abonnement Unibet Coolblue
pi_156533562
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mja ik denk dat ze het echt wel hadden kunnen "verkopen". Dat Fortarock niet ieder jaar 65.000 man gaat trekken net als torn Rammstein lijkt me duidelijk. De Slipknot aantallen van vorig jaar moet dan wel haalbaar zijn. Het is ook een prestige om de laatste show van ze te hebben. Ook een eerbetoon aan de band en het genre. Maar ok als ze iets groter hebben snap ik het wel.

Wat jammer is dat ze dit land volledig overslaan. Dat vind ik wel een misser van Mojo NL.
Mee eens dat ze het wel kunnen verkopen. Veel mensen die naar Zig.godome gaan, zouden ook naar Fortarock gaan. Ze kunnen nu niet aankomen met een Metallica als headliner, want die tourt in 2017 vast ook wel weer :P
pi_156534478
Ik ben wel benieuwd wat ze dan wel hebben, want volgens deze logica hoef je bv. ook niet met Maiden aan te komen... Sabbath was toch wel een beetje een must-have, voor Forta maar zeker voor Nederland. Gaat wel een band zijn die op een hoop metalfestivals opduikt
pi_156534566
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze dan wel hebben, want volgens deze logica hoef je bv. ook niet met Maiden aan te komen... Sabbath was toch wel een beetje een must-have, voor Forta maar zeker voor Nederland. Gaat wel een band zijn die op een hoop metalfestivals opduikt
Tool :P
pi_156534619
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tool :P
Tjah, ik vraag me oprecht af of dat nou als headliner zoveel volk trekt, misschien is dat weer een beetje te obscuur / underground.

Plus Tool open air :N
pi_156534650
Dat pass :9~
  donderdag 1 oktober 2015 @ 22:17:28 #156
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156534682
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah, ik vraag me oprecht af of dat nou als headliner zoveel volk trekt, misschien is dat weer een beetje te obscuur / underground.

Plus Tool open air :N
Tool _O_ Die moet ik live zien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156534705
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Dat pass :9~
Oh is dit niet het Ajax topic?
pi_156534785
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Tool _O_ Die moet ik live zien.
Hier ook. Kan die band heel slecht inschatten. Hoor overal dat ze groot zijn, aldenk ik niet dat ik 1 Tool fan ken.
pi_156534814
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh is dit niet het Ajax topic?
Ajax laat genoeg Black Sabbaths liggen vandaag.
pi_156534821
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hier ook. Kan die band heel slecht inschatten. Hoor overal dat ze groot zijn, aldenk ik niet dat ik 1 Tool fan ken.
Precies. Alhoewel ze jaren terug op Lowlands wel echt gaaf waren, en de Alpha ook vol stond. Tenminste, in mijn herinnering. Maar wel iets wat echt in het donker moet.
pi_156535044
Ik gok op Megadeth als sub.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 22:34:31 #162
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156535369
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hier ook. Kan die band heel slecht inschatten. Hoor overal dat ze groot zijn, aldenk ik niet dat ik 1 Tool fan ken.
Ze schijnen heel goed te zijn live. Ze hebben ook al 9 jaar geen nieuw album dus hoor je mensen er niet veel over maar ik denk dat er aardig wat mensen zijn die meteen een kaartje zouden kopen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156542925


[ Bericht 50% gewijzigd door indiaantje89 op 02-10-2015 11:13:08 ]
pi_156543002
Masters@rock eindigt met pijn in het hart!
De organisatie van masters@rock heeft na een grondige evaluatie van de laatste editie beslist dat er geen zevende editie komt van het festival.
Desondanks de aangepaste programmatie met kleppers als Arsenal, The Subs, Black Box Revelation en Golden Earring, de grote festivaltent en het zomerse weer werd het geen overrompeling.
De bezoekersaantallen bleven met 3.000 festivalgangers op vrijdag en 4.000 op zaterdag ruim onder de verwachtingen van 5.000 per festivaldag.
Op deze wijze kan geen duurzame basis gelegd worden voor een festival dat op lange termijn kan doorgroeien en investeren in haar toekomst.
Bovendien moeten we enerzijds de realiteit onder de ogen zien dat er wellicht sprake is van een overaanbod (en ook veel gratis festivals ) en dat de grotere festivals de beste en meest exclusieve groepen krijgen toebedeeld. Anderzijds dienen we ook rekening te houden met het feit dat sommigen liever niet zouden hebben dat TORHOUT terug de festivalstad wordt van weleer.

De datum leek ons alvast geen echt struikelblok : de ideale afsluiter van de schoolvakantie. Niettemin zijn wij fier op wat wij de laatste zes jaar met hart en ziel en veel inzet hebben gerealiseerd. We brachten een ganse hoop sterren naar Torhoutse bodem en konden bij momenten toch nog even de herinnering tot leven brengen aan het ter ziele gegane Rock Torhout. Vorig jaar werd het festival nog bekroond met de Staf Pollet prijs.

We zullen met veel plezier terug denken aan al die mooie momenten die we samen hebben beleefd en al heeft het ons financieel niets opgebracht wat we er aan over houden zijn ontzettend leuke herinneringen en 5 fantastische vriendschappen. We houden er aan uitdrukkelijk onze sponsors te bedanken die ons jaar na jaar door dik en dun zijn blijven steunen zelfs al was onze muziekkeuze niet echt hun ding.Maar ook onze vele medewerkers, verantwoordelijken en vrijwilligers verdienen een woord van dank. Zonder hun belangeloze inzet was dit allemaal niet mogelijk. Speciale dank hierbij aan de mensen die ons hielpen bij de op- en afbouw en alle medewerkers tijdens het festival, aan de leden van Kiwanis Torhout Houtland en Kiekafobee, Zonnehart en Hartekamp die de meeste verantwoordelijken leverden.

Tot slot willen wij ook nog de stad Torhout bedanken die steeds in ons is blijven geloven en die zich engageerde om samen met ons te groeien qua sponsoring in functie van onze aantal bezoekersaantallen.

Wij kijken met veel plezier terug naar de 6e editie en zijn blij dat we na een tegenvallende 5e editie er nogmaals voor gegaan zijn. De reacties waren op alle vlak lovend : perfecte organisatie, gezellig, goede concerten, mega VIP,…. Op deze wijze hebben we alsnog in schoonheid kunnen afsluiten. Beter stoppen als een echt festival dan afglijden tot een evenement waar de randactiviteiten en de animatie van de bezoekers belangrijker wordt dan de optredens zelf…….
Misschien komt er na een tijdje bezinnen een ander concept in onze vzw, tijd geeft raad.
Peter Lavens,
Stefan De Ruyter
Philip Pauwels
Philippe Desmet
Joost Vanhaerents
pi_156544529
Airbourne eerste act op het Duits festial Reload.
pi_156544759
70.000 tons of Metal (metal festival op cruiseschip).




pi_156546558
pi_156547509
quote:
Vast een zelfde naam als Roskilde.
pi_156547563
quote:
Jean Michel Jarre has been interviewed by Matt Everitt for a forthcoming BBC Radio 6 Music broadcast, a clip of it broadcast earlier today suggests he's might be appearing at Glastonbury Festival next summer.

You can listen again (here) - from around 2hrs 24minutes in. The French electro-pop pioneer says, "I heard about it. When I'm in the studio, my management around here are plotting behind my back, and apparently I heard about it, yes, for next year.

"I'm very interested by the grammar of the festival, it's interesting, because people are not going there especially for you. Also you have the precise size of the stage, and it's quite challenging to try to hijack this. How do you cope with the rules that are the same for everybody, how can you deal with this? It's something that excites me a lot, we shall see."

The full episode of the 'First Time with' will be broadcast on 6Music this Sunday at 1pm.

However, this is not the first time he's said he's playing at the Pilton Festival. He has said similar in an interview with the BBC over a decade ago, see the eFestivals news story (here). Despite saying in the interview he was appearing he never performed at the event in 2005. So don't be surprised if the musician fails to be announced for 2016.

Jarre, who has sold around 80 million records, was one of the pioneers of electronic music, sparking the synthesiser music boom in the 1970s with his breakthrough 1976 album 'Oxygene', and has been in the studio working on a new album rumoured to be released in 2016. In 1997 he performed in Moscow playing to 2.5 million people - an outdoor concert record.

This weekend tickets for next year's Glastonbury Festival 2016 will go on sale at 9am on Sunday, 4th October 2015, priced at £228 (£5 booking fee per ticket + postage and packing per booking). Anyone aged 13 or over (when the Festival starts) who wishes to buy a ticket must be registered.
pi_156547600
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vast een zelfde naam als Roskilde.
Sabbath?
pi_156547676
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sabbath?
Zou kunnen. Voor beide festivals een prima optie. Of Maiden nstuurlijk.
pi_156588595
Glasto dus nu ook met hun normale kaarten dik uitverkocht.
pi_156614635
Back at SEA is een lang weekend weg met je vrienden. Allemaal in een eigen comfortabele bungalow of luxe villa op het prachtige bungalowpark Port Zélande.

Relaxen bij de open haard, bijpraten met je vrienden en VOORAL: doen waar je zin in hebt. Er is namelijk het hele weekend genoeg te beleven.

Natuurlijk zijn er optredens in de grote feesttent op het park, maar wat te denken van het tropisch zwemparadijs, een bowlingbaan en restaurants op loopafstand

DJ's laten je dansen in het zwembad of misschien is jullie bungalow wel de locatie voor een exclusief huiskamerconcert. Kortom, 3 dagen lang een minivakantie in het najaar!

Line-Up
BLØF
Di-RECT
KENNY B
MEMPHIS MANIACS
RACOON
RONDÉ
ROWWEN HÉZE
THE BRAHMS

Activiteiten
Brouwersdamloop
Comedy Café
Huiskamerconcerten
Pool Party
Silent Disco



[ Bericht 6% gewijzigd door indiaantje89 op 05-10-2015 10:49:49 ]
pi_156614758
Asjeblieft zeg :')
pi_156614798
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Asjeblieft zeg :')
Is gewoon de bungalow variant van Concert At Sea.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')