abonnement Unibet Coolblue
pi_153548600
Dit wordt een nieuwe pc kopen!!!! Eens een pc ipv een spelcomputer, kan ik mods downloaden haha.
pi_153549081
Nu gekeken en wow wow wow wow man. Wat een opties allemaal en wat ziet de wereld er prachtig uit en wat een character customization en ik kan nog wel doorgaan.

Er zit echt zoveel in de game man. Eindelijk ook super uitgebreid wapens en je armor modden en eindelijk meer kunnen met al die troep in die wereld. Companions (in ieder geval dogmeat) die je nu ook opdrachten kan geven en hopelijk ook wat slimmer zijn en niet steeds dom voor je voeten lopen of vastlopen ergens.

Nu nog die 4 maanden volhouden, maar ja die zijn ook zo voorbij. Echt fucking nice dat die nog dit jaar komt. Leuk dat die ook zei dat we lang genoeg hebben gewacht en dit jaar al kunnen spelen.

HELL YEAH!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_153549299
Zit alleen nog wel even te twijfelen om die Collectors Edition. Moet je daar nou perse een telefoon voor nodig hebben of niet? Anders koop ik hem zeker wel alvast bij Bol. Zoiets moet ik gewoon hebben :@
  maandag 15 juni 2015 @ 14:56:06 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_153549319
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit alleen nog wel even te twijfelen om die Collectors Edition. Moet je daar nou perse een telefoon voor nodig hebben of niet? Anders koop ik hem zeker wel alvast bij Bol. Zoiets moet ik gewoon hebben :@
Het is wel de bedoeling dat je daar een telefoon in stopt zodat je 'm ook daadwerkelijk kunt gebruiken als pipboy. Anders is het een grote armband.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_153549427
quote:
19s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is wel de bedoeling dat je daar een telefoon in stopt zodat je 'm ook daadwerkelijk kunt gebruiken als pipboy. Anders is het een grote armband.
Hmm jammer weer. Ik heb geen super nieuwe telefoon en neem aan dat het pas bij de nieuwste toestellen gaat werken zoals een iPhone 6.
pi_153550336
quote:
Hm niet percé iets slechts, ik vond het skill systeem altijd één van de vervelendere dingen van Fallout. Kan geen kwaad om het een tikkie simpeler te maken. Wordt even kijken hoe ze het precies gaan doen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153551513
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hm niet percé iets slechts, ik vond het skill systeem altijd één van de vervelendere dingen van Fallout. Kan geen kwaad om het een tikkie simpeler te maken. Wordt even kijken hoe ze het precies gaan doen.
Inderdaad wel interessant. In Fallout 3 en NV was het wel erg eenvoudig om een character the maken die goed was in ongeveer alles. Als je bewustere keuzes moet maken komt dat de game wel ten goede.
pi_153551773
Zeker in Fallout 3. Als je level 30 had en je int op 10 had en nog wat perks voor extra skillpoints, dan werd je echt super overpowered met alles. Dan speelt het ook niet leuk meer.

Ben trouwens ook wel benieuwd wat de levelcap gaat worden. Hopelijk wel wat hoger dan 3. Dat was echt te weinig.
pi_153551842
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Zeker in Fallout 3. Als je level 30 had en je int op 10 had en nog wat perks voor extra skillpoints, dan werd je echt super overpowered met alles. Dan speelt het ook niet leuk meer.
Dat is sowieso een probleem van TES/fallout. Vaak kan je met de juiste skills/talents/perks/whatever heel snel belachelijk OP worden. Ben benieuwd of ze dat hebben aangepakt :)
Conscience do cost.
pi_153552599
Het is wel echt meer een shooter geworden nu. Denk dat veel Fallout fans van het eerste uur dit toch niks vinden.
  maandag 15 juni 2015 @ 17:31:36 #137
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153553100
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:10 schreef 2dope het volgende:
Ahh, the days.. *pinkt traantje weg*
Niet te veel toegeven aan die nostalgische gevoelens. :P
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:18 schreef ems. het volgende:
Beetje vreemd om te stellen dat "omdat fallout 3 het niet had" het hier ook niet hoeft. Dat het immersion zou breaken is natuurlijk ook een ongefundeerde conclusie.

Of was het paard in oblivion ook immersionbreaking omdat je dat in morrowind nog niet had? :D
Denk dat hij een andere invulling had voor 't woord immersie.

En het paard in Oblivion wàs immersionbreaking, want het was een slappe vervanger voor levitate en mark&recall. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 15 juni 2015 @ 17:35:50 #138
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153553184
quote:
Met Skyrim had je ook al geen stats. :{
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 15 juni 2015 @ 17:41:35 #139
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153553289
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:18 schreef Jeff89 het volgende:
Ik vind het goed genoeg als er een perk voor is.. Een deel van de charme van dit soort spellen imo is juist dat je niet álles mee kan nemen, en dus keuzes moet maken.
Hangt er vanaf hoe je het invult...

< 50lbs = optimale loop- en sprintsnelheid
> 50lbs / < 100lbs = goede loop- en sprintsnelheid
> 100lbs / < 150lbs = redelijke loopsnelheid, sprinten kost wat AP
> 150lbs / < 200lbs = gemiddelde loopsnelheid, sprinten kost redelijk wat AP
> 200lbs / < 250lbs = lagere loopsnelheid, sprinten kost veel AP
> 250lbs / < 300lbs = zeer lage loopsnelheid, geen sprintoptie

Bijvoorbeeld. Dus als een bepaald item zorgt dat je boven de 250lbs komt, je dus moet kiezen wat je belangrijker vindt; dat item of kunnen blijven sprinten en een hogere loopsnelheid.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 15 juni 2015 @ 17:48:42 #140
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153553443
quote:
Dit kàn goed uitpakken, als ze die perks goed verbinden met de special-stats. Dat je dus voor de hogere science-perks echt een intelligentie moet hebben tussen 8-10, en een perceptie van 8-10 voor de hogere combatperks. bijvoorbeeld.

Maar die Howard zei in die presentatie dat 'Player-freedom' voor hen hun hoogste doel 'blijft'. M.a.w. de speler weer moet alles kunnen doen, a la Oblivion, F3 en Skyrim. Dus ik zie dit (voorlopig) ook niet als iets positiefs.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153554049
Geweldig hoor, wat een spel gaat dit worden _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_153554598
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hm niet percé iets slechts, ik vond het skill systeem altijd één van de vervelendere dingen van Fallout. Kan geen kwaad om het een tikkie simpeler te maken. Wordt even kijken hoe ze het precies gaan doen.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:48 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dit kàn goed uitpakken, als ze die perks goed verbinden met de special-stats. Dat je dus voor de hogere science-perks echt een intelligentie moet hebben tussen 8-10, en een perceptie van 8-10 voor de hogere combatperks. bijvoorbeeld.

Maar die Howard zei in die presentatie dat 'Player-freedom' voor hen hun hoogste doel 'blijft'. M.a.w. de speler weer moet alles kunnen doen, a la Oblivion, F3 en Skyrim. Dus ik zie dit (voorlopig) ook niet als iets positiefs.
Vind het zelf altijd tof om veel progressie de hebben als je een level up gaat. Bij fallout 3 was dat perfect met elk level skillpoints kunnen besteden en om het andere level een perk kiezen. Als je nu alleen een perk kan kiezen is dit toch wat minder.
pi_153554655
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef Cikx het volgende:

[..]

[..]

Vind het zelf altijd tof om veel progressie de hebben als je een level up gaat. Bij fallout 3 was dat perfect met elk level skillpoints kunnen besteden en om het andere level een perk kiezen. Als je nu alleen een perk kan kiezen is dit toch wat minder.
Progressie is één ding, maar dat kan ook op andere manieren. Irritante van het skill systeem was dat je voor veel dingen in het spel wel afhankelijk bent van science en lockpick. Als je dat een beetje snel omhoog wil kunnen gooien mis je dus punten in een hoop andere zaken. Balans vond ik altijd een beetje zoek.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153554939
Kan bijna niet wachten, maar ik moet wel :P

Wel KUT! dat de Limited Editions al helemaal kapot gepreordered zijn via Amazon.. Vorige keer was ik ook al te laat. Misschien de lokale gametoko eens benaderen.
  maandag 15 juni 2015 @ 18:39:39 #145
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153555096
Limited Editions, altijd zonde van het geld gevonden. Ja, je krijgt er wat leuke gimmicks bij waar je eens iets mee doet als je de game krijgt, maar daarna komen ze in de kast terecht en worden nooit meer aangeraakt. Daar gaat je 40 euro extra dan. Maar goed, ieder z'n ding.
Flesje bier
pi_153555176
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Tank you!

PS4 Pip-Boy in de pre-order. Kwestie van goed opletten dus :P
  maandag 15 juni 2015 @ 18:42:19 #147
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153555179
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Want?

Het reizen ging (uiteraard) sneller. Je kon er random encounters makkelijker mee vermijden. Het bood opbergmogelijkheden. Zoals ik al zij, je moest er energy-cells voor hebben, anders werkte die niet. En het kon op een gegeven moment zelfs gestolen worden.

Dit is allemaal te vertalen naar een 3d-game.
Ik heb F2 nooit gespeeld dus ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar wat ik denk is dat als je een mount krijgt waardoor je je sneller door de gamewereld kunt verplaatsen je ook eerder geneigd bent allerlei dingen links te laten liggen. Als je gewoon te voet bent heb je eerder zoiets van "ik ga daar even kijken", terwijl je als je een (snelle) mount hebt je eerder geneigd bent om gewoon van A naar B te komen voor bijv. een quest zonder al te veel tijd te besteden aan het simpelweg exploren. Zo gaat het in mijn ervaring in ieder geval. :)
Flesje bier
pi_153555260
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:39 schreef Gezicht het volgende:
Limited Editions, altijd zonde van het geld gevonden. Ja, je krijgt er wat leuke gimmicks bij waar je eens iets mee doet als je de game krijgt, maar daarna komen ze in de kast terecht en worden nooit meer aangeraakt. Daar gaat je 40 euro extra dan. Maar goed, ieder z'n ding.
Ach ja, tis vooral hebbe hebbe hebbe. Van FO:3 heb ik er spijt van gehad het niet te doen. Later via MP een L.E. set compleet kunnen krijgen. New Vegas heb ik gelijk L.E. van besteld en nu met FO:4 day one ook.

Doe verder geen gekke dingen met mijn centen, dus een keer in de zoveel tijd moet kunnen :P
  maandag 15 juni 2015 @ 18:46:39 #149
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153555327
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb F2 nooit gespeeld dus ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar wat ik denk is dat als je een mount krijgt waardoor je je sneller door de gamewereld kunt verplaatsen je ook eerder geneigd bent allerlei dingen links te laten liggen. Als je gewoon te voet bent heb je eerder zoiets van "ik ga daar even kijken", terwijl je als je een (snelle) mount hebt je eerder geneigd bent om gewoon van A naar B te komen voor bijv. een quest zonder al te veel tijd te besteden aan het simpelweg exploren. Zo gaat het in mijn ervaring in ieder geval. :)
Met een auto zie je i.i.g. meer van de wereld dan met fasttravel. ;)

En als ze het doen zoals in Fallout 2, dat je eerst de goede onderdelen moet vinden om de auto te laten werken, dan heb je in de tussentijd al veel van de wereld gezien. Bovendien kun je natuurlijk altijd uitstappen. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 15 juni 2015 @ 19:23:59 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153556707
Ziet er imho niet uit als een splinternieuwe engine.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')