abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_153298031


In de Witcher series is de hoofdrolspeler Geralt, een Witcher. De games zijn gebaseerd op de boeken van Andrzej Sapkowski maar spelen zich af na deze boeken. De wereld heeft een rauwe middeleeuwse setting in combinatie met elk monster wat je maar kan vinden in folklore en sprookjes. Naast de nodige monsters zijn er ook politieke en romantische spanningen waar het verhaal zich in verdiept.

Een Witcher is een monsterjager die getraind zijn in het bestrijden van monsters. De training begint op heel vroege leeftijd en de jongens krijgen in verschillende stadia van het trainingsproces chemische cocktails die leiden tot het mutaties van het lichaam. Daardoor heeft de Witcher kenmerkende pupillen en onder andere bovennatuurlijke reflexen, kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast hebben de Witchers een grote kennis van alchemie en kunnen drankjes maken die ze helpen met het bevechten van de monsters (of mensen) Ook hebben de Witchers training gehad in basis magische vaardigheden die de Witcher kunnen toepassen in het gevecht. Door al deze vaardigheden worden de Witchers gevreesd en verafschuwd door het grote deel van de bevolking in de wereld waar het zich in afspeelt.

De Witcher is een uitstervend beroep(zoals Gerald het zelf noemt), omdat de vraag naar monster jagers steeds minder wordt(o.a. door de minachting tegen magie gebruikers) en er geen nieuwe Witchers worden getraint na de aanval op Kaer Morhen, het kasteel van de Witchers. Toch zijn de Witchers hard nodig om de mensheid tegen bovennatuurlijke krachten te beschermen.

Filmpje over witchers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 2:

Plot deel 3, geen spoilers:
quote:
The world is in chaos. The air is thick with tension and the smoke of burnt villages. The fearsome Empire of Nilfgaard has struck again, ravaging the hapless Northern Kingdoms. The once mighty who tried to use Geralt for their own gain are now gone. In these uncertain times, no one can say what fortune holds in store, who will bring peace to the world and who will cause it only misery. But a force darker and deadlier emerges. The petty men and women commanding tin-plated armies fail to understand that their conflict is child's play compared to the Wild Hunt, the otherworldly threat which now looms. These ghastly spectral riders have for ages plagued humankind, bringing misery to the world. Yet this time the Wild Hunt seeks one person in particular: the one individual Destiny itself bestowed upon Geralt, the one soul Geralt considers kin.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan The Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2015 op PC en Next gen consoles.
- Gratis DLC's
- Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben, maar wel aanbevolen!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153298948
Griffin set helemaal gecraft. Awwww yisss *O* En Enhanced trousers + Sword
pi_153300155
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:16 schreef s0ul1991 het volgende:
Griffin set helemaal gecraft. Awwww yisss *O* En Enhanced trousers + Sword
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153301070
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 14:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik die trousers moest enhancen? Anders paste mijn enchanced sword er niet in!
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:25:24 #5
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153302679
Juist. Zwaarden niet op je rug, maar aan je riem. Zoals iedereen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153303131
Eindelijkkkk patch
  zaterdag 6 juni 2015 @ 20:07:24 #7
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_153307356
Kan je direct bij The Witcher 3 beginnen? Ik heb de eerdere delen nooit gespeeld.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 20:13:21 #8
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153307497
Kan, maar dan mis je wel een boel lore en verwijzingen naar oude personages en gebeurtenissen. Als je op een console speelt, raad ik je aan met deel 2 te beginnen. Als je op PC speelt, zou je gewoon met deel 1 kunnen beginnen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153309938
Skellige is ook wel echt een deathtrap hoor. Van bandits van lvl 15 naar een insectmonster van lvl 28 binnen 100 stappen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153310314
Ik heb the witcher 1 en 2 ook niet gespeeld maar als ik iets niet weet zoek ik het gewoon op :) maar dat heb ik niet vaak hoeven doen
pi_153310382
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kan je direct bij The Witcher 3 beginnen? Ik heb de eerdere delen nooit gespeeld.
Yep kan prima, ik doe het ook :).

quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:13 schreef The_Substitute het volgende:
Als je op een console speelt, raad ik je aan met deel 2 te beginnen.
Witcher 2 is alleen op 360 uitgekomen tho :).
pi_153312258
Ben met een witcher contract bezig. Monster moet naar een cave worden gelokt, prima. Ik bait plaatsen buiten de cave en dan de cave in om te wachten. Alleen, die cave, de enige ingang is jezelf vanaf een gat in het plafond erin laten vallen. Gevolg is dat Gerald 95% van zijn health verliest, monster opdaagt, ik geen tijd krijg om te healen, gelijk dood. :') En dat allemaal omdat Geralt blijkbaar bejaard is als het op vallen aankomt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153312408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:26 schreef Rezania het volgende:
Ben met een witcher contract bezig. Monster moet naar een cave worden gelokt, prima. Ik bait plaatsen buiten de cave en dan de cave in om te wachten. Alleen, die cave, de enige ingang is jezelf vanaf een gat in het plafond erin laten vallen. Gevolg is dat Gerald 95% van zijn health verliest, monster opdaagt, ik geen tijd krijg om te healen, gelijk dood. :') En dat allemaal omdat Geralt blijkbaar bejaard is als het op vallen aankomt.
Je moet rollen wanneer je springt/valt, dan krijg je geen dmg. Meeste mensen weten dit blijkbaar niet.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:39:10 #14
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153312682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:30 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Je moet rollen wanneer je springt/valt, dan krijg je geen dmg. Meeste mensen weten dit blijkbaar niet.
Parkour fuck yeah.
pi_153312895
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:30 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Je moet rollen wanneer je springt/valt, dan krijg je geen dmg. Meeste mensen weten dit blijkbaar niet.
Dan nog, blijft debiel. Wie breekt nou zijn benen door een meter te vallen? En in eerdere games kon Geralt prima meer dan 10 meter vallen zonder al te veel problemen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153313637
Ik kreeg trouwens net 5 xp voor een quest van lvl 10 terwijl ik lvl 20 ben.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153313674
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dan nog, blijft debiel. Wie breekt nou zijn benen door een meter te vallen? En in eerdere games kon Geralt prima meer dan 10 meter vallen zonder al te veel problemen.
Die gast heeft zoveel drugs(potions) gesnoven dat zijn benen het nu merken.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_153314776
Komt er ook nog ooit een moment waarop ik meer dan 10 gold in mag zetten bij Gwent? Dit tikt niet echt aan zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153314879
Fucking hell. Ik zit er pas 11 uur en een beetje in. Heel de week al aan het klootviolen met mn pc en nog steeds niet goed. }:|

Heb nog een paar opties die ik ga testen en dan ga ik 4launch contacten over die videokaart als die opties niet werken. Blijft een vreemd probleem. Als ie draait doet ie het prima op ultra, maar sinds vandaag ineens ook "geen signaal" op de monitor tijdens gamen. Godverdomme man. Kijk je zo lang uit naar een spel, smijt je er bekant 500 euro tegenaan voor een sjieke videokaart heb je dit gezeik allemaal :(!

Ik word er allemaal niet vrolijk van :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 7 juni 2015 @ 00:27:20 #20
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153316182
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:38 schreef VelitoX het volgende:
Witcher 2 is alleen op 360 uitgekomen tho :).
Klopt, ja. Dacht op beiden.

Dus, op PC= begin bij deel 1 (op z'n minst deel 2)
X360 = begin bij deel 2
PS4 = geen andere keus :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 7 juni 2015 @ 01:07:59 #21
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153317228
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 23:44 schreef Rezania het volgende:
Komt er ook nog ooit een moment waarop ik meer dan 10 gold in mag zetten bij Gwent? Dit tikt niet echt aan zo.
De juiste spelers vinden, vooral rijkeluizen.
  zondag 7 juni 2015 @ 01:09:38 #22
369251 Geralt
of Rivia
pi_153317268
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef The_Substitute het volgende:

Dus, op PC= begin bij deel 1 (op z'n minst deel 2)
Deel 1 heb ik vorig jaar nog een keer uitgespeeld. Dat is met die highres texturepack nog prima te behappen anno 2015 :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_153317565
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef Rezania het volgende:
Skellige is ook wel echt een deathtrap hoor. Van bandits van lvl 15 naar een insectmonster van lvl 28 binnen 100 stappen.
Skellige is prachtig.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153317597
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 23:44 schreef Rezania het volgende:
Komt er ook nog ooit een moment waarop ik meer dan 10 gold in mag zetten bij Gwent? Dit tikt niet echt aan zo.
Ja. Speel de Gwent missies, op een gegeven moment mag je 1k inzetten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153317616
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2015 01:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Deel 1 heb ik vorig jaar nog een keer uitgespeeld. Dat is met die highres texturepack nog prima te behappen anno 2015 :Y
Ik heb hem zojuist zitten bekijken van een vriend van me op alle detail maar als je 3 eenmaal gespeeld hebt lijkt het me bijzonder lastig om terug te gaan :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')