abonnement Unibet Coolblue
pi_154030943
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:15 schreef shiznuts het volgende:
Hum, die ECOO lijkt nog best wel interessant. Geinig design wel, schermranden lijken ok. Redelijke specs. Denk wel dat je laag inzet qua prijs. Ga je denk ik toch al gauw richting de 189~219 USD. - lol, whut, ik zie 'em voorbijkomen voor 359? - Ach so en ook 199. That's more like it.
Hmm ja zou wat duurder kunnen zijn, alleen snap ik de keus voor de camera niet echt. ECOO is gewoon Elephone en als je ziet dat de P8000 nu 170 USD gaat kosten lijkt rond de 160 niet heel gek?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:27:50 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154031023
Ja, daarvoor kan 'ie in principe weg. Maar adviesprijs is desalwelteplus 209.99 natuurlijk, waarvoor je 'em in 't wild ook wel tegenkomt. Verder lijkt me de P8000 best een meukphone. :X :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:41:38 #203
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154038598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:27 schreef shiznuts het volgende:
Ja, daarvoor kan 'ie in principe weg. Maar adviesprijs is desalwelteplus 209.99 natuurlijk, waarvoor je 'em in 't wild ook wel tegenkomt. Verder lijkt me de P8000 best een meukphone. :X :@
Je moet ook de P9000 nemen!
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:42:57 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154038621
Whehe..
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154038664
Of de P6000 die ook weer een upgrade krijgt, ik denk dat ze niet naar de 5 cijfers durven te gaan :')

P10000!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154043453
UMI Zero 2 is ook alweer aangekondigd :') Los van dat het allemaal erg snel gaat, is dit eindelijk wél een telefoon dat je denkt....godsamme dat is wat anders.

Dual screen, interessant dus.

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 3 juli 2015 @ 23:40:31 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154046157
En USB-C of wah? 't Is rap gegaan met de innovatie als je bedenkt dat het zo'n beetje begon met de Jiayu G2 (en dit topic ontsprong uit de Jiayu G3 en concurrentie/opvolgers zo'n beetje). Maar nu zitten we op een punt dat ze ze alleen nog maar groter gaan maken als 'upgrades'. Dat is als supersizen bij de Mac. Ja, je hebt meer friet en cola, maar betekent niet dat het anders smaakt ofzo. Same shit, just more of it. Dus kom maar op, ben benieuwd! Zou de eerste generatie niet willen, maar als niemand er mee begint, dan gaat ook niemand het concept overnemen en verbeteren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154054959
De Mstar S700 nu een week in gebruik. :)

+ Lekker snel, score van 45k in AnTuTu
+ Goed afgewerkt
+ Prima camera, zowel voor als achter
+ Groot scherm (geen 1080p, maar dat scheelt ook in batterijverbruik)
+ Vingerafdrukscanner werkt erg fijn. Ook ideaal of specifieke apps (zoals bedrijfsmail) te beveiligen
+ Goed wifi-bereik, beter dan mijn Samsung Galaxy S3
+ 4G werkt prima en lekker snel, ook op de 800 MHz band
+ Toestel wordt schoon en met Playstore geleverd. Er staan geen rotzooi-apps op

+/- De accu gaat ongeveer 1 dag mee. Kan mij niet voorstellen dat het daadwerkelijk een 3000 mAh is
+/- GPS is redelijk. Geen instant fix

- Telefoon kan erg warm worden
- Na een dag of twee reageert hij overal wat trager op. Na het opnieuw opstarten werkt hij wel weer fijn
- Geen notificaties op vergrendelscherm wanneer vingerafdrukbeveiliging is ingeschakeld
- Nederlands woordenboek i.c.m. Android-toetsenbord is erg matig. De gangbare woorden kent hij niet, de meest gekke woorden en/of combinaties geeft hij juist als suggestie aan.
- Geen mogelijkheid om het accupercentage naast het icoon weer te geven
- Volume van de speaker aan de voorkant (tijdens het bellen) is niet erg hoog
- De touchbuttons vibreren bij het aanraken niet wanneer de telefoon in trilstand (!) staat
- Fast charge? Dacht het niet...

Bij de zwarte variant vallen de bezels nog best mee en zie je geen zwarte opvulling van het scherm.

Het lijkt trouwens of er een verschil tussen de witte en zwarte versie zit:


Dunne bezel, maar een zwart opvulling


Iets grotere bezel, maar helemaal geen opvulling.

Wel slecht dat de camera standaard op 8 MP staat ingesteld. Je dient hem via de instellingen zelf nog op 13 MP te zetten.
pi_154055020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:00 schreef GuitarJJ het volgende:
De Mstar S700 nu een week in gebruik. :)

+ Lekker snel, score van 45k in AnTuTu
+ Goed afgewerkt
+ Prima camera, zowel voor als achter
+ Groot scherm (geen 1080p, maar dat scheelt ook in batterijverbruik)
+ Vingerafdrukscanner werkt erg fijn. Ook ideaal of specifieke apps (zoals bedrijfsmail) te beveiligen
+ Goed wifi-bereik, beter dan mijn Samsung Galaxy S3
+ 4G werkt prima en lekker snel, ook op de 800 MHz band
+ Toestel wordt schoon en met Playstore geleverd. Er staan geen rotzooi-apps op

+/- De accu gaat ongeveer 1 dag mee. Kan mij niet voorstellen dat het daadwerkelijk een 3000 mAh is
+/- GPS is redelijk. Geen instant fix

- Telefoon kan erg warm worden
- Na een dag of twee reageert hij overal wat trager op. Na het opnieuw opstarten werkt hij wel weer fijn
- Geen notificaties op vergrendelscherm wanneer vingerafdrukbeveiliging is ingeschakeld
- Nederlands woordenboek i.c.m. Android-toetsenbord is erg matig. De gangbare woorden kent hij niet, de meest gekke woorden en/of combinaties geeft hij juist als suggestie aan.
- Geen mogelijkheid om het accupercentage naast het icoon weer te geven
- Volume van de speaker aan de voorkant (tijdens het bellen) is niet erg hoog
- De touchbuttons vibreren bij het aanraken niet wanneer de telefoon in trilstand (!) staat
- Fast charge? Dacht het niet...

Bij de zwarte variant vallen de bezels nog best mee en zie je geen zwarte opvulling van het scherm.

Het lijkt trouwens of er een verschil tussen de witte en zwarte versie zit:

[ afbeelding ]
Dunne bezel, maar een zwart opvulling

[ afbeelding ]
Iets grotere bezel, maar helemaal geen opvulling.

Wel slecht dat de camera standaard op 8 MP staat ingesteld. Je dient hem via de instellingen zelf nog op 13 MP te zetten.
Veel punten die je noemt zijn ook Android gerelateerd, zoals batterij icoontje en het woordenboek. Knal gewoon swiftkey erop en je hebt een prima woordenboek. Batterij capaciteit heb ik gecheckt met een KC-017 en die leek wel aardig te kloppen in ieder geval. Traagheid, heb je de OTA's gecheckt?

Verschil tussen witte / zwarte versie is er niet, is puur dat ze de achtergrond bij de zwarte versie zwart maken. Gooi je er echter een witte achtergrond op zie je dat de randen hetzelfde zijn als bij de witte en je ook zo'n zwarte rand van het scherm hebt ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154055906
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Veel punten die je noemt zijn ook Android gerelateerd, zoals batterij icoontje en het woordenboek. Knal gewoon swiftkey erop en je hebt een prima woordenboek. Batterij capaciteit heb ik gecheckt met een KC-017 en die leek wel aardig te kloppen in ieder geval. Traagheid, heb je de OTA's gecheckt?

Verschil tussen witte / zwarte versie is er niet, is puur dat ze de achtergrond bij de zwarte versie zwart maken. Gooi je er echter een witte achtergrond op zie je dat de randen hetzelfde zijn als bij de witte en je ook zo'n zwarte rand van het scherm hebt ;)
Klopt, wat betreft de Android punten. Ik ben zelf CyanogenMod gewend en daar kun je het meeste naar eigen inzien instellen. Idem voor de standaard ROM op de Galaxy S3.

Ik heb naar aanleiding van jouw tip vorige week een nieuwe ROM er op gezet (5 GB geheugen voor apps e.d.). Verder geeft hij aan dat er nog geen nieuwe updates zijn. Enig idee of Mstar regelmatig met een update komt?

Toch bijzonder, mijn toestel ziet er hetzelfde uit als de zwarte S700 van de foto hierboven. Er zit ongeveer 1,5-2 mm tussen de rand van het toestel en het scherm, maar voor de rest nul opvulling (wat voor kleur achtergrond of webpagina je ook gebruikt/bezoekt). Toch wel degelijk een verschil met de witte versie hierboven, waarbij je nauwelijks een witte rand ziet. Wellicht hebben ze de rand zwart gehouden en valt het gewoon meer op?
pi_154055954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Wellicht hebben ze de rand zwart gehouden en valt het gewoon meer op?
Je bent aan het vergelijken met een render, dat is niet echt te vergelijken natuurlijk ;)

En op zich zijn ze daar wel 'snel' mee, maar in dit geval zijn ze denk ik weer afhankelijk van degene die het stukje software voor die vingerafdruksensor schrijft, bij andere toestellen is het allemaal hetzelfde namelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154056000
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je bent aan het vergelijken met een render, dat is niet echt te vergelijken natuurlijk ;)

En op zich zijn ze daar wel 'snel' mee, maar in dit geval zijn ze denk ik weer afhankelijk van degene die het stukje software voor die vingerafdruksensor schrijft, bij andere toestellen is het allemaal hetzelfde namelijk.
De foto van het witte toestel lijkt mij redelijk echt. Het zwarte toestel ligt hier naast me.

Het zal wel mij liggen, maar ik zie wel degelijk een verschil ;)
pi_154056136
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:52 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

De foto van het witte toestel lijkt mij redelijk echt. Het zwarte toestel ligt hier naast me.

Het zal wel mij liggen, maar ik zie wel degelijk een verschil ;)
Check anders de review even op de FP, www.fok.nl/tag/chinaopfok

Kan je de foto's van de witte zien.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154056902
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Check anders de review even op de FP, www.fok.nl/tag/chinaopfok

Kan je de foto's van de witte zien.
De witte en zwarte lijken in dat geval inderdaad hetzelfde te zijn. Bij de zwarte variant valt de rand niet op omdat het gehele toestel al zwart is. ^O^

Conclusie: redelijk toestel voor het geld. Hopelijk zetten toekomstige firmwareupdates de puntjes nog op de i.
pi_154066124
Leuke prijsvraag weer Rene, wellicht dat ik zelf nog 1 koop mits het betaalbaar is. Ik heb trouwens de volgende telefoon gevonden voor 147 euro + verzendkosten. Mocht iemand interesse hebben stuur even een dm/pm: http://tweakers.net/pricewatch/412231/wiko-highway-wit.html (ook in oranje/paars/blauw). Geen 4G ondersteuning trouwens, wellicht dat die daarom zo goedkoop is.
pi_154077406
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:32 schreef rene90 het volgende:
UMI Zero 2 is ook alweer aangekondigd :') Los van dat het allemaal erg snel gaat, is dit eindelijk wél een telefoon dat je denkt....godsamme dat is wat anders.

Dual screen, interessant dus.

[ afbeelding ]
Wat zijn de specs dan??
pi_154077932
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 05:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat zijn de specs dan??
Nog niet bekend, alleen dat het richting de 500 dollar kan gaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154078139
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 09:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nog niet bekend, alleen dat het richting de 500 dollar kan gaan.
Octacore??
pi_154079850
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 09:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Octacore??
Dat zal minimaal wel lijkt me.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 5 juli 2015 @ 11:41:32 #220
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_154080080
500 dollar :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 5 juli 2015 @ 18:38:01 #221
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154092849
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 09:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nog niet bekend, alleen dat het richting de 500 dollar kan gaan.
Duur voor een Umi, ook al heeft ie dan twee schermen. Als het nou een ZTE, Xiaomi, Lenovo oid was..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_154100556
quote:
haha heb gewoon een normale baan ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154102054
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat zal minimaal wel lijkt me.
Dan maar een Xiaomi 3 :+

quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
500 dollar :').
Samsung Galaxy modellen zijn nog duurder. :P
  maandag 6 juli 2015 @ 08:28:30 #225
366734 dimmak
bitcoin
pi_154107457
Oppo Mirror 5S

http://www.oppo.com/tw/products/mirror-5s

Snapdragon 410/2GB/16GB
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')