abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:58:51 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_154994772
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:53 schreef trui het volgende:
Leuk gelukt, lady-wrb. Waar staat de G voor?
dat is de g van geen idee. :?
het stond in de beschrijving dus dan moet het er maar op
maar wat het betekent zou ik niet weten.
misschien moet ik daar dan maar eens een minionfilm voor gaan bekijken
  † In Memoriam † vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:02:22 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_154994903
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Mooi wordt dat! ^O^ Ik ben aan hetzelfde patroon begonnen met heel ander garen. Lijkt totaal anders daardoor, ook heel mooi (vind ik zelf dan hè ;) ).

-edit, even twee foto's toegevoegd:

Straks moet ik het nog wel opspannen:

[ afbeelding ]

Dit is mijn garen:

[ afbeelding ]

Lady-wrb ik vind je deken echt übercool! _O_
mooi met dat glittertje erin <3
  † In Memoriam † vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:04:55 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_154994980
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Sommige minions hebben twee ogen. Kun je dr dan nie eentje met twee ogen maken? :P

Ik ben ook niet gemaakt voor 3d toestanden als knuffels en zulks :N heb een paar hele lieve gequeue'd, zowel breien als haken maar ik denk niet dat ik ze ooit daadwerkelijk ga maken.
ik moet er nog 1 haken en die ogen hebben me bij pipoos 5 euro gekost :o
dan maar liever 2 met 1 oog dan 2 met twee ogen.

maar het zijn wel hele mooie glazen ogen, dat moet ik dan wel weer toegeven.
alleen vond ik zonet een winkel die ogen voor 1 euro per stuk verkoopt :'(
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:22:03 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_154995579
Wat een leukerd lady! En die Mario deken van je r.e.s.p.e.c.t. _O_ Wauw zeg.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_154995865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik moet er nog 1 haken en die ogen hebben me bij pipoos 5 euro gekost :o
dan maar liever 2 met 1 oog dan 2 met twee ogen.

maar het zijn wel hele mooie glazen ogen, dat moet ik dan wel weer toegeven.
alleen vond ik zonet een winkel die ogen voor 1 euro per stuk verkoopt :'(
Oh! Ik dacht dat je een pakketje had gekocht met 2 oogjes erin en dat je geen zin had om een tweede te maken :D

de G staat volgens mij voor Gru. Zo heet de "slechterik" uit verschrikkelijke ikke waar de minions voor werken :) Denk ik hoor, leek mij logisch tenminste.
:)
  † In Memoriam † vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:47:36 #281
37843 lady-wrb
kortaf
pi_154996547
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh! Ik dacht dat je een pakketje had gekocht met 2 oogjes erin en dat je geen zin had om een tweede te maken :D

de G staat volgens mij voor Gru. Zo heet de "slechterik" uit verschrikkelijke ikke waar de minions voor werken :) Denk ik hoor, leek mij logisch tenminste.
ik heb er geen zin in nee, ik vind twee keer hetzelfde haken verschrikkelijk.
twee keer een arm en twee keer een been vind ik al vervelend :@
pi_154996914
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:02 schreef Susie het volgende:
Ik ga hier even binnen vallen; ik zoek een winkel in Almere of Nieuwegein waar ze portemonnee sluitingen (4cm) verkopen. Online hebben ze wel bij Echtstudio, maar ik wil er een stuk of 15 en misschien klinkt het stom op zo'n bedrag, maar dan wil ik een beetje besparen op de bezorgkosten. Ben volgende week daar namelijk in de buurt. Of als iemand iets weet in Alkmaar?
Weet niet hoe duur die sluitingen zijn maar bij Echtstudio is bezorgen gratis vanaf 50 euro... Weet niet of je daar aan komt?
Kwak
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:58:43 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_154997095
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Weet niet hoe duur die sluitingen zijn maar bij Echtstudio is bezorgen gratis vanaf 50 euro... Weet niet of je daar aan komt?
Ik kom nu op 35 euro. En om nou weer meer te bestellen.... aan de andere kant, als ik in een winkel sta, neem ik waarschijnlijk ook meer mee :D Maar als er een winkel in de buurt is, zou het makkelijk zijn, dacht ik. En anders ga ik ze toch maar gewoon bestellen.
Pffff, kan een mens toch moeilijk doen hè? :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_154998881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:02 schreef Susie het volgende:
Ik ga hier even binnen vallen; ik zoek een winkel in Almere of Nieuwegein waar ze portemonnee sluitingen (4cm) verkopen. Online hebben ze wel bij Echtstudio, maar ik wil er een stuk of 15 en misschien klinkt het stom op zo'n bedrag, maar dan wil ik een beetje besparen op de bezorgkosten. Ben volgende week daar namelijk in de buurt. Of als iemand iets weet in Alkmaar?
Ik zou hier even naartoe bellen om te vragen of ze die hebben: http://stomerijcitycleaning.nl/filialen/
pi_154999853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Mooi wordt dat! ^O^ Ik ben aan hetzelfde patroon begonnen met heel ander garen. Lijkt totaal anders daardoor, ook heel mooi (vind ik zelf dan hè ;) ).

-edit, even twee foto's toegevoegd:

Straks moet ik het nog wel opspannen:

[ afbeelding ]

Dit is mijn garen:

[ afbeelding ]

Lady-wrb ik vind je deken echt übercool! _O_
Oh wauw dat ziet er ook tof uit! :D

Ik heb helaas zo weinig tijd gehad dat ik na de update helemaal niet meer heb kunnen haken ;(
Over een paar dagen scriptie inleveren en dan hopelijk wat haaktijd :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:28:16 #286
184769 crew  Deisyy
pi_155008864
Mijn eerste haakwerkje sinds de basisschool, een sprei voor mijn dochter :)



Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 11:00:43 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155009280
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:43 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik zou hier even naartoe bellen om te vragen of ze die hebben: http://stomerijcitycleaning.nl/filialen/
Dank je! Ik heb gebeld naar Nieuwegein en helaas had ze ze niet, maar ze heeft nog wel uitgezocht of ze ze kon bestellen. Helaas niet de hele kleine die ik zoek. Maar een superservice dus.

Ik ga ze toch maar bestellen bij Echtstudio en bestel ik er nog wat Stylecraft bij, dan kom ik over de 50 euro :@ (hoop wel dat ze er 17 op voorraad hebben...)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 11:01:14 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155009290
En wauw Deissy, prachtig!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_155009339
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Mijn eerste haakwerkje sinds de basisschool, een sprei voor mijn dochter :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow, wat een groot project meteen. Dat is lef hebben :D mooi geworden!!


quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:00 schreef Susie het volgende:

[..]

Dank je! Ik heb gebeld naar Nieuwegein en helaas had ze ze niet, maar ze heeft nog wel uitgezocht of ze ze kon bestellen. Helaas niet de hele kleine die ik zoek. Maar een superservice dus.

Ik ga ze toch maar bestellen bij Echtstudio en bestel ik er nog wat Stylecraft bij, dan kom ik over de 50 euro :@ (hoop wel dat ze er 17 op voorraad hebben...)
Hele toffe mensen van die zaak :Y ik kom bij de vestiging in Vleuterweide, het liefst de dagen dat de eigenaresse er zelf is. Die laat ook lekker zien war ze zelf aan het maken is,,denkt mee etc.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 11:36:36 #290
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155009773
Ik had denk ik ook de eigenaresse (sylvia?) aan de telefoon. De moeite die ze in ieder geval genomen heeft en ze reageerde heel leuk toen ik zei dat ik via via (om nou te zeggen via Fok :P ) haar telefoonnummer had doorgekregen.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Moderator zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:26:43 #291
155227 crew  Guppy
dus
pi_155010533
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Mijn eerste haakwerkje sinds de basisschool, een sprei voor mijn dochter :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw!! Wat een mooie!! _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_155015418
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:03 schreef essnhills het volgende:

[..]

Oh wauw dat ziet er ook tof uit! :D

Ik heb helaas zo weinig tijd gehad dat ik na de update helemaal niet meer heb kunnen haken ;(
Over een paar dagen scriptie inleveren en dan hopelijk wat haaktijd :)
Oh, een scriptie medestander! Ik kan me nu ook niet zetten tot het haken, maar zodra mijn scriptie ingeleverd is dan heb ik hopelijk wat meer tijd! Nog een kleine week! Zet hem op ;)
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2015 @ 22:04:13 #293
37843 lady-wrb
kortaf
pi_155027551
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:00 schreef Susie het volgende:

[..]

Dank je! Ik heb gebeld naar Nieuwegein en helaas had ze ze niet, maar ze heeft nog wel uitgezocht of ze ze kon bestellen. Helaas niet de hele kleine die ik zoek. Maar een superservice dus.

Ik ga ze toch maar bestellen bij Echtstudio en bestel ik er nog wat Stylecraft bij, dan kom ik over de 50 euro :@ (hoop wel dat ze er 17 op voorraad hebben...)
volgens mij heb ik ze wel eens gezien bij zaans geluk
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 22:17:50 #294
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155028190
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

volgens mij heb ik ze wel eens gezien bij zaans geluk
Die heb ik ook gebeld, had ze inderdaad, maar daar waren ze 3,45? Bijna een euro verschil (of ze had niet de juiste maar verstaan en zei ze het van een maat groter ofzo).

Is dat wat, Zaans Geluk? Moeite waard om eens langs te gaan? Ze verkopen Stylecraft zag ik.

Ik heb e-i-n-d-e-l-i-j-k het schaap af waar ik vorig jaar mee begonnen was, niet gelukt voor jongetje zijn geboorte, dus nu maar voor zijn eerste verjaardag ;) Ik ga nooit meer met pluizig garen haken, wat een gedoe zeg. Anyway, het resultaat.

Ben redelijk tevreden, kwam er bij het einde van de tweede poot achter dat het ecru licht verschilde. Blijkbaar ander verfbadje. Maar geloof niet dat het heel erg opvalt. :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2015 @ 19:59:19 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_155054300
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:17 schreef Susie het volgende:

[..]

Die heb ik ook gebeld, had ze inderdaad, maar daar waren ze 3,45? Bijna een euro verschil (of ze had niet de juiste maar verstaan en zei ze het van een maat groter ofzo).

Is dat wat, Zaans Geluk? Moeite waard om eens langs te gaan? Ze verkopen Stylecraft zag ik.

Ik heb e-i-n-d-e-l-i-j-k het schaap af waar ik vorig jaar mee begonnen was, niet gelukt voor jongetje zijn geboorte, dus nu maar voor zijn eerste verjaardag ;) Ik ga nooit meer met pluizig garen haken, wat een gedoe zeg. Anyway, het resultaat.
[ link | afbeelding ]
Ben redelijk tevreden, kwam er bij het einde van de tweede poot achter dat het ecru licht verschilde. Blijkbaar ander verfbadje. Maar geloof niet dat het heel erg opvalt. :P
ik ben er 1 keer geweest en ze hebben best veel soorten en kleuren.
ik ging er heen omdat ze bravo verkochten, maar juist dat hebben ze er nu uitgeggooid :(
het is de enige winkel die haak en breispullen verkoopt in zaanstad (op een paar hobbywinkels na dan) ik weet niet of het echt groot is (ik vind dat ze wel heel veel hebben maar misschien vindt jij weer van niet
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:01:21 #296
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155087468
Thanks. Zal er vast eens langs gaan.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 10 augustus 2015 @ 21:38:43 #297
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_155094231
Oke ik loop al weken te kloten met een idee voor een vest. Ik heb leuk katoen gekocht dat van kleurtjes veranderd. Het is ongeveer haaknaald 3,5.
Nu wil ik zo'n lekker vest om in te wonen met van die rechte voorpanden. En in principe heb ik daar wel patronen voor met de betreffende maten aangezien het toch recht toe recht aan is.
Maar nu twijfel ik sterk over welke steek ik ga toepassen. Ik wil niet saai alleen maar stokjes, maar wil ook geen patroon met al te veel gaten ivm kou, maar ben bang dat als ik een dicht patroon gebruik het weer te stijf wordt.
Ik had de primrose stitch al toegepast, maar die vond ik niet mooi in combinatie met het garen. Had ook stokje, vaste, stokje, vaste enz. toegepast, vind ik erg mooi heb alleen het idee dat het heel erg stijf en zwaar wordt.
Iemand ideetjes?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:53:17 #298
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_155272880
Ik ben meer van de amigurumi, ienieminimuis, dus heb helaas geen tips.

Heb inmiddels "Snelle Sjaak" (patroon van Christel Krukkert) af.

pi_155274987
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:53 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik ben meer van de amigurumi, ienieminimuis, dus heb helaas geen tips.

Heb inmiddels "Snelle Sjaak" (patroon van Christel Krukkert) af.

[ afbeelding ]
Super gaaf!
pi_155322040
🌵Ik kon het weer niet laten

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')