abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 juni 2015 @ 15:23:38 #26
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153301482
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:12 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat bloedbad gaat erg meevallen als Rusland even zijn best doet... Sakaashvili kan gerust zijn koffer alvast weer pakken en misschien commissaris der Koning van de provincie Brabant worden ofzo..
Ik hoop het kameraad.
Rusland zou een klein stukje Oekraine kunnen innemen, opdat Transdnistria toegang heeft tot de Zwarte Zee, het gaat om slechts een stukje van maximaal 5 kilometer bij 500 meter. Een toegangsroute.

Wel zou dit weer tot problemen leiden voor Oekraine dit Izmail niet meer kan bereiken vanuit Odessa. :{

Desnoods neemt Rusland dan ook de hele Danube-delta in en wordt Izmail deel van een door Rusland geregeerde regio (niet noodzakelijkerwijze aansluiting bij Transdnistria).

Door provocaties vanuit het westen is dit helaas noodzakelijk. :{

Sakaashvili kan als extreem-rechtse maffioso zo wel ergens in de EU een leuk ander baantje krijgen inderdaad. Misschien als rechterhand van Hansje van Baalen. Lekker samen 'Deutschland, Deutschland, uber alles, uber alles auf die Welt' gaan zingen en mijmeren over de mooie tijden 75 jaar geleden. :')
Goede Beierse wijn erbij, sigaartje (niet Cubaans natuurlijk) en dan jezelf lekker afrukken op een portret van Obama of Bush. :')
pi_153301508

quote:
Ukraine police hurt at Kiev gay pride rally

A BBC reporter says unidentified people attacked the rally alongside the Dnipro river with smoke bombs and stones.

Several people were arrested, Kiev's police say. At least one of the attackers was injured, reports say.

Ahead of the LGBT march, a number of Ukrainian politicians, including the radical Right Sector movement, had pledged to disrupt the event.

Kiev Mayor Vitaly Klitschko had called on the organisers of the Equality March to cancel the event to "avoid confrontation" in the capital.
http://www.bbc.com/news/world-europe-33034247

Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  zaterdag 6 juni 2015 @ 15:28:11 #28
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153301584
quote:
Kortom Oekrane is helemaal klaar voor EU-lidmaatschap. Volgende maand nog toe laten treden.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 15:37:39 #29
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153301813
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Kortom Oekrane is helemaal klaar voor EU-lidmaatschap. Volgende maand nog toe laten treden.
Niet voor het eerst dat ik dit zeg maar Oekraine is het EU stadium allang gepasseerd.
Slechts Euro's binnenharken is wat telt en verder binnen afzienbare tijd (maanden) zonder nieuwe revolutie is Oekraine een vazalstaat van de VS
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 juni 2015 @ 15:47:41 #31
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
  zaterdag 6 juni 2015 @ 15:49:17 #32
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153302012
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:38 schreef ZOA het volgende:

[..]

Niet voor het eerst dat ik dit zeg maar Oekraine is het EU stadium allang gepasseerd.
Slechts Euro's binnenharken is wat telt en verder binnen afzienbare tijd (maanden) zonder nieuwe revolutie is Oekraine een vazalstaat van de VS
Tsja, ik vrees dat je gelijk hebt. ;(
  zaterdag 6 juni 2015 @ 15:56:32 #33
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153302159
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Tsja, ik vrees dat je gelijk hebt. ;(
En dan wachten op de grote golf "nette" Oekrainiers die West Europa gaan overspoelen.
Word wel weer interessant om te volgen wie wat gaat overnemen op onderwereld niveau. _O-
pi_153302265
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:56 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En dan wachten op de grote golf "nette" Oekrainiers die West Europa gaan overspoelen.
Word wel weer interessant om te volgen wie wat gaat overnemen op onderwereld niveau. _O-
Nou ja... dat is altijd nog beter dan mannen met zo een megabaard in een jurk die het straatbeeld in NL bepalen.. en dan bedoel ik niet die Oostenrijkse Hans Worst
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:04:52 #35
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153302297

Nu actueler dan ooit.
De failliete EU-VS as versus de BRICS.
.
Het niveau van onze media is ook min of meer gelijk aan dat van een waarzegger. :')
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:14:53 #36
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153302484
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:02 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nou ja... dat is altijd nog beter dan mannen met zo een megabaard in een jurk die het straatbeeld in NL bepalen.. en dan bedoel ik niet die Oostenrijkse Hans Worst

De Russen hebben hierop een parodie gemaakt. :P

Ik moet er wel bij zeggen dat wat mij betreft er niets mis is met transgenders, maar dat overdreven mode-gedoe in Europa vind ik wel bespottelijk.
Ik heb liever gewoon Russische mode. :D

Maar het filmpje is wel grappig. :7
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:20:42 #37
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153302597
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]


De Russen hebben hierop een parodie gemaakt. :P

Ik moet er wel bij zeggen dat wat mij betreft er niets mis is met transgenders, maar dat overdreven mode-gedoe in Europa vind ik wel bespottelijk.
Ik heb liever gewoon Russische mode. :D

Maar het filmpje is wel grappig. :7
En wie zegt dat de Russen geen humor hebben...? _O-
pi_153302645
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]


De Russen hebben hierop een parodie gemaakt. :P

Ik moet er wel bij zeggen dat wat mij betreft er niets mis is met transgenders, maar dat overdreven mode-gedoe in Europa vind ik wel bespottelijk.
Ik heb liever gewoon Russische mode. :D

Maar het filmpje is wel grappig. :7
Wat mij betreft is er behoorlijk wat mis met transgenders...een behoorlijke identiteitscrisis om te beginnen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:27:10 #39
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_153302711
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Kortom Oekrane is helemaal klaar voor EU-lidmaatschap. Volgende maand nog toe laten treden.
Oekraine gaat gelukig geen lid van de navo, of eu worden, dankzij de russen die slim een frozen conflict hebben gecreerd in donbass om dit te voorkomen. Een verstandige zet van de russen en bovendien een beproefd recept. In Georgie en Moldavi heeft dit zeer goed gewerkt. overigens is dit ook voor ons als eu burger beter, ant met de oekraine bij de eu en navo is de kans op oorlogen waar we bij betrokken raken en gigantische geldstromen naar dat corrupte land gigantisch groot. Even leek het erop dat oekraine richting navo en eu lidmaatschap gemanipuleerd werd door de amerikanen, iets dat ondenkbaar is voor de russen, die wel aan de noodrem moesten trekken... Als je kijkt naar mh17" vind ik dat hans van baalen en guy verhofstadt meer schuld hebben aan het neerhalen van dat vliegtuig dan Poetin, doordat zij namens europa olie op het vuur hebben gegooid tijdens de maidan protesten... terecht ook dat zij op de russische boycot lijst staan.
pi_153302748
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:27 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Oekraine gaat gelukig geen lid van de navo, of eu worden, dankzij de russen die slim een frozen conflict hebben gecreerd in donbass om dit te voorkomen. Een verstandige zet van de russen en bovendien een beproefd recept. In Georgie en Moldavi heeft dit zeer goed gewerkt. overigens is dit ook voor ons als eu burger beter, ant met de oekraine bij de eu en navo is de kans op oorlogen waar we bij betrokken raken en gigantische geldstromen naar dat corrupte land gigantisch groot. Even leek het erop dat oekraine richting navo en eu lidmaatschap gemanipuleerd werd door de amerikanen, iets dat ondenkbaar is voor de russen, die wel aan de noodrem moesten trekken... Als je kijkt naar mh17" vind ik dat hans van baalen en guy verhofstadt meer schuld hebben aan het neerhalen van dat vliegtuig dan Poetin, doordat zij namens europa olie op het vuur hebben gegooid tijdens de maidan protesten... terecht ook dat zij op de russische boycot lijst staan.
Hou nou gewoon Poroshenko verantwoordelijk voor MH17 .. de politiek komt daar over 20 jaar wel mee
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:33:38 #41
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153302808

Gewone burgers in Donetsk aan het woord.
Poroshenko moet opgepakt worden samen met zijn nazi-matties en voor het internationaal tribunaal gebracht worden. Ik kots op die hoop stront genaamd Poroshenko.
En Hans van Baalen snap ik dat hij vriendjes is met Poroshenko, Hansje heeft een nazi-verleden. Guy Verhofstad echter is een naeve dwaas dat hij Poroshenko steunt.

Rusland kan niet langer afwachten, maar moet de bevolking hier te hulp schieten. De EU die zogenaamd zo bezorgd is over het lot van de Oekraieners laat de mensen hier gewoon doodmartelen door het Poroshenko-regime en laat hen doodvriezen en doodhongeren. Wat een liefde en warmte toch in de EU, wat zijn ze in Brussel toch begaan met het lot van de Oekraners.
Laten ze Hans van Baalen roosteren in Donetsk, van het vet van van Baalen kan de hele stad een maand lang eten. }:|
pi_153302938
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Gewone burgers in Donetsk aan het woord.
Poroshenko moet opgepakt worden samen met zijn nazi-matties en voor het internationaal tribunaal gebracht worden. Ik kots op die hoop stront genaamd Poroshenko.
En Hans van Baalen snap ik dat hij vriendjes is met Poroshenko, Hansje heeft een nazi-verleden. Guy Verhofstad echter is een naeve dwaas dat hij Poroshenko steunt.

Rusland kan niet langer afwachten, maar moet de bevolking hier te hulp schieten. De EU die zogenaamd zo bezorgd is over het lot van de Oekraieners laat de mensen hier gewoon doodmartelen door het Poroshenko-regime en laat hen doodvriezen en doodhongeren. Wat een liefde en warmte toch in de EU, wat zijn ze in Brussel toch begaan met het lot van de Oekraners.
Laten ze Hans van Baalen roosteren in Donetsk, van het vet van van Baalen kan de hele stad een maand lang eten. }:|
Wederom... Oekraine doet voor de EU/VS niet meer mee.
Het was slechts een opstapje om de nieuwe 'vijand' Rusland te creeeren...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:50:32 #43
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153303103
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:40 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wederom... Oekraine doet voor de EU/VS niet meer mee.
Het was slechts een opstapje om de nieuwe 'vijand' Rusland te creeeren...
Ja je hoort weinig vanuit het Westen behalve dan dat ze waarschijnlijk de WKkampioenschappen voetbal gaan afpakken van de Russen.....een geweldig initiatief waar je "echt" de mensen mee helpt.... :N

[ Bericht 0% gewijzigd door DUTCHKO op 06-06-2015 16:56:47 ]
pi_153303128
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:50 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja je hoort weinig vanuit het Westen behalve dan dat ze waarschijnlijk de Europese kampieonschappen voetbal gaan afpakken van de Russen.....een geweldig initiatief waar je "echt" de mensen mee helpt.... :N
Wow, jij volgt het nieuws goed zeg.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:52:40 #45
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153303148


Beelden van vroeger, toen het leven nog vredig was. O+
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:53:07 #46
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_153303152
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:50 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja je hoort weinig vanuit het Westen behalve dan dat ze waarschijnlijk de Europese kampieonschappen voetbal gaan afpakken van de Russen.....een geweldig initiatief waar je "echt" de mensen mee helpt.... :N
wk in 2018 en dat gaan ze echt niet van de russen afpakken..
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:57:19 #47
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153303229
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:53 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

wk in 2018 en dat gaan ze echt niet van de russen afpakken..
Denk je? Onder druk van de EU en de USA zie ik het nog wel gebeuren.
pi_153303869
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Denk je? Onder druk van de EU en de USA zie ik het nog wel gebeuren.
Ben je bekend met de FIFA? De bond die geregeerd wordt door landen zoals Montserrat en de Bahamas.

Je kan alleen strafrechtelijk het WK afpakken vab Rusland en dat zou vanuit de FBI of Zwitserland moeten komen. Verder gaat de FIFA failliet door rechtzaken als ze het WK afpakken.

Het zou sowieso terecht zijn als het WK wordt afgepakt ivm corruptie. Sowieso ook beter voor Rusland. Sochji heeft ze 40 miljard gekost wat in de zakken van een paar lui is beland. Voor het WK geldt hetzelfde. Over corrupte landen gesproken...

Het EK in Oekraine ging precies hetzelfde. Zegt Donetsk Airport je iets?
pi_153303914
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:


Beelden van vroeger, toen het leven nog vredig was. O+
Dit is ook vredig nog niet zo lang geleden..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153304223
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:32 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ben je bekend met de FIFA? De bond die geregeerd wordt door landen zoals Montserrat en de Bahamas.

Je kan alleen strafrechtelijk het WK afpakken vab Rusland en dat zou vanuit de FBI of Zwitserland moeten komen. Verder gaat de FIFA failliet door rechtzaken als ze het WK afpakken.

Het zou sowieso terecht zijn als het WK wordt afgepakt ivm corruptie. Sowieso ook beter voor Rusland. Sochji heeft ze 40 miljard gekost wat in de zakken van een paar lui is beland. Voor het WK geldt hetzelfde. Over corrupte landen gesproken...

Het EK in Oekraine ging precies hetzelfde. Zegt Donetsk Airport je iets?
Er is vanaf 1998 geen enkel WK zonder 'corruptie' van de desbetreffende organiserende landen georganiseerd...
Mooi zo laten en de FBI terugschoppen naar waar ze thuishoren de VS
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')