abonnement Unibet Coolblue
pi_154275737
In het kader van de foute zwangerschaps-shoots die een tijdje terug voorbij kwamen in Z&G, een foto van mijn vrijgezellenfeest met 31 weken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En twee foto's van de week erna, met 32 weken dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_154278177
Wow LuDann, mooie buik! (En gaaf haar :D )

Pinquit gaat ook al hard!

FF hilarisch die eerste! Bruiloftsfoto's zijn prachtig O+
pi_154278456
Mooie foto's van de bruiloft FF. En hele toffe foto achter het raam :)
pi_154279485
Ff, mooie trouwfoto! Jurk valt mooi soepel om je zwangere bol en erg mooi boeket er bij!
  zondag 12 juli 2015 @ 21:06:44 #156
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154280297
Pinq, mooie buik zeg! Je bent mooi in verhouding ook!

FF die raamfoto. _O- die moet wel in het plakboek van je zoon hoor!
Trouwfoto's zijn mooi, jullie zien er goed uit!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154298717
LuDann: wow, wat een prachtige bol!

Pinquit: ziet er goed uit!

FF: mooie trouwfoto's met zwangere buik O+

Hier mijn bijdrage in navolging op de 30 weken dames:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154299807
Thanks allemaal! Ben ook echt heel blij met m'n trouwfoto's en de jurk zelf! Ik had m met 22 weken uitgezocht maar hij ging alleen maar beter zitten naar mate ik dikker werd!

En of de raamfoto in het baby-album komt weet ik nog niet, ik weet niet of ik zelf zo'n foto van mijn moeder zou willen zien :D en dit was nog een van de nettere foto's :@
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_154300583
Ik zou hem niet in het babyalbum doen FF :@
Met de jurk wel prachtig trouwens!!

UD-bolletje!


En zwanger? Hoezo, waar dan? :') :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 13-07-2015 16:03:33 ]
pi_154300706
mooie bollen, stoel en IMA!

Ik had me jou altijd blond voorgesteld, IMA, gek om een beetje wat van je gezicht te zien!
pi_154300827
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
mooie bollen, stoel en IMA!

Ik had me jou altijd blond voorgesteld, IMA, gek om een beetje wat van je gezicht te zien!
:D ben ik niet! Maar volgens mij, weet het niet meer zeker, hebben wij elkaar ook ooit nog eens een tijdje op Facebook gehad hoor! Toen heette ik op FOK anders.
pi_154300846
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

:D ben ik niet! Maar volgens mij, weet het niet meer zeker, hebben wij elkaar ook ooit nog eens een tijdje op Facebook gehad hoor! Toen heette ik op FOK anders.
zou heel goed kunnen! Wellicht heette ik zelfs toen ook anders!
pi_154309330
Ook nog over Malteser heen gekeken, mooi rond!
pi_154311285
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:31 schreef FlyingFish het volgende:
In het kader van de foute zwangerschaps-shoots die een tijdje terug voorbij kwamen in Z&G, een foto van mijn vrijgezellenfeest met 31 weken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En twee foto's van de week erna, met 32 weken dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!!! Mooie trouwfoto's. Ik herken je niet :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154320131
FlyingFish geweldig! Contrast tussen beide is ook ^O^

Malteser, mooie bol. Rond O+

En wauw IMA, UD-buik, hij/zij ligt ook echt al een stuk lager lijkt het. Bijna baby-time *O*

Prachtige buiken weer. Mijne is nog zeer aanwezig, maar voelt zo leeg. Mis het getrappel al wel.
pi_154323899
Mooie buiken allemaal! Prachtige trouwfoto's ook FF!

Hier mijn 24 weken vakantiebuik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154339356
Leuk die buikjes rond dezelfde termijn!
pi_154339395
Ima alweer de UD. Gaat hard
pi_154342508
Wat ziet iedereen er nog goed uit!

Hier mijn buik de ballon 23 weken :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij groeit nu ook de breedte in.
(Net ingesmeerd vandaar dat ie glimt)
pi_154344795
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:24 schreef Daui het volgende:
Wat ziet iedereen er nog goed uit!

Hier mijn buik de ballon 23 weken :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij groeit nu ook de breedte in.
(Net ingesmeerd vandaar dat ie glimt)
Wauw! Mooi tweelinghuis
pi_154388869


Zo, nou, dat was hem dan alweer, het tweede trimester. :D

(Ik denk dat ik zo ff een timeline ga bouwen van die buukskes. Ik hoop dat het derde trimester minder groot verschil is tussen de eerste en de laatste foto namelijk...!)
pi_154388914
Lief buikie en lief kamertje, IMA!

Sillie, hij wordt nu echt serieus he?

Daui... :D
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:24:27 #173
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154390189
Malteser mooi, je gaat niet zo hard meer als het begin he? (Lijkt me ook wel zo prettig)

IMA mooie ronde bol! Daar moet wel een meisje in zitten!

Maxijurk staat leuk bij je mooie buik, sillie!

Da's al een flinke ronde bol, Daui! Ben benieuwd waar die zal eindigen.
:)

Jee Sara alweer het derde trimester in?! Groeit mooi door hoor! Bij mij was het verschil tussen de start van het 3e trimester en nu nog wel aanzienlijk. Ik heb ook een overzicht gemaakt, maar die post ik zaterdag met de 40 weken mijlpaal foto. Als ik dat haal. Maar vermoedelijk wel. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154390693
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:24 schreef Daui het volgende:
Wat ziet iedereen er nog goed uit!

Hier mijn buik de ballon 23 weken :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij groeit nu ook de breedte in.
(Net ingesmeerd vandaar dat ie glimt)
Wauw!!!!
pi_154391075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:24 schreef Mariposas het volgende:
Malteser mooi, je gaat niet zo hard meer als het begin he? (Lijkt me ook wel zo prettig)

IMA mooie ronde bol! Daar moet wel een meisje in zitten!

Maxijurk staat leuk bij je mooie buik, sillie!

Da's al een flinke ronde bol, Daui! Ben benieuwd waar die zal eindigen.
:)

Jee Sara alweer het derde trimester in?! Groeit mooi door hoor! Bij mij was het verschil tussen de start van het 3e trimester en nu nog wel aanzienlijk. Ik heb ook een overzicht gemaakt, maar die post ik zaterdag met de 40 weken mijlpaal foto. Als ik dat haal. Maar vermoedelijk wel. :+
Ik hoor vooral 'oh, mooi naar voren, dat moet wel een jongen zijn!' :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')