Link naar deel 1: Transport Tycoon
TTDPatch
TTDPatch site: http://www.ttdpatch.net/
FAQ: http://www.ttdpatch.net/doc.html#faq
Manual: http://www.ttdpatch.net/manual/
Handige Rail opstellingen (uit vorige topic, meer op verzoek in dit topic)
Voorrang voor sneltreinen dmv presignals: Transport Tycoon
Inhaalspoor: Transport Tycoon
TTDAlter
Speciale tool voor de echte die-hards...
http://www.orudge.uklinux.net/TT/ttdalter.php
Meer info
Op Usenet: alt.games.microprose.transport-tyc
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 27-06-2003 11:25]
Mijn drukste traject Ik zit trouwens nu op 240 treinen, het max van TTDPatch kwam ik net achter. Hier komen trouwens zo'n 70 treinen per minuut langs.
Mijn drukste kruispunt
Mijn fabriek, centraal gelegen en met een productie van meer dan 6000 crates per maand.
quote:Als je stations bouwt met 7 blokjes als standaard lengte, kun je aan elke trein 4 wagons toevoegen...
Op dinsdag 12 november 2002 19:09 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn drukste traject Ik zit trouwens nu op 240 treinen, het max van TTDPatch kwam ik net achter. Hier komen trouwens zo'n 70 treinen per minuut langs.
quote:Daar heb ik geen zin in, moet ik al mijn stations aanpassen
Op dinsdag 12 november 2002 19:11 schreef terabyte het volgende:[..]
Als je stations bouwt met 7 blokjes als standaard lengte, kun je aan elke trein 4 wagons toevoegen...
quote:welk scenario is dat? als het een custom scenario is, kan je het dan misschien sturen naar athanatos83@hotmail.com ?
Op dinsdag 12 november 2002 19:09 schreef QyRoZ het volgende:
Hier nog 3 screens van mij:[afbeelding]
Mijn drukste traject Ik zit trouwens nu op 240 treinen, het max van TTDPatch kwam ik net achter. Hier komen trouwens zo'n 70 treinen per minuut langs.[afbeelding]
Mijn drukste kruispunt[afbeelding]
Mijn fabriek, centraal gelegen en met een productie van meer dan 6000 crates per maand.
quote:Was gewoon een kale simpele map... staat op mn FAT32 schijf, kan ik nu niet bij, zal hem morgen even sturen... en ik zal de savegame erbij doen
Op dinsdag 12 november 2002 22:28 schreef Athanatos het volgende:[..]
welk scenario is dat? als het een custom scenario is, kan je het dan misschien sturen naar athanatos83@hotmail.com ?
quote:TT Deluxe is voor Windows
Op woensdag 13 november 2002 00:26 schreef sweek het volgende:
Is dit een dos spel? Anders wil ik het best eens gaan proberen.
quote:er is zowel een dos als een windows versie....alhoewel de windows versie wat moeilijk te krijgen is.
Op woensdag 13 november 2002 00:35 schreef Tackleberry het volgende:[..]
TT Deluxe is voor Windows
quote:ok alvast bedankt
Op dinsdag 12 november 2002 23:37 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Was gewoon een kale simpele map... staat op mn FAT32 schijf, kan ik nu niet bij, zal hem morgen even sturen... en ik zal de savegame erbij doen
quote:Nee hoor zie deel 1 van dit topic gewoon te bestellen bij Amazon.com
Op woensdag 13 november 2002 00:37 schreef Athanatos het volgende:[..]
er is zowel een dos als een windows versie....alhoewel de windows versie wat moeilijk te krijgen is.
quote:U vraagt, wij draaien. Doet ie het?
Op woensdag 13 november 2002 18:59 schreef Athanatos het volgende:[..]
ok alvast bedankt
ik vind het mapje met 4 eilanden altijd prachtig..
2 kleine eilanden en 2 hele grote..
ik zal ff op zoek gaan naar de naam van de map
quote:ik geloof dat je dan Ctrl moet indrukken en dan met je muis nog klikt op breedte en dat ie dan wel 7x7 wordt
Op woensdag 13 november 2002 23:37 schreef Marvin het volgende:
Weet iemand hoe ik de stations kan verlengen naar 7x7 ik kan m dus wel 7 breed maken maar niet 7 lang.. ik heb nu dus 7x5 stations..
btw. dat scenario doet het goed hoor QyRoZ
quote:Die savegame ook? Lekker druk hè?
Op donderdag 14 november 2002 00:46 schreef Athanatos het volgende:[..]
btw. dat scenario doet het goed hoor QyRoZ
quote:ja die savegame ook en het is idd druk zeg . maar ik ga weer verder met het scenario
Op donderdag 14 november 2002 00:56 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Die savegame ook? Lekker druk hè?
quote:Oh wacht ff...zal Deluxe eens proberen. Heb iig Win2k.
Op donderdag 14 november 2002 17:09 schreef Lortnoc het volgende:
Ik denk...probeer t ook eens, maar TT2 (die gebruiken jullie toch?) zegt bij t opstarten: "Het systeem kan COM3 dat door het programma is aangevraagd niet openen", en bij negeren hetzelfde voor COM4. Dit in een pop-up venstertje met 16 bits MS-DOS subsysteem
quote:TTDPatch voor Windows geprobeerd?
Op donderdag 14 november 2002 17:19 schreef Lortnoc het volgende:
Hij geeft ook nog de melding...unable to set up SVGA display
quote:Is lekker simpel scenario, lekker plat, paar grote steden, flink wat industrie. Zijn leuke dingen mee te doen.
Op donderdag 14 november 2002 16:40 schreef Athanatos het volgende:[..]
ja die savegame ook en het is idd druk zeg . maar ik ga weer verder met het scenario
quote:Ik ga het toch proberen... bedankt.
Op woensdag 13 november 2002 00:37 schreef Athanatos het volgende:[..]
er is zowel een dos als een windows versie....alhoewel de windows versie wat moeilijk te krijgen is.
quote:Ik had blijkbaar de dos versie. Ben nu de win versie aan t downen.
Op donderdag 14 november 2002 17:24 schreef terabyte het volgende:[..]
TTDPatch voor Windows geprobeerd?
Zie de links in de openingspost voor meer info/FAQ/handleiding/etc.
quote:lijkt me een gaaf spel! Ik ken alleen Railroad tycoon, een spel met olie (ook zoiets) en Ports of Call (met schepen), allemaal op de commodore Amiga.
Op dinsdag 12 november 2002 19:09 schreef QyRoZ het volgende:
Hier nog 3 screens van mij:[afbeelding]
Mijn drukste traject Ik zit trouwens nu op 240 treinen, het max van TTDPatch kwam ik net achter. Hier komen trouwens zo'n 70 treinen per minuut langs.[afbeelding]
Mijn drukste kruispunt[afbeelding]
Mijn fabriek, centraal gelegen en met een productie van meer dan 6000 crates per maand.
Is dit een nieuw spel, lijkt me wel gaaf dus!
quote:Nee niet echt nieuw
Op donderdag 14 november 2002 18:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
lijkt me een gaaf spel! Ik ken alleen Railroad tycoon, een spel met olie (ook zoiets) en Ports of Call (met schepen), allemaal op de commodore Amiga.
Is dit een nieuw spel, lijkt me wel gaaf dus!
quote:1995 is niet echt nieuw. De Deluxe versie dus. De originele stamt uit 94 of misschien zelfs 93.
Op donderdag 14 november 2002 18:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Is dit een nieuw spel, lijkt me wel gaaf dus!
quote:Ook van Chris Sawyer, de maker van RollerCoaster Tycoon dus. Alleen deze was er veel eerder.
Op donderdag 14 november 2002 18:35 schreef Marvin het volgende:[..]
Nee niet echt nieuw
Dit is een all-time classic zeg maar... beetje de interface van Roller Coaster Tycoon alleen dan met treinen, bussen, boten en vliegtuigen!
quote:maak er voor mij maar gerust een paar jaar van
Op donderdag 14 november 2002 18:49 schreef vexz het volgende:
damn wat heb ik een aantal uren met dit spel door gebracht.
quote:Sid meijer van railroad tycoon was dat toch, ik meen dat dit spel uit 1988 stamde (ik had die dus op de amiga!)
Op donderdag 14 november 2002 18:46 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ook van Chris Sawyer, de maker van RollerCoaster Tycoon dus. Alleen deze was er veel eerder.
Alleen : Chris Sawyer RULEZ !!!
Transport tycoon en rollercoaster tycoon zijn geniaal
quote:Silent service!!!! mijn favo sim. all time, die heb ik vele maanden gespeeld (op de c64) op tape nog wel, werelds!
Op donderdag 14 november 2002 20:00 schreef Furby het volgende:
Sid meijer is van railroad tycoon en wat andere sims erbij ja.Alleen : Chris Sawyer RULEZ !!!
Transport tycoon en rollercoaster tycoon zijn geniaal
quote:Sid Meyer is ook van Civilization...da's toch wel net ietsje legendarischere koek dan RT
Op donderdag 14 november 2002 20:00 schreef Furby het volgende:
Sid meijer is van railroad tycoon en wat andere sims erbij ja.Alleen : Chris Sawyer RULEZ !!!
Transport tycoon en rollercoaster tycoon zijn geniaal
quote:en van sim city natuurlijk.
Op donderdag 14 november 2002 20:20 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Sid Meyer is ook van Civilization...da's toch wel net ietsje legendarischere koek dan RT
quote:Met TTDPatch natuurlijk!
Op donderdag 14 november 2002 20:30 schreef Athanatos het volgende:
weet iemand hoe dat programma heet waarmee ik van een savegame een scenario kan maken en deze dan kan editen(bijvoorbeeld meer factory's). en die ik daarna weer terug kan omzetten naar savegame?
Ff het volgende aan je CFG file toevoegen:
diskmenu on
Zie hier voor meer info:
http://www.ttdpatch.com/manual/ttdpatch.html#Load%20Entry%20in%20the%20Disk%20Menu
quote:Nee, dat dan weer niet.
Op donderdag 14 november 2002 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
en van sim city natuurlijk.
quote:geweldig! mijn dank is groot
Op donderdag 14 november 2002 20:50 schreef terabyte het volgende:[..]
Met TTDPatch natuurlijk!
Ff het volgende aan je CFG file toevoegen:
diskmenu on
Zie hier voor meer info:
http://www.ttdpatch.com/manual/ttdpatch.html#Load%20Entry%20in%20the%20Disk%20Menu
Als ik het programma draai, krijg ik een geheugenfout.
Heeft iemand hier daar de oplossing voor..????
de patch heb ik overigens al gedraaid, ik krijg wel het begin scherm, maar na een tel of 3 een foutmelding
quote:Ja windows XP vreet het programma niet lekker nee. Ik kijg telkens een Direct Draw Error. De fout met je geheugen krijg ik volgens mij in RollerCoaster Tycoon 1. Komt een dialoog met text Memory Error: 0x0000 0x0000 enz.
Op donderdag 14 november 2002 22:55 schreef afke het volgende:
Nou ik dit zo lees, ben ik ook weer geinteresseerd geworden in het spel.
Maar goed tijden geleden had ik nog geen winXP.Als ik het programma draai, krijg ik een geheugenfout.
Heeft iemand hier daar de oplossing voor..????de patch heb ik overigens al gedraaid, ik krijg wel het begin scherm, maar na een tel of 3 een foutmelding
Maar even over de Directdraw error ik heb directX 8 maar hij wil nog iets van ddraw5. Normaal werkt het, maar vanwege DirectDraw patch voor GTA III is er iets veranderd in ddraw files.
Hoe lost ik dit op zonder XP (wederom) te ontwrichte, want Transport Tycoon RULEZZZZZZ nog steeds een van de betere spellen. Vind het zo goed dat de Graphics me niet zoveel uitmaken!! (deze zijn trouwens vrij goed voor 1988 (idd de eerste versie))
-> TT
quote:Aan de omschrijving "een foutmelding" hebben we natuurlijk niks aan.
Op donderdag 14 november 2002 22:55 schreef afke het volgende:
Nou ik dit zo lees, ben ik ook weer geinteresseerd geworden in het spel.
Maar goed tijden geleden had ik nog geen winXP.Als ik het programma draai, krijg ik een geheugenfout.
Heeft iemand hier daar de oplossing voor..????de patch heb ik overigens al gedraaid, ik krijg wel het begin scherm, maar na een tel of 3 een foutmelding
- spoor met bovenleiding!
- 'ouderwetse' seinen (jeweetwel, met die arm-dingen) voor wanneer je bijv in 1950 zit.
- meer locomotieven en wagons, ook Nederlandse!
(hiervoor moeten graphics gemaakt worden die er nog niet zijn)
- realistischere natuurkundige formules (treinen langzamer optrekken, afremmen)
- hogere snelheden over een brug
- zoek verdwaalde treinen
quote:Ben nu de demo aan 't downloaden
Eigenlijk behoeft een Tycoongame geen introductie meer. Over het algemeen hebben zij hun faam verdiend door toegankelijke gameplay, leuke themas en bovenal veel speelplezier. Een van de eerste telgen in deze Tycoon serie was Transport Tycoon Deluxe. Dit spel uit 1995 deed trouw dienst op menig 486 en heeft een plaatsje in de Hall of Fame verdiend. Nu heeft GameZ de bèta van de opvolger ontvangen. Hoewel je het niet uit de naam zou afleiden, is Trucks & Trains Tycoon dus de opvolger van het uit 1995 daterende TTD en is hij in een fraai 3D jasje gestoken. Is het een eerbetoon aan een klassieker of de zoveelste mislukte 3D conversie?
quote:
In Transport Tycoon Deluxe (TTD) was het de bedoeling om via een uitgebreid (spoor)wegennet, schepen of met vliegtuigen goederen naar hun bestemming te brengen. In deze opvolger hebben ze de vliegtuigen en de schepen weggelaten. Het principe is wederom simpel, zoek twee bedrijven die elkaar nodig hebben, verbind ze door een (spoor)weg, zet wat voertuigen op het traject en het is verdienen geblazen.
bron: gamez.nl
quote:kan je die ook eens naar mij sturen, krijg weer helemaal zin in het spel
Op dinsdag 12 november 2002 19:09 schreef QyRoZ het volgende:
Hier nog 3 screens van mij:[afbeelding]
Mijn drukste traject Ik zit trouwens nu op 240 treinen, het max van TTDPatch kwam ik net achter. Hier komen trouwens zo'n 70 treinen per minuut langs.[afbeelding]
Mijn drukste kruispunt[afbeelding]
Mijn fabriek, centraal gelegen en met een productie van meer dan 6000 crates per maand.
quote:oude versie heb ik al
Op dinsdag 14 januari 2003 22:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik ga morgen ff looken in winkel naar dit spel want hij lijkt me echt strak.kan ik beste nieuwe of nog de oude versie kopen?
ga ik me morgen maar eens in verdiepen
Trucks & Trains Tycoon is absoluut niet de _officiele_ opvolger van Transport Tycoon, maar gewoon een nieuwe telg van de Tycoon familie van spellen. Het is ontwikkeld door iemand genaamd Peter J. Dobrovka en is bedoeld als gewoon 'nieuw' spel, waar toevallig wat ideeen van TTD van zijn overgenomen. Eigenlijk is het een TTD-kloon in 3D uitvoering.
De maker van het spel (die regelmatig op een TTD-gelieerde nieuwsgroep rondhangt) is op een schandalige wijze is genaaid door een 'partner'. Het spel is gejat en daarna verkocht aan het bedrijf die dit spel op de markt heeft gebracht (Ubi Soft).
De auteur (die ook de copyright bezit), heeft dus geen cent van de opbrengsten gezien, ook al is hij in het gelijk gesteld door de rechter.
Zie ook hier: discussie op Usenet. Het spel heette origineel eigenlijk 3DTT.
En geloof me, als er een TTD2 komt, dan zal het er stukken beter uitzien dan alle klonen die tot nu toe zijn uitgekomen.
quote:Dat hoop ik wel, ik hoop ook dat ze em dan op de Sim City 4 manier 3d maken, en niet zo gaar als hierboven
Op woensdag 15 januari 2003 18:35 schreef terabyte het volgende:
ff een misverstand uit de weg ruimen:Trucks & Trains Tycoon is absoluut niet de _officiele_ opvolger van Transport Tycoon, maar gewoon een nieuwe telg van de Tycoon familie van spellen. Het is ontwikkeld door iemand genaamd Peter J. Dobrovka en is bedoeld als gewoon 'nieuw' spel, waar toevallig wat ideeen van TTD van zijn overgenomen. Eigenlijk is het een TTD-kloon in 3D uitvoering.
De maker van het spel (die regelmatig op een TTD-gelieerde nieuwsgroep rondhangt) is op een schandalige wijze is genaaid door een 'partner'. Het spel is gejat en daarna verkocht aan het bedrijf die dit spel op de markt heeft gebracht (Ubi Soft).
De auteur (die ook de copyright bezit), heeft dus geen cent van de opbrengsten gezien, ook al is hij in het gelijk gesteld door de rechter.
Zie ook hier: discussie op Usenet. Het spel heette origineel eigenlijk 3DTT.
En geloof me, als er een TTD2 komt, dan zal het er stukken beter uitzien dan alle klonen die tot nu toe zijn uitgekomen.
geelectrificeerde spoorwegen!
Zie hier:
Wat je op het plaatje ziet: twee hele lange (zware) metaal treinen. Deze hebben echt 4 locomotieven nodig anders komen ze nauwelijks vooruit als ze moeten optrekken, of bergop moeten (of erger: optrekken op een helling omhoog).
Je ziet dat de volle metaal trein over een goederenspoor rijdt die niet geelectrificeerd is, dit kan omdat het vier diesellocs heeft. Electrische locs kunnen niet over niet-geelectrificeerde spoor.
De diesel metaal trein die leeg is, rijdt over een belangrijk stuk spoor die wel geelectrificeerd is.
Zelf vind ik de kabels van de bovenleiding niet echt mooi, maar er zwerven meerdere graphic-sets rond op Internet, er is er ook eentje met koperkleurige kabels. En eentje met betere bovenleidingsportalen. Maar toevallig had ik deze graphic set geladen.
Dat was het zo'n beetje.
Hoe kan je de sporen elektrificeren?
quote:2 mogelijkheden
Op zaterdag 15 februari 2003 17:45 schreef BLADEZZ het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar die elektrische paaltjes. Ik heb maglev en gewone railroad (en monorail maar das k*t) maar gewone is veel beterHoe kan je de sporen elektrificeren?
1. je kunt wachten op TTDPatch 2.0
2. Als je heel veel tijd en geduld hebt, kun je een (niet altijd stabiele) alpha versie downloaden, en een hele zooi graphics-sets, die je allemaal handmatig moet installeren. Ga daarvoor naar http://www.ttdpatch.com/src/ en lees de hele pagina goed door. Als je de patch gedownload hebt, moet je je .cfg veranderen (details staan op die pagina) en je moet nog de graphics downloaden van http://www.ttdpatch.com/newgrf.html onder het kopje "For TTDPatch version 1.9.1" en lees daar ook de instructies.
En maak een backup van je TTD directory, want als je het verneukt, dan heb je het meteen goed verneukt.
Makkelijkst is om te wachten op de officiele versie .
OJA: er is nog 1 (nadeel) aan electrified railroads: je moet of Maglev of Monorail opofferen... Want TTD kan maar max. 3 verschillende rail-soorten aan..
Verder is het nog belangrijk om te weten: bij TTDPatch gaat het tegenwoordig niet meer om het cheaten, maar om het toevoegen van realisme. Dat kan voor sommige mensen kut uitpakken.
De TGV (Thalys) en de ICE3 in TTD!
line-up van treinen op een emplacement
Alle nieuwe treinen in een depot:
Dat er kruispunten enz. naar andere station snap ik wel, maar meerdere treinen van Station A naar B dus niet helemaal.
quote:Ja, kijk hier maar:
Op maandag 17 februari 2003 17:54 schreef Sistex het volgende:
Waarom zou je dan 2 treinen nodig hebben. Mis ik hier iets ?
Kijk maar naar de productieaantallen... en hoeveel kolen er op het station staat te wachten. Nu weet je waarom ik 4 kolentreinen met elk 24 wagons gebruik.
Op zondag 1 december 2002 14:53 schreef terabyte het volgende:
En ik weet al wat er waarschijnlijk in TTDPatch 2.0 komt:
- spoor met bovenleiding!
done
- 'ouderwetse' seinen (jeweetwel, met die arm-dingen) voor wanneer je bijv in 1950 zit.
niks meer van gehoord, maar deze feature is ws. al af
- meer locomotieven en wagons, ook Nederlandse!
(hiervoor moeten graphics gemaakt worden die er nog niet zijn)
done Nederlandse treinen ontbreken nog, maar kunnen binnenkort ws verschijnen
- realistischere natuurkundige formules (treinen langzamer optrekken, afremmen)
done Alleen realistisch afremmen blijkt onmogelijk te zijn
- hogere snelheden over een brug
done
- zoek verdwaalde treinen
niks meer van gehoord
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
En dit bejaarde spel wordt gaver en gaver.
quote:klik
Op maandag 17 februari 2003 19:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Trouwens terabyte, als je nou ook ff zegt waar ik die TGV enzo kan downloaden...
quote:Oh, ik heb nog nooit zulke productie aantallen gehad dusja, vandaar. Ik snap hem nu
Op maandag 17 februari 2003 19:04 schreef terabyte het volgende:[..]
Ja, kijk hier maar:
Kijk maar naar de productieaantallen... en hoeveel kolen er op het station staat te wachten. Nu weet je waarom ik 4 kolentreinen met elk 24 wagons gebruik.
Leukste spel wat er bestaat als je het mij vraagt.
Alleen onder windowsXP wilt het niet helemaal lekker toen ik dat ooit probeerde, maar ik probeer het nogmaals en probeer ook de patches maar ff uit
quote:Ligt eraan wat je met da bedoelt.
Op dinsdag 18 februari 2003 18:34 schreef BLADEZZ het volgende:
en da werkt dus nie of ik snap het nieZal dat laatste wel zijn
Alvast bedankt !
quote:Control ingedrukt.
Op donderdag 20 februari 2003 11:06 schreef detulp050 het volgende:
Misschien dat iemand me kan helpen ?
Ik kies vaak voor de dubbele treinen (zoals de AsiaStar), maar ik krijg maar 1 locomotief (aan de linkerkant), hoe kan dat ?Alvast bedankt !
quote:Dat is het doel ook.
Op donderdag 20 februari 2003 12:07 schreef Jan-jaap het volgende:
is een leuk spel heb ik jaren gespeeld totdat ik zo snel een paar miljard verdiende dat er niets meer aan was
quote:Hoeft niet altijd.
Op donderdag 20 februari 2003 12:08 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Dat is het doel ook.
Van een klein beetje geld een hoop geld maken
Bijv: mijn doel is niet heel veel geld verdienen (ook al verdien ik dat wel altijd), maar ervoor zorgen dat heel veel treinen op een enorm netwerk kunnen rijden zonder in de file te staan, of de weg kwijt te raken.
Verder probeer ik het zo 'realistisch' mogelijk te bouwen, dus geen vreemde bochten in de rails die in het echt nooit mogelijk zouden zijn, etc.
quote:Ja, okej, dat doe ik zelf ook wel.
Op donderdag 20 februari 2003 13:34 schreef terabyte het volgende:[..]
Hoeft niet altijd.
Bijv: mijn doel is niet heel veel geld verdienen (ook al verdien ik dat wel altijd), maar ervoor zorgen dat heel veel treinen op een enorm netwerk kunnen rijden zonder in de file te staan, of de weg kwijt te raken.
Verder probeer ik het zo 'realistisch' mogelijk te bouwen, dus geen vreemde bochten in de rails die in het echt nooit mogelijk zouden zijn, etc.
Ik vind het alleen jammer dat het voor winXP zo lastig is om TT te spelen
Dat spel is zo leuk, maar voor XP werkt het dan weer niet en heb ook geen zin om dan maar win98 erbij te zetten.
quote:Ik heb geen problemen onder XP. Alleen muziek doet het bij mij niet (ik heb geen MIDI module, alleen externe synth). Maar ik draai liever m'n eigen hardcore dan de TTD muziek.
Op donderdag 20 februari 2003 13:37 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Ik vind het alleen jammer dat het voor winXP zo lastig is om TT te spelen
Dat spel is zo leuk, maar voor XP werkt het dan weer niet en heb ook geen zin om dan maar win98 erbij te zetten.
Heb je wel Windows 95 compatibiliteits modus aangezet?
quote:Ja, zonder geluid werkt die bij mij ook wel en dan zet ik voortaan ook maar m'n hardcore aan
Op donderdag 20 februari 2003 13:41 schreef terabyte het volgende:[..]
Ik heb geen problemen onder XP. Alleen muziek doet het bij mij niet (ik heb geen MIDI module, alleen externe synth). Maar ik draai liever m'n eigen hardcore dan de TTD muziek.
Heb je wel Windows 95 compatibiliteits modus aangezet?
quote:Die ga ik ook maar bestellen dan.
Op donderdag 20 februari 2003 15:20 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb de duotreinen aan de praat
Met de patch is TT onder XP goed te spelen, hoor !
Ik heb nu trouwens ook de originele CDROM (zondag besteld bij amazon, vandaag al in huis)
quote:ik dacht een pond of 6 (9 euro)
Op donderdag 20 februari 2003 15:22 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Die ga ik ook maar bestellen dan.
Hoe duur is die?
quote:Thnx!
Op donderdag 20 februari 2003 15:42 schreef detulp050 het volgende:[..]
ik dacht een pond of 6 (9 euro)
www.amazon.co.uk
Ik heb het ff gedownload, maar de versie met geluid die is niet fullscreen
Ge-Wel-Dig Spel!
Ik hoop dat er snel een vervolg op dit spel komt..... Verslavend! En met Josef's Patch is het nog leuker geworden.
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 11-04-2003 19:57]
quote:Begin eens met een cursus begrijpbaar schrijven.
Op vrijdag 11 april 2003 19:48 schreef Seal_force het volgende:
Ik ben hem nu aan het doen waar snap de bedoeling niet zo goed.
Hoe kan je bussen maken heb alleen busstation's.
Hoe krijg je geld er gaat alleen maar geld of bij mijn.
Hoe woord je bedrijf goed ?
quote:tutorials gezien?
Op vrijdag 11 april 2003 19:59 schreef Seal_force het volgende:
IK heb het over Transport Tycoon DeLuxe.
Maar ik snap niet wat je moet doen ik snap niet hoe je kan bouwen ja kan het wel maar er gebeurd niks.
quote:Allereerst begin altijd met treintjes, autos leveren niets op. Voor een trajact bijvoorbeeld tussen een kolenmijn en een elektriciteitsfabriek, moet je rails bouwen, een treinendepot maken en een station maken. Als je je traject heb uitgelegd, ga dan naar je depot toe klik er op en kies 'New Vehicles' en koop een locomotief en een aantal wagonnen. Voor boten, autos en vliegtuigen werkt het precies zo. Succes er mee.
Op vrijdag 11 april 2003 19:48 schreef Seal_force het volgende:
Ik ben hem nu aan het doen waar snap de bedoeling niet zo goed.
Hoe kan je bussen maken heb alleen busstation's.
Hoe krijg je geld er gaat alleen maar geld af bij mijn.
Hoe woord je bedrijf goed?
Kijk misschien eens rond op het internet voor wat tips en de tutorials natuurlijk.
quote:Kopen natuurlijk, bv bij Amazon.
Op vrijdag 11 april 2003 20:16 schreef sexylexy het volgende:
weet iemand waar ik hem nog kan krijgen?
quote:ik word altijd zo depri van die muziek
Op vrijdag 11 april 2003 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
Het blijft een geniaal spel.
Vroeger waren de games ook veel leuker dan tegenwoordig, ik speel bijvoorbeeld ook nog elke dag Total Annihilation, wat ook alweer bijna 6 jaar oud is.
quote:natuurlijk wil ik hem KOPEN
Op vrijdag 11 april 2003 20:16 schreef Steijn het volgende:[..]
Kopen natuurlijk, bv bij Amazon.
quote:Die is juist geweldig.
Op vrijdag 11 april 2003 20:59 schreef Rahl het volgende:[..]
ik word altijd zo depri van die muziek
quote:www.amazon.com
Op vrijdag 11 april 2003 22:13 schreef sexylexy het volgende:[..]
natuurlijk wil ik hem KOPEN
maar wat is de amazon?
Verder blijft het een geniaal spel, vele uren gespeelt
quote:Down TTD dan ff:
Op zaterdag 12 april 2003 13:14 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb gewoon TT, hier werkt die patch zeker niet opVerder blijft het een geniaal spel, vele uren gespeelt
quote:Hij is wel te koop op de Engelse site van Amazon.
Op zaterdag 12 april 2003 08:57 schreef sexylexy het volgende:
daar is ie niet
De treinen kiezen steeds de middelste, terwijl de buitenste vrij is
edit: en ook de overige zinloze stoplichten!
quote:Dat werkt ook niet
Op zaterdag 12 april 2003 20:02 schreef Kemania het volgende:
de stoplicht die ervoor staat weghalen, waar die trein dus doorheen is gereden.edit: en ook de overige zinloze stoplichten!
quote:Je moet er 2-richting seinen van maken, en die buitenste moet meer richting de splitsing.
Op zaterdag 12 april 2003 20:01 schreef existenz het volgende:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
[afbeelding]De treinen kiezen steeds de middelste, terwijl de buitenste vrij is
quote:dat was het hele concept van de patch, zodat het ook werkt onder winxp
Op zondag 13 april 2003 12:09 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook veel plezier beleefd aan dit spel. Maar nog niet geinstalleerd op mijn nieuwe comp. Werkt het spel eigenlijk wel met winxp ?
quote:Ok... en waar kan ik die patch downloaden dan ? De link in de openingspost werkt nl niet.
Op zondag 13 april 2003 12:23 schreef werkeend het volgende:[..]
dat was het hele concept van de patch, zodat het ook werkt onder winxp
Laat maar... Google heeft al gevonden voor me
Hij werkt nu, dus ga ik maar weer eens aan de slag
[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 13-04-2003 13:45]
quote:waarom heb je als ik vragen mag je naam weg gehaalt?
Op zaterdag 12 april 2003 20:01 schreef existenz het volgende:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
[afbeelding]De treinen kiezen steeds de middelste, terwijl de buitenste vrij is
quote:Misschien was dat zijn eigen naam en wilde hij niet dat andere mensen dat zouden zien. Kan ik me goed voorstellen.
Op zondag 13 april 2003 19:08 schreef Micra het volgende:[..]
waarom heb je als ik vragen mag je naam weg gehaalt?
van het Transport BV?
quote:denk het ook ja
Op zondag 13 april 2003 19:09 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Misschien was dat zijn eigen naam en wilde hij niet dat andere mensen dat zouden zien. Kan ik me goed voorstellen.
quote:Mag ik even opmerken dat dit een ongelooflijke teringbende is aan track-layout ? Om nog maar niet te spreken over zijn signal gespam ?
Op zaterdag 12 april 2003 20:01 schreef existenz het volgende:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
[afbeelding]De treinen kiezen steeds de middelste, terwijl de buitenste vrij is
quote:Ik geloof me, ik kan het nog veel erger En toch werkt het Ik gebruik maar een paar stukken rails waar alle treinen over heen rijden. Dus alleen bij de stations wordt het af en toe een bende met alle treinen die ergens anders moeten zijn. Met deze ben ik overigens gestopt en ben met een nieuwe begonnen. Die is al wat "overzichtelijker".
Op zondag 13 april 2003 19:17 schreef Furby het volgende:[..]
Mag ik even opmerken dat dit een ongelooflijke teringbende is aan track-layout ? Om nog maar niet te spreken over zijn signal gespam ?
Iemand een idee ???
quote:Je moet wel loadcargos bouwen he? Dus geen busstations. En bedoel je de Oil Wells of de Oil Rigs? En heb je Load en Unload aangegeven? Als je op je autootje klikt en dan op de routes, dan kun je het selecteren.
Op donderdag 17 april 2003 12:31 schreef Seal_force het volgende:
Heb een vraag ik heb nu al bussen die rijden en die mensen ophalen nu zie ik olietanks staan en ik maak de weg of en stuur er olievrachtwagens heen maar ze kunnen het niet ophalen en kan ze ook geen opdracht geven wat moet ik dan doen?Iemand een idee ???
quote:JA dat kon ik nog niet doen was wel vaag omdat ik nog wat dingen neer moest zetten.Ik denk dat het oil rigs waaren ze waren klein maar met 7 naast elkaar.Met die bussen kan ik load doen omdat ik alles er voor had voor die oil niet denk ik.
Op donderdag 17 april 2003 18:51 schreef existenz het volgende:[..]
Je moet wel loadcargos bouwen he? Dus geen busstations. En bedoel je de Oil Wells of de Oil Rigs? En heb je Load en Unload aangegeven? Als je op je autootje klikt en dan op de routes, dan kun je het selecteren.
Kijk...zo hoort het... .
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 17-04-2003 20:41]
quote:Dat is in ieder geval het probleem
Op donderdag 17 april 2003 19:53 schreef Seal_force het volgende:[..]
JA dat kon ik nog niet doen was wel vaag omdat ik nog wat dingen neer moest zetten.Ik denk dat het oil rigs waaren ze waren klein maar met 7 naast elkaar.Met die bussen kan ik load doen omdat ik alles er voor had voor die oil niet denk ik.
quote:Ik speel alleen met money cheat, omdat ik het leuker vindt om meteen grote infrastructuren aan te leggen dan lang moeilijk doen Zonder is het spel voor mij ook niet meer leuk. Want het gaat me puur alleen om zo raar, snel en groot mogelijke transportnetten te maken
Op donderdag 17 april 2003 20:37 schreef Kreator het volgende:
Cheaten is voor mietjes trouwens... .
quote:Ach....toen dit spel net uit was deed ik dat ook wel....ik had het zo lang niet gespeeld en ik vond het wel weer es leuk om gewoon netjes te spelen...kan nu ook elke structuur bouwen die ik wil...moet toch naar die nieuwe rails binnenkort...
Op donderdag 17 april 2003 20:41 schreef existenz het volgende:[..]
Ik speel alleen met money cheat, omdat ik het leuker vindt om meteen grote infrastructuren aan te leggen dan lang moeilijk doen Zonder is het spel voor mij ook niet meer leuk. Want het gaat me puur alleen om zo raar, snel en groot mogelijke transportnetten te maken
quote:Dat kan met de patch heel makkelijk op een manier wat niet cheaten is Alleen je treinen doen dan raar. Je zet de setting dat sommige cheats geld kosten aan en je doet vervolgens de track change cheat. Het kost je zoveel als het kost als je het handmatig doet, maar je bent wel in 1 sec klaar
Op donderdag 17 april 2003 20:43 schreef Kreator het volgende:[..]
Ach....toen dit spel net uit was deed ik dat ook wel....ik had het zo lang niet gespeeld en ik vond het wel weer es leuk om gewoon netjes te spelen...kan nu ook elke structuur bouwen die ik wil...moet toch naar die nieuwe rails binnenkort...
Ik zit in 2070 en ik heb een boel oilrigs....kan ik nou alleen met die trage bootjes olie vervoeren?? Doe het liever met vliegtuigen of treinen...
quote:Dit kun je doen:
Op zondag 20 april 2003 18:36 schreef Kreator het volgende:
Iemand een idee?Ik zit in 2070 en ik heb een boel oilrigs....kan ik nou alleen met die trage bootjes olie vervoeren?? Doe het liever met vliegtuigen of treinen...
quote:Die zijn uit de mode Goede vraag idd.
Op zondag 20 april 2003 19:08 schreef Kreator het volgende:
en waarom kan ik eik geen choppers meer bouwen in dit jaartal? .
quote:ik heb het een paar jaar geleden ook wel veel gedaan maar een keer werd het saai vooral als je een paar miljard had verdiend
Op donderdag 17 april 2003 20:37 schreef Kreator het volgende:
Cheaten is voor mietjes trouwens... .Kijk...zo hoort het... .
quote:Idd...ik had het zelf al ff geprobeerd en dat werkt wel...idd genoeg geld...800 miljoen...eerlijk verdiend. .
Op zondag 20 april 2003 19:21 schreef existenz het volgende:[..]
Dit kun je doen:
Aangezien jij veel geld hebt kun je een stuk land vlakbij de oil rig. Leg hier op een station een bouw een brug naar het vaste land. En je probleem is opgelost
quote:zorg je ervoor dat 1 trein langs twee bedrijven heen gaat inplaats van 1
Op zondag 20 april 2003 19:44 schreef Kreator het volgende:[..]
Idd...ik had het zelf al ff geprobeerd en dat werkt wel...idd genoeg geld...800 miljoen...eerlijk verdiend. .
Kan alleen niet meer treintjes bouwen...zit aan de max... .
quote:Leuke oplossing.
Op zondag 20 april 2003 19:46 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding] .
quote:Ja okay, maar dat gaat lang niet altijd op...er liggen overal veel te veel goederen...moet meer treinen...moet...nu.... .
Op zondag 20 april 2003 20:08 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
zorg je ervoor dat 1 trein langs twee bedrijven heen gaat inplaats van 1
dan kan je die andere weghalen en heb je weer een treintje over
quote:Ja, ik zit ook in een aantal maps aan de limiet, dat is erg kut, maar die kan echt niet hoger heb ik begrepen.
Op zondag 20 april 2003 20:25 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja okay, maar dat gaat lang niet altijd op...er liggen overal veel te veel goederen...moet meer treinen...moet...nu.... .
quote:kijken of er iets verlies draait en die spoor meteen opblazen
Op zondag 20 april 2003 20:25 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja okay, maar dat gaat lang niet altijd op...er liggen overal veel te veel goederen...moet meer treinen...moet...nu.... .
quote:ik bouw juist altijd kleine stukjes land midden in zee en van die supersnelle bruggen
Op zondag 20 april 2003 19:44 schreef Kreator het volgende:[..]
Idd...ik had het zelf al ff geprobeerd en dat werkt wel...idd genoeg geld...800 miljoen...eerlijk verdiend. .
Kan alleen niet meer treintjes bouwen...zit aan de max... .
quote:Die supersnelle bruggen gaan de treintjes 300nogwat over. Mijn treinen gaan 650kph. Tel uit je winst... .
Op zondag 20 april 2003 20:32 schreef mvt het volgende:[..]
ik bouw juist altijd kleine stukjes land midden in zee en van die supersnelle bruggen
quote:Al te lang niet meer gespeeld, maar hij komt er binnen kort weer op als ik hem zou hebben
Op zondag 20 april 2003 20:35 schreef Kreator het volgende:[..]
Die supersnelle bruggen gaan de treintjes 300nogwat over. Mijn treinen gaan 650kph. Tel uit je winst... .
voor de gein maar weer eens met screenshots spammen:
tunnel onder stad voor ICE treinen
station met 'slimme' emplacement ontwerp (zie hierboven voor uitleg)
Mijn dank ik groot
quote:TTDPatch 2.0 bestaat (nog) niet...
Op donderdag 24 april 2003 14:12 schreef Sander_P het volgende:
Hey mensen kunnen jullie mij mischien een linkje geven naar de ttd patch 2.0 want ttdpatch.com doet het dus niet meer een via google vind ik alleen maar ttdpatch 1.9.Mijn dank ik groot
quote:Hopelijk komt ie snel
Op donderdag 24 april 2003 18:37 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
TTDPatch 2.0 bestaat (nog) niet...
quote:Klik, Aanschouw en Begrijp.
Op donderdag 24 april 2003 21:29 schreef RIVDSL het volgende:
Mensen ik heb ff een vraagje. Ik ben natuurlijk ook hard bezig een zo groot mogelijk transport netwerk te maken, maar ik begrijp niet hoe jullie dat doen me die lange treinen. Stations kunnen maar 7 vakjes lang zijn, dus hoe kan je dan de rest van je wagons laden?
quote:Hmm jammer .
Op donderdag 24 april 2003 18:37 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
TTDPatch 2.0 bestaat (nog) niet...
Maar weten jullie dan toevallig wel waar ik die Faq's kan vinden, want op die site's waar ik 1.9 kan downen word ik steeds doorgelinkt naar ttdpatch.com en die bestaat dus niet meer.
quote:die bestaat wel, maar was die dag tijdelijk offline (storing ofzo.)
Op zaterdag 26 april 2003 13:40 schreef Sander_P het volgende:[..]
Hmm jammer .
Maar weten jullie dan toevallig wel waar ik die Faq's kan vinden, want op die site's waar ik 1.9 kan downen word ik steeds doorgelinkt naar ttdpatch.com en die bestaat dus niet meer.
ik heb 'm nu wel werkend in xp (die deluxe versie) maar hoe krijg ik 'm naar fullscreen
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:35 schreef Bob.Ross het volgende:
ik heb 'm nu wel werkend in xp (die deluxe versie) maar hoe krijg ik 'm naar fullscreen
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:35 schreef Bob.Ross het volgende:
het antwoord is [..] al meerdere keren langsgekomen.....
Waarom gaat het achterste treintje niet naar de 2e baan als de eerste op rood staat? Kep allemaal one-way stoplichten.. .
quote:Bij one way stoplichten pakken ze altijd de eerste. Maak aan de kant waar de treinen er in komen two way stoplichten.
Op woensdag 30 april 2003 20:50 schreef Kreator het volgende:
DILEMMA!!!!!!!!!!!!Waarom gaat het achterste treintje niet naar de 2e baan als de eerste op rood staat? Kep allemaal one-way stoplichten.. .
quote:Zie Transport Tycoon Deel 2 << Stukje terug staat dezelfde vraag
Op woensdag 30 april 2003 20:50 schreef Kreator het volgende:
DILEMMA!!!!!!!!!!!!Waarom gaat het achterste treintje niet naar de 2e baan als de eerste op rood staat? Kep allemaal one-way stoplichten.. .
quote:Het is een rondje! . Maar goed, ik heb het al anders opgelost... .
Op donderdag 1 mei 2003 15:58 schreef RIVDSL het volgende:[..]
Bij one way stoplichten pakken ze altijd de eerste. Maak aan de kant waar de treinen er in komen two way stoplichten.
quote:
ttdpatch.com is down again, and this time probably for good. At least
for a month or two anyway. The problem is that the domain expired, and I
was unable to renew it with the registrar (dotreg.com).Actually, ttdpatch.com has been renewed, but not the way I would want to.
Because of "technical difficulties" while processing the renewal, dotreg
has placed it in registrar lock mode. Basically it's an inactive domain,
but they're locking it because they hope I'll pay the renewal fee plus a
service charge. Unfortunately I can't, because I got the domain through
featureprice.com as a reseller, and can't just pay the fee to dotreg. Now
because of these difficulties I can't login and renew, which, now that it
has expired, would be a lot more expensive than just regular registration
as well.Bah, nothing is ever easy.
So I went and registered ttdpatch.net to fall back on. When ttdpatch.com
becomes available again (in a month or two maybe?) I might get it too,
but it looks like ttdpatch.net is going to be the domain for the near
future.I don't currently have any hosting set up there, but I'm working on it.
For now you can still access the site through the IP address,
http://66.216.18.204/ .If you have a web page with links to ttdpatch.com, please change all of
them to ttdpatch.net as soon as you can, because that will definitely be
the home of TTDPatch for at least the next year.I'll post more when I have more information.
--
Josef Drexler | http://publish.uwo.ca/~jdrexler/
quote:Zie de link boven je post
Op zaterdag 3 mei 2003 13:17 schreef poehej het volgende:
waar hebben jullie die thalis en ice3 treinen weg dan?? die zijn vet
quote:kijk of er in de handleiding iets over unfiedmaglev staat.
Op zaterdag 3 mei 2003 19:48 schreef poehej het volgende:
kheb een probleempje..: als ik die electrified railways er in zet dan gaat ie over mn maglev.. hoe kan ik em over de monorail laten gaan??
quote:ik zal eens ff kijken..
Op zaterdag 3 mei 2003 20:18 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
kijk of er in de handleiding iets over unfiedmaglev staat.
ik weet niet uit m'n hoofd hoe het allemaal precies zit (ik ben geen nerd), maar de dat wat je wilt kun je met de unifiedmaglev optie instellen.
edit: ik kan niks vinden er staat alleen wat ik in newgrfw.txt moet zetten
quote:"Marcin's "unifiedmaglev" (or -XM) is a new patch that combines the
Op zondag 4 mei 2003 11:16 schreef poehej het volgende:[..]
ik zal eens ff kijken..
edit: ik kan niks vinden er staat alleen wat ik in newgrfw.txt moet zetten
Dus je hebt electrical railroad aanstaan, en je wilt geen maglev maar wel monorail, dan doe je dit:
unifiedmaglev=1
quote:ik zal eens proberen hopen dat et werkt thnx in ieder geval
Op zondag 4 mei 2003 11:33 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
"Marcin's "unifiedmaglev" (or -XM) is a new patch that combines the
vehicles of both monorail and maglev. It takes a parameter, which is the
unification mode. If the mode is 1, all maglev vehicles are converted to
monorail vehicles, and if it is 2, monorail joins maglev. If the mode is
3, both sets remain separate."Dus je hebt electrical railroad aanstaan, en je wilt geen maglev maar wel monorail, dan doe je dit:
unifiedmaglev=1
quote:afstand, mogelijkheid tot dumpen van kolen, produceerd de mijn genoeg kolen om de trein te laten rijden (als je full-load aan hebt staan)
Op zondag 4 mei 2003 13:17 schreef poehej het volgende:
weer een probleempje.. ik heb nu een monorail verbinding van een coal fabriek naar een power station maar ik verdien er helemaal niks weet iemand hoe dat kan?
quote:mn trein zit propvol dus daar ligt et niet aan denk ik
Op zondag 4 mei 2003 13:25 schreef mvt het volgende:[..]
afstand, mogelijkheid tot dumpen van kolen, produceerd de mijn genoeg kolen om de trein te laten rijden (als je full-load aan hebt staan)
quote:Unload uitzetten bij plaats van bestemming?
Op zondag 4 mei 2003 13:17 schreef poehej het volgende:
weer een probleempje.. ik heb nu een monorail verbinding van een coal fabriek naar een power station maar ik verdien er helemaal niks weet iemand hoe dat kan?
quote:heb ik ook..
Op zondag 4 mei 2003 13:37 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Unload uitzetten bij plaats van bestemming?
quote:read the fuckinfine manual
Op zondag 4 mei 2003 23:05 schreef Kreator het volgende:
Ik hoorde dat je alle rails in 1x over kan zetten van rails naar maglev...hoe doe ik dat? Ik heb die ttdpatch 1.91 beta 39 en ttd patch starter... .
quote:Dat was ik aan het doen en toen kwam ik dit niet tegen...maar net dus wel... .
Op zondag 4 mei 2003 23:13 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
read the fuckinfine manual
quote:goed om te weten, ga ik ook over een aantal jaartjes maar doen.
Op zondag 4 mei 2003 23:05 schreef Kreator het volgende:
Ik hoorde dat je alle rails in 1x over kan zetten van rails naar maglev...hoe doe ik dat? Ik heb die ttdpatch 1.91 beta 39 en ttd patch starter... .
Maar eerst een paar kutcomputers uitkopen nu ik het aantal CPU's op 0 gezet heb, ze stelen allemaal van mijn stations van mijn grootste houtlijn en verneuken het landschap teveel
ik snap nog steeds weinig van die pre-signals om het maximale effect eruit te krijgen. komt nog wel
quote:Dit staat in de manual:
Op maandag 5 mei 2003 01:05 schreef existenz het volgende:
Let er wel op dat die omzetting er ook voor zorgt dat je treinen beetje kunnen gaan flippen als ze ineens over verkeerd spoor rijden
ze flippen dus niet als het goed is
quote:dan moet je niet instellen dat cheaten gratis is anders betaal je niks en dat is niet leuk.. want als je het handmatig zou doen zou je ook de volle mep moeten betalen..
Op zondag 4 mei 2003 23:42 schreef mvt het volgende:[..]
goed om te weten, ga ik ook over een aantal jaartjes maar doen.
ik heb iets teveel vertakkingen om het goed handmatig te doen.Maar eerst een paar kutcomputers uitkopen nu ik het aantal CPU's op 0 gezet heb, ze stelen allemaal van mijn stations van mijn grootste houtlijn en verneuken het landschap teveel
ik snap nog steeds weinig van die pre-signals om het maximale effect eruit te krijgen. komt nog wel
quote:Volgens mij stond het gratis cheaten aan. Zal zo alles gratis omzetten naar rails en dat betaald naar maglev.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:49 schreef poehej het volgende:[..]
dan moet je niet instellen dat cheaten gratis is anders betaal je niks en dat is niet leuk.. want als je het handmatig zou doen zou je ook de volle mep moeten betalen..
Alleen jammer dat er nu weer teveel vehicles in het spel zijn ben al bussen enzo aan het verkopen van overgenomen pc's (ondertussen heb ik het op 0 concurrenten gezet)
Iemand nog tips om bijvoorbeeld bossen harder te laten produceren??? ik heb 1 bos wat >1000 levert per maand, terwijl een andere er maar 30 levert.
quote:hoeveel vehicles heb je dan..?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:16 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij stond het gratis cheaten aan. Zal zo alles gratis omzetten naar rails en dat betaald naar maglev.
Alleen jammer dat er nu weer teveel vehicles in het spel zijn ben al bussen enzo aan het verkopen van overgenomen pc's (ondertussen heb ik het op 0 concurrenten gezet)
Iemand nog tips om bijvoorbeeld bossen harder te laten produceren??? ik heb 1 bos wat >1000 levert per maand, terwijl een andere er maar 30 levert.
quote:Nadat ik alle PC's eruit had gewerkt had ik iets van 100+ bussen en trucks. Verder heb ik nogal wat treinen op maximale lengte voor stations van 7 lang (bijvoorbeeld bij de fabriek en steel mill waar 2 ore mines en 3 farmes (waarvan 1 op zeer korte afstand zit en dus per schip gaat om vehicles uit te sparen)op dumpen. Maar dit moet uitgebreid worden tot 4 mines en 5 farmes
Op dinsdag 6 mei 2003 14:20 schreef poehej het volgende:[..]
hoeveel vehicles heb je dan..?
en ik heb een bos dat meer dan 2000 per maand produceert idem bij al mn farms en coal mines en iron ore mines.
En ik heb het aantal pc's nu op 7 staan met intellegence op et hoogst en build speed ook
alleen wel jammer dat die pc's het landschap verneuken als ze gewoon rechtdoor kunnen gaan ze nog steeds met kronkels en dat geouwehoer naar hun stationnetjes
Zelfde idee met hout waar ik 3 stations heb met resp 2, 2 en 3 bossen en de houtzaagmolen. Idem voor eenzelfde traject met 2 stations voor 2 bossen. Dus veel treinen op vollen lengte.
quote:heb jij TTDAlter?? das een vet handig proggie..
Op dinsdag 6 mei 2003 14:30 schreef mvt het volgende:[..]
Nadat ik alle PC's eruit had gewerkt had ik iets van 100+ bussen en trucks. Verder heb ik nogal wat treinen op maximale lengte voor stations van 7 lang (bijvoorbeeld bij de fabriek en steel mill waar 2 ore mines en 3 farmes (waarvan 1 op zeer korte afstand zit en dus per schip gaat om vehicles uit te sparen)op dumpen. Maar dit moet uitgebreid worden tot 4 mines en 5 farmes
Zelfde idee met hout waar ik 3 stations heb met resp 2, 2 en 3 bossen en de houtzaagmolen. Idem voor eenzelfde traject met 2 stations voor 2 bossen. Dus veel treinen op vollen lengte.
quote:hmm, dat vind ik weer niets. Ik ben een beetje anti cheat. Maar kan je het aantal vehicles aanpassen daarmee??
Op dinsdag 6 mei 2003 14:36 schreef poehej het volgende:[..]
heb jij TTDAlter?? das een vet handig proggie..
ik heb als mn wagons van de treinen ingesteld op 40 ton of 40 items en al mijn treinen hebben een snelheid van 1000mp/h
quote:ja je kunt er heel veel mee veranderen de snelheid van de treinen enzo de running kosts en de prijs van de trein ik cheat wel graag maar dan alleen in single player.. in multi player vind het lullig als je alles wint door te cheaten.., maar met TTDAlter kun je ook de maximale snelheid van bruggen veranderen tot max. 2280 mp/h ofzo wel handig dus en je kunt ook de productie van je industrie instellen en de snelheid van je bussen, boten en vliegtuigen en het aantal ton aan goederen en het aantal passagiers enzo..
Op dinsdag 6 mei 2003 14:40 schreef mvt het volgende:[..]
hmm, dat vind ik weer niets. Ik ben een beetje anti cheat. Maar kan je het aantal vehicles aanpassen daarmee??
[Dit bericht is gewijzigd door poehej op 06-05-2003 15:31]
ik verdien trouwens alleen geen geld maar alleen niet bij mn treinen mn bussen enzo leveren wel geldjes
[Dit bericht is gewijzigd door poehej op 07-05-2003 16:34]
quote:Kan zijn dat je iets verkeerd hebt aangevinkt bij TTD Alter/TTD Patch. Daar heb ik ook last van gehad, maar weet niet meer wat het was.
Op woensdag 7 mei 2003 11:47 schreef poehej het volgende:
is het hier uitgestorven ofzo?ik verdien trouwens alleen geen geld maar alleen niet bij mn treinen mn bussen enzo leveren wel geldjes
quote:dmv een signcheat:
Op donderdag 8 mei 2003 11:33 schreef poehej het volgende:
ik heb dat tempsetw in mn newgrf map gezet en die line in newgrfw.txt gezet maar ik krijg geen tgv iemand een idee hoe dat kan??
Cht: ResetVehicles
Kan iemand de tijd ff maken voor mij om 't ff uit te leggen?
fullscreen is toch wel een must eigenlijk
quote:dus je hebt niks gelezen over windows 95 compatibiliteitsmodus?
Op zaterdag 10 mei 2003 10:36 schreef Bob.Ross het volgende:
Nou ik heb allebei de topics doorgelezen en geen duidelijk antwoord gevonden op de vraag waarom m'n fullscreen 't niet doet in xpKan iemand de tijd ff maken voor mij om 't ff uit te leggen?
fullscreen is toch wel een must eigenlijk
Maargoed, je kunt ook de nieuwste alpha downloaden en dan tt-config gebruiken (dat progje met die groene vis logo) om full screen te selecteren.
quote:damn waarom moet 't zo fokking moeilijk zijn in XP, vroeger had ik 't perfect draaien
Op zaterdag 10 mei 2003 11:02 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
dus je hebt niks gelezen over windows 95 compatibiliteitsmodus?
Ik weet zeker dat iemand dat een keer uitgebreid heeft uitgelegd....Maargoed, je kunt ook de nieuwste alpha downloaden en dan tt-config gebruiken (dat progje met die groene vis logo) om full screen te selecteren.
quote:Tsja, dat spel komt uit 1996, toen bestond die hele XP nog niet eens. Het is al een hele prestatie dat ie onder 2000/XP draait, want meer dan een jaar geleden moest je nog een dual boot opzetten om TTD aan de gang te krijgen.
Op zaterdag 10 mei 2003 11:49 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
damn waarom moet 't zo fokking moeilijk zijn in XP, vroeger had ik 't perfect draaien
Dus niet zo klagen. Er heeft ontzettend veel tijd ingezeten om m onder XP aan de praat te krijgen, en dat je voor sommige dingen 'moeilijk' moet doen, daar moet je maar mee leren leven.
Dingen die in jouw/de gebruikers' ogen makkelijk zijn te implementeren, zijn in het echt moeilijk te implementeren, vergeet niet dat we geen toegang hebben tot de originele source code, maar dat we in assembly moeten hacken.
Bovendien snap ik niet wat er zo moeilijk aan is, want 'vroeger' moest je ook gewoon tt-config gebruiken.
* klnvntrbyt is ttdpatch assembly code contributor en heeft veel moeite gedaan om het makkelijk te maken voor de gebruikers.
quote:Niets dan lof voor de mensen die 'm compatible hebben gemaakt, maar mag ik niet een beetje gefrustreerd zijn dat ik dat legendarische spel niet aan de praat krijg?
Op zaterdag 10 mei 2003 11:54 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Tsja, dat spel komt uit 1996, toen bestond die hele XP nog niet eens. Het is al een hele prestatie dat ie onder 2000/XP draait, want meer dan een jaar geleden moest je nog een dual boot opzetten om TTD aan de gang te krijgen.
Dus niet zo klagen. Er heeft ontzettend veel tijd ingezeten om m onder XP aan de praat te krijgen, en dat je voor sommige dingen 'moeilijk' moet doen, daar moet je maar mee leren leven.
* klnvntrbyt is ttdpatch assembly code contributor en heeft veel moeite gedaan om het makkelijk te maken voor de gebruikers.
Wat ik telkens doe, de ttdwin.zip file uitpakken, dan de setup draaien (dan zit er automatisch een patch bij ( die dir heet "\Patch for NT, 2k and XP") die gooi ik erover heen. Hij zegt ook dat ik de regedt32 moet aanpassen, dat doe ik ook, enige waar ik gewoon telkens op vastloop is de fullscreen mode. D'r zit zo'n config proggie bij waar je fullscreen kan aanvinken:
maar wat ik daar ook aanvink, géén fullscreen voor mij.
En welke alpha patch bedoel je? linkje?
quote:Jij hebt niet de originele TTDXWIN package, maar eentje die door iemand is aangepast, zoek eerst maar het origineel, het origineel heeft geen subdir met "Patch for NT, 2k and XP", simpelweg omdat dat toen niet bestond.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:01 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Wat ik telkens doe, de ttdwin.zip file uitpakken, dan de setup draaien (dan zit er automatisch een patch bij ( die dir heet "\Patch for NT, 2k and XP") die gooi ik erover heen. Hij zegt ook dat ik de regedt32 moet aanpassen, dat doe ik ook, enige waar ik gewoon telkens op vastloop is de fullscreen mode. D'r zit zo'n config proggie bij waar je fullscreen kan aanvinken:
[afbeelding]
maar wat ik daar ook aanvink, géén fullscreen voor mij.En welke alpha patch bedoel je? linkje?
Geen wonder dat het allemaal niet lukt: je gebruikt packages die door anderen zijn gemaakt/gewijzigd, dus dan werkt de officiele manier niet.
Dan nog sorry voor m'n geirriteerdheid in de vorige post, ik wist dus niet dat je aanpaste rommel gebruikte.
Dus wat moet je nu doen:
- zoek een originele ttd voor win95 zip file, zonder dat er dingen aan zijn aangepast
- ga naar www.ttdpatch.net/src en download latestw.zip
- installeer het origineel
- unpack latestw.zip in de dir waar je ttdx hebt geinstalleerd
- gebruik tt-config om full screen in te stellen
- start ttdpatchw.exe
- lees ttdpatch.cfg om alle opties in te stellen.
Zo moet het werken.
(Verder moet iedereen die aangepaste ttdxwin bestanden verspreidt dat niet meer doen, dat maakt het zaakje alleen maar ingewikkelder.)
Wat je ook kunt doen (oproep voor iedereen die dit leest ):
regel 15 MB webspace voor me (geen geocities achtige meuk, want dat kan ik zelf ook wel regelen en is toch niet betrouwbaar) en stuur een mail met inloggegevens naar ttdpatch@terabytemusic.cjb.net , en ik upload een officiele ttd package voor windows 2000/xp, en die dus door mij wordt ondersteund, want ik compile daarvan altijd een speciale versie van ttdpatch voor.
Deze versie werkt out of the box EN heeft alle nieuwe graphics (TGV, ICE treinen, etc etc etc)
[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 10-05-2003 12:46]
quote:is lycos wel goed?? want dan wil ik em wel
Op zaterdag 10 mei 2003 12:39 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Wat je ook kunt doen (oproep voor iedereen die dit leest ):
regel 15 MB webspace voor me (geen geocities achtige meuk, want dat kan ik zelf ook wel regelen en is toch niet betrouwbaar) en stuur een mail met inloggegevens naar ttdpatch@terabytemusic.cjb.net , en ik upload een officiele ttd package voor windows 2000/xp, en die dus door mij wordt ondersteund, want ik compile daarvan altijd een speciale versie van ttdpatch voor.
Deze versie werkt out of the box EN heeft alle nieuwe graphics (TGV, ICE treinen, etc etc etc)
quote:mooi? dat is gewoon 640 bij 480 in fullscreen ipv 640 bij 480 in een windowtje.. dan ziet het er beter uit ja...
Op dinsdag 13 mei 2003 09:38 schreef poehej het volgende:
Dr was ook iets.. moest je volgens mij bij gamefx.exe de compatibiliteit instellen op win2k volgens mij ik heb em toen wel op fullscreen gehad maar dan vind ik het er niet meer mooi uitzien..
nie zeiken dat fullscreen er niet uitziet
quote:nou wat zeur je dan? dan is toch alles koek en ei
Op dinsdag 13 mei 2003 11:38 schreef poehej het volgende:
ik zeik niet ik zeg alleen dat ik fullscreen niet mooi vind in een klein schermpje is et tog wel stukken beter..
maar eigenlijk gaat het mij niet om de graphics maar om de gameplay. dat vind ik bij dit spel tog wel et mooist
Laat maar, ik weet het al.
quote:valt onder 'geocities achtige meuk'.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:44 schreef poehej het volgende:[..]
is lycos wel goed?? want dan wil ik em wel
De grote problemen met al die 'gratis' providers zijn:
- afsluiting bij teveel bandbreedte gebruik (en geloof me: als men massaal 15 MB gaat downloaden is de site binnen een uur opgeheven)
- meestal zijn grote bestanden niet toegestaan (of alleen html bestanden + plaatjes zijn toegestaan)
- meestal mag je niet extern linken naar een bep. bestand
- etc.
quote:ohw okeej
Op dinsdag 13 mei 2003 18:36 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
valt onder 'geocities achtige meuk'.
De grote problemen met al die 'gratis' providers zijn:
- afsluiting bij teveel bandbreedte gebruik (en geloof me: als men massaal 15 MB gaat downloaden is de site binnen een uur opgeheven)
- meestal zijn grote bestanden niet toegestaan (of alleen html bestanden + plaatjes zijn toegestaan)
- meestal mag je niet extern linken naar een bep. bestand
- etc.
[Dit bericht is gewijzigd door poehej op 14-05-2003 09:53]
Jaren gedaan, 3 jaar of zo.
Echt geweldig
Ik wist alleen niet dat je zoveel wagons aan een trein kon koppelen
Toch maar weer eens ui de oude doos halen
quote:kijk maar eens op http://www.ttdpatch.net/
Op vrijdag 30 mei 2003 13:30 schreef gasemans het volgende:
Vet spelJaren gedaan, 3 jaar of zo.
Echt geweldig
Ik wist alleen niet dat je zoveel wagons aan een trein kon koppelen
Toch maar weer eens ui de oude doos halen
quote:Ik krijg er nu helemaal weer zin in
Op zaterdag 31 mei 2003 23:48 schreef RIVDSL het volgende:[..]
kijk maar eens op http://www.ttdpatch.net/
GVD, kan alleen de cd niet terug vinden
Nou ja, zoek effe verder
Zijn er nog meer screenies om van te genieten??
quote:nee die kun je naar heel veel stations vervoeren.
Op donderdag 19 juni 2003 18:00 schreef Escape het volgende:
wat moet ik nou eigelijk met goods doen....die zitten bij ieder station maar kweet niet wat ik er mee moet?
Oh trouwens het kan ook met de oil refinery\'s
quote:Je kunt met de TTDPatch alle rails in 1 keer omgooien naar monorail of maglev. Het mooie is dat je oude treinen nog gewoon door blijven rijden op de nieuwe rails! Kun je dus op je gemak je treinen gaan vervangen door monorail en/of maglev exemplaren
Op donderdag 17 april 2003 20:28 schreef Kreator het volgende:
zow....ff gespeeld. Zit nu in 2015 en heb 130 miljoen gespaard. .
Ik heb die monorail enzow, maar in welk jaar komt die derde soort rails ook alweer? Kep geen zin om alles 2x om te bouwen, helemaal niet als de helft vd stations pas weer gebouwd kunnen worden na het omkopen van het stadsbestuur... .
quote:luie donder!
Op donderdag 19 juni 2003 18:33 schreef Escape het volgende:
wat moet ik eigelijk met goods doen die staan op ieder station....maar waar moeten ze natoe?
quote:vervang .com door .net
Op vrijdag 27 juni 2003 09:37 schreef gasemans het volgende:
Vraagje, is er ook nog een andere site waar ik de patch kan downloaden, die link in de eerste post (hoe noem je die ook al weer ?) die doet het nu niet
edit: de liefdevolle moderator heeft de openingspost voor je veranderd.
[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 27-06-2003 12:10]
quote:HEHE Dat wist ik ook wel (zie paar post boven)
Op vrijdag 27 juni 2003 11:15 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
vervang .com door .net
edit: de liefdevolle moderator heeft de openingspost voor je veranderd.
Dankje liefdevolle Moderator
Maar nu heb ik het probleem dat ik hem niet fullscreen kan draaien, als ik die config aanpas komt hij weer in een venster (en dat op een res van 1280*1024 is erg K*T)
ik heb goed nieuws:
TTDPatch 2.0 beta 1 is uit:
quote:En beta 3 is ook al een tijdje uit.
Op woensdag 16 juli 2003 23:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
Geachte mensen en Fok!kers,ik heb goed nieuws:
TTDPatch 2.0 beta 1 is uit:
Belangrijkste nieuwe features:
- gulden toegevoegd (na 2002: euro)
- bouwen op hellingen (geeft heel veel extra constructiemogelijkheden) Voorbeelden:
multi-level station:
Voor:
Na:
Ook op graphics gebied is er veel veranderd: er zijn HEEL VEEL nieuwe treinen bijgekomen. Er zijn nu 'landen sets' met bijv alleen maar Duitste treinen, of alleen maar Scandinavische treinen, etc.
Voorbeeld van de DB-Set (Deutsche Bahn):
De kleur van rijtuigen is afhankelijk wanneer je ze koopt, oude rijtuigen zijn bijv groen, nieuwere rijtuigen blauw, en de modernste (zoals ze nu in Duitsland rondrijden) wit of rood.
Voorbeeld van dezelfde type trein maar dan gebouwd in verschillende jaren:
Ziet er zeer goed uit kijk maar http://www.TransportGiant.com, ik heb nu zelf namelijk geen tijd om hier screen shots of lappen tekst neer te zetten, maar geloof mij het ziet er echt zeer gelikt uit.
quote:Ziet er inderdaad erg mooi uit. Het is nog in de ontwikkelfase volgens mij, maar als het uitkomt dan zal ik er zeker eens naar gaan kijken.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:47 schreef Sander_P het volgende:
Hey mensen volgens mij komt er nu eindelijk eens een waardige opvolger van Transport Tycoon uit. "Transport Giant", van de makers van Trafic giant.Ziet er zeer goed uit kijk maar http://www.TransportGiant.com, ik heb nu zelf namelijk geen tijd om hier screen shots of lappen tekst neer te zetten, maar geloof mij het ziet er echt zeer gelikt uit.
quote:Download:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:55 schreef detulp050 het volgende:
Even een domme vraag: hoe krijg ik al die realistische treinen erin ?
Ik heb al wel de patch, maar die treinen krijg ik nog niet
Voor meer info:
http://www.ttdpatch.net/beta/
(In je TTD map moet dus een newgrf map zijn met alle graphics, en in je TTD map moet ook een newgrfw.cfg bestand zijn met paden naar de grf bestanden in ./newgrf/)
[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 22-08-2003 20:08]
quote:Lightrail
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:12 schreef detulp050 het volgende:
Klopt het dan dat ik geen Lightrail meer kan spelen ?
Monorail is vervangen door de electrische spoorweg. Maar het hoeft geen gemis te zijn, aangezien monorail niet echt een standaard-vervoermiddel is. MagLev bestaat wel in het echt. Bovendien wordt monorail gezien als een vorm van MagLev.
Maar als je het daar niet mee eens bent, kun je het wel aanpassen in je cfg (optie 'unifiedmaglev'). Maar als je electrische treinen wilt (een must) dan moet je Monorail OF Maglev opofferen.
heb daarna nog de dos versie proberen te instaleren maar daarbij zeurt ie over een COM3 die niet bestaat ofzo..
En het verschil qua features met de vorige versie is ENORM.
Oh, en lees de handleiding als je optimaal gebruik wilt maken van de nieuwe features. Er zijn meer features die het leven makkelijker maken dan je denkt!
quote:De eigenaar zei:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:19 schreef Steijn het volgende:
Is de site http://www.tt-forums.net/ bij jullie ook down? Ik kan er namelijk al een week niet inkomen.
quote:Mazzels,
Unfortunately, the server the forums was hosted on went kaput. I've bought
some new hosting and hopefully the forums will be up again next week.
However, it's possible that all posts since the 5th September or so will be
lost, if I can't get the database recovered from the old server.
quote:Gek ik krijg alleen een 404. Maar goed ik weet nu wel waar ik aan toe ben thnx
Op woensdag 1 oktober 2003 16:06 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
De eigenaar zei:
[..]Mazzels,
TBP
quote:Hij doet het weer.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:23 schreef Steijn het volgende:[..]
Gek ik krijg alleen een 404. Maar goed ik weet nu wel waar ik aan toe ben thnx
quote:Een savegame die werkt voor gewoon TTD of een savegame voor TTDPatch 2.0??
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:10 schreef sebabje het volgende:
kan iemand ff een savegame naar sebastiaanbree503@hotmail.com of sebastiaanbree@hetnet.nl toe sturen??? of zet ff een link neer
doe maar meteen bijde
Toen ik alles in dit topic las ging ik gelijk weer opnieuw downen en die XP patch uitvoeren... Jaa echt vet mann.
alleen 1 vraagje... Is het mogelijk om dit spel ook in een andere resolutie te spelen. Mijn TFT staat namelijk op 1280*1024 en als ik dat omlaag zet ziet het er allemaal niet uit...
bij ttdpatchw -? vind ik niets over de resolutie
quote:Nope.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:44 schreef Riesjard het volgende:alleen 1 vraagje... Is het mogelijk om dit spel ook in een andere resolutie te spelen.
quote:Ik wil lullig reageren maar we zullen de sfeer maar es goed houden
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:09 schreef sebabje het volgende:
ik heb systeem herstel op mijn pc gedaan deed het niet meer zo goed. nu is transport tycoon eraf maar ik download hem ff en dan kan ik weer gamen.
quote:is ie al uit???
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:00 schreef maartena het volgende:[..]
Ziet er inderdaad erg mooi uit. Het is nog in de ontwikkelfase volgens mij, maar als het uitkomt dan zal ik er zeker eens naar gaan kijken.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:52 schreef sebabje het volgende:
is ie al uit???
quote:Ziet er goed uit trouwens, als een soort ge-update TT! Ook zitten er elementen van Railroad Tycoon in (spel is gebaseerd op Europa en de VS). Systeemeisen zijn niet eens zo belachelijk hoog.
When will TransportGiant be released?
The intended release date is the fourth quarter of 2003.
Bron: Transport Giant
[Dit bericht is gewijzigd door sebabje op 10-10-2003 21:58]
quote:TT-forums.net
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:43 schreef sebabje het volgende:
weet iemand waar ik een savegame kan halen voor ttd???
quote:www.ttdpatch.net -> Manual, sign cheats, money
en wat is de geld cheat??
Het ziet er allemaal prachtig uit. Het zou zo een opvolger kunnen zijn van TTD... maar er is 1 ding wat ik echt afschuwlijk vind:
Spoorwegen die alleen bochten kunnen maken van 90 graden Zo onrealistisch, zo'n deceptie. Zelfs in TTD is het mogelijk om ruimere bochten te maken (45 graden).
Heb jij ooit een trein een bocht zien maken over een rechte hoek? (op volle snelheid?) .
quote:www.picserver.tk
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:45 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ga ze vanmiddag omzetten van pcx naar jpg. Heeft iemand nog een leuke picserver waar ik ze kan uploaden (behalve picserver.org)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |