abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games zondag 7 juni 2015 @ 22:20:41 #1
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153338535


Developer(s):
From Software

Publisher(s):
JP From Software
Namco Bandai Games

Director(s):
Hidetaka Miyazaki

Release date(s):
April 2016

Platform(s):
PlayStation 4
Xbox One
Windows

FOK!Games coverage:
Vanaf nu doodgaan in Dark Souls III
Droevige Ben Affleck denkt terug aan Dark Souls-games
Dark Souls-bordspel en kledinglijn aangekondigd
Eli Roth maakt Dark Souls III animated short
Konten kijken met Dark Souls III-glitch
Ware kleuren in Dark Souls III-trailer
Dark Souls III 'weapon arts'-demonstratie
Launchtrailer voor Dark Souls III
Koude rillingen bij Dark Souls III opening cinematic
Dark Souls III-classes in actie

Epic launchtrailer:

Handige linkjes:
http://darksouls3.wiki.fextralife.com
https://www.youtube.com/user/EpicNameBro
https://www.youtube.com/user/VaatiVidya


Dark Souls III-spelende FOK!kers:

Xbox One (Gamertag)
jonneh.jpg 2dope - Wouternznk


PlayStation 4 (PSN)
necrodeath2.gif Necrodeath - Nerkhan
Dark_Souls_gif_2.gif StateOfMind - StateOfMind1976


PC

[ Bericht 17% gewijzigd door 2dope op 17-04-2016 15:13:52 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 10 juni 2015 @ 11:45:13 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153405941
Lijkt allemaal werkelijkheid te worden, IGN lekte gister promotiemateriaal voor waarschijnlijk de E3:

150610_104357_143387825569.jpg

Promotiemateriaal Dark Souls III gelekt
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153698431
Vanmiddag Bloodborne uitgespeeld, dus laat maar komen :Y
Duurt alleen nog zo lang ;(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_153698511
voor iedereen die dat het kasteel uit 2 vind: Das echt duidelijk Anor londo qua architectuur. Als je de trailer goed bekijkt zie je ook de undead burg ervoor liggen.
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2015 @ 19:18:10 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153698521
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag Bloodborne uitgespeeld, dus laat maar komen :Y
Duurt alleen nog zo lang ;(
Ah, trouwe mede Dark Souls-fan #1 is gearriveerd O+

Heeft Bloodborne je op dezelfde manier kunnen bekoren als Dork Souls?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2015 @ 19:20:20 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153698575
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:17 schreef Donderkonijn het volgende:
voor iedereen die dat het kasteel uit 2 vind: Das echt duidelijk Anor londo qua architectuur. Als je de trailer goed bekijkt zie je ook de undead burg ervoor liggen.
Welk kasteel? Bedoel je die eerste screenshot of in de trailer? Qua architectuur komt het erg veel overeen, maar dat is meer een From Software-designkenmerk dacht ik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2015 @ 19:21:04 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153698594
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153698717
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:18 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ah, trouwe mede Dark Souls-fan #1 is gearriveerd O+

Heeft Bloodborne je op dezelfde manier kunnen bekoren als Dork Souls?
Ik had er voorheen zo mijn twijfels over (vuurwapens, Victoriaanse tijd/stijl ipv een middeleeuwse dark fantasy setting), maar ik vond het uiteindelijk een erg toffe game.
Heel anders dan zijn voorgangers en tegelijkertijd toch ook weer erg vertrouwd.

Ik vind het zelfs een van de vermakelijkste games uit de serie, al was ie ook een heel stuk gemakkelijker dan zijn voorgangers, wat dan weer jammer is.
Maar hoe dan ook was ie elke euro dubbel en dwars waard.

Over de toekomst van Dark Souls las ik ergens dat men niet uitsluit dat die in de toekomst met Mechs en ninja's zal gaan worden. Ik hoop het niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_153700311
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Welk kasteel? Bedoel je die eerste screenshot of in de trailer? Qua architectuur komt het erg veel overeen, maar dat is meer een From Software-designkenmerk dacht ik.
De trailer. Qua layout herkin ik zo Undead burg, het stuk waar de Firelink Shrine zit, en Anor Londo.
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2015 @ 20:41:44 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153700523
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

De trailer. Qua layout herkin ik zo Undead burg, het stuk waar de Firelink Shrine zit, en Anor Londo.
Ik herken het niet. Op een bepaald moment lijkt het qua architectuur erg veel op Anor Londo, maar ook op bijvoorbeeld Tower of Flames.

Het lijkt me niet aannemelijk dat we terugkeren naar Lordran, maar zou het wel erg vet vinden!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 21 juni 2015 @ 21:40:21 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153729341


Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 21 juni 2015 @ 21:41:39 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153729387
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:31:47 #13
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153731280
Ik ben bij de eindbaas van Bloodborne afgehaakt :') toen kwam the witcher 3 en heb ik BB niet meer aangeraakt.
Zal ik wel weer doen als ik in ben voor een NG+.

Wel hyped voor DSIII tho. DS2 niet gespeeld, DaSo en BB hebben me erg kunnen bekoren.
  Eindredactie Games zondag 21 juni 2015 @ 22:37:49 #14
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153731456
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben bij de eindbaas van Bloodborne afgehaakt :') toen kwam the witcher 3 en heb ik BB niet meer aangeraakt.
Zal ik wel weer doen als ik in ben voor een NG+.

Wel hyped voor DSIII tho. DS2 niet gespeeld, DaSo en BB hebben me erg kunnen bekoren.
Was die vies moeilijk dan ofzo? Of gewoon weggelegd vanwege Witch0r 3?

En idd, ik ben ook moeilijk hyped. Ga misschien nog een keer die Scholar of the First Sin doorlopen. En natuurlijk BB, mocht er ooit nog een PS4 komen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:47:33 #15
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153731718
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef 2dope het volgende:

[..]

Was die vies moeilijk dan ofzo? Of gewoon weggelegd vanwege Witch0r 3?

En idd, ik ben ook moeilijk hyped. Ga misschien nog een keer die Scholar of the First Sin doorlopen. En natuurlijk BB, mocht er ooit nog een PS4 komen.
Ik denk dat ik hem wel kan verslaan. Moet alleen even die tactiek aanpassen als ik hem over de helft van zijn hp heb.
Toen werd ie me aardig snel en was ik snel gefileerd.
Heb het echter maar één keer geprobeerd en toen ging ik wat anders doen. Voor ik het wist was ik toen alweer the Witcher aan het downen. Straks als ik over drie week vakantie heb zal ik eens de brut uitspelen :D
  Eindredactie Games donderdag 17 september 2015 @ 16:11:15 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156172538
87 dagen niet gereageerd :{

Tijd voor wat updates.

We hebben een releasedatummaand: Dark Souls III komt april 2016 uit in Europa

Interview met Miyazaki op Gamescom: Interview Miyazaki: 'Dark Souls III is een keerpunt in de franchise'

De preview van Pheno op E3: http://frontpage.fok.nl/preview/705844/1/1/50/dark-souls-3.html

Gameplaytrailer Gamescom:
Boss Battle gameplay (Dancer of the Frigid Valley, kutkwaliteit):


16 minuten gameplay van Gamescom (kutkwaliteit):


Goed leesbare special van Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-07-23-dark-souls-3
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156172722
Kanniewachtennie *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 12:55:36 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156195592
4 minuten redelijk goede kwaliteit gameplay van Tokyo Game Show gister (vanaf 2:43 een Cleric):

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156195896
Dat ziet er toch weer heerlijk en vertrouwd uit :9

Om de een of andere reden kies ik eigenlijk nooit voor een Cleric, hoewel die later als je eenmaal flink geleveld bent heel gaaf zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 13:23:29 #20
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156196134
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Dat ziet er toch weer heerlijk en vertrouwd uit :9

Om de een of andere reden kies ik eigenlijk nooit voor een Cleric, hoewel die later als je eenmaal flink geleveld bent heel gaaf zijn.
Ik ook niet :) Speel meestal als tank, hoewel dat in Dark Souls niet altijd even praktisch is omdat bij sommige enemies agility gewoon te belangrijk is. Ik heb dan vaak een tank-loadout en daarnaast een loadout waarmee ik lenig/flexibel ben :7

Wel een paar Cleric/Pyromancer playthroughs gedaan. Zeker vermakelijk vooral omdat de gameplay er flink anders van wordt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 22 september 2015 @ 21:33:33 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156307198
Leuk stukje om te lezen voor Dark Souls-liefhebbers.

quote:
Dark Souls 3 is like returning home, only somebody has knocked out a dividing wall and transformed your living room into a veritable paradise.

I played Dark Souls 3 at Tokyo Game Show 2015 and it was the most relaxing appointment of my entire trip.

I’ve played all the Souls games so far, including Bloodborne if you want to lump them together. My personal favourite is Demon’s Souls, but I think all things considered the first Dark Souls is the best one.

Bloodborne wrecked me: it’s a very different style of play, favouring aggression and speed, and while that kind of play is more than possible in the core Souls series it normally comes after you’ve developed a build specifically for it.

I am a big fan of slow and shielded (and stealth and cheese and over-levelling and everything but white-knuckle action) and playing Bloodborne for editorial deadlines nearly gave me a nervous breakdown. Firing up the Dark Souls 3 demo at TGS, picking the Knight build and immediately slamming my finger into place on L2 felt so, so good. I was safe at last.

Of course, I wasn’t actually safe: this is a Souls game, after all. In the short, linear section I managed to explore during my time I was ambushed at least half a dozen times.

Every one of these little spats delighted me. Even on high alert I was taken by surprise at least once, when a crossbowman perched on a ledge overlooking a gallery sniped at me from behind (just to brag a little, I rolled at the first twang of the string and dodged the shot, and I’d been so careful in advancing towards the decoy foes ahead that I had no trouble dispatching him).

But that’s just one example; baddies were constantly popping up from side paths and behind cover to give me a piece of their minds, and also their spears and axes and enormous swords, ah ha ha.

It was such a small area that we can’t draw conclusions about overall level design and layout, but I enjoyed exploring multiple loot-filled dead ends as I progressed in one direction, before my time ran out. It was nice to be alerted to these interesting locations by attacks as well as through searching.

Because I’m a veteran (although not a very skilled one) I survived every ambush encounter, but I suspect the difficulty had been tuned downwards for demo purposes – this is a pretty common practice.

But even if the baddies were hitting a little less vigorously than usual, they still held my interest. The most common grunts I encountered seemed built on a larger scale than in past games, and had more interesting move sets.

You know how in Dark Souls those first guys have three or four well-telegraphed moves that leave a few frames (a wind-up, a leap) for you to take action after they start? Well, these new guys don’t give you that gap. Their attacks come much more swiftly and unpredictably, which is great fun, and perfectly suits the sword-and-board approach.

Stamina management means Souls players have always had to balance shield use with attacking and rolling, and find openings to drop their defences and refill the gauge. This leads to precise fencing, circling and feinting to find openings in the enemy’s guard.

In Dark Souls 3, fencing feels better than ever. Something about the timing of the animations on sword swings feels weightier, as if each blow is delivered with all the force of the body behind it. It’s like time – hovers, in the transition to the downswing.

I don’t know how else to describe it. It doesn’t slow you down. It just feels more real. It feels great.

It also feels like a natural evolution of core Souls combat to date, which serves to highlight the difference between Dark Souls and Bloodborne. Where cousin Bloodborne has founded a new family name, Dark Souls 3 is the brighter, shinier child of Dark Souls 2.

And what an heir it is. The first thing I noticed when I arrived in-game was my character’s armour – the cloth wrappings between plates, the ragged chain mail dripping from the hem of the surcoat. The chain mail in particular got me; I have a real thing about how chain mail is depicted in game, and seeing a detailed texture showing individual links and watching it ripple with movement pleased me greatly. You can tell this is the first Dark Souls game built specifically for new-gen – and that From Software learned a lot making Bloodborne.

I was also really impressed by the sound design. I rely on sound a lot when playing Souls games, and even in the noise of TGS while using Sony’s demo station headphones, I could tell that 3D positioning has improved. One other related touch I enjoyed was the huge number of non-hostiles about the place; I murdered them all, of course, just in case any of them turned out to be baddies just biding their time, but their moans and movements help to disguise the approach of genuine threats, which is unsettling and awesome.

Dark Souls 3 doesn’t feel precisely like Dark Souls 2. The combat has been finely tuned to even better reflect the brutal risk-reward reality of hacking away at each other with crude lumps of sharpened metal. The trademark ruinous world setting is brighter, clearer and more beautiful than ever before.

It was like one of those home renovation reality shows where someone comes home to find their crappy ex-council house has been rebuilt into an architectural marvel: familiar, yet dazzling. Dark Souls 3 made me feel at home, but also surprised me – and delighted me.
http://www.vg247.com/2015(...)r-than-dark-souls-2/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 23 september 2015 @ 22:47:21 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156337105
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 18 oktober 2015 @ 21:51:44 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156931620
(Alle?) 4 classes Dark Souls III in actie:

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 18 oktober 2015 @ 21:52:45 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156931664
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:07 schreef cherrycoke het volgende:
had iemand trouwens DS3 stress test keys gekregen? 3 emails en niks. :(
Hier moet je zijn makker :P

En nee, geen PS4 helaas ;(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 19 oktober 2015 @ 19:54:58 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156952444
Aanpassingen n.a.v. de network stress test volgens From Software, van IGN:

quote:
Weapon arts hebben vanaf nu net als spells en miracles een blue pool die leegloopt. Elke ability heeft ook een andere cooldown die niet zichtbaar is voor de spelers, waardoor je geen ketting van spreuken kan maken. Het lijkt erop dat je spreuken gaat gebruiken om het gevecht te openen of af te sluiten.

Fakkels gaan niet meer uit en de wapen durability is erg hoog. De fakkels gaan een nog grotere rol spelen in deel 3 dan in eerdere delen. Er is simpelweg niet genoeg licht en vijanden gebruiken dat in hun voordeel. Het eerdere trucje om het aura van je personage te gebruiken, werkt niet meer.

Het gevechtssysteem is niet zo snel als dat van Bloodborne, maar dit is zeker wel de snelste Dark Souls tot nu toe. Back stabbing is terug en je hoeft geen 'charge attack' te doen om het te activeren. Vijanden staan deze keer vrij snel op na een back stab en geven je weinig tijd om aanvallen uit te voeren.

Wanneer je doodgaat in Dark Souls 3 verliest je levensbalk zo'n 40% van zijn totale lengte. Deze mechaniek heet 'ember' en je hebt het wel of niet. Als je je ember behoudt, blijft je levensbalk zoals die is en als je ember verliest gaat deze omlaag. Je kunt zien of je ember hebt door de oranje gloed die je personage omringt.

Je moet altijd uitkijken voor vijanden die plots tevoorschijn komen. Elk moment lijkt het wel of je aangevallen kan worden. Door de donkere levels en stiekeme vijanden zul je vaak schrikken in de game en honden zijn nog steeds erg lastige vijanden.

De game is enorm en geeft het gevoel dat je in een grote wereld rondloopt. Veel gebieden die je ziet in de verte kom je later tegen in de game en je kan daar zelfs al vijanden zien lopen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')