abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 juni 2015 @ 20:10:30 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153754912
Mijn moeder had er ook eentje: You're the devil in the skies (Elvis) in plaats van You're the devil in disguise :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153755029
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Mijn moeder had er ook eentje: You're the devil in the skies (Elvis) in plaats van You're the devil in disguise :D
Grappig. Jimi Hendrix zingt in Purple Haze "Excuse me while I kiss the Sky" wat veel mensen dan weer horen/hoorde als "Excuse me while I kiss this guy" :P
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 juni 2015 @ 20:15:17 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153755072
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef Triptamine2 het volgende:

Grappig. Jimi Hendrix zingt in Purple Haze "Excuse me while I kiss the Sky" wat veel mensen dan weer horen/hoorde als "Excuse me while I kiss this guy" :P
Die is ook leuk :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153755288
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die is ook leuk :D
Ik kan zo vrolijk worden van dat soort random onzin. Muddy Waters maakt een geweldige bluessong. Een of andere Hollander hoort dan weer zoveel jaar naar dato iemand "zet zachter' schreeuwen.

Ik heb dat nummer vaak geluisterd, en ik heb het nooit gehoord. Het is totaal onbelangrijk in het grote plaatje des levens maar my mind was blown for a moment :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  maandag 22 juni 2015 @ 20:38:39 #55
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_153755869
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:33 schreef Flylib het volgende:
Hoek Loos was vroeger een bedrijf dat allerlei industriele dingetjes produceerde, waaronder gassen. Tegenwoordig heet het bedrijf Linde Gas.

Vroeger toen het nog Hoek Loos heette, dacht ik op basis van het logo dat het bedrijf 'LIL' heette en 'hoekloos' 1 of ander industrieel/chemisch goedje was dat zat verborgen in de tanks :D

[ afbeelding ]
En het logo bestaat uit ronde vormen, hoek-loos dus :Y
pi_153756091
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Mijn moeder had er ook eentje: You're the devil in the skies (Elvis) in plaats van You're the devil in disguise :D
Haha dat dacht ik ook héél lang , een klassieker is toch wel ook hier op FOK ooit "hoeren taart" ipv Oerend hard. Ik kan dat nummer niet meer Normaal horen ;(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_153756278
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Mijn moeder had er ook eentje: You're the devil in the skies (Elvis) in plaats van You're the devil in disguise :D
Dat dacht ik ook toen ik 10 was :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_153756292
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Haha dat dacht ik ook héél lang , een klassieker is toch wel ook hier op FOK ooit "hoeren taart" ipv Oerend hard. Ik kan dat nummer niet meer Normaal horen ;(
:D what has been noticed
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  maandag 22 juni 2015 @ 21:03:30 #59
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_153756800
En uiteraard: "Ik wil een lolly"

Bij 13 seconden.
Géén kloon van tvlxd!
pi_153757025
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:03 schreef Montov het volgende:
En uiteraard: "Ik wil een lolly"

Bij 13 seconden.
Dat hoor ik er dan weer totaal niet in.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 juni 2015 @ 21:19:41 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153757333
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:43 schreef Soury het volgende:

Haha dat dacht ik ook héél lang , een klassieker is toch wel ook hier op FOK ooit "hoeren taart" ipv Oerend hard. Ik kan dat nummer niet meer Normaal horen ;(
:D

Ik vrees dat dat nu ook voor mij geldt :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153757506
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Haha dat dacht ik ook héél lang , een klassieker is toch wel ook hier op FOK ooit "hoeren taart" ipv Oerend hard. Ik kan dat nummer niet meer Normaal horen ;(
hoerentaart is één woord.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 22 juni 2015 @ 21:35:33 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153757815
Het 8-jarige zoontje van een vriend zong altijd "kut" in plaats van "good" bij Good Night van Black Eyed Peas. Dat doe ik dus ook al jaren :')
Spoilers!
pi_153758571
Vroeger dacht ik dat Pearl Jam in Black zong "Her legs spread out before me as her body once did" :@
Het is "..were laid spread out before me.."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_153759098
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:42 schreef Thijz het volgende:

Scania deelt z'n logo (griffioen) dan wel weer met SAAB. :)
Pas toen Saab en Scania samen gingen en er een nieuw logo moest komen, het oorspronkelijke Saab logo was een gestileerd vliegtuig. Saab was immers (Net zoals Ansaldo en Breda) een vliegtuigfabrikant.

http://saabmuseum.com/en/saab-history/saab-marque-and-emblem/
pi_153761209
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:24 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

hoerentaart is één woord.
Fuch jou :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_153763817
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:15 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Pas toen Saab en Scania samen gingen en er een nieuw logo moest komen, het oorspronkelijke Saab logo was een gestileerd vliegtuig. Saab was immers (Net zoals Ansaldo en Breda) een vliegtuigfabrikant.

http://saabmuseum.com/en/saab-history/saab-marque-and-emblem/
Niet toen Saab AB en Scania-Vabis AB samengingen, dat deden ze al in 1969 ;) Het logo bleef nog wel een aantal jaar vliegtuig-gebaseerd; Saab bleef altijd volhouden dat hun 'vliegtuig-DNA' ook in de 'cockpit' van hun auto's terug te zien was.

Tussen de vliegtuiglogo's en de griffioen in - van '74 tot '84 uit mijn hoofd - hebben ze ook nog enkel gewoon 'SAAB'-plaatjes en een blauwe cirkel met enkel 'Saab' erin gebruikt.De naam staat maar liefst 6 keer op m'n 96 V4 uit '76, maar geen enkele griffioen :P

Overigens, over dit onderwerp; het logo van BMW is géén (draaiende) propeller. Het zijn de kleuren van de Beierse vlag in een buitenrand die bij een nog ouder logo hoorde. Het 'blauw-met-wit'-logo werd al bedacht en in beperkte mate gebruikt voordat BMW ook met vliegtuigen in de weer ging. Voor één van hun posters in 1929 hebben ze later wel hun logo als een draaiende propeller gebruikt - en daar komt die mythe vandaan :P Dit was lange tijd zo onbekend dat BMW zélf dacht dat hun logo een propeller moest voorstellen, totdat een werknemer in het archief ging neuzen en anders ontdekte _O-
pi_153789197
Het waarom van het gebruik van 555-01xx in Amerikaanse films en tv-series werd me ook pas duidelijk jaren nadat ik opmerkte dat er wel érg veel nummers in de VS waren beginnend met 555-01 :P
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_153789752
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Het waarom van het gebruik van 555-01xx in Amerikaanse films en tv-series werd me ook pas duidelijk jaren nadat ik opmerkte dat er wel érg veel nummers in de VS waren beginnend met 555-01 :P
Het is me wel opgevallen dat alle nummers in films en series beginnen met 555. Maar het waarom is me niet duidelijk. Uiteraard is het wel verstandig om niet bestaande nummers te nemen maar waarom er juist voor 555-01xx is gekozen???
pi_153789950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:33 schreef qajariaq het volgende:
Het is me wel opgevallen dat alle nummers in films en series beginnen met 555. Maar het waarom is me niet duidelijk. Uiteraard is het wel verstandig om niet bestaande nummers te nemen maar waarom er juist voor 555-01xx is gekozen???
Precies daarom hebben Amerikaanse telefoonbedrijven hun koppen bij elkaar gestoken en een reeks (555-0100 - 555-0199) vrij gehouden (met wat uitzonderingen) en hebben film- en tv-producenten vriendelijk gevraagd deze reeks aan te houden. Het is simpelweg een afspraak om deze reeks aan te houden, om willekeurige mensen wier telefoonnummer toevallig gebruikt werd te beschermen.

Waarom specifiek 555-01xx en niet bv 714-05xx weet ik niet. Zal er wel mee te maken hebben dat die reeks het minste gebruikt werd ofzo.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 22:59:34 #71
444982 okedoei
No pain no gain
pi_153790615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 15:34 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

En met wat biertjes op krijg je:
Bezopen bezongen gezonken verzinkte verzonken schroeven.
:D
United States of America _O_
pi_153798141
Dat het groene bordje met de letter L op vrachtauto's niet betekent dat het een leswagen is (dacht ik als kind), maar ook niet dat ze op Lpg rijden... Het staat voor 'low noise' (of Leise).

Van dezelfde persoon hoorde ik ook voor het eerst wat die bordjes met T.I.R. op vrachtauto's betekenen: Transport International de Marchandises par la Route. Dit houdt in dat de lading is verzegeld door de douane, wat handel met niet EU-lidstaten eenvoudiger moet maken.
pi_153799477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:30 schreef NeuNeu het volgende:

Van dezelfde persoon hoorde ik ook voor het eerst wat die bordjes met T.I.R. op vrachtauto's betekenen: Transport International de Marchandises par la Route. Dit houdt in dat de lading is verzegeld door de douane, wat handel met niet EU-lidstaten eenvoudiger moet maken.
Nice!
Ik vind ook die (80) (90) (100) verwarrend... kies er eentje denk ik dan :P
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:27:57 #74
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_153799511
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:33 schreef Flylib het volgende:
Hoek Loos was vroeger een bedrijf dat allerlei industriele dingetjes produceerde, waaronder gassen. Tegenwoordig heet het bedrijf Linde Gas.

Vroeger toen het nog Hoek Loos heette, dacht ik op basis van het logo dat het bedrijf 'LIL' heette en 'hoekloos' 1 of ander industrieel/chemisch goedje was dat zat verborgen in de tanks :D

[ afbeelding ]
grappig ook dat het logozelf geen hoeken heeft. Hoekloos dus :P
Lesbosapiens
pi_153801386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:30 schreef NeuNeu het volgende:
Dat het groene bordje met de letter L op vrachtauto's niet betekent dat het een leswagen is (dacht ik als kind), maar ook niet dat ze op Lpg rijden... Het staat voor 'low noise' (of Leise).

Van dezelfde persoon hoorde ik ook voor het eerst wat die bordjes met T.I.R. op vrachtauto's betekenen: Transport International de Marchandises par la Route. Dit houdt in dat de lading is verzegeld door de douane, wat handel met niet EU-lidstaten eenvoudiger moet maken.
Nice :Y.
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')