abonnement Unibet Coolblue
pi_156305586
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Volgens mij als je alles in 1x wint krijg je als nog niet meteen een hele hoge rank. Na die 10 eerste wins.

Maar ik ben ook nog een noob dus dat scheelt :D
Je wordt gewoon geranked met je niveau. Als je beter gaat spelen kom je ook in matchmaking met betere spelers. Ik ben vanmiddag dan gepromoted naar Master Guardian 1, maar zat in match met master guardian 2 en master guardian elite. Dat gaat dus best snel, want ik heb in totaal 21 wins (inclusief de placements) en bij de eerste wins werd ik gematched met Gold Nova 1.

Als je beetje verbeterd ga je dus behoorlijk snel omhoog op deze elo's
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156305740
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Je wordt gewoon geranked met je niveau. Als je beter gaat spelen kom je ook in matchmaking met betere spelers. Ik ben vanmiddag dan gepromoted naar Master Guardian 1, maar zat in match met master guardian 2 en master guardian elite. Dat gaat dus best snel, want ik heb in totaal 21 wins (inclusief de placements) en bij de eerste wins werd ik gematched met Gold Nova 1.

Als je beetje verbeterd ga je dus behoorlijk snel omhoog op deze elo's
Ja ik weet het. Alleen je eerste ranking gaat natuurlijk over die eerste 10 potjes. Maar vraag me af of als je die alle 10 achter elkaar wint dat je dan in 1x heel hoog bent.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156309374
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja ik weet het. Alleen je eerste ranking gaat natuurlijk over die eerste 10 potjes. Maar vraag me af of als je die alle 10 achter elkaar wint dat je dan in 1x heel hoog bent.
Heeft niks met winnen te maken. Je kan zelf promoten als je verliest. Je wordt gemachted met mensen met een bepaalde skill, als je het elke beter doet (top fragger, MVP enz.) dan kan je promoten. Als je 10x wint achter elkaar in placements, maar geen een MVP haalt zal je nog steeds lage ranking hebben. Echter haal je elke game 6x MVP wordt je volgende match hoger ingedeeld, en als je daar weer veel MVP en kill participation haalt wordt je weer bij hogere ranks gematched. Dit gaat door tot je plafond haalt en niet meer boven verwachting presteert.

Zijn genoeg filmpjes op youtube waar mensen promoten na een verlies of gelijkspel. Ook Pasha bijvoorbeeld die promoot na een gelijkspel.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156309667
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 22:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Heeft niks met winnen te maken. Je kan zelf promoten als je verliest. Je wordt gemachted met mensen met een bepaalde skill, als je het elke beter doet (top fragger, MVP enz.) dan kan je promoten. Als je 10x wint achter elkaar in placements, maar geen een MVP haalt zal je nog steeds lage ranking hebben. Echter haal je elke game 6x MVP wordt je volgende match hoger ingedeeld, en als je daar weer veel MVP en kill participation haalt wordt je weer bij hogere ranks gematched. Dit gaat door tot je plafond haalt en niet meer boven verwachting presteert.

Zijn genoeg filmpjes op youtube waar mensen promoten na een verlies of gelijkspel. Ook Pasha bijvoorbeeld die promoot na een gelijkspel.
Ah oke :)

Anyway. Ben nu een rank omhoog gegaan al. geen big noob meer maar een noob. :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 22 september 2015 @ 22:39:13 #255
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_156310067
Ik ben al lang blij dat ik 20 pistol kills en 10 sawed off kills kon maken in casual. O+
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_156311759
Ben weer gaan spelen en nu al MGE...
Maar het voelt alsof ik als een kip zonder kop rond loop soms...
Echt geen flauw idee wat ik soms moet doen in situaties.

In het begin weet ik het wel, als CT headshots maken als T binnen komt, maar als er dan de helft vna je team weg valt...
T heeft het dan iets makkelijker
pi_156311839
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Je wordt gewoon geranked met je niveau. Als je beter gaat spelen kom je ook in matchmaking met betere spelers. Ik ben vanmiddag dan gepromoted naar Master Guardian 1, maar zat in match met master guardian 2 en master guardian elite. Dat gaat dus best snel, want ik heb in totaal 21 wins (inclusief de placements) en bij de eerste wins werd ik gematched met Gold Nova 1.

Als je beetje verbeterd ga je dus behoorlijk snel omhoog op deze elo's
Ik begon met Silver 2 en zit nu MG1.

Hoe meer je aan CS went hoe hoger je komt :P
pi_156312475
Weer Supreme :).
Inmiddels ook alweer 2 gewonnen dus 'The road to Global Elite' is weer begonnen.
pi_156312708
Heb net een nieuwe pc, alles prima maar ik krijg een veel te hoge ping op CS, rond de 80 tot 600 namelijk. Als ik in de server lijst kijk staat er wel een normale <50 ping, maar zodra ik ingame zit schiet het omhoog. Ik ben de enige die op het netwerk zit en gebruik gewoon bedraad internet. Op mijn laptop had ik ook nergens last van. Iemand enig idee?

edit. laat maar heb het al gefixt, geen idee wat het was eigenlijk.

En vanmiddag eindelijk LE geworden _O_ zal binnenkort wel weer terug naar DMG gaan maar ik geniet er nu nog even van :')

[ Bericht 36% gewijzigd door wieisboos op 23-09-2015 00:20:00 ]
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  woensdag 23 september 2015 @ 07:27:01 #260
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156314345
Hoi, lvl 1 hier :W _O-

Snap geen hol van waar men het hier over heeft, btw... allemaal nieuw jargon.

Ben nu aan het DM'en op een beetje hogere rank te krijgen. Schiet niet echt op.

Nog tips, mensen?

V.

[ Bericht 31% gewijzigd door V. op 23-09-2015 07:34:00 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156314778
quote:
6s.gif Op woensdag 23 september 2015 07:27 schreef Verbal het volgende:
Hoi, lvl 1 hier :W _O-

Snap geen hol van waar men het hier over heeft, btw... allemaal nieuw jargon.

Ben nu aan het DM'en op een beetje hogere rank te krijgen. Schiet niet echt op.

Nog tips, mensen?

V.
Welke jargon snap je niet? Ik speel ik pas sinds kort weer. Meeste snap ik wel. Alleen de afkortingen van alle ranks etc nog niet. :P

Als newbie is het handig om Arms race te doen denk ik. Dan leer je de verschillende wapens kennen. Wat ook goed is om tegen bots te spelen, dan de bots uitzetten en op de muur te schieten met de meest gebruikte wapens. Zodat je kan zien hoe de recoil werkt. En dan proberen deze onder de knie te krijgen.

Gewoon casual spelen is ook goed. Dat komt het meest in de buurt van de Ranked wat je uiteindelijk gaat spelen als je level 3 bent. Kwa wapens zal ik veel met de Ak 47 en de m4 spelen. Dit zijn de wapens waar je waarschijnlijk het meeste mee zal gaan spelen.

En dit is van noob tot iets grotere noob. :P Dus misschien hebben de meer ervaren spelers hier nog wat tips/ :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 23 september 2015 @ 09:16:45 #262
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156315268
Sowieso de ranks idd, maar ook 'smurf' 'crunch' en wat hier staat, geen idee: " Al die sukkels met USPS gaan nooit een headshot krijgen op 5 rondspringende T's " ;)

Ik denk dat ik mij kwa fps'en aardig doorgewinterd mag noemen inmiddels, maar ik vind CS:GO niet het meest beginner-vriendelijk, als ik het zo mag zeggen. En dan druk ik mij zacht uit.

Je moet nog een hele bende uitzoeken en maar wat doen voor je enigszins echt aan het spel toekomt. Op YT kan ik wel eea vinden, en ik weet dat een hoop gewoon doen is, maar het is eerder CI (counter intuitive) dan CS ;)

Nu doe ik DM, maar zijn er ook gewoon servers die beginners enigszins kunnen gebruiken?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156315337
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 09:16 schreef Verbal het volgende:
Sowieso de ranks idd, maar ook 'smurf' 'crunch' en wat hier staat, geen idee: " Al die sukkels met USPS gaan nooit een headshot krijgen op 5 rondspringende T's " ;)

Ik denk dat ik mij kwa fps'en aardig doorgewinterd mag noemen inmiddels, maar ik vind CS:GO niet het meest beginner-vriendelijk, als ik het zo mag zeggen. En dan druk ik mij zacht uit.

Je moet nog een hele bende uitzoeken en maar wat doen voor je enigszins echt aan het spel toekomt. Op YT kan ik wel eea vinden, en ik weet dat een hoop gewoon doen is, maar het is eerder CI (counter intuitive) dan CS ;)

Nu doe ik DM, maar zijn er ook gewoon servers die beginners enigszins kunnen gebruiken?

V.
Smurfs zijn mensen die expres slecht spelen en verliezen zodat ze een lage rank krijgen zodat ze daar later dan heel makkelijk kunnen winnen omdat ze tegen noobs spelen. T zijn terroristen, CT counter terroristen .

En je kan heel goed in fps zijn. Maar dat gaat je niet heel erg helpen in cs :) Ja je aim misschien. Maar speelt heel anders dan een cod of battlefield of wat dan ook.

En beginner vriendelijk is het zeker niet nee. Maar zorgen dat je zo snel mogelijk level 3 wordt zodat je ranked kan spelen. Dat is zoveel toffer dan de andere gamemodes.

Doe heeft mij ook geholpen. Die crosshairs _O_

[ Bericht 13% gewijzigd door over_hedge op 23-09-2015 09:31:14 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 23 september 2015 @ 12:15:31 #264
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156318298
Handige vid, al weet ik niet of ik die crosshair ga gebruiken. Ben zelf nogal van een eenvoudig puntje en meer niet ;)

Spray patterns bemoei ik mij niet al te veel mee. Ik ben sowieso van het singleshotten of hooguit burst fire.

Heb al een paar keer pogingen gedaan om CS:GO op te starten, maar was het dan al snel zat, vooral omdat ik het frustrerend vond. Gisteren voor het eerst eigenlijk gewoon drie uur achter elkaar gedaan, en gelukkig merkte ik in de loop van de middag dat mijn gemiddelde kdr omhoog ging van 0,2 of zo naar rond de 1 aan het eind van de sessie.

Ik denk dat ik wel eea aan winst kan behalen door de sensitivity van mijn muis nog wat omlaag te gooien (wel even een grotere mm kopen, maar ik heb nu toch een kut Roccat Taito, waarvan de toplaag binnen een jaar al aan het loslaten is, dus dat zat er toch al aan te komen) en daaraan te wennen (ben zelf nogal van de hoge sens, maar dat is hier wel nadelig merk ik).

Ook de maps moet ik gewoon nog leren kennen, zodat ik weet waar choke points zitten of andere geniepige plekjes ;)

Dank voor je reacties iig :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 23 september 2015 @ 12:20:04 #265
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156318393
Nog een vraagje; in diverse howto's over set-ups van de game wordt gesuggereerd alle eye-candy (voor zover aanwezig in Source) uit te zetten. Dat lijkt mij toch meer voor de pro-gamers die ook op 144hz ips-panels spelen, ipv van deze ouwe knar met zijn 60hz 1680x1050, waar die milliseconden toch al verloren zijn?

M.a.w.: mag het er nog een beetje uitzien, of wordt dat toch afgeraden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156319356
Ik heb alles gewoon op max staan...
pi_156320000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:20 schreef Verbal het volgende:
Nog een vraagje; in diverse howto's over set-ups van de game wordt gesuggereerd alle eye-candy (voor zover aanwezig in Source) uit te zetten. Dat lijkt mij toch meer voor de pro-gamers die ook op 144hz ips-panels spelen, ipv van deze ouwe knar met zijn 60hz 1680x1050, waar die milliseconden toch al verloren zijn?

M.a.w.: mag het er nog een beetje uitzien, of wordt dat toch afgeraden?

V.
Als jij al een goede fps haalt dan zie ik geen reden om het uit te zetten
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_156324979
Ik heb bij aankoop van mijn nieuwe i5-6600k processor een vouchercode van CS:GO gekregen.
Op Steam is die 14,-. Laten we zeggen dat ik hem voor 7,- wel wil weg wil doen :).

PM maar even!
pi_156326048
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef henkkeumus het volgende:
Ik heb bij aankoop van mijn nieuwe i5-6600k processor een vouchercode van CS:GO gekregen.
Op Steam is die 14,-. Laten we zeggen dat ik hem voor 7,- wel wil weg wil doen :).

PM maar even!
Je mag op FOK geen digitale codes verkopen, daarnaast is CSGO veel goedkoper geweest :')
En dan gaat adverteren in het CSGO topic waar iedereen het spel al heeft :')
pi_156326222
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je mag op FOK geen digitale codes verkopen, daarnaast is CSGO veel goedkoper geweest :')
En dan gaat adverteren in het CSGO topic waar iedereen het spel al heeft :')
Klopt, maar op het moment is het 15,- En op GTA 10,-.
Ik wist niet dat ik geen digitale codes mocht verkopen.. Mag ze immers wel weggeven :'(.

En ja, misschien voor iemand die een smurf wil of iemand kent die hem wellicht wil kopen.
pi_156326391
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:39 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Klopt, maar op het moment is het 15,- En op GTA 10,-.
Ik wist niet dat ik geen digitale codes mocht verkopen.. Mag ze immers wel weggeven :'(.

En ja, misschien voor iemand die een smurf wil of iemand kent die hem wellicht wil kopen.
8¤ op g2a
  woensdag 23 september 2015 @ 17:44:11 #272
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156326396
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:38 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Als jij al een goede fps haalt dan zie ik geen reden om het uit te zetten
Alles op max is fps +150

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 23 september 2015 @ 17:46:32 #273
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156326461
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 08:41 schreef over_hedge het volgende:

Als newbie is het handig om Arms race te doen denk ik.
Bedankt voor de tip. Gewoon een mode waar ik als noob idd iets mee kan en het uplevelen gaat een stuk sneller. Gisteren in DM drie uur gedaan over tot de helft van de xp richting twee te halen. Met AR is de andere helft binnen iets van een uur binnengehaald.

Bijna iemand om zeep gemaaid met zo'n gouden mes ( *O* ), maar hij was me voor ( -O- ) ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156326997
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:39 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

En ja, misschien voor iemand die een smurf wil of iemand kent die hem wellicht wil kopen.
In dat geval 70 voor vragen ipv 7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 23 september 2015 @ 18:28:11 #275
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_156327504
Je kan ook voor 2,60 of zo nu die nieuwe maps kopen en de missies doen dan ben je er zo. En dan speel je gewoon casual bom of gijzelaar missies.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')