abonnement Unibet Coolblue
pi_438406
het is back to basic
dus ritueel slachten die geit
kijken of dat mag
pi_438411
Jheu...spanning
Just say hi!
  donderdag 2 november 2000 @ 20:17:19 #3
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_438419
Ja, dood aan het beest !

Wat heb je nu aan een geit ???

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_438424
Zie ook De geit van BB2 http://www.fokforum.nl/showtopic/21663
Zie ook dierenbescerming http://www.fokforum.nl/showtopic/20974

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 02-11-2000 20:20]

  donderdag 2 november 2000 @ 20:34:21 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_438440
Ik vind het zielig!
Stop Robin maar een paar nachtjes in dat hok, dan blaat hij wel anders! Eikel
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_438470
GADVERDEGADVERDEGADVER

Wat een kutzooi is het daar; wat Cindy betreft: heb het afgelopen nacht op de streams kunnen volgen en de rest net gelezen.
En dan hypocriet zitten verkondigen dat ze allemaal genoeg aandacht aan Cindy geven .
De uitzending vanavond: Ferdi aait Cindy een keer, Cindy doet een stap opzij en Ferdi direct roepen dat ze wegloopt
Stelletje luie zwijnen; "we hebben geen tijd om meer aandacht te geven"
Ze zijn verdomme met NEGEN personen!!
Haal Cindy daar maar weg, ze heeft zo geen leven meer want het zal zeker niet veranderen.
Afgedwongen liefde werkt bij mij ook niet

Heb tot nu toe gedacht dat Annet een meeloopster was. Go Annetje.

Zo. Pff...

pi_438513
manman
de bewoners (ja ook robin!!!)staat zelfs op voor dat beest om haar eten te geven om 9 uur, ook als ze laat in de nacht (of vroeg in de ochtend) nog appels heeft gekregen.
Zo'n geit van 4 maanden is geen baby hoor!
Ze krijgt notabene elke dag een schoon hok, warme melk (!) en 2x per dag eten, terwijl er een heel weidje voor haar is...
En dan nog elke dag ff spelen... Koos heeft gelijk, het is de meest verwende geit van nederland, ook al wil BB blijkbaar dat nederland dat niet weet.
Maar met behulp van de decoder is goed te zien dat Cindy het prima heeft bij mensen die niet om haar gevraagd hebben.

En wat gebeurd er met dat beest na 30 december? Naar een geiten boerderij? Kinderboerderij? Dat arme beest krijgt echt nooit meer de aandacht die ze nu krijgt.
En ze kent alleen kippen en mensen, ze heeft niet eens meer door dat ze een geit is!
BB moet maar snel dat beest weer naar dr oude baas brengen, want door het verwennen wordt dat beest super verpest.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 02-11-2000 21:41]

pi_438520
Als Bok zijnde vind ik dat Cindy in de vrije natuur thuis hoord. Tegenover mij woont een schaap en ik moet zeggen dat ik dat ook niet echt normaal vind. Cindy hoort gewoon in een weiland samen met andere geitjes. Een geit is volgens mij geen huisdier. Wat moet dat beest wel niet denken van al die idioten om haar heen.
pi_438527
ja Num!!!
pi_438618
Ten eerste wil ik even zeggen dat BB die geit NOOIt daar had moeten plaatsen.
Nee een geit vermaakt zich normaliter inderdaad wel zonder mensen maar dan heeft ie WEL een heleboel andere beesten om zich heen. (oke bij BB loopt er ook een geit rond maar Dezeuree heeft echt totaal geen aandacht voor haar concurrentie?

Maar die geit is er nu. en heeft hier niet om gevraagd,
Jij zegt dat je een decoder hebt, wel ik heb mister zap en vind dus dat dat beest de laatste tijd echt vrij wel geen aandacht kreeg. de enige die hem eh haar aandacht gaf was Annet, behalve dat ze ook eens door anderen gevoerd word, maar sinds het slechte weer zijn ze dus niet meer buiten en ze behandelen haar als stront.Wat ook onder hun voeten zit als ze de tuin in lopen?

Ik had echt respect voor Annet en die Koos zit mij een beetje teveel op Annet af te geven, "je lijkt zelf wel een geit."en dat zegt meneer zeikstraal. Hij is gewoon pissig dat BB niet zegt o please KOOs blijf, je bent ZO belangrijk voor ons. en nu een beetje Annet aan vallen, hij voelt natuurlijk dat hij slecht in de groep ligt dus nu haar pakken omdat zij nog slechter in de groep ligt. .
Maar die geit?? gewoon om de beurt een nacht bij ieder in bed.Eerst bij Georgie!!!!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')