Sjonge neem dan tenminste de op even over. Dat gaat zelfs automatisch, ook op mobiel. Beetje jammer dit.quote:
Een beetje vriendelijker mag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sjonge neem dan tenminste de op even over. Dat gaat zelfs automatisch, ook op mobiel. Beetje jammer dit.
True maar het is zo simpel, ik snap niet hoe dat fout kan gaan.quote:
En datquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Camera in je auto of op je helm #12: weer de OP vergeten
Ebay kan ook met paypal hè, zonder CC. En als je een G1WH uit een nederlandse shop koopt ben je ongeveer 75 kwijt ipv 50 via ebay. Dus tja, jouw keus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:36 schreef Dimitri_ het volgende:
Bij gebrek aan creditcard wil ik in NL een dashcam bestellen. Iemand goede ervaringen met een bepaalde webshop / dashcam? Wil er zo'n 75 Euro aan uitgeven.
Die is zeker 'even vergeten' dat rechts inhalen over de vluchtstrook verboden is.quote:
Schrok er nog aardig van, voor ik naar rechts ging nog goed gekeken of de invoegstrook vrij was en die auto was nog niet eens in beeld.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die is zeker 'even vergeten' dat rechts inhalen over de vluchtstrook verboden is.
Die automobilist veroorzaak wel hinder. En inhalen net voor/op een kruising doe je natuurlijk niet als je verstand hebt. Je richting aanzetten en meteen verplaatsen is natuurlijk ook niet de bedoeling, eerst een paar seconden wachten om de richtingaanwijzer zijn doel te laten doen. En als die paar seconden te lang zijn had die automobilist zich maar moeten afvragen of op dat moment een verplaatsing wel handig was geweest.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nou nou dat viel allemaal wel mee hoor
En ook een beetje beschonken vermoed ik. Je had op zijn minst even kunnen seinen met je eigen licht niet?quote:
Had ik ook gedaan. Eerst seinen en dan even het licht uitgezet. De ervaring leert mij dat een tweede of derde keer geen zin heeft als de eerste keer geen reactie komt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En ook een beetje beschonken vermoed ik. Je had op zijn minst even kunnen seinen met je eigen licht niet?
Oh dan valt het gewoon niet zo op in het filmpje, ik had verwacht als een trekker groot licht op zou zetten dat de hele auto wit zou uitslaanquote:Op zondag 14 juni 2015 08:59 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. Eerst seinen en dan even het licht uitgezet. De ervaring leert mij dat een tweede of derde keer geen zin heeft als de eerste keer geen reactie komt.
Neuh, ik heb geen lichtbak erop zitten. Maar ik had al geseind voor het filmmpje begon.quote:Op zondag 14 juni 2015 09:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dan valt het gewoon niet zo op in het filmpje, ik had verwacht als een trekker groot licht op zou zetten dat de hele auto wit zou uitslaan
Appa city?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
letterlijk 12x langs mijn huis gereden in dit filmpje... maar wat een toeteridioot....
die inhaal manoeuvre vanaf 4:40 man man manquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:40 schreef Gammareactor het volgende:
Lijkt wel of zijn vinger vastgeplakt zit op zijn toeter :
Had ik ook gedaan, ze moeten lekker oppleuren van links als rechts leeg is. Bijna net zo erg als klevers.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
die inhaal manoeuvre vanaf 4:40 man man man
Als je linksplakkers tegenkomt op dezelfde strook als waar jij rijdt ben je er zelf waarschijnlijk op dat moment ook een vanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, ze moeten lekker oppleuren van links als rechts leeg is. Bijna net zo erg als klevers.
Zo links blijven rijden slaat nergens op hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
die inhaal manoeuvre vanaf 4:40 man man man
Dit videootje staat vol met pot-verwijt-de-ketel-situaties. Een probleem maken van hoe iemand een rotonde oprijdt en zelf van de binnenste ring naar een afslag zeilen, om een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:40 schreef Gammareactor het volgende:
Lijkt wel of zijn vinger vastgeplakt zit op zijn toeter :
Ik maak mezelf ook wel eens schuldig aan rechts inhalen, maar het is wel link. Soms komen die pannenkoeken ineens naar rechts.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zo links blijven rijden slaat nergens op hoor
Had waarschijnlijk hetzelfde gedaan maar zou het toetertje achterwege laten.
Gewoon irritant zelfs zo'n figuur met dat getoeter de hele tijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
letterlijk 12x langs mijn huis gereden in dit filmpje... maar wat een toeteridioot....
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:22 schreef Ridocar het volgende:
Hij is ervan overtuigd dat 'ie op de binnenste ring moet rijden en op deze manier die afslag moet nemen.
Ja, echt waar. Hij vergeet alleen dat de rotonde een ander stuk weg is. Ik zie geen voorsorteervakken of pijlen op de rotonde zelf, laat staan een rijbaanscheiding. Dus eenmaal op de rotonde mag je rijden waar je wilt, als je maar bij het afslaan op de rechter rijstrook rijdt (En dat deed meneer de toeterfetisjist niet/te laat)quote:
Iets met vooruitkijken..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Hij vergeet alleen dat de rotonde een ander stuk weg is. Ik zie geen voorsorteervakken of pijlen op de rotonde zelf, laat staan een rijbaanscheiding. Dus eenmaal op de rotonde mag je rijden waar je wilt, als je maar bij het afslaan op de rechter rijstrook rijdt (En dat deed meneer de toeterfetisjist niet/te laat)
Na vijf maanden begint deze gast ook structureel overal te hard aan het rijden. Ook genoeg situaties te zien waar het even niet nodig is om de maximum snelheid te halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:56 schreef TwisterNederland het volgende:
Deze is hier nog niet gepost toch van onze inmiddels al 5 hele maanden (sic!) zijn rijbewijs heeft?
2:56
4:27 Revenge
6:46 Hij is eens in Amsterdam hoor en gelijk gaat het mis op stuk waar het wel vaker mis gaat
7:14 Ooit gaat er een voetganger vliegen als het aan laurens ligt (60 @ 30 zone?!?).
8:39 is die dealerT er weer inclusief schreeuwende moederT!
Miljaar wat een mafkees. Ik moest toch wachten op voer, dus hier is mijn 'review'quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:56 schreef TwisterNederland het volgende:
Deze is hier nog niet gepost toch van onze inmiddels al 5 hele maanden (sic!) zijn rijbewijs heeft?
2:56
4:27 Revenge
6:46 Hij is eens in Amsterdam hoor en gelijk gaat het mis op stuk waar het wel vaker mis gaat
7:14 Ooit gaat er een voetganger vliegen als het aan laurens ligt (60 @ 30 zone?!?).
8:39 is die dealerT er weer inclusief schreeuwende moederT!
Oh, ik heb niks zien verschijnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef Ridocar het volgende:
Ook maar een tegeltje geschreven onder z'n videootje.
Ondertussen heeft 'ie tweeëntwintig duimpjes naar beneden en nul duimpjes omhoog...
Maar op basis van het 1e clip is het niet zo heel moeilijk een huisadres te destilleren. Je moet er alleen ff een minuutje tijd voor hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:07 schreef eP2e het volgende:
Overigens ook een lafaard van jewelste. Zijn eigen kenteken onherkenbaar maken maar wel die van anderen pontificaal in beeld zetten.
Ergens in deze buurt is het. Geef me nog even een minuutje ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:58 schreef TwisterNederland het volgende:
Maar op basis van het 1e clip is het niet zo heel moeilijk een huisadres te destilleren. Je moet er alleen ff een minuutje tijd voor hebben
Woon er vlakbij, van de week even kijken of zijn auto er staat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ergens in deze buurt is het. Geef me nog even een minuutje ofzo
Inmiddels gevonden trouwens.
Waarom gaan jullie altijd rond 8 uur 's ochtends en rond 5 uur 's middags op de provinciale weg rijden !quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef BasKrukas het volgende:
Mag het ook op de trekker? Ik zie er we wat in om filmpjes van mijn werk te maken en die dan op Youtube te zetten. Ideaal kijkvoer voor als men zich aan het vervelen is, kunnen ze zich eens verdiepen in de dagelijkse bezigheden van de hardwerkende boer.
Zo ben ik niet. Er zitten inderdaad wel wat asociale collega's/concurrenten bij.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie altijd rond 8 uur 's ochtends en rond 5 uur 's middags op de provinciale weg rijden !
Anders zo een blok er op zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:02 schreef BasKrukas het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Er zitten inderdaad wel wat asociale collega's/concurrenten bij.
Totale verkrachting van zo'n mooie machine.quote:
Dat is een ziek gedrocht zeg...quote:
Tuurlijk mag dat . Graag zelfs.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef BasKrukas het volgende:
Mag het ook op de trekker? Ik zie er we wat in om filmpjes van mijn werk te maken en die dan op Youtube te zetten. Ideaal kijkvoer voor als men zich aan het vervelen is, kunnen ze zich eens verdiepen in de dagelijkse bezigheden van de hardwerkende boer.
De eenzame krukas?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef BasKrukas het volgende:
Mag het ook op de trekker? Ik zie er we wat in om filmpjes van mijn werk te maken en die dan op Youtube te zetten. Ideaal kijkvoer voor als men zich aan het vervelen is, kunnen ze zich eens verdiepen in de dagelijkse bezigheden van de hardwerkende boer.
Volgens mij scheet ie dat motorpak behoorlijk vol..quote:Op zondag 21 juni 2015 16:29 schreef De-Hamster het volgende:
Even een schrikmoment, ik zag ze van veraf totaal niet stilstaan. Het busje ging ook maar heel langzaam naar de linkerbaan terwijl die linkerbaan juist net weg zou gaan, dat was wel vreemd. Uit reflex met vol remmen ook naar rechts uitgeweken. Had beter iets eerder kunnen remmen.
Nog geluk dat er niemand direct rechts naast je reed. Iets meer standhouden als er zo'n zichts belemmerende bak voor je gaat rijden geeft je in ieder geval meer tijd om te reageren.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:29 schreef De-Hamster het volgende:
Even een schrikmoment, ik zag ze van veraf totaal niet stilstaan. Het busje ging ook maar heel langzaam naar de linkerbaan terwijl die linkerbaan juist net weg zou gaan, dat was wel vreemd. Uit reflex met vol remmen ook naar rechts uitgeweken. Had beter iets eerder kunnen remmen.
Je had eerder naar links moeten gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 23:09 schreef De-Hamster het volgende:
Klopt klopt, was een deel autobahn zonder limiet. Ik had eerder moeten afremmen.
Waarom?. Ik vind dit echt horror, kan je niks aan doen.quote:
Omdat hij zijn zicht onwijs beperkt door zo dicht achter die bus te kruipen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom?. Ik vind dit echt horror, kan je niks aan doen.
Hij rijd te hard ten opzichte van het verkeer om hem heen.. hij mag daar wel zo snel, maar het kan niet omdat er geen zicht is, en je niet moet verwachten, maar moet anticiperen...quote:Op zondag 21 juni 2015 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom?. Ik vind dit echt horror, kan je niks aan doen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat hij zijn zicht onwijs beperkt door zo dicht achter die bus te kruipen.
Ik heb het filmpje 3 keer bekeken. Het zijn van die fucking, tering kut mazzel momenten. Niks te zien.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat hij zijn zicht onwijs beperkt door zo dicht achter die bus te kruipen.
Misschien moet je fucking whatsapp helemaal niet lezen, daar gaat het vaak de mist inquote:Op maandag 22 juni 2015 01:27 schreef Charlie_7 het volgende:
Moet je voorstellen wat er gebeurd, wanneer je net even denkt dat je wel je whatsapp kan lezen. Eng moment wat je misschien iets beter had kunnen inschatten, maar van fouten leer je en er is uiteindelijk niks gebeurd.
Precies wat ik wil zeggen .quote:Op maandag 22 juni 2015 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je fucking whatsapp helemaal niet lezen, daar gaat het vaak de mist in
Pardon? Doe maar gewoon niet in het verkeer.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:27 schreef Charlie_7 het volgende:
Moet je voorstellen wat er gebeurd, wanneer je net even denkt dat je wel je whatsapp kan lezen.
Kuchquote:Op maandag 22 juni 2015 04:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Pardon? Doe maar gewoon niet in het verkeer.
Gewoon bij dat eerste stoplicht niet op de meest rechtse strook staan zou ik altijd doen in deze situatie.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:42 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende situatie:
Dezelfde plek op Google Streetview: https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Ik wil hier dus rechtsaf en dan meteen linksaf de A20 op gaan.
Er is 1 rijstrook voor linksaf en 2 voor rechtsaf beschikbaar. Op de kruisende weg zijn 4 rijstroken: 2 voor linksaf de A20 op en 2 voor rechtdoor naar het industrieterrein.
Tellend van rechts-naar-links: de stippellijntjes van de meest rechter strook (waar ik dus sta) sluiten aan op de 3e rijstrook (=1e strook voor linksaf) van de kruisende weg.
Ik wil naar die bewuste 3e rijstrook van de doorgaande weg om de A20 op te gaan, dus ik blijf op de meest rechter rijstrook en volg de stippellijntjes die mij leiden naar de 3e strook. Maar op dit punt word ik met enig regelmaat van de rijstrook af gedrukt door iemand die op de middelste rijstrook zit en zonder richting aan te geven naar rechts komt om uit te komen op de 2e rijstrook op de doorgaande weg, die voor rechtdoor
Hoe kan dit? Zie ik deze situatie toch verkeerd in of is het toeval dat ik er telkens af gedrukt word?
Dat is inderdaad een optie. De rede dat ik dat niet heb gedaan, is omdat je dan uitkomt op de meest linker strook van de doorgaande weg. Die leidt dan weer naar de linker strook van de toerit naar de A20, waar je moet ritsen in de bocht. Dat probeer ik te vermijden als het redelijk druk is.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon bij dat eerste stoplicht niet op de meest rechtse strook staan zou ik altijd doen in deze situatie.
Je ziet de situatie goed. Als het verkeer op de strook links naast jou (middelste strook dus) netjes de lijn volgt komen ze op de meest linkerstrook richting de a20 terecht. Dat ze volgens jou daar pas op het kruispunt zelf achter komen, en daardoor snel zonder richting een strook naar rechts opschuiven is er eentje in de categorie niet vooruitkijken.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:42 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende situatie:
Dezelfde plek op Google Streetview: https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Ik wil hier dus rechtsaf en dan meteen linksaf de A20 op gaan.
Er is 1 rijstrook voor linksaf en 2 voor rechtsaf beschikbaar. Op de kruisende weg zijn 4 rijstroken: 2 voor linksaf de A20 op en 2 voor rechtdoor naar het industrieterrein.
Tellend van rechts-naar-links: de stippellijntjes van de meest rechter strook (waar ik dus sta) sluiten aan op de 3e rijstrook (=1e strook voor linksaf) van de kruisende weg.
Ik wil naar die bewuste 3e rijstrook van de doorgaande weg om de A20 op te gaan, dus ik blijf op de meest rechter rijstrook en volg de stippellijntjes die mij leiden naar de 3e strook. Maar op dit punt word ik met enig regelmaat van de rijstrook af gedrukt door iemand die op de middelste rijstrook zit en zonder richting aan te geven naar rechts komt om uit te komen op de 2e rijstrook op de doorgaande weg, die voor rechtdoor
Hoe kan dit? Zie ik deze situatie toch verkeerd in of is het toeval dat ik er telkens af gedrukt word?
Waarom ging hij dan op dat verse asfalt rijden? Lijkt me ook niet goedkoop als het daarna weer opnieuw geasfalteerd moet worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ergens in deze buurt is het. Geef me nog even een minuutje ofzo
Inmiddels gevonden trouwens.
REVENGE!!!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom ging hij dan op dat verse asfalt rijden? Lijkt me ook niet goedkoop als het daarna weer opnieuw geasfalteerd moet worden.
Ik heb wel medelijden met die wegwerkers die weer uren moeten werken om dat asfalt weer recht te krijgen. Ik hoop dat hij hiervoor aansprakelijk wordt gesteld.quote:
Ik weet niet hoe duur het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met die wegwerkers die weer uren moeten werken om dat asfalt weer recht te krijgen. Ik hoop dat hij hiervoor aansprakelijk wordt gesteld.
Kosten voor aanleg asfalt wordt vaak onderschat
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".quote:
Haha, nu sta je op zijn beveiligingscameraquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:35 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".
Never mind, is al gelukt. Gewoon niet goed genoeg gekekenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:00 schreef PteV het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik kom er niet uit
Is het mogelijk om bij een GW1H dashcam het beeldscherm uit te zetten/laten gaan tijdens het rijden? Heb het al geprobeerd via de auto on/off knop maar hij blijft vrolijk aan na 3 minuten. Iemand een idee of en zo ja, hoe dit valt in te stellen?
Ik had je vraag gemist anders had ik t even gemeld. Er zitten best veel instellingen in de G1WH, en sommige daarvan kan je alleen inzien als je NIET aan het opnemen bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:23 schreef PteV het volgende:
[..]
Never mind, is al gelukt. Gewoon niet goed genoeg gekeken
Gehehe ik rijd voor mijn werk ook soms op grote combinaties met 25 ton achter in de bak.. Alleen hebben ze geinvesteerd in luchthoorns... Dan kijken ze hopelijk de volgende keer uit...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef BasKrukas het volgende:
Mag het ook op de trekker? Ik zie er we wat in om filmpjes van mijn werk te maken en die dan op Youtube te zetten. Ideaal kijkvoer voor als men zich aan het vervelen is, kunnen ze zich eens verdiepen in de dagelijkse bezigheden van de hardwerkende boer.
Had ik eigenlijk even m'n broek moeten laten zakken Had m'n dikke harige reet op joeptube gestaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Haha, nu sta je op zijn beveiligingscamera
3 minuten is inderdaad aan de lange kant, maar we zullen het er maar mee moeten doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had je vraag gemist anders had ik t even gemeld. Er zitten best veel instellingen in de G1WH, en sommige daarvan kan je alleen inzien als je NIET aan het opnemen bent.
Wat ik wel jammer vind is dat hij minimaal 3 minuten aan blijft, ik zou liever 30 seconden hebben ofzo.
Voor mij mag hij er mee kappen want vroeg of laat zal er iemand de dupe zijn van zijn rijgedrag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de volgende serie van hem. Zijn filmpjes zijn altijd erg vermakelijk.
Dat is precies wat er gebeurt in bananenlanden. Iedereen toeteren en nul effect. Dat 'ie daar met een dashcam mag rijden. Maar dan heeft 'ie iedere dag wel genoeg 1 op 1 materiaal om te uploaden. Knippen is niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een claxon is er niet om je ongenoegen of schrikreactie te uiten, maar om direct gevaar af te wenden. Als iedereen maar toetert zoals onze Laurens verliest het zijn effect.
Ah, okee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:35 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik had vanochtend een gigantische klever achter me terwijl ik aan het inhalen was. Dus wat ik dan altijd doe is even de ruitensproeier aan zodat die achter me nat word. Nou, daar werd de klever best wel boos van. Zal het filmpje vanavond posten.
Kon je na het inhalen niet direct weer naar rechts? Want ik zie dat je nog een tijdje links blijft rijden terwijl er rechts ruimte is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Zoals beloofd:
Ik reed 90 waar je 80 mag en was rustig aan het inhalen. Vervolgens komt er een idioot met een noodgang op me af en remt zo laat dat hij me onderhand aan tikte. Wat ik dan altijd doe, is even de ruitensproeier aanzetten. Dat vond deze klever niet zo leuk blijkbaar. Hou er bij het inschatten van zijn snelheid ook even rekening mee dat ik al 10 te hard reed.
Ik was er nog niet helemaal voorbij toen ik bijna aangereden werd door de betreffende klever, nou dan ga ik hem al helemaal niet matsen, en ik reed door om de volgende in te halen. Althans, dat was het plan. Die klever was ook pas boos na het sproeien overigensquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kon je na het inhalen niet direct weer naar rechts? Want ik zie dat je nog een tijdje links blijft rijden terwijl er rechts ruimte is.
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kon je na het inhalen niet direct weer naar rechts? Want ik zie dat je nog een tijdje links blijft rijden terwijl er rechts ruimte is.
Aha. Is inhalen niet overbodig als je 10km/u te hard moet rijden om in te kunnen halen? Want dan lijkt het er toch op dat de ander zich aan de maximum snelheid houdt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik reed door om de volgende in te halen. Althans, dat was het plan. Die klever was ook pas boos na het sproeien overigens
Ik zou ook vrij vlot naar rechts schuiven. "Laaaat maar" denk ik dan bij zo'n klever. Maar het zal wel iets te maken hebben met eergevoel ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kon je na het inhalen niet direct weer naar rechts? Want ik zie dat je nog een tijdje links blijft rijden terwijl er rechts ruimte is.
Nee zo ver was ik er nog lang niet voorbij hoor, ik heb een vrij lange auto. En als je bij mij bijna de achterbak ramt met ~2x de vmax ga ik me echt niet aan je aanpassen.quote:
Er zat heel lang niemand achter me. Ik reed een auto of 5 voorbij met 90 waar hun 80 reden, al die tijd zat er niemand achter me. Tot die klever dus bijna in de achterbak boorde.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Aha. Is inhalen niet overbodig als je 10km/u te hard moet rijden om in te kunnen halen? Want dan lijkt het er toch op dat de ander zich aan de maximum snelheid houdt.
Ik keek gewoon even kritisch naar de situatie. Zelf zou ik hem na het inhalen van het busje nar rechts hebben gezet om de klever ruimte te geven, en daarna weer verder te gaan met inhalen. En ik heb geleerd dat inhalen met 10km/u wel veel is, want waarom zou je een auto die 80 rijdt waar je 80 mag gaan inhalen met 90km/u.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee zo ver was ik er nog lang niet voorbij hoor, ik heb een vrij lange auto. En als je bij mij bijna de achterbak ramt met ~2x de vmax ga ik me echt niet aan je aanpassen.
[..]
Er zat heel lang niemand achter me. Ik reed een auto of 5 voorbij met 90 waar hun 80 reden, al die tijd zat er niemand achter me. Tot die klever dus bijna in de achterbak boorde.
Overigens snap ik niet helemaal waarom ik me moet verdedigen terwijl je toch duidelijk kan zien aan het filmpje dat die ander wel heel erg fout zat. Zie ook de snelheid nadat hij me voorbij is.
Ik was nog bezig met de (volgende) inhaal manoeuvre. Waarom ik 10 te hard rijd? Omdat half Nederland dat doet. De betreffende klever reed denk ik wel 50 te hard en waarschijnlijk meer. Dat lijkt me toch echt een groter probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik keek gewoon even kritisch naar de situatie. Zelf zou ik hem na het inhalen van het busje nar rechts hebben gezet om de klever ruimte te geven, en daarna weer verder te gaan met inhalen. En ik heb geleerd dat inhalen met 10km/u wel veel is, want waarom zou je een auto die 80 rijdt waar je 80 mag gaan inhalen met 90km/u.
Ik zie een aantal dingen:quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met de (volgende) inhaal manoeuvre. Waarom ik 10 te hard rijd? Omdat half Nederland dat doet. De betreffende klever reed denk ik wel 50 te hard en waarschijnlijk meer. Dat lijkt me toch echt een groter probleem.
Ik denk dat dat wel meevalt met dat begrip hebben. Maar in dat geval zou ik er gewoon bovenstaan en denken 'boeiuh' bij die klever.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Maar wel top dat jullie wel begrip hebben voor iemand die 50 tot 80 te hard rijd, rechts inhaalt, en als een malloot op mij af vliegt en remt op 1m afstand,
en NIET voor mij omdat ik nog bezig was met 2 auto's inhalen. Altijd fijn
Lekker plaatje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Zoals beloofd:
Ik reed 90 waar je 80 mag en was rustig aan het inhalen. Vervolgens komt er een idioot met een noodgang op me af en remt zo laat dat hij me onderhand aan tikte. Wat ik dan altijd doe, is even de ruitensproeier aanzetten. Dat vond deze klever niet zo leuk blijkbaar. Hou er bij het inschatten van zijn snelheid ook even rekening mee dat ik al 10 te hard reed.
Wat lul je nou ik was aan het inhalen en het was helemaal leeg achter me. Hij moest afremmen omdat hij VEEL te hard op me af kwam. Waarom zit iedereen die idioot te verdedigen zeg godverdommequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Beetje jammer wel om iemand die te hard rijd te moeten afremmen omdat jij vind dat dat nodig is...
Weet jij veel waarom diegene te hard rijd..
Elkaar het licht niet in de ogen gunnen.. zielig rijgedrag is dat, ik kan het niet anders zeggen..
En dan een beetje lopen jennen met ruitenwissers.. echt...
Ventje hoor.. applaus
Ik let nooit op snelheid... wel op fatsoenlijk en tolerant gedrag...
Omdat je hem de ruimte niet geeft. Je blijft links omdat je die tweede auto moet inhalen van jezelf, terwijl je naar rechts moest gaan om de plakkert ruimte geven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat lul je nou ik was aan het inhalen en het was helemaal leeg achter me. Hij moest afremmen omdat hij VEEL te hard op me af kwam. Waarom zit iedereen die idioot te verdedigen zeg godverdomme
Het si wel het type auto dat de politie gebruikt om onopvallend te surveilleren. Misschien was het wel een agent met haast.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Zoals beloofd:
Ik reed 90 waar je 80 mag en was rustig aan het inhalen. Vervolgens komt er een idioot met een noodgang op me af en remt zo laat dat hij me onderhand aan tikte. Wat ik dan altijd doe, is even de ruitensproeier aanzetten. Dat vond deze klever niet zo leuk blijkbaar. Hou er bij het inschatten van zijn snelheid ook even rekening mee dat ik al 10 te hard reed.
Ook een agent met haast mag niet rechts inhalen en veel te hard rijden zonder signaleringen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het si wel het type auto dat de politie gebruikt om onopvallend te surveilleren. Misschien was het wel een agent met haast.
Je was klaar met inhalen en weigert naar rechts te gaan omdat je te veel met mensen achter je bezig bent.. je ze een douche geeft.. en dan ook nog vind dat je niets fout doet...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat lul je nou ik was aan het inhalen en het was helemaal leeg achter me. Hij moest afremmen omdat hij VEEL te hard op me af kwam. Waarom zit iedereen die idioot te verdedigen zeg godverdomme
Al kwam ie laag aanvliegen.. wat maakt het nou uit hoe hard iemand rijd..?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef delano.888 het volgende:
Kijk alsjeblieft het filmpje mensen en zie hoe hard hij rijd terwijl ik al 90 rij waar je 80 mag, en ik was nog aan het inhalen.
Ik was niet klaar met inhalen, blijf het filmpje dan kijken, ik haal toch de volgende auto ook in (met 90)???quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je was klaar met inhalen en weigert naar rechts te gaan omdat je te veel met mensen achter je bezig bent.. je ze een douche geeft.. en dan ook nog vind dat je niets fout doet...
Ga eens in duitsland rijden, dan heb je dat iedere kilometer....
Ik ben niet gek.. de wereld is gek...
Waarom zou nou iedereen die ander verdedigen..? Juist...
Eh, ja dat mag een agent wel. Enige voorwaarde is dat het noodzakelijk moet zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook een agent met haast mag niet rechts inhalen en veel te hard rijden zonder signaleringen.
Nee, sorry, ik ga me echt niet aanpassen aan idioten die hun eigen en mijn leven op het spel zetten. En ruitensproeier doe ik altijd bij klevers en 99% van de tijd gaan ze vervolgens afstand houden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:26 schreef Falco het volgende:
Die ander zit ook fout, maar je kunt het jezelf gemakkelijker maken door niet kinderachtig met de ruitensproeier te spelen en (wanneer mogelijk) gewoon naar rechts te gaan.
Na die auto komt er vast nog wel eentje... en daarna...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik was niet klaar met inhalen, blijf het filmpje dan kijken, ik haal toch de volgende auto ook in (met 90)???
Ik was gewoon rustig aan het inhalen, niemand had last van me, en ineens komt er een idioot met een noodgang in mijn achterbak. En dan zit ik fout?
Ik snap echt oprecht niet hoezo iedereen zo tegen mij is en niks zegt van die ander, schiet mij maar lek.
Omdat je hier geen 200 mocht maar 80, omdat hij op 1m afstand van mij komt, omdat hij veel te laat remt, omdat ik nog aan het inhalen was. Zo haal je auto's in ja. Ik sproeide pas toen hij net 1 sec achter me zat, voor die tijd had nog niemand last van me dus ga ik ook niet naar rechts.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Na die auto komt er vast nog wel eentje... en daarna...
Er is ruimte genoeg en die krijgt hij niet omdat ie te hard rijd... zo zitten verkeersregels niet in elkaar..
Je mag het verkeer niet hinderen... punt.. dus ook niet als een ander te hard rijd..
Kijk eens in duitsland, en daar doen ze gewoon ff een stappie opzij als er iemand langs komt vliegen..
Waarom maak je daar een probleem van?
Oh dus als jij links rijd blijf je daar maar rijden tot je er weer af moet ofzo..?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat je hier geen 200 mocht maar 80, omdat hij op 1m afstand van mij komt, omdat hij veel te laat remt, omdat ik nog aan het inhalen was. Zo haal je auto's in ja. Ik sproeide pas toen hij net 1 sec achter me zat, voor die tijd had nog niemand last van me dus ga ik ook niet naar rechts.
IK WAS NOG AAN HET INHALEN KIJK HET FILMPJE DAN AF. Zo doe je dat als je 90 rijd waar de rechter strook 80 rijd. Dan blijf je met 90 iedereen inhalen. Totdat er rechts veel ruimte is (NIET FUCKING 10 METER) of tot er iemand achter je zit die er langs wil (EN DAT KWAM HIJ PAS 1 SEC VOORDAT IK SPROEIDE, ALS HIJ 1 SEC LANGER HAD GEWACHT WAS IK TOCH NAAR RECHTS GEGAAN!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh dus als jij links rijd blijf je daar maar rijden tot je er weer af moet ofzo..?
Rechts houden is een plicht... het verkeer niet hinderen is ook een plicht... mensen in het verkeer expres het zicht belemmeren is een misdrijf..
Je moet je ten alle tijde aanpassen aan het verkeer.. jij bent geen rechter.. en je creert een gevaarlijke situatie voor je achterligger, en de mensen die je inhaalt door je ruitensproeiers express verkeerd af te stellen en ze voor dat doel te gebruiken...
Dat je daar geen 200 mag.. mooi.. dan bel je vanuit de auto de politie en maakt er melding van.. verder heb jij daar niets aan te doen..
Als er brokken van waren gekomen was ook jij de lul geweest in de rechtzaal...
Het is onveiliger om dat soort geintjes uit te halen dan te hard te rijden...
Het gaat er niet om dat het een idioot is, hij rijdt sneller dan jou, jij rijdt links en rechts is er ruimte, dan moet je hem ruimte geven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga me echt niet aanpassen aan idioten die hun eigen en mijn leven op het spel zetten. En ruitensproeier doe ik altijd bij klevers en 99% van de tijd gaan ze vervolgens afstand houden.
Dat had ik ook echt wel gedaan als hij 1 sec langer had gewacht maar toen ik eenmaal naar rechts kon zat hij daar al.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het een idioot is, hij rijdt sneller dan jou, jij rijdt links en rechts is er ruimte, dan moet je hem ruimte geven.
Het was wel een haastige harrie inderdaad. Ach joh, mijn punt is duidelijk en volgens mij snap je 'm ook wel. Hopelijk blijf je gewoon filmpjes plaatsen in de toekomst, vind het zelf wel interessant om te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat had ik ook echt wel gedaan als hij 1 sec langer had gewacht maar toen ik eenmaal naar rechts kon zat hij daar al.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
IK WAS NOG AAN HET INHALEN KIJK HET FILMPJE DAN AF. Zo doe je dat als je 90 rijd waar de rechter strook 80 rijd. Dan blijf je met 90 iedereen inhalen. Totdat er rechts veel ruimte is (NIET FUCKING 10 METER) of tot er iemand achter je zit die er langs wil (EN DAT KWAM HIJ PAS 1 SEC VOORDAT IK SPROEIDE, ALS HIJ 1 SEC LANGER HAD GEWACHT WAS IK TOCH NAAR RECHTS GEGAAN!!
Godverdomme zeg. Nou ik ben er klaar mee.
Geloof je dit zelf nog? Dat je 1 sec later wel naar rechts zou zijn gegaan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
IK WAS NOG AAN HET INHALEN KIJK HET FILMPJE DAN AF. Zo doe je dat als je 90 rijd waar de rechter strook 80 rijd. Dan blijf je met 90 iedereen inhalen. Totdat er rechts veel ruimte is (NIET FUCKING 10 METER) of tot er iemand achter je zit die er langs wil (EN DAT KWAM HIJ PAS 1 SEC VOORDAT IK SPROEIDE, ALS HIJ 1 SEC LANGER HAD GEWACHT WAS IK TOCH NAAR RECHTS GEGAAN!!
Godverdomme zeg. Nou ik ben er klaar mee.
Dit ja.. wat moeten we anders dan een beetje zeiken over mensen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:46 schreef sneakydesert het volgende:
Hopelijk blijf je gewoon filmpjes plaatsen in de toekomst, vind het zelf wel interessant om te zien.
Dus jij kon niet eerder naar rechts maar je achterligger wel, dat kan toch niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat had ik ook echt wel gedaan als hij 1 sec langer had gewacht maar toen ik eenmaal naar rechts kon zat hij daar al.
Hehe iemand die het snapt. Die tjappie was al rechts aan het inhalen binnen 2 seconden dat ik hem uberhaubt in mijn spiegel zag. Mensen denken echt dat ik kan toveren ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gedoe weer hier
Als hij wel naar rechts was gegaan zat hij zo'n beetje op de motorkap van de auto naast hem, nee dat is veilig...
Daarom dus gewoon niet inhalen als al de maximumsnelheid gereden wordt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gedoe weer hier
Als hij wel naar rechts was gegaan zat hij zo'n beetje op de motorkap van de auto naast hem, nee dat is veilig...
+10 kan echt totaal geen kwaad en is soms zelfs veiliger, aldus mijn rij instructeur.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon niet inhalen als al de maximumsnelheid gereden wordt.
Alleen de auto die je inhaalt rijdt al 80 en je haalt hem in met 90. Wat ga je doen als je hem hebt ingehaald, weer 80 rijden? Dat heeft dan toch gen nut, kun je beter achter hem blijven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
+10 kan echt totaal geen kwaad en is soms zelfs veiliger, aldus mijn rij instructeur.
Dus nooit inhalen omdat je maar nooit weet wanneer er een idioot die 30km te hard rijdt op je af komt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon niet inhalen als al de maximumsnelheid gereden wordt.
Nee ik rijd altijd 90 waar je 80 mag. Is dat een probleem volgens jou maar iemand die 50 te hard rijd niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Alleen de auto die je inhaalt rijdt al 80 en je haalt hem in met 90. Wat ga je doen als je hem hebt ingehaald, weer 80 rijden? Dat heeft dan toch gen nut, kun je beter achter hem blijven.
Daar gaat het mij niet om, het gaat er mij om dat al de max snelheid gereden wordt en je daar overheen gaat om nóg sneller te rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus nooit inhalen omdat je maar nooit weet wanneer er een idioot die 30km te hard rijdt op je af komt?
Ik heb nooit gezegd dat iemand die 50 te hard rijdt goed bezig is. Hij rijdt zichzelf wel een keer te pletter. Alleen ik begrijp niet waarom jij te hard rijdt. Heb je haast dat je 90 rijdt waar je 80 mag? Wat snap je niet aan de maximum snelheid?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee ik rijd altijd 90 waar je 80 mag. Is dat een probleem volgens jou maar iemand die 50 te hard rijd niet?
Hij reed constant 90, dus dan haal je mensen in die 80 rijden. Het enige wat hij fout doet is te hard rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, het gaat er mij om dat al de max snelheid gereden wordt en je daar overheen gaat om nóg sneller te rijden.
En het gaat mij om het te hard rijden, wat hij ook nog vaker doet zoals hij zelf zegt. En dan komt speedy gonzales op zijn dak zitten, terwijl delano net zo fout zit met het te hard rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed constant 90, dus dan haal je mensen in die 80 rijden. Het enige wat hij fout doet is te hard rijden.
Echt fijn dat er toch iemand snapt wat ik bedoel. 90 rijden waar je 80 mag is echt niet levensgevaarlijk itt wat die ander deed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed constant 90, dus dan haal je mensen in die 80 rijden. Het enige wat hij fout doet is te hard rijden.
Jij rijd NOOIT iets te hard?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En het gaat mij om het te hard rijden, wat hij ook nog vaker doet zoals hij zelf zegt. En dan komt speedy gonzales op zijn dak zitten, terwijl delano net zo fout zit met het te hard rijden.
Een of twee kilometer te hard kan nog, want dat hangt ervan af hoe je de snelheid bekijkt (namelijk via de reguliere snelheidsmeter of gps). Tien km/u is gewoon over de schreef, en daar kun je dus een boete voor krijgen. Dat je dan ook nog zegt altijd te hard te rijden, en daarmee iemand anders die ook te hard rijdt op zijn plek wilt zetten vind ik onterecht. Want je zit zelf net zo fout qua overtreding van de maximum snelheid.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt fijn dat er toch iemand snapt wat ik bedoel. 90 rijden waar je 80 mag is echt niet levensgevaarlijk itt wat die ander deed.
Daarnaast geloof ik niet dat er hier mensen zijn met een rijbewijs die NOOIT een paar kilometer te hard rijden.
[..]
Jij rijd NOOIT iets te hard?
10 op de teller te hard is ~5 op de gps te hard. Ik heb in 4 jaar nog nooit een boete gehad dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een of twee kilometer te hard kan nog, want dat hangt ervan af hoe je de snelheid bekijkt (namelijk via de reguliere snelheidsmeter of gps). Tien km/u is gewoon over de schreef, en daar kun je dus een boete voor krijgen. Dat je dan ook nog zegt altijd te hard te rijden, en daarmee iemand anders die ook te hard rijdt op zijn plek wilt zetten vind ik onterecht. Want je zit zelf net zo fout qua overtreding van de maximum snelheid.
Dat valt inderdaad snel in het niets, maar je moet niet vergeten dat je zelf ook in overtreding bent. En dat je er nog nooit problemen mee hebt gehad en dat andere het ook doen doet niet af aan het feit dat je gewoon fout zit. Ik hoop dat je dat inziet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef delano.888 het volgende:
En ok, dan rij ik iets te hard, maar dat valt toch totaal in het niets bij iemand die ~50 te hard rijd, rechts inhaalt, en mij bijna in de kofferbak ramt?
Dacht ik ook maar toen zei iemand me van niet: https://www.politie.nl/ni(...)oor-rood-rijden.htmlquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Ook een agent met haast mag niet rechts inhalen en veel te hard rijden zonder signaleringen.
Ah, de jij-bak. Ik dacht al, waar blijft 'ie.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt fijn dat er toch iemand snapt wat ik bedoel. 90 rijden waar je 80 mag is echt niet levensgevaarlijk itt wat die ander deed.
Daarnaast geloof ik niet dat er hier mensen zijn met een rijbewijs die NOOIT een paar kilometer te hard rijden.
[..]
Jij rijd NOOIT iets te hard?
zo'n spiegel zit niet heel erg vast hequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:26 schreef Dimitri_ het volgende:
Overigens heb je ook randdebielen die motorrijders natspuiten als ze vinden dat je kleeft. Zelden zo boos geworden op een medeweggebruiker.
Ik zou het uiteraard never nooit doen bij een motorrijder, maar die zie ik ook nooit kleven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:26 schreef Dimitri_ het volgende:
Overigens heb je ook randdebielen die motorrijders natspuiten als ze vinden dat je kleeft. Zelden zo boos geworden op een medeweggebruiker.
Ja zo boos nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo'n spiegel zit niet heel erg vast he
Als je echt geen probleem had met de klever had je er niets aan gedaan. Wat was ook alweer de reden dat je ging sproeien?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben overigens totaal niet agressief, driftig, boos of wat dan ook in het verkeer, dus dat suggereren is ook onzin.
Ik vind het gewoon super grappig als asociale klevers achter me rijden terwijl ik aan het inhalen ben, om ze nat te spuiten. Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.
Dat had je al eens gezegd, maar hey, geen emotie hoor, alleen maar humor. Lachen hoor.quote:Maar jullie kunnen er blijkbaar alleen maar over zeiken. Dus dan post ik maar geen filmpjes meer hier voortaan.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als je echt geen probleem had met de klever had je er niets aan gedaan. Wat was ook alweer de reden dat je ging sproeien?
[..]
Dat had je al eens gezegd, maar hey, geen emotie hoor, alleen maar humor. Lachen hoor.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.
Jij weet niet of er een motor achter de klever rijdt en je hebt ook niet echt door tot hoever zo'n wasem reikt. Vaak genoeg een helm vol met ruitenkutzooi gehad door triggerhappy types als jij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou het uiteraard never nooit doen bij een motorrijder, maar die zie ik ook nooit kleven.
En het is niet treiteren wat ik doe, meestal creëer ik er besef mee bij de klever (oh shit, ik zit zo dichtbij dat zijn ruitenwisser mij raakt, ik ga even wat afstand nemen.) En de klever weet ook helemaal niet dat ik niet gewoon een vliegje aan mijn ruit hebt. Dus ik snap jullie reacties echt niet maar goed.
Jammerquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben overigens totaal niet agressief, driftig, boos of wat dan ook in het verkeer, dus dat suggereren is ook onzin.
Ik vind het gewoon super grappig als asociale klevers achter me rijden terwijl ik aan het inhalen ben, om ze nat te spuiten. Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.
Maar jullie kunnen er blijkbaar alleen maar over zeiken. Dus dan post ik maar geen filmpjes meer hier voortaan.
Laat lekker gaan die mensen die zeiken om het zeiken; de grote meerderheid hier die wel gewoon die filmpjes willen zien reageert niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben overigens totaal niet agressief, driftig, boos of wat dan ook in het verkeer, dus dat suggereren is ook onzin.
Ik vind het gewoon super grappig als asociale klevers achter me rijden terwijl ik aan het inhalen ben, om ze nat te spuiten. Het heeft altijd resultaat, OF ze houden afstand (is veiliger) of ze leveren grappige filmpjes op. Ik kan er alleen maar om lachen.
Maar jullie kunnen er blijkbaar alleen maar over zeiken. Dus dan post ik maar geen filmpjes meer hier voortaan.
Daarom altijd een handvol kogeltjes uit een lager bij me..quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij weet niet of er een motor achter de klever rijdt en je hebt ook niet echt door tot hoever zo'n wasem reikt. Vaak genoeg een helm vol met ruitenkutzooi gehad door triggerhappy types als jij.
Laat ik het dan zo zeggen: Ik geloof er geen zak van. Ruitensproeien alleen omdat het leuk is om een reactie uit te lokken van een bumperklever?quote:
Zeg dat tegen een motorrijder als je 'm nat hebt gesproeid...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:00 schreef Mr.Ping het volgende:
Het is maar water!
Beter dan zo'n mongool die gaat remmen.
Het is alles behalve water.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:00 schreef Mr.Ping het volgende:
Het is maar water!
Beter dan zo'n mongool die gaat remmen.
Ja, vooral en kutsmoes verzinnen. Als 'ie zou (kon) vragen naar de reden moet je gewoon zeggen: "Omdat je irritant dicht achter mij rijdt, lul!"quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:15 schreef Dromer het volgende:
Tja. 's nachts heb je nog een goede reden.
"Hij zat zo dicht achter me dat ik door al dat licht van zijn koplampen niks meer door m'n ruit zag door de viezigheid daarop. Ik móest wel op dat moment sproeien."
Misschien wel, maar als ik dan toch aan het ruitensproeien ben zou ik wel uitleggen wat mijn probleem is met dat bumperkleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:51 schreef Dromer het volgende:
Wat agressief!
Dan escaleert alles alleen maar.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo'n spiegel zit niet heel erg vast he
Dat laatste heeft ook mijn voorkeur. Misschien wat langzamer met zo'n figuur op de bumper, maar ik schuif heus wel als er na het inhalen voldoende ruimte is. (doe ik sowieso al) Geen zin in gedoe; is het niet waard en slecht voor m'n hart.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als ik dan toch aan het ruitensproeien ben zou ik wel uitleggen wat mijn probleem is met dat bumperkleven.
Of je sproeit niet en gaat gewoon naar rechts.
Precies ik schuif naar rechts en zwaai soms dan vriendelijk tegelijkertijd naar de bumperklevers om het gewoon awkward te maken . De snelweg is geen plek voor treitergedrag.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat laatste heeft ook mijn voorkeur. Misschien wat langzamer met zo'n figuur op de bumper, maar ik schuif heus wel als er na het inhalen voldoende ruimte is. (doe ik sowieso al) Geen zin in gedoe; is het niet waard en slecht voor m'n hart.
Hahaha bazen actiequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Zoals beloofd:
Ik reed 90 waar je 80 mag en was rustig aan het inhalen. Vervolgens komt er een idioot met een noodgang op me af en remt zo laat dat hij me onderhand aan tikte. Wat ik dan altijd doe, is even de ruitensproeier aanzetten. Dat vond deze klever niet zo leuk blijkbaar. Hou er bij het inschatten van zijn snelheid ook even rekening mee dat ik al 10 te hard reed.
Moet je ook stompen en niet schoppen he slimmequote:
Ik kan je vertellen dat tegen een spiegel aanschoppen van bijvoorbeeld een Lincoln (of menig andere Amerikaanse auto) jou een stuk meer pijn doet . En dat zonder enige schade aan te richten aan de spiegel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo'n spiegel zit niet heel erg vast he
Enne, enne?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef BasKrukas het volgende:
Mag het ook op de trekker? Ik zie er we wat in om filmpjes van mijn werk te maken en die dan op Youtube te zetten. Ideaal kijkvoer voor als men zich aan het vervelen is, kunnen ze zich eens verdiepen in de dagelijkse bezigheden van de hardwerkende boer.
Het schijnt dat defensief rijden beter is voor de gezondheid. Autorijden volgens de FlitsService-methode kan zorgen voor nogal nare dingen, zoals irritatie, schade, verwondingen of zelfs dood. Hoe het met FS zit weet ik niet, maar de meeste FOK!ers vinden dat niet erg fijn...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:52 schreef DieselTank het volgende:
Godverdomme dit topic haaha net flitsforum alleen dan precies andersom, iedereen super netjes een voor een auto inhalen en alles langslaten gaan wat maar 1kmpu harder gaan en super de wuper defensief rijden
Strooizout inderdaad, tegen smeltend asfalt. Zie: http://www.spitsnieuws.nl(...)gezet-tegen-de-hittequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Fien1989 het volgende:
Ik reed vandaag in Zeist en aan de overkant kwam een strooiwagen die witte korreltjes strooide over de weg.
Mijn raampje stond open en kreeg ik maar net op tijd dicht...
Wat voor korreltjes zijn het eigenlijk? Zout lijkt mij niet... het was ruim 30 graden zon
De strooiwagen was van Jos Scholman BV uit Nieuwegein. Op de zijkant stond provincie Utrecht.
Nog niet, moet nog cam aanschaffen.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:53 schreef Anne het volgende:
Meer filmpjes trouwens graag .
[..]
Enne, enne?
Moest wel even grinnikenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Fien1989 het volgende:
Ik reed vandaag in Zeist en aan de overkant kwam een strooiwagen die witte korreltjes strooide over de weg.
Mijn raampje stond open en kreeg ik maar net op tijd dicht...
Wat voor korreltjes zijn het eigenlijk? Zout lijkt mij niet... het was ruim 30 graden zon
De strooiwagen was van Jos Scholman BV uit Nieuwegein. Op de zijkant stond provincie Utrecht.
Hmmm... voor het eerst dat ik dat hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:37 schreef PteV het volgende:
[..]
Strooizout inderdaad, tegen smeltend asfalt. Zie: http://www.spitsnieuws.nl(...)gezet-tegen-de-hitte
Waarom achteruit rijden? In overtreding was je toch al.quote:
Achteraf was het inderdaad een beter idee geweest om gewoon vooruit erin te rijden. Maar op het moment zelf wist ik niet meer zeker hoe lang die weg was en waar er gekeerd kon worden. Verder stond het misschien minder raar om achteruit te rijden, want die geparkeerde auto's zullen ook achteruit eruit moeten Dan kon ik doen alsof ik uit een parkeervak kwamquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:43 schreef eP2e het volgende:
[..]
Waarom achteruit rijden? In overtreding was je toch al.
Ik heb wel airco in de auto, jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:13 schreef delano.888 het volgende:
Poeh ik hoop dat je airco had ik was ook gestressed geweest dan hoor.
Al was ik inderdaad dat laatste stukkie dan maar even tegen het verkeer in gereden inderdaad.
Tjappiequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hehe iemand die het snapt. Die tjappie was al rechts aan het inhalen binnen 2 seconden dat ik hem uberhaubt in mijn spiegel zag. Mensen denken echt dat ik kan toveren ofzo.
Wat dacht je van die geschrokken reactie van die vrouw @ 0:50 en die roadblock waar je langsrijdt @ 1:04 ???quote:
Zo'n oud model Seat? Dat is niet het geval.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het si wel het type auto dat de politie gebruikt om onopvallend te surveilleren. Misschien was het wel een agent met haast.
Ik ga sowieso nooit achteraan staan met de motor om dit soort crap te voorkomen.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Volgens mij scheet ie dat motorpak behoorlijk vol..
Wat een kloteplek om met een motor stil te moeten staan...
Volgende keer een beetje je snelheid aan het verkeer aanpassen..?
Als je die vrouw met het kind bedoelt: die schrok volgens mij enkel omdat haar kind voor de auto ging lopen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat dacht je van die geschrokken reactie van die vrouw @ 0:50 en die roadblock waar je langsrijdt @ 1:04 ???
Ja, in Nederland staat er dan zo'n mooie rij met paaltjes, en is ook vaak aan de bestrating al te zien dat het een autovrij gebied is. Maar ik vermoed dat dat in veel landen allemaal minder goed zichtbaar is, en we hier nogal verwend zijn wat betreft de kwaliteit van het wegennet en de bewegwijzering.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:41 schreef Fien1989 het volgende:
Ik vind dat het beter moet worden aangegeven dat het een autovrije zone is. Naast ik, waren er nog een aantal andere auto's (met Belgisch kenteken) die dezelfde fout maakten...
Ze reed rond 0:20 dat autovrije gebied binnen (na die grijze auto die wel terug ging/parkeerde) en daar stond inderdaad niets aangegeven.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat dacht je van die geschrokken reactie van die vrouw @ 0:50 en die roadblock waar je langsrijdt @ 1:04 ???
Waarom blijf je er achter rijden met de zeer lage snelheid, je bent een goed bumpertje voor hem als er iemand met 120 aan komt rijden!quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:22 schreef Fien1989 het volgende:
Vandaag in de buurt van Luik de snelweg op... ging er een auto met aanhanger toch van richting veranderen over de doorgetrokken streep. Mogelijk een vergissing, geen probleem.
Maar dan... dat stuk snelweg had een maximumsnelheid van 80km/u... hij reed daar met een gangetje van zo'n 30km/u verder... en toen de maximumsnelheid naar 120km/u ging, versnelde hij marginaal naar de 35-40km/u en bleef daarbij
Achter het stuur zat een man van schat ik rond de 40 en zat gewoon rechtop, keek naar voren en met beide handen aan het stuur. Geen idee wat er was
Ik verwachtte aanvankelijk dat hij wel weer ging optrekken als hij voorbij dat puntstuk kwam. Toen dat niet meer het geval bleek, vond ik het al moeilijker om in te halen door het snellere verkeer links. De auto voelt soms verrassend langzaam aan bij het optrekken als het een keer snel moet Daarom maar gewacht totdat er een opening links was waarvan ik zeker wist dat het genoeg wasquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:08 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Waarom blijf je er achter rijden met de zeer lage snelheid, je bent een goed bumpertje voor hem als er iemand met 120 aan komt rijden!
In zulke gevallen ga ik rechts voorbij als het links niet kan.
Dat dacht ik al, zo eventjes veilig accelereren vanuit 35 is bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:14 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik verwachtte aanvankelijk dat hij wel weer ging optrekken als hij voorbij dat puntstuk kwam. Toen dat niet meer het geval bleek, vond ik het al moeilijker om in te halen door het snellere verkeer links. De auto voelt soms verrassend langzaam aan bij het optrekken als het een keer snel moet Daarom maar gewacht totdat er een opening links was waarvan ik zeker wist dat het genoeg was
Rechts was de vluchtstrook, dus was geen optie.
Ahja, misschien toch wel verstandig.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:14 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik verwachtte aanvankelijk dat hij wel weer ging optrekken als hij voorbij dat puntstuk kwam. Toen dat niet meer het geval bleek, vond ik het al moeilijker om in te halen door het snellere verkeer links. De auto voelt soms verrassend langzaam aan bij het optrekken als het een keer snel moet Daarom maar gewacht totdat er een opening links was waarvan ik zeker wist dat het genoeg was
Rechts was de vluchtstrook, dus was geen optie.
Ik had ook gewacht totdat het echt veilig is. Het verschil tussen 120 km/h en 40 km/h is bizar groot. Ik had wel naar die aanhanger even geseind en/of getoeterd. Wat een idioot.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:35 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ahja, misschien toch wel verstandig.
Ik ben meer van doen en dan pas denken...
Deze überkneus had ik eerder gezien. Misplaatste onschuld is altijd irritant.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:22 schreef delano.888 het volgende:
Pas wel op bij dit soort bochten dat je ze niet te strak neemt, anders krijg je flitsservice tjappies met gevaarlijke taferelen langs:
(als je op youtube intypt: "heb je pech" zie je ze dit nog vaker doen)
Het zou geen probleem moeten zijn om binnen de lijnen te blijven.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:11 schreef 164836 het volgende:
Geheel in de stijl van de tt; hoe fokking moeilijk is het dan ook om binnen de lijntjes te blijven?
Bekende bocht.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:14 schreef Erasmo het volgende:
Nu de tt toch over bochten gaat, weet waar je kleeft
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:22 schreef delano.888 het volgende:
Pas wel op bij dit soort bochten dat je ze niet te strak neemt, anders krijg je flitsservice tjappies met gevaarlijke taferelen langs:
(als je op youtube intypt: "heb je pech" zie je ze dit nog vaker doen)
Deze bochten zijn ook vrij kut vind ik:quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:14 schreef Erasmo het volgende:
Nu de tt toch over bochten gaat, weet waar je kleeft
Zoooo die is echt of heel hard op de rem, of in de vangrail beland. Tering.quote:
Je zal maar met zo'n zak te maken hebben, damn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zoooo die is echt of heel hard op de rem, of in de vangrail beland. Tering.
Hoe bedoel je? Die Peug heeft toch ook helemaal niks op de vluchtstrook te zoeken? Zal maar net buiten je gezichtsveld een auto met pech staan. Kleun je er vol bovenop. Snap sowieso niet wat mensen bij afritten op de vluchtstrook zoeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zoooo die is echt of heel hard op de rem, of in de vangrail beland. Tering.
Bedoel je diegene die over de vluchtstrook piepen? Zou het niet weten, kleur altijd netjes tussen de lijntjes.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:28 schreef Ciora het volgende:
Hoe komen mensen er bij om zo een op-/afrit te nemen trouwens?
Ja dat. Keer met de wielen over de streep, ok. Maar echt gewoon gebruiken als rijstrook ook....quote:Op maandag 20 juli 2015 15:14 schreef jacky_X het volgende:
[..]
Bedoel je diegene die over de vluchtstrook piepen? Zou het niet weten, kleur altijd netjes tussen de lijntjes.
Moet heel eerlijk zijn, gebeurt het voor me? Pleur ik hem er ook gewoon langs. Hij gaat vast pech hebben op de vluchtstrook. Laatst bij Almere nog, 80 op de uitvoeger, later op de vluchtstrook, ik er gewoon met 130 voorbij. Doeiquote:Op maandag 20 juli 2015 15:16 schreef Ciora het volgende:
Maar echt gewoon gebruiken als rijstrook ook....
Deze werkt perfect, staat zelfs in het boekje aangeraden, en kan 5 uur fullhd op:quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:39 schreef bluemoon23 het volgende:
Mijn G1W is binnen
Maarre wat voor SD kaartje en hoe groot bevelen jullie aan ?
Hoeveel uur/minuten film past er in een GB ?
Volgende week ga ik op vakantie naar de Franse Alpen en Spanje, mooie bergweggetjes rijden met de cabrio.
Dat moet natuurlijk op film
Bij full-hd is het ongeveer 115 MB per minuut.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:39 schreef bluemoon23 het volgende:
Mijn G1W is binnen
Maarre wat voor SD kaartje en hoe groot bevelen jullie aan ?
Hoeveel uur/minuten film past er in een GB ?
Volgende week ga ik op vakantie naar de Franse Alpen en Spanje, mooie bergweggetjes rijden met de cabrio.
Dat moet natuurlijk op film
Bijna correct. Bij 32gb kan er iets meer dan 5 uur op, dus zou 106mb/minuut moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:57 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Bij full-hd is het ongeveer 115 MB per minuut.
Bij jullie heilige feilloze G1WH misschien. Ik heb van de DOD LS430W bestanden van twee minuten die elk rond de 230 MB zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bijna correct. Bij 32gb kan er iets meer dan 5 uur op, dus zou 106mb/minuut moeten zijn.
De vraag ging over een G1W...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Bij jullie heilige feilloze G1WH misschien. Ik heb van de DOD LS430W bestanden van twee minuten die elk rond de 230 MB zijn.
Oh ok, my bad.quote:
Je snapt heus wel wat ik bedoel. Je geeft een antwoord aan iemand die een vraag stelt over een G1W. Je antwoord is alleen in dit geval niet correct voor de persoon die het vraagt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Oh ok, my bad.
Bij jullie heilige feilloze G1W misschien. Ik heb van de DOD LS430W bestanden van twee minuten die elk rond de 230 MB zijn.
Daar gaat het niet om. De DOD van mij en G1W(H) hebben dezelfde resolutie en codec, schrijven ze op dezelfde manier weg. Dan maakt het allemaal niet uit. En dan scheelt het misschien een paar MegaBytes (Vier hele MegaBytes, wohoo), maar zulke verschillen komen vaker door het opgenomen materiaal (veel beeldwisselingen maken grotere bestanden) dan van de techniek in de camera's.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel. Je geeft een antwoord aan iemand die een vraag stelt over een G1W. Je antwoord is alleen in dit geval niet correct voor de persoon die het vraagt.
Laten we anders lekker niet nutteloze discussies gaan voeren? Voor degene die het vroeg gaat op dat hij iets meer dan 5 uur (dus 106mb/min) kan opnemen op 32gb, dat blijft gewoon een feit en het enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De DOD van mij en G1W(H) hebben dezelfde resolutie en codec, schrijven ze op dezelfde manier weg. Dan maakt het allemaal niet uit. En dan scheelt het misschien een paar MegaBytes (Vier hele MegaBytes, wohoo), maar zulke verschillen komen vaker door het opgenomen materiaal (veel beeldwisselingen maken grotere bestanden) dan van de techniek in de camera's.
Ohja, het gaat niet om de G1W(H), dus nutteloos.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laten we anders lekker niet nutteloze discussies gaan voeren?
Want 4 MB verschil is geen juist antwoord? Het is verdorie dezelfde codec, zelfde sensor, dus 4 MB verschil kan evengoed verschillen tussen twee G1's. Maargoed, wat jij wilt, honderdzes MegaByte. Koekje voor jou.quote:Voor degene die het vroeg gaat op dat hij iets meer dan 5 uur (dus 106mb/min) kan opnemen op 32gb, dat blijft gewoon een feit en het enige juiste antwoord.
Kerel, echt, neem even een diepe adem en relax even een minuutje anders.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ohja, het gaat niet om de G1W(H), dus nutteloos.
[..]
Want 4 MB verschil is geen juist antwoord? Het is verdorie dezelfde codec, zelfde sensor, dus 4 MB verschil kan evengoed verschillen tussen twee G1's. Maargoed, wat jij wilt, honderdzes MegaByte. Koekje voor jou.
Dames, heren, het enige juiste antwoord: 106! Feit! De Grote delano.888 heeft gesproken. Want iedereen die anders zegt is een nutteloze discussie aan het voeren.
Ik ben de rust zelve. Maar ga je nog inhoudelijk reageren?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kerel, echt, neem even een diepe adem en relax even een minuutje anders.
Ja dat was mij ook al lang duidelijkquote:
Thanksquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:01 schreef delano.888 het volgende:
Ik had gisteren toevallig zitten zoeken naar tape voor iets anders in de auto en toen kwam ik bison mirror tape tegen oid om je spiegel op het glas te plakken zoek daar eens op dat moet werken lijkt me.
Soms zou je willen dat ze ergens tegenaan zouden rijden. Een boom ofzo. In ieder geval iets dat niet zo meegeeft.quote:
Ja, echt. Wat mij meer dwars zit is deze topicreeks. De op is één grote G1xx promo, terwijl er veel meer dashcams zijn die misschien een stuk prijziger zijn, maar ook meer functies hebben, van betere kwaliteit zijn en ook wat makkelijker te onderscheiden zijn je er een zoekt tussen de neppers op Ebay...quote:
Ik lees de OP nooitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 06:21 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, echt. Wat mij meer dwars zit is deze topicreeks. De op is één grote G1xx promo, terwijl er veel meer dashcams zijn die misschien een stuk prijziger zijn, maar ook meer functies hebben, van betere kwaliteit zijn en ook wat makkelijker te onderscheiden zijn je er een zoekt tussen de neppers op Ebay...
Het is als een topic over laptops waar alleen een Chromebook wordt beschreven. (en dat er een bepaalde user is die de hele tijd post dat je vooral een Chromebook moet kopen...)
Mensen willen graag de beste deal hè, en aangezien de G1W & G1WH gewoon super goede kwaliteit leveren voor <50 euro, wil vrijwel iedereen die.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 06:21 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, echt. Wat mij meer dwars zit is deze topicreeks. De op is één grote G1xx promo, terwijl er veel meer dashcams zijn die misschien een stuk prijziger zijn, maar ook meer functies hebben, van betere kwaliteit zijn en ook wat makkelijker te onderscheiden zijn je er een zoekt tussen de neppers op Ebay...
Het is als een topic over laptops waar alleen een Chromebook wordt beschreven. (en dat er een bepaalde user is die de hele tijd post dat je vooral een Chromebook moet kopen...)
Die rebrands zijn ook idd onzin. Het zijn juist die camera's die meer functies hebben en/of een betere lens hebben waar ik het over heb. WiFi, Bluetooth, dubbele camerasystemen (voor-achter of links-rechts), lenzen die betere f-getallen hebben en verschillende kijkhoeken (want een grotere kijkhoek beslaat wel een breder deel van de voorruit, maar details vallen vaak weg.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen willen graag de beste deal hè, en aangezien de G1W & G1WH gewoon super goede kwaliteit leveren voor <50 euro, wil vrijwel iedereen die.
(en dan hebben we het nog niet eens over camera's van 200 die gewoon dezelfde zijn als de G1WH maar met een ander merkje)
Nooit beseft dat je er van zo'n afstand nog last van zou kunnen hebben, eigenlijk (die eerste keer in dat filmpje).quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Misschien wel m'n grootste irritatie op de weg
Deze vielen nog wel mee. Met name op de snelweg als je de volle laag krijgt is het echt klote.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Nooit beseft dat je er van zo'n afstand nog last van zou kunnen hebben, eigenlijk (die eerste keer in dat filmpje).
Ik voel me niet aangesproken, ik tik mijn as niet eens uit mijn raam als er een motorrijder is (bang dat mijn vuur eraf waait en in jouw helm terecht komt...)quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Deze vielen nog wel mee. Met name op de snelweg als je de volle laag krijgt is het echt klote.
Die motorrijder rijdt ook als een krankzinnige idioot. Over doorgetrokken strepen, inhalen waar het niet kan en niet mag. Over verdijvingsvlakken, rechts inhalen. En dan nog zoveel commentaar op een ander?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En nog één.
Nu met extraveel editing skills.
Wel een Kut punt daar, maar hij moet niet zeiken hahaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:13 schreef deezler het volgende:
[..]
Die motorrijder rijdt ook als een krankzinnige idioot. Over doorgetrokken strepen, inhalen waar het niet kan en niet mag. Over verdijvingsvlakken, rechts inhalen. En dan nog zoveel commentaar op een ander?
Waarom moeten al die motorrijders hun penis compenserenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En nog één.
Nu met extraveel editing skills.
Zo triest, bewust gevaarlijke situaties creëren alleen maar om iemand dwars te zitten. Dat soort volk mogen ze van mij direct het rijbewijs van innemen.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:59 schreef swollywood het volgende:
Voor de verandering de dashcam maar weer eens aangezet.
Op de terugweg van de Zwarte Cross ff iemand afzetten in Twello. Terwijl ik bagage uit de auto gooi, komt er een Golfje met een rotgang door de straat heen rijden en gaat opgefokt staan gassen achter me.
Ik rijd netjes weg, met 30 km/u door de woonwijk, continue die Golf op mijn bumper, ff kijken bij het kruispunt welke kant ik nou op moet, direct dat wijf vol op de claxon. dus maar op goed geluk rechtsaf en vlotjes optrekken tot een normale snelheid, gaat ze me daar toch capriolen uithalen...
Met gevaar voor eigen leven inhalen (0:30), ff etteren bij rotonde door extra lang zinloos te wachten (1:00) en vervolgens vol op de rem (1:30).
https://vimeo.com/134616073
Ik was bij die claxon rustig uitgestapt en vriendelijk gevraagd of ze me misschien de weg kon wijzen naar waar ik heen moet.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:59 schreef swollywood het volgende:
Voor de verandering de dashcam maar weer eens aangezet.
Op de terugweg van de Zwarte Cross ff iemand afzetten in Twello. Terwijl ik bagage uit de auto gooi, komt er een Golfje met een rotgang door de straat heen rijden en gaat opgefokt staan gassen achter me.
Ik rijd netjes weg, met 30 km/u door de woonwijk, continue die Golf op mijn bumper, ff kijken bij het kruispunt welke kant ik nou op moet, direct dat wijf vol op de claxon. dus maar op goed geluk rechtsaf en vlotjes optrekken tot een normale snelheid, gaat ze me daar toch capriolen uithalen...
Met gevaar voor eigen leven inhalen (0:30), ff etteren bij rotonde door extra lang zinloos te wachten (1:00) en vervolgens vol op de rem (1:30).
https://vimeo.com/134616073
Doorsturen naar de pliesie. Kijken of zij er wat mee willen. Deze mensen zijn een tikkende tijdbom. Gaat gewoon een keer fout.quote:
Ik zou per ongeluk te laat remmenquote:Op maandag 27 juli 2015 17:59 schreef swollywood het volgende:
Voor de verandering de dashcam maar weer eens aangezet.
Op de terugweg van de Zwarte Cross ff iemand afzetten in Twello. Terwijl ik bagage uit de auto gooi, komt er een Golfje met een rotgang door de straat heen rijden en gaat opgefokt staan gassen achter me.
Ik rijd netjes weg, met 30 km/u door de woonwijk, continue die Golf op mijn bumper, ff kijken bij het kruispunt welke kant ik nou op moet, direct dat wijf vol op de claxon. dus maar op goed geluk rechtsaf en vlotjes optrekken tot een normale snelheid, gaat ze me daar toch capriolen uithalen...
Met gevaar voor eigen leven inhalen (0:30), ff etteren bij rotonde door extra lang zinloos te wachten (1:00) en vervolgens vol op de rem (1:30).
https://vimeo.com/134616073
Inderdaad een goed plan om twee auto's in de prak te rijden om je punt te bewijzen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zou per ongeluk te laat remmen
Ik heb zelf toch een ouwe bak, dus ik lig er niet wakker van. Meteen een goede reden om een nieuwe te kopen, en weer een dashcam filmpje rijker.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Inderdaad een goed plan om twee auto's in de prak te rijden om je punt te bewijzen.
Zo'n haast hebben, maar dan blijkbaar wel tijd hebben om een andere weggebruiker te gaan lopen etteren...quote:Op maandag 27 juli 2015 17:59 schreef swollywood het volgende:
Voor de verandering de dashcam maar weer eens aangezet.
Op de terugweg van de Zwarte Cross ff iemand afzetten in Twello. Terwijl ik bagage uit de auto gooi, komt er een Golfje met een rotgang door de straat heen rijden en gaat opgefokt staan gassen achter me.
Ik rijd netjes weg, met 30 km/u door de woonwijk, continue die Golf op mijn bumper, ff kijken bij het kruispunt welke kant ik nou op moet, direct dat wijf vol op de claxon. dus maar op goed geluk rechtsaf en vlotjes optrekken tot een normale snelheid, gaat ze me daar toch capriolen uithalen...
Met gevaar voor eigen leven inhalen (0:30), ff etteren bij rotonde door extra lang zinloos te wachten (1:00) en vervolgens vol op de rem (1:30).
https://vimeo.com/134616073
Bewust ongevallen veroorzaken, wat voor een klerelijer ben je danquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:23 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb zelf toch een ouwe bak, dus ik lig er niet wakker van. Meteen een goede reden om een nieuwe te kopen, en weer een dashcam filmpje rijker.
Inderdaad, remmen zonder enige aanleiding, dan ben je inderdaad een klerelijer. Dan zat ik 'even niet op te letten'quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bewust ongevallen veroorzaken, wat voor een klerelijer ben je dan
Hij neemt op totdat die geen ruimte meer heeft (in blokken van bijvoorbeeld 15 minuten), en verwijderd dan de oudste delen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:46 schreef JDx het volgende:
Hoe werkt dit precies? Zo'n camera neemt altijd op en als je een knopje indrukt slaat ie de laatste 15 minuten op ofzo? Want je weet vantevoren nooit wanneer je iets meemaakt toch?
Ik wil ook wel even zo'n dashcam bestellen, hebben ze ook geluid, als ik keer optrek in de tunnel ofzo wil ik ook wel een keer op video haha.
Ah tof, en dat is meestal wel een uur ofzo? in HD?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij neemt op totdat die geen ruimte meer heeft, en verwijderd dan de oudste delen.
Bij mij heeft ie een sensor, dat ie vanaf bepaalde g-krachten (die bij een botsing vrijkomen) automatisch de video vergrendeld en opslaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:46 schreef JDx het volgende:
Hoe werkt dit precies? Zo'n camera neemt altijd op en als je een knopje indrukt slaat ie de laatste 15 minuten op ofzo? Want je weet vantevoren nooit wanneer je iets meemaakt toch?
Ik wil ook wel even zo'n dashcam bestellen, hebben ze ook geluid, als ik keer optrek in de tunnel ofzo wil ik ook wel een keer op video haha. En maak vaak genoeg wat mee in de regio Den Haag.
Je kunt de bloktijd instellen op de meeste apparaten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:47 schreef JDx het volgende:
[..]
Ah tof, en dat is meestal wel een uur ofzo? in HD?
En neem je voor en achter op?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:48 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Bij mij heeft ie een sensor, dat ie vanaf bepaalde g-krachten (die bij een botsing vrijkomen) automatisch de video vergrendeld en opslaat.
Alsof ik kan weten dat het in 12 topics van 6 pagina's kortgeleden over SD kaartjes ging.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:49 schreef delano.888 het volgende:
Of je leest even het topic, de op, en de discussie kort geleden over hoeveel uur er op een sd kaartje past.
Heb je ook dashcams met 2 camera's? Dus eentje die vooraan opneemt en een extra camera met een kabel ofzo die je ergens anders kan plaatsen of heb je dan echt 2 camera's nodig?quote:
Wellicht zou dat soort info gewoon in de OP moeten staan. Maar goed, die leest ook bijna niemand.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:49 schreef delano.888 het volgende:
Of je leest even het topic, de op, en de discussie kort geleden over hoeveel uur er op een sd kaartje past.
Het is toch een discussieforum, geen wikipedia pagina? Als ik het op wil zoeken dan kan ik alle review sites bijlangs, ik kom op fok voor persoonlijk advies, welke cam kan iemand me persoonlijk aanraden en waarom, etc...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wellicht zou dat soort info gewoon in de OP moeten staan. Maar goed, die leest ook bijna niemand.
Oef, dat zou ik zo niet weten Volgens mij heb ik wel eens een camera met 2 in 1 langs zien komen, misschien kun je even googelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb je ook dashcams met 2 camera's? Dus eentje die vooraan opneemt en een extra camera met een kabel ofzo die je ergens anders kan plaatsen of heb je dan echt 2 camera's nodig?
Ik ga eens een leuke dashcam zoeken, liefst 1080p natuurlijk, vanaf donderdag weer mooi weer, dan rij ik ook wat vaker in m'n auto.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Oef, dat zou ik zo niet weten Volgens mij heb ik wel eens een camera met 2 in 1 langs zien komen, misschien kun je even googelen.
Je hebt Geenstijl gehaald met je video.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:59 schreef swollywood het volgende:
Voor de verandering de dashcam maar weer eens aangezet.
Op de terugweg van de Zwarte Cross ff iemand afzetten in Twello. Terwijl ik bagage uit de auto gooi, komt er een Golfje met een rotgang door de straat heen rijden en gaat opgefokt staan gassen achter me.
Ik rijd netjes weg, met 30 km/u door de woonwijk, continue die Golf op mijn bumper, ff kijken bij het kruispunt welke kant ik nou op moet, direct dat wijf vol op de claxon. dus maar op goed geluk rechtsaf en vlotjes optrekken tot een normale snelheid, gaat ze me daar toch capriolen uithalen...
Met gevaar voor eigen leven inhalen (0:30), ff etteren bij rotonde door extra lang zinloos te wachten (1:00) en vervolgens vol op de rem (1:30).
https://vimeo.com/134616073
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:22 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je hebt Geenstijl gehaald met je video.
Staat het ook. In de filmpjes wordt echt alles uitgelegd wat er gevraagd is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wellicht zou dat soort info gewoon in de OP moeten staan. Maar goed, die leest ook bijna niemand.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Staat het ook. In de filmpjes wordt echt alles uitgelegd wat er gevraagd is.
Ja en op m'n werk kan ik ook gewoon zo'n heel filmpje gaan kijken en luisteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Staat het ook. In de filmpjes wordt echt alles uitgelegd wat er gevraagd is.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:22 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je hebt Geenstijl gehaald met je video.
De reacties zijn niet allemaal even malsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Had het geupload naar Dumpert.
VKmag heeft het ook op de Facebookpagina staan en skoften.net heeft het daar weer van overgenomen volgens mij.
Kwam hem ook al tegen ja Mooie!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Had het geupload naar Dumpert.
VKmag heeft het ook op de Facebookpagina staan en skoften.net heeft het daar weer van overgenomen volgens mij.
Maar, waarom nou gas geven als je wordt ingehaald? (en nou niet zeggen; ik was nog aan het accelereren, want die snelheidstoename is iets te abrupt voor 'gewoon' optrekken)quote:Op maandag 27 juli 2015 17:59 schreef swollywood het volgende:
Voor de verandering de dashcam maar weer eens aangezet.
Op de terugweg van de Zwarte Cross ff iemand afzetten in Twello. Terwijl ik bagage uit de auto gooi, komt er een Golfje met een rotgang door de straat heen rijden en gaat opgefokt staan gassen achter me.
Ik rijd netjes weg, met 30 km/u door de woonwijk, continue die Golf op mijn bumper, ff kijken bij het kruispunt welke kant ik nou op moet, direct dat wijf vol op de claxon. dus maar op goed geluk rechtsaf en vlotjes optrekken tot een normale snelheid, gaat ze me daar toch capriolen uithalen...
Met gevaar voor eigen leven inhalen (0:30), ff etteren bij rotonde door extra lang zinloos te wachten (1:00) en vervolgens vol op de rem (1:30).
https://vimeo.com/134616073
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |