abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 19:06:22 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_438186
Hahahahahahahahaha
Hihihihihihihihihihi
Hahahahahahahahaha
Hihihihihihihihihihi
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 19:07:33 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_438187
Trek 2 kerels vrouwenkleren aan en je avond zit geramd.

Hahahahahahahahahaha
Hihihihihihihihihi
Hahahahahahahahahaha
Hihihihihihihihihi

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_438193
quote:
Op 02 november 2000 19:06 schreef Cynix ® het volgende:
Hahahahahahahahaha
Hihihihihihihihihihi
Hahahahahahahahaha
Hihihihihihihihihihi
Kimmiepimmie in beeld?????

Maak me gek vertel alles...

.....als je maar wiiiiiiiiil
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 november 2000 @ 19:10:07 #4
862 Arcee
Look closer
pi_438198
quote:
Op 02 november 2000 19:07 schreef Cynix ® het volgende:
Trek 2 kerels vrouwenkleren aan en je avond zit geramd.
Nou, wat heb ik gelachen zeg
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 19:17:48 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_438213
Ik niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_438217
Robin toont zich weer de grote dierenvriend...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 november 2000 @ 19:20:33 #7
862 Arcee
Look closer
pi_438219
En dat vind ik dus ècht zielig voor die geit...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 november 2000 @ 19:20:59 #8
862 Arcee
Look closer
pi_438221
quote:
Op 02 november 2000 19:19 schreef Kozzmic het volgende:
Robin toont zich weer de grote dierenvriend...
pcies
pi_438232
Robin is weer lekker bezig.

Maar toch... kunnen ze die Bianca ook niet afschieten? Ik erger me zoooooo aan dat mens

[Dit bericht is gewijzigd door nosubcire op 02-11-2000 19:26]

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 november 2000 @ 19:26:53 #10
862 Arcee
Look closer
pi_438237
Maar ik vind dat Robin wèl gelijk heeft dat zij er niet om gevraagd hebben om voor een geit te zorgen. Kan ik me best voorstellen.
pi_438247
Ja, ok... ze hebben er niet om gevraagd, maar je moet wel iets doen voor je kwart ton hè
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_438249
Het was op zich geen saaie uitzending.
* mandarijn vond de zere-poot-actie van cindy zeer geslaagd
pi_438268
quote:
Op 02 november 2000 19:26 schreef Arcee het volgende:
Maar ik vind dat Robin wèl gelijk heeft dat zij er niet om gevraagd hebben om voor een geit te zorgen. Kan ik me best voorstellen.
precies! ik vond 't juist wel gaaf wat ie zei. ze kunnen 'm toch niet dwingen voor zo'n beest te zorgen als ie daar geen zin in heeft?? 't staat niet in de regels
lekker belangrijk...
pi_438283
Ik vind Robin de enige normale bewoner zo langzamerhand...

En die geit moet gewoon weg die voegt niks toe aan het programma, die kunnen ze beter ergens in een kinderboerderij zetten daar krijgt ze aandacht genoeg

٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 2 november 2000 @ 20:09:50 #15
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_438398
Laten we hopen dat Robin zijn mening blijft verkondigen. De bewoners staan echt op het randje van revolutie. De emmer is bijna vol, Ed heeft heel wat losgemaakt.

Kan het toch nog leuk worden!

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 2 november 2000 @ 20:39:42 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_438444
OOOOOO JAAAAAAAAAAA wat was Robin fantastisch wat is het toch een fantatisch mens heerlijk om naar te kijken. Ik wou dat het hele huis vol zat met Robins. JAAAAAAAAA dat zou pas fantastisch zijn hij is zo normaal. Ik snap niet dat er nog een Robin Roelt topic is.

Ik hoop overigens wel dat er snel een lekker topic komt "mijn haat jegens Robin is als een vlees geworden demon" want dat zou ik graag zien.

Wat een voorspelbare reaktie van Robin. De bewoners wisten al precies hoe hij zou reageren.

Hij kreeg ook zo'n leuk rood kleurtje toen de twee travi's hem betaste. Volgens mij vond hij het stiekum lekker.

pi_438460
quote:
Maar toch... kunnen ze die Bianca ook niet afschieten? Ik erger me zoooooo aan dat mens
Het wordt duidelijk weer erger hè met haar.. Ze doet soms ZO hard haar best om in een deuk te (blijven) liggen dat ik bijna denk dat ze hysterisch wordt. Wat zei ze toch n.a.v. het Koos-blijft-toch incident? Iets als "We moeten een DAAD stellen! We gaan zeggen dat we het helemaal niet aardig vinden op deze manier!"
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_438577
Goh, mannen in vrouwenkleren die kenden we nog niet
eh Beau.....ben je daar nog?
  donderdag 2 november 2000 @ 22:20:42 #19
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_438630
Ik heb me tijdens de uitzending van vanavond vooral gruwelijk zitten ergeren aan met name Hieke en Bianca.

Op het moment dat Ed vertelde dat 'ie niet van plan was om op te stappen bleven de "dames" maar schermen met het spelletje, de regels, je bent er toch accoord mee gegaan, enz., maar op het moment dat het het schrijfgerei van Koos betreft moet er ineens niet meer gelet worden op de regels en het spelletje.

Beetje dubbel.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_438648
blijkt dat ik persoonlijk veel kan hebben van Hieke, mijn irritatiegrens ligt bij haar vrij hoog. I wonder why
Dat ligt bij bianca (zie? dat schrijf ik zelfs geeneens meer met een hoofdletter) wel even anders. Mijn idee Sweetheart, wat een huichelachtige act voor camera's sake
eh Beau.....ben je daar nog?
pi_438659
quote:
Op 02 november 2000 22:20 schreef Sweetheart het volgende:
Ik heb me tijdens de uitzending van vanavond vooral gruwelijk zitten ergeren aan met name Hieke en Bianca.

Op het moment dat Ed vertelde dat 'ie niet van plan was om op te stappen bleven de "dames" maar schermen met het spelletje, de regels, je bent er toch accoord mee gegaan, enz., maar op het moment dat het het schrijfgerei van Koos betreft moet er ineens niet meer gelet worden op de regels en het spelletje.

Beetje dubbel.


BEETJE???
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 november 2000 @ 22:32:03 #22
862 Arcee
Look closer
pi_438662
quote:
Op 02 november 2000 22:27 schreef vinsie het volgende:
blijkt dat ik persoonlijk veel kan hebben van Hieke, mijn irritatiegrens ligt bij haar vrij hoog.
Bij mij niet

Enneh... Bianca roeleert!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')