abonnement Unibet Coolblue
pi_153816005
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij reed constant 90, dus dan haal je mensen in die 80 rijden. Het enige wat hij fout doet is te hard rijden.
En het gaat mij om het te hard rijden, wat hij ook nog vaker doet zoals hij zelf zegt. En dan komt speedy gonzales op zijn dak zitten, terwijl delano net zo fout zit met het te hard rijden.
pi_153816060
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij reed constant 90, dus dan haal je mensen in die 80 rijden. Het enige wat hij fout doet is te hard rijden.
Echt fijn dat er toch iemand snapt wat ik bedoel. 90 rijden waar je 80 mag is echt niet levensgevaarlijk itt wat die ander deed.

Daarnaast geloof ik niet dat er hier mensen zijn met een rijbewijs die NOOIT een paar kilometer te hard rijden.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

En het gaat mij om het te hard rijden, wat hij ook nog vaker doet zoals hij zelf zegt. En dan komt speedy gonzales op zijn dak zitten, terwijl delano net zo fout zit met het te hard rijden.
Jij rijd NOOIT iets te hard?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_153816174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Echt fijn dat er toch iemand snapt wat ik bedoel. 90 rijden waar je 80 mag is echt niet levensgevaarlijk itt wat die ander deed.

Daarnaast geloof ik niet dat er hier mensen zijn met een rijbewijs die NOOIT een paar kilometer te hard rijden.

[..]

Jij rijd NOOIT iets te hard?
Een of twee kilometer te hard kan nog, want dat hangt ervan af hoe je de snelheid bekijkt (namelijk via de reguliere snelheidsmeter of gps). Tien km/u is gewoon over de schreef, en daar kun je dus een boete voor krijgen. Dat je dan ook nog zegt altijd te hard te rijden, en daarmee iemand anders die ook te hard rijdt op zijn plek wilt zetten vind ik onterecht. Want je zit zelf net zo fout qua overtreding van de maximum snelheid.
pi_153816245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:17 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Een of twee kilometer te hard kan nog, want dat hangt ervan af hoe je de snelheid bekijkt (namelijk via de reguliere snelheidsmeter of gps). Tien km/u is gewoon over de schreef, en daar kun je dus een boete voor krijgen. Dat je dan ook nog zegt altijd te hard te rijden, en daarmee iemand anders die ook te hard rijdt op zijn plek wilt zetten vind ik onterecht. Want je zit zelf net zo fout qua overtreding van de maximum snelheid.
10 op de teller te hard is ~5 op de gps te hard. Ik heb in 4 jaar nog nooit een boete gehad dus dat zal wel meevallen.

En ok, dan rij ik iets te hard, maar dat valt toch totaal in het niets bij iemand die ~50 te hard rijd, rechts inhaalt, en mij bijna in de kofferbak ramt?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_153816374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef delano.888 het volgende:
En ok, dan rij ik iets te hard, maar dat valt toch totaal in het niets bij iemand die ~50 te hard rijd, rechts inhaalt, en mij bijna in de kofferbak ramt?
Dat valt inderdaad snel in het niets, maar je moet niet vergeten dat je zelf ook in overtreding bent. En dat je er nog nooit problemen mee hebt gehad en dat andere het ook doen doet niet af aan het feit dat je gewoon fout zit. Ik hoop dat je dat inziet.
pi_153818595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Ook een agent met haast mag niet rechts inhalen en veel te hard rijden zonder signaleringen.
Dacht ik ook maar toen zei iemand me van niet: https://www.politie.nl/ni(...)oor-rood-rijden.html
pi_153834552
Zodra er een snellere bestuurder achter je rijd, naar rechts opschuiven als er ruimte is en vervolgens weer naar links. Zo is iedereen tevreden en niet gefrustreerd.

En ook niet meteen je achterligger/bumperklever nat spuiten als die twee seconde achter je zit. Kinderachtig.
pi_153835330
Die snellere bestuurder kan ook op een normale manier laten blijken dat hij er langs wil, en geen 2 cm van zijn bumper afrijden dan zou ik ook lopen etteren.
  donderdag 25 juni 2015 @ 19:24:15 #159
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153837283
Speciaal voor Delano:



en: http://training-driftkikker.nl/
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_153841532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Echt fijn dat er toch iemand snapt wat ik bedoel. 90 rijden waar je 80 mag is echt niet levensgevaarlijk itt wat die ander deed.

Daarnaast geloof ik niet dat er hier mensen zijn met een rijbewijs die NOOIT een paar kilometer te hard rijden.

[..]

Jij rijd NOOIT iets te hard?
Ah, de jij-bak. Ik dacht al, waar blijft 'ie.

Nee, mensen die nog nooit te hard hebben gereden zijn zeldzaam, net als mensen die nooit ergens hebben gefietst waar het niet mag, het zeggen als ze teveel wisselgeld terug krijgen, en altijd de poep van hun hond opruimen.

Het gaat om de manier hoe je ermee omgaat. Primair ligt de oorzaak bij de bestuurder die ongelooflijk loopt te bumperkleven, (dat 'ie met een bloedgang aan komt racen en daarna rechts inhaalt zou niet moeten boeien, daar gaat het niet om) Maar de "oplossing" die je hebt bedacht (ruitensproeier), daar hebben de meesten (als ik voor hun mag spreken) en ik een probleem mee.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_153841791
Ik blijf lekker sproeien. Als iemand zo idioot dichtbij zit dat ze er nat van worden hebben ze het meestal wel door, en 99% van de tijd nemen ze daarna afstand, echt waar. Die ene procent levert dan weer leuke filmpjes op.

Maar goed, mijn gedrag is blijkbaar absurd en absoluut onbegrijpbaar voor iedereen, waardoor iedereen op mij gaat lopen bitchen als ik iets post hoe een aso mij bijna aanrijd. Dus ik ga hier geen filmpjes meer posten want al dit gezeik heb ik geen zin in.

[ Bericht 17% gewijzigd door DX11 op 25-06-2015 22:11:22 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_153842337
Ik snap ook niet dat mensen zo opgewonden kunnen worden van wat ruitensproeivloeistof. Come on, je hebt toch een ruitenwisser? Ben benieuwd naar zijn reactie bij een heftige regenbui..! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door jurgenov op 26-06-2015 09:35:23 ]
pi_153842428
Ik ben overigens totaal niet agressief, driftig, boos of wat dan ook in het verkeer, dus dat suggereren is ook onzin.
Ik vind het gewoon super grappig als asociale klevers achter me rijden terwijl ik aan het inhalen ben, om ze nat te spuiten. Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.

Maar jullie kunnen er blijkbaar alleen maar over zeiken. Dus dan post ik maar geen filmpjes meer hier voortaan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_153842502
Ik vind treiteren niet grappig. En dat is puur wat met ruitensproeiervloeistof spuiten is als je het doet om andere mensen te raken.
Nee.
pi_153842534
Overigens heb je ook randdebielen die motorrijders natspuiten als ze vinden dat je kleeft. Zelden zo boos geworden op een medeweggebruiker.
Nee.
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:27:36 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153842554
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:26 schreef Dimitri_ het volgende:
Overigens heb je ook randdebielen die motorrijders natspuiten als ze vinden dat je kleeft. Zelden zo boos geworden op een medeweggebruiker.
zo'n spiegel zit niet heel erg vast he ;)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153842593
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:26 schreef Dimitri_ het volgende:
Overigens heb je ook randdebielen die motorrijders natspuiten als ze vinden dat je kleeft. Zelden zo boos geworden op een medeweggebruiker.
Ik zou het uiteraard never nooit doen bij een motorrijder, maar die zie ik ook nooit kleven.

En het is niet treiteren wat ik doe, meestal creëer ik er besef mee bij de klever (oh shit, ik zit zo dichtbij dat zijn ruitenwisser mij raakt, ik ga even wat afstand nemen.) En de klever weet ook helemaal niet dat ik niet gewoon een vliegje aan mijn ruit hebt. Dus ik snap jullie reacties echt niet maar goed.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_153842682
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zo'n spiegel zit niet heel erg vast he ;)
Ja zo boos nou ook weer niet. :@
Nee.
pi_153842808
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben overigens totaal niet agressief, driftig, boos of wat dan ook in het verkeer, dus dat suggereren is ook onzin.
Ik vind het gewoon super grappig als asociale klevers achter me rijden terwijl ik aan het inhalen ben, om ze nat te spuiten. Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.
Als je echt geen probleem had met de klever had je er niets aan gedaan. Wat was ook alweer de reden dat je ging sproeien?
quote:
Maar jullie kunnen er blijkbaar alleen maar over zeiken. Dus dan post ik maar geen filmpjes meer hier voortaan.
Dat had je al eens gezegd, maar hey, geen emotie hoor, alleen maar humor. Lachen hoor.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_153843066
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:34 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Als je echt geen probleem had met de klever had je er niets aan gedaan. Wat was ook alweer de reden dat je ging sproeien?

[..]

Dat had je al eens gezegd, maar hey, geen emotie hoor, alleen maar humor. Lachen hoor.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 25 juni 2015 @ 23:08:32 #171
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153843939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik zou het uiteraard never nooit doen bij een motorrijder, maar die zie ik ook nooit kleven.

En het is niet treiteren wat ik doe, meestal creëer ik er besef mee bij de klever (oh shit, ik zit zo dichtbij dat zijn ruitenwisser mij raakt, ik ga even wat afstand nemen.) En de klever weet ook helemaal niet dat ik niet gewoon een vliegje aan mijn ruit hebt. Dus ik snap jullie reacties echt niet maar goed.
Jij weet niet of er een motor achter de klever rijdt en je hebt ook niet echt door tot hoever zo'n wasem reikt. Vaak genoeg een helm vol met ruitenkutzooi gehad door triggerhappy types als jij.
pi_153844126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben overigens totaal niet agressief, driftig, boos of wat dan ook in het verkeer, dus dat suggereren is ook onzin.
Ik vind het gewoon super grappig als asociale klevers achter me rijden terwijl ik aan het inhalen ben, om ze nat te spuiten. Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.

Maar jullie kunnen er blijkbaar alleen maar over zeiken. Dus dan post ik maar geen filmpjes meer hier voortaan.
Jammer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2015 @ 23:17:09 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153844279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben overigens totaal niet agressief, driftig, boos of wat dan ook in het verkeer, dus dat suggereren is ook onzin.
Ik vind het gewoon super grappig als asociale klevers achter me rijden terwijl ik aan het inhalen ben, om ze nat te spuiten. Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.

Maar jullie kunnen er blijkbaar alleen maar over zeiken. Dus dan post ik maar geen filmpjes meer hier voortaan.
Laat lekker gaan die mensen die zeiken om het zeiken; de grote meerderheid hier die wel gewoon die filmpjes willen zien reageert niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 25 juni 2015 @ 23:18:52 #174
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153844329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Jij weet niet of er een motor achter de klever rijdt en je hebt ook niet echt door tot hoever zo'n wasem reikt. Vaak genoeg een helm vol met ruitenkutzooi gehad door triggerhappy types als jij.
Daarom altijd een handvol kogeltjes uit een lager bij me..
Gasten die me inhalen op een rotonde.. (gebeurde me laatst) die kunnen naar het schadeherstelbedrijf of de glasservice..
Beetje een kanonskogel van een ton als wapen gebruiken.. 8)7

En lui die zooi uit hun raam kieperen of anderszins expres treiteren (met ruitensproeier bijv) krijgen de volle laag met hun achterlijke gedrag...

Maar verder ben ik heel vergevingsgezind hoor.. foutjes zijn echt geen punt voor mij.. en ik doe niet gauw moeilijk..
pi_153844547
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]


[..]

Laat ik het dan zo zeggen: Ik geloof er geen zak van. Ruitensproeien alleen omdat het leuk is om een reactie uit te lokken van een bumperklever?

Yeah, right! Als je er maar zelf in gelooft...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_153848681
Het is maar water!

Beter dan zo'n mongool die gaat remmen.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:15:17 #177
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153848784
Tja. 's nachts heb je nog een goede reden.
"Hij zat zo dicht achter me dat ik door al dat licht van zijn koplampen niks meer door m'n ruit zag door de viezigheid daarop. Ik móest wel op dat moment sproeien." :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_153849991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:00 schreef Mr.Ping het volgende:
Het is maar water!

Beter dan zo'n mongool die gaat remmen.
Zeg dat tegen een motorrijder als je 'm nat hebt gesproeid...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 10:09:50 #179
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153850012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:00 schreef Mr.Ping het volgende:
Het is maar water!

Beter dan zo'n mongool die gaat remmen.
Het is alles behalve water.
pi_153850244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:15 schreef Dromer het volgende:
Tja. 's nachts heb je nog een goede reden.
"Hij zat zo dicht achter me dat ik door al dat licht van zijn koplampen niks meer door m'n ruit zag door de viezigheid daarop. Ik móest wel op dat moment sproeien." :P
Ja, vooral en kutsmoes verzinnen. Als 'ie zou (kon) vragen naar de reden moet je gewoon zeggen: "Omdat je irritant dicht achter mij rijdt, lul!"
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 19:51:22 #181
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153864823
Wat agressief!
Dan escaleert alles alleen maar.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_153868223
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:51 schreef Dromer het volgende:
Wat agressief!
Dan escaleert alles alleen maar.
Misschien wel, maar als ik dan toch aan het ruitensproeien ben zou ik wel uitleggen wat mijn probleem is met dat bumperkleven.

Of je sproeit niet en gaat gewoon naar rechts.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:33:08 #183
441572 164836
Square root of jackshit
pi_153871116
Als er ruimte is om rechts in te halen dan was er zat ruimte voor de linksrijder om (tijdig) naar rechts te gaan.
pi_153876252
Ruitensproeier is trouwens ook leuk om hem niet op het raam te richten maar naar rechts van je auto.
Lekker fietsers/voetgangers natspuiten haha
pi_153876475
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zo'n spiegel zit niet heel erg vast he ;)
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:52:19 #186
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153877186
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Misschien wel, maar als ik dan toch aan het ruitensproeien ben zou ik wel uitleggen wat mijn probleem is met dat bumperkleven.

Of je sproeit niet en gaat gewoon naar rechts.
Dat laatste heeft ook mijn voorkeur. Misschien wat langzamer met zo'n figuur op de bumper, maar ik schuif heus wel als er na het inhalen voldoende ruimte is. (doe ik sowieso al) Geen zin in gedoe; is het niet waard en slecht voor m'n hart. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:58:55 #187
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_153877258
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 10:52 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat laatste heeft ook mijn voorkeur. Misschien wat langzamer met zo'n figuur op de bumper, maar ik schuif heus wel als er na het inhalen voldoende ruimte is. (doe ik sowieso al) Geen zin in gedoe; is het niet waard en slecht voor m'n hart. :)
Precies ik schuif naar rechts en zwaai soms dan vriendelijk tegelijkertijd naar de bumperklevers om het gewoon awkward te maken :'). De snelweg is geen plek voor treitergedrag.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_153893100
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Zoals beloofd:


Ik reed 90 waar je 80 mag en was rustig aan het inhalen. Vervolgens komt er een idioot met een noodgang op me af en remt zo laat dat hij me onderhand aan tikte. Wat ik dan altijd doe, is even de ruitensproeier aanzetten. Dat vond deze klever niet zo leuk blijkbaar. Hou er bij het inschatten van zijn snelheid ook even rekening mee dat ik al 10 te hard reed.
Hahaha bazen actie ^O^ :6
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 27 juni 2015 @ 23:52:34 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153893183
quote:
Moet je ook stompen en niet schoppen he slimme
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153893187
Godverdomme dit topic haaha net flitsforum alleen dan precies andersom, iedereen super netjes een voor een auto inhalen en alles langslaten gaan wat maar 1kmpu harder gaan en super de wuper defensief rijden :')
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_153916785
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zo'n spiegel zit niet heel erg vast he ;)
Ik kan je vertellen dat tegen een spiegel aanschoppen van bijvoorbeeld een Lincoln (of menig andere Amerikaanse auto) jou een stuk meer pijn doet :X. En dat zonder enige schade aan te richten aan de spiegel.

(ik spreek niet uit ervaring als de schopper trouwens, want dat zou ik dus never nooit doen)
pi_153916827
Meer filmpjes trouwens graag :Y).

quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef BasKrukas het volgende:
Mag het ook op de trekker? Ik zie er we wat in om filmpjes van mijn werk te maken en die dan op Youtube te zetten. Ideaal kijkvoer voor als men zich aan het vervelen is, kunnen ze zich eens verdiepen in de dagelijkse bezigheden van de hardwerkende boer.
Enne, enne?
pi_153924428
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 23:52 schreef DieselTank het volgende:
Godverdomme dit topic haaha net flitsforum alleen dan precies andersom, iedereen super netjes een voor een auto inhalen en alles langslaten gaan wat maar 1kmpu harder gaan en super de wuper defensief rijden :')
Het schijnt dat defensief rijden beter is voor de gezondheid. Autorijden volgens de FlitsService-methode kan zorgen voor nogal nare dingen, zoals irritatie, schade, verwondingen of zelfs dood. Hoe het met FS zit weet ik niet, maar de meeste FOK!ers vinden dat niet erg fijn...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_154010654
Ik reed vandaag in Zeist en aan de overkant kwam een strooiwagen die witte korreltjes strooide over de weg.


Mijn raampje stond open en kreeg ik maar net op tijd dicht... :{

Wat voor korreltjes zijn het eigenlijk? Zout lijkt mij niet... het was ruim 30 graden zon :P

De strooiwagen was van Jos Scholman BV uit Nieuwegein. Op de zijkant stond provincie Utrecht.
pi_154010745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Fien1989 het volgende:
Ik reed vandaag in Zeist en aan de overkant kwam een strooiwagen die witte korreltjes strooide over de weg.


Mijn raampje stond open en kreeg ik maar net op tijd dicht... :{

Wat voor korreltjes zijn het eigenlijk? Zout lijkt mij niet... het was ruim 30 graden zon :P

De strooiwagen was van Jos Scholman BV uit Nieuwegein. Op de zijkant stond provincie Utrecht.
Strooizout inderdaad, tegen smeltend asfalt. Zie: http://www.spitsnieuws.nl(...)gezet-tegen-de-hitte :)
pi_154032849
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:53 schreef Anne het volgende:
Meer filmpjes trouwens graag :Y).

[..]

Enne, enne?
Nog niet, moet nog cam aanschaffen.
bas (meervoud: bassen) (v(m)) [basgitaar, basklarinet enz.] | kruk·as (de; v(m); meervoud: krukassen) [as met een of meer bochten, waardoor andere stangen in beweging worden gebracht]
pi_154032945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Fien1989 het volgende:
Ik reed vandaag in Zeist en aan de overkant kwam een strooiwagen die witte korreltjes strooide over de weg.


Mijn raampje stond open en kreeg ik maar net op tijd dicht... :{

Wat voor korreltjes zijn het eigenlijk? Zout lijkt mij niet... het was ruim 30 graden zon :P

De strooiwagen was van Jos Scholman BV uit Nieuwegein. Op de zijkant stond provincie Utrecht.
Moest wel even grinniken :@
pi_154046744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:37 schreef PteV het volgende:

[..]

Strooizout inderdaad, tegen smeltend asfalt. Zie: http://www.spitsnieuws.nl(...)gezet-tegen-de-hitte :)
Hmmm... voor het eerst dat ik dat hoor :o
pi_154050477

Gisteren was ik in Brussel per ongeluk met mijn auto een autovrije zone ingereden :{ Het was nergens aangegeven. Achteraf bleek dat de weg waarmee ik de zone inkwam, oorspronkelijk was afgesloten met een hek. Echter, iemand had dat hek opzij gezet waardoor ik niks opmerkte :{

Verder was de weg heel normaal, gewoon voorzien van verkeerstekens. En had gewoon een stoep en autoweg. Ook mijn navigatie stuurde me er gewoon doorheen.

Het enige wat me opviel, was dat de voetgangers behalve op de stoep ook overal dwars over de weg liepen en ook maar beperkt weken voor de auto. Ik ging uit van een straatfeestje of zo en reed stapvoets verder.

Totdat ik amper 50 meter verderop zag dat de weg aan het einde was afgesloten. Iemand sprak me opeens aan in het Frans. Toen ik aangaf alleen Engels en Nederlands te spreken, zei hij "no cars!". Toen wist ik dat het foute boel was :o Hij wees me dat ik via links de zone kon verlaten. Maar helaas, toen ik er was, was die weg aan het einde afgesloten met bloembakken :{

Blijkbaar kan je als je eenmaal de zone in bent, nergens meer eruit zonder een verkeersregel te overtreden: alle uitwegen waren of afgesloten met een "verboden in te rijden "-bord of waren afgesloten met bloembakken of hekken :{

Ik besloot via de eenrichtingsweg waar ik de zone was ingekomen achteruit eruit te rijden.

Onderweg werd ik nog door een Vlaams sprekende man aangesproken dat ik me in een autovrije zone bevond. Ik vroeg hem toen of het permanent was. Hij zei "ja". Hij had ook geen betere oplossing voor me. Dus ik vervolgde mijn plan om achteruit die eenrichtingsweg weer uit te rijden en zo de zone te verlaten :)

Hoewel ik geen heldin ben met het achteruitrijden, ging het eerste stuk best aardig :) Pas bij het laatste stuk waarbij ik moest keren, werd het lastiger. Er stond op het kruispunt namelijk nòg een auto die de zone op wilde :o Hij reed een stukje achteruit zodat ik er eerst uit kon. Ik dus op dat krappe stuk meermaals steken... er stond op het hoekje ook nog eens een stoere motorfiets die ik absoluut niet mocht raken dus nog extra zweten en ik moest lachen om mezelf :@ Daarna eindelijk gekeerd en even gezwaaid naar de auto die op me zat te wachten... hij zwaaide terug en leek nog te lachen. Maar echt... ik schaamde me echt rot... :@ Het is maar goed dat mijn gezicht niet rood kan worden bij schaamte, zodat ik het nog een beetje kon verbergen :)


Ik vind dat het beter moet worden aangegeven dat het een autovrije zone is. Naast ik, waren er nog een aantal andere auto's (met Belgisch kenteken) die dezelfde fout maakten... :{
pi_154051301
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 02:41 schreef Fien1989 het volgende:
---knip---
Waarom achteruit rijden? In overtreding was je toch al.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')