Het is wel de bedoeling dat je daar een telefoon in stopt zodat je 'm ook daadwerkelijk kunt gebruiken als pipboy. Anders is het een grote armband.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit alleen nog wel even te twijfelen om die Collectors Edition. Moet je daar nou perse een telefoon voor nodig hebben of niet? Anders koop ik hem zeker wel alvast bij Bol. Zoiets moet ik gewoon hebben
Hmm jammer weer. Ik heb geen super nieuwe telefoon en neem aan dat het pas bij de nieuwste toestellen gaat werken zoals een iPhone 6.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je daar een telefoon in stopt zodat je 'm ook daadwerkelijk kunt gebruiken als pipboy. Anders is het een grote armband.
Hm niet percé iets slechts, ik vond het skill systeem altijd één van de vervelendere dingen van Fallout. Kan geen kwaad om het een tikkie simpeler te maken. Wordt even kijken hoe ze het precies gaan doen.quote:
Inderdaad wel interessant. In Fallout 3 en NV was het wel erg eenvoudig om een character the maken die goed was in ongeveer alles. Als je bewustere keuzes moet maken komt dat de game wel ten goede.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hm niet percé iets slechts, ik vond het skill systeem altijd één van de vervelendere dingen van Fallout. Kan geen kwaad om het een tikkie simpeler te maken. Wordt even kijken hoe ze het precies gaan doen.
Dat is sowieso een probleem van TES/fallout. Vaak kan je met de juiste skills/talents/perks/whatever heel snel belachelijk OP worden. Ben benieuwd of ze dat hebben aangepaktquote:Op maandag 15 juni 2015 16:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Zeker in Fallout 3. Als je level 30 had en je int op 10 had en nog wat perks voor extra skillpoints, dan werd je echt super overpowered met alles. Dan speelt het ook niet leuk meer.
Niet te veel toegeven aan die nostalgische gevoelens.quote:
Denk dat hij een andere invulling had voor 't woord immersie.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:18 schreef ems. het volgende:
Beetje vreemd om te stellen dat "omdat fallout 3 het niet had" het hier ook niet hoeft. Dat het immersion zou breaken is natuurlijk ook een ongefundeerde conclusie.
Of was het paard in oblivion ook immersionbreaking omdat je dat in morrowind nog niet had?
Met Skyrim had je ook al geen stats.quote:
Hangt er vanaf hoe je het invult...quote:Op maandag 15 juni 2015 14:18 schreef Jeff89 het volgende:
Ik vind het goed genoeg als er een perk voor is.. Een deel van de charme van dit soort spellen imo is juist dat je niet álles mee kan nemen, en dus keuzes moet maken.
Dit kàn goed uitpakken, als ze die perks goed verbinden met de special-stats. Dat je dus voor de hogere science-perks echt een intelligentie moet hebben tussen 8-10, en een perceptie van 8-10 voor de hogere combatperks. bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hm niet percé iets slechts, ik vond het skill systeem altijd één van de vervelendere dingen van Fallout. Kan geen kwaad om het een tikkie simpeler te maken. Wordt even kijken hoe ze het precies gaan doen.
Vind het zelf altijd tof om veel progressie de hebben als je een level up gaat. Bij fallout 3 was dat perfect met elk level skillpoints kunnen besteden en om het andere level een perk kiezen. Als je nu alleen een perk kan kiezen is dit toch wat minder.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:48 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dit kàn goed uitpakken, als ze die perks goed verbinden met de special-stats. Dat je dus voor de hogere science-perks echt een intelligentie moet hebben tussen 8-10, en een perceptie van 8-10 voor de hogere combatperks. bijvoorbeeld.
Maar die Howard zei in die presentatie dat 'Player-freedom' voor hen hun hoogste doel 'blijft'. M.a.w. de speler weer moet alles kunnen doen, a la Oblivion, F3 en Skyrim. Dus ik zie dit (voorlopig) ook niet als iets positiefs.
Progressie is één ding, maar dat kan ook op andere manieren. Irritante van het skill systeem was dat je voor veel dingen in het spel wel afhankelijk bent van science en lockpick. Als je dat een beetje snel omhoog wil kunnen gooien mis je dus punten in een hoop andere zaken. Balans vond ik altijd een beetje zoek.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Vind het zelf altijd tof om veel progressie de hebben als je een level up gaat. Bij fallout 3 was dat perfect met elk level skillpoints kunnen besteden en om het andere level een perk kiezen. Als je nu alleen een perk kan kiezen is dit toch wat minder.
Tank you!quote:Op maandag 15 juni 2015 09:44 schreef s0ul1991 het volgende:twitter:bol_com_games twitterde op maandag 15-06-2015 om 09:17:01 Vanaf nu te reserveren #Fallout4 Pip-Boy Edition! PS4 http://t.co/jOJEIeczN1 XboxOne http://t.co/5M3iW06MG7 PC http://t.co/qQYqXuMDnj reageer retweet
Ik heb F2 nooit gespeeld dus ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar wat ik denk is dat als je een mount krijgt waardoor je je sneller door de gamewereld kunt verplaatsen je ook eerder geneigd bent allerlei dingen links te laten liggen. Als je gewoon te voet bent heb je eerder zoiets van "ik ga daar even kijken", terwijl je als je een (snelle) mount hebt je eerder geneigd bent om gewoon van A naar B te komen voor bijv. een quest zonder al te veel tijd te besteden aan het simpelweg exploren. Zo gaat het in mijn ervaring in ieder geval.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Want?
Het reizen ging (uiteraard) sneller. Je kon er random encounters makkelijker mee vermijden. Het bood opbergmogelijkheden. Zoals ik al zij, je moest er energy-cells voor hebben, anders werkte die niet. En het kon op een gegeven moment zelfs gestolen worden.
Dit is allemaal te vertalen naar een 3d-game.
Ach ja, tis vooral hebbe hebbe hebbe. Van FO:3 heb ik er spijt van gehad het niet te doen. Later via MP een L.E. set compleet kunnen krijgen. New Vegas heb ik gelijk L.E. van besteld en nu met FO:4 day one ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:39 schreef Gezicht het volgende:
Limited Editions, altijd zonde van het geld gevonden. Ja, je krijgt er wat leuke gimmicks bij waar je eens iets mee doet als je de game krijgt, maar daarna komen ze in de kast terecht en worden nooit meer aangeraakt. Daar gaat je 40 euro extra dan. Maar goed, ieder z'n ding.
Met een auto zie je i.i.g. meer van de wereld dan met fasttravel.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb F2 nooit gespeeld dus ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar wat ik denk is dat als je een mount krijgt waardoor je je sneller door de gamewereld kunt verplaatsen je ook eerder geneigd bent allerlei dingen links te laten liggen. Als je gewoon te voet bent heb je eerder zoiets van "ik ga daar even kijken", terwijl je als je een (snelle) mount hebt je eerder geneigd bent om gewoon van A naar B te komen voor bijv. een quest zonder al te veel tijd te besteden aan het simpelweg exploren. Zo gaat het in mijn ervaring in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |