abonnement Unibet Coolblue
pi_153442326
wtf. Net baller op straat gevonden, in mn garage gezet, even later verkocht bij LSC. Nu bel ik mn mechanic en zie ik hem weer in het rijtje staan. Volgensmij een bug maar ik kan hem weer verkopen _O-
pi_153442376
als ik hem nu nogmaals verkoop, krijg ik dan rockstar achter me aan? :@
pi_153442377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:54 schreef d4v1d het volgende:
wtf. Net baller op straat gevonden, in mn garage gezet, even later verkocht bij LSC. Nu bel ik mn mechanic en zie ik hem weer in het rijtje staan. Volgensmij een bug maar ik kan hem weer verkopen _O-
Dit vind ik heeeeeel interessant :)

Nog andere stappen die je in de tussentijd hebt ondernomen?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153442386
Niet iets speciaals, geen idee wat ik gedaan heb :o
pi_153442388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:56 schreef d4v1d het volgende:
als ik hem nu nogmaals verkoop, krijg ik dan rockstar achter me aan? :@
Nee joh :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153442447
ja het ging zo. ik jat baller, krijg politie achter me aan, ik knal paar politie dood dus shit hit the fan. Ik wordt doodgeknalt, ik rij terug en pak mn beschadigde baller, ik zet in garage om te repareren en pak hem er weer uit en rij naar LSC.
pi_153442565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef d4v1d het volgende:
ja het ging zo. ik jat baller, krijg politie achter me aan, ik knal paar politie dood dus shit hit the fan. Ik wordt doodgeknalt, ik rij terug en pak mn beschadigde baller, ik zet in garage om te repareren en pak hem er weer uit en rij naar LSC.
Gewoon nieuwsgierig want dit soort dingen vind ik leuk en een lullige stap in het geheel kan betekenen dat het wel of niet werkt.

Mij gaat proberen want klinkt als een glitch en het zou een verdomd goede zijn ook :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153442776
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:47 schreef Divje het volgende:

Nog steeds backups aan het maken, wat een rommel verzamel je over 10 jaar :')
Da's een lange tijd zonder backups. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef Blaadjes het volgende:
Mijn tip: gebruik dit alleen bij je vrienden in een public lobby zal iedereen je uitmaken voor hacker en rapporteren!
En mijn tip: Gebruik dit niet om andere crew leden te zieken. Als mensen dit tegen mij zouden gebruiken dan ben ik wel geneigd om een rapportje op te stellen en een filmpje in te sturen namelijk.

Ik ben geen nazi, iedereen mod en cheat maar een end weg, maar zodra anderen in een hoge mate benadeeld worden (in dit geval bijvoorbeeld continu omgelegd te worden door iemand die die glitch heeft toegepast en dus geen kans heeft op zoete wraak) dan ben ik er wel gauw klaar mee.

Er zijn redenen waarom ik niet in public lobbies zit, weet je. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153443002
protip: ga niet afk als je heli midden in de lucht zit _O-
pi_153443036
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:19 schreef d4v1d het volgende:
protip: ga niet afk als je heli midden in de lucht zit _O-
_O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_153443048
Wtf is 'baller'?
Gewoon normaal doen ja.
pi_153443163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wtf is 'baller'?
http://gta.wikia.com/Baller
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153443171
quote:
Ah. Dank!
Gewoon normaal doen ja.
pi_153443273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef d4v1d het volgende:
ja het ging zo. ik jat baller, krijg politie achter me aan, ik knal paar politie dood dus shit hit the fan. Ik wordt doodgeknalt, ik rij terug en pak mn beschadigde baller, ik zet in garage om te repareren en pak hem er weer uit en rij naar LSC.
helaas ik krijg hem niet in de lijst bij mechanic.

Zou je nog een keer willen doen en kijken of het weer lukt? :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153443283
ja ik kon geen baller vinden _O-

en heb nu soort van gerage quit :')

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2015 16:35:46 ]
pi_153443307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Da's een lange tijd zonder backups. :Y
Mwoah, meer een combi van verscheidene backups die over de jaren zijn gemaakt (elke x als er iets was met mn pc :') ) die toen deze pc nieuw was zijn samengevoegd . Nu is t 1 grote backup :D

Wel veel shit wat weg kan, en dit biedt een mogelijkheid om ~200GB aan muziek eens te sorteren 8-)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153443594
bizar dit. rockstar heeft geen enkele glitch gepachted.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153443658
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef Blaadjes het volgende:
bizar dit. rockstar heeft geen enkele glitch gepachted.
:{ wut? Lekker prioriteiten weer, zo zonde.
pi_153443908
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:50 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:{ wut? Lekker prioriteiten weer, zo zonde.
tja alles werkt nog.

Probeer net die situatie van d4v1d. Geen geluk maar ook geen auto verkopen binnen 48 min.

Nou ik kan je vertellen dat die glitch om die 48 min te omzeilen nog steeds werkt (rockstar :') )

-voor je verkoopt open je taak beheer en gaat staan op gtav.exe
-verkoop je auto en alt-tab terug naar taakbeheer
-als het gta scherm op de achtergrond zwart wordt kill je gta.exe

en ja hoor je kan gelijk weer auto verkopen.

Denk dat ze al met gta 6 bezig zijn bij rockstar. ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153443932
Zo, dat is wel heel erg slecht, gewoon je proces killen en gaan met die handel :')
pi_153444048
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:01 schreef LompeHork het volgende:
Zo, dat is wel heel erg slecht, gewoon je proces killen en gaan met die handel :')
Kan al sinds gta uit is op pc.

Staat gta op ssd moet je wel verdomd snel zijn. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153444079
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:06 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Kan al sinds gta uit is op pc.

Staat gta op ssd moet je wel verdomd snel zijn. :D
Ik kan daar gewoon een scriptje voor schrijven in C#, dan kan ik het automagisch regelen _O- maar dat zou dan weer onder de noemer "hacking" vallen denk ik.
pi_153444188
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:08 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik kan daar gewoon een scriptje voor schrijven in C#, dan kan ik het automagisch regelen _O- maar dat zou dan weer onder de noemer "hacking" vallen denk ik.
Ik snap je gedachte. Heb al meer scriptjes...of hoe het ook heet...voorbij zien komen om dit te regelen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153444920
Kuruma is nog meer bulletproof:
http://www.vg247.com/2015(...)ns-dlc-new-features/
Ofwel die rare hoekjes bij de spiegels waar je doorheen kon schieten zijn gefikst.
Bijkomend probleem, net getest door yours truely: Je kan niet langer de deuren er uit schieten met een heavy shotgun. Dus mensen zitten veiliger dan ooit in hun Kuruma.

Tip voor wanneer iemand met z'n Kuruma je lastig valt: Zet eerst een bounty op hem en blaas dan z'n auto op. Dan kost het je namelijk geen verzekeringsgeld, krijg je geen bad sport voor je kiezen en ik gok dat je je eigen bounty geld ook weer terug krijgt.

Geen zin om te kijken?
Virgo: Staat op 11de plek in lijst met snelste muscle cars. Voor races vermijden als de plaag.
Windsor: Staat op 11de plek in lijst met snelste coupes. Voor races vermijden als de plaag.
Sterling GT: Staat op 1ste plek in lijst met snelste classics en is 1 na snelste van ALLE auto's! KOPEN DAT DING.
Osiris: Momenteel snelste auto in het spel, maar verschillen zijn miniscuul vergeleken met de vorige nummer 1, de Zentorno. Kopen dat ding als je (zoals ik) graag je geld weg gooit.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153445021
pleuris hackers eerst allemaal explosies, en dan ejecten ze je uit je heli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')