abonnement Unibet Coolblue
pi_153461213


vervolg van: Topicreeks: Herenkleding voor fijnproevers

archief:
LIF / [Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers deel III
LIF / [Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers deel II
LIF / [Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers

labels/maatwerk:
a-labels.nl
barbanapoli.it
barbour.com
baroni.it
bottegaveneta.com
breuer.fr
brioni.it
bulgari.com
canali.it
cesareattolini.it
corneliani.com
etro.com
hackett.co.uk
interno8.net
kiton.it
liverano.com
loropiana.com
luigiborrelli.com
marinellanapoli.it
newandlingwood.com
pauwmannen.nl
roberttalbott.com
sirmax.nl
sovrano.de
stefanoricci.com
thebridge.it
turnbullandasser.com
zegna.com
zilli.fr

online shopping:
accessoires
albertthurston.com
antieke-manchetknopen.be
capsplaza.com
chesterjefferies.co.uk
hatshopping.com
leathershop.co.uk
mandarinaduck.com
martindingman.com
pickett.co.uk
pierotucci.com
quality-shop.nl
sagebrown.co.uk
simplycufflinks.com
tiedeals.com
algemeen
assem.nl
bivolino.com
brooksbrothers.com
ctshirts.co.uk
forzieri.com
francos.com
harrods.com
ilrosso.com
johnsmedley.com
longmire.co.uk
paulsmith.co.uk
robertold.co.uk
shirtbyhand.nl
shirtsco.nl
suitableshop.nl
suitsupply.com
theartofcamouflage.nl
thomaspink.co.uk
virtualclotheshorse.com
woodsofshropshire.co.uk
sieraden
juwelier.net
steinermaastricht.nl
verzorging
carterandbond.com
classicshaving.com
escentual.com
executive-shaving.co.uk
gentlemans-shop.com
gentlemenstonic.co.uk
groominglounge.com
headblade.nl
haarshop.nl
mankind.co.uk
mensbeautyshop.ch
shavershop.nl
styleandgrooming.com
theartofshaving.com
trumpers.com

schoenen:
allenedmonds.com
borgiolifratelli.it
crockettandjones.co.uk
edwardgreen.co.uk
gjcleverley.co.uk
johnlobbltd.co.uk
ilmaestro.nl
maatschoenen.nl
magnanni
moreschi.it
pantofoladoro.it
santonishoes.com
sirmax.nl
sutormantellassi.com
theroyaltreatment.nl
tods.com
vanbommel.nl
vanlier.nl
zintala.it

winkels:
harveylewis.com
harvie.nl
herenmode-vovw.nl
hoogenboommode.nl
nerofashion.nl
newtailor.nl
oger.nl
romeyn-mode.nl
rons-exclusive.nl
shoebaloo.nl
suitsupply.nl
tipdebruin.nl
vanita.nl
zwartjes.nl

wegwijzer:
askandyaboutclothes.com
icontinuativi.canclini.it
stijlforum.nl
styleforum.net
thelondonlounge.net
yvra.nl

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 18-04-2016 16:15:21 ]
pi_153461246
Vandaag mijn 1e pak kopen voor een bruiloft bij suitsupply, iemand tips waar ik het beste schoenen kan halen?
pi_153461252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vandaag mijn 1e pak kopen voor een bruiloft bij suitsuppy, iemand tips waar ik het beste schoenen kan halen?
Zonder je woonplaats en budget te weten maar gewoon wat roepen?
pi_153461315
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zonder je woonplaats en budget te weten maar gewoon wat roepen?
Excuses, regio Eindhoven, budget rond de 150 euro
pi_153461332
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:36 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Excuses, regio Eindhoven, budget rond de 150 euro
Voor 150 euro weet ik het niet. Dat haal je niet eens bij SuitSupply. van Bommel is duurder.
magnanni is duurder en van Lier is duurder.

Budget omhoog?
pi_153461363
2
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Voor 150 euro weet ik het niet. Dat haal je niet eens bij SuitSupply. van Bommel is duurder.
magnanni is duurder en van Lier is duurder.

Budget omhoog?
Meermin?? veel over gelezen is dat iets??
pi_153461394
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:40 schreef Dirkos1987 het volgende:
2

[..]

Meermin?? veel over gelezen is dat iets??
De meningen zijn verdeeld.
Die zitten ook op 180. Dan zou ik voor dat geld nog eerder voor SuitSup gaan.
pi_153461416
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

De meningen zijn verdeeld.
Die zitten ook op 180. Dan zou ik voor dat geld nog eerder voor SuitSup gaan.
Ok ga dalijk kijken wat ze hebben. Had begrepen dat de kwaliteit van Suitsupply schoenen niet super is. Voor de prijs wat je er voor betaald
pi_153461439
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:38 schreef Godtje het volgende:

Voor 150 euro weet ik het niet. Dat haal je niet eens bij SuitSupply. van Bommel is duurder.
magnanni is duurder en van Lier is duurder.

Budget omhoog?
Voor 150 euro koop je toch nog wel een paar schoenen bij Van Lier?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153461487
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voor 150 euro koop je toch nog wel een paar schoenen bij Van Lier?
Zelfs twee paar in de outlet shop
mag het weten
pi_153461488
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voor 150 euro koop je toch nog wel een paar schoenen bij Van Lier?
Ik zie nu dat zoals ik dacht de list prijs 170 is voor de 'standaard' schoenen. Net als van Bommel uit mijn hoofd.
Maar ik zie ook dat ze overal afgeprijsd zijn. Bijenkorf, Wehkamp, etc.
Dus dan haal je het wel.
Ik koop ze niet dus helemaal up to date ben ik niet
pi_153463218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:36 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Excuses, regio Eindhoven, budget rond de 150 euro
Die Van Lier-winkel tegenover de V&D heeft voor 150 euro wel een paar denk ik en bij de Bijenkorf heb je ook wel kans.
Ik meen gezien te hebben dat ze bij de Herenschoenenwinkel op de Nieuwe Emmasingel nu uitverkoop hebben, dan kun je misschien nog wel een paar Van Bommels of Florisjes kopen voor rond de 150, qua personeel in ieder geval een stuk beter dan die andere 2 die ik noemde. :)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_153464980
Ik zoek nog een nieuwe nettere tas. Maar niet voor een heel groot budget. 100-150 euro.

Nu kwam ik deze tegen:

http://www.royalrepubliq.com/webshop/ws-pr/pr1732/c-76

Die is dan 160 euro, iets boven budget. Maar wel wat ik zoek. Of hebben hier mensen nog tips voor andere merken?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:51:00 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_153465430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:35 schreef Accursius het volgende:

[..]

[..]

. Wil zelf ook nog een mooie vulpen. Jammer dat alle gave shit gewoon dik 150 euro kost ofzo. Beetje teveel van het goede..
Een Mont Blanc voor 150 euro ben ik nog niet tegengekomen; die van mij is een veelvoud daarvan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_153465485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:51 schreef static het volgende:

[..]

Een Mont Blanc voor 150 euro ben ik nog niet tegengekomen; die van mij is een veelvoud daarvan.
Hehe, dat weet ik ook. Dat is ook het probleem. Als ik een "mindere" neem weet ik zeker dat ik spijt krijg omdat ik dan toch liever had doorgespaard. Hoeveel kost zo'n Meisterstuck tweedehands? 300 euro ongeveer?
pi_153465664
Zelf heb ik een Tuscany Leather tas, heel tevreden mee. Mooi leer ook.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 12:08:38 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_153466029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:53 schreef Accursius het volgende:

[..]

Hehe, dat weet ik ook. Dat is ook het probleem. Als ik een "mindere" neem weet ik zeker dat ik spijt krijg omdat ik dan toch liever had doorgespaard. Hoeveel kost zo'n Meisterstuck tweedehands? 300 euro ongeveer?
Geen idee, die van mij was $5200 (Hong Kong). Maar heb zelden zo'n lekker schrijvende pen in de handen gehad, lekker zwaar ook.

Ik zou maar even doorsparen. :)

Heb ook nog Dunhill en Cartier geprobeerd, maar die waren het net niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_153470044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:49 schreef Godtje het volgende:

Ik zie nu dat zoals ik dacht de list prijs 170 is voor de 'standaard' schoenen. Net als van Bommel uit mijn hoofd.
Maar ik zie ook dat ze overal afgeprijsd zijn. Bijenkorf, Wehkamp, etc.
Dus dan haal je het wel.
Ik koop ze niet dus helemaal up to date ben ik niet
Gelukkig maar, want zo geweldig vind ik ze niet en dan wordt het wel heel duur betaald als je er echt veel meer dan 150 euro voor af moet tikken. ;)

Maar voor TS zullen ze best wel voldoen, dus: op naar Eindhoven. Lekker met de fiets, scheelt zo weer een shitload aan parkeerkosten. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:34:54 #19
130803 Gripper
Get a grip
pi_153470726
Ff een vraag. Ik heb voor een bruiloft volgende week een nieuw pak gekocht, een lekker licht linnen kostuum van SuitSupply.
De pantalon paste meteen perfect, en hoefde dus niet eens op maat gemaakt te worden. Echter, de broek is daar wel op voorbereid: de bilnaad is met enkele steekjes tot bovenaan vastgezet, en de band is niet uit 1 stuk maar bestaat uit twee helften die niet met elkaar verbonden zijn.

Ga ik nu bij mn eerste dansmove 's avonds uit mn bilnaad scheuren?
Of moeten die twee helften band nog wel aan elkaar verbonden worden.

Helemaal vergeten naar te vragen in de winkel.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_153474189
Bijpassende riem erbij en dan heb je een mooie outfit!

http://eu.suitsupply.com/nl/belts/riem-bruin/A14117.html
pi_153474745
quote:
Mooi pak! Hadden ze trouwens een beetje grote voorraad (verschillende pakken in jouw maat). Want ben maar kort in Nederland en wil eigenlijk ook even langs. Laatst jammer genoeg niet geslaagd in een Cerruti outlet, was helaas niet wat ik wou.
pi_153475148
quote:
Mooi pak, niet letten op die persoon die erna reageert met een bijpassende riem. Is level-0. Gewoon riemlussen eraf halen bij de kleermaker. Veel fraaier.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:34 schreef Gripper het volgende:
Ff een vraag. Ik heb voor een bruiloft volgende week een nieuw pak gekocht, een lekker licht linnen kostuum van SuitSupply.
De pantalon paste meteen perfect, en hoefde dus niet eens op maat gemaakt te worden. Echter, de broek is daar wel op voorbereid: de bilnaad is met enkele steekjes tot bovenaan vastgezet, en de band is niet uit 1 stuk maar bestaat uit twee helften die niet met elkaar verbonden zijn.

Ga ik nu bij mn eerste dansmove 's avonds uit mn bilnaad scheuren?
Of moeten die twee helften band nog wel aan elkaar verbonden worden.

Helemaal vergeten naar te vragen in de winkel.
Dat de band uit twee stukken bestaat is niet heel gek. Vaak is dat een dinner-split.

Het lijkt mij alleen erg stug dat er een band / bassin zit die niet is afgewerkt zeg maar. Een onafgewerkte broekspijp komt wel regelmatig voor gezien deze toch bijna altijd op maat moet worden gemaakt. Heb je toevallig een foto van het bassin en de band? Ik denk dat he gewoon lijkt alsof het heel licht is dicht gestikt omdat het linnen is.
pi_153477379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 16:56 schreef mytec het volgende:

[..]

Mooi pak! Hadden ze trouwens een beetje grote voorraad (verschillende pakken in jouw maat). Want ben maar kort in Nederland en wil eigenlijk ook even langs. Laatst jammer genoeg niet geslaagd in een Cerruti outlet, was helaas niet wat ik wou.
Ik heb maat 46, en ze hadden vrij ruime keuze, maar dit is mijn eerste pak, dus voor mij was er genoeg.
Misschien is het voor jou weinig, omdat je meer gewend bent ;)
pi_153477411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:17 schreef Accursius het volgende:

[..]

Mooi pak, niet letten op die persoon die erna reageert met een bijpassende riem. Is level-0. Gewoon riemlussen eraf halen bij de kleermaker. Veel fraaier.

[..]

Dat de band uit twee stukken bestaat is niet heel gek. Vaak is dat een dinner-split.
[ afbeelding ]
Het lijkt mij alleen erg stug dat er een band / bassin zit die niet is afgewerkt zeg maar. Een onafgewerkte broekspijp komt wel regelmatig voor gezien deze toch bijna altijd op maat moet worden gemaakt. Heb je toevallig een foto van het bassin en de band? Ik denk dat he gewoon lijkt alsof het heel licht is dicht gestikt omdat het linnen is.
Tegen mij vertelde ze juist dat een riem juist mooier was en het afmaakte. Dus heb ik die erbij gekocht. Geen goede keuze?
pi_153477442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:04 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ik heb maat 46, en ze hadden vrij ruime keuze, maar dit is mijn eerste pak, dus voor mij was er genoeg.
Misschien is het voor jou weinig, omdat je meer gewend bent ;)
Thanks ga dan maar gewoon even langs, ik heb 48 dacht ik ( laat het maar wel even nameten) waarschijnlijk gewoon pech gehad. Zoek geen speciaal plak, donkerblauw (maar niet te donker), waarschijnlijk ongeveer zelfde kleur als die jij gekozen hebt.
pi_153477464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:06 schreef mytec het volgende:

[..]

Thanks ga dan maar gewoon even langs, ik heb 48 dacht ik ( laat het maar wel even nameten) waarschijnlijk gewoon pech gehad. Zoek geen speciaal plak, donkerblauw (maar niet te donker), waarschijnlijk ongeveer zelfde kleur als die jij gekozen hebt.
Ik heb alleen bij donkerblauw gekeken omdat ik al wist dat ik deze kleur wou. Ik gok in mijn maat een stuk of 15-20 verschillende in donkerblauw.
pi_153477689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 16:32 schreef Stansfield het volgende:
Bijpassende riem erbij en dan heb je een mooie outfit!

http://eu.suitsupply.com/nl/belts/riem-bruin/A14117.html
Honden hebben een riem
pi_153477735
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

Honden hebben een riem
Wat een beetje gekkie is. Het is in de meeste beroepsgroepen volkomen normaal of zelfs gewenst.
Er is een beperkte groep die bovenstaande als motto heeft. Alleen een hond heeft een riem.
Met de gedachte er achter dat je klasse en dus maatwerk hebt.

Maatwerk heeft geen riem nodig.
pi_153477741
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:05 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Tegen mij vertelde ze juist dat een riem juist mooier was en het afmaakte. Dus heb ik die erbij gekocht. Geen goede keuze?
Oo nee hoor :P het is meer een dingetje bij mezelf. Vind het te geforceerd. Echter de meeste mensen in Nederland vinden het juist erg mooi dus het is absoluut geen verkeerde keus.
pi_153481662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat een beetje gekkie is. Het is in de meeste beroepsgroepen volkomen normaal of zelfs gewenst.
Er is een beperkte groep die bovenstaande als motto heeft. Alleen een hond heeft een riem.
Met de gedachte er achter dat je klasse en dus maatwerk hebt.

Maatwerk heeft geen riem nodig.
Je beseft dat we het hier hebben over iemand die een RTW blauw pak met bruine schoenen koopt bij de SuitSupply?
pi_153481912
Iemand een goede tip voor een luchtig (ongevoerd) colbertje van linnen of een blend met linnen erin? Iets in een wat donkere kleur, grijs of blauw ofzo (ik heb al een beige model van een paar jaar geleden). Liefst omgeving Rotterdam
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  vrijdag 12 juni 2015 @ 22:43:19 #33
130803 Gripper
Get a grip
pi_153485150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:17 schreef Accursius het volgende:

[..]
Dat de band uit twee stukken bestaat is niet heel gek. Vaak is dat een dinner-split.
[ afbeelding ]
Het lijkt mij alleen erg stug dat er een band / bassin zit die niet is afgewerkt zeg maar. Een onafgewerkte broekspijp komt wel regelmatig voor gezien deze toch bijna altijd op maat moet worden gemaakt. Heb je toevallig een foto van het bassin en de band? Ik denk dat he gewoon lijkt alsof het heel licht is dicht gestikt omdat het linnen is.
Het is bij mijn broek precies zoals jij beschrijft. Maar omdat zowel pijpen, mouwen als heupen meteen goed zaten kon ik het zo meenemen. Gebeurde max 1x per week zeiden ze :D





Maar als t een dinner split is, dan zit je nog stil. Later op de avond gaan we dansen, en is het wel een dancing-split? Ik maak me een beetje zorgen om dat ene stikseltje in de band.... Sta ik daar om half een 's nachts licht aangeschoten te hakken op dj Paul Elstak met een scheurende bilpartij.

JA, uiteraard wel een mooie smaakvolle onderbroek eronder voor het geval dat :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_153491934
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 22:43 schreef Gripper het volgende:

[..]

Het is bij mijn broek precies zoals jij beschrijft. Maar omdat zowel pijpen, mouwen als heupen meteen goed zaten kon ik het zo meenemen. Gebeurde max 1x per week zeiden ze :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar als t een dinner split is, dan zit je nog stil. Later op de avond gaan we dansen, en is het wel een dancing-split? Ik maak me een beetje zorgen om dat ene stikseltje in de band.... Sta ik daar om half een 's nachts licht aangeschoten te hakken op dj Paul Elstak met een scheurende bilpartij.

JA, uiteraard wel een mooie smaakvolle onderbroek eronder voor het geval dat :)
Haha, maak je geen zorgen. Dat gaat helemaal goedkomen! Kun je prima in dansen. Die hele band zit namelijk wel gestikt aan het bassin over de breedte. Dat stukje alleen erboven is puur dat je wat extra ruimte krijgt na het eten. De band geeft dan een beetje mee met je buik.
pi_153491953
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

Honden hebben een riem
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat een beetje gekkie is. Het is in de meeste beroepsgroepen volkomen normaal of zelfs gewenst.
Er is een beperkte groep die bovenstaande als motto heeft. Alleen een hond heeft een riem.
Met de gedachte er achter dat je klasse en dus maatwerk hebt.

Maatwerk heeft geen riem nodig.
Ondanks dat het een, enigszins, geestige uitdrukking is vind ik dit ook weer het andere uiterste. De riem komt uit de tijd van de industriële revolutie waarbij het bedoeld was om de spijkerbroek tijdens het zware werk op te houden. Het voordeel was ook, inderdaad, dat je dan een maat groter kon kopen / een niet perfect passende broek, omdat de riem dit wel zou compenseren. Echter, het is niet zo dat de mannen met maatwerk toentertijd nooit iets droegen om de broek op te houden. Juist wel, namelijk bretels. Deze zag men alleen niet omdat deze werden gedragen onder hun vestje. Het pak was toen namelijk bijna altijd driedelig.

Sowieso zouden bretels de voorkeur moeten genieten. De broek blijft beter hangen, gezien deze vanaf de schouders hangt, en een eventueel buikje drukt de broekband aan de voorkant niet meer naar beneden waardoor het voorbassin van die rare plooien krijgt.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:14:08 #36
130803 Gripper
Get a grip
pi_153492264
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 08:27 schreef Accursius het volgende:

[..]

Haha, maak je geen zorgen. Dat gaat helemaal goedkomen! Kun je prima in dansen. Die hele band zit namelijk wel gestikt aan het bassin over de breedte. Dat stukje alleen erboven is puur dat je wat extra ruimte krijgt na het eten. De band geeft dan een beetje mee met je buik.
Thanks! ^O^
Kan ik m'n zieke moves tenminste zonder zorgen uitvoeren.

Ik heb maat 46, gelukkig geen buik. Maar dat lekkere eten op bruiloften, zeker als er een buffet is, is altijd wel gevaarlijk...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_153562025
-edit: open maar een topic hoor, hier is het echt offtopic

[ Bericht 91% gewijzigd door Mylene op 16-06-2015 11:39:22 ]
pi_153671724
Welke kleur stropdas zouden jullie bij dit pak kopen met wit overhemd?
http://eu.suitsupply.com/(...)-Sienna&prefv1=Blauw

Heb deze erbij gekocht, maar ik twijfel een beetje of ik een effen kleur niet mooier vind
http://eu.suitsupply.com/(...)gid=Ties&prefv1=Rood

Het is voor een bruiloft

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkos1987 op 19-06-2015 19:43:57 ]
pi_153673457
water overhemd = lichtblauw overhemd neem ik aan?

Gewoon een prima das daarbij. Effen das bij een effen pak en een effen shirt wordt al snel saai vind ik.
pi_153674750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:00 schreef bezemsteeltaart het volgende:
water overhemd = lichtblauw overhemd neem ik aan?

Gewoon een prima das daarbij. Effen das bij een effen pak en een effen shirt wordt al snel saai vind ik.
Oeps, water moet wit zijn :)
pi_153675036
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:57 schreef Dirkos1987 het volgende:
Welke kleur stropdas zouden jullie bij dit pak kopen met wit overhemd?
http://eu.suitsupply.com/(...)-Sienna&prefv1=Blauw

Heb deze erbij gekocht, maar ik twijfel een beetje of ik een effen kleur niet mooier vind
http://eu.suitsupply.com/(...)gid=Ties&prefv1=Rood

Het is voor een bruiloft
Prima das.
pi_153686652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:57 schreef Dirkos1987 het volgende:
Welke kleur stropdas zouden jullie bij dit pak kopen met wit overhemd?
http://eu.suitsupply.com/(...)-Sienna&prefv1=Blauw

Heb deze erbij gekocht, maar ik twijfel een beetje of ik een effen kleur niet mooier vind
http://eu.suitsupply.com/(...)gid=Ties&prefv1=Rood

Het is voor een bruiloft
Iedere kleur die je mooi vindt. Donkerblauw pak + wit shirt of lichtblauw shirt is wat een wit canvas is voor schilders. Alles kan daar in principe gewoon op.
pi_153696935
Ik zit in dubio.. kan onderstaande gecombineerd worden?

https://goo.gl/photos/v1xfGid5hSrT9SED7
pi_153700497
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:12 schreef rgras het volgende:
Ik zit in dubio.. kan onderstaande gecombineerd worden?

https://goo.gl/photos/v1xfGid5hSrT9SED7
Afhankelijk van de rest van je outfit, ja. Het is wel veel blauw, dat moet je kunnen hebben. En in je bovenkleding zou ik dan niet teveel blauw gebruiken of zelfs helemaal niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Actaeon op 20-06-2015 20:47:13 ]
pi_153700597
Waarom zou het niet kunnen. Wit shirt erboven of lichtblauwig. Ben alleen geen fan van blauw schoeisel. Gewoon donkerbruin doen voor casual IMO.
pi_153700885
Ton-sur-ton kan soms lastig zijn.. vandaar dat ik zat te twijfelen. Toevallig kwam ik net dezelfde riem tegen in een iets donkerdere kleur, dus volgende week maar eens retourneren. Overigens was het meer de bedoeling om het met een lichte kaki-kleur te combineren.

pi_153700962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef rgras het volgende:
Ton-sur-ton kan soms lastig zijn.. vandaar dat ik zat te twijfelen. Toevallig kwam ik net dezelfde riem tegen in een iets donkerdere kleur, dus volgende week maar eens retourneren. Overigens was het meer de bedoeling om het met een lichte kaki-kleur te combineren.

[ afbeelding ]
Met wit combineert het wel fraai hr :) maakt het fris/zomers maar tegelijk ook chique en elegant.
pi_153815191
Vandaag bij de Susu outlet geweest in bataviastad, helaas geen pak kunnen vinden maar wel keurige broek voor 35 euro+ vermaak kosten deze http://eu.suitsupply.com/nl/trousers/broek-navy/P1105-BD.html?start=2&q=brescia
  donderdag 25 juni 2015 @ 12:16:13 #49
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_153827684
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voor 150 euro koop je toch nog wel een paar schoenen bij Van Lier?
Kan iemand me uitleggen waarom dit topic Herenkleding voor ware fijnproevers heet maar het heel vaak gaat over Suit Supply en Van Bommelschoenen? Dat zijn toch gewoon prima kleren maar geen kleren voor ware fijnproevers?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 25 juni 2015 @ 12:36:39 #50
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_153828167
Tsja. :X
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')