abonnement Unibet Coolblue
pi_156092886
Even snel een vraag. Ik ben van plan om een met vpn te gaan werken. Nu kun je het bij PIA bijv. op 5 apparaten tegelijk gebruiken. Maar als ik die vpn bij de router instel zit ik toch met alle apparaten gedekt. Of werkt het zo niet?

En hebben jullie aanraders qua vpn aanbieders?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156100828
Als je ervan overtuigd bent dat je je router geconfigureerd gaat krijgen om met hun VPN implementatie te praten, dan denk ik van wel ja.
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:17:05 #153
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_156116210
Wat ziet Fok er ineens raar uit joh. Le Lijk
pi_156117082
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je ervan overtuigd bent dat je je router geconfigureerd gaat krijgen om met hun VPN implementatie te praten, dan denk ik van wel ja.
Dat gaat me dus niet lukken?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156119600
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat gaat me dus niet lukken?
Geen idee, ligt er aan watvoor router je hebt,watvoor vpn implementatie ze gebruiken, hoe handig je bent etc etc.
pi_156129645
Iemand nog inspiratie watvoor rottigheid uit te halen met een setje HDD magneten? :9
  woensdag 16 september 2015 @ 21:17:30 #157
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156153790
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Iemand nog inspiratie watvoor rottigheid uit te halen met een setje HDD magneten? :9
Zoiets:
So we just called him Fred
  woensdag 16 september 2015 @ 21:24:23 #158
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156154161
De vooruitzichten zijn weer gunstig: :Y)
So we just called him Fred
pi_156182396
Kort vraagje

Ik wil een versterker kopen (Pioneer VSX-830) maar ik wil het apparaat achter een kastdeurtje stoppen. Nu ben ik bang dat ik het apparaat niet meer kan bedienen met de afstandsbediening.

Zal dit de oplossing bieden? http://www.ebay.com/itm/H(...)?hash=item5d58f63158

Alvast bedankt O+
  donderdag 17 september 2015 @ 21:44:23 #160
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_156183436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Isane het volgende:
Kort vraagje

Ik wil een versterker kopen (Pioneer VSX-830) maar ik wil het apparaat achter een kastdeurtje stoppen. Nu ben ik bang dat ik het apparaat niet meer kan bedienen met de afstandsbediening.

Zal dit de oplossing bieden? http://www.ebay.com/itm/H(...)?hash=item5d58f63158

Alvast bedankt O+
Dat zou kunnen werken ja. Mits je alles goed kunt positioneren. Glazen deurtjes werkt beter, matglas komt het ook nog wel doorheen bij mij thuis.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_156184010
Heeft dat ding niet gewoon een IR poort dan?
pi_156190692
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft dat ding niet gewoon een IR poort dan?
Helaas niet ;( dus daarom op zoek naar een andere mogelijkheid
  zaterdag 26 september 2015 @ 23:33:41 #163
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156411558
Moederbedrijf Dixons vraagt uitstel van betaling aan:
"Bas Group, moederbedrijf van onder meer Dixons, heeft voor een aantal van haar vennootschappen, waaronder de winkelformules Dixons, iCentre en MyCom, uitstel van betaling aangevraagd."

Na Megapool,Harense Smid, It's, Block staat wederom de toekomst van gevestigde namen in de consumentenelectronica op losse schroeven. Eigenlijk verbaasd het me niets, het aandeel consumenten dat online shopt blijf groeien.
Ik merk ook om mee heen dat mensen die altijd beweerden nooit iets online te gaan kopen, nu toch online aan het shoppen zijn. Opvallend is dat de BAS group al relatief vroeg online zat met hun verkopen, dus je zou zeggen dat de online consument de webshops inmiddels wel weten te vinden. Maar aan de andere kant hebben ze natuurlijk ook aardig wat winkels op dure locaties zitten...
So we just called him Fred
pi_156411681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:33 schreef FredvZ het volgende:
Moederbedrijf Dixons vraagt uitstel van betaling aan:
"Bas Group, moederbedrijf van onder meer Dixons, heeft voor een aantal van haar vennootschappen, waaronder de winkelformules Dixons, iCentre en MyCom, uitstel van betaling aangevraagd."

Na Megapool,Harense Smid, It's, Block staat wederom de toekomst van gevestigde namen in de consumentenelectronica op losse schroeven. Eigenlijk verbaasd het me niets, het aandeel consumenten dat online shopt blijf groeien.
Ik merk ook om mee heen dat mensen die altijd beweerden nooit iets online te gaan kopen, nu toch online aan het shoppen zijn. Opvallend is dat de BAS group al relatief vroeg online zat met hun verkopen, dus je zou zeggen dat de online consument de webshops inmiddels wel weten te vinden. Maar aan de andere kant hebben ze natuurlijk ook aardig wat winkels op dure locaties zitten...
Dat niet alleen, vaak kunnen ze ook online niet goed concurreren door te hoge prijzen
pi_156411700
Dixons was vroeger een slechte, dure winkel met een hoop troep tot een paar jaar geleden. Maar tegenwoordig kom ik er vaak, omdat ze soms absoluut niet duur zijn in vergelijking met webshops. En het gemak van afhalen. Ik zou het echt jammer vinden als Dixons verdwijnt, nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen... Heb weleens miskopen daar gedaan 25 jaar geleden.
pi_156411742
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:38 schreef oheng het volgende:
Dixons was vroeger een slechte, dure winkel met een hoop troep tot een paar jaar geleden. Maar tegenwoordig kom ik er vaak, omdat ze soms absoluut niet duur zijn in vergelijking met webshops. En het gemak van afhalen. Ik zou het echt jammer vinden als Dixons verdwijnt, nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen... Heb weleens miskopen daar gedaan 25 jaar geleden.
ik zou het zowiezo jammer vinden als dat soort zaken verdwijnen, er blijven geen fysieke zaken meer over op die manier..
  zaterdag 26 september 2015 @ 23:53:24 #167
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156412090
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:40 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zou het zowiezo jammer vinden als dat soort zaken verdwijnen, er blijven geen fysieke zaken meer over op die manier..
Dat is zeker waar, maar die zaken sluiten juist over het algemeen omdat er niemand (beetje overdreven, maar in elk geval te weinig mensen) komt.

Ik zie het hier ook gebeuren bij Paradigit, daar zie ik ook zelden een klant een binnen. Het zal mij niks verbazen als ook daar nog klappen gaan vallen in de komende jaren.
So we just called him Fred
pi_156412170
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar die zaken sluiten juist over het algemeen omdat er niemand (beetje overdreven, maar in elk geval te weinig mensen) komt.

Ik zie het hier ook gebeuren bij Paradigit, daar zie ik ook zelden een klant een binnen. Het zal mij niks verbazen als ook daar nog klappen gaan vallen in de komende jaren.
Ja, maar ik snap het niet in het geval van Dixons. Dat is nu een uitstekende zaak. Ze leveren bijvoorbeeld 3 jaar garantie op Apple producten. En wat ik zei: ik controleer heel erg vaak de prijzen, en Dixons is echt niet te duur in vergelijking met webshops.
  zaterdag 26 september 2015 @ 23:58:14 #169
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156412250
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:55 schreef oheng het volgende:

[..]

Ja, maar ik snap het niet in het geval van Dixons. Dat is nu een uitstekende zaak. Ze leveren bijvoorbeeld 3 jaar garantie op Apple producten. En wat ik zei: ik controleer heel erg vaak de prijzen, en Dixons is echt niet te duur in vergelijking met webshops.
Misschien is dat ook wel het probleem van Dixons. (Te) lage prijzen voor (te) hoge kosten. Een deel van die garantie zullen ze bijvoorbeeld zelf moeten betalen. Nou is de kans niet groot dat een Apple in de eerste drie jaar defect gaat, maar áls het gebeurd dan zit je als winkelier wel gelijk met een aardige kostenpost.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:40 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zou het zowiezo jammer vinden als dat soort zaken verdwijnen, er blijven geen fysieke zaken meer over op die manier..
Dat is zeker waar, maar die zaken sluiten juist over het algemeen omdat er niemand (beetje overdreven, maar in elk geval te weinig mensen) komt.

Ik zie het hier ook gebeuren bij Paradigit, daar zie ik ook zelden een klant een binnen. Het zal mij niks verbazen als ook daar nog klappen gaan vallen in de komende jaren. Staat allemaal wel in schril contrast met 15 jaar geleden. Toen kon je bij dit soort zaken op zaterdag vaak over de hoofden van mensen lopen.
So we just called him Fred
pi_156412286
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar die zaken sluiten juist over het algemeen omdat er niemand (beetje overdreven, maar in elk geval te weinig mensen) komt.

Ik zie het hier ook gebeuren bij Paradigit, daar zie ik ook zelden een klant een binnen. Het zal mij niks verbazen als ook daar nog klappen gaan vallen in de komende jaren.
er zat in den haag een paradigit die best vaak wel minimaal een aantal mensen binnen had staan, maar die is weggegaan.. (maar na het horen dat marinello een huurverhoging naar 10k per maand kreeg verbaasd het mij allemaal niks)
  zondag 27 september 2015 @ 14:49:54 #171
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156421436
40 jaar jaar evolutie in één shot gevangen:



In combinatie met twee lomp grote speakers komen de Beatles en consorten weer helemaal tot hun recht. :Y)
So we just called him Fred
  Redactie Sport / Supervogel zondag 27 september 2015 @ 14:51:52 #172
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_156421477
Gaaf. Specs?

Gisteren de Sony 43W808C gekocht _O_ Moet nog een receiver (wprdt waarschijnlijk de Denon AVR X1100W) en een aantal kekke speakers bij.
  zondag 27 september 2015 @ 15:01:49 #173
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156421661
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 14:51 schreef Pino112 het volgende:
Gaaf. Specs?
quote:
Pioneer SA-500A

Power output: 13 watts per channel into 8Ω (stereo)
Frequency response: 30Hz to 50kHz
Total harmonic distortion: 0.5%
Damping factor: 40
Input sensitivity: 2.5mV (MM), 200mV (line)
Signal to noise ratio: 75dB (MM), 90dB (line)
Channel separation: 50dB (MM), 55dB (line)
Output: 200mV (line)
Speaker load impedance: 4Ω to 16Ω
Semiconductors: 18 x transistors, 6 x diodes
Dimensions: 330 x 118 x 316mm
Weight: 5.5kg
13 hele watts per kanaal, vroeger hadden deden ze dat toch een stuk beter :+

Voor de volledigheid ook de specs van dat moderne bakbeest:
quote:
Yamaha RX-A2020

Amplifier Section
Channel 9.2
Rated Output Power (1kHz, 1ch driven) 220W (4ohms, 0.9% THD)
Rated Output Power (20Hz-20kHz, 2ch driven) 140W (8ohms, 0.06% THD)
Maximum Effective Output Power (1kHz, 1ch driven) (JEITA) 220 W (8 ohms, 10 % THD)
Dynamic Power per Channel (8/6/4/2 ohms) 165/210/285/405 W

Surround Sound Processing
CINEMA DSP Yes (3D)
DSP Programs 23
Dialog Level Adjustment Yes
Virtual Presence Speaker Yes
Dialogue Lift Yes (no presence speakers required)
SILENT CINEMA / Virtual CINEMA DSP Yes
Dolby TrueHD Yes
Dolby Digital Plus Yes
Dolby Pro Logic IIx Yes
DTS-HD Master Audio Yes

Audio Features
Pure Direct Yes (with video on mode)
Compressed Music Enhancer Yes
High-resolution Music Enhancer Yes
YPAO multi-point measurement Yes (R.S.C)
Adaptive DRC (Dynamic Range Control) Yes
Initial Volume & Maximum Volume Setting Yes
A.R.T. Wedge Yes
Bi-amp capability Yes
Audio Delay Yes (0-500 ms)
192kHz/24-bit DACs for all channels Yes (Burr-Brown)

Video Features
4K Ultra HD Pass-through and upscaling Yes
HDMI 3D passthrough Yes
HDMI Audio Return Channel Yes
Component upconversion Yes
HDMI upscaling Yes (Analogue to HDMI / HDMI to HDMI)
Video adjustment Yes
Deep Color/x.v.Color/24Hz Refresh Rate /Auto Lip-Sync Yes

Connectivity
HDMI Input/Output 8 (front 1) / 2 (Simultaneous)
HDMI CEC Yes (SCENE, Device Control)
USB Input iPod/iPhone/iPad, USB Memory, Portable Audio Player
Network Port Yes
AirPlay Yes
Front AV Input HDMI/USB/Analogue Audio/Optical/Composite
Digital Audio Input/Output: Optical 4 (front 1) / 1
Digital Audio Input/Output: Coaxial 3 / 0
Analog Audio Input/Output 10 (front 1) / 1
Phono Input Yes
Component Video Input/Output 4 / 1
S-Video Input/Output 4 / 1
Composite Video Input/Output 5 (front 1) / 1
Multi-Channel Input 8ch
Preout 7.2ch
Headphone Output 1
Tuner Section FM/AM Tuner Yes

General
Standby Power Consumption (IR only) <=0.3W (typical)
Auto Power Standby Yes
ECO mode Yes
Dimensions (W x H x D) 435 x 192 x 467 mm; 17-1/8" x 7-1/2" x 18-3/8"
Weight 17.1 kg; 37.7 lbs.


[ Bericht 30% gewijzigd door Fred op 27-09-2015 15:06:52 ]
So we just called him Fred
  Redactie Sport / Supervogel zondag 27 september 2015 @ 17:16:20 #174
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_156425287
Nice :D
pi_156454970
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:25 schreef Iemand91 het volgende:
Iedereen hun IP-camera goed beveiligd?
Blijkbaar niet iedereen. Komt er alles tegen; net nog bij iemand in de huiskamer gekeken terwijl hij TV zat te kijken :X ...
Om 20:30 uur bij Radar bij NPO1:

quote:
Nieuwsgierig naar wat uw buurtgenoten achter gesloten deuren doen? Zou u ook wel eens, als een vlieg op de muur, willen gluren bij de buren? Een langgekoesterde wens die, schrikbarend genoeg, bij honderden Nederlanders in vervulling is gegaan. Privébeelden van zo’n 850 IP-beveiligingscamera’s zijn, door onvolledige installatie, voor iedereen online te bekijken. Radar, het consumentenprogramma van AVROTROS, laat vanavond beelden zien van huis-, baby- en zelfs slaapkamers.

IP-camera’s zijn beveiligingscamera’s die aangesloten worden op het internet. De eigenaar van de camera kan hierdoor de beelden overal bekijken. De verbinding wordt meestal beveiligd met een standaardwachtwoord, wat tijdens installatie gepersonaliseerd dient te worden. Consumenten zijn zich hier vaak niet van bewust, waardoor het standaardwachtwoord niet gewijzigd wordt en de beelden door iedereen te bekijken zijn. Een deel van de camera’s zijn daarnaast ook door derden via internet te besturen.

Radar laat zien welke beelden er online staan en legt uit hoe je kunt voorkomen dat beelden van jouw huiskamer de hele wereld over gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')