogelijk om mee samen te wonen. 24 uur per dag één uitdrukking op zijn gezicht en niet in staat om te praten over gevoel. Brrr.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 26 juli 2015 @ 21:55:39 #259
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_154660528
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat wel, maar ze hebben alle tijd en die tweeling gaat ook alle kanten op met een halfzus hier en bij papa weer een halfzus/broer daar.

En die Corey lijkt me onmogelijk om mee samen te wonen. 24 uur per dag één uitdrukking op zijn gezicht en niet in staat om te praten over gevoel. Brrr.
bij corey heb ik de indruk dat die stugge houding vooral ligt aan dat hij erg camerabewust is, net als ryan
al denk ik dat bij de laatste ook drugs een rol spelem
pi_154660855
Ik zie Ryan nog steeds als een jongen met ADD.
Zijn ouders erkennen nu pas dat Macy niet verkeerd is en Ryan vaak zijn afspraken niet nakomt, maar ik weet niet of ze Macy's gevoel bevestigen dat hij nu laks is of altijd al zo is geweest. Dan zouden weten waar het aan ligt. Maar daar komen we niet achter ook, denk ik.
Misschien is Ryan gewoon een nukkige jongen die nog lang niet volwassen is. Graag tegen alles aanschopt.

Miranda lijkt me erg camerabewust, iemand die berekend is. Speelt rustig want de camera draait.
Maar ik wens haar veel succes met Corey. Misschien is ze net zo een halve dooie als hij is, dan missen ze het gebrek aan communicatie niet. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154664012
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is toch best een bekende uitdrukking? :@ Maar fijn dat ik je blij heb kunnen maken :D

[..]

Die moeder zit toch zowat in elke aflevering? Ik bedoel dus niet specifiek een aflevering, gewoon altijd.

[ afbeelding ]

Ik weet niet, ze ziet er nogal simpel uit zeg maar. Net als de moeder van Catelynn trouwens met haar ingevallen drugshoofd :X

En dat overgewicht is wel ernstig inderdaad! Vooral Catelynn, Kailyn valt nog wel mee geloof ik? Maar de ergste is toch wel Gary :r
Aaaahjaaa! (Ik heb een paar seizoenen gemist. Volgens mij ben ik na 2 ofzo afgehaakt en nu haak ik bij 6 weer in.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 22:33:53 #262
382129 crew  Donna
pi_154747200
Corey Simms stopt ermee na seizoen 6. We gaan de baby dus niet zien in TeenMom2 . :'(
pi_154747547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:33 schreef DonnaRush het volgende:
Corey Simms stopt ermee na seizoen 6. We gaan de baby dus niet zien in TeenMom2 . :'(
Gelijk heeft ie. Hooray for privacy.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 15:06:02 #264
382129 crew  Donna
pi_154818033
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie. Hooray for privacy.
Ik snap het ook zeker wel, maar stiekem wel jammer.
pi_154837057
quote:
‘Teen Mom 2′ Stars Jenelle Evans & Nathan Griffith Break Up Days After Jenelle Tries on Wedding Dresses

Unfortunately, but the time they did, it appears that Jenelle and Nathan’s relationship had changed once again!

Just days ago, Jenelle Evans from MTV’s Teen Mom 2 was was seemingly preparing for her wedding, trying on wedding dresses at David Tutera’s famous bridal shop (and letting the paparazzi capture it all, naturally). The mom of two told OK! magazine she couldn’t wait to spend the rest of her life with fiancé Nathan Griffith, and that the couple was planning to get married next summer.

Prepare to be shocked: It appears that there’s trouble in paradise for the engaged um, lovebirds. This morning, Jenelle took to her Twitter to inform her fans that she’s been having nightmares and panic attacks. When asked by a fan if these episodes had anything to do with her hubby-to-be Nathan, Jenelle informed the fan that she and Nathan are no longer living together!

While it doesn’t appear that Jenelle actually purchased a dress yet, let’s hope she keeps any and all receipts. After all, she and Nathan have broken up and gotten back together more times than anyone can even count.

While Jenelle is still following David Tutera and several other wedding-related Twitter accounts, she’s no longer following her “fiance” Nathan. It appears that they have also defriended each other on Facebook.

MTV cameras have been there to capture the whole sad saga of Jenelle and Nathan’s relationship—from when they first met (on a dating app) to their first date (while she was still legally married to Courtland “Cold Sore” Rogers).

MTV filmed the beginning of their relationship last season which led up to the birth of their son, Kaiser, and their engagement this season. It hasn’t all been a bed of roses, however. MTV was also there to capture the fight that almost called the whole wedding off (the first time).

We will have to wait until later in the season to see it, but cameras were rolling when Jenelle had Nathan arrested for domestic violence. (Who else is counting the days until the episode in which Nate is screaming “Jeeeeenellle!!” from the back of the police car?!)

Just days before this latest breakup, Jenelle was telling OK! that her rocky patch with Nathan is in the past.

“I’m really excited to start planning the wedding,” Jenelle told the magazine. “I’m wearing my ring again and happily showing it off still.”

Jenelle claims their one-year-old son, Kaiser, was the driving force that brought them back together.

“We wanted to work things out with our family. And we are back to being best friends like we used to be,” she said.

Jenelle had said that the wedding would most likely be on the beach with a “backyard reception.” What? No Olive Garden?

Jenelle said her mother, Barbara, will be in attendance. Hopefully she can make it through the whole ceremony without referring to Jenelle as her “bitch of a daughta.”

While rumors flew earlier this year that her fiancé was cheating on her, Jenelle claims that is no longer an issue.

“We’ve moved past it. We are completely honest and open with everything having to do with our relationship,” she said.

Stay tuned: The relationship status for these two changes more often than Chelsea Houska’s hair color!
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 10:26:08 #266
382129 crew  Donna
pi_154837147
Haha jemig!

Over haar (haren, kapsel) gesproken. Gisteren de nieuwe aflevering gekeken, maar MTV heeft volgens mij ook moeite met Leah's haar haha. Ze heeft in ieder stukje van de show ander haar. Lastig om dat chronologisch te krijgen.
En dan ook nog van die haarstukken erin soms en dan weer niet. Miranda heeft dat trouwens ook viel mij op.
pi_154838143
de reden waarom jace barbara elke keer 'mom' noemt is dat zij degene is die tot nu toe in zijn leven die rol vervult heeft, HIJ ziet haar zo
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 12:14:54 #268
382129 crew  Donna
pi_154838345
Volgens mij zegt Jace over het algemeen wel Memé of Mommy tegen Barbara, maar komt de verwarring opzetten als Barbara en Jenelle samen zijn en hij Mom tegen Jenelle 'moet' zeggen. Snap ik overigens heel goed.
pi_154838367
Barbara had dat gewoon nooit toe moeten staan. Het is een gecompliceerde situatie. Het is aan de "volwassenen" om hem heen om in ieder geval zo veel mogelijk duidelijkheid te scheppen.

Dus het is aan Barbara om hem iedere keer te corrigeren wanneer hij haar mama noemt. Ik vind het heel misselijk dat ze het toelaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 12:19:00 #270
382129 crew  Donna
pi_154838392
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Barbara had dat gewoon nooit toe moeten staan. Het is een gecompliceerde situatie. Het is aan de "volwassenen" om hem heen om in ieder geval zo veel mogelijk duidelijkheid te scheppen.

Dus het is aan Barbara om hem iedere keer te corrigeren wanneer hij haar mama noemt. Ik vind het heel misselijk dat ze het toelaat.
Ja daar heb je ook gelijk in. Zij had dat (als hij het verkeerd zegt) vanaf het begin moeten corrigeren.
pi_154839330
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Barbara had dat gewoon nooit toe moeten staan. Het is een gecompliceerde situatie. Het is aan de "volwassenen" om hem heen om in ieder geval zo veel mogelijk duidelijkheid te scheppen.

Dus het is aan Barbara om hem iedere keer te corrigeren wanneer hij haar mama noemt. Ik vind het heel misselijk dat ze het toelaat.
Mwah, zij voedt hem jaren op, het is zijn moederfiguur.
Als een kind een stiefvader ineens papa noemt, dan is dat ook geen punt.
Daarbij, Jenelle heeft zich nooit langer dan een uur als moeder naar Jace gedragen, dus tja...

Wij weten ook niet welke gesprekken er zijn geweest. Misschien blijft Barbara het corrigeren en Jace volhouden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154875024
Dat stuk (afl. 4) dat Leah kennelijk die blonde oudste dochter een tik geeft, zonder dat we het zien. Kunnen ze dat soort gehuil en paniek er niet uitknippen? Brrrr.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154875320
Ik denk dat ze daar wel ongegeneerd van smullen bij MTV.

Die walgelijke producerchick ook de hele tijd :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154875571
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ze daar wel ongegeneerd van smullen bij MTV.

Die walgelijke producerchick ook de hele tijd :r
Jammer ook met het oog op later, voor de kinderen zelf :{

Ligt het nou aan mij of wordt Joe ook steeds steviger of was die altijd al flink in het gezicht?
Als ik Vee en Joe aan tafel zie, zijn het net broer en zus qua uiterlijk :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 20:29:54 #275
382129 crew  Donna
pi_154876735
Jo was altijd wel chubby, maar ik schrok er wel van. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')