abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:51:00 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153213431


In de Witcher series is de hoofdrolspeler Geralt, een Witcher. De games zijn gebaseerd op de boeken van Andrzej Sapkowski maar spelen zich af na deze boeken. De wereld heeft een rauwe middeleeuwse setting in combinatie met elk monster wat je maar kan vinden in folklore en sprookjes. Naast de nodige monsters zijn er ook politieke en romantische spanningen waar het verhaal zich in verdiept.

Een Witcher is een monsterjager die getraind zijn in het bestrijden van monsters. De training begint op heel vroege leeftijd en de jongens krijgen in verschillende stadia van het trainingsproces chemische cocktails die leiden tot het mutaties van het lichaam. Daardoor heeft de Witcher kenmerkende pupillen en onder andere bovennatuurlijke reflexen, kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast hebben de Witchers een grote kennis van alchemie en kunnen drankjes maken die ze helpen met het bevechten van de monsters (of mensen) Ook hebben de Witchers training gehad in basis magische vaardigheden die de Witcher kunnen toepassen in het gevecht. Door al deze vaardigheden worden de Witchers gevreesd en verafschuwd door het grote deel van de bevolking in de wereld waar het zich in afspeelt.

De Witcher is een uitstervend beroep(zoals Gerald het zelf noemt), omdat de vraag naar monster jagers steeds minder wordt(o.a. door de minachting tegen magie gebruikers) en er geen nieuwe Witchers worden getraint na de aanval op Kaer Morhen, het kasteel van de Witchers. Toch zijn de Witchers hard nodig om de mensheid tegen bovennatuurlijke krachten te beschermen.

Filmpje over witchers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 2:

Plot deel 3, geen spoilers:
quote:
The world is in chaos. The air is thick with tension and the smoke of burnt villages. The fearsome Empire of Nilfgaard has struck again, ravaging the hapless Northern Kingdoms. The once mighty who tried to use Geralt for their own gain are now gone. In these uncertain times, no one can say what fortune holds in store, who will bring peace to the world and who will cause it only misery. But a force darker and deadlier emerges. The petty men and women commanding tin-plated armies fail to understand that their conflict is child's play compared to the Wild Hunt, the otherworldly threat which now looms. These ghastly spectral riders have for ages plagued humankind, bringing misery to the world. Yet this time the Wild Hunt seeks one person in particular: the one individual Destiny itself bestowed upon Geralt, the one soul Geralt considers kin.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan The Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2015 op PC en Next gen consoles.
- Gratis DLC's
- Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben, maar wel aanbevolen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:51:56 #2
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153213460
He verdomme, ik kan niet met de merchant voor die skill reset potion praten. Hij blijft alleen maar vrolijk: A good day for commerce! schreeuwen.
pi_153213551
Heatwave een beetje inspiratieloos voor een nieuwe titel?
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:23:31 #4
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153214257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Heeft hij een monster deck? Altijd zorgen dat je zoveel mogelijk acid rain bij je hebt en zo min mogelijk andere speciale kaarten. Zonder acid rain in je hand is het bijna onmogelijk om tegen een monster deck te spelen aangezien ze hun vriendjes er altijd bij halen.
ik heb veel van die spy kaarten, ik laat een monsterdeck altijd alles spelen in ronde 1 terwijl ik veel extra kaarten opbouw (tenzij hij hier yield) en dan wint hij die dik om vervolgens de rest te verliezen omdat hij alleen nog 1 a 2 weather effect kaarten heeft voor die rondes :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 12:30:37 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153214394
Ik zat te denken om ff een leuke special te maken voor The Witcher 3, met een reeks tips/adviezen voor op de FP. Uiteraard zonder spoilers. Willen jullie ff meedenken wat tof/handig zou zijn?

Heel veel sites hebben al 'guides', maar het hoeft wat mij betreft niet al te walthrough-achtig, maar gewoon één of twee pagina's met handigheidjes. Ik zag bijv. op VG247 dit item met gewoon wat straight forward adviezen die je meteen in je zak kunt steken. Veel daarvan lijken welhaast rechtstreeks overgenomen te zijn van de loading screen-tips, maar nog steeds prima imho. Wellicht gewoon wat recht-voor-je-raap Gwent/alchemy/smithing/combat tips, verdeeld over enkele alinea's?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:33:38 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153214441
https://www.reddit.com/r/(...)tcher_3_tips_tricks/

Hier staan wel een aantal korte handige dingen ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:35:40 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153214472
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:30 schreef 2dope het volgende:
Ik zat te denken om ff een leuke special te maken voor The Witcher 3, met een reeks tips/adviezen voor op de FP. Uiteraard zonder spoilers. Willen jullie ff meedenken wat tof/handig zou zijn?

Heel veel sites hebben al 'guides', maar het hoeft wat mij betreft niet al te walthrough-achtig, maar gewoon één of twee pagina's met handigheidjes. Ik zag bijv. op VG247 dit item met gewoon wat straight forward adviezen die je meteen in je zak kunt steken. Veel daarvan lijken welhaast rechtstreeks overgenomen te zijn van de loading screen-tips, maar nog steeds prima imho. Wellicht gewoon wat recht-voor-je-raap Gwent/alchemy/smithing/combat tips, verdeeld over enkele alinea's?
Een beetje een semi-newbie algemene 'how to guide'?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 12:40:06 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153214562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)tcher_3_tips_tricks/

Hier staan wel een aantal korte handige dingen ;).
Thanks, handig. Heb je zelf nog zoiets van, enkele zijn beslist onmisbaar?

quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Een beetje een semi-newbie algemene 'how to guide'?
Ja zoiets, alleen je loopt snel het gevaar dat het gewoon een ordinaire waslijst wordt (zoals op Reddit, dat is prima, alleen niet echt leuk/leesbaar voor een special).

Het liefst maak ik dan een shortlist met de beste trucs/tips en het liefst zo breed mogelijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:42:17 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153214593
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Thanks, handig. Heb je zelf nog zoiets van, enkele zijn beslist onmisbaar?

[..]

Ja zoiets, alleen je loopt snel het gevaar dat het gewoon een ordinaire waslijst wordt (zoals op Reddit, dat is prima, alleen niet echt leuk/leesbaar voor een special).

Het liefst maak ik dan een shortlist met de beste trucs/tips en het liefst zo breed mogelijk.
Zou dan vooral de algemene tips opnemen, mbt het te snel levellen, het kunnen kwijtraken van quests etc. Dingen die echt achteraf lullig zijn als je ze niet wist en je spelplezier kunnen vergallen.

Uiteraard zoveel mogelijk zonder spoilers, maar dan heb je wel een wat andere insteek dan de rest.

Soort : verpest je gameplezier niet met deze speeltips....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 13:02:25 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153214974
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou dan vooral de algemene tips opnemen, mbt het te snel levellen, het kunnen kwijtraken van quests etc. Dingen die echt achteraf lullig zijn als je ze niet wist en je spelplezier kunnen vergallen.

Uiteraard zoveel mogelijk zonder spoilers, maar dan heb je wel een wat andere insteek dan de rest.

Soort : verpest je gameplezier niet met deze speeltips....
Goeie, ik had zelf iets van '25 essentiële tips' in gedachte en dan in verschillende categorieën, kan daar dan een categorie aan wijden.

Bedacht me nog dat het misschien het netst is om wel enkele pagina's te doen, en dan iedere pagina een hoofdcategorie. Bijv. iets als:

1. Algemeen

2. Combat & Magic

3. Alchemy & Smithing

4. Gwent

5. Quests/levelsysteem
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:12:38 #11
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153215218
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

Goeie, ik had zelf iets van '25 essentiële tips' in gedachte en dan in verschillende categorieën, kan daar dan een categorie aan wijden.

Bedacht me nog dat het misschien het netst is om wel enkele pagina's te doen, en dan iedere pagina een hoofdcategorie. Bijv. iets als:

1. Algemeen

2. Combat & Magic

3. Alchemy & Smithing

4. Gwent

5. Quests/levelsysteem
Goed idee, snap het wel als het voor instappers gigantisch overweldigend is 8)7

In Velen kun je als je aankomt het best direct even doorgaan met de mainquest line

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar level je al snel 3 a 4 levels van en zit je redelijk save, zodat je niet om de 200 meter dood gaat in de wildernis.
pi_153215273
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:30 schreef 2dope het volgende:
Ik zat te denken om ff een leuke special te maken voor The Witcher 3, met een reeks tips/adviezen voor op de FP. Uiteraard zonder spoilers. Willen jullie ff meedenken wat tof/handig zou zijn?

Heel veel sites hebben al 'guides', maar het hoeft wat mij betreft niet al te walthrough-achtig, maar gewoon één of twee pagina's met handigheidjes. Ik zag bijv. op VG247 dit item met gewoon wat straight forward adviezen die je meteen in je zak kunt steken. Veel daarvan lijken welhaast rechtstreeks overgenomen te zijn van de loading screen-tips, maar nog steeds prima imho. Wellicht gewoon wat recht-voor-je-raap Gwent/alchemy/smithing/combat tips, verdeeld over enkele alinea's?
Een dagboek achtig iets was wel leuk geweest met wat tips erin
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:25:25 #13
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_153215492
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:12 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Goed idee, snap het wel als het voor instappers gigantisch overweldigend is 8)7

In Velen kun je als je aankomt het best direct even doorgaan met de mainquest line

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Gwent kaart verzamelaars is het aan te raden van nieuwe personages waarvan je gwent kaarten kunt winnen, eerst de gwent kaart te winnen. Als je eerst de quest gaat doen kun je de kaart mogelijk niet meer krijgen.
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 13:27:40 #14
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153215544
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:12 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Goed idee, snap het wel als het voor instappers gigantisch overweldigend is 8)7

In Velen kun je als je aankomt het best direct even doorgaan met de mainquest line

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar level je al snel 3 a 4 levels van en zit je redelijk save, zodat je niet om de 200 meter dood gaat in de wildernis.
Goed idee. Ik had al wel als tip dat vroeg in de game die bijenkorven looten en verkopen een goede bron van inkomsten is.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Een dagboek achtig iets was wel leuk geweest met wat tips erin
Yeah, beetje laat nu 9.gif

Als "general tips" heb ik nu de volgende:

- Falling damage reduceren met rollen
- Wapens repareren tijdens knokken
- Healen met Swallow + food
- Vroeg in game honing verkopen (met igni verzamelen)
- Paardrijden zonder staminaverlos door weg aan te houden
- Verkoop niet alles aan iedereen

Grotendeels schaamteloos ge-copy/paste, maargoed heb nog 4 categorieën :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:29:59 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153215598
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Een dagboek achtig iets was wel leuk geweest met wat tips erin
'tips' in een beetje een verhaal/leerweg vorm oid?

"Dag 1: Het ging redelijk goed tot ik 28 keer bruut afgeslacht werd door een griffioen, nieuwe controller moeten kopen want ik heb de vorige doorgebeten

Dag 2: ontdekt dat ik kan en moet dodgen en rollen om niet te sterven, griffioen is dood"
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:37:13 #16
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_153215768
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:30 schreef 2dope het volgende:
Ik zat te denken om ff een leuke special te maken voor The Witcher 3, met een reeks tips/adviezen voor op de FP. Uiteraard zonder spoilers. Willen jullie ff meedenken wat tof/handig zou zijn?

Heel veel sites hebben al 'guides', maar het hoeft wat mij betreft niet al te walthrough-achtig, maar gewoon één of twee pagina's met handigheidjes. Ik zag bijv. op VG247 dit item met gewoon wat straight forward adviezen die je meteen in je zak kunt steken. Veel daarvan lijken welhaast rechtstreeks overgenomen te zijn van de loading screen-tips, maar nog steeds prima imho. Wellicht gewoon wat recht-voor-je-raap Gwent/alchemy/smithing/combat tips, verdeeld over enkele alinea's?
Die komen echt van de tooltips af ja :P
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:12 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Goed idee, snap het wel als het voor instappers gigantisch overweldigend is 8)7

In Velen kun je als je aankomt het best direct even doorgaan met de mainquest line

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar level je al snel 3 a 4 levels van en zit je redelijk save, zodat je niet om de 200 meter dood gaat in de wildernis.
Dat gebeurd toch wel :D
Ik loop constant tegen rode doodshoofden aan en ben level 14.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 13:37:21 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153215775
Wat is de default springknop op PS4/PC?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153215776
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

Goed idee. Ik had al wel als tip dat vroeg in de game die bijenkorven looten en verkopen een goede bron van inkomsten is.

[..]

Yeah, beetje laat nu [ afbeelding ]

Als "general tips" heb ik nu de volgende:

- Falling damage reduceren met rollen
- Wapens repareren tijdens knokken
- Healen met Swallow + food
- Vroeg in game honing verkopen (met igni verzamelen)
- Paardrijden zonder staminaverlos door weg aan te houden
- Verkoop niet alles aan iedereen

Grotendeels schaamteloos ge-copy/paste, maargoed heb nog 4 categorieën :7
- Respeccen kan met potion clearance
- Als je remove upgrade doet dan vernietig je je upgrade en hou je je wapen, bij dismantle vernietig je het wapen maar hou je de upgrade.
- Met de crossbow kan je vijanden oneshotten onder water.
- vreemde valuta inwisselen bij de bank.

Wat ook nog een vergissing is die veel mensen maken, rollen kost geen stamina.... je stamina stopt alleen even met regeneraten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 13:38:38 #19
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153215818
^O^ Miauw
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:38:41 #20
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_153215820
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:27 schreef 2dope het volgende:
Verkoop niet alles aan iedereen
Interesse in een afbeelding met percentages?
Er staat een hele handige in de guide.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 13:39:33 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153215837
By all means. Alles is welkom, ik reduceer het later wel tot een enigszins coherent geheel.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153215839
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:29 schreef jogy het volgende:

[..]

'tips' in een beetje een verhaal/leerweg vorm oid?

"Dag 1: Het ging redelijk goed tot ik 28 keer bruut afgeslacht werd door een griffioen, nieuwe controller moeten kopen want ik heb de vorige doorgebeten

Dag 2: ontdekt dat ik kan en moet dodgen en rollen om niet te sterven, griffioen is dood"
Dag 15: "Een Leeroy Jenkins plegen op een vijand met een rood doodshoofd met rode vraagtekentjes werkt niet. Nog steeds niet."

Oh en:

- bij 6 of meer levels verschil van je character tov je quest krijg je geen XP meer.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:43:08 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153215940
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dag 15: "Een Leeroy Jenkins plegen op een vijand met een rood doodshoofd met rode vraagtekentjes werkt niet. Nog steeds niet."
'Dag 16: Ook nu niet, morgen weer proberen'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:52:23 #24
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153216157
Dag 75: Mijn vrienden herkennen me niet meer, mijn vriendin heeft me verlaten. Volgens mij was mijn schoonmoeder ook een gravehag, dus wellicht is het beter zo. Honden grommen als ik langsloop. Ik ben veranderd. Mensen kijken mij raar aan als ik met ze praat, ik neem de tijd om te antwoorden. Diverse winkels en kroegen hebben mij er uit getrapt. Ze vonden het ongepast dat ik schapenogen en koeienvel probeerde aan de man te brengen.
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 14:01:46 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153216361
Klopt mijn aanname dat het geen zin heeft om heel veel usable food/drink-items snel achter elkaar te gebruiken? Het aantal heal-seconden 'stacked' niet toch? Of neemt de regen-rate wel toe? Nooit goed getest eigenlijk..
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:03:03 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153216378
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:01 schreef 2dope het volgende:
Klopt mijn aanname dat het geen zin heeft om heel veel usable food/drink-items snel achter elkaar te gebruiken? Het aantal heal-seconden 'stacked' niet toch? Of neemt de regen-rate wel toe? Nooit goed getest eigenlijk..
Volgens mij niet nee, 1 drank 1 stuk voedsel werkt wel, en eten direct na Swallow geeft een kleine bonus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 14:07:44 #27
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153216482
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgens mij niet nee, 1 drank 1 stuk voedsel werkt wel, en eten direct na Swallow geeft een kleine bonus.
Thanks. Ja, dat was de tip.

Over het verkopen aan de juiste persoon; uiteraard wapens -> blacksmith, armor -> armorer, alchemy ingredients -> herbalist. Maar: al het overige, bijv. usable of other -> 'gewone' merchants?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153216599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:52 schreef JaqenHghar het volgende:
Dag 75: Mijn vrienden herkennen me niet meer, mijn vriendin heeft me verlaten. Volgens mij was mijn schoonmoeder ook een gravehag, dus wellicht is het beter zo. Honden grommen als ik langsloop. Ik ben veranderd. Mensen kijken mij raar aan als ik met ze praat, ik neem de tijd om te antwoorden. Diverse winkels en kroegen hebben mij er uit getrapt. Ze vonden het ongepast dat ik schapenogen en koeienvel probeerde aan de man te brengen.
:D
pi_153216623
Kan je ergens ook tijd kopen voor wat florens ofzo?
Gister nauwelijks tijd gehad om te spelen, vanavond kansloos, morgen ook, vrijdagavond pas weer tijd ;(

verkapte kijk mij eens druk zijn post
pi_153216661
Ik ben blij dat ik tegenwoordig een potion heb waardoor ik gewoon gelijk een chunk health erbij krijg ipv dat versnelde regeneraten en stukken kip.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:15:29 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153216672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Kan je ergens ook tijd kopen voor wat florens ofzo?
Gister nauwelijks tijd gehad om te spelen, vanavond kansloos, morgen ook, vrijdagavond pas weer tijd ;(

verkapte kijk mij eens druk zijn post
Nee, wisselen in Novigrad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:15:50 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153216681
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben blij dat ik tegenwoordig een potion heb waardoor ik gewoon gelijk een chunk health erbij krijg ipv dat versnelde regeneraten en stukken kip.
Ja, die is wel handig, wel meer poisoning, maar 30 per keer, dus 2 overleef je wel :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:16:15 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_153216690
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je potions moet maken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:17:02 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153216713
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je potions moet maken
Recepten zoeken, de ingredienten hebben, Alchemy en als ze groen zijn maak je ze, daarna heb je ze altijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153216724
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je potions moet maken
Naar alchemy gaan, recept selecteren waar je de benodigde ingredienten hebt en op x drukken :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153216744
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je potions moet maken
youtube is uwe beste freund.
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:20:06 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153216801
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je potions moet maken
Je kan ook even langs een herbalist gaan en als je dan bij alchemy ingredienten mist kan je die vaak meteen daar kopen. éénmaal gecreëerd blijft gecreëerd en als ze dan op zijn kan je een uurtje mediteren om het weer bij te vullen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:21:13 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_153216832
Bedankt heren O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 14:26:42 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153216962
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:07 schreef 2dope het volgende:
Over het verkopen aan de juiste persoon; uiteraard wapens -> blacksmith, armor -> armorer, alchemy ingredients -> herbalist. Maar: al het overige, bijv. usable of other -> 'gewone' merchants?
Iemand die dit weet of ff kan proberen/vergelijken?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:28:56 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153217027
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kan ook even langs een herbalist gaan en als je dan bij alchemy ingredienten mist kan je die vaak meteen daar kopen. éénmaal gecreëerd blijft gecreëerd en als ze dan op zijn kan je een uurtje mediteren om het weer bij te vullen.
Ja, doe ik nog wel eens, en ik probeer toch zo getimed mogelijk ook nog ingredienten te verzamelen onderweg, zonder dus te vaak stil te komen te staan dubbel te klikken op een plantje...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153217205
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Iemand die dit weet of ff kan proberen/vergelijken?
Volgens mij klopt dit gewoon idd.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:37:08 #42
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153217252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:55 schreef MeneerLogica het volgende:
Heatwave een beetje inspiratieloos voor een nieuwe titel?
Het is gewoon een fantastische titel.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:47:40 #43
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153217527
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Iemand die dit weet of ff kan proberen/vergelijken?
Ik weet dat de normale "merchants" niet altijd dezelfde prijs hanteren. Ik probeerde gisteren van die dimeterium cuffs te verkopen, omdat die nog best wat waarde hadden en dat liep uiteen van 50 - 90 of zo per stuk afhankelijk van de merchants in Novigrad.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:08:26 #44
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153219916
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:01 schreef 2dope het volgende:
Klopt mijn aanname dat het geen zin heeft om heel veel usable food/drink-items snel achter elkaar te gebruiken? Het aantal heal-seconden 'stacked' niet toch? Of neemt de regen-rate wel toe? Nooit goed getest eigenlijk..
Stackt niet. Cooldown op het nieuwe item geld per direct.
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:09:08 #45
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153219932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben blij dat ik tegenwoordig een potion heb waardoor ik gewoon gelijk een chunk health erbij krijg ipv dat versnelde regeneraten en stukken kip.
Welke is het?
pi_153219949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:09 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Welke is het?
Weet ik niet zo uit mijn hoofd, straks ff kijken als ik thuis ben.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:14:48 #47
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153220070
Oke ik heb mijn skills ingewisseld, ik was iets te veel op signs gefocused.

Nu heb ik: Dit als skills.

Dus full fast attack, met een flinke dosis alchemy voor dem dere potion duration. Denk dat ik hierna toch nog de eerste Axii skill volmaak voor de conversaties.
pi_153220114
Dat laatste heb ik ook gedaan idd, awesome.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:21:18 #49
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153220233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dat laatste heb ik ook gedaan idd, awesome.
Vind het namelijk in boss fights meestal lekkerder om er in en er uit te springen i.p.v. ontwijken een harde klap en weer weg.

Wellicht dat ik overnieuw begin en hardcore mode doe, dan doe ik full tank. :+
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:30:19 #50
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153220449
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik weet dat de normale "merchants" niet altijd dezelfde prijs hanteren. Ik probeerde gisteren van die dimeterium cuffs te verkopen, omdat die nog best wat waarde hadden en dat liep uiteen van 50 - 90 of zo per stuk afhankelijk van de merchants in Novigrad.
Eerst smelten naar ruw materiaal dan krijg je er meer voor.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 16:40:35 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153220743
Dank voor de reacties. Nog interessante pointers t.a.v. combat? Heb nu dit, nog beetje karig m.i.:

- Dodgen ipv rollen
- Crossbow onder water
- Slowmo-attacks bij horseback combat
- Signs switchen terwijl je blockt
- Combineren met medium/heavy/signs
- Weaknesses exploiten via bestiary
- Quen alvast aanzetten bij aanvang gevecht
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153220792
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:40 schreef 2dope het volgende:
Dank voor de reacties. Nog interessante pointers t.a.v. combat? Heb nu dit, nog beetje karig m.i.:

- Dodgen ipv rollen
- Crossbow onder water
- Slowmo-attacks bij horseback combat
- Signs switchen terwijl je blockt
- Combineren met medium/heavy/signs
- Weaknesses exploiten via bestiary
- Quen alvast aanzetten bij aanvang gevecht
Bovenste zou ik niet echt als tip meegeven. In sommige situaties is rollen beter, in andere situaties dodgen. Als algemene tip zou ik ook nog 'veel saven' vertellen :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games woensdag 3 juni 2015 @ 16:42:58 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153220815
Mja zo probeerde ik het ook te brengen:

quote:
Dodgen, niet rollen
Geralt beschikt over de uitmuntende gave om tijdens gevechten weg te rollen. Dit is een ideale manier om te ontsnappen uit benarde situaties, vooral wanneer je bijvoorbeeld wordt omringd door een roedel honden of een groepje drowners. Blijf in die gevallen ook vooral gebruik maken van je rol, maar om aanvallen te ontwijken, vooral bij een-op-een-gevechten, kun je veel beter gebruik maken je dodge. Deze pauzeert je stamina-regen namelijk niet, waar de rol dat wel doet. Ook kun je na een dodge sneller een tegenaanval inzetten, omdat je maar een klein stapje opzij of na achter doet.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153220833
Ah, met die context is het beter ja.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153221050
Je krijgt crossbow bonus enzo alleen als je zwaard wegstopt
pi_153223711
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:40 schreef 2dope het volgende:
Dank voor de reacties. Nog interessante pointers t.a.v. combat? Heb nu dit, nog beetje karig m.i.:

- Dodgen ipv rollen
- Crossbow onder water
- Slowmo-attacks bij horseback combat
- Signs switchen terwijl je blockt
- Combineren met medium/heavy/signs
- Weaknesses exploiten via bestiary
- Quen alvast aanzetten bij aanvang gevecht
Het vooral niet gebruiken van het 'lock target' dmv rechter thumbstick.

Ten minste, ik vind het helemaal ruk :)
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:33:48 #57
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153224068
Godverde nu ben ik ook begonnen aan dat Gwent neeuuuuuujjj zo speel ik dat spel NOOIT uit 8)7 _O- _O-
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:36:52 #58
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_153224168
Al bekend wanneer de Ps4 patch komt ? -O-
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:40:26 #59
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153224267
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:21 schreef Mothzor het volgende:
Het vooral niet gebruiken van het 'lock target' dmv rechter thumbstick.

Ten minste, ik vind het helemaal ruk :)
Heb je dat niet nodig bij bepaalde signs? Ik kan 't mis hebben, maar volgens mij moest ik bij die alternate firemode van Axii toch echt een vijand gelockt hebben om niet de standaard manier te gebruiken.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:41:24 #60
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153224297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:40 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Heb je dat niet nodig bij bepaalde signs? Ik kan 't mis hebben, maar volgens mij moest ik bij die alternate firemode van Axii toch echt een vijand gelockt hebben om niet de standaard manier te gebruiken.
Nee hoor, gewoon in de general direction mikken, en dan komt het goed.
pi_153224434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:40 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Heb je dat niet nodig bij bepaalde signs? Ik kan 't mis hebben, maar volgens mij moest ik bij die alternate firemode van Axii toch echt een vijand gelockt hebben om niet de standaard manier te gebruiken.
Geen idee, ik heb mijn signs niet zover door ontwikkeld :)
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:47:23 #62
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153224489
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:41 schreef JaqenHghar het volgende:
Nee hoor, gewoon in de general direction mikken, en dan komt het goed.
Door in hun richting te kijken, gebeurde het willekeurig. Dan wel, dan weer niet. Door te locken, leek het constant goed te gaan. Maar zoals ik al zei, kan ook ergens anders aan liggen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:10:51 #63
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153225266
Meh ik zit vast met de main quest:

SPOILER: Get Junior
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153225374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Meh ik zit vast met de main quest:

SPOILER: Get Junior
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggaan met fasttravel, mediteren, teruggaan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:29:15 #65
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_153225898
Eens kijken of dit werkt. Ingescand van de guide: alle merchants met hun percentages.

https://drive.google.com/file/d/0B0JSKVcLJnuaLU1sakpmMlJaWDg/view

( 3.8Mb )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:31:31 #66
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_153225963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:33 schreef JaqenHghar het volgende:
Godverde nu ben ik ook begonnen aan dat Gwent neeuuuuuujjj zo speel ik dat spel NOOIT uit 8)7 _O- _O-
Och het is echt leuk hoor.
Ik doe trouwens quests in de buurt van een Gwent speler en dan een spelletje Gwent.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:58:23 #67
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153226736
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:13 schreef Rezania het volgende:

[..]

Weggaan met fasttravel, mediteren, teruggaan.
Dank.
pi_153226828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:58 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dank.
Denk ik.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153227135
Met die XP bug krijg je wel gewoon XP voor quests die groen zijn, toch?
Wie dit leest is hek.
pi_153227418
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Met die XP bug krijg je wel gewoon XP voor quests die groen zijn, toch?
Nee ;(
  woensdag 3 juni 2015 @ 20:21:58 #71
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153227483
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Denk ik.
Werkt niet _O-
pi_153227598
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:21 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Werkt niet _O-
Misschien naar een totaal andere kaart? Bijvoorbeeld White Orchard?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153227689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Nee ;(
meeeeeh :'(
Wie dit leest is hek.
pi_153227797
Ik snap die XP bug niet. Krijg overal XP voor, zelfs voor grijze quests terwijl dat niet moet :')
pi_153227829
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:27 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

meeeeeh :'(
Van Witcher Contracts krijg je ook niks. Side Quests krijg je soms een beetje (rond de 20). Het CD Project forums staat bomvol met klachten. Niemand weet wanneer de patch komt. Voor de consoles kan het nog wel een week duren. En morgen is een feestdag in Polen. Vrijdag pakken ze zeker ook mee. En dan heb je alweer het weekend...
  woensdag 3 juni 2015 @ 20:33:13 #76
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153227893
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:31 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Van Witcher Contracts krijg je ook niks. Side Quests krijg je soms een beetje (rond de 20). Het CD Project forums staat bomvol met klachten. Niemand weet wanneer de patch komt. Voor de consoles kan het nog wel een week duren. En morgen is een feestdag in Polen. Vrijdag pakken ze zeker ook mee. En dan heb je alweer het weekend...
Je kunt ook even naar buiten gaan en geduld hebben ^O^
pi_153227917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:33 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Je kunt ook even naar buiten gaan en geduld hebben ^O^
Wat de fuck man. Ben je wel goed wijs?
pi_153227954
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap die XP bug niet. Krijg overal XP voor, zelfs voor grijze quests terwijl dat niet moet :')
Niet iedereen heeft er last van, ik ook niet.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153230174
Al die bugs zorgen er wel voor dat het voor mij geen absolute topgame is, daarvoor erger ik me te vaak.
Wie dit leest is hek.
pi_153230581
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
Al die bugs zorgen er wel voor dat het voor mij geen absolute topgame is, daarvoor erger ik me te vaak.
Welke bugs? :?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153230723
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Welke bugs? :?
nu die xp bug, toen ik het voor het eerst speelde bewoog de camera heel erg schokkend (nog steeds, maar minder dan voorheen), veel pop in graphics en sinds de laatste update heb ik af en toe moeite om iemand aan te spreken, moet dan een paar keer heen en weer bewegen en panisch op X drukken voordat het lukt.
Wie dit leest is hek.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:46:26 #82
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_153230856
Even off topic als het mag.

Jullie zitten uiteraard net als ik, met rode ogen en wallen waar je een vloot vissersboten kan aanmeren, opgesloten in jullie verduisterde gamehol, onderuitgezakt in de vierstanden relaxfauteuil met ingebouwde koelkast/toilet en een baard van ruim twee weken en okselhaar waar je een trui van kan breien.....maar hebben jullie ondanks dat, een kleine window kunnen vinden om het laatste gamenieuws tot jullie te nemen!

Neen?.....hou je vast dan.....

Bethesda heeft officieel Falout 4 aangekondigt....!!! *O* *O* *O* *O* *O*


Het is ECHT waar :Y

Excuses...maar dit soort dingen brengt het kind in mij naar boven ^O^
  Lieve Belg woensdag 3 juni 2015 @ 21:47:14 #83
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153230881
Dt fistfight met die baron stelde echt niet veel voor :D Gewoon blijven rammen op hem en op 10 seconden is die down...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153231293
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Welke bugs? :?
De 3 grootsten zijn:

De XP bug. Je krijgt geen XP meer van main en side quests. ook niet meer van Witcher contracts. Soms mis je dus wel 1000xp per quest!

Een main quest (Pyres of Novigrad) waar je een steen moet indrukken om verder te gaan, steen kan niet worden ingedrukt. Je zit dus letterlijk vast in een kelder.
1https://www.youtube.com/watch?v=PZgF1YM-Xro

Een main quest (The Great Escape) waar je kunt een dungeon niet meer uit klimmen. Je zit dus vast in de dungeon.
1https://www.youtube.com/watch?v=1-2xayNS3WY
pi_153232906
Die kaart waarbij je tegenstander al jouw kaarten van dezelfde unit van de battlefield kan verwijderen. :r Van 107 naar 17 daardoor. :')!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153232916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:59 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

De 3 grootsten zijn:

De XP bug. Je krijgt geen XP meer van main en side quests. ook niet meer van Witcher contracts. Soms mis je dus wel 1000xp per quest!

Een main quest (Pyres of Novigrad) waar je een steen moet indrukken om verder te gaan, steen kan niet worden ingedrukt. Je zit dus letterlijk vast in een kelder.
[ code verwijderd ]

Een main quest (The Great Escape) waar je kunt een dungeon niet meer uit klimmen. Je zit dus vast in de dungeon.
[ code verwijderd ]

Alle drie geen last van (gelukkig). :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153233043
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:59 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

De 3 grootsten zijn:

De XP bug. Je krijgt geen XP meer van main en side quests. ook niet meer van Witcher contracts. Soms mis je dus wel 1000xp per quest!

Een main quest (Pyres of Novigrad) waar je een steen moet indrukken om verder te gaan, steen kan niet worden ingedrukt. Je zit dus letterlijk vast in een kelder.
[ code verwijderd ]

Een main quest (The Great Escape) waar je kunt een dungeon niet meer uit klimmen. Je zit dus vast in de dungeon.
[ code verwijderd ]

Vergeet de kleine ondertiteling niet...

Ik stop met spelen tot de patch, geen zin om een bug tegen te komen..
pi_153233230
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Vergeet de kleine ondertiteling niet...

Ik stop met spelen tot de patch, geen zin om een bug tegen te komen..
Voordeel van PC, je zit sowieso dicht genoeg op het scherm. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153233346
Wtf, mijn witcher start niet meer op (Xbox one).

"sorry, we cant launch this right now. Thanks for your patience" :(
  Lieve Belg woensdag 3 juni 2015 @ 22:49:52 #90
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153233549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:37 schreef Rezania het volgende:
Die kaart waarbij je tegenstander al jouw kaarten van dezelfde unit van de battlefield kan verwijderen. :r Van 107 naar 17 daardoor. :')!
Zelfde als die kaarten met Muster of zo. Even 36 erbij opeens.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153233580
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Vergeet de kleine ondertiteling niet...

Ik stop met spelen tot de patch, geen zin om een bug tegen te komen..
en dat je soms opeens een of andere error krijgt en er meteen uitvliegt, heb ik iets van 4x gehad ;(
Wie dit leest is hek.
pi_153233785
Neee!!!

Ik ben alles kwijt :( :( :(
pi_153234009
Wat de neuk!!

Mijn preorder versie is kaduk. Van mij harddisk verwijderd maar kan hem niet meer opnieuw installen.

Zodra ik in de store kom, moet ik hem opnieuw kopen voor 59 dollar.

Ga ik naar de game + expansion (de versie die ik had) krijg ik alleen de optie manage, maar kan ik verder niks. Kan wel install game doen, maar die is 0GB en dus waardeloos!
pi_153234489
Lijkt wel alsof de versie die ik had (game+expansions) is verwijderd uit de store en dus ook niet meer te installen valt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:09:46 #95
202546 Baszh
The Dude abides
pi_153234526
Goede GOG account?
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_153234578
Is via de us store op de Xbox one :)
pi_153234683
Oké, ik had net een hele rare bug/exploit. Kwam bij zo'n merchant, won Gwent van hem, ging winkelen en craften tegelijkertijd en kon toen plotseling bommen maken waarvan ik het recept niet eerder had. Na een paar keer heen en weer tussen shop en alchemy waren de recepten weer verdwenen, maar de bommen staan nog wel in mijn inventory. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153234780
Volgens mij heb ik ook last van de bug, ik kreeg geen XP voor een mainquest. Voor de zekerheid maar even stoppen tot de patch.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153234984
Godverdomme. Ik heb nogal wat problemen met mijn computer nadat ik die 290X gekocht heb. }:|

Opstarten lukt soms 5x achter elkaar niet soms 20x achter elkaar niet. Zodra hij opstart doet ie het perfect.

En dan heb ik het over de computer zelf; niet over de game.

:(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:21:45 #100
202546 Baszh
The Dude abides
pi_153235047
Start windows wel of komt het niet zover
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:21:55 #101
369251 Geralt
of Rivia
pi_153235057
Lang verhaal staat op tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1637626

Ik weet ff niet meer waar ik het moet zoeken. ;(

Mocht er iemand verstand van hebben en die even over heeft of die dan dat topic daar wil lezen en misschien tips voor mij heeft wat ik nog kan testen heel graag :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:23:07 #102
369251 Geralt
of Rivia
pi_153235110
Ben al de hele avond aan het testen en proberen en kutten ipv lekker The Witcher spelen :(

Sorry voor de offtopic :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Lieve Belg woensdag 3 juni 2015 @ 23:27:07 #103
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153235284
Ik had in het begin ook wat problemen met mijn 290x. Nu heb ik problemen met de drivers in combinatie met flash. Als ik youtube soms fullscreen zet heb ik bsod, met html5 player niet.

Eergisteren stond resolutie op 800*600 bij het opstarten. Even herstarten en het was opgelost.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153235324
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:59 schreef Mothzor het volgende:
Wat de neuk!!

Mijn preorder versie is kaduk. Van mij harddisk verwijderd maar kan hem niet meer opnieuw installen.

Zodra ik in de store kom, moet ik hem opnieuw kopen voor 59 dollar.

Ga ik naar de game + expansion (de versie die ik had) krijg ik alleen de optie manage, maar kan ik verder niks. Kan wel install game doen, maar die is 0GB en dus waardeloos!
Blijkt dat er storing is op de xbox store met gebruiken en downloaden van content.
Kijken wanneer dat verholpen is en of ik dan mijn versie weer kan installeren.
Zo niet maar contact opnemen met microsoft.
pi_153235344
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:32:53 #106
369251 Geralt
of Rivia
pi_153235547
quote:
:'( !!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:34:23 #107
369251 Geralt
of Rivia
pi_153235603
Zou het iets met PCIEX16 3.0 te maken kunnen hebben? Volgens mij heeft mijn moederbord slechts 2.0

Maargoed, als hij boot dan doet ie het prima.

Kloterij is dan natuurlijk ook weer dat als ik een nieuw moederbord koop dat ik meteen (waarschijnlijk) mn CPU en mn geheugen op de schroothoop kan flikkeren toch? :@

So far for PC masterrace :'( Was ik maar een consolepeasant denk ik nu :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:34:35 #108
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153235609
quote:
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:27 schreef Jump het volgende:
Ik had in het begin ook wat problemen met mijn 290x. Nu heb ik problemen met de drivers in combinatie met flash. Als ik youtube soms fullscreen zet heb ik bsod, met html5 player niet.

Eergisteren stond resolutie op 800*600 bij het opstarten. Even herstarten en het was opgelost.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:38:33 #109
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153235752
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:34 schreef Geralt het volgende:
Zou het iets met PCIEX16 3.0 te maken kunnen hebben? Volgens mij heeft mijn moederbord slechts 2.0

Maargoed, als hij boot dan doet ie het prima.

Kloterij is dan natuurlijk ook weer dat als ik een nieuw moederbord koop dat ik meteen (waarschijnlijk) mn CPU en mn geheugen op de schroothoop kan flikkeren toch? :@

So far for PC masterrace :'( Was ik maar een consolepeasant denk ik nu :'(
Heb je je 6970 al verkocht? O-)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153235784
Jongens, dit is het Witcher topic, niet het 'Mijn GPU / Xbone (streep door wat niet van toepassing is) doet het niet! :'('-topic. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153235818
Blijf het mooi vinden dat je 1 exp per 10 gold die je uitgeeft krijgt. 3 exp door naar de hoeren te gaan. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:44:38 #112
369251 Geralt
of Rivia
pi_153235930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:38 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Heb je je 6970 al verkocht? O-)
Nee en die hou ik sowieso nog even om verder te testen tot mijn systeem stabiel is.
Als hij in de verkoop gaat dan laat ik het wel weten. Dacht dat Beach ook al interesse had eventueel.

Anyway, terug ontopic. Die SweetFX die ik gisteren geinstalleerd heb kan ik iedereen aanraden.
Wereld van verschil. Totaal andere game lijkt het. Performancehit is heel klein. Sfeertje past veel beter bij The Witcher dan die (vr)olijke kleurtjes allemaal. :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_153235960
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee en die hou ik sowieso nog even om verder te testen tot mijn systeem stabiel is.
Als hij in de verkoop gaat dan laat ik het wel weten. Dacht dat Beach ook al interesse had eventueel.

Anyway, terug ontopic. Die SweetFX die ik gisteren geinstalleerd heb kan ik iedereen aanraden.
Wereld van verschil. Totaal andere game lijkt het. Performancehit is heel klein. Sfeertje past veel beter bij The Witcher dan die (vr)olijke kleurtjes allemaal. :Y
Ja, welke dan? Post een link dan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:51:01 #114
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153236142
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee en die hou ik sowieso nog even om verder te testen tot mijn systeem stabiel is.
Als hij in de verkoop gaat dan laat ik het wel weten. Dacht dat Beach ook al interesse had eventueel.

Anyway, terug ontopic. Die SweetFX die ik gisteren geinstalleerd heb kan ik iedereen aanraden.
Wereld van verschil. Totaal andere game lijkt het. Performancehit is heel klein. Sfeertje past veel beter bij The Witcher dan die (vr)olijke kleurtjes allemaal. :Y
Het is Witcher, geen Fallout.
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:55:05 #115
369251 Geralt
of Rivia
pi_153236250
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, welke dan? Post een link dan.
https://sfx.thelazy.net/games/preset/3818/
Ja die man! Stond ook al in de vorige topic :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:56:16 #116
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153236286
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:44 schreef Geralt het volgende:
Nee en die hou ik sowieso nog even om verder te testen tot mijn systeem stabiel is.
Als hij in de verkoop gaat dan laat ik het wel weten. Dacht dat Beach ook al interesse had eventueel.
Ik vroeg het niet vanwege interesse. Ik heb hier de 6990. Net wat beter dan de 70. ;)

Beach mag dat inferieure ding wel hebben.

Ontopic: TW3 staat voor mij nu wel in de top 3 van beste open wereld rpg's. Samen met Fallout: New Vegas en Morrowind. Ik zat eigenlijk tijdens het spelen in Velen de hele tijd met het gevoel dat ik het eigenlijk een tè grote wereld vind. Maar het zit allemaal zo leuk in elkaar en voorlopig erg tof geschreven, dat ik niet anders kan concluderen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 4 juni 2015 @ 00:00:47 #117
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153236394
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:20 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme. Ik heb nogal wat problemen met mijn computer nadat ik die 290X gekocht heb. }:|

Opstarten lukt soms 5x achter elkaar niet soms 20x achter elkaar niet. Zodra hij opstart doet ie het perfect.

En dan heb ik het over de computer zelf; niet over de game.

:(
Voeding. En zou er niet een apart topic gemaakt worden voor dit soort posts?
pi_153236519
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Voeding. En zou er niet een apart topic gemaakt worden voor dit soort posts?
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:23 schreef Geralt het volgende:
Ben al de hele avond aan het testen en proberen en kutten ipv lekker The Witcher spelen :(

Sorry voor de offtopic :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 4 juni 2015 @ 00:09:56 #119
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153236602
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
Jongens, dit is het Witcher topic, niet het 'Mijn GPU / Xbone (streep door wat niet van toepassing is) doet het niet! :'('-topic. :+
Idd dit is een cirkeltrek topic over hoe awesome The Witcher wereld is!
  Lieve Belg donderdag 4 juni 2015 @ 00:21:17 #120
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153236813
Triss, eindelijk O+
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 4 juni 2015 @ 01:40:30 #121
15600 BB-King
Long live the King!
pi_153237527
Weet iemand of Geralt met de Crones naar bed kan?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_153237548
quote:
5s.gif Op donderdag 4 juni 2015 01:40 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand of Geralt met de Crones naar bed kan?
Ja man, met alle drie tegelijk.
Conscience do cost.
pi_153242427
Weet iemand wanneer de nieuwe patch uitkomt voor de PS4? Dan kan ik eindelijk opnieuw op Death march beginnen. _O_
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:40:14 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_153242466
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:38 schreef Drankster het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe patch uitkomt voor de PS4? Dan kan ik eindelijk opnieuw op Death march beginnen. _O_
- Niet vandaag
- Dat kan ook zonder de patch.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_153242557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:40 schreef wdn het volgende:

[..]

- Niet vandaag
- Dat kan ook zonder de patch.
Klopt maar

-Ik heb de xp bus
-Gwent kaarten vergeten te halen die ik nu niet meer kan halen
-Sinds de vorige patch staat het nu niet meer op Death March maar de 2e moeilijkheidsgraad waardoor mijn trophy vervalt.
-Heb 3 quests die niet uit mijn Q log willen en waarmee ik niks meer kan.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:22:23 #126
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_153243574
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:43 schreef Drankster het volgende:

[..]

Klopt maar

-Ik heb de xp bus
-Gwent kaarten vergeten te halen die ik nu niet meer kan halen
-Sinds de vorige patch staat het nu niet meer op Death March maar de 2e moeilijkheidsgraad waardoor mijn trophy vervalt.
-Heb 3 quests die niet uit mijn Q log willen en waarmee ik niks meer kan.
Ik heb er ook flink de balen van. Ik had eerlijk gezegd gister die patch op zijn laatst verwacht. Nu ben ik level 15 en moet stoppen met de mainquest, maar ik wil ook niet teveel secondairys doen want dan level je alleen maar up. Ik denk dat ik gewoon maar even moet stoppen met het hele spel en daar wordt ik flink chagrijnig van. Not good!
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:23:29 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153243605
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:22 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ik heb er ook flink de balen van. Ik had eerlijk gezegd gister die patch op zijn laatst verwacht. Nu ben ik level 15 en moet stoppen met de mainquest, maar ik wil ook niet teveel secondairys doen want dan level je alleen maar up. Ik denk dat ik gewoon maar even moet stoppen met het hele spel en daar wordt ik flink chagrijnig van. Not good!
het zijn 2 zonnige dagen, maak er gebruik van :P. Ik ga sowieso pas van het weekend weer eens verder denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:28:39 #128
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_153243735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het zijn 2 zonnige dagen, maak er gebruik van :P. Ik ga sowieso pas van het weekend weer eens verder denk ik.
Zeg dat maar tegen een verslaafde :D
Need my fix :Y
pi_153245535
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:22 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ik heb er ook flink de balen van. Ik had eerlijk gezegd gister die patch op zijn laatst verwacht. Nu ben ik level 15 en moet stoppen met de mainquest, maar ik wil ook niet teveel secondairys doen want dan level je alleen maar up. Ik denk dat ik gewoon maar even moet stoppen met het hele spel en daar wordt ik flink chagrijnig van. Not good!
Ik heb al zeker een week niet meer gespeeld dus ben er momenteel helemaal uit, daarom begin ik ook liever weer helemaal fresh fresh opnieuw.
  donderdag 4 juni 2015 @ 13:39:18 #130
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153245582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het zijn 2 zonnige dagen, maak er gebruik van :P. Ik ga sowieso pas van het weekend weer eens verder denk ik.
Van zon krijg je kanker en je huid verouderd sneller. Ik zie dus geen reden om uren in de zon te gaan zitten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 4 juni 2015 @ 13:43:43 #131
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153245706
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:39 schreef PirE het volgende:

[..]

Van zon krijg je kanker en je huid verouderd sneller. Ik zie dus geen reden om uren in de zon te gaan zitten.
Vertel mij wat _O- Gingergenen-nooitbruin-meesterras. :')
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2015 @ 13:51:21 #132
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153245888
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:39 schreef PirE het volgende:

[..]

Van zon krijg je kanker en je huid verouderd sneller. Ik zie dus geen reden om uren in de zon te gaan zitten.
Een echte FOK!ker :D gewoon lekker op je zolderkamer blijven met 30 graden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:02:25 #133
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_153246176
Ook maar gestopt met spelen. Krijg geen xp meer, ook niet bij Witcher contracts. Wacht wel op de patch, want dit schiet ook niet echt op zo. :N
You dont believe me ? Read this line again.
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:08:29 #134
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_153246333
Paar van de vage bugs die ik tegen ben gekomen :P
Wie dit leest is hek.
  donderdag 4 juni 2015 @ 20:17:26 #135
202546 Baszh
The Dude abides
pi_153255135
Bij mij hield Triss gedurende ellenlange dialogen nog een vuurbal in haar hand, die vrij luid schroeiend het gesprek onhoorbaar maakte :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:32:26 #136
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153257304
Had wel een leuke bug. Superior Tawny Owl, waarvan de tijd niet afliep. Zelfs na meditation. Erg handig.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153257590
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:28 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen een verslaafde :D
Need my fix :Y
Die patch komt pas volgende week denk ik. Vandaag is een feestdag in Polen. Morgen is vrijdag, de dag na het feest en voor het weekend, ook vrij. Weekend = vrij. Dan is het al volgende week. Consoles nog een week later door de QA testing @ Sony en Microsoft.

Als je de XP bug PC hebt: er op Nexus een mod die het fixed :)
pi_153259399
SPOILER: keira storyline
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Lieve Belg donderdag 4 juni 2015 @ 22:38:50 #139
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153259629
Haha. Nieuwe armour voor Geralt en het lijkt net alsof die ovenwanten aan heeft :D

Jammer dat er in de GOG client geen screenshot toets zit, en PrtScr doet het niet ...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:57:31 #140
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153260310
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:32 schreef The_Substitute het volgende:
Superior Tawny Owl,
Die stopt toch ook niet snachts? Hence the name.

http://thewitcher3.wiki.fextralife.com/Superior+Tawny+Owl

quote:
Effect: Accelerates Stamina regeneration in Combat by 10/s. Never expires at night.
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:59:08 #141
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153260364
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:38 schreef Jump het volgende:
Haha. Nieuwe armour voor Geralt en het lijkt net alsof die ovenwanten aan heeft :D

Jammer dat er in de GOG client geen screenshot toets zit, en PrtScr doet het niet ...
Greenshot.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaqenHghar op 04-06-2015 23:09:45 ]
pi_153262747
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:38 schreef Jump het volgende:
Haha. Nieuwe armour voor Geralt en het lijkt net alsof die ovenwanten aan heeft :D

Jammer dat er in de GOG client geen screenshot toets zit, en PrtScr doet het niet ...
Er zitten echt hele coole armorstukken in de game. Iemand de Halberdier armor al geprobeerd? Te cool.



pi_153262938
Het lijkt wel of hij twee satellietschotels op z'n borst heeft. :') _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:13:34 #144
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153264203
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:57 schreef JaqenHghar het volgende:
Die stopt toch ook niet snachts? Hence the name.

http://thewitcher3.wiki.fextralife.com/Superior+Tawny+Owl
Oh, niet gezien.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 02:06:45 #145
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153265073
Ik ga eindelijk lekker met Gwent. Zit nu op een winning streak van 30 ofzo :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 06:36:35 #146
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_153265707
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:32 schreef The_Substitute het volgende:
Had wel een leuke bug. Superior Tawny Owl, waarvan de tijd niet afliep. Zelfs na meditation. Erg handig.
Bij mij gleed Roach half van de berg af, waarna hij de rest van de rit met de voorste helft van zn lijf onder de grond door rende, en dus alleen zn reet en achterpoten aan het rennen waren, hilarisch!
pi_153265924
Hele irritante bug gister. Was achter de vraagtekens van Velen aan en had toevallig 10 min niet gesaved. Kom ik aan bij een guarded treasure en flikker ik in een gat/wak vol met water. Maar kon er niet uitspringen omdat hij in vechtmodes stond.

Zo leer je maar weer, constant saven ;(
  vrijdag 5 juni 2015 @ 07:56:00 #148
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153266036
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 00:19 schreef Rezania het volgende:
Het lijkt wel of hij twee satellietschotels op z'n borst heeft. :') _O-
En toch waren er harnassen die dat hadden om het gewricht te beschermen :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_153266162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 07:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Hele irritante bug gister. Was achter de vraagtekens van Velen aan en had toevallig 10 min niet gesaved. Kom ik aan bij een guarded treasure en flikker ik in een gat/wak vol met water. Maar kon er niet uitspringen omdat hij in vechtmodes stond.

Zo leer je maar weer, constant saven ;(
Ik had hetzelfde in Skellige. Rolde zo van een cliff af. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 08:42:21 #150
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153266581
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 07:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Hele irritante bug gister. Was achter de vraagtekens van Velen aan en had toevallig 10 min niet gesaved. Kom ik aan bij een guarded treasure en flikker ik in een gat/wak vol met water. Maar kon er niet uitspringen omdat hij in vechtmodes stond.

Zo leer je maar weer, constant saven ;(
het is sowieso lomp dat je niet kan springen terwijl je in combat zit. Keer vastgezeten achter een hekje bij zo'n megahertmonster :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 juni 2015 @ 08:45:58 #151
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153266628
Lol moet je eens combat hebben met wraiths in een stadje met allemaal tafels etc. :+ Jij komt niet weg, de wraiths staan altijd achter je.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 08:56:51 #152
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:05:23 #153
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153266911
Glyphs zijn voor mij vooral een steady income :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 09:15:21 #154
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153267058
Binnenkort maar weer eens met het daadwerkelijke spel verder. Gisteravond weer hele avond ge-Gwent :') Verslavende shit, het is Fallout NV all over again. Daar zat ik op den duur alleen nog maar in het casino op de strip :{ Ook zo erg dat ik op den duur de casino's uitgeflikkerd werd en mensen ging vermoorden voor geld/fiches.

Gelukkig ben ik irl niet zo verslavingsgevoelig 8-)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:25:16 #155
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153267264
Al week niet gespeeld vanwege de XP bug :@
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:28:23 #156
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153267331
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:05 schreef n8n het volgende:
Glyphs zijn voor mij vooral een steady income :')
Skills leveren toch niet direct $$$$$$?
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 09:30:46 #157
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153267390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:28 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Skills leveren toch niet direct $$$$$$?
Waarschijnlijk bedoelt 'ie gewoon glyphs verkopen. Die dingen zijn nogal talrijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:31:17 #158
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153267400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:28 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Skills leveren toch niet direct $$$$$$?
Ik denk dat hij die krengen bedoelt die je in je wapens kan stoppen voor een kleine bonus. Zijn die eigenlijk te combineren (net als mutagens) of moet je gewoon betere vinden?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:34:40 #159
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153267463
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:30 schreef 2dope het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelt 'ie gewoon glyphs verkopen. Die dingen zijn nogal talrijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:31 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik denk dat hij die krengen bedoelt die je in je wapens kan stoppen voor een kleine bonus. Zijn die eigenlijk te combineren (net als mutagens) of moet je gewoon betere vinden?
Och ja klote dingen :+
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:38:36 #160
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153267542
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Al week niet gespeeld vanwege de XP bug :@
Same here, heb zondag mijn Gwent deck verbeterd maar geen quests meer gedaan, wacht nu op de patch.

Beetje slecht pr van cd projekt red, je moet ook niet roepen dat er een hotfix komt en die dan niet leveren. Zeg dan gelijk dat je het aanpakt in de volgende patch.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:49:40 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153267761
Woop, mijn eerste weerwolf kapot gemaakt. Het koste wel een paar pogingen maar dan heb je ook wat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:50:51 #162
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153267790
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:49 schreef jogy het volgende:
Woop, mijn eerste weerwolf kapot gemaakt. Het koste wel een paar pogingen maar dan heb je ook wat.
Vooral die oils niet vergeten! _O_
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:54:38 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153267873
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:50 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Vooral die oils niet vergeten! _O_
Puffbals/grapeshot/bolts, rammen en dodgen met als magic die mind stun. Krijgt ie in ieder geval geen kans om te healen :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:57:58 #164
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153267929
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Puffbals/grapeshot/bolts, rammen en dodgen met als magic die mind stun. Krijgt ie in ieder geval geen kans om te healen :P.
Igni, Grapeshot en Cursed oil. Ik had mijn Sign intensity behoorlijk hoog dus ik kom hem ook omgooien met Aard. Al staat een weerwolf altijd retesnel weer op.
pi_153267960
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:15 schreef 2dope het volgende:
Binnenkort maar weer eens met het daadwerkelijke spel verder. Gisteravond weer hele avond ge-Gwent :') Verslavende shit, het is Fallout NV all over again. Daar zat ik op den duur alleen nog maar in het casino op de strip :{ Ook zo erg dat ik op den duur de casino's uitgeflikkerd werd en mensen ging vermoorden voor geld/fiches.

Gelukkig ben ik irl niet zo verslavingsgevoelig 8-)
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:00:32 #166
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153267972
Ik heb nog geen bom op een monster gesmeten (en speel op deathmarch) zijn die krengen daadwerkelijk nuttig?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_153267973
Vanavond, als het afgekoeld is, ga ik voor mijn bear armor set. Ik wil die. Heel graag.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:03:00 #168
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153268021
Ik heb bij griffin armor dat ik 4/6 had van een set want moest een brief lezen. Had m'n hele bibliotheek van 1000 boeken gelezen maar nergens te vinden. Geen griffin voor mij ;(
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:04:42 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153268042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:03 schreef n8n het volgende:
Ik heb bij griffin armor dat ik 4/6 had van een set want moest een brief lezen. Had m'n hele bibliotheek van 1000 boeken gelezen maar nergens te vinden. Geen griffin voor mij ;(
Die valt me ook wel een beetje tegen eigenlijk, kwam al vrij snel sterker armor tegen, gewoon in het wild :P. Enhanced Griffin is wel weer redelijk voorlopig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153268050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:03 schreef n8n het volgende:
Ik heb bij griffin armor dat ik 4/6 had van een set want moest een brief lezen. Had m'n hele bibliotheek van 1000 boeken gelezen maar nergens te vinden. Geen griffin voor mij ;(
Staat bij je quest items hè.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:06:18 #171
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153268068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:00 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb nog geen bom op een monster gesmeten (en speel op deathmarch) zijn die krengen daadwerkelijk nuttig?
Yep. Hoef je geen Yrden te gebruiken bij wraiths.
  Lieve Belg vrijdag 5 juni 2015 @ 10:08:12 #172
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153268096
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

Staat bij je quest items hè.
Sommige zaken staan bij quests, maar andere briever staan dan terug bij de gewone items. Er zit geen lijn in.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153268129
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:08 schreef Jump het volgende:

[..]

Sommige zaken staan bij quests, maar andere briever staan dan terug bij de gewone items. Er zit geen lijn in.
Brieven die ik van een objective moet lezen staan altijd bij quest items bij mij.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:11:43 #174
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153268152
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Brieven die ik van een objective moet lezen staan altijd bij quest items bij mij.
Neh ik heb nog een treasure hunt van level 2, waar ik de brief van heb weggedonderd. Dus eh tjah :')
pi_153268160
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:11 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Neh ik heb nog een treasure hunt van level 2, waar ik de brief van heb weggedonderd. Dus eh tjah :')
Oh ja, die heb ik ook, maar die schijnt bugged te zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:13:26 #176
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153268176
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

Staat bij je quest items hè.
goeie ja, al lees ik daar meestal ook de hele reut. Geef het nog een kans. Kan het witcher steel sword weg trouwens, geen upgrades daar? Zeul dat ding al maanden onaangetast mee.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:14:34 #177
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153268208
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh ja, die heb ik ook, maar die schijnt bugged te zijn.
Godnondeju! _O-
pi_153268266
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef n8n het volgende:

[..]

goeie ja, al lees ik daar meestal ook de hele reut. Geef het nog een kans. Kan het witcher steel sword weg trouwens, geen upgrades daar? Zeul dat ding al maanden onaangetast mee.
Die beginzwaarden heb ik echt gelijk verkocht toen ik betere had gevonden. Kon je er iets mee doen dan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:17:44 #179
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153268272
Waar hebben jullie Devil's Puffballs, Dancing Star, Moon Dust en Northern Wind gevonden? Ik heb hier al de Enhanced en Superior upgrades waar ik niks aan heb, omdat ik de originele nog niet heb kunnen vinden.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 10:22:16 #180
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153268389
Dat zou wel een ideale functie zijn trouwens, een mogelijkheid om notities/brieven/boeken bij oppakken meteen te kunnen lezen en dan evt. optioneel ook meteen weer discarden.

Op den duur wordt het een beetje vermoeiend: "pak briefje op. <quest verandert in: 'lees briefje'>. Druk op start -> open inventory -> ga helemaal naar rechts door het stroperige inventorymenu, lees briefje.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Lieve Belg vrijdag 5 juni 2015 @ 10:25:31 #181
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153268453
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:14 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Godnondeju! _O-
Inderdaad. ik heb deze ook nog openstaan. Ik heb dat camp opgeruimd voordat ik die brief gelezen had...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:29:07 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153268549
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:17 schreef The_Substitute het volgende:
Waar hebben jullie Devil's Puffballs, Dancing Star, Moon Dust en Northern Wind gevonden? Ik heb hier al de Enhanced en Superior upgrades waar ik niks aan heb, omdat ik de originele nog niet heb kunnen vinden.
Dat soort dingen vind ik voornamelijk door random vraagtekens etc af te lopen, ik heb echt een enorme lijst aan alchemymeuk inmiddels.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:30:35 #183
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153268574
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef 2dope het volgende:
Dat zou wel een ideale functie zijn trouwens, een mogelijkheid om notities/brieven/boeken bij oppakken meteen te kunnen lezen en dan evt. optioneel ook meteen weer discarden.

Op den duur wordt het een beetje vermoeiend: "pak briefje op. <quest verandert in: 'lees briefje'>. Druk op start -> open inventory -> ga helemaal naar rechts door het stroperige inventorymenu, lees briefje.
Ik wil een CTRL-F functie.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:33:43 #184
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153268646
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Yep. Hoef je geen Yrden te gebruiken bij wraiths.
bom erop en slaan of bom erop en dood? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:34:17 #185
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153268661
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh ja, die heb ik ook, maar die schijnt bugged te zijn.
Ik heb een bugged van lvl 4, wel alle spullen opgehaald maar quest was niet op finished :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:36:02 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153268692
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik wil een CTRL-F functie.
Ja, het is wel een beetje een minpunt, de inventory, zeker idd als je ff snel iets wil doen, hij reageert zo traag.

Maar goed, het mag toch allemaal de pret niet drukken, al heb ik nu al 3 dagen niet gespeeld :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 10:42:40 #187
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153268801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, het is wel een beetje een minpunt, de inventory, zeker idd als je ff snel iets wil doen, hij reageert zo traag.

Maar goed, het mag toch allemaal de pret niet drukken, al heb ik nu al 3 dagen niet gespeeld :P.
Het zijn minuscule ergernissen :) Toch zou het natuurlijk tof zijn als CDPR dit soort dingen oppikt als feature request. Ze hebben die kaarsjes-bij-loot-crap ook gefikst, ontzettende koningen dat het zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:44:10 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153268829
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het zijn minuscule ergernissen :) Toch zou het natuurlijk tof zijn als CDPR dit soort dingen oppikt als feature request. Ze hebben die kaarsjes-bij-loot-crap ook gefikst, ontzettende koningen dat het zijn.
Ja, dat is wel lekker, daar word ik wel gek van af en toe, zie ook echt het nut ervan niet in, waarom zit het er uberhaupt in? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153268860
Ik heb zelf die witcher zwaarden ook heel lang gehouden omdat ik ergens las dat je die kon upgraden. Uiteindelijk toch maar weggeflikkerd omdat ze alleen maar gewicht innamen. Hoop niet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt :P
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 10:47:21 #190
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153268879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat is wel lekker, daar word ik wel gek van af en toe, zie ook echt het nut ervan niet in, waarom zit het er uberhaupt in? :').
Haha, ik vind dat soort zinloze interacties wel grappig altijd. Net zoals op bankjes chillen in Skyrim, of emmers op NPC-hoofden zetten :P

Overigens heb ik een soort ingame OCD, waardoor ik mezelf verplicht om alle fakkels/vuurkorven etc. in de hens te zetten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:47:49 #191
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153268891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb zelf die witcher zwaarden ook heel lang gehouden omdat ik ergens las dat je die kon upgraden. Uiteindelijk toch maar weggeflikkerd omdat ze alleen maar gewicht innamen. Hoop niet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt :P
Griffin, Cat en Bear zwaarden kun je gewoon opnieuw maken. Normale witcherzwaarden kun je ook gewoon wegdoen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:48:38 #192
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153268910
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef 2dope het volgende:
Dat zou wel een ideale functie zijn trouwens, een mogelijkheid om notities/brieven/boeken bij oppakken meteen te kunnen lezen en dan evt. optioneel ook meteen weer discarden.

Op den duur wordt het een beetje vermoeiend: "pak briefje op. <quest verandert in: 'lees briefje'>. Druk op start -> open inventory -> ga helemaal naar rechts door het stroperige inventorymenu, lees briefje.
en een fucking vinkje: 'gelezen bitchgeralt'
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:49:12 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153268921
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb zelf die witcher zwaarden ook heel lang gehouden omdat ik ergens las dat je die kon upgraden. Uiteindelijk toch maar weggeflikkerd omdat ze alleen maar gewicht innamen. Hoop niet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt :P
Ik twijfel ook vaak, vind nog wel eens zwaarden die meer damage doen maar dan zonder plek voor runes etc. En ik merk toch wel dat ze werken, er vliegt toch regelmatig iemand in de fik etc :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:51:02 #194
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153268949
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik twijfel ook vaak, vind nog wel eens zwaarden die meer damage doen maar dan zonder plek voor runes etc. En ik merk toch wel dat ze werken, er vliegt toch regelmatig iemand in de fik etc :P.
die 10% chance to ignite is wel hard in een zwaard _O_ die runes gebruik ik echt nooit, vind het zonde omdat je zwaarden altijd vervangt. Al heb ik ondertussen meer runes dan zwaarden :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:51:23 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153268952
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef n8n het volgende:

[..]

die 10% chance to ignite is wel hard in een zwaard _O_
Ja, daarom, dan maar 10 minder standaard damage :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:52:44 #196
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153268975
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef n8n het volgende:
die 10% chance to ignite is wel hard in een zwaard _O_ die runes gebruik ik echt nooit, vind het zonde omdat je zwaarden altijd vervangt. Al heb ik ondertussen meer runes dan zwaarden :')
Runes kun je bij een blacksmith toch weer laten verwijderen?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:54:04 #197
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153269000
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:52 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Runes kun je bij een blacksmith toch weer weg laten halen?
oh. De lesser runes verkoop ik iig altijd, maar het is weer iets erbij. Potions enzo heb ik al weinig zin in, soms een oil bij een eindbaas maar verder gewoon hakken en zagen (signs)
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:55:06 #198
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153269020
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, daarom, dan maar 10 minder standaard damage :P.
dat en het is wel lachen als zo'n onderkruipsel in de hens gaat.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:59:15 #199
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_153269116
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Al week niet gespeeld vanwege de XP bug :@
Hier hetzelfde. :{
You dont believe me ? Read this line again.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:59:23 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153269120
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:54 schreef n8n het volgende:

[..]

oh. De lesser runes verkoop ik iig altijd, maar het is weer iets erbij. Potions enzo heb ik al weinig zin in, soms een oil bij een eindbaas maar verder gewoon hakken en zagen (signs)
Voor mij is het juist een deel van een RPG, het constant blijven zoeken naar (kleine) upgrades etc, blijven verbeteren etc.

Het heeft allemaal per stuk niet zoveel nut, maar als je armor en zwaarden upgradet etc maakt het uiteindelijk toch wel een behoorlijk verschil.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:03:46 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153269200
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef n8n het volgende:

[..]

die 10% chance to ignite is wel hard in een zwaard _O_ die runes gebruik ik echt nooit, vind het zonde omdat je zwaarden altijd vervangt. Al heb ik ondertussen meer runes dan zwaarden :')
Ik bewaar ze altijd om ze in een beter zwaard te stoppen en dan heb ik ineens 10 van die dingen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:04:25 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153269218
Ik ram ze wel gewoon altijd overal in gewoon, je vindt wel weer nieuwe. En ik haal ze er soms gewoon uit ook, ligt er een beetje aan wat het is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:05:40 #203
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153269243
Je kan je runes gewoon uit je zwaard halen bij Blacksmiths hoor. :D

Gebruikt iemand eigenlijk wel eens zijn kruisboog? Ik zelden, alleen om monsters te pullen zonder gelijk de hele bende achter me aan te krijgen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:06:13 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153269253
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan je runes gewoon uit je zwaard halen bij Blacksmiths hoor. :D

Gebruikt iemand eigenlijk wel eens zijn kruisboog? Ik zelden, alleen om monsters te pullen zonder gelijk de hele bende achter me aan te krijgen.
Constant, onderwater is het een one shot kill op Drowners.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:06:35 #205
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153269262
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

bom erop en slaan of bom erop en dood? :P
Bom er op, dan kun je slaan.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:07:32 #206
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153269286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Constant, onderwater is het een one shot kill op Drowners.
Wut? :D Handig, maar ik snap die logica niet echt :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:07:39 #207
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153269289
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan je runes gewoon uit je zwaard halen bij Blacksmiths hoor. :D

Gebruikt iemand eigenlijk wel eens zijn kruisboog? Ik zelden, alleen om monsters te pullen zonder gelijk de hele bende achter me aan te krijgen.
Ja het is of de rune of het wapen slopen.

Kruisboog alleen onderwater.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:08:08 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153269298
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wut? :D Handig, maar ik snap die logica niet echt :D
Ik ook niet, maar het werkt wel :P.

1, soms 2 keer als ze je gezien hebben en klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:15:23 #209
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_153269437
Iemand een paar goede locaties om je spullen (zwaarden etc.) te verkopen tegen een goede prijs?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:15:45 #210
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153269449
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan je runes gewoon uit je zwaard halen bij Blacksmiths hoor. :D

Gebruikt iemand eigenlijk wel eens zijn kruisboog? Ik zelden, alleen om monsters te pullen zonder gelijk de hele bende achter me aan te krijgen.
Om harpies / gryphons te laten neerstoren, en onderwater. Maar zijn bizar hoge damage laat je inderdaad afvragen of iemand ooit dodo gaat door een kruisboog (bovenwater) :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:16:40 #211
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153269481
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:15 schreef Lemsterr het volgende:
Iemand een paar goede locaties om je spullen (zwaarden etc.) te verkopen tegen een goede prijs?
Blacksmith in Oxenfurt, de elven blacksmith in Novigrad of die gene bij het plein in het midden van des tad.

Armor bij de smith in Crows Perch en de armorer in Oxenfurt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:21:52 #212
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_153269585
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:16 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Blacksmith in Oxenfurt, de elven blacksmith in Novigrad of die gene bij het plein in het midden van des tad.

Armor bij de smith in Crows Perch en de armorer in Oxenfurt.
Thnx.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:26:03 #213
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153269681
Damn sowieso dat ik die Oil preparation skill tree ga doen.

Dan word mijn build:

Cat school. Focus op snelle aanvallen, met hoog crit en poison gehalte. Tevens Bleeden mijn aanvallen en in combinatie met die Yrden skill dat je AOE doet en de Axii voor de stun... maximaal damage over time _O_ _O_ (vergeet ik bijna die potion duration die echt heerlijk lang is)

Tevens heeft de Alchemy school een talent waarmee de tijd vertraagt op het moment dat de enemy een counter attack gaat doen. Heeft m'n witcher ass al meer dan eens gered.

[ Bericht 9% gewijzigd door JaqenHghar op 05-06-2015 11:32:40 ]
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:27:29 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153269711
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Om harpies / gryphons te laten neerstoren, en onderwater. Maar zijn bizar hoge damage laat je inderdaad afvragen of iemand ooit dodo gaat door een kruisboog (bovenwater) :')
Verder is het een vrij nutteloos ding, ik heb wel een keer een veels te hoog geleveld beest ermee dood gekregen omdat hij ergens vast zat waar ik niet bij kon :').

Duurde echt een week voor mijn gevoel :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:47:42 #215
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_153272721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Verder is het een vrij nutteloos ding, ik heb wel een keer een veels te hoog geleveld beest ermee dood gekregen omdat hij ergens vast zat waar ik niet bij kon :').

Duurde echt een week voor mijn gevoel :').
Zijn dan niet al je dure bolts op voordat je hem op 75% hebt :P)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:51:18 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153272808
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:47 schreef Plamboom het volgende:

[..]

Zijn dan niet al je dure bolts op voordat je hem op 75% hebt :P)
Neuh, gewoon de standaard had ik toen :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153273731
Heb gister eindelijk weer kunnen spelen en ben echt nog white orchard niet uiet uit }:|
Lang geleden dat ik een game had, waar ik het idee had niet door het verhaal heen te racen en toch elke keer weer op de klok kijk en denk: Huh alweer 3 uur verder? maar.. ik heb nog niks gedaan.. _O_
GOTY voor mij so far _O_ , fallout kan mij aan m'n reet roesten
PSN: Metal_Akilla
pi_153274308
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:35 schreef Akilla het volgende:
Heb gister eindelijk weer kunnen spelen en ben echt nog white orchard niet uiet uit }:|
Lang geleden dat ik een game had, waar ik het idee had niet door het verhaal heen te racen en toch elke keer weer op de klok kijk en denk: Huh alweer 3 uur verder? maar.. ik heb nog niks gedaan.. _O_
GOTY voor mij so far _O_ , fallout kan mij aan m'n reet roesten
Eens met alles behalve je laatste zinnetje. Ik verwacht nog wel dik een half jaar hiermee bezig te zijn en dan gelijk vol in fallout
  vrijdag 5 juni 2015 @ 15:02:27 #219
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153274346
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:47 schreef Plamboom het volgende:

[..]

Zijn dan niet al je dure bolts op voordat je hem op 75% hebt :P)
"dure bolts" ? Je kan ze niet echt fatsoenlijk verkopen en craften is niet nodig want je vind er genoeg :P ik heb echt 200 van die krengen in mijn inventory en gebruik ze nooit :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 16:38:18 #220
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153277071
Vandaag nog ff bezig geweest met de FOK!-Witcher guide/special, hij's bijna af en wil 'm dit weekend online gooien. Zoek nog een of twee tips in de categorie "levelen & quests". Wat ik heb:

- Geen XP bij te hoog level

- Niet te terughoudend zijn t.o.v. main quest

- Laat je niet afschrikken door suggested level

- Skill points - spendeertips

- Places of Power

- Algemene skills profiteren niet van mutagens

- Respeccen (potion, locatie niet gegeven)


Iemand die nog een toffe c.q. onmisbare weet?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153277159
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:38 schreef 2dope het volgende:
Vandaag nog ff bezig geweest met de FOK!-Witcher guide/special, hij's bijna af en wil 'm dit weekend online gooien. Zoek nog een of twee tips in de categorie "levelen & quests". Wat ik heb:

- Geen XP bij te hoog level

- Niet te terughoudend zijn t.o.v. main quest

- Laat je niet afschrikken door suggested level

- Skill points - spendeertips

- Places of Power

- Algemene skills profiteren niet van mutagens

- Respeccen (potion, locatie niet gegeven)


Iemand die nog een toffe c.q. onmisbare weet?
Dezelfde kleur mutagens en skills combineren in skilltree geeft een bonus.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 16:41:18 #222
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153277170
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:38 schreef 2dope het volgende:
Vandaag nog ff bezig geweest met de FOK!-Witcher guide/special, hij's bijna af en wil 'm dit weekend online gooien. Zoek nog een of twee tips in de categorie "levelen & quests". Wat ik heb:

- Geen XP bij te hoog level

- Niet te terughoudend zijn t.o.v. main quest

- Laat je niet afschrikken door suggested level

- Skill points - spendeertips

- Places of Power

- Algemene skills profiteren niet van mutagens

- Respeccen (potion, locatie niet gegeven)


Iemand die nog een toffe c.q. onmisbare weet?
Dat eerste is een bug toch :+

Quests -> luister naar omstanders, die geven soms onmisbare details die je echt voordeel geven _O_

Help mensen onderweg, dit komt later altijd weer terug in het verhaal. Meestal in de vorm van exp of money.

Zet af en toe de game music uit. Van die zeurende cello wordt je vanzelf zat.
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 16:42:01 #223
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153277193
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dezelfde kleur mutagens en skills combineren in skilltree geeft een bonus.
Thanks, heb ik al alleen in de verkeerde categorie :D (combat/signs)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 16:42:38 #224
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153277212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dat eerste is een bug toch :+

Quests -> luister naar omstanders, die geven soms onmisbare details die je echt voordeel geven _O_

Help mensen onderweg, dit komt later altijd weer terug in het verhaal. Meestal in de vorm van exp of money.

Zet af en toe de game music uit. Van die zeurende cello wordt je vanzelf zat.
Cheers, kan ik wel gebruiken denk ik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 16:43:51 #225
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153277252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dezelfde kleur mutagens en skills combineren in skilltree geeft een bonus.
Err, bij Alchemy/Smithing had ik die genoemd. Zit me nu af te vragen waar 'ie beter past.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 16:43:55 #226
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_153277254
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dat eerste is een bug toch :+
Nee, een te groot verschil in lvl tussen tegenstander en Geralt levert ook geen XP op. Dat is standaard
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 16:44:12 #227
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153277260
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, een te groot verschil in lvl tussen tegenstander en Geralt levert ook geen XP op. Dat is standaard
Yup, zes levels, te herkennen aan 'grijze' quest-tekst (i.t.t. rood of groen).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 16:44:14 #228
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153277264

En dit stukje met die dadadey lalaladey dadadada oh man dat blijft zo in je kop spoken. Zelfs nog over gedroomd. 8)7
  vrijdag 5 juni 2015 @ 16:45:12 #229
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153277292
Meh dan kan ik nu een boel sidequests wel opgeven dus -O- -O-

Zit er sterk aan te denken overnieuw te beginnen. Op Death March dan.
pi_153278193
Via de GOG client schijnt patch 1.05 te downloaden te zijn. Iemand die dit kan bevestigen?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:16:15 #231
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153278293
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:12 schreef s0ul1991 het volgende:
Via de GOG client schijnt patch 1.05 te downloaden te zijn. Iemand die dit kan bevestigen?
Zie nog niks?
pi_153278350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:16 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Zie nog niks?
quote:
I think they just released the 1.05 patch, at least for GOG Galaxy. It just downloaded it and installed it. No patch notes yet, but ingame it says 1.05!
quote:
Yep, patch 1.05 around 500MB is now installing so they are working after all today, sad sad people
Zal zo wel beschikbaar voor je worden :)

EDIT: CD Project Red forum knalt er nu de hele tijd uit dus hij zal er wel zijn _O-

EDIT 2: Patch voor de PS4 is er nu ook al *O*
pi_153278477
Ik kreeg net de melding "Additional content installed. Check tutorials for more information." of zo. Alleen, ik heb de tutorials nooit gelezen, dus ik zag ook niet wat nieuw was. Iemand enig idee?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:23:08 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153278485
Ja, las het ook net. Morgen maar eens checken dan :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153278500
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:12 schreef s0ul1991 het volgende:
Via de GOG client schijnt patch 1.05 te downloaden te zijn. Iemand die dit kan bevestigen?
Ah, dat verklaart het. Ben nu wel benieuwd wat die toevoeging is, maar nog geen patch notes.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153278544
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:23 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het. Ben nu wel benieuwd wat die toevoeging is, maar nog geen patch notes.
quote:
Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.
General stability and performance improvements
Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
Improved camera smoothness
Performance improvements during some cutscenes.
Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations
Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels.
Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest
Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest
Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest
Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins
Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest
Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs
Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable.
Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest
Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach
Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest.
Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest
Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure quest

The Pyres of Novigrad quest is of course going to be fixed as well as the XP glitch.
Van het forum (gecashte version _O- )
pi_153278669
Er zijn filters bij alchemy en crafting! :o _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:30:29 #238
429367 DKUp
ON TOUR
pi_153278700
Ik vraag me af of ik iets ga merken van de patch :P
SOONY
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:30:47 #239
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153278706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:29 schreef Rezania het volgende:
Er zijn filters bij alchemy en crafting! :o _O_
HNGGGG *O*
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:57:00 #240
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_153279274
ps4 patch is live. Hoop dat de xp bug nu verholpen is.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_153279501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
ps4 patch is live. Hoop dat de xp bug nu verholpen is.
Can confirm, is gefixed. Kreeg net weer XP voor een mainquest.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:06:45 #242
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_153279508
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, een te groot verschil in lvl tussen tegenstander en Geralt levert ook geen XP op. Dat is standaard
zo flauw -O-
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:21:25 #243
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_153279872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Can confirm, is gefixed. Kreeg net weer XP voor een mainquest.
Mooi dankjewel ^O^
You dont believe me ? Read this line again.
pi_153279907


Deze tegenstander. :') Al die weerkaarten komen dus van hem hè. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:29:02 #245
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153280064
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Deze tegenstander. :') Al die weerkaarten komen dus van hem hè. _O-
Welke kaart is dat, naast die ballista? Die heb ik nog niet gezien.

Siege Tower, o.i.d.?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 18:47:08 #246
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153280570
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:29 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Welke kaart is dat, naast die ballista? Die heb ik nog niet gezien.

Siege Tower, o.i.d.?
Yep, siege tower. Heb ik laatst ook ergens gewonnen. Niet echt bijzonder verder, 6 pts geloof ik
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:48:26 #247
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_153280613
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153280657
Gvd. TIL dat je een rij niet 2 keer kan buffen. Dus Dandelion en Commander's Horn gaat niet samen. :(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Lieve Belg vrijdag 5 juni 2015 @ 18:58:38 #249
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153280936
quote:
Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
Merchants now offer more weapon types.
Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
Clarifies a number of crafting diagrams.
Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
Increases the variety of loot dropped throughout the game.
Increases the variety of items available in shops.
Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level. Geen brol meer te koop!
Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects. Handig
Improves the smoothness of camera movement.
Fixes a number of issues related to horseback riding.
Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
Introduces a number of fixes in in-game communities.
Introduces a number of fixes related to combat.
Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
Improves Geralt's movement, especially when he swims.
Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options\Gamplay submenu.
Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
Introduces a number of general stability and performance improvements.
Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
Adds some missing translations in localized versions.
Ciri can no longer unlock fast travel points.
Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
Improves performance in selected scenes and cutscenes.
Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs. Eindelijk, telkens die keyboard melding...
Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
Introduces a number of fixes in key bindings.
Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man's Tree during the Eye for an Eye quest.
Fixes an issue where the player could not talk or otherwise interact with certain NPCs.
Fixes an issue where the sirens in the Lord of Undvik quest could be invincible.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions after the Carnal Sins quest.
Fixes an issue where some players experienced an infinite loading screen during the King's Gambit quest.
Fixes an issue where the player could experience a progression break after choosing a certain dialogue option when talking to Dijkstra in the Count Reuven's * Treasure quest.
Fixes an issue where Simun did not spawn properly during the Unpaid Debt quest.
Fixes an issue in the Contract: The Oxenfurt Drunk quest where the katakan was not hostile after being lured.
Fixes an issue in the Contract: Shrieker quest where the shrieker was not hostile in certain situations.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions in the Master of the Arena quest.
Fixes an issue where wolves were not visible in the Contract: Mysterious Tracks quest.
Fixes an issue where the player could not fast travel under certain rare circumstances.
Fixes an issue where the player could not interact with Hattori during the Swords and Dumplings quest.
The player can no longer take on the Apiarian Phantom contract multiple times.
Fixes an issue where some players could not progress during the Broken Flowers quest.
Fixes an issue whereby the "Novigrad, Closed City" entry might have remained in the Journal indefinitely.
Fixes an issue in the Return to Crookback Bog quest where monsters were spawned inside a building.
Players can no longer prematurely obtain a key from a halfling, thus blocking the Contract: The Apiarian Phantom quest.
Fixes an issue in the Greedy God quest where the player could kill a monster twice.
Adds fail-safes for players being unable to obtain gwent cards after Dijkstra or Lambert can no longer be found in the game.
Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.
Fixes an issue where Ermion could not leave Lugos' area during the Sunstone quest.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153281126
Zijn dat patch notes, dat ie uit is?
  Lieve Belg vrijdag 5 juni 2015 @ 19:07:04 #251
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153281163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:05 schreef Scrummie het volgende:
Zijn dat patch notes, dat ie uit is?
1.05 voor de pc, en 1.04 voor ps4 zijn uit. Xbox volgt begin volgende week.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153281741
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:48 schreef Luuksor het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Holyme op 05-06-2015 19:35:01 ]
  vrijdag 5 juni 2015 @ 19:36:43 #253
369251 Geralt
of Rivia
pi_153282136
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:05 schreef Scrummie het volgende:
Zijn dat patch notes, dat ie uit is?
PC is uit. 1.05 staat er inmiddels op bij mij.

Hele week liggen kutten met mn pc; nog niet goed, maar zodra hij aan staat werkt ie als een tierelier. Van het weekend ga ik flink los. Biertje, nootjes, Witcher hoppa *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 5 juni 2015 @ 19:40:40 #254
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153282255
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:47 schreef 2dope het volgende:
Yep, siege tower. Heb ik laatst ook ergens gewonnen. Niet echt bijzonder verder, 6 pts geloof ik
Ok. Dan hoop ik dat ik eerder een tweede catapult vind dan die. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153282641
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

PC is uit. 1.05 staat er inmiddels op bij mij.

Hele week liggen kutten met mn pc; nog niet goed, maar zodra hij aan staat werkt ie als een tierelier. Van het weekend ga ik flink los. Biertje, nootjes, Witcher hoppa *O*
_O_

Is nu aan het installeren :).
pi_153282649
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:07 schreef Jump het volgende:

[..]

1.05 voor de pc, en 1.04 voor ps4 zijn uit. Xbox volgt begin volgende week.
_O_
pi_153283379
Ik merk geen verschil met de fonts, of is het een instelling die ik over het hoofd zie?
  Lieve Belg vrijdag 5 juni 2015 @ 20:34:48 #258
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153284216
Er komtnu ook een balkje als je op spatie duwt voor je beurt te passen bij gwent. Was daarvoor niet altijd even duidelijk.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:36:19 #259
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_153284284
Voor de mensen die de cow exploit deden, dit is heel effectief aangepakt door cdpr :D


You dont believe me ? Read this line again.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:38:57 #260
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_153284386
Leuk spel, maar ik word echt gek van die bugs.. *oude savegame weer opstart*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:49:04 #261
429367 DKUp
ON TOUR
pi_153284740
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
Voor de mensen die de cow exploit deden, dit is heel effectief aangepakt door cdpr :D


De schelpen worden ook niet meer verkocht in Novigrad :D
SOONY
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:49:32 #262
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153284761
Alchemy hebben ze nu echt een beetje verneukt.

Alles draait nu om White Gull, maar je kan er maar 1 per keer maken. Zelfde geldt voor de ingredients, maar één per keer. En alle <edit: high level> potions hebben ook White Gull nodig.

Dus nu moet je dit doen:

* Eén White Gull maken, voor de Alchemy-ingredients (Rebis/Vermillion/Albedo e.d.)
* Rebis/Vermillion/Albedo e.d. (een enkele) maken, die de White Gull nodig heeft.
* Dan weer een White Gull maken, voor één potion.

Je kunt dus nu een potion maken. Maar al wil je een andere potion upgraden, moet je bovenstaande regels weer herhalen. Dit werkt voor geen meter. Vooral niet omdat je heel de tijd moet scrollen. Ze mogen dit weer snel terugdraaien naar meerdere alcohol/ingredients per keer. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 05-06-2015 20:59:03 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153284859
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
Voor de mensen die de cow exploit deden, dit is heel effectief aangepakt door cdpr :D

_O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:59:12 #264
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_153285229
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik merk geen verschil met de fonts, of is het een instelling die ik over het hoofd zie?
Nee ik ook niet. Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij zijn ze zelfs nog kleiner geworden :Y
Ze hebben ook gelijk de muziek op hierarch square veranderd. Dat was niet om aan te horen (vond ik) en nu iets minder niet om aan te horen :)
pi_153285251
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:49 schreef The_Substitute het volgende:

Je kunt dus nu een potion maken. Maar al wil je een andere potion maken/upgraden, moet je bovenstaande regels weer herhalen. Dit werkt voor geen meter. Vooral niet omdat je heel de tijd moet scrollen. Ze mogen dit weer snel terugdraaien naar meerdere alcohol/ingredients per keer. :{
Sowieso hoop ik dat ze het menu iets gaan verbeteren. Zeker als je veel items/recipes/craftdingen hebt wordt het ietwat onoverzichtelijk.

Maar als ze dat niet doen zal er ongetwijfeld een mod voor komen op pc O+
Conscience do cost.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 21:05:03 #266
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153285519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:59 schreef ems. het volgende:
Sowieso hoop ik dat ze het menu iets gaan verbeteren. Zeker als je veel items/recipes/craftdingen hebt wordt het ietwat onoverzichtelijk.

Maar als ze dat niet doen zal er ongetwijfeld een mod voor komen op pc O+
Dit komt neer op iets terugdraaien naar hoe het eerst was. Dat kunnen ze het best zelf doen.

Er stond trouwens bij die patchnotes dat er filters waren, maar die zie ik nergens. :?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153285859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dit komt neer op iets terugdraaien naar hoe het eerst was. Dat kunnen ze het best zelf doen.
Jouw specifieke geval ja, ik had het meer over de algehele toegankelijkheid van het inventory menu. Dat kan gewoon beter/soepeler.
Conscience do cost.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 21:15:58 #268
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153285994
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:12 schreef ems. het volgende:
Jouw specifieke geval ja, ik had het meer over de algehele toegankelijkheid van het inventory menu. Dat kan gewoon beter/soepeler.
Had er niet zo'n probleem mee, aangezien alles gesorteerd is op soort (oils - notes/books - decoctions - potions). En het is één scrollbeweging en je zit bij de potions. Niet echt onoverzichtelijk. Dus aparte tabs maken voor oils en potions zal volgens mij weinig tijd schelen wat betreft gebruik.

Maar bij het Alchemy-menu verdween alles dat je al gemaakt had uit de lijst. Maar een van de bijkomstigheden van deze patch is, dat de potions, oils, bombs e.d. die je al gemaakt had, nu weer in de lijst staan (als You already have this item). Dus je moet nu nog meer scrollen.

[ Bericht 14% gewijzigd door The_Substitute op 05-06-2015 21:38:04 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153286489
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:59 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij zijn ze zelfs nog kleiner geworden :Y
Ze hebben ook gelijk de muziek op hierarch square veranderd. Dat was niet om aan te horen (vond ik) en nu iets minder niet om aan te horen :)
Het zou worden groter gemaakt in deze update, maar ik weiger het te spelen op deze manier.. Had goede hoop maar blijkt nu dus dat het niet is aangepast..
pi_153287669
Net een gevecht gewonnen dat ik 6 keer overnieuw moest doen. Zo bevredigend. O+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153287846
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:58 schreef Rezania het volgende:
Net een gevecht gewonnen dat ik 6 keer overnieuw moest doen. Zo bevredigend. O+
Dat had ik met een weerwolf in een sidequest, bijna dood -> cutscene -> ennn daarna regent ie constant zn health (en kon niet/nauwelijks zn health naar beneden krijgen daardoor zonder zelf gehit te worden)... Uiteindelijk heb ik het 12x overnieuw moeten doen (want ik wil wel bij mn dialoogkeuzes blijven, anders is het geen uitdaging he :P)
pi_153287952
Ik zat na try 15 bij m'n eerste weerwolf te juichen voor de TV :').
pi_153288090
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat na try 15 bij m'n eerste weerwolf te juichen voor de TV :').
Prima toch? Beter dan een game waar je simpel doorheen speelt imo, zo krijg je echt herinneringen over gevechten in het spel :).
pi_153288162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:09 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Prima toch? Beter dan een game waar je simpel doorheen speelt imo, zo krijg je echt herinneringen over gevechten in het spel :).
Klopt, niks mis mee ook, maar toch ;). Je hebt gelijk ook, want ik vergeet nooit meer dat ik als warrior in WoW de helm van de Valor set kreeg. Had toen iets van 60 Scholomance runs gedaan, letterlijk geschreeuwd van geluk toen. Oh waar is de tijd ...
  Lieve Belg vrijdag 5 juni 2015 @ 22:15:11 #275
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153288317
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat na try 15 bij m'n eerste weerwolf te juichen voor de TV :').
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die even laten liggen, en teruggekomen wanneer ik een beter zwaard en oils had.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153288568
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, niks mis mee ook, maar toch ;). Je hebt gelijk ook, want ik vergeet nooit meer dat ik als warrior in WoW de helm van de Valor set kreeg. Had toen iets van 60 Scholomance runs gedaan, letterlijk geschreeuwd van geluk toen. Oh waar is de tijd ...
Speel bloodborne. Zit vol met dat soort momenten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153289834
Volgens mij krijg je nu ook xp voor grijze quests.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 23:39:40 #278
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_153291379
Ik heb nu in White Orchard twee side quests eerder gedaan dan dat ik de brief heb kunnen openen. Kan ik die twee side quests nu handmatig verwijderen?
Dit, dus.
pi_153291564
Oke, dat je geen xp kreeg voor grijze quests was dus ook een bug, nu is dat gefixed.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2015 @ 23:55:33 #280
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153291832
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 23:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Oke, dat je geen xp kreeg voor grijze quests was dus ook een bug, nu is dat gefixed.
Whut? Dat was toch gewoon by design? Dat zei zo'n dude van CDPR nog op hun forum. 6 level verschil = geen XP.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153291921
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 23:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Whut? Dat was toch gewoon by design? Dat zei zo'n dude van CDPR nog op hun forum. 6 level verschil = geen XP.
Link? Ik kreeg gewoon xp voor een grijze quest zojuist. 5xp voor een level 12 quest terwijl ik 18 ben.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Lieve Belg zaterdag 6 juni 2015 @ 00:06:18 #282
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153292053
klik om te spelen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153292127
Moet ik tegen één of andere bordeelchcik gwent spelen, kan ik alleen maar hoeren regelen bij haar. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2015 @ 00:24:58 #284
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153292425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 23:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Link? Ik kreeg gewoon xp voor een grijze quest zojuist. 5xp voor een level 12 quest terwijl ik 18 ben.
Ff zoeken
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2015 @ 00:57:14 #285
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153293013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 23:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Link? Ik kreeg gewoon xp voor een grijze quest zojuist. 5xp voor een level 12 quest terwijl ik 18 ben.
Kan de exacte post van Marcin niet meer terugvinden, maar er is (was) schijnbaar sowieso wat onduidelijkheid, zie deze thread.

quote:
It has been confirmed that quests that are greyed out on the quest log(six levels below yours) do not give experience rewards.

However there is definetely a bug in the game. I just finished one quest that the recommended level was 16 at level 19 and didn't received any experience. I checked a youtube and someone on a similar level of mine received 500 experience(that's 1/3 of a next level).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2015 @ 01:00:00 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153293082
Vermoeiend trouwens, op dat forum lezen, met al die jankende kutkleuters die alleen de devs uitschelden over hoe kut en 'kapot' de game is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153293189
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 01:00 schreef 2dope het volgende:
Vermoeiend trouwens, op dat forum lezen, met al die jankende kutkleuters die alleen de devs uitschelden over hoe kut en 'kapot' de game is.
Ach dat zie je overal... er wordt zo ongelofelijk veel gezeken tegenwoordig, niet normaal. De gamingcommunity is echt door en door verrot.

Note to self trouwens, nooit meer alvast een enhanced armorset aanmaken aangezien je je oude gear nodig hebt om dat te maken. Stond daar zojuist ineens nakend bij de armorman en toen kon ik voor een halve level weer een hele nieuwe set aanmaken :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2015 @ 01:09:54 #288
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153293246
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 01:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ach dat zie je overal... er wordt zo ongelofelijk veel gezeken tegenwoordig, niet normaal. De gamingcommunity is echt door en door verrot.

Note to self trouwens, nooit meer alvast een enhanced armorset aanmaken aangezien je je oude gear nodig hebt om dat te maken. Stond daar zojuist ineens nakend bij de armorman en toen kon ik voor een halve level weer een hele nieuwe set aanmaken :')
Haha ja had dat met de enhanced feline armor. Had echt ziets van, wtf is dit voor crafting material die ik niet heb? Oh wacht het is de 'basis' armor :')

Heb de betreffende post (van CDPR-dude zelf) alsnog gevonden btw:

http://forums.cdprojektre(...)ewfull=1#post1709079
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153293369
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 01:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Haha ja had dat met de enhanced feline armor. Had echt ziets van, wtf is dit voor crafting material die ik niet heb? Oh wacht het is de 'basis' armor :')

Heb de betreffende post (van CDPR-dude zelf) alsnog gevonden btw:

http://forums.cdprojektre(...)ewfull=1#post1709079
Ja ik had het dus ook, alleen dacht ik niet na :')

Thanks voor de link. Vreemd dat ik dan wel 5xp krijg.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153294282
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 03:07:21 #291
369251 Geralt
of Rivia
pi_153294445
Is er al iets bekend over die "recap" filmpjes kunnen skippen?

De ene keer lukt dat wel en tog keer niet. Dat mogen ze van mij ook wel in een patch gooien. Je krijgt tig keer hetzelfde filmpje te zien '(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_153294851
Hier de font verschillen na de patches van PS4 en pc. Je ziet de verbetering wel, maar had liever gehad dat ze de kleur bij het oude hadden gelaten (past beter vind ik) en de font size verder vergroot hadden. Hopelijk voor PS4 meer veranderingen in de volgende patch, want hier heb ik weinig aan helaas :{

http://www.dualshockers.c(...)-more-readable-game/
  zaterdag 6 juni 2015 @ 07:57:23 #293
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153294887
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 01:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ach dat zie je overal... er wordt zo ongelofelijk veel gezeken tegenwoordig, niet normaal. De gamingcommunity is echt door en door verrot.
Onzin. Het zijn altijd degenen met de grootste mond die het doen lijken alsof het een meerderheid is. De community gaat om miljoenen, waarvan 't grootste gedeelte gewoon geduldig is, of als er geen reactie of patch komt, simpelweg wat anders gaat doen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 6 juni 2015 @ 08:09:33 #294
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153294927
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 03:07 schreef Geralt het volgende:
Is er al iets bekend over die "recap" filmpjes kunnen skippen?

De ene keer lukt dat wel en tog keer niet. Dat mogen ze van mij ook wel in een patch gooien. Je krijgt tig keer hetzelfde filmpje te zien '(
Dit ja. Boh wat irritant.

Anyhow ik ga overnieuw beginnen. Op Deathmarch. En wel om de volgende redenen: als ik straks naar het volgende gebied ga, na alle quests gedaan te hebben in Velen, ben ik OP als fuck en one hit je vrijwel alles.

Broken bones something something is me niet moeilijk genoeg.
pi_153295008
Gister ook al mijn savefiles verwijderd.

Nu volop klussen in nieuwe huis en daarna op Deathmarch opnieuw beginnen. Als je de game eenmaal doorhebt en je gear goed bijhoudt is het op broken bones idd niet al te lastig meer!
pi_153295334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 07:57 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Onzin. Het zijn altijd degenen met de grootste mond die het doen lijken alsof het een meerderheid is. De community gaat om miljoenen, waarvan 't grootste gedeelte gewoon geduldig is, of als er geen reactie of patch komt, simpelweg wat anders gaat doen.
Nou oke, de zogenoemde 'zwijgende meerderheid' is wel tof. Het zichbare gedeelte van de gamingcommunity is kanker.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153295544
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 03:07 schreef Geralt het volgende:
Is er al iets bekend over die "recap" filmpjes kunnen skippen?

De ene keer lukt dat wel en tog keer niet. Dat mogen ze van mij ook wel in een patch gooien. Je krijgt tig keer hetzelfde filmpje te zien '(
Het spel is aan het laden dan hè, je kunt het filmpje skippen zodra het laden klaar is. Moet wel zeggen dat ik het enigzins onlogisch vind, als ik van Skellige naar Velen reis krijg ik een oude recap te zien. Recap enkel als je je save laadt is logischer imo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153295975
Waar kan je trouwens red mutagens vinden? Heb alleen maar groene en blauwe terwijl ik al mijn skillpoints in de rooie tree heb gestopt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 10:33:59 #299
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153296041
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 10:29 schreef Rezania het volgende:
Waar kan je trouwens red mutagens vinden? Heb alleen maar groene en blauwe terwijl ik al mijn skillpoints in de rooie tree heb gestopt.
Nekkers. Wherewolfs. Gryphins ook dacht ik. En die smerige schorpioendingen.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 11:31:02 #300
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153296948
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het spel is aan het laden dan hè, je kunt het filmpje skippen zodra het laden klaar is. Moet wel zeggen dat ik het enigzins onlogisch vind, als ik van Skellige naar Velen reis krijg ik een oude recap te zien. Recap enkel als je je save laadt is logischer imo.
Ik heb het op een SSD staan, normale laadschermen zijn niet langer dan 5 sec. Filmpjes die soms een halve minuut duren kan ik niet skippen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153298023
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik heb het op een SSD staan, normale laadschermen zijn niet langer dan 5 sec. Filmpjes die soms een halve minuut duren kan ik niet skippen.
Het laden van een nieuw gebied, wanneer je dus de recaps te zien krijgt, duurt wel iets langer dan het laden van een andere positie in hetzelfde gebied hè.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')