abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:31:31 #1
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153498341



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:34:12 #2
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153498415
Did it work? :D



Bovenstaande besteld, voor een aankomend projectje naar aanleiding van deze review :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153498566
Heeft iemand toevallig hier wel eens cat5e kabels van 2m besteld die wel de gewenste snelheid behalen? Van een merk ofzo? :o
pi_153499171
Mijn powerbank is trouwens 7 juni verzonden en vandaag al binnen gekomen, besteld bij bangood.
Als alle pwerbanks via sweden post gaan vind ik het nu wel snel gedaan hoor!
Gegroet!
pi_153499657
Klopt dat SE post gewoon zuigt. Duurt 3x zo lang als normale free shipping..
  zaterdag 13 juni 2015 @ 18:01:50 #6
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153502104
Normaal gesproken vrij ruk, ja. 'k Denk dat de frequentie en capaciteit richting Zweden (want via daar moet het dan via gaan) gering is in vergelijk met free shipping waar het meer of minder de weg van de minste weerstand volgt? 'Waar is nu nog een plekske open? Dan gaat het daarbij!'. Zo krijg je wilde wegen. Maar dat wil dan weer niet zeggen dat ze verder dan hun neus lang is kijken en kan zo'n pakketje dus daarna alweer ergens blijven liggen al wachtende op een volgend plekje dat hem weer een stapje dichter naar jou toe brengt. Tenminste, zo stel ik me dat dan voor.

Doe mij vooralsnog gewoon maar lekker Singapore Post en PostNL. Geen gekke afwijkingen, meestal 11 dagen na eerste status in het systeem. 7 - 21 dagen haalt denk ik 90% van de pakjes wel op die manier.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153503646
Nog even een heads up van het vorige topic:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:20 schreef Iemand91 het volgende:
(De volgende firmware voor de Yi schijnt erg interessant te worden).
Kleine, niet al te subtiele hint :P :



Waarschijnlijk gaat de bitrate ook omhoog, dus koop een beetje rappe geheugenkaart.
pi_153505203
Was er nou ergens een apart coupon voor de blitzwolf monopod?
http://www.banggood.com/B(...)onopod-p-979129.html
Ik meen me zoiets te herinneren, maar weet t niet meer en ook niet meer wbij welke winkel..
pi_153505252
Wat was ook alweer de naam van die ebay seller met betrouwbaar flash geheugen (sd kaarten etc) ?
  zaterdag 13 juni 2015 @ 21:33:58 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153506726
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:30 schreef bluewolve het volgende:
Wat was ook alweer de naam van die ebay seller met betrouwbaar flash geheugen (sd kaarten etc) ?
This one my fliend:

http://www.ebay.com/usr/courtesytrading?_trksid=p2047675.l2559
  zondag 14 juni 2015 @ 19:38:37 #11
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153527550
Ik zat te twijfelen tussen de Xiaomi Yi en de SJCAM SJ5000+, ik ga denk ik voor de SJCAM.

Meer mensen hier die de SJCam hebben gekocht? En hoe is Gearbest met verzenden (aangezien het een product is van meer dan 22 euro ivm belastingen enzo)?
pi_153528121
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen de Xiaomi Yi en de SJCAM SJ5000+, ik ga denk ik voor de SJCAM.

Meer mensen hier die de SJCam hebben gekocht? En hoe is Gearbest met verzenden (aangezien het een product is van meer dan 22 euro ivm belastingen enzo)?
Belastingen? Daar kan een shop eigenlijk niet zo veel aan doen. Gewoon uitgaan van het bedrag inclusief BTW en inklaring. Dan kan het alleen nog maar meevallen wanneer je niet hoeft te betalen :).
  zondag 14 juni 2015 @ 20:01:05 #13
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153528277
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:56 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Belastingen? Daar kan een shop eigenlijk niet zo veel aan doen. Gewoon uitgaan van het bedrag inclusief BTW en inklaring. Dan kan het alleen nog maar meevallen wanneer je niet hoeft te betalen :).
Mja als ik pakketjes krijg via DHL ofzo moet ik standaard extra betalen bij PostNL heb ik dat nog niet meegemaakt :P
Als ik kijk wat dezelfde camera in NL kost kom ik ongeveer op hetzelfde uit, kan ik beter bij Gearbest kopen en hopen dat ze niks merken :P
pi_153530054
http://www.banggood.com/A(...)t-Band-p-981384.html
:')

Ik zit weer eens door de nieuwe producten bij Banggood te bladeren. Ik blijf me erover verbazen dat er iemand is die een totaal nutteloos product bedenkt, dat iemand het ontwerpt en laat produceren, dat er voorraad van is ergens, zonder dat (denk ik) iemand ooit checkt of er uberhaupt wel markt voor is.

China _O_
  zondag 14 juni 2015 @ 20:53:26 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153530258
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153533892
wat zijn elk el weer goede merken voor horloges
Gino ♥
pi_153534041
quote:
Wtf did I just watch? Lol.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153534075
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
wat zijn elk el weer goede merken voor horloges
Hublot, tagheuer, seiko etc.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153534301
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:24 schreef relativity het volgende:

[..]

Hublot, tagheuer, seiko etc.
uit china
Gino ♥
  Boks-Chick zondag 14 juni 2015 @ 22:38:07 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_153534698
hou het gewoon ff gewoon svp ;)
lolwut
  zondag 14 juni 2015 @ 22:38:38 #22
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153534723
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

uit china
Curren en Shark zijn prima chinese merken. Curren wat meer budget, shark wat meer mid-end.

Voor meer fancy horloges moet je even op een reactie van Shiz wachten! :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 14 juni 2015 @ 22:46:04 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153535030
Of je pakt gewoon zijn post uit het reviewtopic :7
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
HORLOGES / WATCHES

Tip 1. Haal geen neppe merkhorloges: het is niet alsof de kwaliteit hetzelfde is als de echte en je kunt er veel gedoe mee krijgen (douane/justitie).

Hebben we dat uit de weg, moet je begrijpen dat de klokjes uit China 'sieraden' zijn. Ze zijn dus voor 'de sier', zoals een armband, alleen hebben ze dan de nuttige functie om de tijd aan te kunnen geven. De nadruk ligt niet bepaald op kwaliteit (geen precisie-uurwerk, geen echt lederen horlogeband, etc), dus kun je daarmee leven en gaat het je om er voor zo'n lage prijs fashionably bij te lopen en de tijd te weten, dan zit je goed! De kwaliteit is in de meeste gevallen te vergelijken met de goedkoopste horloges die je bij een winkel als de Kijkshop haalt. Het is trouwens niet zo dat horloges uit China per definitie kut zijn, sterker nog, je kunt er best jaren plezier van hebben.

Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.

Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').

Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.

Naast de shops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks, kun je door shops zoeken m.b.v. www.chinaprices.us . FocalPrice heeft een aan horloges toegewijde site die www.watchyear.com heet, maar zoals gezegd loont het zeker ook om te kijken op www.ebay.com .
--> GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

Daarnaast zelf nog als tip: JULIUS :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153536114
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef RobertNL het volgende:
Of je pakt gewoon zijn post uit het reviewtopic :7

[..]

--> GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

Daarnaast zelf nog als tip: JULIUS :Y
sorry en thx
Gino ♥
  maandag 15 juni 2015 @ 00:31:24 #25
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153538116
quote:
Jammer dat je CR niet met dat ding in z'n smoel ziet, want volgens vind 'ie het niet zo erg om wat in zijn mond te nemen.
  maandag 15 juni 2015 @ 00:32:31 #26
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153538140
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.banggood.com/A(...)t-Band-p-981384.html
:')

Ik zit weer eens door de nieuwe producten bij Banggood te bladeren. Ik blijf me erover verbazen dat er iemand is die een totaal nutteloos product bedenkt, dat iemand het ontwerpt en laat produceren, dat er voorraad van is ergens, zonder dat (denk ik) iemand ooit checkt of er uberhaupt wel markt voor is.

China _O_
Dit is ook zoiets:
http://www.banggood.com/1(...)hancer-p-981261.html

En dan de before- en after-foto's die erbij staan _O-
Om nog maar niet te spreken van hoe je het moet gebruiken _O- :') _O-
  maandag 15 juni 2015 @ 08:11:07 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153541182
quote:
16s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Voor meer fancy horloges moet je even op een reactie van Shiz wachten! :7
Ja, hier is het Shark wat de klok slaat natuurlijk (pun intended). :D Hier de huidige Shark, naast m'n Nubia Z9. :9

Inderdaad is de post in het reviewtopic ook vandaag de dag nog actueel. :Y Eraan toe te voegen heb ik misschien dat m2coutlet leuk aanbod heeft. Nieuwste newsletter stuurt je af op http://stores.ebay.com.au(...)als.html#CentralArea .
- En de optie B, ook net binnen per mail: http://stores.ebay.co.uk/need2u/Weekly-Deals.html#CentralArea

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 15-06-2015 11:10:57 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153541277
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153541732
Gelijk out of stock :(
Gegroet!
  maandag 15 juni 2015 @ 09:12:38 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153541792
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef Zspirit het volgende:
Gelijk out of stock :(
[ afbeelding ]
Ook niet heel gek natuurlijk :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153541803
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef Zspirit het volgende:
Gelijk out of stock :(
[ afbeelding ]
Gelukkig maar :P
Allwinner + tvbox = :'( :'( decodering van die allwinner chips is ruk.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:43:01 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153542283
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:13 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Gelukkig maar :P
Allwinner + tvbox = :'( :'( decodering van die allwinner chips is ruk.
Van al die boxes is het niet ideaal (helaas). Overigens lijkt die H3 chip wel bedoeld voor dit soort boxjes.

Overigens leek mij die box van dit merk met die Mstar chipet (en recording HDMI) wel leuk :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 15 juni 2015 @ 10:18:03 #33
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_153542816
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, hier is het Shark wat de klok slaat natuurlijk (pun intended). :D Hier de huidige Shark, naast m'n Nubia Z9. :9
[ afbeelding ]
Inderdaad is de post in het reviewtopic ook vandaag de dag nog actueel. :Y Eraan toe te voegen heb ik misschien dat m2coutlet leuk aanbod heeft. Nieuwste newsletter stuurt je af op http://stores.ebay.com.au(...)als.html#CentralArea .
Verkapte *zie mij eens een mooie Chinaphone hebben*-post.

Maar; mooi ding inderdaad. Waarom deze genomen i.p.v. bijv. een OnePlusOne? Is dit een aanrader? Ziet er naar uit dat ik tzt toch een nieuwe aan zal moeten schaffen ivm werk of zo. Maar twijfel nog een beetje m.b.t. phones uit China n.a.v. verhalen m.b.t. build quality (al verschilt dit nogal per merk of per model zelfs) en GPS ontvangst met de mediatek chips.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_153542897
quote:
8s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:18 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Verkapte *zie mij eens een mooie Chinaphone hebben*-post.

Maar; mooi ding inderdaad. Waarom deze genomen i.p.v. bijv. een OnePlusOne? Is dit een aanrader? Ziet er naar uit dat ik tzt toch een nieuwe aan zal moeten schaffen ivm werk of zo. Maar twijfel nog een beetje m.b.t. phones uit China n.a.v. verhalen m.b.t. build quality (al verschilt dit nogal per merk of per model zelfs) en GPS ontvangst met de mediatek chips.

GPS hebben de meeste geen last meer van, dat was toch vooral de vorige (32bits) generatie van MTK. Eerlijk gezegd loopt Mediatek nu toch wel een beetje voor op Qualcomm.

Bouwkwaliteit is heel erg merkgebonden inderdaad. Er zijn merken die daar wat steken bij laat vallen (een buigbare P7000? _O- ) maar merken zoals ZTE (die Nubia van Shiznuts), Huawei zijn gewoon te vergelijken met Samsung, HTC etc.

Maar dan kan je meer info vinden in DIG / [Chinese Smartphones] #50 - Kleine high end toestellen
  maandag 15 juni 2015 @ 10:24:04 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153542934
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:22 schreef Kenzi het volgende:
GPS hebben de meeste geen last meer van, dat was toch vooral de vorige (32bits) generatie van MTK. Eerlijk gezegd loopt Mediatek nu toch wel een beetje voor op Qualcomm
Alleen de GPU :'(! Al gaat daar bij Heilo verandering in komen *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 15 juni 2015 @ 10:29:39 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153543021
quote:
8s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:18 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Verkapte *zie mij eens een mooie Chinaphone hebben*-post.

Maar; mooi ding inderdaad. Waarom deze genomen i.p.v. bijv. een OnePlusOne? Is dit een aanrader? Ziet er naar uit dat ik tzt toch een nieuwe aan zal moeten schaffen ivm werk of zo. Maar twijfel nog een beetje m.b.t. phones uit China n.a.v. verhalen m.b.t. build quality (al verschilt dit nogal per merk of per model zelfs) en GPS ontvangst met de mediatek chips.
:P Wel Chinees, hè. :D
One+One = singleSIM... 5.5" :N
De Nubia Z9 mag dan 5.2" zijn, maar je hebt alleen het metalen frame aan de zijkant vanwege het edge-to-edge display, dus is maar een haar breder dan de Jiayu G4S. Dikte zo'n beetje hetzelfde, alleen gaat 'ie dan dus de lengte in. Net ook ff gespeeld met de IR blaster, m'n tv besturen. :D Dit ding is echt allemachtig prachtig. Maar ja, premium phone, premium prijs. Maar doe mij maar deze i.p.v. een iPhone/Samsung/HTC/Sony/LG! :Y _O_ Features, innovatie en kwaliteitje! Die frame interactive technology (FIT) ook. :7

Maar goed. :P

Had trouwens een zooi van die MiFans binnengekregen! Bij deze tropische temperaturen wel fijn! B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 15 juni 2015 @ 10:30:50 #37
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_153543035
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:22 schreef Kenzi het volgende:

[..]

GPS hebben de meeste geen last meer van, dat was toch vooral de vorige (32bits) generatie van MTK. Eerlijk gezegd loopt Mediatek nu toch wel een beetje voor op Qualcomm.

Bouwkwaliteit is heel erg merkgebonden inderdaad. Er zijn merken die daar wat steken bij laat vallen (een buigbare P7000? _O- ) maar merken zoals ZTE (die Nubia van Shiznuts), Huawei zijn gewoon te vergelijken met Samsung, HTC etc.

Maar dan kan je meer info vinden in DIG / [Chinese Smartphones] #50 - Kleine high end toestellen
Thanks. Gebruik ook navigatie op het ding dus dat moet wel OK werken. Plus, de Nubia ziet er wel fancy uit voor het geld. Zal mij tzt eens in gaan lezen in die topicreeks. Gebruik nu een Samsung met Windows Phone, maar loopt steeds vaker tegen de app gap op helaas. En aangezien er steeds meer zakelijke apps bij lijken te komen die toch IOS of Android verwachten, zal ik als dit zo doorgaat toch met pijn in m'n hart Windows Phone moeten gaan verlaten. :( Een Westerse, overpriced GSM met Android en een crappy launcher die f''ing traag werkt, zit ik niet meer zo op te wachten. Gevalletje been there, done that met een drama HTC. Vandaar nu de Windows Phone wat op vlak van snelheid echt een verademing is t.o.v. de betaalbare Westerse Android phones. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 15 juni 2015 @ 10:32:04 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153543054
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Alleen de GPU :'(! Al gaat daar bij Heilo verandering in komen *O*
Eerst maar weer eens een tabletje erbij halen, toch? c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 15 juni 2015 @ 10:33:27 #39
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153543079
De KCX-017 heeft een opvolger : de KCX-045



LCD :


Verkrijgbaar bij oa. GearBest, eBay en AliExpress

Veel extra functies ben ik nog niet tegengekomen, en de formfactor valt me eigenlijk een beetje tegen, de vorige versie met draadje vond ik makkelijker, zeker icm een anker lader.

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 15-06-2015 10:40:52 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 15 juni 2015 @ 10:54:53 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153543520
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eerst maar weer eens een tabletje erbij halen, toch? c_/
[ afbeelding ]
Nieuwe chipset, erg benieuwd!
Verwerkingstijd is wel erg lang bij dit soort deals helaas, de MiPad van laatst is ook nog niet verzonden :'(

Als je het er over hebt:
quote:
Since the mipad promotion, there are 3000 orders to send one by one. It will be send before this weekend.


[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 15-06-2015 11:00:20 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153544177
Tijd om de Xiaomi familie uit te breiden.. Te beginnen met de USB fan en lamp. :)

[ Bericht 46% gewijzigd door othie op 15-06-2015 12:26:34 ]
pi_153551714
Een tijd geleden waren hier een aantal mensen die keramische keukenmessen besteld hadden. Iemand nog een idee welke dat waren en waar gekocht (mits ze goed bevallen uiteraard)
  maandag 15 juni 2015 @ 16:36:20 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153551810
Uit de OpeningsPost (OP):

Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search .

Mijn persoonlijke aanbeveling? I wouldn't bother. Je hebt vaak bij de ALDI/Lidl en overal anders ook wel nette keramische messen voor weinig...
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:27 schreef othie het volgende:
Tijd om de Xiaomi familie uit te breiden.. Te beginnen met de USB fan en lamp. :)
Hebben ze die touchlamp al ergens? Of bedoel je dat USB LED-dingetje?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153551898
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:36 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OpeningsPost (OP):

Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search .

Mijn persoonlijke aanbeveling? I wouldn't bother. Je hebt vaak bij de ALDI/Lidl en overal anders ook wel nette keramische messen voor weinig...

Ok, thanks. Dan maar eens bij de Aldi langs :-)
pi_153551950
Weer een gimmick, zelf 3 gekocht want leek me wel grappig. Is dus zo'n lampje die je in een lege fles doet waardoor het een soort lamp wordt en kost maar $3,59 dus valt wel mee. Hier te vinden
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 15 juni 2015 @ 17:30:11 #46
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153553064
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:36 schreef shiznuts het volgende:
Hebben ze die touchlamp al ergens? Of bedoel je dat USB LED-dingetje?
Yep! Volgens de page 'in stock'.
BG heeft 'm in preorder staan...
Al wat gezakt tegenover de 79¤ prijzen die je bij de intro zag, maar zelf nu, voor bijna 59 euro vind ik het een boel geld voor een nachtlampje...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153553334
quote:
12s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:30 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Yep! Volgens de page 'in stock'.
BG heeft 'm in preorder staan...
Al wat gezakt tegenover de 79¤ prijzen die je bij de intro zag, maar zelf nu, voor bijna 59 euro vind ik het een boel geld voor een nachtlampje...

Inderdaad, 20 dollar had ik nog wel kunnen begrijpen. Het is nou ook geen licht zoals zo'n Philips ding bijvoorbeeld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 17:54:50 #48
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153553593
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Inderdaad, 20 dollar had ik nog wel kunnen begrijpen. Het is nou ook geen licht zoals zo'n Philips ding bijvoorbeeld.
Die zijn ook gewoon te duur. Als die zakt naar een euro of 35 koop ik er wel 1 denk ik.
Handig voor op de kamer van de kleine.
Zeker met die bluetooth bediening erin
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153553658
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:54 schreef dud0r het volgende:

[..]

Die zijn ook gewoon te duur. Als die zakt naar een euro of 35 koop ik er wel 1 denk ik.
Handig voor op de kamer van de kleine.
Zeker met die bluetooth bediening erin
Bluetooth bediening terwijl die lamp naast je staat, ik zie het nut niet zo, dan loop ik er wel even naar toe of strek ik mijn arm uit O+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 18:21:50 #50
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153554478
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bluetooth bediening terwijl die lamp naast je staat, ik zie het nut niet zo, dan loop ik er wel even naar toe of strek ik mijn arm uit O+
Ik zeg toch handig voor de kamer van de kleine. Hoef ik er niet naar toe te lopen om m aan te zetten of van kleur te veranderen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 15 juni 2015 @ 18:25:01 #51
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153554584
quote:
8s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:21 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik zeg toch handig voor de kamer van de kleine. Hoef ik er niet naar toe te lopen om m aan te zetten of van kleur te veranderen.
Haal dan 5m RGB of 6803 strip, je kleine z'n favo personage in wit plastic, MiLight/6803 controller eraan, rf remote control lijmpistoleer die hele handel in dat 'beeld' en gaan met die banaan. Zit je ver onder die prijs en je scoort dikke daddypunten bij je kleine. Mik er een wifi-controller bij en je kan 't ook vanop je telefoon.

Of 'n MiLight bulb icm een leuk ikea lampje oid...

Nope, die hele YeeLight gaat 't hem voor mij niet worden, vrees ik...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 18:38:46 #52
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153555070
quote:
12s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Haal dan 5m RGB of 6803 strip, je kleine z'n favo personage in wit plastic, MiLight/6803 controller eraan, rf remote control lijmpistoleer die hele handel in dat 'beeld' en gaan met die banaan. Zit je ver onder die prijs en je scoort dikke daddypunten bij je kleine. Mik er een wifi-controller bij en je kan 't ook vanop je telefoon.

Of 'n MiLight bulb icm een leuk ikea lampje oid...

Nope, die hele YeeLight gaat 't hem voor mij niet worden, vrees ik...
Klinkt goed. Zal er eens induiken. Nou heeft de kleine nog geen favoriet karakter aangezien die 12 weken pas is. Maar wel een tof idee. ^O^ *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153556841
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dit is ook zoiets:
http://www.banggood.com/1(...)hancer-p-981261.html

En dan de before- en after-foto's die erbij staan _O-
Om nog maar niet te spreken van hoe je het moet gebruiken _O- :') _O-d
:D
  maandag 15 juni 2015 @ 19:46:03 #54
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_153557656
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 19:27 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

:D
BG heeft inderdaad mooie producten. Zoals ook deze.
http://www.banggood.com/A(...)-Cream-p-971881.html
Ik vraag mij dan af, ondanks dat het er niet expliciet bij staat vermeld; kan je nu wel of niet je anus ermee bleken? Vragen, vragen.. :7 :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 15 juni 2015 @ 19:50:22 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153557848
Zal wel goed zitten joh!
quote:
this came without any problems
XD _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 15 juni 2015 @ 20:02:44 #56
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_153558401
Op zich niet erg als het uit zichzelf komt, als het de boel vervolgens ook maar weer schoonmaakt.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_153559042
Ik kan niet meer inloggen bij BG.. ;( E-mail adres bestaat niet zegt ie :')
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 15 juni 2015 @ 20:59:20 #58
13148 Shogo
Psycho...
pi_153560874
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 20:17 schreef dimmak het volgende:
Ik kan niet meer inloggen bij BG.. ;( E-mail adres bestaat niet zegt ie :')
This is self safe protection my fliend.
  maandag 15 juni 2015 @ 21:58:02 #59
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153563267
Ow, ik heb een nieuw punt gevonden in de china-shopping-verslaving

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link Met inspiratievolle citaten. $4,70
Starbucks, waar blijf je
  maandag 15 juni 2015 @ 22:11:17 #60
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153563821
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 21:58 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ow, ik heb een nieuw punt gevonden in de china-shopping-verslaving

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link Met inspiratievolle citaten. $4,70
Die kennen wij al làààààààng joh :p
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 16 juni 2015 @ 06:12:36 #61
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153573654
quote:
12s.gif Op maandag 15 juni 2015 22:11 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die kennen wij al làààààààng joh :p
echt?
Leef ook echt onder een steen ;)
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:14:05 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153577278
7'' tablet met 3G voor $59.95:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen in de aanbieding voor $59.95

Lijkt op papier voor dat geld wel een redelijk leuk ding:
Processor: Intel RK Atom x3 processor (gloedje nieuw)
Scherm: 7'' 1024x600 (350 nits)
RAM: 1GB
ROM: 8GB
Android: 5.1
3G: Ja, 900/2100 (quadband 2G)
GPS: Ja, + GLONASS
BT: Ja, 4.0 LE
WIFI: B/G/N

Specs van de processor:


Al met al voor dat geld een prima prijs zo op papier :D!

Seller even gesproken; uiterlijk 24 juni verzonden en via ''Dutch post''

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 16-06-2015 11:34:56 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153577436
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:14 schreef RobertNL het volgende:
7'' tablet met 3G voor $59.95:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen in de aanbieding voor $59.95

Lijkt op papier voor dat geld wel een redelijk leuk ding:
Processor: Intel RK Atom x3 processor (gloedje nieuw)
Scherm: 7'' 1024x600 (350 nits)
RAM: 1GB
ROM: 8GB
Android: 5.1
3G: Ja, 900/2100 (quadband 2G)
GPS: Ja, + GLONASS
BT: Ja, 4.0 LE
WIFI: B/G/N

Specs van de processor:
[ afbeelding ]

Al met al voor dat geld een prima prijs zo op papier :D!
Met het risico dat er nog douane / import kosten bij komen, is het dan niet beter om een HP Slate te kopen, die dingen kosten toch ook niks meer.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:33:55 #64
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153577669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:21 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Met het risico dat er nog douane / import kosten bij komen, is het dan niet beter om een HP Slate te kopen, die dingen kosten toch ook niks meer.
Welke slate bedoel je? Als ik de PW even induik zie ze vanaf 100 euro (met veel mindere specs) of al 2x zo duur ;).

Overigens met BTW: $59 / 1.10 = ¤53 + 13 + 10 = ¤76

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 16-06-2015 11:40:32 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153577790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke slate?
Ik die alleen de slate 7 van 100 euro (zonder 3G, Android 4.1 en een RK3066 Soc) of mis ik iets :P.
Deze heeft 3G, GPS, Android 5.1 en een quadcore atom soc, lijkt mij een prima deal.

$59 / 1.10 = ¤53 + 13 + 10 = ¤76
Volgens mij heb ik hem weleens gelinkt toen hij 80 euro was.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:41:24 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153577829
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hem weleens gelinkt toen hij 80 euro was.
Tja, momenteel zie ik ze niet voor 80 euro staan, althans niet met antieke specificaties. Een processor uit 2012 moet je niet meer willen natuurlijk :D

De chipset zorgt dat dit een enorm complete tablet is, alleen de batterij is matig. Overigens zijn er nog heel erg weinig tablets met Android 5.1 uit China (of uberhaupt).
Laatst wat onderzoek gedaan naar HP en zijn tablets (zou er 1 kopen tijdens verjaardag van de store) maar dat trackrecord is vrij matig / slecht, een tablet kopen met 5.1 is van dat wel fijn omdat je dan nu eerst up to date bent.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153577921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, momenteel zie ik ze niet voor 80 euro staan, althans niet met antieke specificaties. Een processor uit 2012 moet je niet meer willen natuurlijk :D
Bedoelde de Stream 8. Die is inmiddels wat ouder ja, maar kan nog wel mee.
Intel Atom Z3735G, 1GB + 32GB
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:49:44 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153578055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Bedoelde de Stream 8. Die is inmiddels wat ouder ja, maar kan nog wel mee.
Intel Atom Z3735G, 1GB + 32GB
Helaas nergens in NL te koop op het moment (of erg slecht verkrijgbaar althans).
Dell venue 8 kan ook (maar Windows ipv Android).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153583831
Tof quadje wel, voor 37,99 met coupon SALE6 bij tmart
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:01:42 #70
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153585103
Het was vandaag Xiaomi-pakjesdag hier :D
's Morgens stond er een meneer aan de deur met wat leek op 'n pizzadoos.
Daar zat dit in :

Kon het niet laten van tóch zo 'n ding te bestellen :)
Wel lekker snel, zo met DHL. Besteld op 10/06 via AliExpress bij Shenzhen Global Technology Co naar aanleiding van 'n tip hier op bij de buren, dat weet ik niet meer :) Was ook nog een meevallertje qua prijs : 44,5 ¤ :s)
Was wel ff kutten om te pairen, met een reinstall van de app is 't gelukt, helaas ben ik daardoor wel een dikke 2 weken 'data' kwijt...

Namiddag dropte de postbode ook nog 3 pakjes in de bus met XPB Powerbanks :
• 4* 5000mAh, besteld bij Allbuy, en ik kan bevestigen dat deze the real deal zijn.
• 1* 10000mAh, besteld bij GearBest, en ook genuine.

Allemaal via SE post :
• allbuy order 1 : besteld op 27/05, heeft er 20 dagen over gedaan
• allbuy order 2 : besteld op 29/05, heeft er 18 dagen over gedaan
• gearbest order : geplaatst op 25/05, heeft er 22 dagen over gedaan
volgens de tracking nog steeds onderweg, btw :D

Valt op zich nog best mee, maar we zijn tegenwoordig misschien té verwend met de snelle China Post en PostNL leveringen.

[ Bericht 6% gewijzigd door dodge_911 op 16-06-2015 16:24:35 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153585211
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef dodge_911 het volgende:
Het was vandaag Xiaomi-pakjesdag hier :D
's Morgens stond er een meneer aan de deur met wat leek op 'n pizzadoos.
Daar zat dit in :
[ afbeelding ]
Kon het niet laten van tóch zo 'n ding te bestellen :)
Wel lekker snel, zo met DHL. Was wel ff kutten om te pairen, met een reinstall van de app is 't gelukt, helaas ben ik daardoor wel een dikke 2 weken 'data' kwijt...

Namiddag dropte de postbode ook nog 3 pakjes in de bus met XPB Powerbanks :
• 4* 5000mAh, besteld bij Allbuy, en ik kan bevestigen dat deze the real deal zijn.
• 1* 10000mAh, besteld bij GearBest, en ook genuine.
De Mi Scale? :)
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:12:29 #72
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153585347
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

De Mi Scale? :)
:Y
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153585392
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:12 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

:Y
Wat was je in totaal kwijt?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:23:41 #74
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153585614
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat was je in totaal kwijt?
44,5 ¤ *)
Post er ff op aangepast :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153585655
hebben de Mi verslaafden dit al gezien? :)

https://www.allbuy.com/detail/113723

  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:26:49 #76
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153585709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef julius123 het volgende:
hebben de Mi verslaafden dit al gezien? :)

https://www.allbuy.com/detail/113723

[ afbeelding ]
Als de mijne versleten is, koop ik 'm wel.
Alleen is mijn huidige een Saddleback Leather, en hun slogan is : accessories that they'll fight over when you're dead :) Dusseeuh, afwachten....... }) })

And they keep on coming....
Check net de brievenbus van de zaak :

4 XPB10000 hoesjes (ik heb er maar meteen genoeg gekocht) van bij Tinydeal

Ziet er wel leuk uit (beter dan de originele hoesjes voor de 16000) :


[ Bericht 14% gewijzigd door dodge_911 op 16-06-2015 16:32:17 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:37:14 #77
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_153585995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef julius123 het volgende:
hebben de Mi verslaafden dit al gezien? :)

https://www.allbuy.com/detail/113723

[ afbeelding ]
Wel een beetje groot voor de enige pas die ik meedraag :7

  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:40:21 #78
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_153586074
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_153586129
quote:
Gewoon voor een paar dollar uit China te halen natuurlijk...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153586723
Ik zoek een goedkope manier om time-lapse opnames te maken. Maw een camera/fototoestel/whatever waarmee je elke X seconden een beeld neemt die je tot een filmpje kan samenvoegen.

resolutie is niet belangrijk.
Een webcam waar je een pc bij nodig hebt is niet praktisch, of het moest met een Raspberry Pi zijn...

Dit soort opnames bedoel ik dus:
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_153586912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:07 schreef crystal_meth het volgende:
Ik zoek een goedkope manier om time-lapse opnames te maken. Maw een camera/fototoestel/whatever waarmee je elke X seconden een beeld neemt die je tot een filmpje kan samenvoegen.

resolutie is niet belangrijk.
Een webcam waar je een pc bij nodig hebt is niet praktisch, of het moest met een Raspberry Pi zijn...

Dit soort opnames bedoel ik dus:
http://www.instructables.(...)aspberry-Pi-and-a-c/
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153587010
Net deze binnen van BG (vorige week in de flashsale)



http://www.banggood.com/C(...)harger-p-968744.html

2X 2.4A ^O^

edit: is zwaar en voelt heel degelijk (62 gram)
pi_153587048
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:21 schreef julius123 het volgende:
Net deze binnen van BG (vorige week in de flashsale)

[ afbeelding ]

http://www.banggood.com/C(...)harger-p-968744.html

2X 2.4A ^O^

edit: is zwaar en voelt heel degelijk (62 gram)
Ik hoop dat je een brandblusser in je auto hebt.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153587152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:21 schreef julius123 het volgende:
Net deze binnen van BG (vorige week in de flashsale)

[ afbeelding ]

http://www.banggood.com/C(...)harger-p-968744.html

2X 2.4A ^O^

edit: is zwaar en voelt heel degelijk (62 gram)
12 naar 5 Volt? Hmmm, 10 diodes in serie?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_153587183
quote:
het overwegen waard, al zou ik een kant-en-klare oplossing verkiezen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:32:52 #86
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153587218
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

het overwegen waard, al zou ik een kant-en-klare oplossing verkiezen...
GoPro timelapsen en voeden met een adapter?
Geen idee of de Chinese actioncams ook goed timelapsen.
Fisheye distortion kan je wel rechttrekken als het moet.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153587444
Extra Kingma batterij en de lens cover zijn binnen voor mn Yi. Nu nog wachten op de camera zelf.. :')
Mn Mi ventilator ding is ook binnen, moet zeggen dat ie niet heel hard gaat, maar dat is niet zo erg (gebruik hem aan mijn bureau).
pi_153587463
Welke site heeft veel aanbod voor auto's? Ik zoek car wrapping foil, maar zoek zo goedkoop mogelijk.
pi_153587641
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Welke site heeft veel aanbod voor auto's? Ik zoek car wrapping foil, maar zoek zo goedkoop mogelijk.
ebay.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153588101
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een brandblusser in je auto hebt.
gebruik hem eerst wel in de werkauto en daar zitten brandblussers in ja :)
dit ding word ook in nl verkocht dus het zal wel meevallen met brandgevaar.
pi_153592512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:13 schreef julius123 het volgende:

[..]

gebruik hem eerst wel in de werkauto en daar zitten brandblussers in ja :)
dit ding word ook in nl verkocht dus het zal wel meevallen met brandgevaar.
Haha. Dat zegt echt helemaal niks.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:37:00 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153592692
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een brandblusser in je auto hebt.
Mwha, ziet er wel goed uit toch? Of zie jij iets dat ik niet zie?
Prijs lijkt mij gewoon prima en de plaatjes hebben het over diverse beveiligingen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:13:17 #93
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_153598442
nadat zo'n beetje alles hier thuis al uit china is.. ( ook me quad en scooter :P )
nu deze maar eens proberen...

http://www.aliexpress.com(...)cle/32370094960.html

:D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:21:35 #94
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153598806
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 23:13 schreef revpolen het volgende:
nadat zo'n beetje alles hier thuis al uit china is.. ( ook me quad en scooter :P )
nu deze maar eens proberen...

http://www.aliexpress.com(...)cle/32370094960.html

:D
En ook nog free shipping _O-
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153599825
Zelf ben ik opzoek naar een daniel wellington alternatief. Op ebay vind je echt alleen de hele hele goedkopen met nepleer Etc..
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:58:18 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153599874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 23:13 schreef revpolen het volgende:
nadat zo'n beetje alles hier thuis al uit china is.. ( ook me quad en scooter :P )
nu deze maar eens proberen...

http://www.aliexpress.com(...)cle/32370094960.html

:D
Wel een sporty vouwfiets. :P
Maar dan liever die oranje Sava M1... http://page.aliexpress.com/ams/3dbPPLyppR.htm


Ook briljant trouwens: :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153600611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 23:58 schreef shiznuts het volgende:

Ook briljant trouwens: :D
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad echt geniaal! Waarom bedenken ze dat hier niet standaard.
  woensdag 17 juni 2015 @ 01:05:34 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153600821
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 00:46 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Dit is inderdaad echt geniaal! Waarom bedenken ze dat hier niet standaard.
Met een standaard hebben ze dat ook al bedacht ja. :P
https://www.kickstarter.c(...)-bike-tools-into-one
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153605627
Bang(goden)good _O_

De Eachine h8 die ik had besteld heeft een defect motortje.
Nu was de eerste oplossing van banggood een nieuw motortje opsturen, op zich prima natuurlijk, maar ik heb niet echt een soldeerbout klaar liggen om het dit te vervangen. Dus sturen ze maar een hele nieuwe op!

^O^
pi_153607933
Eindelijk tijd gehad om eens goed de blitzwolf te testen.
Leuk apparaat laad snel en werkt tot noch toe bij alle apparaten die ik aan sluit.
Echter is een usb poort kapot :(
Straks maar even een ticket aanmaken bij banggood, ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Gegroet!
  woensdag 17 juni 2015 @ 13:08:47 #101
306371 zerokil
psvunited
pi_153608386
Xiaomi 10.000mah powerbank binnen. Had alleen niet zo'n zware robuuste powerbank verwacht. Weet iemand hier een fatsoenlijk hoesje voor? Op AE kan ik geen reviews vinden.

Edit: Post van Dodge
pi_153611589
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:26 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Als de mijne versleten is, koop ik 'm wel.
Alleen is mijn huidige een Saddleback Leather, en hun slogan is : accessories that they'll fight over when you're dead :) Dusseeuh, afwachten....... }) })

And they keep on coming....
Check net de brievenbus van de zaak :
[ afbeelding ]
4 XPB10000 hoesjes (ik heb er maar meteen genoeg gekocht) van bij Tinydeal

Ziet er wel leuk uit (beter dan de originele hoesjes voor de 16000) :
[ afbeelding ]
Worden er zelfs hoesjes nagemaakt met het logo erop? _O-
pi_153612790
Earson 151-a binnen van allbuy. Tracking gaf nog niks aan, maarja. Wordt trouwens in retailverpakking verzonden, voor de mensen die hem als cadeau zouden willen geven.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  woensdag 17 juni 2015 @ 15:41:39 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153612949
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:50 schreef othie het volgende:

[..]

Worden er zelfs hoesjes nagemaakt met het logo erop? _O-
Hoezo?
http://detail.tmall.com/item.htm?id=45516321192 - gewoon officiële xiaomi.tmall.com listing die ze ook aanbieden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153614017
Klantenservice van allbuy is om te huilen :N

Had dus die 10400mah gekregen in plaats van de bestelde 10.000 versie. Telkens 2 werkdagen wachten op een reactie wat neerkomt op 'i'm going to check the warehouse'. WTF ik heb je een foto gestuurd van het pakketje en de 10.4000 powerbank, wat moet je controleren daar?

Uiteindelijk vandaag weer bericht gekregen (4 reacties verder), 'yes but it works right?' :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153614109
10.000 of 10.400 is dat zo erg?

iemand ervaring met een goede Bluetooth headset voor schappelijke prijs ?
pi_153614175
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:28 schreef kovenant het volgende:
10.000 of 10.400 is dat zo erg?
Als ik een 10.000 bestel (ook vanwege kleiner formaat) wil ik ook een 10.000 ontvangen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:36:45 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153614341
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:28 schreef kovenant het volgende:
10.000 of 10.400 is dat zo erg?

iemand ervaring met een goede Bluetooth headset voor schappelijke prijs ?
Headset of koptelefoon? In case of the former, bij verschillende toko's voor 19.99 USD. e.g. http://www.geekbuying.com(...)---Black-346913.html
Headphones... mweh. Van wat ik geprobeerd heb was ik niet echt onder de indruk. Kun je beter een Bluedio i6 receiver clip halen en daar je eigen oordopjes/headphones naar keuze op aansluiten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153614392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Headset of koptelefoon? In case of the former, bij verschillende toko's voor 19.99 USD. e.g. http://www.geekbuying.com(...)---Black-346913.html
Headphones... mweh. Van wat ik geprobeerd heb was ik niet echt onder de indruk. Kun je beter een Bluedio i6 receiver clip halen en daar je eigen oordopjes/headphones naar keuze op aansluiten.
mjah intentie is wel iets voor op de PC te gebruiken.
heb een setje gevonden alleen zit ik nog beetje te dubben
http://www.aliexpress.com(...)2010308.4.180.8m1LHP
pi_153614431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als ik een 10.000 bestel (ook vanwege kleiner formaat) wil ik ook een 10.000 ontvangen.
ok, ja als er echt verschil in formaat zit is het niet praktisch.
had gedacht dat het verder zelfde product was alleen dan meer vermogen. maar helaas dus..
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:40:35 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153614467
Moet dat dan perse bluetooth zijn als het voor PC doeleinden is? Je hebt er goede Senic/Somic bijzitten. 7.1CH over USB. Lees ook eens deze post/pagina: GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P .
Die twee andere die ik later haalde waren ook wel ok.

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153614569
het is voor mij om bewegings vrijheid te hebben tijdens calls / vergaderingen en overleg.
plus dat ik met een kleintje zit dat alle kabeltjes errug leuk vind!

vandaar de keuze om voor draadloos te gaan.

ik weet van de limitatie van de batterij, maar gebruik hem hooguit 2 uur per dag actief voor calls.
en zonodig vervang ik de baterij zelf wel :P
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:46:47 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153614652
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:58:52 #114
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153614983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:46 schreef shiznuts het volgende:
Is de Jabra Move niks voor je? http://www.ibood.com/nl/n(...)/move-headphone.html
Komt bij The WireCutter heel goed uit de tests en is daarom ook hun pick.
Ik heb de voorganger ervan (die kwam bij de vorige test bij TWC als pick uit de bus) ook weg bij ibood indertijd, de Jabra Revo Wireless, en ben daar erg over te spreken, op 1 minpuntje : bij een beetje wind gaat'ie fluiten :X
Maar daar heb ik dan weer inears voor :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:01:51 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153615066
Heb ook de Revo Wireless (ook iBood :P ). :Y Topding inderdaad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153615288
ligt net buiten mn budget.
ik weet t ben cheap club..
en heft ook geen haast maar bedankt voor deze info wel erg nuttig!
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:18:51 #117
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153615496
Collega zit drie weken in China (Bejing eo).
Ze wil een weegschaal meebrengen. Waar bestel je die in China? Ook te koop in winkels?
Starbucks, waar blijf je
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:26:04 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153615683
Ik vond het in Hong Kong al lastig om gear te vinden die ik kende (in Shenzhen natuurlijk vrijwel een eitje). Was allemaal prullaria wat ze daar hadden. Kan ze dan beter vragen of het hotel een pakkie kan aannemen en het gewoon van een Chinastore daar laten droppen. Of op de een of andere manier regelen dat iemand het direct van Tmall kan bestellen voor d'r: http://detail.tmall.com/item.htm?id=44528998959 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:45:44 #119
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153616149
In other news :
Vandaag weer pakketjesdag!

M'n 10 Mi Led's van bij Allbuy zijn aangekomen!

19/05 besteld, 29 dagen met SE Post
Meer dan 'n week vroeger besteld dan de XPB5000's die ik gisteren binnenkreeg.
Komt waarschijnlijk om dat de XPB's van bij Allbuy zelf kwamen, en deze MiLed's van bij een seller met de naam XFIRE

En nog een XPB10000 van bij Gearbest

29/05 besteld, 19 dagen met SE Post

Net nog gezien dat Allbuy ook een ( Android / iOS ) app heeft, en als je via de app besteld, krijg je nog 5% korting.

[ Bericht 7% gewijzigd door dodge_911 op 17-06-2015 18:09:10 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 17 juni 2015 @ 19:26:18 #120
375927 Halldor
like a boss
pi_153618884
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:18 schreef doctor.starbucks het volgende:
Collega zit drie weken in China (Bejing eo).
Ze wil een weegschaal meebrengen. Waar bestel je die in China? Ook te koop in winkels?
Volgens mij is Xiaomi enkel online te koop.
De officiële shop is op Tmall/Taobao: http://detail.tmall.com/i(...)59&scene=taobao_shop
Helaas enkel in het Chinees.


Edit: lees nu het bericht van shiznuts pas o|O
  woensdag 17 juni 2015 @ 19:35:02 #121
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153619171
Hier ook de XPB 10.000 van Gearbest binnen. Geverifieerd bij Xiaomi als genuine en in 16 dagen gearriveerd via Sweden Post.
Mooi dingetje.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_153622081
Heeft iemand hier trouwens een goede aanrader voor een houder in de auto (jiayu s3)? Liefst eentje die je op het raam zet.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:09:32 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153622145
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:07 schreef relativity het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een goede aanrader voor een houder in de auto (jiayu s3)? Liefst eentje die je op het raam zet.
Anygrip?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153622330
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:07 schreef relativity het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een goede aanrader voor een houder in de auto (jiayu s3)? Liefst eentje die je op het raam zet.
Ik heb zelf deze gehaald http://www.banggood.com/3(...)-Phone-p-949589.html

Prima ding en lekker universeel.
pi_153623065
http://www.dx.com/p/anti-(...)e-phone-black-221354
Deze zijn echt heerlijk. Ze worden wat stoffig, maar je kan ze zo in bad stoppen. Zodanig stroef dat de telefoon er gewoon lekker instaat.
Geen gedoe met zuignapjes die van je raam vallen en multifunctioneel.
pi_153626821
Ik heb 25 mei die Xiaomi LEDs gekocht van Allbuy, en heb ze nog steeds niet binnen. Wacht dus al 4 weken, en er moet ook nog een powerbank komen die ik een paar dagen later besteld heb...

Misschien contact opnemen? Er staat Estimated Arrival: 7--20 days. Of gewoon blijven afwachten?
pi_153626875
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:10 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb 25 mei die Xiaomi LEDs gekocht van Allbuy, en heb ze nog steeds niet binnen. Wacht dus al 4 weken, en er moet ook nog een powerbank komen die ik een paar dagen later besteld heb...

Misschien contact opnemen? Er staat Estimated Arrival: 7--20 days. Of gewoon blijven afwachten?
Blijven wachten. Pas vanaf 35 dagen moet je beginnen vrezen en eens contact opnemen. Tenslotte heb je nog altijd de 180 dagen bescherming van Paypal

Edit: + kans is klein dat deze onmiddelijk verstuurd is, dus die dagen moet je ook erbij rekenen ;) niet iedereen heeft ondertussen al zijn pakjes ontvangen van Allbuy. Ik ook niet :9

[ Bericht 4% gewijzigd door Jonmen op 17-06-2015 23:17:58 ]
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:24:43 #129
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153627322
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:33 schreef LKVBHD het volgende:
Earson 151-a binnen van allbuy. Tracking gaf nog niks aan, maarja. Wordt trouwens in retailverpakking verzonden, voor de mensen die hem als cadeau zouden willen geven.
Hoe lang heeft ie er over gedaan?
Verwacht hem deze/begin volgende week *O*
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:27:23 #130
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153627404
Ik had bij Allbuy een Xiaomi Ventilator, witte LED en blauwe LED besteld.
Gisteren kreeg ik alleen een envelop met de witte LED. Dus ben benieuwd wanneer de rest komt. _O-
pi_153627630
Die Xiaomi fan is nog best een aardig dingetje :)
pi_153629470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hoe lang heeft ie er over gedaan?
Verwacht hem deze/begin volgende week *O*
28 mei. Nog best snel dus. Begon wel bang te worden dat ik hem niet voor de vakantie (3 juli) zou hebben omdat tracking dus nog helemaal niks aangaf.
Nu ook nog niet, alleen item received for processing :'). Even gecheckt, lijkt gewoon die Ekte Ekte te zijn voor $17,54 dus prima! Had hem wel gemist hoor (gebruikte hem stiekem bijna alleen onder de douche maar zomer zal ie wel wat uurtjes gebruikt gaan worden <3 )
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_153630525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:26 schreef shiznuts het volgende:
Ik vond het in Hong Kong al lastig om gear te vinden die ik kende (in Shenzhen natuurlijk vrijwel een eitje). Was allemaal prullaria wat ze daar hadden. Kan ze dan beter vragen of het hotel een pakkie kan aannemen en het gewoon van een Chinastore daar laten droppen. Of op de een of andere manier regelen dat iemand het direct van Tmall kan bestellen voor d'r: http://detail.tmall.com/item.htm?id=44528998959 .
Op Nathan Road zit een nieuwe Xiaomi store / hangout nu. :P Nog niet binnen geweest dus geen idee wat ze verkopen.

Als je het snel wilt hebben kan je het het beter op JD.com bestellen. Heb je het dezelfde dag nog in huis als het op voorraad is.
Officiele Xiaomi store online = mi.com (wel dan de mainland versie selecteren)
Of xiaomi.tmall.com

Als iemand nog een quad wil, met 5offall krijg je 5% of meer op Tinydeal op alle quads

[ Bericht 3% gewijzigd door Kenzi op 18-06-2015 05:33:12 ]
  donderdag 18 juni 2015 @ 07:18:54 #134
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153630795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 04:38 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Op Nathan Road zit een nieuwe Xiaomi store / hangout nu. :P Nog niet binnen geweest dus geen idee wat ze verkopen.

Als je het snel wilt hebben kan je het het beter op JD.com bestellen. Heb je het dezelfde dag nog in huis als het op voorraad is.
Officiele Xiaomi store online = mi.com (wel dan de mainland versie selecteren)
Of xiaomi.tmall.com

Als iemand nog een quad wil, met 5offall krijg je 5% of meer op Tinydeal op alle quads
Enige idee hoelang een verzending duurt?
Starbucks, waar blijf je
pi_153630914
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 07:18 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Enige idee hoelang een verzending duurt?
JD.com dezelfde dag nog als het op voorraad is.
Mi.com / Xiaomi.tmall.com gaan zo'n 5 dagen overheen als het op voorraad is. (worden verzonden vanuit Shanghai)
  donderdag 18 juni 2015 @ 07:52:12 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153630995
http://togetho.ru/campaign/june_secret/
10 off 50 en 20 off 120 bij Aliexpress, zoals daar te lezen in de comments zijn er ieder kwartier nieuwe codes (en script kiddies die ze pakken :r). Nog geen coupon te pakken kunnen krijgen dus.

[ Bericht 16% gewijzigd door RobertNL op 18-06-2015 08:22:10 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153631306
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 07:41 schreef Kenzi het volgende:

[..]

JD.com dezelfde dag nog als het op voorraad is.
Mi.com / Xiaomi.tmall.com gaan zo'n 5 dagen overheen als het op voorraad is. (worden verzonden vanuit Shanghai)
Hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om het dezelfde dag te leveren?
  donderdag 18 juni 2015 @ 08:34:26 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153631316
Wil je zeggen dat je nog geen Xiaomi Teleport RX hebt? :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153631448
Beste oplossing ooit van allbuy. Ter compensatie van de verkeerd geleverde PowerBank krijg ik 400mah tegemoetkoming. ~O>
Prutsers.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153631585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:33 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om het dezelfde dag te leveren?
Het gaat om levering binnen China :P
JD.com heeft op meerdere plekken in de grote steden distributie centra zitten.
Als je iets besteld op JD.com en je lokatie kiest kan je zien of het op voorraad is.
Is het op voorraad komt het diezelfde dag nog.
En met de app kan je het zelfs tracken op de map. de koeriers zijn uitgerust met GPS trackers ~O>

(ze werken zelfs aan 2-3 uurs leveringen, voorlopig alleen voor medicijnen / eten)
pi_153631672
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:47 schreef rene90 het volgende:
Beste oplossing ooit van allbuy. Ter compensatie van de verkeerd geleverde PowerBank krijg ik 400mah tegemoetkoming. ~O>
Prutsers.
Goeie service :')
  donderdag 18 juni 2015 @ 09:09:46 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153631793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:33 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om het dezelfde dag te leveren?
Vraag het Coolblue :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153631959
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:58 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Het gaat om levering binnen China :P
JD.com heeft op meerdere plekken in de grote steden distributie centra zitten.
Als je iets besteld op JD.com en je lokatie kiest kan je zien of het op voorraad is.
Is het op voorraad komt het diezelfde dag nog.
En met de app kan je het zelfs tracken op de map. de koeriers zijn uitgerust met GPS trackers ~O>

(ze werken zelfs aan 2-3 uurs leveringen, voorlopig alleen voor medicijnen / eten)
Ja, snap dat het binnen China is, maar dan nog! Indrukwekkend. Alleen zo'n beetje Coolblue lukt het hier idd.
pi_153631964
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:58 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Het gaat om levering binnen China :P
JD.com heeft op meerdere plekken in de grote steden distributie centra zitten.
Als je iets besteld op JD.com en je lokatie kiest kan je zien of het op voorraad is.
Is het op voorraad komt het diezelfde dag nog.
En met de app kan je het zelfs tracken op de map. de koeriers zijn uitgerust met GPS trackers ~O>

(ze werken zelfs aan 2-3 uurs leveringen, voorlopig alleen voor medicijnen / eten)
Beter dan hier dus, hier komt postnl volgens de app tussen 10 en 20, wat heb je eraan ;)
  donderdag 18 juni 2015 @ 09:31:42 #145
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153632175
Iemand nog een Mi band? nu 12,14 (en 5% extra korting via Allbuy app).
Starbucks, waar blijf je
pi_153634050
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:47 schreef rene90 het volgende:
Beste oplossing ooit van allbuy. Ter compensatie van de verkeerd geleverde PowerBank krijg ik 400mah tegemoetkoming. ~O>
Prutsers.
Kan je het niet gewoon op een Paypal claim gooien? Je hebt tenslotte niet gekregen wat je besteld hebt en hun helpen je ook niet verder?
pi_153634269
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:02 schreef tharonny het volgende:
Kan je het niet gewoon op een Paypal claim gooien? Je hebt tenslotte niet gekregen wat je besteld hebt en hun helpen je ook niet verder?
Heb ze nog 1 mogelijkheid gegeven om het fatsoenlijk op te lossen, voor mijn part een gedeeltelijke refund.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153634942
Sweden Post

quote:
2015-05-29 08:46
The shipment item is under transportation, Item received for processing
2015-05-29 08:46
Direct Link, PostNord Receiving HUB, Item received for processing
Alsof ze met vakantie zijn zo traag...
pi_153635006
De Jiayu S3 van collega ligt bij de douane. Die kan wel rekenen op een 60 euro bijkomende kosten zeker?

Mijn pakketjes komen altijd direct binnen en hij probeert het 1 keertje...... :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153635045
Xiaomi Yi IP camera met IR is bij Gearbest $32.99 met coupon: XMNight.

pi_153635532
quote:
De Xiaoyi is al een tijd op de markt, die is v2 (met IR) maar het design is nog steeds hetzelfde.
Niet dan Xiaomi niks jat (kuch luchtverfrisser kuch)...
pi_153635589
quote:
Overpriced meuk :{w :r
Je eigen opnames in de cloud te zetten en vervolgens moeten betalen om ze weer te mogen zien. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 18-06-2015 15:05:31 ]
  donderdag 18 juni 2015 @ 12:26:11 #154
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153636459
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 18 juni 2015 @ 12:40:36 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153636867
You know it.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 18:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nog een Xiaoyi. Mja, een beetje mee gespeeld, weet nou niet of dit m'n leven verrijkt ofzo. :P Denk dat je toch iets meer hebt aan een eckte IP cam met IR LEDs en aangestuurde oriëntatie enzo. Maar als babyfoon bijvoorbeeld wel een idee. Zag trouwens ook geïnspireerd spul onder de noemer '360'. Trouwens ook routers en alles... zie een http://qiwuwu.taobao.com en http://longtengshumazhuanmai.taobao.com . http://360.tmall.com .

[..]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 juni 2015 @ 12:57:09 #156
287364 verbraakje
&#128678;www.juniorverkeer
pi_153637264
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb ze nog 1 mogelijkheid gegeven om het fatsoenlijk op te lossen, voor mijn part een gedeeltelijke refund.
Ik heb het zelfde... Ben benieuwd of ze nog met een degelijke oplossing gaan komen.

[ Bericht 95% gewijzigd door verbraakje op 18-06-2015 13:23:25 ]
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:46:00 #157
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_153638760
Wat waren nou de beste oplaadbare AAA batterijen?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_153638784
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:46 schreef bobbernaut het volgende:
Wat waren nou de beste oplaadbare AAA batterijen?
Enneloop, bij Nkon.
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:51:40 #159
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_153638942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:46 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Enneloop, bij Nkon.
Weet je dan misschien ook de beste oplader?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:53:34 #160
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153639001
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Weet je dan misschien ook de beste oplader?
Maha MH-C9000
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153639002
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Weet je dan misschien ook de beste oplader?
Nee, geen idee :P Misschien hier even rondkijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1187180
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:57:09 #162
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_153639109
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:53 schreef dodge_911 het volgende:
Maha C9000
Beetje duur wel :')

Maar als ik zo rondkijk zie ik wel dat opladers echt best duur zijn
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 18 juni 2015 @ 14:05:34 #163
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153639328
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:57 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Beetje duur wel :')

Maar als ik zo rondkijk zie ik wel dat opladers echt best duur zijn
Je vroeg om de beste, remember?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 18 juni 2015 @ 14:07:35 #164
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_153639364
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 14:05 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Je vroeg om de beste, remember?
True :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_153639718
Godverdomme wat lekker, een kabeltje van banggood op de 12e besteld, 13e verstuurd en vandaag binnen _O_
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153639907
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2015 14:07 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

True :')
Nitecore ;) alles met een I of een D is goed.
pi_153640761
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:36 schreef FreaZ het volgende:
Sweden Post

[..]

Alsof ze met vakantie zijn zo traag...
Staat er bij mijn pakketje van 28-05 ook nog, maar die werd gisteren gewoon aangeboden...
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_153641262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:38 schreef dimmak het volgende:
De Jiayu S3 van collega ligt bij de douane. Die kan wel rekenen op een 60 euro bijkomende kosten zeker?

Mijn pakketjes komen altijd direct binnen en hij probeert het 1 keertje...... :')
Hier ook gehad. Meestal glippen ze door de douane...
Ik had voor de S3 45 euro extra afgetikt....(op een factuurbedrag van 160 euro).
  donderdag 18 juni 2015 @ 16:39:46 #169
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_153642773
Is een 3SAMDS code ook gewoon postnl? Anker lader van Amazon valt niet te tracken
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_153642894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 16:39 schreef Maxbet het volgende:
Is een 3SAMDS code ook gewoon postnl? Anker lader van Amazon valt niet te tracken
PostNL en DHL dacht ik.
  donderdag 18 juni 2015 @ 16:47:01 #171
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_153642947
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 16:44 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

PostNL en DHL dacht ik.
Thanks, even bij DHL kijken dan. Amazone blijft volhouden dat alles volgens de planning gaat en het pakket gister geleverd gaat worden :')
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 18 juni 2015 @ 17:15:00 #172
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153643543
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 16:44 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

PostNL en DHL dacht ik.
Geen DHL, gewoon PostNL ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 18 juni 2015 @ 17:34:25 #173
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153643983
De postbode kwam net mn earson van allbuy ($17,45) even afleveren (incl handtekening)
In een envelop zat de originele doos dus geen bubbeltjesplastic met tape.. das nieuw voor mij.. in de doos zat ook een engelstalige user manual..

Weet niet of ie hier al gepost was, maar omdat ie zo mooi is een paar foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook wel grappig is dat ik een paar dagen geleden al een automatische mail kreeg van resellerratings.com over de earson..
Toen bedacht ik me dat Geekbuying daar ook wel zou zitten en zag dat ze daar reageerden op reviews, dus direct even een review over dat retourverhaal gehouden, kreeg natuurlijk toen opeens wel een reactie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153644234
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:34 schreef Zolderkamer het volgende:
Sorry for Amy is in hospital recently . As she is too tired ,service people from 9:00a.m. to 9:30 p.m. everyday
Dat is gelul, Amy is vertrokken bij Geekbuying _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153644555
Arme Amy!
Gegroet!
pi_153646021
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 09:31 schreef doctor.starbucks het volgende:
Iemand nog een Mi band? nu 12,14 (en 5% extra korting via Allbuy app).
Komt eraan.
Ajax Amsterdam
pi_153646048
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:14 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Ik heb zelf deze gehaald http://www.banggood.com/3(...)-Phone-p-949589.html

Prima ding en lekker universeel.
Bedankt. Ga hem bestellen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:17:07 #178
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153646556
Mijn blitzwolf is binnen *O* goed getimed, daar waar ik een heel scala aan USB apparaten moet opladen.

Jammer dat de 5000 xpb van Allbuy er nog niet is, daar waar ik morgen vertrek voor een meerdaags festival ;( Mijn eerste 5000 is in bruikleen bij een maat, dus ik hoop dat ik het kan uitzingen op mijn 104000
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_153646562
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:34 schreef Zolderkamer het volgende:
De postbode kwam net mn earson van allbuy ($17,45) even afleveren (incl handtekening)
In een envelop zat de originele doos dus geen bubbeltjesplastic met tape.. das nieuw voor mij.. in de doos zat ook een engelstalige user manual..

Weet niet of ie hier al gepost was, maar omdat ie zo mooi is een paar foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook wel grappig is dat ik een paar dagen geleden al een automatische mail kreeg van resellerratings.com over de earson..
Toen bedacht ik me dat Geekbuying daar ook wel zou zitten en zag dat ze daar reageerden op reviews, dus direct even een review over dat retourverhaal gehouden, kreeg natuurlijk toen opeens wel een reactie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent me net voor! Wou al wat piccas van de doos posten :(
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:38:29 #180
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153647183
quote:
16s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:17 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Je bent me net voor! Wou al wat piccas van de doos posten :(
Plaatjes van mooie dozen zijn altijd gewild.. O-)
pi_153647266
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:17 schreef N22 het volgende:
Mijn blitzwolf is binnen *O* goed getimed, daar waar ik een heel scala aan USB apparaten moet opladen.

Jammer dat de 5000 xpb van Allbuy er nog niet is, daar waar ik morgen vertrek voor een meerdaags festival ;( Mijn eerste 5000 is in bruikleen bij een maat, dus ik hoop dat ik het kan uitzingen op mijn 104000
Extreem veel op je mobiel zit je toch niet op zo'n festival? Ik kom met een 10400 dik 3 dagen door met mijn OPO.
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:44:17 #182
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153647353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:34 schreef Zolderkamer het volgende:
De postbode kwam net mn earson van allbuy ($17,45) even afleveren (incl handtekening)
In een envelop zat de originele doos dus geen bubbeltjesplastic met tape.. das nieuw voor mij.. in de doos zat ook een engelstalige user manual..

Weet niet of ie hier al gepost was, maar omdat ie zo mooi is een paar foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook wel grappig is dat ik een paar dagen geleden al een automatische mail kreeg van resellerratings.com over de earson..
Toen bedacht ik me dat Geekbuying daar ook wel zou zitten en zag dat ze daar reageerden op reviews, dus direct even een review over dat retourverhaal gehouden, kreeg natuurlijk toen opeens wel een reactie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ook de ER-151 binnen gehad, jeetje, wat is hij klein in het echt en goed geluid!
Alleen vind ik de aan/uit-knop wat fragiel ogen, als je kijkt naar de rest van het apparaat.
pi_153648200
Wat nou losse power bank? Gewoon je telefoon als power bank! _O-

Oukitel claim they have a phone with 10,000mAh battery in the works
quote:
Oukitel made headlines today with their stylish glass on glass alloy U9, and now prove they can do rugged too with a phone with claimed 10,000mAh battery!

We’re seeing Android phones with larger and larger batteries all the time. It is now quite common for phones to have 3000mAh batteries on board, and we have seen phones with 4000+ and even 6000mAh battery packs, but this is the first 10,000mAh!

The photos here simple show a mock-up of a future smartphone from Oukitel, and what we can make out from the device it will be one of the rugged phone variety with large touch screen. The hefty looking phone is said to have a 10,000mAh built-in battery and run Android 5.1. With such a large battery USB OTG will certainly be included for powering other devices.

No work on other specification details or battery run time, but could we be nearing a 5-7day battery life with some a huge cell on board?
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:22:10 #184
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153648468
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Vandaag ook de ER-151 binnen gehad, jeetje, wat is hij klein in het echt en goed geluid!
Alleen vind ik de aan/uit-knop wat fragiel ogen, als je kijkt naar de rest van het apparaat.
Dit is mn derde inmiddels.. (iedereen wil hem kopen als ze hem gehoord hebben..) en het is idd wel een erg goed dingetje.. helemaal voor die prijs..
Eigenlijk ook perfect dat ze niet harder willen.. heeft er ook niemand last van als heel chinashoppend NL op het strand of op de camping zit...

Oh wacht.. daarvoor moet je naar buiten enzo... :X
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:22:27 #185
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153648473
Waar halen jullie je tips vandaan?
Ik ken alleen china-gadgets.de
Starbucks, waar blijf je
pi_153648513
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:22 schreef doctor.starbucks het volgende:
Waar halen jullie je tips vandaan?
Ik ken alleen china-gadgets.de
Wat voor tips?

quote:
11s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
Wat nou losse power bank? Gewoon je telefoon als power bank! _O-

Oukitel claim they have a phone with 10,000mAh battery in the works

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gevalletje van....eerst zien dan geloven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:24:43 #187
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153648533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:41 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Extreem veel op je mobiel zit je toch niet op zo'n festival? Ik kom met een 10400 dik 3 dagen door met mijn OPO.
Mp3 speler, earson voor op de camping etc etc ;)
Daarnaast kun je er geld op leggen dat anderen ook stroom willen jatten.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:29:38 #188
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153648677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:22 schreef doctor.starbucks het volgende:
Waar halen jullie je tips vandaan?
Ik ken alleen china-gadgets.de
Uit de OP.. en gewoon beginnen met lezen vanaf toen DX failliet was.. :P
Heb geloof ik het hele topic wel eens teruggelezen.. :X _O-
pi_153648776
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Uit de OP.. en gewoon beginnen met lezen vanaf toen DX failliet was.. :P
Heb geloof ik het hele topic wel eens teruggelezen.. :X _O-
Wel zo leuk om de link van dat topic te plaatsen :)
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:34:27 #190
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153648814
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:33 schreef zerokil het volgende:

[..]

Wel zo leuk om de link van dat topic te plaatsen :)
Hier ergens ofzo... GC / Chinese Webshops topic #84: DX is (niet) failliet!
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:38:40 #191
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153648965
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:22 schreef doctor.starbucks het volgende:
Waar halen jullie je tips vandaan?
Ik ken alleen china-gadgets.de
http://www.china-deals.net/
http://www.gadgetdealz.de/
http://www.gadgetwelt.de/
  donderdag 18 juni 2015 @ 21:07:57 #192
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153649897

Een kleine preview van de lang verwachte opvolger van ons welkbekende Earson ER-151 speaker, de Earson ER-160. Zal hij de reputatie van Earson in stand houden en zou hij de ER-151 kunnen overtreffen? Dat zal je binnenkort kunnen lezen in een volledige review waar ik de twee speakers grondig met elkaar ga vergelijken. Tot die tijd zal je het moeten doen met mijn eerste indrukken van de ER-160.

De speaker komt in een stevige doos, niet meer zo flashy als de ER-150, maar meer in de Xiaomi stijl. Dus een relatief eenvoudige doos met weinig opdruk behalve wat Chinese tekens en een Mammoet. Want dit is volgens Earson een Mammoet speaker.


De eerste indruk van de Er-160 is echt best wel goed te noemen. Qua formaat is hij met z’n 165 x 65 x 60 mm toch wel een stukje groter dan de ER-151 maar het blijft echt wel een goede portable speaker. Qua volume gaat hij duidelijk wat harder dan z’n kleine broertje, of dat met hetzelfde relatief goede geluidsspectrum gaat moet ik nog ondervinden. Aansturen van de speaker kan net als bij de ER-151 met een Aux (3,5mm) kabel en Bluetooth. Maar de ER-160 heeft ook een Micro-SD kaart slot en ingebouwde MP3 speler, wel zo handig voor op feestjes of plekken met veel verstoringen voor Bluetooth. De Micro-SD kreeg ik eerst maar niet aan de praat, ook niet met behulp van de Chinese handleiding. Maar naar wat trial en error bleek het Micro-SD kaartje FAT geformatteerd te moeten zijn, en dan doet hij het zonder problemen.


Of de ER-160 beter is dan de ER-151 moet nog even goed getest worden, maar het ziet er naar uit dat hij op een aantal punten wel vooruitgang geboekt heeft. Al is dit trouwens ook wel terug te zien in het kostenplaatje, maar je moet wat over hebben voor z’n toffe speaker! Ik heb mijn Earson ER-160 via Tinydeal gekocht. Via de gratis shipping duurde het ongeveer twee weken voordat hij in Nederland was.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 18 juni 2015 @ 21:20:40 #193
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153650248
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:22 schreef doctor.starbucks het volgende:
Waar halen jullie je tips vandaan?
Ik ken alleen china-gadgets.de
Wat nou tips?
Elke dag op alle sites de new arrivals browsen, natuurlijk :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153651032
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is gelul, Amy is vertrokken bij Geekbuying _O-
Zou mij niets verbazen, heb zelf ook veel gedoe met Geekbuying gehad. To cut a long story short: bestel op 26/2 een Pipo W6 tablet, krijg met DHL op 9/3 een Pipo X7 mediaplayer geleverd (inclusief een leuke heffing van DHL van ¤36). De customer service van Geekbuying doet er gemiddeld 3 dagen over om emails te beantwoorden met onzinnige vragen, in plaats van het bieden van een oplossing. Na 3 weken dan ook maar geescaleerd naar Paypal, met als resultaat dat ik op eigen kosten de mediaplayer mocht terugsturen (had me helaas nog niet aangemeld voor de Paypal return shipping refund). Omdat het PostNL meer dan een maand kostte om de retourzending te bezorgen in China, heeft Paypal de dispute gesloten onder het mom dat er geen geldige tracking beschikbaar zou zijn, en dat ik het maar met Geekbuying moet regelen :%

Kortom: daar sta je dan met lege handen. Uiteindelijk (in Mei!) refund ontvangen van Geekbuying voor de tablet. Verzendkosten wilden ze maar deels vergoeden, want 'dat had goedkoper gekund'.
DHL importfees werden niet vergoed. Kortom: Geekbuying no more 8)7
pi_153651076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:45 schreef pptradio het volgende:
Kortom: daar sta je dan met lege handen. Uiteindelijk refund ontvangen van Geekbuying voor de tablet. Verzendkosten wilden ze maar deels vergoeden, want 'dat had goedkoper gekund'.
DHL importfees werden niet vergoed. Kortom: Geekbuying no more
Even de social media opzoeken, zag een user voor jou die op een site een ervaring plaatste en er toen opeens wel goed werd geholpen. Eigenlijk hetzelfde zoals het in Nederland gaat als je opeens iets op twitter/facebook neerzet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:17:13 #196
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_153652318
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Vandaag ook de ER-151 binnen gehad, jeetje, wat is hij klein in het echt en goed geluid!
Alleen vind ik de aan/uit-knop wat fragiel ogen, als je kijkt naar de rest van het apparaat.
Zo is mijn eerste earson gesneuveld, aan/uit knopje afgebroken :X
Na bijna een jaar gebruik nog contact opgenomen met BG, maar er is dus een limiet bij de aftersales :P (wie niet waagt die niet wint, we zijn tenslotte hollanders :Y )
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:19:06 #197
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153652383
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 22:17 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Zo is mijn eerste earson gesneuveld, aan/uit knopje afgebroken :X
Na bijna een jaar gebruik nog contact opgenomen met BG, maar er is dus een limiet bij de aftersales :P (wie niet waagt die niet wint, we zijn tenslotte hollanders :Y )
Lijkt me ook inderdaad het meest voorkomende kapotte onderdeel, zo'n miezerig schuifje. :')
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:29:06 #198
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153652748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Lijkt me ook inderdaad het meest voorkomende kapotte onderdeel, zo'n miezerig schuifje. :')
Fix it with some Sugru B-)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153653710
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:40 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)e-Suit-p-982304.html

[ afbeelding ]

Het begin is er...maar ik wordt er niet enthousiast van.
Waarom niet? Aanbod, prijs, looks, specs?
pi_153653837
Wie kent ze nog van de Bart Smit van vroegah?! Altijd een leuk cadeau idee voor een neefje / nichtje.


Voor maar $1.23 bij Banggood met coupon FOKNLBG

Trouwens... de bluetooth controller voor de Xiaomi Yi camera is ook beschikbaar inmiddels, zie hier. Alleen 20 dollar voor iets wat ook met je telefoon kan, naja misschien handig in sommige gevallen maar als je het met dat dingetje kan kan je het ook met je hand op de camera zelf lijkt me.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 18 juni 2015 @ 23:41:43 #201
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153655197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 23:01 schreef rene90 het volgende:
Wie kent ze nog van de Bart Smit van vroegah?! Altijd een leuk cadeau idee voor een neefje / nichtje.

[ afbeelding ]
Voor maar $1.23 bij Banggood met coupon FOKNLBG

Trouwens... de bluetooth controller voor de Xiaomi Yi camera is ook beschikbaar inmiddels, zie hier. Alleen 20 dollar voor iets wat ook met je telefoon kan, naja misschien handig in sommige gevallen maar als je het met dat dingetje kan kan je het ook met je hand op de camera zelf lijkt me.
Op je slaapkamer ofzo :D ik zeg maar wat :D

Als het bij zo 'n Xiaoyi gaat zoals bij m'n GoPro's is een dedicated remote wel een optie...
Want je foon pakken, juiste wifinetwerk selecteren (doet de xiaoyi ook wiif?), wachten tot de app eindelijk geconnect is, dan moet de preview nog starten (al kan je dat wel afzetten) en pas dan kan je gaan recorden versus remote pakken, knop duwen, klaar...
En misschien ook vanwege lager stroomverbruik als je BT gebruikt ipv wifi.
My two cents, not encumbered in any way by any knowledge of the product :)

[ Bericht 11% gewijzigd door dodge_911 op 18-06-2015 23:46:51 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 19 juni 2015 @ 00:01:43 #202
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153655776
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Even de social media opzoeken, zag een user voor jou die op een site een ervaring plaatste en er toen opeens wel goed werd geholpen. Eigenlijk hetzelfde zoals het in Nederland gaat als je opeens iets op twitter/facebook neerzet.
Hoho.. het zou binnen twee dagen op mn paypal bijgeschreven worden... en het is inmiddels drie vier dagen geleden...
Nog geen refund hoor.. :N

En verder.. natuurlijk is de w3f van banggood "aangemeld bij postnl, maar nog niet ontvangen" en daar staat ie al een poosje op.. dus ik heb een donkerbruin en heel vloeibaar rondspetterend vermoeden dat die ook niet zonder slag of stoot langs de douane komt... :X

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 23:01 schreef rene90 het volgende:
Wie kent ze nog van de Bart Smit van vroegah?! Altijd een leuk cadeau idee voor een neefje / nichtje.


:Y Denk dat ze nog wel ergens op zolder zweven.. O+
pi_153656265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 23:01 schreef rene90 het volgende:
Trouwens... de bluetooth controller voor de Xiaomi Yi camera is ook beschikbaar inmiddels, zie hier. Alleen 20 dollar voor iets wat ook met je telefoon kan, naja misschien handig in sommige gevallen maar als je het met dat dingetje kan kan je het ook met je hand op de camera zelf lijkt me.
Werd ook wel eens een klein beetje tijd. We zijn 3 maand verder sinds de introductie van deze camera.
Ondertussen is de behuizing nog steeds slecht/niet leverbaar (actioncamera zonder behuizing kun je geen actioncamera noemen IMHO); productie schijnt zelfs herzien te worden omdat er kwaliteitsproblemen zijn bij die behuizing.
(daarom is die overal uitverkocht)
En daarnaast moeten ze softwarematig de sharpness verbeteren.

Dat bluetooth-remote zag je natuurlijk al aankomen toen ze de camera zélf aankondigden want toen was al bekend dat de camera over bluetooth beschikte.
Wel enorm handig, kun je eindelijk de camera bedienen als je er (fysiek) niet bij kunt.

Maar goed, geef het wat tijd en het kan interessant worden.
Als ze eenmaal die behuizing voor elkaar krijgen, software tweaken voor sharpness...dan krijg je wel wat moois. Zeker met die bluetooth-remote en de hacks die nu rondgaan.
Zo kun je al in 1440p 30fps filmen en met hogere bitrate.
Zelfs 4K al in zeer , zéér beperkte mate. :P
pi_153657532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 23:01 schreef rene90 het volgende:
Wie kent ze nog van de Bart Smit van vroegah?! Altijd een leuk cadeau idee voor een neefje / nichtje.

[ afbeelding ]
Voor maar $1.23 bij Banggood met coupon FOKNLBG

Trouwens... de bluetooth controller voor de Xiaomi Yi camera is ook beschikbaar inmiddels, zie hier. Alleen 20 dollar voor iets wat ook met je telefoon kan, naja misschien handig in sommige gevallen maar als je het met dat dingetje kan kan je het ook met je hand op de camera zelf lijkt me.
Magic twisty! Nooit gehad, maar moet hem uit nostalgie wel bestellen eigenlijk...
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_153659582
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 18:59 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt. Ga hem bestellen.
^O^
pi_153661478
Bangood gemaild mat foto van de blitzwolf.
De meest linker usb port doet niets :(
Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen want ik wil er wel een die gewoon vijf werkende usb poorten heeft.
Bij mijn werk komt het vaak voor dat we tijdens een pauze 5 telefoons tegelijk willen opladen, vroeger nam iemand dan een stekkerdoos mee, maar dit is veel makkelijker.

Ben benieuwd naar bangood zijn service heb nog nooit problemen gehad.
Gegroet!
pi_153661487
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 14:29 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Nitecore ;) alles met een I of een D is goed.
Op Nkon kost de Nitecore Digicharger D4 ¤25 euro en de i4 v2 15 euro. Zie dat de D4 flink meer features heeft, maar is het de 10 euro waard?
pi_153661774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:29 schreef tharonny het volgende:

[..]

Op Nkon kost de Nitecore Digicharger D4 ¤25 euro en de i4 v2 15 euro. Zie dat de D4 flink meer features heeft, maar is het de 10 euro waard?
Als je graag de modernste spullen wilt en een display met daar allerlei gegevens op (zoals capaciteit en snelheid, voltage etc.), dan moet je de D versie kopen :P voor de rest is hij gelijk met de I4.
Ik heb zelf de I2. Voldoet voor mij genoeg, want veel batterijen opladen hoef ik toch niet te doen.

Edit: achteraf gezien had ik liever de D2 gehad maarja :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Jonmen op 19-06-2015 12:01:50 ]
pi_153661939
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:44 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Als je graag de modernste spullen wilt en een display met daar allerlei gegevens op (zoals capaciteit en snelheid, voltage etc.), dan moet je de D versie kopen :P voor de rest is hij gelijk met de I4.
Ik heb zelf de I2. Voldoet voor mij genoeg, want veel batterijen opladen hoef ik toch niet te doen.
Bedankt voor de info, misschien dan maar gewoon 1x goed doen. Zit er verder nog verschil tussen de eneloop 2550 en de fujitsu pro 2550 batterijen? De witte eneloop 2000mah hebben wel de meeste reviews, en die zal ik er zowiso bij bestellen denk, maar grotere capaciteit is natuurlijk ook niet verkeerd.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 11:42:30 #210
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_153662888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:53 schreef tharonny het volgende:

[..]

Bedankt voor de info, misschien dan maar gewoon 1x goed doen. Zit er verder nog verschil tussen de eneloop 2550 en de fujitsu pro 2550 batterijen? De witte eneloop 2000mah hebben wel de meeste reviews, en die zal ik er zowiso bij bestellen denk, maar grotere capaciteit is natuurlijk ook niet verkeerd.
De grotere capaciteit kun je maar 500 keer opladen, de witte 2000.
Alleen de moeite waard als je echt een specifiek doel hebt want de normale gaan ook lang mee.
pi_153663191
Mensen met problemen met allbuy. Mijn contactpersoon daar is weer online en die biedt zijn excuses aan. Als je de situatie uitlegt via service@allbuy.net en zegt dat ik jullie names de marketing manager van allbuy gestuurd heb zouden ze alles in orde moeten maken. Word je weer afgescheept stuur mij dan een dm.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153663525
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:33 schreef krissie100 het volgende:
http://www.dx.com/p/anti-(...)e-phone-black-221354
Deze zijn echt heerlijk. Ze worden wat stoffig, maar je kan ze zo in bad stoppen. Zodanig stroef dat de telefoon er gewoon lekker instaat.
Geen gedoe met zuignapjes die van je raam vallen en multifunctioneel.
Dat is ook wel handig ja, thanks. Maar is dat universeel? Werkt het met de s3?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153663601
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:12 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat is ook wel handig ja, thanks. Maar is dat universeel? Werkt het met de s3?
Het is stroef spul, soort plakkerige drop ;)
Zit zo'n gleuf in van 1 cm en daar kan je je telefoon in zitten. Een hele dunne telefoon wordt moeilijk, maar een telefoon van 7mm moet al prima gaan want die hebben wij.
pi_153663725
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:15 schreef krissie100 het volgende:

[..]

Het is stroef spul, soort plakkerige drop ;)
Zit zo'n gleuf in van 1 cm en daar kan je je telefoon in zitten. Een hele dunne telefoon wordt moeilijk, maar een telefoon van 7mm moet al prima gaan want die hebben wij.
Oke, dat is inderdaad wel handig ja. Bedankt, ook maar in het winkelmandje gooien.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153663785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:57 schreef rene90 het volgende:
Mensen met problemen met allbuy. Mijn contactpersoon daar is weer online en die biedt zijn excuses aan. Als je de situatie uitlegt via service@allbuy.net en zegt dat ik jullie names de marketing manager van allbuy gestuurd heb zouden ze alles in orde moeten maken. Word je weer afgescheept stuur mij dan een dm.
Netjes hoor, goed bezig ^O^

Ik heb voor het eerst problemen met een verkoper van alibuy.
Heeft een flink beschadigde ketting geleverd wat er gewoon niet uit ziet.
Koste 3,50 en wil maar een 1$ refunden.
Ze moeten in princiepen toch gewoon een full refund geven als ze een beschadigd product leveren?
Gegroet!
pi_153663787
Het blijven chinezen. Tijd terug een Miband besteld bij Allbuy, na 10 dagen nog geen bevestiging van verzending en dus de order geannuleerd. Na paar dagen weer netjes mijn geld terug op paypal account.

Krijg ik vandaag een enveloppe met die Miband erin :D
  vrijdag 19 juni 2015 @ 12:29:45 #217
287364 verbraakje
&#128678;www.juniorverkeer
pi_153663872
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:57 schreef rene90 het volgende:
Mensen met problemen met allbuy. Mijn contactpersoon daar is weer online en die biedt zijn excuses aan. Als je de situatie uitlegt via service@allbuy.net en zegt dat ik jullie names de marketing manager van allbuy gestuurd heb zouden ze alles in orde moeten maken. Word je weer afgescheept stuur mij dan een dm.
Net een paypal dispute geopend ivm het leveren van de verkeerde powerbank 10400 vs 10000. Wat voor oplossing heb je gekregen als ik vragen mag?
pi_153664026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:29 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Net een paypal dispute geopend ivm het leveren van de verkeerde powerbank 10400 vs 10000. Wat voor oplossing heb je gekregen als ik vragen mag?
resend met 10.000
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 juni 2015 @ 12:42:43 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153664119
Mymemory.co.uk met de newsletter, komt de 'Clever Dog' voorbij. Ziet er ook wel grappig uit.
http://www.mymemory.co.uk/Clever%20Dog/All-Products
Wat nog? Brainwavz deals. De Beta's. Als 3x pack voor 25 USD met optie AP001 Amp erbij voor 15. Losse Beta met of zonder mic voor 14 USD. Natuurlijk op http://mp4nation.net .

Oh. En kennen we BIC nog (misschien van 6 jaar geleden idd)? :P Nou ja, ze zijn jarig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153664314
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De grotere capaciteit kun je maar 500 keer opladen, de witte 2000.
Alleen de moeite waard als je echt een specifiek doel hebt want de normale gaan ook lang mee.
Ah en dat zetten ze er dan weer niet bij.. Dan bestel ik die normale wel, heb er verder niet echt een specifiek doel voor. Bedankt ;)
pi_153664677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:24 schreef rene90 het volgende:
Gevalletje van....eerst zien dan geloven.
Dat zeker. Maar ik juich de trend van grotere accu's zeker toe. :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 00:20 schreef Iemand91 het volgende:
Zo kun je al in 1440p 30fps filmen en met hogere bitrate.
Zelfs 4K al in zeer , zéér beperkte mate. :P
No one excited?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Mymemory.co.uk met de newsletter, komt de 'Clever Dog' voorbij. Ziet er ook wel grappig uit.
http://www.mymemory.co.uk/Clever%20Dog/All-Products
Net als die nieuwe Nest Cam; meuk. :r

En dat filmpje. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 19-06-2015 13:38:33 ]
  vrijdag 19 juni 2015 @ 14:29:32 #222
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153666563
Onder de noemer 'WTF' presenteer ik u :


En nee, de WTF is niet : "Dodge die een niet-Xiaomi powerbank koopt", maar : ik heb helemaal geen Lenovo powerbank besteld :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 14:31:27 #223
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153666618
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef dodge_911 het volgende:
Onder de noemer 'WTF' presenteer ik u :
[ afbeelding ]

En nee, de WTF is niet : "Dodge die een niet-Xiaomi powerbank koopt", maar : ik heb helemaal geen Lenovo powerbank besteld :D
Wat heb je dan besteld?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 14:32:59 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153666666
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef dodge_911 het volgende:
Onder de noemer 'WTF' presenteer ik u :
[ afbeelding ]

En nee, de WTF is niet : "Dodge die een niet-Xiaomi powerbank koopt", maar : ik heb helemaal geen Lenovo powerbank besteld :D
You're invited to the darkside. }) Guerilla marketing. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 juni 2015 @ 14:34:06 #225
209721 Downstar
Moeimaker
pi_153666700
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef dodge_911 het volgende:
Onder de noemer 'WTF' presenteer ik u :
[ afbeelding ]

En nee, de WTF is niet : "Dodge die een niet-Xiaomi powerbank koopt", maar : ik heb helemaal geen Lenovo powerbank besteld :D
Zit gewoon een bom in :)
  vrijdag 19 juni 2015 @ 14:34:29 #226
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153666708
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:31 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat heb je dan besteld?
Ik heb wel wat orders onderweg, maar daar heb 'k allemaal trackingnummers van, dus die kunnen het al niet zijn...

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

You're invited to the darkside. }) Guerilla marketing. :P
*O*
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153666929
Een fiets voor 20 dollar incl. Free Shipping, iemand? :')

http://www.ebay.nl/itm/151718758090

Edit: En uitverkocht :P
  vrijdag 19 juni 2015 @ 14:46:23 #228
287364 verbraakje
&#128678;www.juniorverkeer
pi_153666977
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:44 schreef Michael-H het volgende:
Een fiets voor 20 dollar incl. Free Shipping, iemand? :')

http://www.ebay.nl/itm/151718758090

Edit: En uitverkocht :P
Shit net te laat. Was wel mijn maat
pi_153667422
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:46 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Shit net te laat. Was wel mijn maat
Er is nog meer

Waarschijnlijk gewoon een prijsfout ofzo. Maar ja met PayPal kun je best een gokje wagen
pi_153667518
Ik koop er ook één!
Denk wel dat ze niet gaan leveren maar toch :P
Nou ben benieuwd!
Deze is nog op vooraad: http://www.ebay.nl/itm/15(...)id=p3984.m1497.l2649
Gegroet!
pi_153667646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:04 schreef Zspirit het volgende:
Ik koop er ook één!
Denk wel dat ze niet gaan leveren maar toch :P
Nou ben benieuwd!
Deze is nog op vooraad: http://www.ebay.nl/itm/15(...)id=p3984.m1497.l2649
Als je de aantallen ziet bij die andere fietsen (326 verkocht, 224 verkocht) denk ik niet dat ze gaan leveren :P

Of er krijgt binnenkort een chinees heel erg op zijn lazer van de baas :')
pi_153667677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:09 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Als je de aantallen ziet bij die andere fietsen (326 verkocht, 224 verkocht) denk ik niet dat ze gaan leveren :P

Of er krijgt binnenkort een chinees heel erg op zijn lazer van de baas :')
Nee lijkt mij ook niet.
Maar hé proberen kan geen kwaad denk ik dan!
Gegroet!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:12:50 #233
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_153667730
Toch belachelijk dat dat kan op ebay. Gewoon leveren en anders een boete + ban. Altijd gekut wanneer je koopjes vindt daar.
Ajax Amsterdam
pi_153667801
Tuurlijk jongens, een fiets uit China voor ¤20 thuisbezorgd.
Bespaar jezelf toch de moeite...
pi_153667814
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:12 schreef Kuhly het volgende:
Toch belachelijk dat dat kan op ebay. Gewoon leveren en anders een boete + ban. Altijd gekut wanneer je koopjes vindt daar.
Is dat zo?
Nou volgens mij hebben ze nu al zon 500 fietsen vekocht, daar maken ze minstens 30 euro verlies op lijkt me. Die grap zou ze dan 15000 euri kosten om nog maar te zwijgen over de verzending.
Maarja wie weet heb ik over drie weken in een twee nieuwe fietsen :o

quote:
13s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:15 schreef Iemand91 het volgende:
Tuurlijk jongens, een fiets uit China voor ¤20 thuisbezorgd.
Bespaar jezelf toch de moeite...
ik snap ook wel dat het te mooi om waar te zijn is ;)
De moeite is minimaal en ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor ze het allemaal geregeld hebben.
Gegroet!
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 15:21:07 #236
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153667967
Het zijn wel vouwfiets en he? Wat ik heel raar vind voor een mtb of racefiets. Plus zelf in elkaar zetten. :{w
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153668126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:59 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Er is nog meer

Waarschijnlijk gewoon een prijsfout ofzo. Maar ja met PayPal kun je best een gokje wagen
Maar 5x een prijsfout?

Besteld, ik ben wel aan een nieuwe fiets toe. Nu benieuwd of het ook echt geleverd wordt :D
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:29:13 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153668155
Goed idee om je beperkte aantal paypal claims daar aan op te maken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153668176
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:29 schreef RobertNL het volgende:
Goed idee om je beperkte aantal claims daar aan op te maken.
Ik bestel toch eigenlijk nooit op ebay
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:49:15 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153668723
Bij zo'n massieve zwendel is het eBay zelf die daar de plug uit trekt. Iets als: 'Helaas, bij een recente aanschaf zijn bij de verkoper verdachte omstandigheden ontdekt. eBay raadt u aan het item nog niet te betalen. Als u dit reeds heeft gedaan kunt u verwachten dat dit spoedig terug wordt geboekt. Wij hopen op uw begrip.'

Tenzij alles gewoon netjes geleverd wordt. Verkoper wordt door eBay neergezet als 'topverkoper'. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:53:54 #241
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_153668890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Mymemory.co.uk met de newsletter, komt de 'Clever Dog' voorbij. Ziet er ook wel grappig uit.
http://www.mymemory.co.uk/Clever%20Dog/All-Products
Wat nog? Brainwavz deals. De Beta's. Als 3x pack voor 25 USD met optie AP001 Amp erbij voor 15. Losse Beta met of zonder mic voor 14 USD. Natuurlijk op http://mp4nation.net .

Oh. En kennen we BIC nog (misschien van 6 jaar geleden idd)? :P Nou ja, ze zijn jarig.
[ afbeelding ]
Die beta's lijken me wel een interessante deal. Goeie keuze om toe te voegen aan de collectie met de pistons v3 & awei es800m, 900i?
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:55:25 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153668958
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:49 schreef shiznuts het volgende:
Bij zo'n massieve zwendel is het eBay zelf die daar de plug uit trekt. Iets als: 'Helaas, bij een recente aanschaf zijn bij de verkoper verdachte omstandigheden ontdekt. eBay raadt u aan het item nog niet te betalen. Als u dit reeds heeft gedaan kunt u verwachten dat dit spoedig terug wordt geboekt. Wij hopen op uw begrip.'

Tenzij alles gewoon netjes geleverd wordt. Verkoper wordt door eBay neergezet als 'topverkoper'. :+
Met die HDD's / HP tablets toen niet zo'n berichtje gehad. Kreeg je ook een traceercode (en pakketje met armbandje). En 1 pakketje kwam toen in rotterdam terecht (die was wel een 750 gram zwaar). Maar we komen er nooit achter wat daar nu in zat gezien ik daar alleen de traceercode van had en niet het de bijbehorende naam en adres :'(.

Goed, ik fiets maar even door naar een ander onderwerp :6
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Oh. En kennen we BIC nog (misschien van 6 jaar geleden idd)? Nou ja, ze zijn jarig.

Ja hoor, vandaag nog post van BIC gehad; 10 dagen incl processing (12 verzonden).

~ USB 3.0 OTG host cable

Daarnaast ook een hoesje besteld, maar daar heb ik helaas een refund van gehad. Nog maar even weer wat anders bestellen daar (van de rad-van-fortuin-coins).

quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef dodge_911 het volgende:
Onder de noemer 'WTF' presenteer ik u :
[ afbeelding ]

En nee, de WTF is niet : "Dodge die een niet-Xiaomi powerbank koopt", maar : ik heb helemaal geen Lenovo powerbank besteld :D
Je had toch wel iets anders onderweg (ander merk). Niet wellicht per ongeluk de verkeerde verzonden :')?

Naast de BIC order vandaag ook binnen van Aliexpress:




Mi ledje is te lang :(, maar een beetje gebogen past de case net dicht.
Iemand nog meer China-shopping-aankoptips voor tijdens het reizen :D?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:57:24 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153669012
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:53 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Die beta's lijken me wel een interessante deal. Goeie keuze om toe te voegen aan de collectie met de pistons v3 & awei es800m, 900i?
Ja hoor. :Y Heb vaak dat oortjes Red Hot Chili Peppers niet echt recht doen. Maar de Beta's zijn daar dan weer uitermate geschikt voor. Goede soundstage/ruimtelijkheid met een redelijke bass. Haakt ook goed in je oor.
't Proberen waard.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:05:10 #244
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153669226
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:55 schreef RobertNL het volgende:

Je had toch wel iets anders onderweg (ander merk). Niet wellicht per ongeluk de verkeerde verzonden :')?
Onderweg genoeg, maar qua powerbanks enkel en alleen Xiaomi-spul van bij shops die ik al even gebruik en waarbij ik ook netjes kan traceren van waar ze komen, via ordernummer of trackingnummer. Dit dat verpakt in een doosje, zoals ik nog nooit wat geleverd heb gekregen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:12:23 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153669414
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:05 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Onderweg genoeg, maar qua powerbanks enkel en alleen Xiaomi-spul van bij shops die ik al even gebruik en waarbij ik ook netjes kan traceren van waar ze komen, via ordernummer of trackingnummer. Dit dat verpakt in een doosje, zoals ik nog nooit wat geleverd heb gekregen.
[ afbeelding ]
Hehe, tja. Ook wel eens dit soort dingen meegemaakt :'). Uiteindelijk kom je er vaak wel achter.
Vooralsnog een gratis powerbank *O*
__

Blijft jammer dat het assortiment van BIC niet zo groot is :'(. Met de coupon en BIC coins best wel leuk om daar iets te bestellen O-)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:29:15 #246
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153669793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hehe, tja. Ook wel eens dit soort dingen meegemaakt :'). Uiteindelijk kom je er vaak wel achter.
Vooralsnog een gratis powerbank *O*
En 10400mAh, dus mooi om te vergelijken met de XPB's in dezelfde range :D

Heb net eens gechecked wat ik nog onderweg heb :
• Original Xiaomi Pocket 10000mAh Mobile Power Bank Portable Charger (AllBuy)
(om te kijken of ze mij ook 'n oude sturen zoals ze deden bij Rene90 of niet)
• Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone (BangGood)
Ja, de oude, voor de collectie, hé. Uiterst snel verzonden ook door BG, free shipping
• Matek DC-DC USB Power Adapter LiPo to USB Converter 6A 4Ports Black PCB (BangGood)
Wederom uiterst snel verzonden door BG, free shipping
• ST-Link V2 Compatible STM8 STM32 Programmer w 4 Spring Loaded Pogo Pins (eBay | f-t-2000)
• Red YZXstudio USB 3.0 Power Monitor High Resolution OLED (eBay | aligooddeal)
• Authentic GANZO G720-O Stainless Steel Folding Knife (Fasttech)
• OVEVO SH03B Sporty Bluetooth Headset Headphone + Buckle Pocket Shiv & Adapter for Outdoor Molle Woven Strap (Tinydeal)

Voor wie nog 'n Ganzo G704 zoekt : bij Gearbest staat deze nu erg lekker geprijsd.

[ Bericht 0% gewijzigd door dodge_911 op 19-06-2015 17:07:02 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153670267
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar 5x een prijsfout?

Besteld, ik ben wel aan een nieuwe fiets toe. Nu benieuwd of het ook echt geleverd wordt :D
Ik weet het niet hoor. Het zijn volgens mij van die vouwdingen die je daarnaast ook nog eens zelf in mekaar moet zetten. Frame weegt niets dus volgens mij is die verzending niet zo duur. Alsnog, 40/50 euro was aannemelijk geweest. Ben benieuwd.

De feedback bij de seller, oa over fietsen in dezelfde prijsklassen zijn positief.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 17:01:08 #248
209721 Downstar
Moeimaker
pi_153670460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:52 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Het zijn volgens mij van die vouwdingen die je daarnaast ook nog eens zelf in mekaar moet zetten. Frame weegt niets dus volgens mij is die verzending niet zo duur. Alsnog, 40/50 euro was aannemelijk geweest. Ben benieuwd.

De feedback bij de seller, oa over fietsen in dezelfde prijsklassen zijn positief.
Te naief zoiets :P..
1KG verzenden ligt al tussen de 15-20$ ofzo.. Dan zou er dus alleen op verzending verlies worden gemaakt. Die fiets weegt ongetwijfeld meer.. :P

Feedback bij seller over fietsen in zelfde prijs klassen zijn positief inderdaad van 2 users :')..
Daar schiet je niks mee op, zal hij ongetwijfeld zelf zijn.

Rest van de feedback is vergaard door het verkopen van Nitecore laders...
Tevens rare switch om van laders naar fietsen te gaan.. :P
  vrijdag 19 juni 2015 @ 17:04:13 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153670511
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:52 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Het zijn volgens mij van die vouwdingen die je daarnaast ook nog eens zelf in mekaar moet zetten. Frame weegt niets dus volgens mij is die verzending niet zo duur. Alsnog, 40/50 euro was aannemelijk geweest. Ben benieuwd.

De feedback bij de seller, oa over fietsen in dezelfde prijsklassen zijn positief.
2x feeback ;). Verder niet. Ook nog accounts met 3 en 12x feedback.
Daarnaast geen duidelijke opbouw in advertenties (layout), 1 zelfs duidelijk uit de US gepikt, staat letterlijk in alleen levering in de lower US states.

Gekraakt of verkocht accountje.

Maar goed, niet echt voer voor dit topic denk ik gezien het zo overduidelijk is. We hebben het eerder geprobeerd en de afhandeling KAN ook veel moeite kosten. Mensen die sleutelhangers met tracking terug moeten sturen waarna de verkoper een adres opgeeft en gaat rekken. Alles om maar een paar transacties wel goed te laten verlopen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153670527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:01 schreef Downstar het volgende:
Rest van de feedback is vergaard door het verkopen van Nitecore laders...
Tevens rare switch om van laders naar fietsen te gaan..
Ik zie mogelijkheden, elektrische fiets vol met 2600maH batterijen in het frame met een ingebouwde Nitecore lader op de dynamo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 juni 2015 @ 17:07:03 #251
209721 Downstar
Moeimaker
pi_153670561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zie mogelijkheden, elektrische fiets vol met 2600maH batterijen in het frame met een ingebouwde Nitecore lader op de dynamo.
Ah inderdaad, zo heb ik het nog niet gezien.
Seems legit dan!

pi_153670746
net de 5000mah powerbank van allbuy in de bus gekregen.
is een echte en is besteld op de 26e van vorige maand.
pi_153670997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

2x feeback ;). Verder niet. Ook nog accounts met 3 en 12x feedback.
Hmm, true. Heb niks gezegd :P
  vrijdag 19 juni 2015 @ 17:37:28 #254
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_153671174
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja hoor. :Y Heb vaak dat oortjes Red Hot Chili Peppers niet echt recht doen. Maar de Beta's zijn daar dan weer uitermate geschikt voor. Goede soundstage/ruimtelijkheid met een redelijke bass. Haakt ook goed in je oor.
't Proberen waard.
Maar besteld :Y
Van 3 maanden vrijwel niks besteld naar 4/5 bestellingen in een week tijd.. Jim geduld maar eens raadplegen

Edit: Bij allbuy een pakketje verzonden met tnt, met trackingcode prefix L. Staat bij state 'expired'. Geloof dat iemand anders ook een dergelijke trackingcode had, waarschijnlijk niet trackbaar dus?

[ Bericht 9% gewijzigd door l0lownkill op 19-06-2015 17:55:21 ]
You can't be late if you don't show up.
pi_153671765
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:37 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Maar besteld :Y
Van 3 maanden vrijwel niks besteld naar 4/5 bestellingen in een week tijd.. Jim geduld maar eens raadplegen

Edit: Bij allbuy een pakketje verzonden met tnt, met trackingcode prefix L. Staat bij state 'expired'. Geloof dat iemand anders ook een dergelijke trackingcode had, waarschijnlijk niet trackbaar dus?
ik heb ook zon TNT tracking nummer gekregen, 12 juni verstuurd en nog steeds niet trackbaar.
dus dat zal ook wel niet komen dan.
pi_153672130
Yeah, eindelijk mijn Powerbank en LEDs binnen van Allbuy.
Had een beetje spijt van mijn keuze voor de 5000mah, maar nu ik hem uitpak vind ik hem toch wel mooi compact en een flink stuk lichter dan mijn 10400mah!
pi_153672230
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:55 schreef RobertNL het volgende:

Mi ledje is te lang :(, maar een beetje gebogen past de case net dicht.
Iemand nog meer China-shopping-aankoptips voor tijdens het reizen :D?
Tips niet, maar in verband met je Mi ledje, ik steek dit lampje gewoon in de vouw van de case :) past perfect!
pi_153672660
Wat zou het verschil zijn tussen de goedkopere earson en de duurdere?
https://www.allbuy.com/detail/1799
https://www.allbuy.com/de(...)or-ipod-iphone-77587

De verpakking ofzo? Want de prijs verschilt aardig
  vrijdag 19 juni 2015 @ 18:34:52 #259
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153672806
China-gadget-fietsplan :)
Starbucks, waar blijf je
pi_153672836
Mn fiets is gemarkeerd als verzonden :')
Gegroet!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 18:36:23 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153672841
:T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153673380
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:29 schreef Musta het volgende:
Wat zou het verschil zijn tussen de goedkopere earson en de duurdere?
https://www.allbuy.com/detail/1799
https://www.allbuy.com/de(...)or-ipod-iphone-77587

De verpakking ofzo? Want de prijs verschilt aardig
Geen. Andere seller. Die goedkopere komt incl doos en nu trouwens 24 uur lang $16,66. Duivels goedkoop mang!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_153673421
Siliconen hoesje voor 10.000 binnen trouwens, alleen wel jammer dat er niet zo'n flapje aan de achterkant zit waar je het kabeltje kan steken. Was best wel handig.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153673985
Die fiets is nog verzonden ook _O-

  vrijdag 19 juni 2015 @ 19:23:15 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153674121
eBay zegt dan ook 'gemarkeerd als' en niet gewoon 'verzonden'. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 juni 2015 @ 19:38:05 #266
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153674588
En dan komt er een piepklein pakje binnen straks. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_153675504
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:38 schreef Dromer het volgende:
En dan komt er een piepklein pakje binnen straks. :P
past makkelijk door de brievenbus toch?
Maar even serieus uiteindelijk is er sowieso niets verstuurd, ze hebben echt geen 500 fietsen op voorraad. Ik zie dat paypal geen aankoopprotectie geeft op voertuigen dan valt dit er ook niet onder lijkt me. Waarom oplichters een baksteen sturen heb ik nooit begrepen, stuur dan niets!
Gegroet!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 21:07:17 #268
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153677334
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:07 schreef Zspirit het volgende:

[..]

past makkelijk door de brievenbus toch?
Maar even serieus uiteindelijk is er sowieso niets verstuurd, ze hebben echt geen 500 fietsen op voorraad. Ik zie dat paypal geen aankoopprotectie geeft op voertuigen dan valt dit er ook niet onder lijkt me. Waarom oplichters een baksteen sturen heb ik nooit begrepen, stuur dan niets!
Guarantee:
Money Back Guarantee
Get the item you ordered or get your money back.
Covers your purchase price and original shipping.

wel gedekt dus
Starbucks, waar blijf je
  vrijdag 19 juni 2015 @ 22:22:32 #269
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153679714
BlitzWolf 40W 5 port usb charger getest en goedbevonden door Henrik van Lygte-info :
quote:
Conclusion

This box has lots of usb power and a safe construction. The noise is low and the voltage constant even at full load.
All in all a good usb power supply.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153679828
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:22 schreef dodge_911 het volgende:
BlitzWolf 40W 5 port usb charger getest en goedbevonden door Henrik van Lygte-info :

[..]

Kijk dat is nog even een review, indien mensen interesse hebben kan ik altijd nog eens bij banggood vragen of ze speciaal voor FOK! een mooie coupon voor de blitz kunnen regelen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 juni 2015 @ 22:34:04 #271
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153680156
Voor wie nog kabels wou gaan testen :
Ik heb net deze video gekeken en wat die gast daar doet om kabels te testen, is best wel goed te noemen, imho...
Denk dat ik eens wat verloopjes ga ebayen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 23:02:10 #272
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153681138
ehm, de fietsenboer is opeens met de noorderzon verdwenen ?

hij is van ebay verwijderd :')



[ Bericht 21% gewijzigd door Jimbo op 19-06-2015 23:31:19 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_153681595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Jimbo het volgende:
ehm, de fietsenboer is opeens met de noorderzon verdwenen ?

hij is van ebay verwijderd :')
Dat was te verwachten hèhè.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 23:15:41 #274
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153681628
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat was te verwachten hèhè.
Tijd om bij paypal maar even de betaling te bevriezen :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_153682490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Tijd om bij paypal maar even de betaling te bevriezen :P
Dat kan niet als ie als verzonden gemarkeerd is geloof ik.
Gegroet!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 23:48:00 #276
287364 verbraakje
&#128678;www.juniorverkeer
pi_153682631
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:42 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Dat kan niet als ie als verzonden gemarkeerd is geloof ik.
_O-
pi_153683020
Hierbij laten we je weten dat we een object hebben verwijderd dat je onlangs hebt gewonnen:
151718803094 - Black 26" Inch 21 Speed Folding MTB Mountain Bike Disc Brake Foldable Bicycle


Aangezien je al voor het object hebt betaald, hoef je verder niets te doen. Als je object nog niet is aangekomen, zou dat binnenkort moeten gebeuren. Zo niet, dan kun je een geschil openen in Transactieproblemen oplossen


Even afwachten dus
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 00:21:14 #278
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153683635
ben benieuwd. er staat veel (dezelfde) fietsen op ebay voor dezelfde prijs (sterker nog, voor veel minder soms ook)

wie weet komt ie nog wel gewoon, zo niet wordt het een lange weg van geld refunds aanvragen _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 20 juni 2015 @ 00:37:00 #279
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_153684058
Zo heb ik 2 weken geleden een mini PC gekocht op ebay. Je weet gewoon dat het niet gaat komen maar toch even proberen. Stond een dag later ook diezelfde melding.

We gaan het meemaken
Ajax Amsterdam
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 00:50:26 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153684354
Nou! We zien het inderdaad.

Ik heb mn geld al terug! Had bij PayPal zn geschil geopend. En hij was akkoord gegaan met retourneren van het geld
dan maaR geen fiets, t geld I iig terug.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 20 juni 2015 @ 00:54:15 #281
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_153684442
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 00:50 schreef Jimbo het volgende:
Nou! We zien het inderdaad.

Ik heb mn geld al terug! Had bij PayPal zn geschil geopend. En hij was akkoord gegaan met retourneren van het geld
dan maaR geen fiets, t geld I iig terug.
Had je direct een geschil geopend met de melding dat de advertentie was verwijderd?
Ajax Amsterdam
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 02:17:53 #282
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153685729
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 00:54 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Had je direct een geschil geopend met de melding dat de advertentie was verwijderd?
jep
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_153686387
Ik heb nou al 4x dat mailtje gehad :')
  zaterdag 20 juni 2015 @ 07:00:14 #284
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153686415
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 06:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nou al 4x dat mailtje gehad :')
mailtje heb ik ook 4x gehad.
Dacht dat er een instelling verkeerd stond.

China-shopping-fietsplan-heist
Starbucks, waar blijf je
pi_153686697
Hmm allbuy doet raar, ik kies voor gratis verzenden en tijdens t afrekenen gooit ie er nog een kleine ¤2 shipping kosten bij (bij de eerdere Earson 151) Krijgen jullie dit ook?
Ik zie daar als enige de roze versie, of is die op andere sites ook te vinden.
En werkt hun contact us knopje niet soms, krijg maar niks

[ Bericht 14% gewijzigd door Musta op 20-06-2015 08:29:36 ]
pi_153686826
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 08:16 schreef Musta het volgende:
Hmm allbuy doet raar, ik kies voor gratis verzenden en tijdens t afrekenen gooit ie er nog een kleine ¤2 shipping kosten bij (bij de eerdere Earson 151) Krijgen jullie dit ook?
Ik zie daar als enige de roze versie, of is die op andere sites ook te vinden.
En werkt hun contact us knopje niet soms, krijg maar niks
Gisteren een besteld, de zwart/groene. Geen extra kosten voor verzenden. :)

15,50 euro, spotgoedkoop. :Y)
pi_153686924
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 08:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Gisteren een besteld, de zwart/groene. Geen extra kosten voor verzenden. :)

15,50 euro, spotgoedkoop. :Y)
Bij mij komt die op 16,50 uit :{ (we willen het altijd zo goedkoop mogelijk :P )
pi_153686942
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 08:59 schreef Musta het volgende:

[..]

Bij mij komt die op 16,50 uit :{ (we willen het altijd zo goedkoop mogelijk :P )
Kies eens bij verzending 'flat mail' ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153686965
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 08:59 schreef Musta het volgende:

[..]

Bij mij komt die op 16,50 uit :{ (we willen het altijd zo goedkoop mogelijk :P )
Hij komt bij mij nu op 14,66 uit....

Gisteren 84ct te veel betaald dus. :(
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 10:27:56 #290
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153687757
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 06:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nou al 4x dat mailtje gehad :')
ah dan was ik daar dus ook niet de enige mee :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 20 juni 2015 @ 10:29:32 #291
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_153687783
Iemand nog tips voor het kopen van rgb ledstrips? Wat zijn de do's en don't?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 10:40:24 #292
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_153687920
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:29 schreef Schild het volgende:
Iemand nog tips voor het kopen van rgb ledstrips? Wat zijn de do's en don't?
Je moet er erg goed op letten dat de kleuren in 1 led zitten en niet los. Ik geloof dat 3528 losse kleuren heeft, dus groen blauw rood zitten ver van elkaar waardoor je eigenlijk alleen die kleuren kunt weergeven. Bij 5050 zitten ze in een led en dan kun je ze mooi mengen.

Helaas heb ik laatst de 3528 gekocht ._. Lelijk.
Ajax Amsterdam
pi_153688397
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:29 schreef Schild het volgende:
Iemand nog tips voor het kopen van rgb ledstrips? Wat zijn de do's en don't?
Hangt ervan af wat je doel ermee is.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 11:15:15 #294
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_153688456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:11 schreef Jonmen het volgende:
Hangt ervan af wat je doel ermee is.
Achter een koof in huis maken. :)
pi_153688612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:15 schreef Schild het volgende:
koof
Dan zou ik toch niet voor een RGB ledstrip gaan.
Kies een RGBW (warm) ledstrip. Oke, RGB kan je ook wel wit maken, maar dat gebeurt door een mengeling van kleuren. Dan ga je altijd nog de kleuren blijven zien. Bij een RGBW ledstrip kan je echt gewoon opteren voor wit. Maar als je natuurlijk enkel de rode kleur gaat gebruiken is dit niet van toepassing })
Verder, neem de 5050 variant. Gaat je veel meer licht geven als de 3528.
pi_153688738
Huawei heeft ook weer een spannende speaker op de markt gebracht, het moet een zwaan voorstellen

$29,99

Ik verwacht er echter niet zoveel van, speaker van 1.8W vergeleken met een Earson 151 van 4W, en ER160 van 5W als ik mij niet vergis. Dus een klein handzaam dingetje wat er wel grappig uitziet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 20 juni 2015 @ 11:33:01 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153688742
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:29 schreef Schild het volgende:
Iemand nog tips voor het kopen van rgb ledstrips? Wat zijn de do's en don't?
Pak een voeding uit Nederland en een RF ontvanger, niet zo'n IR ding.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef rene90 het volgende:
Huawei heeft ook weer een spannende speaker op de markt gebracht, het moet een zwaan voorstellen
[ afbeelding ]
$29,99

Ik verwacht er echter niet zoveel van, speaker van 1.8W vergeleken met een Earson 151 van 4W, en ER160 van 5W als ik mij niet vergis. Dus een klein handzaam dingetje wat er wel grappig uitziet.
Sony belde, ze willen hun design terug ;p
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153688797
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:33 schreef RobertNL het volgende:
Sony belde, ze willen hun design terug ;p
Zo zie je maar weer _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 20 juni 2015 @ 11:56:18 #299
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153689078
Fiets-plan-scam
Ebay meldde dat het account gebanned is.
Paypal claim gemaakt.

Wie heeft er allemaal een fiets besteld?
Starbucks, waar blijf je
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:03:02 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153689204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer _O-
Ach, tja doorontwikkeling natuurlijk :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:56 schreef doctor.starbucks het volgende:
Fiets-plan-scam
Ebay meldde dat het account gebanned is.
Paypal claim gemaakt.

Wie heeft er allemaal een fiets besteld?
Denk dat je dat wel redelijk kan teruglezen in het topic ;)
*tros-radar/opgelichtmodus/klacht.nl-modus-aan* Aanklagen dat Ebay! Dit kan toch niet *modus-uit*

Hoop dat jullie zonder te veel gezeur het geld terug krijgen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:03:33 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153689209
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')