abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:17:41 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156119205
Maar even hier, want LIF heeft zo op het oog geen (actieve) SC, en hier is de W van wonen natuurlijk ook wat waard....

Weet iemand welk merk dekbedhoezen geen instopstrook hebben?
Ik kan instopstroken niet uitstaan, en de dekbedhoes die ik wil hebben (flanel O+ ) hebben ze nu (nieuw, nieuw, nieuw!!!) wel bij Ikea (idd, zonder instopstrook O+ ), maar om een of andere absurde reden kan die dekbedhoes niet op 60 graden gewassen worden maar maximaal op 40 graden :{

En ik koop dus echt geen beddengoed dat maar op 40 graden gewassen kan worden, maar een flanellen dekbedhoes is zo O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:19:11 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156119273
quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik kies jou. O+ :* *; ^)
Ik had niet gesolliciteerd :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156119294
Poeh, ik dacht ook direct Ikea..
pi_156119567
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef Leandra het volgende:
Maar even hier, want LIF heeft zo op het oog geen (actieve) SC, en hier is de W van wonen natuurlijk ook wat waard....

Weet iemand welk merk dekbedhoezen geen instopstrook hebben?
Ik kan instopstroken niet uitstaan, en de dekbedhoes die ik wil hebben (flanel O+ ) hebben ze nu (nieuw, nieuw, nieuw!!!) wel bij Ikea (idd, zonder instopstrook O+ ), maar om een of andere absurde reden kan die dekbedhoes niet op 60 graden gewassen worden maar maximaal op 40 graden :{

En ik koop dus echt geen beddengoed dat maar op 40 graden gewassen kan worden, maar een flanellen dekbedhoes is zo O+
Mijn HM overtrekken hebben geen strook. Onderaan zitten drukknoopjes. Ideaal. Weet niet of dat standaard is.
Met een meidenkwartet
pi_156119651
Beddinghouse! ^O^
Ik heb 4 overtrekken van dat merk en ze hebben geen van allen die rare flap (en daarom heb ik ze dus ook). Maten kloppen ook helemaal (dat wil nog al eens raar zijn 240 is 240 maar soms toch net geen 240 terwijl het dekbed dat toch echt wel is }:| ) De kwaliteit van Beddinghouse is overigens verder ook supergoed, krimpt niet, blijft gewoon mooi ook qua kleur en ik was ze toch echt vaak ,hoeft niet gestreken en de stoffen van alle 4 die ik heb zijn serieus superfijn en pillen ook nog eens niet, worden niet ruw, ik zweer er bij.
*gaat aandelen kopen :+ *

O ja, wel wat aan de prijs maar Wehkamp heeft ze met enige regelmaat nog wel eens leuk in de aanbieding ( net nu natuurlijk niet :N )
Waar het stinkt is het warm.
pi_156119861
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee voor het goede doel O+
Tof! Mijn haar wilden ze niet hebben -O-. Mijn niet-blonde kleurtje komt uit een pakje, dat schijnt moeilijk te zijn :+.
pi_156119977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Tof! Mijn haar wilden ze niet hebben -O-. Mijn niet-blonde kleurtje komt uit een pakje, dat schijnt moeilijk te zijn :+.
Klopt.

Hier al 10 jaar puur natuur qua kleur. Heerlijk O+
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:39:14 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156120269
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Beddinghouse! ^O^
Ik heb 4 overtrekken van dat merk en ze hebben geen van allen die rare flap (en daarom heb ik ze dus ook). Maten kloppen ook helemaal (dat wil nog al eens raar zijn 240 is 240 maar soms toch net geen 240 terwijl het dekbed dat toch echt wel is }:| ) De kwaliteit van Beddinghouse is overigens verder ook supergoed, krimpt niet, blijft gewoon mooi ook qua kleur en ik was ze toch echt vaak ,hoeft niet gestreken en de stoffen van alle 4 die ik heb zijn serieus superfijn en pillen ook nog eens niet, worden niet ruw, ik zweer er bij.
*gaat aandelen kopen :+ *

O ja, wel wat aan de prijs maar Wehkamp heeft ze met enige regelmaat nog wel eens leuk in de aanbieding ( net nu natuurlijk niet :N )
Ik was al mooie Beddinghouse hoezen tegengekomen, maar op de sites waar ze die verkopen staat iedere keer dat er wel een instopstrook aan zit "Extra brede dubbele instopstrook" enzo... dat betekent in de meeste gevallen dat de onderkant gewoon een groot open gat is, en dat je dekbed er altijd uit verdwijnt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Mijn HM overtrekken hebben geen strook. Onderaan zitten drukknoopjes. Ideaal. Weet niet of dat standaard is.
HM had ik helemaal niet aan gedacht, die zit qua woondingen niet in m'n systeem :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156121190
Oh, dus je hebt het niet over zo'n halverwege de onderkant extra lange flap, (eerst een stuk dicht genaaid en dan ineens een lange flap)?
Beddinghouse heeft inderdaad geen flappen maar wel een hele open onderkant. Ik had je dus verkeerd begrepen. Sorry.
Nou heb ik beugels aan het uiteinde dus de voetenkant van de matrassen en daar stop ik zo heerlijk muurvast de uiteinden van het dekbed/overtrek in, zelfs Meneer Stinkknol krijgt ondanks zijn nachtelijke oergewoel die heisa daar niet uit los en dat zegt wat. Die man wordt serieus een enorm oermens (en dat met mijn mooie beddengoed :'( ) als hij slaapt, die woelt en vecht al dat moois steeds compleet in de kreukels maar aan het voeteneinde blijf alles mooi zitten, dat dan weer wel, totaal en geheel 80.000 voor christus-oermens- bestendig die beugels :(
Waar het stinkt is het warm.
pi_156121468
Ik zweer juist bij de instopstrook, zelfs mét strook krijgt hij het nog voor elkaar om het dekbed los te trekken :').
pi_156121848
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Chicolade het volgende:
Ik zweer juist bij de instopstrook, zelfs mét strook krijgt hij het nog voor elkaar om het dekbed los te trekken :').
Oh, heb jij er ook zo één? :'(
Ik raad dus beugels aan, een must voor iedere vrouw met mooi beddengoed en een niet te temmen nachtelijk mannelijk woelwater met gebrek aan respect voor dat door ons met zorg uitgekozen mooie beddengoed 8-)
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:08:53 #262
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_156121972
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oh, heb jij er ook zo één? :'(
Ik raad dus beugels aan, een must voor iedere vrouw met mooi beddengoed en een niet te temmen nachtelijk mannelijk woelwater met gebrek aan respect voor dat door ons met zorg uitgekozen mooie beddengoed 8-)
_O- Die omschrijving... En ja, het lukt mij ook..
Share your talent, move the world.
pi_156122161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oh, heb jij er ook zo één? :'(
Ik raad dus beugels aan, een must voor iedere vrouw met mooi beddengoed en een niet te temmen nachtelijk mannelijk woelwater met gebrek aan respect voor dat door ons met zorg uitgekozen mooie beddengoed 8-)
_O-. Maar uhm, beugels? Ik heb gewoon een ouderwets bed met opstaande rand en duw dan de instopstrook half onder het matras. Zou moeten werken, tot meneer het warm krijgt oid en zijn voeten wat lucht wil geven, en dan doelbewust de dekens lostrekt }:|.
pi_156124015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Chicolade het volgende:

[..]

_O-. Maar uhm, beugels? Ik heb gewoon een ouderwets bed met opstaande rand en duw dan de instopstrook half onder het matras. Zou moeten werken, tot meneer het warm krijgt oid en zijn voeten wat lucht wil geven, en dan doelbewust de dekens lostrekt }:|.
Ik moet wel beugels want speciaal bed op maat voor de slechte rug en speciale matras inclusief electrisch verstelbaar en zo en daarom dus beugels (man noemt het "ons preventieve bejaardenbed" P ) Maar die beugels zijn dus retehandig. Daarvoor had ik ook altijd de strijd, man woelde alles los, die woelt zelfs ook nu compleet de kussensloop van zijn kussen en hij krijgt het af en toe voor elkaar een hoek van het megastrakke hoeslaken los te wurmen _O-
Ik weet soms ook niet meer wat ik met die vent aan moet, ik zet hem denk ik maar op MP :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_156124080
Als je hem op marktplaats zet mag ie hier wel in het logeerbed ^O^
pi_156124144
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Puala het volgende:
Als je hem op marktplaats zet mag ie hier wel in het logeerbed ^O^
Hij komt er aan!
*O*

8-)
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 22:02:31 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156125063
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]

Voor een pruik voor een kind met kanker :) O+
^O^ ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:21:02 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156126245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oh, dus je hebt het niet over zo'n halverwege de onderkant extra lange flap, (eerst een stuk dicht genaaid en dan ineens een lange flap)?
Beddinghouse heeft inderdaad geen flappen maar wel een hele open onderkant. Ik had je dus verkeerd begrepen. Sorry.
Nou heb ik beugels aan het uiteinde dus de voetenkant van de matrassen en daar stop ik zo heerlijk muurvast de uiteinden van het dekbed/overtrek in, zelfs Meneer Stinkknol krijgt ondanks zijn nachtelijke oergewoel die heisa daar niet uit los en dat zegt wat. Die man wordt serieus een enorm oermens (en dat met mijn mooie beddengoed :'( ) als hij slaapt, die woelt en vecht al dat moois steeds compleet in de kreukels maar aan het voeteneinde blijf alles mooi zitten, dat dan weer wel, totaal en geheel 80.000 voor christus-oermens- bestendig die beugels :(
Wij hebben geen ombouw, maar ik heb ook echt een hekel aan vaste dekbedden.... als ik in een hotel slaap is dat het eerste wat ik doe als ik in bed lig; de dekbed lostrekken.
Maar goed, met matrassen van 28 cm hoog en geen ombouw ziet het er ook nog eens niet uit als er zo'n flap aanhangt.

Dus nee, ik moet gewoon dekbedhoezen die werkelijk zo groot zijn als de dekbed, en het liefst met een vorm van sluiting (knopen, rits) aan de onderkant, maar dat is zodat ik die bij het wassen dicht kan doen, en geen halve was in de dekbedhoes heb zitten ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156127328
Kan je nog terug naar de oude layout? Die nieuwe vind ik echt vreselijk onoverzichtelijk.
pi_156127355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:38 schreef usernaamvergeten het volgende:
Kan je nog terug naar de oude layout? Die nieuwe vind ik echt vreselijk onoverzichtelijk.
Kan je dat niet bij settings?
pi_156127484
Heb het nog niet kunnen vinden, je kan alleen kiezen tussen die nieuwe layout en text-only. Staat nu op text-only, niet ideaal maar stukken beter dan die nieuwe layout.
pi_156127576
Nou, dekbedovertrekken hebben altijd een eigen wil, gooi je ze er braaf binnenstebuiten in, komen de er weer buitenstebinnen uit, doe je het andersom blijven ze wel zo als je ze er in gepleurt hebt. Raadselachtige dingen zijn het. En ook al zit er geen enkele verloren sok stiekem meer in je wasmachine na een uitgebreide controle, dan nog vind je een sok in een hoekje van je overtrek }:|
Wat dat betreft zijn sokken ook vreemde creaturen, ze verdwijnen spontaan en waar naar toe? Geen flauw idee, je kunt heel je wasmachine open sleutelen (zo ben ik dat weer en nee, ook niet in het vreemde voorwerpen bakje :+ ) maar geen sok te vinden, ook niet in de afvoer, nergens en toch zijn ze foetsie en zit je met halve paren.
Ondertussen krijg je wel weer meer kleerhangers en waar die nou weer vandaan komen? Nou, niet uit de wasmachine, dat is duidelijk.
Af en toe verdenk ik haast vreemde geesten die met me lopen te sollen/trollen als het om sokken en kleerhangers gaat ;( ;( Meestal krijgt meneer Stinkknol de schuld want die wil nog wel eens één sok in de wasmand flikkeren en dat vind ik de volgende dag het tweede exemplaar ergens op zijn werkkamer onder een stoel, de shredder, één van de vele computers dan wel zijn prullenbak of zo) maar ondanks zulke vondsten klopt het getal tot gelijke paren nooit.
In de wasmachine vinden de meest vreemde transacties plaats tussen sokken, dekbedovertrekken, hoeslakens en hun vrienden: de t-shirts die altijd ook binnenstebuiten dan wel buitenstebinnen er uit komen.
Je zou haast een bewakingscamera in je machine plaatsen om er achter te komen wie de schuldige dan wel de onruststoker is }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 15-09-2015 22:52:55 ]
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:42:19 #273
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_156127598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:40 schreef usernaamvergeten het volgende:
Heb het nog niet kunnen vinden, je kan alleen kiezen tussen die nieuwe layout en text-only. Staat nu op text-only, niet ideaal maar stukken beter dan die nieuwe layout.
Ik vind hem wel duidelijk. Ik gebruik Safari.
Share your talent, move the world.
pi_156127708
Maar stinkknol, wat is de moeite om gewoon 40 dezelfde paren sokken te hebben? Heb ik ook. Bevalt perfect!
pi_156127740
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:40 schreef usernaamvergeten het volgende:
Heb het nog niet kunnen vinden, je kan alleen kiezen tussen die nieuwe layout en text-only. Staat nu op text-only, niet ideaal maar stukken beter dan die nieuwe layout.
Moeilijk hé, veranderingen? :+
pi_156127883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef Puala het volgende:
Maar stinkknol, wat is de moeite om gewoon 40 dezelfde paren sokken te hebben? Heb ik ook. Bevalt perfect!
Daarom heeft man ook enkel 80 paar dezelfde, er blijven in elk geval steeds 40 paar over 8-)
Waar het stinkt is het warm.
pi_156127900
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Moeilijk hé, veranderingen? :+
Zeker :P Mijn achtergrond was ook mintgroen, nu veranderd naar lichtgrijs en is al iets beter.
pi_156128048
O, en ik vind de layout helemaal goed (voor FOK! enkel zit ik op Firefox (want die heeft mijn wachtwoord wat ik zelf niet meer heb onthouden) maar voor de rest enkel Chrome en daar is de layout net zo mooi.
Prachtig en duidelijk met die zwarte achtergrond met dat blauw er boven. Nou dat blauw nog een beetje rap hier :P

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 15-09-2015 22:56:27 ]
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:00:18 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156128441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, dekbedovertrekken hebben altijd een eigen wil, gooi je ze er braaf binnenstebuiten in, komen de er weer buitenstebinnen uit, doe je het andersom blijven ze wel zo als je ze er in gepleurt hebt. Raadselachtige dingen zijn het. En ook al zit er geen enkele verloren sok stiekem meer in je wasmachine na een uitgebreide controle, dan nog vind je een sok in een hoekje van je overtrek }:|
Wat dat betreft zijn sokken ook vreemde creaturen, ze verdwijnen spontaan en waar naar toe? Geen flauw idee, je kunt heel je wasmachine open sleutelen (zo ben ik dat weer en nee, ook niet in het vreemde voorwerpen bakje :+ ) maar geen sok te vinden, ook niet in de afvoer, nergens en toch zijn ze foetsie en zit je met halve paren.
Ondertussen krijg je wel weer meer kleerhangers en waar die nou weer vandaan komen? Nou, niet uit de wasmachine, dat is duidelijk.
Af en toe verdenk ik haast vreemde geesten die met me lopen te sollen/trollen als het om sokken en kleerhangers gaat ;( ;( Meestal krijgt meneer Stinkknol de schuld want die wil nog wel eens één sok in de wasmand flikkeren en dat vind ik de volgende dag het tweede exemplaar ergens op zijn werkkamer onder een stoel, de shredder, één van de vele computers dan wel zijn prullenbak of zo) maar ondanks zulke vondsten klopt het getal tot gelijke paren nooit.
In de wasmachine vinden de meest vreemde transacties plaats tussen sokken, dekbedovertrekken, hoeslakens en hun vrienden: de t-shirts die altijd ook binnenstebuiten dan wel buitenstebinnen er uit komen.
Je zou haast een bewakingscamera in je machine plaatsen om er achter te komen wie de schuldige dan wel de onruststoker is }:|
Daarom dekbedhoezen met een sluiting.... gaan ze niet meer binnenstebuiten/buitenstebinnen tijdens het wassen, komt er geen ander wasgoed in terecht.

Sokken ben ik nagenoeg nooit kwijt, maar als ik er een kwijt ben dan zoek ik ook net zo lang tot ik de andere heb... dat scheelt wel.

Overigens; zelfs sokken van de kleuter (ook de enkelsokken in maat 27 niet) komen dus niet in de dekbedhoes terecht.... dat werkt echt, een sluiting.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156128783
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Daarom heeft man ook enkel 80 paar dezelfde, er blijven in elk geval steeds 40 paar over 8-)
^O^ verstandig
pi_156128822
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Zeker :P Mijn achtergrond was ook mintgroen, nu veranderd naar lichtgrijs en is al iets beter.
Mintgroen *ril* ik snap ineens je probleem
pi_156128980
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Puala het volgende:

[..]

^O^ verstandig
Ja, maar dan nog,kloppen de linker- en de rechtersokken dan nog wel? :'(
:P
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 16 september 2015 @ 07:56:57 #283
445754 LadyPayton
And the circus leaves Town
pi_156133349
Goedemorgen.. Misschien lees ik er over heen, maar is er al een nieuwe mod gekozen.. ben wel benieuwd.

En het mysterie van de eenzame sok.. Ik denk niet dat dat tijdens mijn leven nog opgelost wordt
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 12:21:05 #284
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156138052
Er zijn op dit moment nog geen mededeling over wie de nieuwe moderator word hier in K&W. :)

Ik hoop toch spoedig wel uitsluitsel te kunnen geven daarover.
pi_156142888
Wij wachten geduldig af Vonk *)

Leandra, nog even over je dekbedhoezenprobleem: waarom naai je niet aan de open kant gewoon een paar kleine drukknoopjes ? Probleem (hopelijk) opgelost en heb je ook meer keus.
Zou het een optie zijn: ik heb een heel doosje vol met die dingen al doe ik er niks mee dus ik kan je er zo een handje vol van in een envelopje toesturen, ze liggen hier toch maar te liggen.
Waar het stinkt is het warm.
pi_156142943
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 12:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Er zijn op dit moment nog geen mededeling over wie de nieuwe moderator word hier in K&W. :)

Ik hoop toch spoedig wel uitsluitsel te kunnen geven daarover.
Is dat omdat er zo weinig animo voor is of omdat het nog even duurt voordat er een eindkeuze kan worden gemaakt vanwege de vele aanmeldingen?
  woensdag 16 september 2015 @ 15:30:25 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156143016
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij wachten geduldig af Vonk *)

Leandra, nog even over je dekbedhoezenprobleem: waarom naai je niet aan de open kant gewoon een paar kleine drukknoopjes ? Probleem (hopelijk) opgelost en heb je ook meer keus.
Zou het een optie zijn: ik heb een heel doosje vol met die dingen al doe ik er niks mee dus ik kan je er zo een handje vol van in een envelopje toesturen, ze liggen hier toch maar te liggen.
Goed bedoeld, maar ik wil gewoon een dekbedhoes van de juiste maat.... dus 220*240 en that's it.... geen randen of frutsels, ziet er allemaal toch niet uit.

En dan wil ik dus ook een flanellen die op 60 graden gewassen kan worden, want daar ging het om ;)
Ik heb dekbedhoezen zat, maar een flanellen staat zo hoog op m'n verlanglijstje, en ik vind beddengoed op 40 graden wassen gewoon smerig.
Dus vandaar de vraag welk merk dekbedhoezen zonder instopstrook verkoopt, dan zoek ik daar wel of ze een flanellen hoes hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156143625
Ik neem aan dat je al gebeld hebt met een bedden(goed) speciaalzaak? Die kennen alle merken dus die weten het vast.
(en ik heb me net als jij ook al rot lopen googlen, het is toch pestweer :P )
Waar het stinkt is het warm.
pi_156143640
Ik snap al dat gedoe niet zo om beddengoed, sokken enzo. Beetje een geval van waar maak je je druk om :+
pi_156143650
Wat ik wel echt irritant vind qua beddengoed is als je dekbed in de hoes omlaag zakt. Dat is echt zo vervelend met slapen :(
pi_156143681
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Goed bedoeld, maar ik wil gewoon een dekbedhoes van de juiste maat.... dus 220*240 en that's it.... geen randen of frutsels, ziet er allemaal toch niet uit.

En dan wil ik dus ook een flanellen die op 60 graden gewassen kan worden, want daar ging het om ;)
Ik heb dekbedhoezen zat, maar een flanellen staat zo hoog op m'n verlanglijstje, en ik vind beddengoed op 40 graden wassen gewoon smerig.
Dus vandaar de vraag welk merk dekbedhoezen zonder instopstrook verkoopt, dan zoek ik daar wel of ze een flanellen hoes hebben.
Hoe duur is die hoes die maar op 40 graden mag? Want als goedkoop: kopen en gewoon op 60 graden wassen, kijken of het kwaad kan :+. Ik trek me nooit zoveel aan van waslabels.
pi_156143706
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:54 schreef Puala het volgende:
Ik snap al dat gedoe niet zo om beddengoed, sokken enzo. Beetje een geval van waar maak je je druk om :+
Nou, het zijn toch echt wel wereldproblemen hoor :(
Waar het stinkt is het warm.
pi_156143725
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:57 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Nou, het zijn toch echt wel wereldproblemen hoor :(
Krijg je als huisvrouw he, dan is er weinig anders vaak dan het huishouden :P
pi_156143776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:56 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Hoe duur is die hoes die maar op 40 graden mag? Want als goedkoop: kopen en gewoon op 60 graden wassen, kijken of het kwaad kan :+. Ik trek me nooit zoveel aan van waslabels.
Goeie, zoiets zou ik ook proberen, ik gooi ook de witte en de wit met gekleurde streepjes overhemden gezellig bij elkaar in de machine, nog nooit een probleem geweest.
Waar het stinkt is het warm.
pi_156143791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Krijg je als huisvrouw he, dan is er weinig anders vaak dan het huishouden :P
Wil jij je haar nog korter? Duh o|O
Waar het stinkt is het warm.
pi_156143846
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:00 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Wil jij je haar nog korter? Duh o|O
Kom maar O+ Gister overwogen namelijk. En twijfel vandaag nog steeds.
pi_156143869
Kom maar langs, ik knipte Lotje altijd zelf en ik knip hub soms ook :+

(edit: niet doen, dit staat zo leuk! Hoe waren trouwens de reacties irl?)
Waar het stinkt is het warm.
pi_156144497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 19:48 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]
O+
Leasebak ? Niet slecht....
Ik heb ook net een andere station (Opel Astra uit 2009) maar daar moest ik zelf voor dokken :(
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 23:42 schreef Puala het volgende:
Dat euhm, ziet er goed uit :9
Rustig, rustig, cvboer2 had het alleen over de haarkleur, niet over de rest van het plaatje _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:21 schreef cvboer2 het volgende:
Ik ben 34.
Ik ben vorige week ook 34 geworden :Y
  woensdag 16 september 2015 @ 16:33:07 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156144621
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:56 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Hoe duur is die hoes die maar op 40 graden mag? Want als goedkoop: kopen en gewoon op 60 graden wassen, kijken of het kwaad kan :+. Ik trek me nooit zoveel aan van waslabels.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, en desnoods eerst de eenpersoonsversie nemen, die kan ooit op het bed van de jongste, als die geen kleuterdekbedhoezen meer heeft ;)
Hoewel hij zo'n flanellen dekbedhoes in de winter misschien ook wel O+ vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 september 2015 @ 16:34:14 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156144649
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik neem aan dat je al gebeld hebt met een bedden(goed) speciaalzaak? Die kennen alle merken dus die weten het vast.
(en ik heb me net als jij ook al rot lopen googlen, het is toch pestweer :P )
De laatste keer dat ik bij een speciaalzaak vroeg of ze ook beddengoed zonder instopstrook hadden was het antwoord "nee" :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')