abonnement Unibet Coolblue
pi_153402792
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:42 schreef Visserij het volgende:

[..]

[..]

Zonder stability upgrades hoef je TLW niet te proberen.. Maar zo snel mogelijk upgraden is wel een tip. Veel teams nemen iets onder de 34 niet mee in ToO.
Ah die laatste stability heb ik idd nog niet vrij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 18:24 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Nee, de power curve is veranderd t.o.v. voor HoW, pas bij een verschil van een paar levels ga je echt iets merken. Als je 33,5 bent is het verschil met een 34 procentueel gezien zo weinig dat je er in de praktijk niks van merkt.

[ afbeelding ]
ok thanks! Ik heb gisteren een tijdje crucible gedaan en ik vind het best moeilijk. Het is natuurlijk behoorlijk wennen omdat ik een COD fanaat ben. Voor upgrade snelheid van je wapens en daarbij behalen van bounties moet je zeker crucible doen. Gaat veel makkelijker dan PvE.

Af en toe heb ik niet eens in de gaten waardoor ik het loodje leg :D Die killcam can COD zou leuk zijn
  woensdag 10 juni 2015 @ 09:41:19 #202
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_153403138
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:17 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ah die laatste stability heb ik idd nog niet vrij.

[..]

ok thanks! Ik heb gisteren een tijdje crucible gedaan en ik vind het best moeilijk. Het is natuurlijk behoorlijk wennen omdat ik een COD fanaat ben. Voor upgrade snelheid van je wapens en daarbij behalen van bounties moet je zeker crucible doen. Gaat veel makkelijker dan PvE.

Af en toe heb ik niet eens in de gaten waardoor ik het loodje leg :D Die killcam can COD zou leuk zijn
Als je een redelijke COD speler bent, ga je zeker ownen in Destiny crucible!
pi_153403348
quote:
Echt adsurd inderdaad, wacht het e.e.a eerst wel af..
pi_153403574
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:41 schreef Visserij het volgende:

[..]

Als je een redelijke COD speler bent, ga je zeker ownen in Destiny crucible!
Nou dat gevoel heb ik (nog) niet terwijl ik wel altijd met goed gezonde scores eindigde in COD... Maar ik moet het gliden, en op juiste moment stompen nog onder de knie krijgen.

Belangrijker nog, de maps leren kennen want ik ren nu als kip zonder kop rond.
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:11:11 #205
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_153403698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:05 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Nou dat gevoel heb ik (nog) niet terwijl ik wel altijd met goed gezonde scores eindigde in COD... Maar ik moet het gliden, en op juiste moment stompen nog onder de knie krijgen.

Belangrijker nog, de maps leren kennen want ik ren nu als kip zonder kop rond.
Qua snelheid en reflexen is Destiny toch wel een stuk trager, dus als je goed bent in COD zou ik verwachten dat je straks wel kont moet schoppen.
Je moet denk ik met name opletten met de perks op je gear, de juiste wapens bemachtigen, supers leren kennen, maps kennen en dan gaat het best aardig.

In het begin was ik echt slecht, maar inmiddels haal ik met the last word / shotgun / Radegasts fury K/Ds van 2 of hoger. Oefening baart kills zullen we maar zeggen.
pi_153403701
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:05 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Nou dat gevoel heb ik (nog) niet terwijl ik wel altijd met goed gezonde scores eindigde in COD... Maar ik moet het gliden, en op juiste moment stompen nog onder de knie krijgen.

Belangrijker nog, de maps leren kennen want ik ren nu als kip zonder kop rond.
COD ging nergens meer over, lag compensatie, dikke onzin. Nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat de crucible soms ook behoorlijk last heeft van lag.. ;(
pi_153404192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:11 schreef Visserij het volgende:

[..]

Qua snelheid en reflexen is Destiny toch wel een stuk trager, dus als je goed bent in COD zou ik verwachten dat je straks wel kont moet schoppen.
Je moet denk ik met name opletten met de perks op je gear, de juiste wapens bemachtigen, supers leren kennen, maps kennen en dan gaat het best aardig.

In het begin was ik echt slecht, maar inmiddels haal ik met the last word / shotgun / Radegasts fury K/Ds van 2 of hoger. Oefening baart kills zullen we maar zeggen.
Dat is misschien wel precies waar ik aan moet wennen. De traagheid in het richten en draaien en toch gaat het spel zelf snel. Ook verschil in draaien tijdens rennen en lopen behoorlijk. Maar idd, oefening baart kunst :)

quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

COD ging nergens meer over, lag compensatie, dikke onzin. Nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat de crucible soms ook behoorlijk last heeft van lag.. ;(
Ik heb nog geen last gehad van lag. maar ik heb dan ook nog niet veel gespeeld.

EDIT:

Ik ben gister fucking dom geweest btw. Ik had al mijn armor aan die ik gekocht heb bij Variks. Deze troep is puur op strength gebaseerd. Volgens mij het meest waardeloze in Crucible.

[ Bericht 5% gewijzigd door DSS24 op 10-06-2015 11:24:34 ]
pi_153405762
Probeer map knowledge te krijgen. Spawns leren, angles uitzoeken etc. Strength is behoorlijk waardeloos idd.
pi_153407000
Zou er alleen maar strength op zitten zodat armor uit de VoG en CE nog een beetje hip blijft?
pi_153407621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:26 schreef Reintji het volgende:
Zou er alleen maar strength op zitten zodat armor uit de VoG en CE nog een beetje hip blijft?
Dat niet alleen, denk dat ze het juist doen om ervoor te zorgen dat niet iedereen meteen lvl 34 is / kan worden.

Gisteren twee keer een chance genomen met een armor en weaponcore, krijg ik twee x dezelfde sniper :'(
pi_153407830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:05 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Nou dat gevoel heb ik (nog) niet terwijl ik wel altijd met goed gezonde scores eindigde in COD... Maar ik moet het gliden, en op juiste moment stompen nog onder de knie krijgen.

Belangrijker nog, de maps leren kennen want ik ren nu als kip zonder kop rond.
Map kennis is het vooral bij mij. Ik speelde de afgelopen week ook echt pas serieus crucible voor de iron banner. Naarmate de week verstreek werd ik steeds beter, vooral met de shotgun. En ik gebruikte de vex als prime. En die trip mines van de hunter maakte ik echt veel kills mee. Telkens wegrennen en er 1 achter mij om het hoekje planten. Boem. :-)
pi_153408361
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat niet alleen, denk dat ze het juist doen om ervoor te zorgen dat niet iedereen meteen lvl 34 is / kan worden
Mhoa valt mee toch? vind het juist veel sneller gaan. Ipv te wachten op de juiste (raid) drops kun je je oude gear gemakkelijker naar 42 brengen of kopen van Variks. Alles is al een keer te koop geweest en die armor cores zijn redelijk makkelijk te krijgen.
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:29:57 #213
194233 Friday12
Originele kloon
pi_153411795
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:24 schreef Reintji het volgende:

[..]

Mhoa valt mee toch? vind het juist veel sneller gaan. Ipv te wachten op de juiste (raid) drops kun je je oude gear gemakkelijker naar 42 brengen of kopen van Variks. Alles is al een keer te koop geweest en die armor cores zijn redelijk makkelijk te krijgen.
Maar alles heeft strength en is kut
pi_153416442
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat niet alleen, denk dat ze het juist doen om ervoor te zorgen dat niet iedereen meteen lvl 34 is / kan worden.

jij was er bij toch gisteren? gaat vrij makkelijk. in 10 seconden van 32 naar 34.... leve etheric light en armor core *O*

BAAS NL!!! Ik gisteren rondjes om je rennen dansen zwaaien en schreeuwen in de headset toen je in de nieuwe tower stond... geen reactie : (

kreeg toen een invite van 2 Amerikanen, minzerboil? en gjallerhorn nog wat, om poe 35 te doen. Dat was om half tien en om kwart voor vier ging de wekker weer vanochtend, maar toch maar gejoined. Ben tijdens de laatste ronde toch maar gestopt -O- -O- was kwart voor twaalf geloof ik. Was best wel balen.
pi_153416560
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:19 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

jij was er bij toch gisteren? gaat vrij makkelijk. in 10 seconden van 32 naar 34.... leve etheric light en armor core *O*

BAAS NL!!! Ik gisteren rondjes om je rennen dansen zwaaien en schreeuwen in de headset toen je in de nieuwe tower stond... geen reactie : (

kreeg toen een invite van 2 Amerikanen, minzerboil? en gjallerhorn nog wat, om poe 35 te doen. Dat was om half tien en om kwart voor vier ging de wekker weer vanochtend, maar toch maar gejoined. Ben tijdens de laatste ronde toch maar gestopt -O- -O- was kwart voor twaalf geloof ik. Was best wel balen.
Minzer en gjalla zijn 2 prima spelers. Erg goed. Speel daar regelmatig mee. Minzer is volgens mij een engels man die ander een amerikaan.

Ben trouwens vandaag online tussen 7 en 8 zal ik er zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2015 18:32:58 ]
pi_153416596
Oh en zo laat je de Found verdict uit in de Iron banner :D


Pop pop pop pop
  woensdag 10 juni 2015 @ 18:59:12 #217
194233 Friday12
Originele kloon
pi_153417719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh en zo laat je de Found verdict uit in de Iron banner :D


Pop pop pop pop
Found Verdict is wel een bazig ding hoor _O_
pi_153418940
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:19 schreef wiebel535 het volgende:

[..]
BAAS NL!!! Ik gisteren rondjes om je rennen dansen zwaaien en schreeuwen in de headset toen je in de nieuwe tower stond... geen reactie : (

kreeg toen een invite van 2 Amerikanen, minzerboil? en gjallerhorn nog wat, om poe 35 te doen. Dat was om half tien en om kwart voor vier ging de wekker weer vanochtend, maar toch maar gejoined. Ben tijdens de laatste ronde toch maar gestopt -O- -O- was kwart voor twaalf geloof ik. Was best wel balen.
Ja dikke kak idd. Had achterwacht en moest plotseling komen. Niet eens de xbox uitgedaan :'). Had Twumble nog een berichtje gestuurd, daar zat ik bij in de party.

Minzer kennen we dacht ik via Crota toen Wiebeldak op lfg een party zocht. Gjallarhorn via weethetevennietmeer een keer in de party.

Toen ik gister thuis kwam had ik issues om een partybte joinen. Uiteindelijk met weethetevennietmeer Vog hard gedaan.

Vanavond iig ongestoord gamen!
Iets met nightfalls, weekly, hard raids of PoE vind ik allemaal prima. Die Petra bounties heb ik iig vanochtend al twee keer gedaan.
pi_153426406
Hoi, hebben jullie nog vragen voor Bungie? We gaan ze interviewen op E3, en misschien hebben jullie toffe invalshoeken of brandende vragen waar nog niet aan is gedacht.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 10 juni 2015 @ 23:00:37 #220
194233 Friday12
Originele kloon
pi_153426574
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:57 schreef Pheno het volgende:
Hoi, hebben jullie nog vragen voor Bungie? We gaan ze interviewen op E3, en misschien hebben jullie toffe invalshoeken of brandende vragen waar nog niet aan is gedacht.
Ja wanneer heeft xur gjallarhorn.. of anders nerf die zooi
pi_153429200
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:57 schreef Pheno het volgende:
Hoi, hebben jullie nog vragen voor Bungie? We gaan ze interviewen op E3, en misschien hebben jullie toffe invalshoeken of brandende vragen waar nog niet aan is gedacht.
DLC prijs geruchten waar? Extra cheevo's? Seasonpass kopers voordeel in aankomende DLC?
pi_153431400
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:57 schreef Pheno het volgende:
Hoi, hebben jullie nog vragen voor Bungie? We gaan ze interviewen op E3, en misschien hebben jullie toffe invalshoeken of brandende vragen waar nog niet aan is gedacht.
Moeilijkheidsgraad "oude" raids omhoog? Hoe vind Bungie zelf hoe het gaat qua stabiliteit?
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:24:35 #223
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_153432579
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:57 schreef Pheno het volgende:
Hoi, hebben jullie nog vragen voor Bungie? We gaan ze interviewen op E3, en misschien hebben jullie toffe invalshoeken of brandende vragen waar nog niet aan is gedacht.
- Wat ze zelf vinden van de wapen balance in crucible
- Eventueel aanpassingen in net code om de lag wat meer te beperken
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:25:27 #224
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_153432594
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja wanneer heeft xur gjallarhorn.. of anders nerf die zooi
Dat Xur gjallarhorn moet verkopen vind ik ook; is ook gewoon een exotic die in zn assortiment moet zitten. Maar een wapen nerfen omdat je m zelf niet hebt, vind ik onzin.
pi_153432607
Die dikke Skolas, net niet! Argh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')