Kuchquote:Op maandag 22 juni 2015 04:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Pardon? Doe maar gewoon niet in het verkeer.
Gewoon bij dat eerste stoplicht niet op de meest rechtse strook staan zou ik altijd doen in deze situatie.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:42 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende situatie:
Dezelfde plek op Google Streetview: https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Ik wil hier dus rechtsaf en dan meteen linksaf de A20 op gaan.
Er is 1 rijstrook voor linksaf en 2 voor rechtsaf beschikbaar. Op de kruisende weg zijn 4 rijstroken: 2 voor linksaf de A20 op en 2 voor rechtdoor naar het industrieterrein.
Tellend van rechts-naar-links: de stippellijntjes van de meest rechter strook (waar ik dus sta) sluiten aan op de 3e rijstrook (=1e strook voor linksaf) van de kruisende weg.
Ik wil naar die bewuste 3e rijstrook van de doorgaande weg om de A20 op te gaan, dus ik blijf op de meest rechter rijstrook en volg de stippellijntjes die mij leiden naar de 3e strook. Maar op dit punt word ik met enig regelmaat van de rijstrook af gedrukt door iemand die op de middelste rijstrook zit en zonder richting aan te geven naar rechts komt om uit te komen op de 2e rijstrook op de doorgaande weg, die voor rechtdoor
Hoe kan dit? Zie ik deze situatie toch verkeerd in of is het toeval dat ik er telkens af gedrukt word?
Dat is inderdaad een optie. De rede dat ik dat niet heb gedaan, is omdat je dan uitkomt op de meest linker strook van de doorgaande weg. Die leidt dan weer naar de linker strook van de toerit naar de A20, waar je moet ritsen in de bocht. Dat probeer ik te vermijden als het redelijk druk is.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon bij dat eerste stoplicht niet op de meest rechtse strook staan zou ik altijd doen in deze situatie.
Je ziet de situatie goed. Als het verkeer op de strook links naast jou (middelste strook dus) netjes de lijn volgt komen ze op de meest linkerstrook richting de a20 terecht. Dat ze volgens jou daar pas op het kruispunt zelf achter komen, en daardoor snel zonder richting een strook naar rechts opschuiven is er eentje in de categorie niet vooruitkijken.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:42 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende situatie:
Dezelfde plek op Google Streetview: https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Ik wil hier dus rechtsaf en dan meteen linksaf de A20 op gaan.
Er is 1 rijstrook voor linksaf en 2 voor rechtsaf beschikbaar. Op de kruisende weg zijn 4 rijstroken: 2 voor linksaf de A20 op en 2 voor rechtdoor naar het industrieterrein.
Tellend van rechts-naar-links: de stippellijntjes van de meest rechter strook (waar ik dus sta) sluiten aan op de 3e rijstrook (=1e strook voor linksaf) van de kruisende weg.
Ik wil naar die bewuste 3e rijstrook van de doorgaande weg om de A20 op te gaan, dus ik blijf op de meest rechter rijstrook en volg de stippellijntjes die mij leiden naar de 3e strook. Maar op dit punt word ik met enig regelmaat van de rijstrook af gedrukt door iemand die op de middelste rijstrook zit en zonder richting aan te geven naar rechts komt om uit te komen op de 2e rijstrook op de doorgaande weg, die voor rechtdoor
Hoe kan dit? Zie ik deze situatie toch verkeerd in of is het toeval dat ik er telkens af gedrukt word?
Waarom ging hij dan op dat verse asfalt rijden? Lijkt me ook niet goedkoop als het daarna weer opnieuw geasfalteerd moet worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ergens in deze buurt is het. Geef me nog even een minuutje ofzo
Inmiddels gevonden trouwens.
REVENGE!!!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom ging hij dan op dat verse asfalt rijden? Lijkt me ook niet goedkoop als het daarna weer opnieuw geasfalteerd moet worden.
Ik heb wel medelijden met die wegwerkers die weer uren moeten werken om dat asfalt weer recht te krijgen. Ik hoop dat hij hiervoor aansprakelijk wordt gesteld.quote:
Ik weet niet hoe duur het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met die wegwerkers die weer uren moeten werken om dat asfalt weer recht te krijgen. Ik hoop dat hij hiervoor aansprakelijk wordt gesteld.
Kosten voor aanleg asfalt wordt vaak onderschat
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".quote:
Haha, nu sta je op zijn beveiligingscameraquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:35 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".
Never mind, is al gelukt. Gewoon niet goed genoeg gekekenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:00 schreef PteV het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik kom er niet uit
Is het mogelijk om bij een GW1H dashcam het beeldscherm uit te zetten/laten gaan tijdens het rijden? Heb het al geprobeerd via de auto on/off knop maar hij blijft vrolijk aan na 3 minuten. Iemand een idee of en zo ja, hoe dit valt in te stellen?
Ik had je vraag gemist anders had ik t even gemeld. Er zitten best veel instellingen in de G1WH, en sommige daarvan kan je alleen inzien als je NIET aan het opnemen bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:23 schreef PteV het volgende:
[..]
Never mind, is al gelukt. Gewoon niet goed genoeg gekeken
Gehehe ik rijd voor mijn werk ook soms op grote combinaties met 25 ton achter in de bak.. Alleen hebben ze geinvesteerd in luchthoorns... Dan kijken ze hopelijk de volgende keer uit...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef BasKrukas het volgende:
Mag het ook op de trekker? Ik zie er we wat in om filmpjes van mijn werk te maken en die dan op Youtube te zetten. Ideaal kijkvoer voor als men zich aan het vervelen is, kunnen ze zich eens verdiepen in de dagelijkse bezigheden van de hardwerkende boer.
Had ik eigenlijk even m'n broek moeten laten zakken Had m'n dikke harige reet op joeptube gestaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Haha, nu sta je op zijn beveiligingscamera
3 minuten is inderdaad aan de lange kant, maar we zullen het er maar mee moeten doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had je vraag gemist anders had ik t even gemeld. Er zitten best veel instellingen in de G1WH, en sommige daarvan kan je alleen inzien als je NIET aan het opnemen bent.
Wat ik wel jammer vind is dat hij minimaal 3 minuten aan blijft, ik zou liever 30 seconden hebben ofzo.
Voor mij mag hij er mee kappen want vroeg of laat zal er iemand de dupe zijn van zijn rijgedrag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de volgende serie van hem. Zijn filmpjes zijn altijd erg vermakelijk.
Dat is precies wat er gebeurt in bananenlanden. Iedereen toeteren en nul effect. Dat 'ie daar met een dashcam mag rijden. Maar dan heeft 'ie iedere dag wel genoeg 1 op 1 materiaal om te uploaden. Knippen is niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een claxon is er niet om je ongenoegen of schrikreactie te uiten, maar om direct gevaar af te wenden. Als iedereen maar toetert zoals onze Laurens verliest het zijn effect.
Ah, okee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:35 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |