abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_153879528
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:32 schreef Erno-BE het volgende:
Ben 21 en ook nog nooit gezoend dus maak je niet druk
Wellicht kunnen jullie elkaar zoenen?
  zaterdag 27 juni 2015 @ 16:36:50 #52
426961 demaax
6 vwo / 18y
pi_153883297
ah joh! 19 is zo jong nog; helemaal niks ergs aan! bewaar het gewoon tot iemand die je leuk vind / wel ziet zitten ;)

ik was zelf ook net een week 19 (wat ik nu nog ben) toen ik mn eerste zoen kreeg met mn 3 hippe huisgenoten die een wanhopige gay wel wilden helpen
de eerste echte officiele met een boy was pas ergens in april ofzo ;)
  zondag 28 juni 2015 @ 17:05:23 #53
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_153905530
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:36 schreef demaax het volgende:
ah joh! 19 is zo jong nog; helemaal niks ergs aan!
Ik begrijp wel als zijn leeftijdsgenoten plezier hebben met zoenen en hij nooit, dat hij dat ook graag wil. Het is geen natuurwet dat anderen blijkbaar meer plezier zouden mogen hebben dan hij.
pi_154160367
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Bart135 het volgende:
Hey allemaal,

Zoals jullie wel kunnen zien aan mijn titel ben ik 19 jaar en heb ik nog steeds niet gezoend. Mijn vrienden plagen me er redelijk veel mij omdat ik veruit de laatste ben die no niet gezoend heeft.
Ik vind het onderhand ook wel echt tijd worden dat het gaat gebeuren. Ik heb als ik uitga best veel moeite om contact met meisjes te leggen, en als ik contact heb ik geen idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik ook echt met ze kan gaan zoenen ofzo.

Laatst was ik uit met vrienden en raakte ik aan de praat met een leuk meisje dat ook echt geïnteresseerd in me leek. We hadden en een hele tijd gepraat en hadden het erg gezellig, maar ik wist niet echt hoe ik een move moest maken. Ik was in 1 minuutje even naar de wc geweest. Toen ik terug kwam was ze opeens met iemand anders aan het zoenen. Dat vond ik echt heel vervelend.

Ik denk dat het eigenlijk wel duidelijk is. Mijn vraag is eigenlijk hoe ik precies die move moet maken of dat het gewoon vanzelf gaat uiteindelijk??
Jo man, Maak je niet druk.
Alles op zn tijd weetje.
Ooit komt dat ene meisje die het waard is om te zoenen.
En niet al een minuut later met iemand staat te tongen.
Deze meisjes moet je snel vergeten man!

Enne zeg tegen je vrienden dat je het niet tof vind dat ze die grappen maken.
Dat hebben ze maar te respecteren en rekening mee te houden.
Zoniet dan zijn ze je niet waard man!
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_154162465
Mijn stappenplan om een meisje in een ordinaire club te regelen:

Eerst zoek je oogcontact met een meisje, dan kom je al dansend naar haar toe en steek je je hand naar voren(op een soort tango achtige manier) Vervolgens ga je met haar dansen en als het moet wat kut zaken bespreken. Het onderwerp boeit niet echt omdat de ander 90% toch niet verstaat. Vervolgens trek je met diezelfde hand(die je dus niet hebt losgelaten) het meisje naar je toe, en zoen je haar. En als de club zo ordi is dat je haar staat te berijden van achter, leg je je handen op haar heupen en draai je haar om en zoen je haar ook.

Er zullen vast betere moves zijn, maar deze werkt aardig.
pi_154163253
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 04:50 schreef hunterwow het volgende:
Mijn stappenplan om een meisje in een ordinaire club te regelen:

Eerst zoek je oogcontact met een meisje, dan kom je al dansend naar haar toe en steek je je hand naar voren(op een soort tango achtige manier) Vervolgens ga je met haar dansen en als het moet wat kut zaken bespreken. Het onderwerp boeit niet echt omdat de ander 90% toch niet verstaat. Vervolgens trek je met diezelfde hand(die je dus niet hebt losgelaten) het meisje naar je toe, en zoen je haar. En als de club zo ordi is dat je haar staat te berijden van achter, leg je je handen op haar heupen en draai je haar om en zoen je haar ook.

Er zullen vast betere moves zijn, maar deze werkt aardig.
Een poging tot een high five met een glimlach werkt ook vaak wel. Op het moment dat je de high five geeft, pak je haar hand vast en laat je haar een rondje draaien. Vervolgens merk je vanzelf of ze open staat voor een gesprek/dansje :)
pi_154163464
Je kunt ook bij de blauwe engel kijken om 5u am ;)
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_154165090
Als je vaak uitgaat is 19 wel laat idd ts. je moet vooral naar plekken gaan waar veel 16 jarige meisjes komen. Dan sta je waarschijnlijk al te zoenen voordat je hebt gevraagd of ze nog huisdieren heeft.
pi_154167455
Ik zou zeggen neem je tijd. Ik ben zelf 22 jaar nog maagd en al en bijna 3 maanden geleden voor het eerst gezoend. Heb nu ook voor het eerst een partner! Wachten loont. Ik weet het, klinkt veel makkelijker gezegd dan gedaan. Heb er zelf ook zo bij gezeten van wtf?? wat nu?? Maar geloof me, ooit komt er iemand speciaal voor je en ze zal alle geduld bij je hebben en misschien je zelfs helpen ;)

Wat betreft de eerste move, luister veel naar wat je vrienden enzo als eerste move gebruiken. Sla die info op in je hoofd en als het moment daar is, doe het eerste wat in je opkomt en ga niet forceren. Dit komt heel raar over dan en zal het eerder een afknapper worden ;)

Groetjess
jup that's me
pi_154174306
Denk anders: geen kroeg, geen meisjes die makkelijk met iedereen tongen. Probeer in contact te komen met een lief meisje en kus haar op een date.

Of zorg dat je niet met veel bent zoals in een kroeg. Als je weer met een meisje staat, zonder je dan af.
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:07:09 #61
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154174957
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Denk anders: geen kroeg, geen meisjes die makkelijk met iedereen tongen. Probeer in contact te komen met een lief meisje en kus haar op een date.

Of zorg dat je niet met veel bent zoals in een kroeg. Als je weer met een meisje staat, zonder je dan af.
Ik woon in t centrum, eigen appartement en heb al menig meisje geregeld door te vragen of ze mijn kitten wilt zien. Plausible deniability yo.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_154202728
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:52 schreef BloodyMary93 het volgende:
Ik zou zeggen neem je tijd. Ik ben zelf 22 jaar nog maagd en al en bijna 3 maanden geleden voor het eerst gezoend. Heb nu ook voor het eerst een partner! Wachten loont. Ik weet het, klinkt veel makkelijker gezegd dan gedaan. Heb er zelf ook zo bij gezeten van wtf?? wat nu?? Maar geloof me, ooit komt er iemand speciaal voor je en ze zal alle geduld bij je hebben en misschien je zelfs helpen ;)

Wat betreft de eerste move, luister veel naar wat je vrienden enzo als eerste move gebruiken. Sla die info op in je hoofd en als het moment daar is, doe het eerste wat in je opkomt en ga niet forceren. Dit komt heel raar over dan en zal het eerder een afknapper worden ;)

Groetjess
_O_ _O_ _O_
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 20:34 schreef jaha het volgende:
Wil je zoenen om te zoenen (of neuken om te neuken), ja dan is TS verkeerd bezig. Hij was aan het praten met een meisje dat eigenlijk best wel een beetje sletterig was. Daar moet je niet mee praten, daar moet je het mee doen.

Als je echter de liefde van je leven wilt tegenkomen en alleen daar intiem mee wil zijn dan doet TS het prima. Er zijn vast meiden op deze wereld te vinden die wel gaan voor een serieuze relatie en die keurig netjes wachten totdat de jongen terug is van de wc.
Niet in de meeste clubs of op de meeste studentenfeestjes...

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:39 schreef Lenny77 het volgende:
Hier zitten zoveel mensen die nog niet gezoend hebben of nog maagd zijn.. Hier moet toch een markt op gericht zijn???

Ts: komt wel in orde!
:'( :'( :'(

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 03:19 schreef Snowbells het volgende:
19 en nog steeds niet gezoend, nu komt het er nooit meer van hoor kijk maar naar ErnoBE
Nee we zijn te laat :'(
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_154202911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Denk anders: geen kroeg, geen meisjes die makkelijk met iedereen tongen. Probeer in contact te komen met een lief meisje en kus haar op een date.

Of zorg dat je niet met veel bent zoals in een kroeg. Als je weer met een meisje staat, zonder je dan af.
Waar haal je lieve meisjes vandaan?

Die komen namelijk meestal niet in de kroeg. Je moet ze toevallig kennen of je hebt pech :?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_154203160
Maar even voor TS, die onzekerheid heb ik ook hoor.

Ben ook 19, nooit echt gezoend, nooit sexueel contact gehad met een meisje.

Ik ben daar te "beschaafd" voor om dat met een random meisje te doen. Tegelijkertijd voel ik me ook snel ongemakkelijk (wat sowieso ook een rol speelt :') ).

Toch voel ik me daar best onzeker over, terwijl ik best weet dat ik het alleen wil doen met leuke meisjes... :{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:34:52 #65
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154203932
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar even voor TS, die onzekerheid heb ik ook hoor.

Ben ook 19, nooit echt gezoend, nooit sexueel contact gehad met een meisje.

Ik ben daar te "beschaafd" voor om dat met een random meisje te doen. Tegelijkertijd voel ik me ook snel ongemakkelijk (wat sowieso ook een rol speelt :') ).

Toch voel ik me daar best onzeker over, terwijl ik best weet dat ik het alleen wil doen met leuke meisjes... :{
hahhahahahaha

Ben nou gewoon eerlijk godverdomme. Je zou wel willen, maar je kunt niet,

Ben zelf ook een laatbloeier, mijn eerste was op een random nacht, bij een vriend van me op het balkon met een meisje waarvan ik de naam niet eens wist. Ze wilde ook mee naar huis, maar ze zoende zo slecht dat ik dat heb overgeslagen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:45:02 #66
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_154204152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:44 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Waar haal je lieve meisjes vandaan?

Die komen namelijk meestal niet in de kroeg. Je moet ze toevallig kennen of je hebt pech :?
Want vrouwen in de kroeg zijn allemaal intens naar natuurlijk, lieve meisjes houden ten slotte niet van gezelligheid. :')
pi_154204554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:34 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

hahhahahahaha

Ben nou gewoon eerlijk godverdomme. Je zou wel willen, maar je kunt niet,

Ben zelf ook een laatbloeier, mijn eerste was op een random nacht, bij een vriend van me op het balkon met een meisje waarvan ik de naam niet eens wist. Ze wilde ook mee naar huis, maar ze zoende zo slecht dat ik dat heb overgeslagen.
Nee klopt ik zou dat niet zomaar durven. Helemaal niet als ik niet met de eerste stap geholpen zou worden.

Als ik er zo over nadenk hoeft dat ook niet per se, alleen soms is het wel jammer ja :{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:07:12 #68
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154204637
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:03 schreef PausNicolaas het volgende:
Nee klopt ik zou dat niet zomaar durven. Helemaal niet als ik niet met de eerste stap geholpen zou worden.

Dacht ik ook, tot het gebeurde.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_154204729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:07 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Dacht ik ook, tot het gebeurde.
Wanneer gebeurt het dan? :?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_154212665
Ben zelf ook 19 maar als je veel uitgaat is het echt heel makkelijk hoor, dus dat kan ik als tip weggeven
  vrijdag 10 juli 2015 @ 02:03:10 #71
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154213216
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:10 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Wanneer gebeurt het dan? :?
Dat was op een huisfeest. Daar had ik er indertijd twee tot drie van per week. Plaats je in dit soort situaties, als je altijd maar op je kamertje zit zul je nooit "iemand tegen het lijf lopen" zoals ik al meerdere keren heb meegemaakt.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_154349537
Doe normaal

[ Bericht 98% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2015 05:46:23 ]
pi_154349613
Ach joh maak je niet dik! Heb 2 keer mogen zoenen maar is wel vet lekker en leuk !
Ik zwaai naar dieren.
pi_157050197
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 13:21 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Wellicht kunnen jullie elkaar zoenen?
_O- _O-
AJ
pi_157099403
Oké oké, als je wilt zoenen met je het doen als zij midden in een zin zit en dan op de bek nemen zo gaat dat.


Neuken dat is een ander verhaal....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')