abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176416340
’Hélène J. kwam beneden met flessen bier in haar broek’
OM: moeder vond sigaretten belangrijker dan dode Sharleyne

De moeder van 8-jarige Sharleyne bekommerde zich na de dodelijke val van het meisje niet om haar dochter, maar was vooral bezig met het halen van bier en sigaretten. Verslaggever Saskia Belleman deed live verslag vanuit de rechtbank. Haar tweets lees je onderaan dit artikel terug.

Dat vertelde officier van justitie Oebele Brouwer woensdag tijdens een pro formazitting in de zaak. Getuigen die in flat De Arend onder Hélène J. woonden, hoorden ’s nachts de klap van de val van het kind, belden 112 en gingen naar beneden.

Flessen bier in broek...
Lees en huiver verder; https://www.telegraaf.nl/(...)r-dan-dode-sharleyne
´
pi_176417605
quote:
18s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:28 schreef Kim-Holland het volgende:
’Hélène J. kwam beneden met flessen bier in haar broek’
OM: moeder vond sigaretten belangrijker dan dode Sharleyne

De moeder van 8-jarige Sharleyne bekommerde zich na de dodelijke val van het meisje niet om haar dochter, maar was vooral bezig met het halen van bier en sigaretten. Verslaggever Saskia Belleman deed live verslag vanuit de rechtbank. Haar tweets lees je onderaan dit artikel terug.

Dat vertelde officier van justitie Oebele Brouwer woensdag tijdens een pro formazitting in de zaak. Getuigen die in flat De Arend onder Hélène J. woonden, hoorden ’s nachts de klap van de val van het kind, belden 112 en gingen naar beneden.

Flessen bier in broek...
Lees en huiver verder; https://www.telegraaf.nl/(...)r-dan-dode-sharleyne
Ja, had al iets soortgelijks gehoord van mijn ex-schoonzusje. Die kende iemand die daar woont en haar bij een ander huis naar binnen zag gaan. Dus totaal geen belangstelling voor haar dochter die beneden lag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176423733
Vader nu bij Jinek.
pi_176427063
Leuk laatste briefje ook..

Ik krijg toch voornamelijk briefjes met hartjes van mijn kind van 9.... Je moet echt wel chronisch je eigen kind te kort doen willen ze zulke dingen roepen op die leeftijd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176428051
quote:
Verder vindt het OM het gedrag van moeder Hélène na de val van haar dochter vreemd. J. zou haar dochter hebben zien liggen, maar ging eerst bier en sigaretten halen bij een bevriende buurman. Dat duurde een kwartier. De vrouw, die stomdronken geweest zou zijn, schrok vervolgens van het feit dat getuigen haar zagen.
.. :{
nee, jij dan!
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:23:15 #261
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176428089
Zou best kunnen dat ze zo dronken is dat ze het niet meer weet.
En haar advocaat speelt daar mooi op in dan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176428125
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou best kunnen dat ze zo dronken is dat ze het niet meer weet.
En haar advocaat speelt daar mooi op in dan.
Hoe dronken ben je dan? Dat het je geen moer uitmaakt dat je dochter dood onderaan de flat ligt?

Ik kan best zeggen dat ik wel eens echt stom dronken ben geweest, maar daarmee verdwijnt je oerkracht als moeder toch niet?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176428151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe dronken ben je dan? Dat het je geen moer uitmaakt dat je dochter dood onderaan de flat ligt?

Ik kan best zeggen dat ik wel eens echt stom dronken ben geweest, maar daarmee verdwijnt je oerkracht als moeder toch niet?
Meer dan 2 promille, dat is behoorlijk ver heen.
pi_176428172
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Meer dan 2 promille, dat is behoorlijk ver heen.
1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken.

Dat valt toch wel mee? Ja dat je niet meer helder kan denken ok.

3 tot 4 promille (ongeveer 10-13 glazen voor een vrouw, 15-19 glazen voor een man): je bent zwaar dronken, je kan je bewegingen niet langer coördineren, je zintuigen zijn volledig verdoofd.
-> blijkbaar kon ze prima de weg vinden naar het andere appartement om meer bier te halen en wilde ze daarna nog sigaretten halen.

Bij een glas of 6 tot 9 weet je echt nog wel wat er om je heen afspeelt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:36:13 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176428290
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken.

Dat valt toch wel mee? Ja dat je niet meer helder kan denken ok.

3 tot 4 promille (ongeveer 10-13 glazen voor een vrouw, 15-19 glazen voor een man): je bent zwaar dronken, je kan je bewegingen niet langer coördineren, je zintuigen zijn volledig verdoofd.
-> blijkbaar kon ze prima de weg vinden naar het andere appartement om meer bier te halen en wilde ze daarna nog sigaretten halen.

Bij een glas of 6 tot 9 weet je echt nog wel wat er om je heen afspeelt.
Volgens mij ben je ook nagenoeg instant nuchter in zo'n situatie.
Niet fysiek natuurlijk, maar meer bier en sigaretten gaan halen is niet meer je prioriteit dan.
Maar ik begreep van de vader gisteren dat ze eigenlijk helemaal niet naar haar auto ging om sigaretten te halen, maar om weg te gaan..... Maar toen kwam de politie er dus net aan.
Dat blijft natuurlijk altijd gissen, maar het zou heel goed kunnen zijn dat dat "sigaretten halen" idd alleen maar een excuus was.

Als dat bier halen bij de buurman en naar de auto gaan om "sigaretten te halen" idd een kwartier geduurd heeft, en de politie net aankwam toen zij in bij de auto was dan heeft de politie er ook akelig lang over gedaan.
We hebben het over stedelijk gebied, niet een of ander dorp op de Veluwe in het midden van niks.

Dat "sigaretten halen" is ook een beetje een dubbele op een andere manier; je denkt bijna dat ze nog sigaretten in de auto zou hebben liggen, maar het kan natuurlijk prima zijn dat ze werkelijk met de auto op pad wilde gaan, al dan niet om sigaretten te halen.
Hoe dan ook is het ronduit bizar dat je, zelfs met je stomdronken kop, niet naar je kind gaat maar aan drank/sigaretten denkt.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze kwaad was op haar kind (waarschijnlijk onterecht), en die woede nog steeds de overhand had toen haar dochter al 10 verdiepingen lager op de grond lag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176428370
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij ben je ook nagenoeg instant nuchter in zo'n situatie.
Niet fysiek natuurlijk, maar meer bier en sigaretten gaan halen is niet meer je prioriteit dan.
Maar ik begreep van de vader gisteren dat ze eigenlijk helemaal niet naar haar auto ging om sigaretten te halen, maar om weg te gaan..... Maar toen kwam de politie er dus net aan.
Dat blijft natuurlijk altijd gissen, maar het zou heel goed kunnen zijn dat dat "sigaretten halen" idd alleen maar een excuus was.

Als dat bier halen bij de buurman en naar de auto gaan om "sigaretten te halen" idd een kwartier geduurd heeft, en de politie net aankwam toen zij in bij de auto was dan heeft de politie er ook akelig lang over gedaan.
We hebben het over stedelijk gebied, niet een of ander dorp op de Veluwe in het midden van niks.

Dat "sigaretten halen" is ook een beetje een dubbele op een andere manier; je denkt bijna dat ze nog sigaretten in de auto zou hebben liggen, maar het kan natuurlijk prima zijn dat ze werkelijk met de auto op pad wilde gaan, al dan niet om sigaretten te halen.
Hoe dan ook is het ronduit bizar dat je, zelfs met je stomdronken kop, niet naar je kind gaat maar aan drank/sigaretten denkt.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze kwaad was op haar kind (waarschijnlijk onterecht), en die woede nog steeds de overhand had toen haar dochter al 10 verdiepingen lager op de grond lag.
Terecht of onterecht... Ik ben ook wel eens echt heel boos op ze, maar zodra je doorhebt dat je kind tepletter is gevallen dan is eigenlijk de eerste normale reactie dat je niet weet hoe snel je naar beneden moet komen of in elk geval in paniek raakt / 112 belt / iemand om hulp vraagt.

Ik weet niet of ik naar beneden zou rennen, niet wetende wat je aan moet treffen. (het zal er niet zo fraai uitzien zeg maar) Maar ik zou niet eerst ff een biertje gaan halen....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:43:03 #267
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_176428395
Geen woorden voor, arm meisje... Dat de prioriteit van moeder bij bier en sigaretten lag is echt onvoorstelbaar. :{
pi_176428431
Wat ik me afvraag in dit hele verhaal;

Als het welzijn van je kind je echt zo weinig kan schelen en ervaart je kind enkel als last EN er zijn als diverse instanties betrokken bij de opvoeding, waarom doe je dan zoveel moeite om het kind weg te houden van de vader?

Zeg dan gewoon, joh ik heb er eigenlijk gewoon geen zin in, hier heb je dr.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:45:49 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176428438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Terecht of onterecht... Ik ben ook wel eens echt heel boos op ze, maar zodra je doorhebt dat je kind tepletter is gevallen dan is eigenlijk de eerste normale reactie dat je niet weet hoe snel je naar beneden moet komen of in elk geval in paniek raakt / 112 belt / iemand om hulp vraagt.

Ik weet niet of ik naar beneden zou rennen, niet wetende wat je aan moet treffen. (het zal er niet zo fraai uitzien zeg maar) Maar ik zou niet eerst ff een biertje gaan halen....
Dit dus.

Het is echt bizar, maar ik vermoed dat ze op een of andere manier (met haar bezopen kop) zo woest op dat kind was dat ze het naar beneden gegooid heeft en toen ze beneden kwam nog kwaad was, of nog een "eigen schuld" gevoel richting haar kind had, je moet echt nog wel heel erg een hekel aan je kind hebben (op dat moment), om er niet naartoe te willen gaan, of het niet te willen "redden" cq helpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:47:12 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176428455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik me afvraag in dit hele verhaal;

Als het welzijn van je kind je echt zo weinig kan schelen en ervaart je kind enkel als last EN er zijn als diverse instanties betrokken bij de opvoeding, waarom doe je dan zoveel moeite om het kind weg te houden van de vader?

Zeg dan gewoon, joh ik heb er eigenlijk gewoon geen zin in, hier heb je dr.
Pesterigheid.
En misschien wel het idee dat je voor de buitenwereld niet wilt toegeven dat je een enorme faalmoeder bent.
In dit geval kan het ook nog zo zijn dat ze is blijven hopen dat de natuurlijke vader bij haar terug zou komen, en daar zal ze haar kind voor nodig hebben gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:47:56 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176428464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik me afvraag in dit hele verhaal;

Als het welzijn van je kind je echt zo weinig kan schelen en ervaart je kind enkel als last EN er zijn als diverse instanties betrokken bij de opvoeding, waarom doe je dan zoveel moeite om het kind weg te houden van de vader?

Zeg dan gewoon, joh ik heb er eigenlijk gewoon geen zin in, hier heb je dr.
Volgens mij ben je dan gewoon in- en in-zwart van binnen. Je wil het zelf niet, maar je gunt een ander ook niet het geluk en plezier... Gewoon puur treiteren... :{

Het mens zou alleen al opgesloten moeten worden vanwege alle dingen die ze haar dochter aan deed voor ze overleed.

En echt knappe rechter die hier nog onpartijdig naar kan kijken. :o Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen in dit geval.
***
pi_176428473
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit dus.

Het is echt bizar, maar ik vermoed dat ze op een of andere manier (met haar bezopen kop) zo woest op dat kind was dat ze het naar beneden gegooid heeft en toen ze beneden kwam nog kwaad was, of nog een "eigen schuld" gevoel richting haar kind had, je moet echt nog wel heel erg een hekel aan je kind hebben (op dat moment), om er niet naartoe te willen gaan, of het niet te willen "redden" cq helpen.
Ik denk dat dat dus een prima scenario is. Er ontstaat een vervolg op het conflict, moeder verliest door toedoen van drank haar zelfbeheersing, pakt het kind in kwestie bij de keel, kind raakt bewusteloos (?), moeder wordt nog bozer en gooit kind naar beneden?

Alcohol maakt mensen vaak erg agressief en impulsief.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:49:30 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176428485
Met een beetje mazzel heeft ze nu iig geen toegang meer tot middelen, dus dan zal ze om moeten leren gaan met de realiteit, en dat is ook de dramatische manier waarop ze haar kind behandelde voor haar dood.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:50:48 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176428496
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk dat dat dus een prima scenario is. Er ontstaat een vervolg op het conflict, moeder verliest door toedoen van drank haar zelfbeheersing, pakt het kind in kwestie bij de keel, kind raakt bewusteloos (?), moeder wordt nog bozer en gooit kind naar beneden?

Alcohol maakt mensen vaak erg agressief en impulsief.
Zou me niets verbazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176428499
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij ben je dan gewoon in- en in-zwart van binnen. Je wil het zelf niet, maar je gunt een ander ook niet het geluk en plezier... Gewoon puur treiteren... :{

Het mens zou alleen al opgesloten moeten worden vanwege alle dingen die ze haar dochter aan deed voor ze overleed.

En echt knappe rechter die hier nog onpartijdig naar kan kijken. :o Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen in dit geval.
Ik heb eens wat afleveringen gekeken van een blik in de ziel, of iets dergelijks, en daarin werden rechters geinterviewt over hun beroep. Ik heb diep respect voor mensen die dat beroep uberhaupt willen uitoefenen. Eigenlijk doe je het toch nooit goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176428516
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:49 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje mazzel heeft ze nu iig geen toegang meer tot middelen, dus dan zal ze om moeten leren gaan met de realiteit, en dat is ook de dramatische manier waarop ze haar kind behandelde voor haar dood.
Tenzij psychopaat...

Maar werd ze niet ook onderzocht in het pieterbaan centrum?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:57:47 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176428591
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tenzij psychopaat...

Maar werd ze niet ook onderzocht in het pieterbaan centrum?
Dat is/was idd de bedoeling:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-onderzoek~ae2f1196/

Je moet er toch niet aan denken dat ze met Michael P in dezelfde groep komt.... 2 van die gewetenlozen bij elkaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:03:50 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176428684
Ook weer vreemd dat ze in dat artikel min of meer een verwijzing maken naar een kwaal die Sharleyne van haar vader zou hebben:
quote:
De rechter is geïnteresseerd in het slaapwandelgedrag van Sharleyne, waarvoor zij ooit naar een kliniek zou zijn verwezen. Vader Victor blijkt aan dezelfde kwaal te lijden.
Terwijl hij haar vader helemaal niet is.
quote:
Victor Remouchamps wees hulpinstanties herhaaldelijk op die situatie, maar die grepen niet in. Daarbij speelt mogelijk een rol dat Victor niet de biologische vader is van Sharleyne, iets waar hij pas op haar vierde jaar achter kwam.

Victor en Sharleynes moeder woonden voor haar geboorte níet samen. Hij woonde in een ander deel van het land'', zegt Poortman. ,,Maar ze hadden wel een relatie. Totdat zij een keer belde dat ze zwanger van hem was. Toen is hij ook bij haar gaan wonen in het noorden. Sharleyne heeft ook altijd gedacht dat hij haar vader was. Totdat de moeder een keer íets anders liet doorschemeren en Victor een dna-test heeft laten doen. En inderdaad: hij bleek niet de echte vader.''
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176428764
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is/was idd de bedoeling:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-onderzoek~ae2f1196/

Je moet er toch niet aan denken dat ze met Michael P in dezelfde groep komt.... 2 van die gewetenlozen bij elkaar.
Match made in heaven ja..

Maar zitten mannen en vrouwen niet gewoon gescheiden in dit soort gesloten instellingen?

De eerste krantenberichten spreken trouwens wel over een emotionele moeder..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:10:23 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176428806
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Match made in heaven ja..

Maar zitten mannen en vrouwen niet gewoon gescheiden in dit soort gesloten instellingen?

De eerste krantenberichten spreken trouwens wel over een emotionele moeder..
Geen idee, maar ik verwacht dat men op sommige momenten wel gemengd gesprekken heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176428830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik verwacht dat men op sommige momenten wel gemengd gesprekken heeft.
Tips and tricks delen?

Ik mag hopen dat als er wordt geoordeeld dat deze vrouw inderdaad verantwoordelijk is, dat ze niet zomaar meer wordt toegelaten tot de maatschappij. Daar mag wel een paar jaartjes aan behandeld worden...

Aan de andere kant, eenmaal in de systemen van gesloten instellingen en tbs, soms heb ik het idee dat mensen instabieler worden in instellingen dan ze al zijn. Het worden een soort tijdbommen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:19:43 #282
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176428956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe dronken ben je dan? Dat het je geen moer uitmaakt dat je dochter dood onderaan de flat ligt?

Ik kan best zeggen dat ik wel eens echt stom dronken ben geweest, maar daarmee verdwijnt je oerkracht als moeder toch niet?
Geen idee. Ik drink nooit zoveel.
En het is in het verleden wel eens gebeurd maar toen was ik nog niet moeder.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:22:14 #283
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176428996
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tenzij psychopaat...

Maar werd ze niet ook onderzocht in het pieterbaan centrum?
Gaat gebeuren ja. Daar heeft ze toestemming voor gegeven. Dat dan wel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176429008
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Geen idee. Ik drink nooit zoveel.
En het is in het verleden wel eens gebeurd maar toen was ik nog niet moeder.
Maar als er toen iemand voor je neus onder een auto was gelopen dan zou dat je wel raken toch? Of zou je verderop eerst ff een biertje scoren en denken, iemand anders belt 112 wel?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:25:46 #285
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176429060
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar als er toen iemand voor je neus onder een auto was gelopen dan zou dat je wel raken toch? Of zou je verderop eerst ff een biertje scoren en denken, iemand anders belt 112 wel?
Ik weet niet in hoeverre dingen nog doordringen als je zo bezopen bent?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176429119
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre dingen nog doordringen als je zo bezopen bent?
Zolang je nog redelijk recht kunt lopen valt dat bezopen wel mee. En ze is bovendien alcoholist, daar heb je ook te maken met gewenning. Een beetje alcoholist heeft geen last van een biertje of 5/6, daar begint het net een beetje te werken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176429157
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar als er toen iemand voor je neus onder een auto was gelopen dan zou dat je wel raken toch? Of zou je verderop eerst ff een biertje scoren en denken, iemand anders belt 112 wel?
Tenzij je diegene eerst gewurgd hebt... Dan hoef je niet meer te kijken of bellen, dan weet je al dat diegene dood is.
pi_176429205
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:30 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Tenzij je diegene eerst gewurgd hebt... Dan hoef je niet meer te kijken of bellen, dan weet je al dat diegene dood is.
En daarna zelf naar beneden hebt geflikkerd... Precies.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:34:30 #289
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176429248
Ben benieuwd wat de uitspraak uiteindelijk zal zijn... en wat er nog uit onderzoeken van Pieter baan centrum komen bij die vrouw
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176429445
Om alle opties open te houden. Zou het scenario dat een ander verantwoordelijk is kunnen? Er wordt gesteld dat het raam van binnenuit open is gedaan, geen afdrukken van moeder.

Zou het kunnen dat iemand, nog zwarter dan de moeder, het kind heeft omgebracht om de moeder een hak te zetten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:51:35 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176429599
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:44 schreef Ticootje het volgende:
Om alle opties open te houden. Zou het scenario dat een ander verantwoordelijk is kunnen? Er wordt gesteld dat het raam van binnenuit open is gedaan, geen afdrukken van moeder.

Zou het kunnen dat iemand, nog zwarter dan de moeder, het kind heeft omgebracht om de moeder een hak te zetten?
Ik sluit het niet uit.... zelfs de biologische vader zou het geweest kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176429637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit.... zelfs de biologische vader zou het geweest kunnen zijn.
Was hij uberhaupt in beeld?
Ik krijg het beeld dat de niet-biologische vader het kind had erkent en hij de vaderrol invulde, ook qua omgangsregeling en betalen van alimentatie na de scheiding.

Heb ik ergens iets gemist?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176429661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:44 schreef Ticootje het volgende:
Om alle opties open te houden. Zou het scenario dat een ander verantwoordelijk is kunnen? Er wordt gesteld dat het raam van binnenuit open is gedaan, geen afdrukken van moeder.

Zou het kunnen dat iemand, nog zwarter dan de moeder, het kind heeft omgebracht om de moeder een hak te zetten?
Dan is dat mislukt... het deed haar niet zo veel kennelijk. Maakt het ook weer des te vreemder dat ze niet ging kijken hoe het met het kind was.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:54:20 #294
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176429674
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:44 schreef Ticootje het volgende:
Om alle opties open te houden. Zou het scenario dat een ander verantwoordelijk is kunnen? Er wordt gesteld dat het raam van binnenuit open is gedaan, geen afdrukken van moeder.

Zou het kunnen dat iemand, nog zwarter dan de moeder, het kind heeft omgebracht om de moeder een hak te zetten?
Ik weet het niet maar het lijkt me sterk. Vast ingefluisterd door haar advocaat om te zeggen na jaren van zwijgen.

Is toch raar daar nu pas mee te komen? Dan had ze dat al vanaf het begin gezegd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176429691
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit.... zelfs de biologische vader zou het geweest kunnen zijn.
Ik krijg de indruk dat die misschien niet eens weet dat hij een kind heeft (verloren). Hoe kon moeder die Victor anders 4 jaar lang voorliegen dat hij de vader was?
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:56:17 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176429726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Was hij uberhaupt in beeld?
Ik krijg het beeld dat de niet-biologische vader het kind had erkent en hij de vaderrol invulde, ook qua omgangsregeling en betalen van alimentatie na de scheiding.

Heb ik ergens iets gemist?
Klopt.
Geen idee of de biologische vader in beeld was, maar je weet nooit wat voor achterlijke fascinatie moeder nog met die vent heeft gehad...

Het kan ook zo zijn dat ze weet wie de dader is en hem beschermt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176429756
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik weet het niet maar het lijkt me sterk. Vast ingefluisterd door haar advocaat om te zeggen na jaren van zwijgen.

Is toch raar daar nu pas mee te komen? Dan had ze dat al vanaf het begin gezegd.
Dat verhaal komt van haar moeder he ;)

Ik zeg, hmz ja ver gezocht, maar in theorie zou het kunnen zijn dat ze het niet heeft gedaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176429821
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt.
Geen idee of de biologische vader in beeld was, maar je weet nooit wat voor achterlijke fascinatie moeder nog met die vent heeft gehad...

Het kan ook zo zijn dat ze weet wie de dader is en hem beschermt.
Aan de andere kant, ze was wel de enige op de gallerij.. Er heeft iemand meteen omhoog gekeken toen zij daar stond.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176431027
Ook al zou ze haar kind niet eigenhandig naar beneden hebben gegooid, dan nog is de 'moeder' verantwoordelijk voor wat Sharleyne is overkomen. Als Sharleyne uit een warm liefdevol nest kwam was dit niet gebeurd. Het leven van dit meisje was gedoemd om op een tragische manier te eindigen als je alle ellende zo leest.
pi_176431114
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken.

Dat valt toch wel mee? Ja dat je niet meer helder kan denken ok.

3 tot 4 promille (ongeveer 10-13 glazen voor een vrouw, 15-19 glazen voor een man): je bent zwaar dronken, je kan je bewegingen niet langer coördineren, je zintuigen zijn volledig verdoofd.
-> blijkbaar kon ze prima de weg vinden naar het andere appartement om meer bier te halen en wilde ze daarna nog sigaretten halen.

Bij een glas of 6 tot 9 weet je echt nog wel wat er om je heen afspeelt.
Ik zou met 2 promille in ieder geval zo goed als ik coma liggen, maar moeder was een alcoholist, dus die zal meer gewend zijn:
pi_176431121
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij ben je ook nagenoeg instant nuchter in zo'n situatie.
Niet fysiek natuurlijk, maar meer bier en sigaretten gaan halen is niet meer je prioriteit dan.
Maar ik begreep van de vader gisteren dat ze eigenlijk helemaal niet naar haar auto ging om sigaretten te halen, maar om weg te gaan..... Maar toen kwam de politie er dus net aan.
Dat blijft natuurlijk altijd gissen, maar het zou heel goed kunnen zijn dat dat "sigaretten halen" idd alleen maar een excuus was.

Als dat bier halen bij de buurman en naar de auto gaan om "sigaretten te halen" idd een kwartier geduurd heeft, en de politie net aankwam toen zij in bij de auto was dan heeft de politie er ook akelig lang over gedaan.
We hebben het over stedelijk gebied, niet een of ander dorp op de Veluwe in het midden van niks.

Dat "sigaretten halen" is ook een beetje een dubbele op een andere manier; je denkt bijna dat ze nog sigaretten in de auto zou hebben liggen, maar het kan natuurlijk prima zijn dat ze werkelijk met de auto op pad wilde gaan, al dan niet om sigaretten te halen.
Hoe dan ook is het ronduit bizar dat je, zelfs met je stomdronken kop, niet naar je kind gaat maar aan drank/sigaretten denkt.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze kwaad was op haar kind (waarschijnlijk onterecht), en die woede nog steeds de overhand had toen haar dochter al 10 verdiepingen lager op de grond lag.
Of zoals Victor zelf zegt: sigaretten halen was een smoes tegen de politie, ze wilde er gewoon vandoor gaan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')