Daar heeft het verder niets mee te maken, die houterigheid is volgens mij meer deel van de engine, en die komt van Bethesda. Dat merk je ook aan hoe houterig je karakter springt bijvoorbeeld, en hoe je als je debiel stuiterend een berg op kan gaan. Dat was in Morrowind al zo... En wat te denken van NPCs die nog niet over een muurtje heen springen om letterlijk hun eigen leven te redden? Dat soort dingen vind ik gewoon jammer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:35 schreef The_Substitute het volgende:
Maar het blijft een Obsidian game, die altijd de nadruk leggen op keuze. En die keuze vertaalt zich in de quests en die quests vormen het grootste deel van de game en die kun je zo goed als combatloos oplossen.
Heb ik al gedaan, was ook een tip uit die guide.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nope, geen handholding.
Loop gelijk richting vault 15. Dan kom je langs Shady Sands, waar je een companion vindt, een paar skillbooks, wat benodigdheden voor in vault 15 en wat karakters die je ook in latere games tegenkomt en over hoort. Dan door naar de vault.
Zeker, echte sniper is erg zeldzaam maar met de hunting rifle is het ook prima te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:49 schreef Typisch het volgende:
Fallout 3 nog maar eens een kansje geven vanavond.
Nog tips? Is een stealthy/sniper build een beetje te doen?
Klopt, het heeft inderdaad niets te maken met de houterigheid van de actie, want het ging erover of de actie wel of niet de focus van de game was. In F3 was dat zo. In NV niet, gezien de vertakkingen van zo goed als alle quests, die ons lieten kiezen we 't op wilden lossen; combat, stealth of met speech.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Jeff89 het volgende:
Daar heeft het verder niets mee te maken, die houterigheid is volgens mij meer deel van de engine, en die komt van Bethesda. Dat merk je ook aan hoe houterig je karakter springt bijvoorbeeld, en hoe je als je debiel stuiterend een berg op kan gaan. Dat was in Morrowind al zo... En wat te denken van NPCs die nog niet over een muurtje heen springen om letterlijk hun eigen leven te redden? Dat soort dingen vind ik gewoon jammer.
Uiteindelijk draait NV om een oorlog, en om een vrij onvriendelijke omgeving waarin veel gevochten word met mutanten etc..Storyline spoiler:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:10 schreef The_Substitute het volgende:
In NV niet, gezien de vertakkingen van zo goed als alle quests, die ons lieten kiezen we 't op wilden lossen; combat, stealth of met speech.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:12 schreef Jeff89 het volgende:
Uiteindelijk draait NV om een oorlog, en om een vrij onvriendelijke omgeving waarin veel gevochten word met mutanten etc..Storyline spoiler:Ik heb eerder al gezegd dat in de 3d versies de nadruk inderdaad méér ligt op de actie dan de isometrische delen en dat een complete pacifistische playthrough niet mogelijk is ('grotendeels', weet je nog?). Maar qua quests kan je het wel zo spelen en bepaal JIJ dus de focus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die slag om Hoover Dam is er dus een waar je niet omheen kunt. Die zijn er ook, zoals ik al zei. Dat staat mijn argument niet in de weg.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Hehe, stiekem is de pip-boy ook wel erg gaaf. Beetje jammer dat het hoesje een steelcase is.quote:
Hoezo is dat jammer? Steelcases zijn coolquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:26 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Hehe, stiekem is de pip-boy ook wel erg gaaf. Beetje jammer dat het hoesje een steelcase is.
Ik vind het altijd zo lelijk in de kast staanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Steelcases zijn cool
Heb de normale editie gepre-ordered op Steam. Pip-Boy is cool maar uiteindelijk verwijnt ie toch ergens in een kast
Dan maar hopen dat je gesaved hebt Ik gebruikte in lagere levels altijd dat lichtwapen tegen Deathclawsquote:
Mijn ogen gingen bloeden toen ik het probeerdequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
Zijn Fallout 1 en 2 nog een beetje leuk en goed? Ik ben wel immersive RPGing gewend, dus ik weet niet of ik dan 2x2 textures en top-down gameplay wel kan appreciëren.
Je hoeft er niet mee naar buiten hequote:Op zondag 21 juni 2015 10:00 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga de PiPboy editie niet bestellen. Ben bijna 28 en vind mezelf toch echt te oud om met zo ding rond te lopen...
Nu je ook kan modden op de Xbox ga ik die halen....
De haters. Is begrijpend lezen nou echt zo moeilijk?quote:Op zondag 21 juni 2015 09:59 schreef Mirel het volgende:
En voor de haters: Bungie haalde voor Halo 3 het team van Forza erbij om te helpen bij het maken van de wegligging en besturing van alle voertuigen. Dat betekent niet dat Halo 3 een racegame werd..
Zondaar!quote:Op zondag 21 juni 2015 09:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Mijn ogen gingen bloeden toen ik het probeerde
Gewoon gebruiken tijdens het spelen voor de second screen functiequote:Op zondag 21 juni 2015 10:00 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga de PiPboy editie niet bestellen. Ben bijna 28 en vind mezelf toch echt te oud om met zo ding rond te lopen...
Nu je ook kan modden op de Xbox ga ik die halen....
Ik lees de laatste 2 pagina's al niet mee ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 10:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
De haters. Is begrijpend lezen nou echt zo moeilijk?
Ha. De ironie.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]Is begrijpend lezen nou echt zo moeilijk?
Voor deze opmerking was er geen ironie te bekennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |