abonnement Unibet Coolblue
pi_438829
Niemand ?
pi_438840
Jazeker wel. Zal ik het spits maar afbijten: eerste gedachte was bij mij was: klote Ed, was je maar zo helder tijdens Barend en van Dorp! Ed roeleert gewoon weer
Een daad wil ik stellen (zeer populair om daden te stellen tegenwoordig, al verwisselt Bianca daden nog wel eens met inhoudloze betogen): als Robin eruit moet donderdag ga ik voorgoed uitloggen bij BB
eh Beau.....ben je daar nog?
pi_438842
quote:
Op 02 november 2000 23:49 schreef Cartman1 het volgende:
Niemand ?
Ook niet over Edje ?
Of over Georgie zijn egoistische reactie toen hij besefte dat hij niet genomineerd was ?
pi_438843
Best een aardige uitzending, Beau moest er even inkomen maar toen ging het wel. Aardige uitspraken van Ed ook, en die 2 andere lui bij Ester op de bank hadden niet veel in te brengen. Wat is die Jensen met zijn top 5 toch een l*l . En waarom niet gewoon aan het eind dat koffertje gegeven in plaats van dat gezeik met die code . Georgie was leuk op dreef, in plaats van Kim troosten zeer opgelucht opmerken dat ze hem deze week wel mogen. Verder een hoop zaadredenen bij het nomineren, Gerwdy met zijn 'Annet is vegetarisch dus lastig' etc. Kicken die Leidse bal.
Wat zag die zus van Kim er trouwens lekker uit .

[Dit bericht is gewijzigd door zarg_flippo op 02-11-2000 23:57]

zaad.com -- ik weet ook niet waarom.
  donderdag 2 november 2000 @ 23:56:59 #5
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438847
Op het eind was het een beetje een niet zo charmant shot van Annet zoals ze tegen die fles aangevleidt(sp?) lag.

Beau is best scherp .. go Beau.

pi_438848
quote:
Op 02 november 2000 23:54 schreef Cartman1 het volgende:
Of over Georgie zijn egoistische reactie toen hij besefte dat hij niet genomineerd was ?
Nou ja, hum, ik kon me zijn reactie wel voorstellen. Hij is tenslotte tot nu toe in alle rondes genomineerd en nu voor de eerste! keer niet! Mag hij toch wel blij mee zijn. Nee, ik vond dat geen egoïstische reactie!
pi_438849
quote:
Op 02 november 2000 23:53 schreef vinsie het volgende:

Een daad wil ik stellen (zeer populair om daden te stellen tegenwoordig, al verwisselt Bianca daden nog wel eens met inhoudloze betogen): als Robin eruit moet donderdag ga ik voorgoed uitloggen bij BB


Met alle respect :
Bye Bye
pi_438851
Desiree stays!!!

pi_438853
Haleluja!

De zus van kim was inderdaad niet te versmaden...

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_438855
foto's !!!!
Voor al uw beesten en partijen ...
pi_438856
Die reactie van georgie was inderdaad super egoistisch, boeiuh als 'mijn kimmie' genomineerd is! ik verstond ook echt dat hij zei 'zal ik maar alvast voor je gaan inpakken?' maar dat viel dus mee...
en dat gelul van hieke over fysieke inspanning sloeg echt nergens op, dat had ed goed gezegd!
lekker belangrijk...
pi_438864
Kunnen we Jensen niet nomineren?

Georgie: wat een eikel! Wat mij betreft mag hij regelrecht het huis uit. Egoistisch manspersoons. Z'n vriendinnetje genomineerd, maar hij blij omdat hij blijven mag. Bah bah bah! Hij heeft meteen weer praatjes.
Ik, fan van Hieke, ben zwaar teleurgesteld. De reden van nomineren sloeg nergens op
Trouwens, de reden waarom Ferdi Annet nomineert is net zo idioot.
Wanneer gaat BB eens duidelijker naar de motivaties vragen?
Bianca krijgt me weer een veel te grote mond, net als in het begin, hysterisch druk.
Bovendien vind ik d'r zogenaamde invoelendheid nep
Esther D. mag samen met Jensen genomineerd worden!

Beau is lief

pi_438875
Als Robin nu maar niet weggestemd wordt, want dan is er dadelijk echt geen bal meer aan. Die gast zegt tenminste rake dingen! robin rulez!!
lekker belangrijk...
pi_438878
Shit ik heb gemist wat Hieke zei over fysieke inspanning; kan iemand dat even herhalen?
Het viel me trouwens op dat Ferdie het gehate "mijn team" niet meer gebruikt, in plaats daarvan heeft hij "overblijvende mensengroep" bedacht. Ook mooi!!
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  vrijdag 3 november 2000 @ 00:08:05 #15
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_438882
Beau's reactie op de echt geweldig prachtig allemachtig leuke stukjes van Jensen wordt ook met de week treffender. Mijn hemel, hebben ze een wurgcontract met die gast of zo? Doorbreekt trouwens wel even de zinderende spanningsboog van zo'n onvervalst televisie-avondje. Euh..
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 3 november 2000 @ 00:09:22 #16
6694 zarg_flippo
Wat doe ik hier?
pi_438886
quote:
Op 03 november 2000 00:06 schreef Shorty18 het volgende:
Als Robin nu maar niet weggestemd wordt, want dan is er dadelijk echt geen bal meer aan. Die gast zegt tenminste rake dingen! robin rulez!!
Ik kan het me echt absoluut niet voorstellen. Mijn voorspelling:
Kim: 2 %
Robin: 15%
Annet: 40%
Koos: 43%

Maar spannend wordt het dus wel
Robin ligt bij de kijkers best goed, denk ik; vergelijkbaar met Georgie wat dat betreft, misschien iets minder populair...
Wat zijn jullie voorspellingen qua uitslag?

zaad.com -- ik weet ook niet waarom.
pi_438887
quote:
Op 03 november 2000 00:07 schreef Pussygnome het volgende:
Shit ik heb gemist wat Hieke zei over fysieke inspanning; kan iemand dat even herhalen?
Het viel me trouwens op dat Ferdie het gehate "mijn team" niet meer gebruikt, in plaats daarvan heeft hij "overblijvende mensengroep" bedacht. Ook mooi!!
Hieke zag het als een kar die je met z'n vijven de berg op moet trekken; en niet iedereen is daar Fysiek even sterk voor
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 00:09:35 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_438888
Hieke reutelde iets over de kar de heuvel op trekken en dat dat moest gebeuren met fysiek sterkere personen. Dus niet met Kim en Desiree. Ja, ik vind het ook onzin, maar zoiets was het.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_438894
Ik wist trouwens niet eens dat er 5 mensen i.p.v. 3 over moeten blijven... 3 is veel leuker!
lekker belangrijk...
pi_438897
Ferdi's reden voor Annet: ze is vegetarisch, is lastig.
En voor Robin: hij stampt teveel bij het opstaan.

Hieruit blijkt hoe ontzettend simpel Ferdi is. NOOIT ergens dieper over nadenken.

pi_438898
[quote

Robin ligt bij de kijkers best goed, denk ik; vergelijkbaar met Georgie wat dat betreft, misschien iets minder populair...
Wat zijn jullie voorspellingen qua uitslag?
[/quote]

Waarom waarom ligt Robin goed? Weg ermee!

Ik vond overigens Ed weer erg OKEE!!!
Ik was erg Ed-moe, maar vanavond... dood en dood zonde dat die man weg is.

pi_438904
Ik vond het opvallend hoe Ed in beeld werd gebracht vanavond ... ik zag iets van respect bij Beau en Voo .. en dat vond ik prima.
pi_438906
Bedankt Cartman en Cynix
Wat een blabla; ze heeft gewoon feilloos de concurentie eruit gepikt.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_438907
quote:
Op 03 november 2000 00:09 schreef zarg_flippo het volgende:
Ik kan het me echt absoluut niet voorstellen. Mijn voorspelling:
Kim: 2 %
Robin: 15%
Annet: 40%
Koos: 43%

Maar spannend wordt het dus wel
Robin ligt bij de kijkers best goed, denk ik; vergelijkbaar met Georgie wat dat betreft, misschien iets minder populair...
Wat zijn jullie voorspellingen qua uitslag?


Robin heeft de dierenliefhebbers sowieso tegen zich na vandaag, vrees ik. En als mensen 'm bot vinden.... Maar ik denk toch dat Annet eruit zal liggen.
lekker belangrijk...
  vrijdag 3 november 2000 @ 00:19:07 #25
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_438911
Ik vind dat er maar wat regie aanwijzingen gegeven moeten worden in het huis. Ze moeten maar een tv neerzetten voor een uurtje en die saaie nederlandse BB bewoners 3 keer dat stukje over BB zwitserland laten zien.

Dat is pas TEEVEE MEN!!! Dat willen we (althans IK) ook zien in ALmere......

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')