abonnement Unibet Coolblue
pi_161094607
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:45 schreef Mark het volgende:
Is Lil’ Kleine nog wel geschikt als moreel kompas?

Baken van licht valt van voetstuk

Als moreel kompas is Lil’ Kleine altijd een baken van licht en hoop geweest. Maar wie zijn album WOP beluistert, gaat toch twijfelen aan zijn intellectueel leiderschap. Is Lil’ Kleine nog wel de juiste persoon om richting te geven aan ons besef van goed en kwaad?

In 2012 opende Lil’ Kleine zijn debuutalbum ‘Tuig van de Richel’ nog met de memorabele woorden: ‘Roken, drinken, vechten, stelen, het kan me allemaal geen ene kankermoer schelen’. Hij werd onmiddellijk gebombardeerd tot een van de belangrijkste denkers van de moderne tijd. Zijn revolutionaire denkwijze raakte een snaar in Nederland. Je vraagt je nu af: hoe heeft dat ooit mis kunnen gaan?

Met zijn vroege teksten wist Lil’ Kleine een nieuw geluid te brengen. In turbulente tijden maande hij juist tot rust. We dachten: die kankermoer, dat is wat we nodig hebben in Nederland. Zelfs toen hij werd gearresteerd nadat hij bij een optreden in Hilversum vroeg om een middelvinger op te steken naar politie en justitie, hield Lil’ Kleine vast aan zijn idealen. Dat is intellectueel leiderschap.

Ligt die tijd nu definitief achter ons? Deze week kwam Lil’ Kleine bij DWDD en zong hij de tekst: ‘Ik heb 1, 2, 3, 4 pillen gebruikt en ik heb 1, 2, 3, 4 bitches in huis.’ Wat is er gebeurd met de grote denker die ons bewust maakte van de transcendentale dialectiek tussen drank en drugs? Is hij de weg kwijt?

We hebben in Nederland altijd blind vertrouwd op onze drie Grote Denkers: Rene Gude, Lil’ Kleine en Sybrand Buma. Rene Gude is dood en Lil’ Kleine is plotseling controversiële dingen gaan zeggen. Dan houden we dus alleen Sybrand Buma over.

http://speld.nl/2016/04/0(...)t-als-moreel-kompas/
Niet grappig.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161110400
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:45 schreef Mark het volgende:
Is Lil’ Kleine nog wel geschikt als moreel kompas?

Kleine is plotseling controversiële dingen gaan zeggen.
Mijn streken zijn Duits, maar mijn monnie is Joods

  zaterdag 2 april 2016 @ 00:37:15 #153
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_161110567
Jullie kennen de speld?
pi_161212684


Lil kleine cover

Jade Lauren Clevers - Bericht april 2016
  maandag 11 april 2016 @ 01:02:08 #155
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161343306
Wat een sukkel:

Lil' Kleine is woest op KLM: twitteraars reageren dolkomisch

Lil’ Kleine heeft mot. Dit keer is hij boos op vliegtuigmaatschappij KLM.
De Nederlandse rapper roept zijn fans op Twitter op om nooit meer met KLM te vliegen en noemt de Nederlandse vliegtuigmaatschappij een ”kutmaatschappij”.

‘Schandalig’
Want? Jorik Scholten, zoals-ie eigenlijk heet, moest zaterdag een vliegtuig halen, maar was ”één seconde te laat om te boarden”. Het vliegtuig vertrok zonder hem en zijn aanhang, waardoor de rapper opnieuw vier tickets á 400 euro moest aanschaffen. ”Schandalig”, vindt hij.

#lilkleinetweet
Op de vraag van KLM of Lil’ Kleine misschien kan doorgeven wat de reden was dat de rapper te laat was, wordt niet gereageerd. Tja, en dan moet je net de twitteraars hebben: die haken hier op uiterst lollige wijze op in. Natuurlijk ontstaat er dan ook een hashtag: lees gezellig mee via #lilkleinetweet.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 11 april 2016 @ 01:05:03 #156
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_161343325
Roem doet gekke dingen.
  maandag 11 april 2016 @ 10:24:09 #157
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161345592
Ben ik 1 seconde te laat, heeft iemand anders het twitter-nieuws hier al genoemd. Ik ga nooit meer Fok! gebruiken!!!
nee, jij dan!
pi_161345770
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 01:05 schreef Scuidward het volgende:
RoemKutkneusje doet gekke dingen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161347584
Wat is er zo bijzonder aan dat iemand boos is? :')
pi_161347656
Vind het altijd wel mooi als mensen denken dat iets goed is als het veel views heeft. Wereldwijd hebben de grootste baggerplaten de meeste views. Noem even een George Micheal of 50 cent als voorbeeld. Het is blijkbaar stoer om naar dit verwend stuk ongedierte te luisteren.

Als ik filmpjes van geen stijl zit te kijken van rellende rotscholieren kan ik wel begrijpen waarom hij zo populair is. Wow lil kleine zegt gewoon op tv dat hij een hekel heeft aan politie en justitie. Iets wat wij leeghoofden ook allemaal vinden. Oke nu is hij ons idool.
pi_161347860
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 12:22 schreef Vatta het volgende:
Vind het altijd wel mooi als mensen denken dat iets goed is als het veel views heeft. Wereldwijd hebben de grootste baggerplaten de meeste views. Noem even een George Micheal of 50 cent als voorbeeld. Het is blijkbaar stoer om naar dit verwend stuk ongedierte te luisteren.

Als ik filmpjes van geen stijl zit te kijken van rellende rotscholieren kan ik wel begrijpen waarom hij zo populair is. Wow lil kleine zegt gewoon op tv dat hij een hekel heeft aan politie en justitie. Iets wat wij leeghoofden ook allemaal vinden. Oke nu is hij ons idool.
'Wow ik heb nog nooit drugs gebruikt maar lil kleine rapt erover dus dat is echt super stoer van hem'
pi_161352194
geniaal hoe die Yorik weer alle kranten haalt.
En die kalende mannetjes maar boos happen

hap hap hap
  maandag 11 april 2016 @ 16:37:40 #163
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161352248
Probeer er maar een positieve draai aan te geven, Jack de Vries
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_161352537
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:33 schreef riazop het volgende:
geniaal hoe die Yorik weer alle kranten haalt.
En die kalende mannetjes maar boos happen

hap hap hap
Hoeveel youtube clicks moet hij halen om die kosten van de tickets terug te verdienen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_161352719
Drie dagen geleden was meneer bij het grootste DEENSE radiostation

pi_161353070
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:12 schreef riazop het volgende:
Drie dagen geleden was meneer bij het grootste DEENSE radiostation

Ah joh en ik ga er overmorgne heen naar familie, wordt ik daar vast op aangesproken :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_161353189
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2016 17:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah joh en ik ga er overmorgne heen naar familie, wordt ik daar vast op aangesproken
gewoon wat mdma meenemen, komt alles goed
pi_161353440
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:39 schreef riazop het volgende:

[..]

gewoon wat mdma meenemen, komt alles goed
Geloof niet dat m'n neefje van 3 maanden dat mag hebben, maar wellicht denkt Lil Kleine daar anders over.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_161363857
Word Denemarken nu ook al aangevallen met deze vorm van oorkanker
pi_161392790
Ook fokkers mogen nu meegluren naar waar LIL KLEINE hem in stopt: Monica gaat bloot zo bericht de Telegraaf!

http://www.telegraaf.nl/p(...)nte_fotoshoot__.html
pi_161393172
Probeer het eens op het Viva Forum.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_161393196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 03:13 schreef riazop het volgende:
Ook fokkers mogen nu meegluren naar waar LIL KLEINE hem in stopt: Monica gaat bloot zo bericht de Telegraaf!

http://www.telegraaf.nl/p(...)nte_fotoshoot__.html
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161395125
Geen verkeerde vragen stellen aan Lil Kleine, want dan loopt 'ie misschien wel weg.

http://www.mediacourant.n(...)rview-met-telegraaf/

:N
  woensdag 13 april 2016 @ 10:50:23 #174
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161395363
Ja, dat doen die kleintjes. Beetje pruilen en boehoe, maar meestal is het wel snel weer goed met een raketje
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 13 april 2016 @ 11:38:32 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_161396296
echt een eindbaas
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')