abonnement Unibet Coolblue
pi_153432207


In de Witcher series is de hoofdrolspeler Geralt, een Witcher. De games zijn gebaseerd op de boeken van Andrzej Sapkowski maar spelen zich af na deze boeken. De wereld heeft een rauwe middeleeuwse setting in combinatie met elk monster wat je maar kan vinden in folklore en sprookjes. Naast de nodige monsters zijn er ook politieke en romantische spanningen waar het verhaal zich in verdiept.

Een Witcher is een monsterjager die getraind zijn in het bestrijden van monsters. De training begint op heel vroege leeftijd en de jongens krijgen in verschillende stadia van het trainingsproces chemische cocktails die leiden tot het mutaties van het lichaam. Daardoor heeft de Witcher kenmerkende pupillen en onder andere bovennatuurlijke reflexen, kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast hebben de Witchers een grote kennis van alchemie en kunnen drankjes maken die ze helpen met het bevechten van de monsters (of mensen) Ook hebben de Witchers training gehad in basis magische vaardigheden die de Witcher kunnen toepassen in het gevecht. Door al deze vaardigheden worden de Witchers gevreesd en verafschuwd door het grote deel van de bevolking in de wereld waar het zich in afspeelt.

De Witcher is een uitstervend beroep(zoals Gerald het zelf noemt), omdat de vraag naar monster jagers steeds minder wordt(o.a. door de minachting tegen magie gebruikers) en er geen nieuwe Witchers worden getraint na de aanval op Kaer Morhen, het kasteel van de Witchers. Toch zijn de Witchers hard nodig om de mensheid tegen bovennatuurlijke krachten te beschermen.

Filmpje over witchers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 2:

Plot deel 3, geen spoilers:
quote:
The world is in chaos. The air is thick with tension and the smoke of burnt villages. The fearsome Empire of Nilfgaard has struck again, ravaging the hapless Northern Kingdoms. The once mighty who tried to use Geralt for their own gain are now gone. In these uncertain times, no one can say what fortune holds in store, who will bring peace to the world and who will cause it only misery. But a force darker and deadlier emerges. The petty men and women commanding tin-plated armies fail to understand that their conflict is child's play compared to the Wild Hunt, the otherworldly threat which now looms. These ghastly spectral riders have for ages plagued humankind, bringing misery to the world. Yet this time the Wild Hunt seeks one person in particular: the one individual Destiny itself bestowed upon Geralt, the one soul Geralt considers kin.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan The Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2015 op PC en Next gen consoles.
- Gratis DLC's
- Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben, maar wel aanbevolen!
pi_153432336
Wat ik altijd awkward vind ia als je aan een NPC vraagt om Gwent en ze kijken je een halve minuut maar wat aan :')
pi_153432345
Ik heb nu ook een nilfgaardian en scoiatael deck
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:10:16 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153432362
Maak anders even een apart Gwenttopic aan zeg, het gaat er nu echt alleen nog maar over terwijl je 0,0 mist als je het niet speelt :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153432410
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Maak anders even een apart Gwenttopic aan zeg, het gaat er nu echt alleen nog maar over terwijl je 0,0 mist als je het niet speelt :').
Stel je niet zo aan.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:15:44 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153432437
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.
Gast, er zit 200 uur content in het spel en 70% van de posts gaat over 1 ingame kaartspel....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:18:00 #7
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153432464
Ben het wel een beetje met Heatwave eens.
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:18:08 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153432469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Maak anders even een apart Gwenttopic aan zeg, het gaat er nu echt alleen nog maar over terwijl je 0,0 mist als je het niet speelt :').
_O- De heartstone generatie ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153432493
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gast, er zit 200 uur content in het spel en 70% van de posts gaat over 1 ingame kaartspel....
Lekker belangrijk. Het merendeel hier waardeert Gwent gewoon en vindt het schijnbaar leuk om er over te praten. Gwent hoort gewoon in het Witcher-topic thuis, we gaan echt geen apart Gwent topic openen omdat kaartspelletjes niet jouw dingen zijn.

Niet zo piepen. Als jij ergens anders over wil praten dan doe je dat gewoon en lees je maar over de rest van de post heen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153432502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben het wel een beetje met Heatwave eens.
Serieus, dan negeer je die posts toch gewoon en praat je met Heatwave over de oneindige andere mogelijkheden in het spel?

Echt wat een zeikwijven hier zeg :') BOEHOE, HET GAAT HIER OVER DINGETJES DIE IK NIET LEUK VIND!!1111!
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:26:45 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153432616
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Serieus, dan negeer je die posts toch gewoon en praat je met Heatwave over de oneindige andere mogelijkheden in het spel?

Echt wat een zeikwijven hier zeg :') BOEHOE, HET GAAT HIER OVER DINGETJES DIE IK NIET LEUK VIND!!1111!
Ja, of je doet gewoon niet zo enorm kleuterachtig en reageert normaal. Gwent is 0,5% van het spel en is voor heel veel mensen gewoon niets aan. Ik lees hier om dingen over het spel zelf te lezen, niet elke keer "ik heb alle kaarten *O*" Oh nu win ik alles!!!!

Wat is het probleem precies om over jullie geliefde spel een apart topic aan te maken precies? Pure koppigheid? Lekker tegen de stroom in? Lekker een grote bek geven?

Men klaagt over de sfeer op FOK!, geeft de crew en tong80 de schuld, maar deze manier van reageren, dat is wat de sfeer verziekt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153432638
Toffe game wel _O_ .

Het hele spel, heb dat gwent nog niet gespeeld.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_153432648
Goed, Gwent-vraagje dan maar :W

SPOILER: Gwent in White Orchard
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gwent ^O^
pi_153432673
Ben dus net begonnen. Vond het een beetje dom dat ik voordat ik die griffin aan mocht vallen crossbow potions moest brouwen terwijl ik helemaal nog geen crossbow had. Alle smeden in de omgeving af geweest nergens zo'n ding te krijgen, dan maar zonder ten strijden trekken, 'hier heb je een crossbow met een ongelimiteerd aantal bolts' :') .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_153432702
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is het probleem precies om over jullie geliefde spel een apart topic aan te maken precies? Pure koppigheid? Lekker tegen de stroom in? Lekker een grote bek geven?

Het probleem is dat het onderwerp Gwent prima in dit topic thuis hoort en dat je niet gelijk zo moet gaan piepen als er bepaalde zaken in een topic aan bod komen waarin jij wat minder interesse hebt. De wereld draait niet om jou. Jij probeert tegen de stroming in te gaan omdat het merendeel van de users hier wel over Gwent wil praten.

Ik blijf dus Gwent gewoon bespreken in dit topic, als jij van mening bent dat dat in een apart topic thuis hoort dan geef je dat maar aan in het FB topic van GAM en dan hoor ik wel van desbetreffend mod dat Gwent hier niet thuis hoort en dan praten we met z'n allen verder in een apart Gwent topic.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:32:20 #16
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_153432712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef turance het volgende:
Goed, Gwent-vraagje dan maar :W

SPOILER: Gwent in White Orchard
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gwent ^O^
Nee enne... er zat 1 niet slechte kaar bij ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:34:46 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153432765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:30 schreef voederbietel het volgende:
Ben dus net begonnen. Vond het een beetje dom dat ik voordat ik die griffin aan mocht vallen crossbow potions moest brouwen terwijl ik helemaal nog geen crossbow had. Alle smeden in de omgeving af geweest nergens zo'n ding te krijgen, dan maar zonder ten strijden trekken, 'hier heb je een crossbow met een ongelimiteerd aantal bolts' :') .
Ik ben er gewoon blind ingestapt en kreeg inderdaad out of the blue een kruisboog, leuke verrassing hoor :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153432795
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon blind ingestapt en kreeg inderdaad out of the blue een kruisboog, leuke verrassing hoor :).
Saillant detail: de crossbow had die kerel gewonnen door een spelletje gwent te winnen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:37:13 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153432813
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Saillant detail: de crossbow had die kerel gewonnen door een spelletje gwent te winnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153432909
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:37 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')14.gif
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_153433469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:08 schreef emmyemmy het volgende:
Wat ik altijd awkward vind ia als je aan een NPC vraagt om Gwent en ze kijken je een halve minuut maar wat aan :')
Haha ja :P soms zeggen ze wat leuks maar dat moment is inderdaad zo vreemd :P
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:37:20 #22
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153434051
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Maak anders even een apart Gwenttopic aan zeg, het gaat er nu echt alleen nog maar over terwijl je 0,0 mist als je het niet speelt :').
Ik post meestal mobiel en spoilertags aanmaken gaat kut op mijn telefoon. Gwent kan je gewoon zonder spoilers posten en ik vind het zelf een leuke toevoeging.

En ik speel geen Hearthstone.

Over de main-game zelf, die alchemy perk waarbij de tijd vertraagd is wel tof.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_153434217
Ik ben Gwent moe. Ik weiger nog te posten in topics met Gwent als TT.

En daar zijn die Gwent autisten hier verantwoordelijk voor.
pi_153434324
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben Gwent moe. Ik weiger nog te posten in topics met Gwent als TT.

En daar zijn die Gwent autisten hier verantwoordelijk voor.
:W daaag
pi_153434326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Maak anders even een apart Gwenttopic aan zeg, het gaat er nu echt alleen nog maar over terwijl je 0,0 mist als je het niet speelt :').
ik ben het ermee eens :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')