abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 9 juni 2015 @ 18:17:14 #1
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153387610
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 99% gewijzigd door Amoeba op 10-06-2015 10:42:20 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153389083
Schiet eens op
pi_153389203
Dat moet een hele bijzondere OP worden, ik ben benieuwd. :D
pi_153395975
Een BMW 5 gehad die zo een 150 kilometer gereden moest worden. Hij had nog geen 10K op de teller en aan de linkerkant zat een gapend gat en die hele vleugel was helemaal beschadigd. Het bedrijf waar ik hem ophaalde zei diegene die de overdracht moest tekenen dat hij "iets te snel de bocht van parkeergarage in ging, de muur aantikte en van schrik gas bijgaf en een aantal meters met de muur meeschaafde".

De auto reed er niet minder om overigens. Ben altijd wel benieuwd hoe dat geregeld gaat worden qua kosten.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 23:35:41 #5
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153398720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:18 schreef DrSnuggle het volgende:
Dat moet een hele bijzondere OP worden, ik ben benieuwd. :D
Hele avond weggeweest en de OP gaat niet automagisch mee via mobiel
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 23:46:48 #6
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153398965
Peugeot 5008 reed nog best goed voor een Franse auto van zijn formaat, dat Head-Up display is ook wel een geinige feature.

Vervolgens lekker wat kilometers gemaakt met de Audi A4 over een vrijwel lege A6. Heb de hele rit in een keer uitgereden, fantastisch! Hele stukken de limiet op 130 dus flink wat tempo kunnen maken ^O^
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:36:32 #7
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153405716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:21 schreef cucked het volgende:
Een BMW 5 gehad die zo een 150 kilometer gereden moest worden. Hij had nog geen 10K op de teller en aan de linkerkant zat een gapend gat en die hele vleugel was helemaal beschadigd. Het bedrijf waar ik hem ophaalde zei diegene die de overdracht moest tekenen dat hij "iets te snel de bocht van parkeergarage in ging, de muur aantikte en van schrik gas bijgaf en een aantal meters met de muur meeschaafde".

De auto reed er niet minder om overigens. Ben altijd wel benieuwd hoe dat geregeld gaat worden qua kosten.
Ik denk gewoon verzekeringswerk, waarschijnlijk op de verzekering van degene (of zijn eventuele werkgever) die de auto beschadigd heeft. Wel mooi zo'n 5 serie, ben heel benieuwd hoe dat rijdt in vergelijking tot de E-klasse en A6, waar ik allebei al wat kilometers in gemaakt heb.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:40:21 #8
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153405818
Pff solliciteren op een full-time functie is wel even wat anders dan op een bijbaan. Aardig doorgezaagd. Vanmiddag hopen dat ik gebeld wordt voor een tweede gesprek
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153406605
Kreeg ik vanochtend mail van AR of ik even mijn overeenkomst nog kon ondertekenen want dat zou ik nog niet gedaan hebben.
Dat was letterlijk het eerste wat ik had gedaan toen ik werd aangenomen. :') En toen hadden ze de verkeerde initialen en nu nog steeds ^O^
pi_153408396
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Kreeg ik vanochtend mail van AR of ik even mijn overeenkomst nog kon ondertekenen want dat zou ik nog niet gedaan hebben.
Dat was letterlijk het eerste wat ik had gedaan toen ik werd aangenomen. :') En toen hadden ze de verkeerde initialen en nu nog steeds ^O^
Ik kreeg een brief met dezelfde boodschap. Dit wordt de 3e keer dat ik die overeenkomst op stuur. :')
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:27:12 #11
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153409998
Ik heb die nieuwe overeenkomst zelfs helemaal nooit getekend. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153410921
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef stripe het volgende:

[..]

Ik kreeg een brief met dezelfde boodschap. Dit wordt de 3e keer dat ik die overeenkomst op stuur. :')
ze hebben de administratie nog niet helemaal goed op orde daar he :') krijg nu bericht dat ze mijn naam hebben aangepast en dat ik maar gewoon moet ondertekenen :P
pi_153412463
Morgen weer de hele dag locatiewerk in Almere. Zouden ze boos worden als je dat weigert?

Best prima werk om te doen en ook een vast aantal uren natuurlijk, maar ik ben toch meer fan van hiken :P

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2015 15:53:04 ]
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:04:11 #14
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153412762
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:52 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen weer de hele dag locatiewerk in Almere. Zouden ze boos worden als je dat weigert?

Best prima werk om te doen en ook een vast aantal uren natuurlijk, maar ik ben toch meer fan van hiken :P
Ik kom je wel gezelschap houden in Almere.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153413199
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:52 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen weer de hele dag locatiewerk in Almere. Zouden ze boos worden als je dat weigert?
Ik werd laatst ervoor gebeld en toen heb ik geweigerd. In plaats daarvan paar uur later gebeld voor vier ritjes goed voor elf uur, dus daar had ik wel mazzel mee.
pi_153413361
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik werd laatst ervoor gebeld en toen heb ik geweigerd. In plaats daarvan paar uur later gebeld voor vier ritjes goed voor elf uur, dus daar had ik wel mazzel mee.
Aah nice! Ik was bang dat ze straks elke week zouden bellen voor locatiewerk en dat ik dan geen ritjes meer kreeg als ik weigerde. Zou toch een beetje zuur zijn dan.
pi_153413386
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kom je wel gezelschap houden in Almere.
Hahah vet gezellig, ik huppel ergens rond tussen de koffie, de wasstraat en de garage :s)
pi_153414095
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:25 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Hahah vet gezellig, ik huppel ergens rond tussen de koffie, de wasstraat en de garage :s)
Moet je bij locatiewerk in Almere niet rijden dan? :o
pi_153414771
Ik kom morgenmiddag ook even langs in Almere met een Opel Combo :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:21:01 #20
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153414991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:25 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Hahah vet gezellig, ik huppel ergens rond tussen de koffie, de wasstraat en de garage :s)
Ik zie je bij de koffie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153415794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:45 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Moet je bij locatiewerk in Almere niet rijden dan? :o
Wasstraat, schade checken of parkeren. Vorige keer de hele dag auto's in de garage geparkeerd. Je rijdt inderdaad geen ritjes naar klanten, best jammer op zich. Ik had ook nog export auto's klaargemaakt voor transport trouwens, platen eraf slopen enzo :D
  woensdag 10 juni 2015 @ 18:00:08 #22
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153415918
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:55 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Wasstraat, schade checken of parkeren. Vorige keer de hele dag auto's in de garage geparkeerd. Je rijdt inderdaad geen ritjes naar klanten, best jammer op zich. Ik had ook nog export auto's klaargemaakt voor transport trouwens, platen eraf slopen enzo :D
Beter serveer je gewoon koffie voor hikers die wel een lange rit erop hebben zitten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153416876
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:55 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Wasstraat, schade checken of parkeren. Vorige keer de hele dag auto's in de garage geparkeerd. Je rijdt inderdaad geen ritjes naar klanten, best jammer op zich. Ik had ook nog export auto's klaargemaakt voor transport trouwens, platen eraf slopen enzo :D
Oh dat is best wel jammer dan, lijkt me idd wat minder.. ;(
pi_153417117
De A6 reed prima, lekker ritje. Toen ik de A3 kwam halen, keek die vent wat verbaasd. 'Ik denk niet dat je het haalt, ik zou er zelf niet mee rijden.' Zou een ritje van 20km zijn. :') Toch maar naar die auto gelopen, eerst zien dan beslissen enzo. Super smerig, spinnenwebben hingen er letterlijk aan. Zodra ik de motor startte, begon het check engine lichtje te branden en begon er van alles te piepen. Los daarvan had hij duidelijk moeite met stationair lopen, dat klonk ongeveer als een koe met buikloop. _O-

AR direct maar gebeld, no way dat ik in dat ding ging rijden natuurlijk. Bleek uiteindelijk dat er van alles mis was met dat ding en dat de hulpdiensten 'm hadden moeten komen ophalen. Boek dan dat transport niet in, maar goed. :') Toen kon ik met ov weer naar huis. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_153417298
Morgen mag ik het altijd prachtige Brabant bezoeken, naar Eindhoven om precies te zijn. Ben benieuwd of deze stad de verwachtingen waar kan maken :+
Het wordt Leiden-Eindhoven en Eindhoven-Amsterdam in zowel een gloednieuwe Swift als een XC60 T5 dus ik mag absoluut niet klagen *O*
pi_153417585
Had me er al op voorbereid om morgen vrij te zijn, werd ik net gebeld voor een rit morgen: Stadskanaal - Heerlen. Lekker uren maken dus.

Het wordt vast niet gewaardeerd als ik door Duitsland heen rij?
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:48:53 #27
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153419342
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:41 schreef Sarasi het volgende:
De A6 reed prima, lekker ritje. Toen ik de A3 kwam halen, keek die vent wat verbaasd. 'Ik denk niet dat je het haalt, ik zou er zelf niet mee rijden.' Zou een ritje van 20km zijn. :') Toch maar naar die auto gelopen, eerst zien dan beslissen enzo. Super smerig, spinnenwebben hingen er letterlijk aan. Zodra ik de motor startte, begon het check engine lichtje te branden en begon er van alles te piepen. Los daarvan had hij duidelijk moeite met stationair lopen, dat klonk ongeveer als een koe met buikloop. _O-

AR direct maar gebeld, no way dat ik in dat ding ging rijden natuurlijk. Bleek uiteindelijk dat er van alles mis was met dat ding en dat de hulpdiensten 'm hadden moeten komen ophalen. Boek dan dat transport niet in, maar goed. :') Toen kon ik met ov weer naar huis. :P
Ik snap nooit hoe mensen een auto zo verschrikkelijk kunnen verwaarlozen. Aan de andere kant moet ik (van mezelf) ook altijd de auto van m'n moeder wassen. Zelf doet ze dat misschien eens per jaar...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:52:02 #28
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153419428
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Morgen mag ik het altijd prachtige Brabant bezoeken, naar Eindhoven om precies te zijn. Ben benieuwd of deze stad de verwachtingen waar kan maken :+
Het wordt Leiden-Eindhoven en Eindhoven-Amsterdam in zowel een gloednieuwe Swift als een XC60 T5 dus ik mag absoluut niet klagen *O*
Twijfels hebben :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 10 juni 2015 @ 20:03:48 #29
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153419788
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Twijfels hebben :')
Inderdaad, het is gewoon een kutstad. Geen twijfel mogelijk.
pi_153420217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:55 schreef ManScat het volgende:
Had me er al op voorbereid om morgen vrij te zijn, werd ik net gebeld voor een rit morgen: Stadskanaal - Heerlen. Lekker uren maken dus.

Het wordt vast niet gewaardeerd als ik door Duitsland heen rij?
Hangt er vanaf voor wie :) NL zet het altijd expliciet in de opmerkingen
pi_153420814
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Twijfels hebben :')
Tsja er zijn ook mensen die Rotterdam geweldig vinden, dus ik kan niet zomaar afgaan op oordelen van willekeurige mensen hè :s)
  woensdag 10 juni 2015 @ 20:37:11 #32
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153420907
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:18 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf voor wie :) NL zet het altijd expliciet in de opmerkingen
Dankzij mij ja.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153421118
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dankzij mij ja.
Dat stond er daarvoor ook al in. Dat jij nou zo koppig bent om en dat te negeren, en mijn advies, en het vervolgens ook nog te melden dat je door DE bent gereden... :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_153421125
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dankzij mij ja.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 10 juni 2015 @ 20:56:16 #35
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153421718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat stond er daarvoor ook al in. Dat jij nou zo koppig bent om en dat te negeren, en mijn advies, en het vervolgens ook nog te melden dat je door DE bent gereden... :')
Volgende keer weer door DE rijden en het dan niet melden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153422027
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgende keer weer door DE rijden en het dan niet melden.
Ik vind je wel echt cool! _O_
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:05:04 #37
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153422100
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:03 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik vind je wel echt cool! _O_
Ja niet voor NL he. Maar tegenwoordig verbieden ze alles wat leuk is.

Alhoewel ik met die Ford Focus serieus de cruise control op 130 had gezet en niet eens maximaal ging karren. :') Geen leugens.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:05:41 #38
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153422129
Tevens, waarom heb ik geen werk. Ik ben morgen beschikbaar ja.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153422386
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja niet voor NL he. Maar tegenwoordig verbieden ze alles wat leuk is.

Alhoewel ik met die Ford Focus serieus de cruise control op 130 had gezet en niet eens maximaal ging karren. :') Geen leugens.
Maar waarom zou je "maximaal gaan karren"? Vanwaar die drang?
pi_153422519
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Maar waarom zou je "maximaal gaan karren"? Vanwaar die drang?
Zegt de man die met >200 met een Porsche over die Autobahn scheurde :Y)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153422523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Maar waarom zou je "maximaal gaan karren"? Vanwaar die drang?
Compensatie
pi_153422649
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:15 schreef trolley het volgende:

[..]

Zegt de man die met >200 met een Porsche over die Autobahn scheurde :Y)
255... *O*

Maar ik vraag het mij af waarom je dat in Nederland zou doen. Het risico lopen op een (dikke) boete. :')
pi_153422876
Misschien tik ik morgen de 30 wel even aan 8-)

Als de garage niet té vol is dan.
pi_153423204
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:24 schreef Schaapje96 het volgende:
Misschien tik ik morgen de 30 wel even aan 8-)

Als de garage niet té vol is dan.
100% boven de toegestane snelheid, dat is wel echt cool! 8-)
pi_153423398
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

100% boven de toegestane snelheid, dat is wel echt cool! 8-)
Nee het is pas echt cool als je richting de 1000% gaat >:)
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:51:17 #46
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153423904
quote:
8s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:05 schreef Amoeba het volgende:
Tevens, waarom heb ik geen werk. Ik ben morgen beschikbaar ja.
Ik was vandaag beschikbaar, ook niks toegewezen gekregen. Zal er wel mee te maken hebben dat ik Dinsdag al 280km heb gekacheld.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 10 juni 2015 @ 22:00:29 #47
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153424318
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Tsja er zijn ook mensen die Rotterdam geweldig vinden, dus ik kan niet zomaar afgaan op oordelen van willekeurige mensen hè :s)
Haten op Rotterdam :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 00:59:53 #48
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153429999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:18 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

255... *O*

Maar ik vraag het mij af waarom je dat in Nederland zou doen. Het risico lopen op een (dikke) boete. :')
Ik reed toch door DE?

Voor AR houd ik me meestal wel aan de max snelheid, korte stukken uitgezonderd voor dat gehuil over dat bestelbusje weer begint.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 11 juni 2015 @ 01:02:43 #49
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153430026
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haten op Rotterdam :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 11 juni 2015 @ 07:38:20 #50
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153431588
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 01:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Schaapje gaat je nu in elkaar slaan in Almere.
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:02:52 #51
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153433366
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 07:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Schaapje gaat je nu in elkaar slaan in Almere.
Ik blijf lekker in Eindhoven, geen werk gekregen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153433644
Aan het wandelen in Amstelveen voor een megane, retourtje en vervolgens een 508 mee terug.

Standaard werkdag dus :P
أنا مغربي
  donderdag 11 juni 2015 @ 12:21:09 #53
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153436720
Spoedje met een Renault Master naar 's-Gravenhage. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:11:09 #54
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153437852
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 01:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Slechte grap
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:12:01 #55
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153437874
Ik ben die postbedrijven zo beu he. Je wordt daar altijd doorgestuurd, altijd is die auto pleite en niemand weet ergens van.

Sta hier godverdomme al 25 minuten en die auto is niet eens hier.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153437925
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:21 schreef Amoeba het volgende:
Spoedje met een Renault Master naar 's-Gravenhage. :')
Over slecht gekozen namen gesproken. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:16:47 #57
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153437988
Auto gespot en nu is die gast met die sleutel weer spoorloos.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153440414
XC60 T5, gloednieuw in het zwart. Wat. Een. Auto. _O_ dit is duidelijk mijn favoriet van mijn nog korte hikercarrière :P

Aardige mensen in Eindje trouwens en grappig accent :P
pi_153440721
quote:
13s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:12 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben die postbedrijven zo beu he. Je wordt daar altijd doorgestuurd, altijd is die auto pleite en niemand weet ergens van.

Sta hier godverdomme al 25 minuten en die auto is niet eens hier.
Wss rijdt ie nog gewoon rond haha
pi_153441426
Ze zijn er vandaag vroeg bij.

Morgen Huis ter Heide - Tiel in Skoda Octavia (uit 2014); Nijmegen - Breda in VW Polo en tot slot Breda - Zwaag (= bij Hoorn) in een Ford Focus (uit 2012)

[ Bericht 1% gewijzigd door DireStraits7 op 11-06-2015 15:55:20 ]
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:28:07 #61
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153441593
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wss rijdt ie nog gewoon rond haha
Ik moest laatst bij het grote postbedrijf zelf m'n kopie van het transportformulier maken. Die bedrijfsvoering is zo verneukt dat die mensen gewoon zo met hun bezoekers om moeten gaan.

Groot postbedrijf (die uit de VS) vandaag, precies hetzelfde verhaal. Niemand weet ergens van, uiteindelijk die gozer in die auto zich helemaal verontschuldigen dat hij niet af kon tanken ditdat wegens tijdsdruk. Gewoon medelijden met die werknemers.

Gelukkig dat je in dit land een mening mag hebben.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:28:42 #62
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153441609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Ze zijn er vandaag vroeg bij.

Morgen Huis ter Heide - Zeist in Skoda Octavia (uit 2014); Nijmegen - Breda in VW Polo en tot slot Breda - Zwaag (= bij Hoorn) in een Ford Focus (uit 2012)
Die eerste rit is tien kilometer ofzo denk ik?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153442314
Kilometertje of 50. Hemelsbreed ook nog steeds een kilometer of 25.

Verder moet je helemaal eromheen met A2-A15.

edit: Ik zie het al, het is niet Zeist, maar Huis ter Heide naar Tiel. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153442432
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Breda - Zwaag (= bij Hoorn) in een Ford Focus (uit 2012)
Ford Focus *;

Ik heb morgen Wolvega - Zwolle met een Vivaro en Wezep - Tiel met een Insignia. ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153442580
Morgen Groningen - Goes (336km). 9 uur ophalen en voor 12 afleveren :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153442699
Ik heb trouwens net geen Schaapje gespot in Almere :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153442881
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef yosander het volgende:
Morgen Groningen - Goes (336km). 9 uur ophalen en voor 12 afleveren :')
Peugeot 107 toevallig?
pi_153443098
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:14 schreef ManScat het volgende:

[..]

Peugeot 107 toevallig?
Nee een Yaris :P moest vandaag ook al een Up! afleveren bij datzelfde bedrijf maar dan een andere vestiging.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153443180
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:25 schreef yosander het volgende:

[..]

Nee een Yaris :P moest vandaag ook al een Up! afleveren bij datzelfde bedrijf maar dan een andere vestiging.
Ah. Ik moet morgen namelijk ook naar Goes met dezelfde tijden, maar dan in een 107 :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:49:43 #70
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153443652
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:29 schreef ManScat het volgende:

[..]

Ah. Ik moet morgen namelijk ook naar Goes met dezelfde tijden, maar dan in een 107 :')
Dat impliceert in een keer doorrijden ofzo? Ik zou halverwege wel even pauzeren, al is het maar om de stoelen van die 107 te vervloeken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153443734
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:29 schreef ManScat het volgende:

[..]

Ah. Ik moet morgen namelijk ook naar Goes met dezelfde tijden, maar dan in een 107 :')
Ah :') dan zie ik je wel op het station of bij NL denk ik :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153443784
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat impliceert in een keer doorrijden ofzo? Ik zou halverwege wel even pauzeren, al is het maar om de stoelen van die 107 te vervloeken.
Ja en de snelheidslimieten overschrijden :') het is namelijk meer dan 3 uur rijden.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153443804
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat impliceert in een keer doorrijden ofzo? Ik zou halverwege wel even pauzeren, al is het maar om de stoelen van die 107 te vervloeken.
Het is reëel gezien niet haalbaar, ik doe morgen dus lekker rustig aan :P
pi_153444311
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef yosander het volgende:
Morgen Groningen - Goes (336km). 9 uur ophalen en voor 12 afleveren :')
Hoop voor je dat je in de omgeving Groningen woont. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153444336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:19 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je in de omgeving Groningen woont. :P
Haha, ja ik woon gelukkig in Groningen ;)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153445449
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:07 schreef yosander het volgende:
Ik heb trouwens net geen Schaapje gespot in Almere :+
Hahaha ik was ook alleen spotbaar tussen 15 en 15:15 met de koffiepauze. :P Verder alleen achter de wasstraat gelopen
pi_153445785
Hier nog een Goes-ganger. Tenzij ik geluk heb en de auto een beetje specced is, weet ik gewoon dat het een zo een rit wordt waarmee je met de pet op gaat huilen. Als in: geen fatsoenlijke audio/media/navigatie, pauper interieur, economy box en als het helemaal tegen zit moet er nog getankt worden ook.

Maar leuk dat er meer lotgenoten zijn, ben benieuwd of ik nog iemand tegenkom. Vaak is het helaas zo dat ze je zien aankomen als collega en dan snel in hun auto kruipen en vertrekken zonder je ook maar gedag te zeggen.
pi_153445873
Gezien het weer, vrijdag en onderhoud op de route zal er ook nog wel file kruipen bij zitten.
pi_153445885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef cucked het volgende:
Hier nog een Goes-ganger. Tenzij ik geluk heb en de auto een beetje specced is, weet ik gewoon dat het een zo een rit wordt waarmee je met de pet op gaat huilen. Als in: geen fatsoenlijke audio/media/navigatie, pauper interieur, economy box en als het helemaal tegen zit moet er nog getankt worden ook.

Maar leuk dat er meer lotgenoten zijn, ben benieuwd of ik nog iemand tegenkom. Vaak is het helaas zo dat ze je zien aankomen als collega en dan snel in hun auto kruipen en vertrekken zonder je ook maar gedag te zeggen.
Ik heb vaak zat heel gezellige gesprekjes met collega's, dus misschien moet je die 'ik vind iedereen bij voorbaat al een autist'houding zelf eens laten varen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153445916
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb vaak zat heel gezellige gesprekjes met collega's, dus misschien moet je die 'ik vind iedereen bij voorbaat al een autist'houding zelf eens laten varen.
Moet jij morgen ook?
pi_153445958
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef cucked het volgende:

[..]

Moet jij morgen ook?
Ik werk morgen bij mijn andere (vaste! :D ) baantje. Van één tot vijf, 53 euro. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 11 juni 2015 @ 18:40:36 #82
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153446388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:23 schreef cucked het volgende:
Gezien het weer, vrijdag en onderhoud op de route zal er ook nog wel file kruipen bij zitten.
1 keer met tropisch weer naar Zeeland gemoeten, die hele provincie stond gelijk ramvol met mensen die naar het strand wilden :') En dan had ik nog een auto zonder airco ook :r
  donderdag 11 juni 2015 @ 18:58:43 #83
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153446926
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:55 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja en de snelheidslimieten overschrijden :') het is namelijk meer dan 3 uur rijden.
'De snelheidslimieten overschrijden'

Man man als je daar je hand voor omdraait :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 11 juni 2015 @ 19:14:50 #84
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153447515
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb vaak zat heel gezellige gesprekjes met collega's, dus misschien moet je die 'ik vind iedereen bij voorbaat al een autist'houding zelf eens laten varen.
Iedereen is ook een autist.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153448296
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef cucked het volgende:
Hier nog een Goes-ganger. Tenzij ik geluk heb en de auto een beetje specced is, weet ik gewoon dat het een zo een rit wordt waarmee je met de pet op gaat huilen. Als in: geen fatsoenlijke audio/media/navigatie, pauper interieur, economy box en als het helemaal tegen zit moet er nog getankt worden ook.

Maar leuk dat er meer lotgenoten zijn, ben benieuwd of ik nog iemand tegenkom. Vaak is het helaas zo dat ze je zien aankomen als collega en dan snel in hun auto kruipen en vertrekken zonder je ook maar gedag te zeggen.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Als je met meerdere mensen bij NL staan te wachten smeren veel hem zo snel mogelijk zodra ze de sleutel krijgen. Maar zo langzamerhand begin ik steeds meer mensen te kennen die wel normaal praten en dan kan je samen reizen.

Dan nog iets anders: is het een idee om in juli/augustus (na alle tentamens) een nieuwe meet te organiseren? En dan ergens in een park te barbecueën o.i.d.? M'n moeder is altijd in februari jarig dus dat zal geen roet meer in het eten gooien :)
pi_153448304
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Iedereen is ook een autist.
Valt mee.
pi_153448435
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:44 schreef stripe het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Als je met meerdere mensen bij NL staan te wachten smeren veel hem zo snel mogelijk zodra ze de sleutel krijgen. Maar zo langzamerhand begin ik steeds meer mensen te kennen die wel normaal praten en dan kan je samen reizen.

Dan nog iets anders: is het een idee om in juli/augustus (na alle tentamens) een nieuwe meet te organiseren? En dan ergens in een park te barbecueën o.i.d.? M'n moeder is altijd in februari jarig dus dat zal geen roet meer in het eten gooien :)
Organiseer maar. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_153448601
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Ford Focus *;

Ik heb morgen Wolvega - Zwolle met een Vivaro en Wezep - Tiel met een Insignia. ^O^
Ben jij niet bijna klaar met je studie? :+
pi_153449372
Meet is prima, ik zeg Noorderplantsoen :D Tweede week van juli en augustus wordt 'm echter niet voor mij, dan ben ik op vakantie en is de Keiweek :)
pi_153449492
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

'De snelheidslimieten overschrijden'

Man man als je daar je hand voor omdraait :')
Daar heb ik geen moeite mee. Maar de tijd die ze geven is gewoon onmogelijk om te halen zelfs al zou je in één keer doorrijden.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153449507
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:59 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ben jij niet bijna klaar met je studie? :+
Ik vind mijn studie zo leuk dat ik besloten heb er een jaartje extra aan vast te plakken.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153449564
Bij NL maak ik meestal wel even een praatje als je toch staat te wachten :P en laatst zelfs nog van Limburg naar Groningen getreind meg een collega. Merk dat de meeste mensen een praatje wel waarderen aangezien je vaak de rest van de dag op jezelf aangewezen bent :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153449596
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:28 schreef underground1009 het volgende:
Meet is prima, ik zeg Noorderplantsoen :D Tweede week van juli en augustus wordt 'm echter niet voor mij, dan ben ik op vakantie en is de Keiweek :)
Want je kunt niet overdag meeten en 's avonds stappen? :D Of ben je KEIpappa? Ik organiseer dit najaar wel weer wat, heb het momenteel even druk met van alles. Maar ik kom graag natuurlijk. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_153449637
Oh en meet in het plantsoen ben ik sowieso bij :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153449694
Ik denk sowieso dat een meet in de vakantiemaanden niet heel praktisch is.

Zomaar een gedachte hoor :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 11 juni 2015 @ 20:43:56 #96
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153449865
Ben de laatste tijd al vaak genoeg naar dat Groningen gereden :{w

Verder ben ik arbeider en dus heb ik geen zomervakantie. In de 3 weekjes die ik wel heb bevind ik me dan weer niet in Nederland :7
  donderdag 11 juni 2015 @ 20:51:13 #97
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_153450105
Groningen is wel weer lekker centraal ja. Hoewel ik daar zelf natuurlijk niks op tegen heb, als Groninger. :9

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben de laatste tijd al vaak genoeg naar dat Groningen gereden :{w

Verder ben ik arbeider en dus heb ik geen zomervakantie. In de 3 weekjes die ik wel heb bevind ik me dan weer niet in Nederland :7
Jij bent dan ook al zo'n anderhalf jaar geen student of chauffeur meer, dus je was niet eens uitgenodigd. :{w
pi_153450411
de medewerkster van het autoverhuurbedrijf had een huurovereenkomst aangemaakt, omdat ik natuurlijk verantwoordelijk was voor het stuk Eindhoven-Amsterdam. Ik heb vervolgens digitaal afgetekend in Amsterdam, dan neem ik aan dat het contract beëindigd is? Op de overeenkomst staat namelijk vertrek 11-06 en terugkomst 12-06 en ik heb geen zin om boetes te ontvangen die ik niet zelf heb gemaakt :P
Iemand hier ervaring mee?
pi_153450688
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:33 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik vind mijn studie zo leuk dat ik besloten heb er een jaartje extra aan vast te plakken.
Jammer, minder werk voor mij :+
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:19:59 #100
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153450974
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:28 schreef underground1009 het volgende:
Meet is prima, ik zeg Noorderplantsoen :D Tweede week van juli en augustus wordt 'm echter niet voor mij, dan ben ik op vakantie en is de Keiweek :)
Lol nee. Wilhelminapark in Utrecht. Anders dibs ik Sarasi's bank.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153450989
Een Groningen meet? Daar ben ik bij! :D

Om nog even in te haken op het autistenverhaal. Er lopen inderdaad heel wat auti's rond, maar met een aantal lui kun je oprecht leuke gesprekken hebben.
pi_153451047
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lol nee. Wilhelminapark in Utrecht. Anders dibs ik Sarasi's bank.
Eh, nee. Ik heb alleen een bedbank en daarin ben jij niet welkom. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_153451098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lol nee. Wilhelminapark in Utrecht. Anders dibs ik Sarasi's bank.
Ja, hartstikke leuk en centraal dat Utrecht hoor. Maar volgens mij komt er niemand van hier uit Utrecht, dus dan kan er nergens gecrasht worden. En uit Groningen komen er nog al een paar zo te zien.

En voor mij is het dan ook een keer niet ver reizen :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:31:52 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153451370
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eh, nee. Ik heb alleen een bedbank en daarin ben jij niet welkom. :')
:D _O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:47:33 #105
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153451864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef ManScat het volgende:
Een Groningen meet? Daar ben ik bij! :D

Om nog even in te haken op het autistenverhaal. Er lopen inderdaad heel wat auti's rond, maar met een aantal lui kun je oprecht leuke gesprekken hebben.
Ik zat alleen terug van de sollicitatie met iemand in de trein waarmee ik wel een leuk gesprek kon voeren, verder eigenlijk nog nooit iemand gezien :')

Daarom wil ik er ook graag bij zijn bij een eventuele meet, dan weet ik in ieder geval de mensen van dit forum te spotten.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153451967
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Want je kunt niet overdag meeten en 's avonds stappen? :D Of ben je KEIpappa? Ik organiseer dit najaar wel weer wat, heb het momenteel even druk met van alles. Maar ik kom graag natuurlijk. :P
Yes, Keipapa :) En de meet kan best in Grunn, genoeg slaapplekken en als we uitgaan kunnen bij gebrek aan een slaapplek de knapste collega's wel een slaapplek met extra's versieren in de Blauwe Engel :D :+
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:50:59 #107
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153451971
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eh, nee. Ik heb alleen een bedbank en daarin ben jij niet welkom. :')
Een luchtbed dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:52:05 #108
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153452008
Ik neem mijn tentje wel mee en ik ga wel kamperen in het bos.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153452094
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:50 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Yes, Keipapa :) En de meet kan best in Grunn, genoeg slaapplekken en als we uitgaan kunnen bij gebrek aan een slaapplek de knapste collega's wel een slaapplek met extra's versieren in de Blauwe Engel :D :+
Blauwe Engel. :') Heb dan nog wat zelfrespect en hossel in de Shooters. :{w

En luchtbed is oké, Moebsje. :*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 11 juni 2015 @ 22:35:05 #110
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153453523
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Blauwe Engel. :') Heb dan nog wat zelfrespect en hossel in de Shooters. :{w

En luchtbed is oké, Moebsje. :*
Want wat is er mis met de Blauwe Engel?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153453550
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want wat is er mis met de Blauwe Engel?
De Blauwe Engel is overrated :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 11 juni 2015 @ 22:45:55 #112
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153453941
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:51 schreef Schaafkaas het volgende:
Groningen is wel weer lekker centraal ja. Hoewel ik daar zelf natuurlijk niks op tegen heb, als Groninger. :9

[..]

Jij bent dan ook al zo'n anderhalf jaar geen student of chauffeur meer, dus je was niet eens uitgenodigd. :{w
Ik heb dik 4 jaar ervaring in het vak, dat is meer dan dit hele topic bij elkaar :{w
  donderdag 11 juni 2015 @ 22:48:36 #113
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153454059
Maar goed, als zo'n meet in het weekend (cq. op vrijdag- of zaterdagavond) is en niet in augustus dan ben ik er wel bij. De bbq staat in ieder geval al zeer deugdelijk in elkaar geschroefd klaar in Grunn _O_
pi_153454218
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want wat is er mis met de Blauwe Engel?
Soabingokaartkroeg. :Y
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:00:13 #115
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153454512
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Soabingokaartkroeg. :Y
Chill, wanneer gaan we? :7
pi_153455187
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Chill, wanneer gaan we? :7
Ik doe niet aan soa's. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_153455565
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef yosander het volgende:

[..]

De Blauwe Engel is overrated :')
Tapperij is de nieuwe shit
pi_153455602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:24 schreef ManScat het volgende:

[..]

Tapperij is de nieuwe shit
Gewoon Shooters en Shadrak. :D
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:25:32 #119
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153455623
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik doe niet aan soa's seks. :{w
Da's beter
pi_153455631
Of ben ik nu oud&alternatief? :')
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:26:01 #121
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153455645
Enzo _O_ _O_
Cheerleader _O_ _O_
pi_153455653
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Da's beter
Ik wel, jij niet. Je bent in de war. :*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:27:38 #123
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153455703
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wel, jij niet. Je bent in de war. :*
Ja maar Feyenoord > seks :{w
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:53:47 #124
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153456618
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wel, jij niet. Je bent in de war. :*
Viespeuk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153457738
Morgen, of alweer vandaag, mooi 2 uitersten. Eerst in een Up! van Oss naar Prinsenbeek (afleveren bij de manege, joepie) en daarna Oosterhout-Roermond in een hoogwerker :)

PS sorry dat ik jullie relaas over Groningen onderbreek
pi_153462197
Ze zoeken nu een vaste medewerker in meerkerk, aldus Facebook van ew
pi_153462681
Wel met auto van de zaak hoop ik dan. :')

Net in Tiel een collega zien lopen. Hopelijk moest hij niet dezelfde bus hebben als waar ik in zat, want die had hij dus net gemist.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:59:41 #128
436995 A_Valbuena
One man army
pi_153465722
Een rit voor morgen gekregen, eerste rit in het weekend :P. Amsterdam - Hengelo per VW Caddy. Terug met OV, dat wordt weer declareren :')
أنا مغربي
pi_153467404


De groeten uit Goes van Yosander en ondergetekende!
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:00:23 #130
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153467708
Hebben ze kroegen in Goes joh.
pi_153468264
Ik zie normaal nooit meiden en nu zie ik gewoon dezelfde in één week. Eerst in Achterveld, daarna in Breda. Helaas was ze al weer weg, dus kon geen lift aanbieden. :p
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153469765
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben ze kroegen in Goes joh.
Zat. En prima bier hier :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 16:13:39 #133
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153473689
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik zie normaal nooit meiden en nu zie ik gewoon dezelfde in één week. Eerst in Achterveld, daarna in Breda. Helaas was ze al weer weg, dus kon geen lift aanbieden. :p
Ze zag je niet staan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153475479
Hé, foto's op ew facebook bij onze vrienden in wiuwert @trolley. Die phateon staat er trouwens ook al een paar maanden haha :+
pi_153475710
Om vijf uur m'n beschikbaarheid voor maandag nog even open gezet, maar ik verwacht er niet veel meer van... Beetje jammer wel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153475854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Om vijf uur m'n beschikbaarheid voor maandag nog even open gezet, maar ik verwacht er niet veel meer van... Beetje jammer wel.
Ik heb een 500 voor maandag :@
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153476430
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 16:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ze zag je niet staan.
Dat klopt, ik zat in de auto.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153476504
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:53 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik heb een 500 voor maandag :@
;(
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 20:17:13 #139
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153479339
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:18 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat klopt, ik zat in de auto.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153481087
Maandag een ritje van 30 kilometer *O*
pi_153482294
Maandag een ritje van 300 km *O*
pi_153482662
quote:
Die heb ik vandaag ook nog gedraaid. Net als de rest van het album overigens.. :7
  vrijdag 12 juni 2015 @ 22:05:41 #143
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153483391
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 21:46 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag ook nog gedraaid. Net als de rest van het album overigens.. :7
Albumluisteraars zijn sowieso plus 1. Ik begon vanochtend met Marquee Moon van Television :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153484340
Ik heb vandaag Ragpickers Dream en Sailing tp Philadelphia gedraaid in de auto. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 12 juni 2015 @ 22:26:02 #145
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_153484458
Ik had het foute uur van Q-music aan staan in de auto. :D
  vrijdag 12 juni 2015 @ 22:31:26 #146
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153484691
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik had het foute uur van Q-music aan staan in de auto. :D
Niet een Spotify-playlist hebben waar je wel 50 Foute Uren mee kan vullen :')
  vrijdag 12 juni 2015 @ 23:00:52 #147
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153485799
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Niet een Spotify-playlist hebben waar je wel 50 Foute Uren mee kan vullen :')
Oh shit :')

Ik zou iedereen aanbevelen Loveless van My Bloody Valentine eens te luisteren, al is het maar voor je algemene ontwikkeling.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 23:01:54 #148
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153485829
Ik begin overigens nu aan Love over Gold. Daarna pitten want Moebs gaat een week op vakantie naar Egypte. 9 uur is mijn vlucht.

Dag allemaal! :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 00:54:55 #149
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153489634
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:01 schreef Amoeba het volgende:
Ik begin overigens nu aan Love over Gold. Daarna pitten want Moebs gaat een week op vakantie naar Egypte. 9 uur is mijn vlucht.

Dag allemaal! :W
Veel plezier!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 13 juni 2015 @ 00:55:40 #150
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153489652
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Niet een Spotify-playlist hebben waar je wel 50 Foute Uren mee kan vullen :')
Spotify is mijn trouwe metgezel tijdens het werk, word er ook niet echt blij van als de auto geen aansluiting heeft voor een externe audiobron.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:53:41 #151
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153498874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:55 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Spotify is mijn trouwe metgezel tijdens het werk, word er ook niet echt blij van als de auto geen aansluiting heeft voor een externe audiobron.
Inderdaad, de grootste vriend in mijn eigen auto is dan ook de Yatour die ik erin gezet heb :D
  maandag 15 juni 2015 @ 08:41:31 #152
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153541410
Ik blijf hier denk ik
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153542763
Staat me toch een mooie audi bij NL :s)
pi_153544160
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:14 schreef Nucleass het volgende:
Staat me toch een mooie audi bij NL :s)
Wat voor een audi?
  maandag 15 juni 2015 @ 11:35:26 #155
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_153544347
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:26 schreef stripe het volgende:

[..]

Wat voor een audi?
Mag ik raden! mag ik raden!?

Een Audi A7?
pi_153544414
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:26 schreef stripe het volgende:

[..]

Wat voor een audi?
Was volgens mij een zo´n TT of TTs driedeurs :+
pi_153544895
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

;(
Een schrale troost, de 500 bleek een Megane te zijn :+
Nu op naar Waardenburg om een Corsa naar Breukelen te pakken, oftewel A2 op, A2 af :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153548823
Damn. Werd net gebeld voor een spoedrit groningen - emmerich am rein, twijfelde of ik hem nog zou doen aangezien ik net de trein ri zwolle in gestapt was. Toch maar ja gezegd en totaal geen spijt van, het blijkt een bmw 730 te zijn. Tijd voor een feestje! :)
pi_153549668
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:35 schreef DeMuur het volgende:
Damn. Werd net gebeld voor een spoedrit groningen - emmerich am rein, twijfelde of ik hem nog zou doen aangezien ik net de trein ri zwolle in gestapt was. Toch maar ja gezegd en totaal geen spijt van, het blijkt een bmw 730 te zijn. Tijd voor een feestje! :)
_O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153549773
Fokkers die naar de honkbalclinic en barbeque van easyway willen?
pi_153552679
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:12 schreef Drilboor het volgende:
Fokkers die naar de honkbalclinic en barbeque van easyway willen?
:Y Klinkt wel tof. Alleen even wat beters weten te verzinnen als "honkbal is leuk, vleesch is lekker. ik vindt helemal moi"
pi_153553053
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:13 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

:Y Klinkt wel tof. Alleen even wat beters weten te verzinnen als "honkbal is leuk, vleesch is lekker. ik vindt helemal moi"
Ik zou inderdaad iets beters verzinnen dan 'ik vindt' ... :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153553146
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:29 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad iets beters verzinnen dan 'ik vindt' ... :'(
en 'vleesch', 'helemal moi' :D
pi_153553271
"Ey kuttekoppe, laat mij gewoon ekkes gratisch vleesch en bier zuipen op gullie kosten wa"
pi_153553618
Zou ik ook mogen? :@
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 15 juni 2015 @ 18:30:16 #166
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153554746
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:55 schreef Sarasi het volgende:
Zou ik ook mogen? :@
Nee
pi_153555589
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:55 schreef Sarasi het volgende:
Zou ik ook mogen? :@
Ik ga gewoon. Waar en wanneer is het?
pi_153558996
Morgen een A5 Grunn - Amersfoort :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 15 juni 2015 @ 20:31:24 #169
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_153559654
Hallo met mij, ik kom weer even langs om te zien of er lekkere wijven zijn. Kan iemand mij een update geven?
pi_153561821
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef Kiprollade het volgende:
Hallo met mij, ik kom weer even langs om te zien of er lekkere wijven zijn. Kan iemand mij een update geven?
Ik ben de bikini babe van je dromen. Bijna net zo leuk als de Efteling.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 15 juni 2015 @ 21:38:19 #171
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_153562468
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2015 21:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben de bikini babe van je dromen. Bijna net zo leuk als de Efteling.
Oeh la la.
pi_153562867
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2015 21:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben de bikini babe van je dromen. Bijna net zo leuk als de Efteling.
Dan is het wel heel triest gesteld met de rest van de wereld, als dit zo zou zijn :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153563003
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2015 21:48 schreef trolley het volgende:

[..]

Dan is het wel heel triest gesteld met de rest van de wereld, als dit zo zou zijn :')
Sarcasmeradar stuk? Er is natuurlijk niks wat qua leukheid ook maar in de buurt komt van de Efteling.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 15 juni 2015 @ 22:50:07 #174
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153565394
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 21:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sarcasmeradar stuk? Er is natuurlijk niks wat qua leukheid ook maar in de buurt komt van de Efteling.
-Feyenoord
-Rotterdam
-Vlaardingen
  dinsdag 16 juni 2015 @ 01:35:35 #175
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153571134
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 21:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sarcasmeradar stuk? Er is natuurlijk niks wat qua leukheid ook maar in de buurt komt van de Efteling.
Koningin Juliana Toren, jeugdsentiment enzo
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 16 juni 2015 @ 12:44:29 #176
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153579743
Nog steeds geen werk voor vandaag, beetje jammer...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153580278
Ik hoop op werk voor morgen, vanochtend het voorlopig belangrijkste tentamen gehad, van het laatste vak wat ik voor m'n propedeuse moet halen. Kan NL morgen niet mooi een A6 of zo naar Rotterdam sturen? :P
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:19:10 #178
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153580664
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik jullie per 1 juli verlaten :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:50:30 #179
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153581550
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:19 schreef Fiorano het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik jullie per 1 juli verlaten :D
Ja, zeg, ik ben al sinds januari 2014 geen hikert meer, maar ik post ook gewoon nog mee hoor :7

Maar jij wordt ook arbeider dus? Wat ga je doen?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:03:36 #180
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153582029
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, zeg, ik ben al sinds januari 2014 geen hikert meer, maar ik post ook gewoon nog mee hoor :7

Maar jij wordt ook arbeider dus? Wat ga je doen?
Jup, net vijf minuten geleden definitief gemaakt.

Ga aan de slag bij de ABN AMRO als Adviseur Particuliere Relaties 8-)

Blijf jullie wel volgen hoor :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153582475
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Jup, net vijf minuten geleden definitief gemaakt.

Ga aan de slag bij de ABN AMRO als Adviseur Particuliere Relaties 8-)

Blijf jullie wel volgen hoor :7
Nice, succes alvast :)

Even wat anders. In de categorie is jullie loon al gestort: Is jullie loon al gestort? Heb van EW wel de loonspecificatie binnen -klopt tot op de cent- maar het loon is nog niet overgemaakt. Normaal gaat het hier precies andersom. Niet dat ik het geld nu nodig heb, maar anders heb ik hier ook zo weinig te melden :X
pi_153582644
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:19 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Nice, succes alvast :)

Even wat anders. In de categorie is jullie loon al gestort: Is jullie loon al gestort? Heb van EW wel de loonspecificatie binnen -klopt tot op de cent- maar het loon is nog niet overgemaakt. Normaal gaat het hier precies andersom. Niet dat ik het geld nu nodig heb, maar anders heb ik hier ook zo weinig te melden :X
Idemdito hier. Je bent dus niet de enige ;)

En salaris wordt doorgaans de 17de gestort, nog één dag geduld dus :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153582821
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:26 schreef trolley het volgende:

[..]

Idemdito hier. Je bent dus niet de enige ;)

En salaris wordt doorgaans de 17de gestort, nog één dag geduld dus :P
Ohjah natuurlijk. Hoe ik dan ineens met de 12 in m'n hoofd kom. We zien het wel verschijnen dan.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:39:58 #184
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153582990
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Jup, net vijf minuten geleden definitief gemaakt.

Ga aan de slag bij de ABN AMRO als Adviseur Particuliere Relaties 8-)

Blijf jullie wel volgen hoor :7
Veel succes! En veel plezier met het geld :P

Wel wennen overigens, dat arbeider zijn. Nu zit ik er wel helemaal in hoor en heb ik het naar m'n zin, hoewel ik met weer zoals afgelopen week liever nog student/hiker was geweest die een dag van te voren de beschikbaarheid had uit kunnen zetten om richting strand te gaan :D
pi_153583006
Je zal deze maand maar geen loon krijgen....
Vorige maand niet 1x weg geweest
pi_153583023
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:19 schreef Fiorano het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik jullie per 1 juli verlaten :D
zelfde hier (helaas?) ;(
Zie!
pi_153583204
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Veel succes! En veel plezier met het geld :P

Wel wennen overigens, dat arbeider zijn. Nu zit ik er wel helemaal in hoor en heb ik het naar m'n zin, hoewel ik met weer zoals afgelopen week liever nog student/hiker was geweest die een dag van te voren de beschikbaarheid had uit kunnen zetten om richting strand te gaan :D
Niet gewoon hiken met die temperaturen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:59:29 #188
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153583489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:40 schreef Drowzz het volgende:
Je zal deze maand maar geen loon krijgen....
Vorige maand niet 1x weg geweest
Je zal maar arbeider zijn en zelfs DAN nog geld te kort komen deze maand.

Wegens het boeken van een veel te chille vakantie gelukkig, dat dan weer wel _O_
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:00:42 #189
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153583527
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:47 schreef trolley het volgende:

[..]

Niet gewoon hiken met die temperaturen :')
Wacht maar tot het een keer 35 graden is en je dan een Renault Kangoo zonder airco krijgt waarmee je stijf in de file staat waardoor je dus ook geen rijwind binnen krijgt. Dat zit je toch echt liever op het strand.

Of in jouw geval, in een of ander weiland met een fierljepsloot.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:01:02 #190
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153583534
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:19 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Nice, succes alvast :)

Even wat anders. In de categorie is jullie loon al gestort: Is jullie loon al gestort? Heb van EW wel de loonspecificatie binnen -klopt tot op de cent- maar het loon is nog niet overgemaakt. Normaal gaat het hier precies andersom. Niet dat ik het geld nu nodig heb, maar anders heb ik hier ook zo weinig te melden :X
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Veel succes! En veel plezier met het geld :P

Wel wennen overigens, dat arbeider zijn. Nu zit ik er wel helemaal in hoor en heb ik het naar m'n zin, hoewel ik met weer zoals afgelopen week liever nog student/hiker was geweest die een dag van te voren de beschikbaarheid had uit kunnen zetten om richting strand te gaan :D
Thanks mannen, komt wel goed. Wel gek hoor, nu woon ik nog thuis als student met een bijbaantje en over 3 weken woon ik op mezelf en heb ik een fulltime hbo functie...
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:41 schreef johnson555 het volgende:

[..]

zelfde hier (helaas?) ;(
Ghe, ander bijbaantje gevonden?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153584114
Opjezelf gaan wonen na je studie, dat zouden meer hier moeten doen, al helemaal als ze een rode auto hebben en voor Feyenooit zijn.
pi_153584787
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:01 schreef Fiorano het volgende:

[..]

[..]

Thanks mannen, komt wel goed. Wel gek hoor, nu woon ik nog thuis als student met een bijbaantje en over 3 weken woon ik op mezelf en heb ik een fulltime hbo functie...

[..]

Ghe, ander bijbaantje gevonden?
afgestudeerd bijna :P
Zie!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:05:48 #193
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153585194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:24 schreef Drilboor het volgende:
Opjezelf gaan wonen na je studie, dat zouden meer hier moeten doen, al helemaal als ze een rode auto hebben en voor Feyenooit zijn.
*Feyenoord

Kutlamp :*
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:54:55 #195
436995 A_Valbuena
One man army
pi_153586426
Vandaag een Honda Insight en een Ford galaxy gehad. Interieur van de Ford bleek net gewassen te zijn dus nu mag ik met natte kleren naar huis met de trein :')

Morgen overigens een Polo en een A6 :D
أنا مغربي
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:55:15 #196
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153586436
Al speelt Feyenoord in de middenmoot van de derde klasse zondagamateurs en wint psv elk jaar de Champions League, dan nog zijn wij veel mooier dan dat zooitje boeren.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 18:44:13 #197
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_153588990
Morgen waarschijnlijk met een Tesla naar Duitsland
  dinsdag 16 juni 2015 @ 21:58:08 #198
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153595478
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Jup, net vijf minuten geleden definitief gemaakt.

Ga aan de slag bij de ABN AMRO als Adviseur Particuliere Relaties 8-)

Blijf jullie wel volgen hoor :7
Kut even m'n rekening opzeggen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 22:10:29 #199
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153595938
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kut even m'n rekening opzeggen.
ABN Amro is chill _O_
Die app _O_

Alleen m'n werk heeft het ook, maar ABN Amro zakelijk is echt ruk. Dat systeem is tyfustraag en heeft achterlijk vaak een storing.
pi_153596986
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

ABN Amro is chill _O_
Die app _O_

Alleen m'n werk heeft het ook, maar ABN Amro zakelijk is echt ruk. Dat systeem is tyfustraag en heeft achterlijk vaak een storing.
dit. Nooit problemen gehad met abn amro particulier. Op het feit dat ze geen orierenterend hypotheek gesprek willen doen na dan. :(

Maar veel plezier daar. Ze hebben een erg tof hoofdkantoor. 2 weken geleden nog geweest op vrijdag en zaterdag
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:39:11 #201
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153599443
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kut even m'n rekening opzeggen.
Graag, klaplopers zijn beter thuis bij de ING
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153600256
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef Sjouveur het volgende:
Morgen waarschijnlijk met een Tesla naar Duitsland
U wot?
  woensdag 17 juni 2015 @ 07:59:38 #203
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153602607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

ABN Amro is chill _O_
Die app _O_

Alleen m'n werk heeft het ook, maar ABN Amro zakelijk is echt ruk. Dat systeem is tyfustraag en heeft achterlijk vaak een storing.
De app _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 17 juni 2015 @ 08:00:35 #204
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153602613
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 23:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Graag, klaplopers zijn beter thuis bij de ING
Klacht ingediend bij de ABN. Dit kun je niet maken man.

Uiteraard anoniem per e-mail.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153606729
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 00:22 schreef Drowzz het volgende:

[..]

U wot?
Een Tesla, naar Duitsland ;P

Me jelly :{
  woensdag 17 juni 2015 @ 12:14:05 #206
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153607109
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2015 08:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Klacht ingediend bij de ABN. Dit kun je niet maken man.

Uiteraard anoniem per e-mail.
^O^
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153610024
Heeft er iemand anders al zijn loon gekregen vandaag? (AR)
pi_153613078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Nucleass het volgende:
Heeft er iemand anders al zijn loon gekregen vandaag? (AR)
Noop.

Morgen een dagje bij de Vogel in Assen werken :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153613265
Als mooie verrassing rond enen gebeld voor een spoedje, een zafira voor 6t naar A'dam :) Bleek een Franse auto te zijn, reed prima, nette diesel er in. Liftje gekregen van de man van 6t A'dam naar Duivendrecht en daar zo weer de trein pakken naar het hoge noorden :+
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:39:07 #210
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153614418
G*dver. afstudeergesprek uitgesteld omdat er te weinig examinatoren zijn. Ongeloofelijk. Week langer wachten...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153620614
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:54 schreef underground1009 het volgende:
Als mooie verrassing rond enen gebeld voor een spoedje, een zafira voor 6t naar A'dam :) Bleek een Franse auto te zijn, reed prima, nette diesel er in. Liftje gekregen van de man van 6t A'dam naar Duivendrecht en daar zo weer de trein pakken naar het hoge noorden :+
Van alle plekken waar je weggebracht kan worden, laat je dat doen in Amsterdam. Waar letterlijk overal binnen 2 minuten lopen een OV-halte zit.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153620698
Morgen Groningen Zoutkamp per Transporter en Heerenveen Groningen per Traffic. Dolletjes. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_153621374
Morgen Drachten - Amsterdam en Zaandam - Almere. 9292 geeft als reisadvies van Amsterdam naar Zaandam een overtocht met een veerpont :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153621521
Morgen Scheveningen - Arnhem. Als ik tijd heb ga ik daar even lekker uitwaaien :)
pi_153621732
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:47 schreef trolley het volgende:
9292 geeft als reisadvies van Amsterdam naar Zaandam een overtocht met een veerpont :7
Lijkt me wel zo handig als je niet door de Coentunnel wilt lopen.
pi_153621831
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Lijkt me wel zo handig als je niet door de Coentunnel wilt lopen.
Nu twijfel ik over wat ik leuker vind .. ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153621915
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:00 schreef trolley het volgende:

[..]

Nu twijfel ik over wat ik leuker vind .. ;(
Je kan het je ook anders afvragen:
Wil je wel of niet in de krant komen?
pi_153623167
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je kan het je ook anders afvragen:
Wil je wel of niet in de krant komen?
Ik reed maandag op de a2 bij Weert, toen vlak voor mij 2 wandelaars bezig waren de snelweg over te steken. Onbegrijpelijk, dat mensen dat doen. Als ik de mogelijkheid had, was ik zeker gestopt om die mensen aan te spreken, maar ze waren al overgestoken, toen ik het zag.
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:03:01 #219
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153626503
Vandaag lekker met een VW Caddy van Veghel naar Drachten gereden, morgen met een Transit Connect Nijmegen-Almere en daarna een Passat van Almere - Amersfoort. Mooie dagen, zo'n Caddy rijdt overigens helemaal niet slecht.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153628583
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Van alle plekken waar je weggebracht kan worden, laat je dat doen in Amsterdam. Waar letterlijk overal binnen 2 minuten lopen een OV-halte zit.
Dat is niet waar ;) vaak genoeg +20 minuten moeten lopen in Amsterdam (Westpoort/ Zuid-Oost)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153631348
Gelukkig stond ik nog niet op de Driebond toen AutoReset belde dat mijn eerste rit was geannuleerd. Heerenveen Groningen blijft wel staan, maar dat is pas om één uur ophalen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153631428
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:03 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag lekker met een VW Caddy van Veghel naar Drachten gereden, morgen met een Transit Connect Nijmegen-Almere en daarna een Passat van Almere - Amersfoort. Mooie dagen, zo'n Caddy rijdt overigens helemaal niet slecht.
Klopt, vooral de nieuwere niet. Sturen mooi licht :+
  donderdag 18 juni 2015 @ 08:55:15 #223
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_153631541
De Tesla was er nog niet, moest helaas naar Duitsland met een 316i haha.
pi_153632849
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Van alle plekken waar je weggebracht kan worden, laat je dat doen in Amsterdam. Waar letterlijk overal binnen 2 minuten lopen een OV-halte zit.
Omdat het een spoedje was had ik nog niet gekeken waar de bushalte zat, dus dat vroeg ik deze keer met oprechte bedoelingen. Toen bood hij me een lift aan, daar zeg ik geen nee tegen haha
pi_153633859
De winnaars van ew honkbalbbq zijn ook bekend :+ iemand van hier?
pi_153635346
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 10:56 schreef Drowzz het volgende:
De winnaars van ew honkbalbbq zijn ook bekend :+ iemand van hier?
:@
pi_153640638
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:03 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag lekker met een VW Caddy van Veghel naar Drachten gereden, morgen met een Transit Connect Nijmegen-Almere en daarna een Passat van Almere - Amersfoort. Mooie dagen, zo'n Caddy rijdt overigens helemaal niet slecht.
Waar woon je precies als ik vragen mag? En EW of AR?
pi_153641250
Zo.. Na een aantal weken weinig werk voor AR omdat ik niet beschikbaar was, en daarna werd ik een aantal dagen niet gebeld.. Heb ik nu al 3 dagen achter elkaar werk!
Dinsdag een lekkere lange dag, in een afgeragde lease Octavia waaraan iets bonkte en daarna een Volvo V60 die maar sporadisch in zijn 1 wilde, en daarmee moest ik ook nog file rijden.
Gister een kort ritje van 30 km gemaakt in een Audi Q5, wat een heerlijke auto!! ^O^
Vandaag een Ford Transit weggebracht naar een of ander gehucht, waar ik voor het eerst in aanraking met het begrip 'belbus'.... Met een uur beltijd. Potjandorie, das lekker als je daar pas achter komt bij de bushalte. Maar de landmachter die het busje had ingenomen kwam toevallig langs en bood me een lift aan, dus ben toch mooi op tijd thuis, zelfs een uur eerder dan geplanned _O-
Nu even afwachten wat AR mij morgen gaat brengen :)
Volgens mij ben ik ook voor het eerst in 4 maanden tijd een andere student hiker tegengekomen in Meerkerk dinsdag, kwam achter mij het terrein op in een Fiat 500 ofzo :')
  donderdag 18 juni 2015 @ 17:36:20 #229
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153644016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 14:57 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Waar woon je precies als ik vragen mag? En EW of AR?
Dat mag zeker. Woon in Nijmegen en werk voor AR!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 18 juni 2015 @ 17:39:40 #230
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153644078
Vandaag was een redelijke dag. Die Ford Transit was redelijk gaar maar reed opzich niet heel slecht, en de Passat was gewoon een erg nette auto, rijdt ook lekker vind ik. Reed alleen verkeerd op het laatst, miste afslag Hoevelaken. Dat werd 15km om :') , VW-navigatie kan beter wat betreft duidelijkheid.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 18 juni 2015 @ 17:51:02 #231
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153644337
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:39 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag was een redelijke dag. Die Ford Transit was redelijk gaar maar reed opzich niet heel slecht, en de Passat was gewoon een erg nette auto, rijdt ook lekker vind ik. Reed alleen verkeerd op het laatst, miste afslag Hoevelaken. Dat werd 15km om :') , VW-navigatie kan beter wat betreft duidelijkheid.
Och iedereen loopt te kutten bij Hoevelaken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:12:09 #232
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_153646402
Daarom ook altijd op de borden blijven Letten :p
pi_153646414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:39 schreef McAwesome het volgende:
Reed alleen verkeerd op het laatst, miste afslag Hoevelaken. Dat werd 15km om :') , VW-navigatie kan beter wat betreft duidelijkheid.
Ik begrijp dat zelfs de nieuwste versie van TomTom nog niet doorheeft dat afslag Hoevelaken al jaren weg is, vanaf de kant van Hilversum dan. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153646571
Afslag Hoevelaken ... al vaak genoeg om moeten rijden daar inderdaad ja :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153646942
Ik ook :+ :')

Heb overigens ook wel eens wat vagere fouten gehad waarbij ik zelf niet goed na zat te denken :') Een keer had de navigatie het op z'n heupen gekregen en wilde die me via de A32 richting Leeuwarden ergens heen loodsen. Dit terwijl ik op de A7 reed en richting het westen van het land ging geloof ik. Ik dus zonder na te denken de A32 op, waarna ik achter m'n domme fout kwam en om moest keren :P
pi_153647221
Morgen lekker Farmsum - Born in een V60 :)
pi_153648423
Ik had vandaag die Traffic. Accu dood dus ik mocht 'm niet laten afslaan, geen radio, de linker buitenspiegel waaide steeds weer 'dicht' een het toppunt: de stoel was niet verstelbaar. :') Dus ik heb van Heerenveen naar Groningen gereden op het puntje van de stoel, zodat ik net bij de pedalen kwam.

Het bedrijf waar ik het busje kwam ophalen was ook vrij apart. Beetje nurkse mannen en veel vrouwen met kort pittig kapsel. Tijdens de inname kwam er een vent aanrijden: "Is die te koop? Nee, niet de auto, zij!", wijzend naar mij. :') Dat niveau. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:51:14 #238
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153649368
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:12 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat zelfs de nieuwste versie van TomTom nog niet doorheeft dat afslag Hoevelaken al jaren weg is, vanaf de kant van Hilversum dan. :')
Kwam inderdaad van de kant van Hilversum... Het was nogal druk en krap op de weg door wegwerkzaamheden, op een gegeven moment zat ik tussen twee vrachtwagens in wat het overzicht ook al niet bevorderde... Toen zat er opeens een vangrail tussen mij en de afslag :') . In ieder geval fijn om te zien dat ik niet de enige ben!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:53:30 #239
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153649443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik had vandaag die Traffic. Accu dood dus ik mocht 'm niet laten afslaan, geen radio, de linker buitenspiegel waaide steeds weer 'dicht' een het toppunt: de stoel was niet verstelbaar. :') Dus ik heb van Heerenveen naar Groningen gereden op het puntje van de stoel, zodat ik net bij de pedalen kwam.

Het bedrijf waar ik het busje kwam ophalen was ook vrij apart. Beetje nurkse mannen en veel vrouwen met kort pittig kapsel. Tijdens de inname kwam er een vent aanrijden: "Is die te koop? Nee, niet de auto, zij!", wijzend naar mij. :') Dat niveau. _O-
Die busjes zijn soms zo verschrikkelijk gaar, die van mij stond een beetje weg te rotten in een hoekje. Niemand bij het bedrijf leek van het bestaan van het ding af te weten. Uiteindelijk na een lange zoektocht met de chef erbij toch de sleutels nog gevonden ^O^
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153661889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:51 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Kwam inderdaad van de kant van Hilversum... Het was nogal druk en krap op de weg door wegwerkzaamheden, op een gegeven moment zat ik tussen twee vrachtwagens in wat het overzicht ook al niet bevorderde... Toen zat er opeens een vangrail tussen mij en de afslag :') . In ieder geval fijn om te zien dat ik niet de enige ben!
Het beste is om direct het klaverblad te pakken: A28 (Zwolle) --> A28 (Utrecht) --> A1 (Hilversum) en je zit zo weer aan de andere kant van de weg. Vervolgens kan je dan afslag 13 ri. Amersfoort-Noord pakken en binnendoor naar Hoevelaken gaan.
En voor wie zich afvraagt waarom je dan niet direct A28 (Utrecht) kan pakken: dan kom je direct op de snelweg en niet op het klaverblad.

Voor de volgende keer. ;)

edit: Het beste is natuurlijk om direct de afslag 13 te nemen en niet door te rijden naar een niet-bestaande afslag Hoevelaken. :D

edit2: Andere mogelijkheid is de A28 (Utrecht) pakken en dan direct afslag 8 ri. Amersfoort pakken. Is volgens mij even snel als er op de A1 al af gaan en binnendoor. Bovendien hoef je dan niet in die chaos te rijden.

[ Bericht 7% gewijzigd door DireStraits7 op 19-06-2015 10:57:31 ]
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153672378
Echt respect voor de mensen die zo een inzicht hebben in het wegennetwerk en topografie van Nederland. Vaak genoeg een rit gehad dat ik niet thuis heb gekeken waar het precies is (en geen bekende stad of iets dergelijks is), dat adres wat ik heb doorgekregen in de navigatie overtyp en gewoon als een kip zonder kop daar heen rij.

Tijdje geleden moest ik bijvoorbeeld naar een grote leaser in "Breukelen", toen ik dat in de navigatie intoetste had ik werkelijk geen idee waar dat lag. Werd ik helemaal naar Amsterdam genavigeerd en vervolgens weer richting Utrecht. Ik dacht toen al "dit kan toch niet kloppen?" maar gewoon vertrouwen bleven houden en uiteindelijk bleek het gewoon tussen Utrecht en Amsterdam te liggen.

Als ik zo een afslag heb die niet meer bestaat of wegen tegenkom die niet in de navigatie zitten, er geen borden zijn waar ik mijn bestemming van kan aflezen dan rij ik gewoon stug door terwijl ik continue "Recalculating route!" hoor tot er weer een goede route is.
pi_153673032
Wauw. Zelfs ik ben niet zo erg. :') _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_153673909
Het is een paar keer zo erg geweet dat ik helemaal gedesoriënteerd in de verte keek en opeens de zee/havens zag en dat dan bleek dat ik in een of andere uithoek aan de kust van Friesland was, vaak waar ze die oversteekplaatsen naar de waddeneilanden hebben. Een van die keren was er toen een wissel naar nog een plaats waarvan ik geen idee had waar het lag, zat ik ineens na een paar minuten op de Afsluitdijk terwijl ik dacht dat ik in het hoge noorden zat.

Maar ik vind het allemaal mooi, zo zie je nog eens wat van Nederland.
pi_153674114
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:16 schreef cucked het volgende:
Het is een paar keer zo erg geweet dat ik helemaal gedesoriënteerd in de verte keek en opeens de zee/havens zag en dat dan bleek dat ik in een of andere uithoek aan de kust van Friesland was, vaak waar ze die oversteekplaatsen naar de waddeneilanden hebben. Een van die keren was er toen een wissel naar nog een plaats waarvan ik geen idee had waar het lag, zat ik ineens na een paar minuten op de Afsluitdijk terwijl ik dacht dat ik in het hoge noorden zat.

Maar ik vind het allemaal mooi, zo zie je nog eens wat van Nederland.
Je bedoelt dat je niet eens wist in welke provincie je was? :') Zie het al voor me als er iets is en je moet AR bellen: "waar sta je nu"? En dan geen idee hebben...
pi_153677255
Vandaag weer een leuk dagje: Vanochtend Nijmegen - Purmerend en daarna Meerkerk - Antwerpen. Altijd leuk, om bij onze zuiderburen rond te kijken. Auto ging naar een Zuid-Afrikaan. Hij begon in het Engels, maar het bleek al snel dat we gewoon in onze eigen taal konden spreken.


(het station daar lijkt meer op een paleis, echt mooi)
pi_153679178
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:16 schreef cucked het volgende:
Het is een paar keer zo erg geweet dat ik helemaal gedesoriënteerd in de verte keek en opeens de zee/havens zag en dat dan bleek dat ik in een of andere uithoek aan de kust van Friesland was, vaak waar ze die oversteekplaatsen naar de waddeneilanden hebben. Een van die keren was er toen een wissel naar nog een plaats waarvan ik geen idee had waar het lag, zat ik ineens na een paar minuten op de Afsluitdijk terwijl ik dacht dat ik in het hoge noorden zat.

Maar ik vind het allemaal mooi, zo zie je nog eens wat van Nederland.
Vanaf Harlingen ben je zo op de afsluitdijk ja, 5 minuten :+ ik woon er vlakbij hehe
pi_153686204
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 10:56 schreef Drowzz het volgende:
De winnaars van ew honkbalbbq zijn ook bekend :+ iemand van hier?
Update over de honkbalbbq: was echt tof.
Om half 3 werden we verwacht, eerst bakkie koffie/thee/fris en vooral met de rest van de hikers en pcs gesproken. Toen presentatietje gehad over die club. Daarna mochten we zelf aan de slag, de verschillende facetten van het honkbal eens doen en ondertussen natuurlijk flink socializen met alle aanwezige medewerkers en klanten. Aansluitend nog een kleine competentie in wie het verst kon slaan en hardst kon gooien. Toen begon de bbq, maar wilden we met de hikers/pcs en de 2 mannelijke planners nog wel een potje doen. Dus ons daar een half uur mee vermaakt (en moe gemaakt) en toen aan de bbq. Om een uurtje of half 9-9 uur gingen we eigenlijk allemaal weg en heb ik er nog 2 op het station in Breda afgegooid.

Veel mooie verhalen gehoord van de planning en instructeurs. Zelfs nog even over fok gehad. Een van de hikers las zelfs mee, ga eens even een account aan maken :Y en op kantoor wisten ze er ook wel van :W. Geen idee of ze ook daadwerkelijk meelezen... Aan de andere kant heeft het kantoor wel mooiere verhalen van collega's die soms bellen dan wat hier voorbij komt. Waarschijnlijk zullen ze er niet eens van opkijken wat er hier gebeurt.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:06:53 #248
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153689267
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:16 schreef cucked het volgende:
Het is een paar keer zo erg geweet dat ik helemaal gedesoriënteerd in de verte keek en opeens de zee/havens zag en dat dan bleek dat ik in een of andere uithoek aan de kust van Friesland was, vaak waar ze die oversteekplaatsen naar de waddeneilanden hebben. Een van die keren was er toen een wissel naar nog een plaats waarvan ik geen idee had waar het lag, zat ik ineens na een paar minuten op de Afsluitdijk terwijl ik dacht dat ik in het hoge noorden zat.

Maar ik vind het allemaal mooi, zo zie je nog eens wat van Nederland.
Je maakt een grapje mag ik hopen? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153705206
Gisteren een A8 van Laren naar Harderwijk.

Werd aangehouden door de politie bij afslag Ermelo. Dat doet er verder niet zoveel toe, overigens. Eerst een volgteken, daarna druk gebaren dat je aan de kant moet. Dan schrik je wel even en denk je wtf ik gedaan moet hebben.

Bleek dat ze een A8 hebben, maar dat ik "niet het juiste kenteken had". Moeten ze me daarvoor aanhouden? :')
Check gewoon even al rijdend mijn kenteken bij je hoofdkwartier of waar dan ook.

Nou ja, dat was het wel. Doei!
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:39:52 #250
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153705333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef DireStraits7 het volgende:
Gisteren een A8 van Laren naar Harderwijk.

Werd aangehouden door de politie bij afslag Ermelo. Dat doet er verder niet zoveel toe, overigens. Eerst een volgteken, daarna druk gebaren dat je aan de kant moet. Dan schrik je wel even en denk je wtf ik gedaan moet hebben.

Bleek dat ze een A8 hebben, maar dat ik "niet het juiste kenteken had". Moeten ze me daarvoor aanhouden? :')
Check gewoon even al rijdend mijn kenteken bij je hoofdkwartier of waar dan ook.

Nou ja, dat was het wel. Doei!
Ze zoeken een A8 en jij hebt er een? Wellicht kenteken gewisseld? Gebeurt vaker als ze een dure auto jatten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153705466
Waarom moeten ze mij dan aanhouden? Geef gewoon het kenteken al rijdend door.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153705655
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Waarom moeten ze mij dan aanhouden? Geef gewoon het kenteken al rijdend door.
mss zat je kofferbak vol drugs? :+
Zie!
pi_153705899
Hopelijk maandag nog een spoedje, of gewoon werk voor dinsdag. Kan het wel gebruiken nu, de lijst met tweaks die ik nog wil doen aan mijn motor wordt inmiddels wel heel erg lang. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:05:40 #254
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153706024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Waarom moeten ze mij dan aanhouden? Geef gewoon het kenteken al rijdend door.
Je kunt toch een kenteken van een andere A8 hebben laten namaken?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153706257
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Waarom moeten ze mij dan aanhouden? Geef gewoon het kenteken al rijdend door.
Als zij vermoeden dat de gestolen A8 andere platen erop heeft gezet, is het best logisch dat ze elke A8 even aan de kant trekken om de papieren te controleren. Zo vaak komt een A8 nou ook niet voor, het is geen Corsa ofzo, dus dat kost relatief weinig mankracht. En zo onderschep je direct de mogelijkheid dat ze gewoon platen van een andere A8 hebben getrokken (dan lijkt het kenteken dus overeen te komen, maar de papieren zouden anders uitwijzen). :)
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:37:24 #256
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153706849
Of je ziet er gewoon uit als een vieze crimineel.

Dus voortaan petje af en je overhemd dichtknopen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:38:31 #257
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153706876
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef Sarasi het volgende:
Hopelijk maandag nog een spoedje, of gewoon werk voor dinsdag. Kan het wel gebruiken nu, de lijst met tweaks die ik nog wil doen aan mijn motor wordt inmiddels wel heel erg lang. :')
Wat wil je doen dan? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153707674
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat wil je doen dan? :')
Opnieuw spuiten, nieuwe uitlaat(&bochten), nieuwe knippers, andere vering, handvatverwarming, misschien nog een andere tellerset, ander kontje en dan nog regulier onderhoud wat ook nog moet gebeuren. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 21 juni 2015 @ 04:05:50 #259
436995 A_Valbuena
One man army
pi_153709677
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:37 schreef Amoeba het volgende:
Of je ziet er gewoon uit als een vieze crimineel.

Dus voortaan petje af en je overhemd dichtknopen.
_O-
أنا مغربي
  zondag 21 juni 2015 @ 10:46:48 #260
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153711632
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Opnieuw spuiten, nieuwe uitlaat(&bochten), nieuwe knippers, andere vering, handvatverwarming, misschien nog een andere tellerset, ander kontje en dan nog regulier onderhoud wat ook nog moet gebeuren. _O-
Koop gewoon een nieuwe motor :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153711703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Koop gewoon een nieuwe motor :')
Nee. O+
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 21 juni 2015 @ 17:07:39 #262
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_153721467
Gisteren nog op een besloten en geheim feestje valet parking aangeboden. Zat leuk spul tussen, ik heb onder andere in een Porsche 911 Turbo S gereden (918 spyder edition). Verder waren er nog wat andere Porsches en wat Maserati's waar m'n collega's blij van werden :P Ik kan er helaas geen foto's van plaatsen.
pi_153725130
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als zij vermoeden dat de gestolen A8 andere platen erop heeft gezet, is het best logisch dat ze elke A8 even aan de kant trekken om de papieren te controleren. Zo vaak komt een A8 nou ook niet voor, het is geen Corsa ofzo, dus dat kost relatief weinig mankracht. En zo onderschep je direct de mogelijkheid dat ze gewoon platen van een andere A8 hebben getrokken (dan lijkt het kenteken dus overeen te komen, maar de papieren zouden anders uitwijzen). :)
Punt is dat ik helemaal geen papieren heb hoeven laten zien.

Hij heeft alleen het kenteken gecheckt en daarna kon ik weer verder. Iets wat hem hooguit 10 seconden kostte en hij dus net zo goed al rijdend had kunnen doen. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 21 juni 2015 @ 20:46:59 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_153727367
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Koop gewoon een nieuwe motor :')
Gebeurt niet vaak dit. Eigenlijk nog nooit eerder gebeurd.

Maar ik ben het zowaar eens met Amoeba.

Wauw. Gewoon wauw.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 22 juni 2015 @ 00:16:57 #265
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153734491
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:46 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Gebeurt niet vaak dit. Eigenlijk nog nooit eerder gebeurd.

Maar ik ben het zowaar eens met Amoeba.

Wauw. Gewoon wauw.
Oneluv.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153734953
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:46 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Gebeurt niet vaak dit. Eigenlijk nog nooit eerder gebeurd.

Maar ik ben het zowaar eens met Amoeba.

Wauw. Gewoon wauw.
Dat lost toch niks op? Wat ik wil is niet te koop. :P
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 22 juni 2015 @ 08:24:21 #267
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153738194
Het is je eerste motor. De kans is aanzienlijk dat je een keer een schuivertje maakt of een paal over het hoofd ziet, dus steek er vooral niet te veel geld in.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153739979
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 08:24 schreef Amoeba het volgende:
Het is je eerste motor. De kans is aanzienlijk dat je een keer een schuivertje maakt of een paal over het hoofd ziet, dus steek er vooral niet te veel geld in.
Het is hobby. :P
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 22 juni 2015 @ 10:36:12 #269
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153740116
Stel je hobby 2 jaar uit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153740331
Realistisch en financieel gezien zal dat waarschijnlijk ook wel gebeuren. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 22 juni 2015 @ 10:51:29 #271
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153740480
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:44 schreef Sarasi het volgende:
Realistisch en financieel gezien zal dat waarschijnlijk ook wel gebeuren. _O-
Tanken met de motor is wel een gillertje. 22-25 euro voor een volle tank, kan ik weer 2 weken vooruit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153740962
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tanken met de motor is wel een gillertje. 22-25 euro voor een volle tank, kan ik weer 2 weken vooruit.
Ik doe nu 1:19 ja, maar in mijn tank past wel iets meer, 20L.

Overigens had ik gehoopt op een spoedje voor vandaag... Hopelijk nog wel werk voor morgen. :{
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 22 juni 2015 @ 11:17:33 #273
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153741118
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik doe nu 1:19 ja, maar in mijn tank past wel iets meer, 20L.

Overigens had ik gehoopt op een spoedje voor vandaag... Hopelijk nog wel werk voor morgen. :{
Oh rijd je al rond dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153741201
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Oh rijd je al rond dan?
Over 3.5 week. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 22 juni 2015 @ 12:11:05 #275
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153742418
Ja, dat verbruik kan ik nog wal wat van leren :')

afgelopen zaterdag omdat ik me verveelde een klein blokje om gegaan over de Autobahn. Op een gegeven heb je werkzaamheden op de A31, daarna zag ik een bord met Bottrop 60 kilometer. Ongeveer een kwartiertje later was ik daar, alleen jammer dat de boordcomputer de hele weg doodleuk 35 liter/100 kilometer stond aan te wijzen :')
  maandag 22 juni 2015 @ 12:30:00 #276
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153742858
1 op 3 man :') _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 22 juni 2015 @ 12:38:24 #277
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153743027
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:30 schreef Amoeba het volgende:
1 op 3 man :') _O-
Ja, maar wel 240km/h gemiddeld B-)
pi_153745848
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tanken met de motor is wel een gillertje. 22-25 euro voor een volle tank, kan ik weer 2 weken vooruit.
Hé, dat hebben wij ook met de Zafira op LPG hier thuis. Wel mooi als je vrienden meeneemt en je ze verbaast ziet kijken naar de geldmeter. 8-)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 22 juni 2015 @ 14:56:42 #279
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_153746807
2 buitenlandritjes gekregen, woensdag Luxemburg en donderdag Brussel, goed voor de uurtjes :)
  maandag 22 juni 2015 @ 16:15:42 #280
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153749054
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren nog op een besloten en geheim feestje valet parking aangeboden. Zat leuk spul tussen, ik heb onder andere in een Porsche 911 Turbo S gereden (918 spyder edition). Verder waren er nog wat andere Porsches en wat Maserati's waar m'n collega's blij van werden :P Ik kan er helaas geen foto's van plaatsen.
Zo'n Turbo S 918 Spyder edition is wel erg gaaf, jammer dat de eigenaar dan niet met z'n 918 Spyder is gekomen :P
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 22 juni 2015 @ 16:17:13 #281
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_153749100
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:15 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Zo'n Turbo S 918 Spyder edition is wel erg gaaf, jammer dat de eigenaar dan niet met z'n 918 Spyder is gekomen :P
Haha, dat was ook al mijn gedachte inderdaad :P
pi_153750735
Weet iemand waarom je nu opeens ook als MBO student kunt solliciteren? Ik zat net op de easyway site te kijken en je kunt nu bij het solliciteren ook MBO aanvinken.
  maandag 22 juni 2015 @ 17:23:12 #283
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153750917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:15 schreef Volluto het volgende:
Weet iemand waarom je nu opeens ook als MBO student kunt solliciteren? Ik zat net op de easyway site te kijken en je kunt nu bij het solliciteren ook MBO aanvinken.
Lekker dan. Krijg je alle tjappies erbij die alleen maar in auto's rond willen scheuren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153750935
Dit was de redenatie in 2011:
quote:
Klopt, wie kiezen gericht voor HBO of hoger omdat onze ervaring is dat MBO studenten geen volledige dag per week inzetbaar zijn om te werken.
In de praktijk kunnen we ze dus niet inzetten.
Zelf denk ik dat mbo'ers vaak te jong zijn. Je moet als hbo'er/wo'er officieel ook in je eerste jaar zitten om te solliciteren (dat was bij mij tenminste zo) en als mbo'er begin je meestal op je 16e/17e met je opleiding. Dan heb je nog geen rijbewijs en gratis OV.

Als privéchauffeur moet je overigens nog steeds hbo/wo hebben.

P.S. Wel schrijnend om hbo-/wo-denkniveau te vragen en vervolgens zelf niet eens te weten dat hbo met kleine letters geschreven wordt.

http://www.roestvrijtaal.nl/blog/schrijf-je-hbo-of-hbo
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 22 juni 2015 @ 17:29:28 #285
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153751064
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit was de redenatie in 2011:

[..]

Zelf denk ik dat mbo'ers vaak te jong zijn. Je moet als hbo'er/wo'er officieel ook in je eerste jaar zitten om te solliciteren (dat was bij mij tenminste zo) en als mbo'er begin je meestal op je 16e/17e met je opleiding. Dan heb je nog geen rijbewijs en gratis OV.

Als privéchauffeur moet je overigens nog steeds hbo/wo hebben.

P.S. Wel schrijnend om hbo-/wo-denkniveau te vragen en vervolgens zelf niet eens te weten dat hbo met kleine letters geschreven wordt.

http://www.roestvrijtaal.nl/blog/schrijf-je-hbo-of-hbo
Dat is het officiële statement want wat ik zei kun je als bedrijf niet zeggen. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153752902
Jeej morgen per Sharan naar Schiphol. Daarna Hoofddorp - Westpoort, oftewel 15 minuten rijden en 20 lopen :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153753964
Hmm vreemd. Hadden we het vrijdag nog wel over, maar had nou niet het idee dat ze mbo'ers aan gingen nemen.

Niet dat ik mbo ga verdedigen maar er lopen ook wel wat hbo'ers en wo'ers rond die uit een ei komen. Zo vrijdag een verhaal gehoord van een hiker die de brandstof in de kofferbak had gedaan tijdens het tanken...
  maandag 22 juni 2015 @ 19:41:31 #288
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153754146
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:33 schreef kweenie1 het volgende:
Hmm vreemd. Hadden we het vrijdag nog wel over, maar had nou niet het idee dat ze mbo'ers aan gingen nemen.

Niet dat ik mbo ga verdedigen maar er lopen ook wel wat hbo'ers en wo'ers rond die uit een ei komen. Zo vrijdag een verhaal gehoord van een hiker die de brandstof in de kofferbak had gedaan tijdens het tanken...
U wot m8

Vertel
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153754186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:33 schreef kweenie1 het volgende:
Hmm vreemd. Hadden we het vrijdag nog wel over, maar had nou niet het idee dat ze mbo'ers aan gingen nemen.

Niet dat ik mbo ga verdedigen maar er lopen ook wel wat hbo'ers en wo'ers rond die uit een ei komen. Zo vrijdag een verhaal gehoord van een hiker die de brandstof in de kofferbak had gedaan tijdens het tanken...
Haha wat? Hoe dan?
pi_153756424
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:33 schreef kweenie1 het volgende:
Zo vrijdag een verhaal gehoord van een hiker die de brandstof in de kofferbak had gedaan tijdens het tanken...
Eh, wat? _O-

Maar serieus, wat voor fucking kneus ben je dan :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 22 juni 2015 @ 21:57:32 #291
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153758445
Sinds een week of twee werk ik ook bij EW, als privéchauffeur.
Afgelopen week de eerste rit gehad, van Hilversum naar omg. Eindhoven (waar ik woon) in een Polo uit 2013. Niet bijzonders maar rijdt prima, leuk werk denk ik zo.
Verschillende topics heb ik al gevolgd, leuk om de ervaringen van anderen in dezelfde branche te lezen :)
pi_153758561
Privéchauffeur in een Polo? Dacht dat jullie meestal in Audi A7 en Porsche's reden joh :P Of ben je stiekem toch hiker? :+
pi_153758692
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:01 schreef underground1009 het volgende:
Privéchauffeur in een Polo? Dacht dat jullie meestal in Audi A7 en Porsche's reden joh :P Of ben je stiekem toch hiker? :+
Mijn eerste PC rit was een Seat Ibiza uit '99. :D
Nee.
pi_153759161
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

U wot m8

Vertel
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:44 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Haha wat? Hoe dan?
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Eh, wat? _O-

Maar serieus, wat voor fucking kneus ben je dan :')
Als ik het goed begrepen heb had die eerst gebeld hoeveel er getankt mocht worden en later dat de auto niet meer reed omdat hij leeg was. Uiteindelijk bleek dat hij/zij de brandstof dus in de kofferbak had gegooid.
  maandag 22 juni 2015 @ 22:28:58 #295
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153759659
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:16 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als ik het goed begrepen heb had die eerst gebeld hoeveel er getankt mocht worden en later dat de auto niet meer reed omdat hij leeg was. Uiteindelijk bleek dat hij/zij de brandstof dus in de kofferbak had gegooid.
Ik neem aan dat de brandstof die hij in de kofferbak gegooid heeft een omhulsel van jerrycan had?
  maandag 22 juni 2015 @ 22:31:59 #296
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_153759811
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:16 schreef kweenie1 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Als ik het goed begrepen heb had die eerst gebeld hoeveel er getankt mocht worden en later dat de auto niet meer reed omdat hij leeg was. Uiteindelijk bleek dat hij/zij de brandstof dus in de kofferbak had gegooid.
Hier moet meer achter zitten. Niemand is zó dom om je kofferbak vol met brandstof te gooien.
Je auto met deuren open van binnen en van buiten wassen met een hogedrukreiniger is nog minder dom. :')
  maandag 22 juni 2015 @ 22:50:48 #297
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153760600
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:16 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als ik het goed begrepen heb had die eerst gebeld hoeveel er getankt mocht worden en later dat de auto niet meer reed omdat hij leeg was. Uiteindelijk bleek dat hij/zij de brandstof dus in de kofferbak had gegooid.
Hahahahaha kan toch bijna niet waar zijn dit zeg! Hij/zij heeft duidelijk het verkeerde baantje gekozen dan.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 22 juni 2015 @ 22:57:04 #298
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153760802
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:01 schreef underground1009 het volgende:
Privéchauffeur in een Polo? Dacht dat jullie meestal in Audi A7 en Porsche's reden joh :P Of ben je stiekem toch hiker? :+
Haha nee dit was een leenauto met zo'n mooie 'care' sticker achterop, de 'echte' (Passat) had een deukje opgelopen :P (klant had een paaltje gemist)
  maandag 22 juni 2015 @ 22:58:53 #299
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_153760855
Heb ook wel eens iemand moeten chauffeuren in een Polo, het is niet altijd feest ;)

Wel lekker makkelijk om mee te beginnen overigens.
  maandag 22 juni 2015 @ 23:00:49 #300
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153760915
Ja dat is zeker zo, wij hebben er een dus dat was peanuts :)
pi_153763421
Next :W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')