abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:46:40 #1
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153113990


In de Witcher series is de hoofdrolspeler Geralt, een Witcher. De games zijn gebaseerd op de boeken van Andrzej Sapkowski maar spelen zich af na deze boeken. De wereld heeft een rauwe middeleeuwse setting in combinatie met elk monster wat je maar kan vinden in folklore en sprookjes. Naast de nodige monsters zijn er ook politieke en romantische spanningen waar het verhaal zich in verdiept.

Een Witcher is een monsterjager die getraind zijn in het bestrijden van monsters. De training begint op heel vroege leeftijd en de jongens krijgen in verschillende stadia van het trainingsproces chemische cocktails die leiden tot het mutaties van het lichaam. Daardoor heeft de Witcher kenmerkende pupillen en onder andere bovennatuurlijke reflexen, kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast hebben de Witchers een grote kennis van alchemie en kunnen drankjes maken die ze helpen met het bevechten van de monsters (of mensen) Ook hebben de Witchers training gehad in basis magische vaardigheden die de Witcher kunnen toepassen in het gevecht. Door al deze vaardigheden worden de Witchers gevreesd en verafschuwd door het grote deel van de bevolking in de wereld waar het zich in afspeelt.

De Witcher is een uitstervend beroep(zoals Gerald het zelf noemt), omdat de vraag naar monster jagers steeds minder wordt(o.a. door de minachting tegen magie gebruikers) en er geen nieuwe Witchers worden getraint na de aanval op Kaer Morhen, het kasteel van de Witchers. Toch zijn de Witchers hard nodig om de mensheid tegen bovennatuurlijke krachten te beschermen.

Filmpje over witchers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recap deel 2:

Plot deel 3, geen spoilers:
quote:
The world is in chaos. The air is thick with tension and the smoke of burnt villages. The fearsome Empire of Nilfgaard has struck again, ravaging the hapless Northern Kingdoms. The once mighty who tried to use Geralt for their own gain are now gone. In these uncertain times, no one can say what fortune holds in store, who will bring peace to the world and who will cause it only misery. But a force darker and deadlier emerges. The petty men and women commanding tin-plated armies fail to understand that their conflict is child's play compared to the Wild Hunt, the otherworldly threat which now looms. These ghastly spectral riders have for ages plagued humankind, bringing misery to the world. Yet this time the Wild Hunt seeks one person in particular: the one individual Destiny itself bestowed upon Geralt, the one soul Geralt considers kin.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan The Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2015 op PC en Next gen consoles.
- Gratis DLC's
- Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben, maar wel aanbevolen!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153114008
Hhhmz, ik moet nu preparen om te vertrekken uit White Orchard. Heb een paar sidequests gedaan, maar nog heel veel vraagtekens op de kaart staan.

Ik kan later gewoon terug hierheen toch om alles af te werken niet? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_153114051
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:47 schreef Geralt het volgende:
Hhhmz, ik moet nu preparen om te vertrekken uit White Orchard. Heb een paar sidequests gedaan, maar nog heel veel vraagtekens op de kaart staan.

Ik kan later gewoon terug hierheen toch om alles af te werken niet? :@
Geen idee eigenlijk, ik heb alles meteen gedaan.

Ongeduldig? :P
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:50:03 #4
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153114074
Roche is 10 kilo afgevallen sinds deel 2
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Lieve Belg zaterdag 30 mei 2015 @ 22:51:38 #5
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153114111
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:47 schreef Geralt het volgende:
Hhhmz, ik moet nu preparen om te vertrekken uit White Orchard. Heb een paar sidequests gedaan, maar nog heel veel vraagtekens op de kaart staan.

Ik kan later gewoon terug hierheen toch om alles af te werken niet? :@
Ik heb het nog niet getest, maar ik kan white orchard gewoon selecteren op de kaart.

Goede game om te wachten trouwens?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153114119
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:49 schreef RaXz het volgende:
Ongeduldig? :P
Nee dat niet, maar ik wil al een beetje meer van de wereld gaan zien zegmaar :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_153114166
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:51 schreef Jump het volgende:
Goede game om te wachten trouwens?
Goede videokaart om op te wachten bedoel je :P

Ik vermaak me prima en het ziet er prachtig uit :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_153114230
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik wil al een beetje meer van de wereld gaan zien zegmaar :)
Ik heb het uit geprobeerd en ik kon weer terug naar White Orchard.

Aan de andere kant kan je nog wel handige low level gear vinden aldaar die van pas kunnen komen in Velen, en ook een hoop Places of Power vinden die in Velen moeilijker te vinden zijn, maar die kan je later opzoeken.
pi_153114280
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Goede videokaart om op te wachten bedoel je :P

Ik vermaak me prima en het ziet er prachtig uit :9
Goed om te horen. :Y

Ik speel Witcher al vanaf dat het eerste deel uitkwam en ik vermaak mij prima met W3.

Het enige wat ik jammer vind is dat alchemy een beetje op de achtergrond is beland, mijn voorkeur gaat uit naar het alchemy systeem van Witcher 1.
pi_153114434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:57 schreef RaXz het volgende:

[..]

Ik heb het uit geprobeerd en ik kon weer terug naar White Orchard.

Aan de andere kant kan je nog wel handige low level gear vinden aldaar die van pas kunnen komen in Velen, en ook een hoop Places of Power vinden die in Velen moeilijker te vinden zijn, maar die kan je later opzoeken.
Ik zie maar 1 place of power op mn kaart staan. Worden die pas zichtbaar als je langs een vraagteken komt? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Lieve Belg zaterdag 30 mei 2015 @ 23:06:12 #11
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153114459
Die komen er maar op als je ze gevonden hebt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153114505
Ze zouden een remaster moeten maken van de eerste 2.
pi_153114739
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 23:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik zie maar 1 place of power op mn kaart staan. Worden die pas zichtbaar als je langs een vraagteken komt? :@
Er zijn daar een stuk of vijf als ik mij niet vergis.
  Lieve Belg zaterdag 30 mei 2015 @ 23:20:58 #14
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153114816
http://www.reddit.com/r/w(...)_on_cut_scenes_nsfw/

Spoiler en NSFW, maar :') Die eerste commentaar :D

--

http://www.ign.com/articl(...)-witcher-3-wild-hunt

quote:
Considering your average novel is about 80,000 to 100,000 words, the 450,000 words in The Witcher 3: Wild Hunt script should give you some idea of its length and scope.

Side handled the voice casting and recording for The Witcher 3, under lead voice director Kate Saxon. The company claims the 50 hours of main storyline for The Witcher 3 required 950 speaking roles, taking more than two and a half years to record. The voice recording began at the end of 2012 and was finished earlier this year.
Wist dat het groot was, maar zo groot nu ook weer niet :o :o

En dan om te zeggen dat ze voor W1 eens alles opnieuw opgenomen hebben!
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 30 mei 2015 @ 23:49:55 #15
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153115494
Oblivion met zijn 8 stemacteurs
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Lieve Belg zondag 31 mei 2015 @ 00:08:30 #16
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153116000
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153116327
quote:
Dat zeker.

Maar Witcher 1 blijft goed op z'n eigen manier. :Y
  zondag 31 mei 2015 @ 00:46:06 #19
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153116859
Ik krijg nog gewoon XP voor mijn quests (lvl 14 nu) *O* *O*. Heb een paar grijze quests in mijn log maar die sla ik maar even over tot maandag, genoeg groene en rode quests te gaan. Heb zelf het vermoeden dat het misgaat zodra je grey quests complete (geen idee of het klopt), misschien zijn ze ergens een 1 of een 0 vergeten in de code die de XP-gain voor mainquests weer aanzet na het completen van een greyed quest.

Novigard-spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_153117324
Ik ben eindelijk aangekomen in Skellige, nog meer te verkennen. :)
  zondag 31 mei 2015 @ 01:40:31 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_153117774
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 23:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik zie maar 1 place of power op mn kaart staan. Worden die pas zichtbaar als je langs een vraagteken komt? :@
Er zijn er 5.
En ja.
In Novigrad noordkant zijn er 2 die gratis zijn (geen vijanden)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_153117810
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:47 schreef Geralt het volgende:
Hhhmz, ik moet nu preparen om te vertrekken uit White Orchard. Heb een paar sidequests gedaan, maar nog heel veel vraagtekens op de kaart staan.

Ik kan later gewoon terug hierheen toch om alles af te werken niet? :@
Ja, maar een aantal sidequests (die betrekking hebben op het gebied, dus niet de gwent-quest) failen als je ze niet complete voordat je naar Velen gaat.
  zondag 31 mei 2015 @ 11:11:15 #23
369251 Geralt
of Rivia
pi_153121182
Zo, uitgeslapen. Ik ga weer verder. Denk wel dat ik iets te vroeg naar Velen gegaan ben. Voor mn gevoel dan. Ben nu nog level 4 en moet eigenlijk level 5 of 6 zijn heb ik het idee.

Kijken dat ik nog weer terug ga anders :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 31 mei 2015 @ 11:13:26 #24
369251 Geralt
of Rivia
pi_153121240
Waar kan ik zien hoe lang ik gespeeld heb inmiddels? In de GOG client staat 2 uur en 1 minuut, maar dat klopt van geen kanten; heb de hele avond gespeeld gisteren. 8)7

In de game zelf vond ik wel nog ergens een tijd, maar volgens mij telt ie gewoon de uren die ingame voorbij komen, want die stond toen ik keek al op ruim 1 dag en dat had ik toen nog niet gespeeld.

Iemand? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_153121671
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:13 schreef Geralt het volgende:
Waar kan ik zien hoe lang ik gespeeld heb inmiddels? In de GOG client staat 2 uur en 1 minuut, maar dat klopt van geen kanten; heb de hele avond gespeeld gisteren. 8)7

In de game zelf vond ik wel nog ergens een tijd, maar volgens mij telt ie gewoon de uren die ingame voorbij komen, want die stond toen ik keek al op ruim 1 dag en dat had ik toen nog niet gespeeld.

Iemand? :)
Bij mij, PS4, staat het bij character info scherm :).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')