abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 29 mei 2015 @ 22:59:06 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153089793
Omdat de andere reeks eigenlijk weinig (meer) voor beginners is en er vooral over marathons, 10km lopen e.d. wordt gesproken en mensen die trots zijn op het volbrengen van Evy les 13 nauwelijks respons krijgen dit topic.

Het topic voor iedereen die begint met hardlopen (of stevig doorwandelen), en nog in de 0-5km fase zit.

Kun jij ook niet zomaar even 45 minuten hardlopen? Is een halve marathon nog verre toekomstmuziek? Ben je net begonnen met Evy? Loop je voor conditie, voor gewichtsverlies of beiden?

Meld hier je vorderingen, je doelstellingen, je trainingen, je pijntjes, je klachten, je emotionele huilbui als endomondo meldt dat je 12 minuten-test je in de onderste 10% van de groep 60-70 jarigen schaart en de beloningen die je voor jezelf hebt gesteld of waar je mee gezondigd hebt.

TS begint;

Situatie;
Ik ben 44 jaar, 171cm lang en 112kg. Dat is ruim 40kg te zwaar. Knieproblemen, problemen met m'n rechtervoet, bekkenprobleem waardoor zitten (en daarmee ook bv fietsen) zéér pijnlijk is. Conditie van niks.
Ben 4 weken geleden begonnen met Evy, maar na voor de zesde keer les 1 te hebben moeten doen (want 3 minuten lopen was onhaalbaar) eerst maar eens stevig gaan wandelen. Inmiddels wandel ik flink door met rond de 6 - 6,1 km/uur. We (knorretje en ik) wandelen elke dag minstens een half uur stevig door. Vandaag weer een interval gedaan (zonder evy, maar gewoon op basis van hoeveel lucht en spierkracht ik heb).

Mijn 12 minuten test met Endomondo zet me nu op 1,47km, mijn snelste kilometer was 7m58s.
Hierbij heb ik een aantal keren 1 minuut gerend en 2 - 2,5 min gewandeld. Na 26:42 kon ik 3km afklokken, maar ik ben nog ver verwijderd van daadwerkelijk 3km achter elkaar hard kunnen lopen. Morgen weer wandelen. Zondag ws ook wandelen en dan ma - wo en vr weer hardlopen, waarbij ik hoop binnenkort toch wel 3 minuten aaneen hard te kunnen lopen.

O, en mocht dit een LMK topic zijn dan zakt-ie vanzelf omlaag :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 mei 2015 @ 23:02:39 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153089916
Hi Danny!

Hier hobbelend t leven door. 2 weken geleden de Marikenloop van 5 km in 43min gelopen . Niet snel maar wel trots.

Langzaam opbouwen, niet zo zeer om af te vallen ook al ben ik geen slanke Den maar wel voor de ontspanning.

Ow en ik loop nu iets meer dan een jaar maar door een aanrijding opnieuw moeten beginnen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Admin vrijdag 29 mei 2015 @ 23:18:26 #3
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153090504
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Ynske het volgende:
Hi Danny!

Hier hobbelend t leven door. 2 weken geleden de Marikenloop van 5 km in 43min gelopen . Niet snel maar wel trots.

Langzaam opbouwen, niet zo zeer om af te vallen ook al ben ik geen slanke Den maar wel voor de ontspanning.

Ow en ik loop nu iets meer dan een jaar maar door een aanrijding opnieuw moeten beginnen.
Ik ben voorlopig nog niet toe aan competitielopen geloof ik, en 5km in 43 min ga ik ook nog niet halen. Hoe lang ben je nu bezig?
Moet wel zeggen dat ik het niet echt heel ontspannend vind, maar ik begin er wel echt lol in te krijgen. Wil eigenlijk binnenkort eens het 'run zombies' oid proberen. Dat schijnt een leuke manier te zijn om redelijk ongemerkt stiekem net even iets meer en iets harder te lopen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 mei 2015 @ 23:23:36 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153090654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:18 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik ben voorlopig nog niet toe aan competitielopen geloof ik, en 5km in 43 min ga ik ook nog niet halen. Hoe lang ben je nu bezig?
Moet wel zeggen dat ik het niet echt heel ontspannend vind, maar ik begin er wel echt lol in te krijgen. Wil eigenlijk binnenkort eens het 'run zombies' oid proberen. Dat schijnt een leuke manier te zijn om redelijk ongemerkt stiekem net even iets meer en iets harder te lopen.
Ow maar in die 43 min zaten ook nog wandelminuten. Aan een stuk, dat red ik ook nog niet.
Ik ben vooral bezig met intervallen. En dan setjes van 5 of 6. De bij trainingen zit ik nu weer op 6 min en dan 1 min wandelen. Bij de Marikenloop liep ik door het publiek gedragen wel langer.

Ik ben in November weer begonnen met op te bouwen vanaf de 1 minuut, en heb in de maanden februari en maart weer niet kunnen lopen door omstandigheden.

Al met al merk ik wel dat de opbouw nu makkelijker gaat omdat het er toch wel nog in zit.

Run Zombies, klinkt interessant.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Admin vrijdag 29 mei 2015 @ 23:26:06 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153090717
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ow maar in die 43 min zaten ook nog wandelminuten. Aan een stuk, dat red ik ook nog niet.
Ik ben vooral bezig met intervallen. En dan setjes van 5 of 6. De bij trainingen zit ik nu weer op 6 min en dan 1 min wandelen. Bij de Marikenloop liep ik door het publiek gedragen wel langer.

Ik ben in November weer begonnen met op te bouwen vanaf de 1 minuut, en heb in de maanden februari en maart weer niet kunnen lopen door omstandigheden.
6 minuten aaneen lopen :o
Ik denk dat ik dan toch een uurtje aan de beademing moet. Hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat je dat vol hield? En hoe buiten adem ben je na die 6 min?

quote:
Al met al merk ik wel dat de opbouw nu makkelijker gaat omdat het er toch wel nog in zit.

Run Zombies, klinkt interessant.
https://play.google.com/store/apps/developer?id=Six+to+Start
zal er ook wel zijn voor apple denk ik.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 mei 2015 @ 23:29:10 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153090795
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:26 schreef Danny het volgende:

[..]

6 minuten aaneen lopen :o
Ik denk dat ik dan toch een uurtje aan de beademing moet. Hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat je dat vol hield? En hoe buiten adem ben je na die 6 min?

[..]

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Six+to+Start
zal er ook wel zijn voor apple denk ik.
ongeveer een weekend 6 tot 8. Iedere week een minuut erbij en de rustpauze korter maken.

Nu kan ik goed herstellen met 1 wandelminuut. Maar laten wel wezen, ik ben niet snel, ik loop tussen de 8,5 aan 9 min de km. Voor mijn lichaam is het wel de snelheid die ik aan kan en niet compleet buiten adem over een hekje hang.

Wat voor mij goed geholpen heeft is begeleiding van een loopgroep. Bij ons is een groep mensen van ongeveer 250 mensen die verdeeld over 4 snelheidsgroepen onder begeleiding lopen op zaterdagmorgen. En daar heb ik een schema voor door de week van om op te bouwen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Admin zaterdag 30 mei 2015 @ 07:25:28 #7
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153094307
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

ongeveer een weekend 6 tot 8. Iedere week een minuut erbij en de rustpauze korter maken.

Nu kan ik goed herstellen met 1 wandelminuut. Maar laten wel wezen, ik ben niet snel, ik loop tussen de 8,5 aan 9 min de km. Voor mijn lichaam is het wel de snelheid die ik aan kan en niet compleet buiten adem over een hekje hang.

Wat voor mij goed geholpen heeft is begeleiding van een loopgroep. Bij ons is een groep mensen van ongeveer 250 mensen die verdeeld over 4 snelheidsgroepen onder begeleiding lopen op zaterdagmorgen. En daar heb ik een schema voor door de week van om op te bouwen.
Ik vind loopgroepjes een beetje 'eng'. Wat als ik de sloomste ben? Dat zou nogal slecht zijn voor m'n zelfvertrouwen zeg maar :) Ik weet van mezelf dat ik behoorlijk fanatiek ben en als ik ervoor ga stop ik niet zomaar, maar met 112 kilo loop je nu eenmaal niet zo hard als met 70 kilo natuurlijk.

Puntje waar nog wel wat mee zit is de overtollige huid als ik inderdaad die 30-40kg kwijt raak.
https://www.youtube.com/r(...)st+pounds+loose+skin
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_153094446
Danny, echt super dat je bent gaan hardlopen ^O^ Ik ben ook ooit begonnen met 1-2 minuten hardlopen en wandelen tussendoor en geëindigd met een hardloopwedstrijd van 5 mijl. En daarna nooit echt weer begonnen omdat ik een flinke blessure had waar ik weken mank van liep. Maar dat is 6 jaar geleden :+ Dus ik wil wel weer een poging wagen, want mijn vader heeft me gevraagd om volgend jaar april met hem een bepaalde hardloopwedstrijd te lopen en mijn pa is dan 68 en doet het ook :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin zaterdag 30 mei 2015 @ 08:07:41 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153094463
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Danny, echt super dat je bent gaan hardlopen ^O^ Ik ben ook ooit begonnen met 1-2 minuten hardlopen en wandelen tussendoor en geëindigd met een hardloopwedstrijd van 5 mijl. En daarna nooit echt weer begonnen omdat ik een flinke blessure had waar ik weken mank van liep. Maar dat is 6 jaar geleden :+ Dus ik wil wel weer een poging wagen, want mijn vader heeft me gevraagd om volgend jaar april met hem een bepaalde hardloopwedstrijd te lopen en mijn pa is dan 68 en doet het ook :7
68 en nog hardlopen, damn :) Maar 5 mijl is 8 kilometer. Lijkt me echt zo tof als je zo'n stuk kunt hardlopen/joggen. Volgens mij zou ik de hele dag gaan rennen dan, gewoon omdat het kan :D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_153094483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 08:07 schreef Danny het volgende:

68 en nog hardlopen, damn :) Maar 5 mijl is 8 kilometer. Lijkt me echt zo tof als je zo'n stuk kunt hardlopen/joggen. Volgens mij zou ik de hele dag gaan rennen dan, gewoon omdat het kan :D
Ik was het toen ook oprecht leuk gaan vinden _O_ Iets wat ik op de middelbare school nooit had verwacht van toekomst Ik. Want ik haatte de kleine stukjes hardlopen tijdens de gymles.

Pa skiet ook nog :') En loopt dus hard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153094548
Hi!

Wat fijn dit topic. Lees al een poosje mee in het andere topic maar nooit de "moed" gevonden me daar te melden!

Ik loop nu ongeveer 4 weken. Ik heb op mijn telefoon het programma s health waar ik van alles in bijhoud en daar heb ik wat schema's in staan. Ben nu bezig met het in stapjes naar 5 km programma. De eerste 9 weken bestaan uit warming up, stevig door wandelen en een cooling down. Week 9 zullen de eerste joggingpasjes gezet worden, ben benieuwd want voor mijn gevoel stamp ik als een olifant haha!

Leuk om hier ervaringen te komen delen!
  Admin zaterdag 30 mei 2015 @ 08:50:36 #12
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153094695
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 08:28 schreef aapieannie het volgende:
Hi!

Wat fijn dit topic. Lees al een poosje mee in het andere topic maar nooit de "moed" gevonden me daar te melden!

Ik loop nu ongeveer 4 weken. Ik heb op mijn telefoon het programma s health waar ik van alles in bijhoud en daar heb ik wat schema's in staan. Ben nu bezig met het in stapjes naar 5 km programma. De eerste 9 weken bestaan uit warming up, stevig door wandelen en een cooling down. Week 9 zullen de eerste joggingpasjes gezet worden, ben benieuwd want voor mijn gevoel stamp ik als een olifant haha!

Leuk om hier ervaringen te komen delen!
Begon zelf ook met S-Health, maar die bleek de gemiddelde snelheid compleet verkeerd te berekenen, dus overgestapt op Endomondo. Dat stampgevoel herken ik wel. Heb zo nu en dan het idee dat bij het voorbijlopen de bomen schudden. Ik maak mezelf dan maar wijs dat het de wind is :D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_153094813
Nouja het gaat mij nu ook nog niet om snelheid :) eerst maar eens die 5 km halen haha en dan ga ik opzoek naar een ander programma. Ik vind het fijn dat ik eigen muziek kan luisteren, en tegelijk wel te kunnen horen dat ik op de helft ben. S-health geeft nu aan dat ik 8km/uur loop maar mn gevoel zegt wel dat ik sneller ben.. nog sneller wandelen kan ik niet want dan word het al joggen
  Admin zaterdag 30 mei 2015 @ 09:14:06 #14
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153094876
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 09:06 schreef aapieannie het volgende:
Nouja het gaat mij nu ook nog niet om snelheid :) eerst maar eens die 5 km halen haha en dan ga ik opzoek naar een ander programma. Ik vind het fijn dat ik eigen muziek kan luisteren, en tegelijk wel te kunnen horen dat ik op de helft ben. S-health geeft nu aan dat ik 8km/uur loop maar mn gevoel zegt wel dat ik sneller ben.. nog sneller wandelen kan ik niet want dan word het al joggen
Bedoel je echt 8km/u of 8min/km? Want 8km per uur is écht heel snel wandelen. Bijna op het onmogelijke. 8 min per kilometer is voor wandelen al erg vlot met 7,5 km/uur. Nu is dat wel gebaseerd op eigen ervaring hoor, maar volle vaart wandelen kom ik niet verder dan 6,1km/uur gemiddeld.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Boks-Chick zaterdag 30 mei 2015 @ 09:15:38 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_153094894
Ik zie in de OP staan 'stevig doorwandelen' dus: stevig doorwandelaar meldt zich!

Hardlopen is geen optie vanwege mn longen en verder een hele hoop andere shizzle. Verder nog wat fysieke redenen waarom een hele berg sporten het afgelopen 1-2 jaar zijn afgevallen.

Omdat ik wandelen, waarbij mijn natuurlijk tempo al vrij hoog ligt, erg leuk vind heb ik mij een week geleden aangemeld bij de KWBN (Koninklijke Wandel Bond Nederland) om een soort stok achter de deur te hebben. Georganiseerde wandelingen in letterlijk stad en platteland door heel Nederland, dus geen excuses om niet te gaan en alle reden om ook daadwerkelijk wandelingen te gaan doen.

Doelen:
Conditie: wil uiteindelijk een meerdaagse tochten kunnen doen waarbij ik dus zonder problemen de hele dag (minimaal 30-40 km) in hoog tempo kan lopen
Tempo: Deze dagen gemiddeld 8km p/u kunnen lopen. Als ik lekker loop, loop ik rond de 6-7 km p/u waar 4-5 km p/u gemiddeld is, dus ik ben qua basis al in de buurt.
Gewicht: als neveneffect toch ook wel wat kilo'tjes kwijt raken.

edit: en als doel: lekker genieten van de wandeling, want ik hou er gewoon van O+

oa. van deze site komt wat inspiratie voor mij: http://www.wandeltraining.nl/homepage.htm
Beetje ouderwetse site, maar het geeft wat leuke richtlijnen en ideeen.
lolwut
pi_153094901
Ohja ik bedoel natuurlijk per km.... sorry haha.
Laten we het houden op een slechte nacht omdat dochterlief aan het spoken was
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 30 mei 2015 @ 09:18:24 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153094915
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 07:25 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik vind loopgroepjes een beetje 'eng'. Wat als ik de sloomste ben? Dat zou nogal slecht zijn voor m'n zelfvertrouwen zeg maar :) Ik weet van mezelf dat ik behoorlijk fanatiek ben en als ik ervoor ga stop ik niet zomaar, maar met 112 kilo loop je nu eenmaal niet zo hard als met 70 kilo natuurlijk.

Puntje waar nog wel wat mee zit is de overtollige huid als ik inderdaad die 30-40kg kwijt raak.
https://www.youtube.com/r(...)st+pounds+loose+skin
ik ben de langzaamste, maar t maakt niet uit, iedereen is betrokken en motiverend. Tis gewoon een fijne groep, maar wel heel anders dan bv een groep van de atletiektraining unie.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 30 mei 2015 @ 09:19:43 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153094931
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 09:16 schreef aapieannie het volgende:
Ohja ik bedoel natuurlijk per km.... sorry haha.
Laten we het houden op een slechte nacht omdat dochterlief aan het spoken was
Netjes,dat is mijn loopsnelheid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Admin zaterdag 30 mei 2015 @ 09:20:26 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153094939
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 09:15 schreef BrandX het volgende:
Ik zie in de OP staan 'stevig doorwandelen' dus: stevig doorwandelaar meldt zich!

Hardlopen is geen optie vanwege mn longen en verder een hele hoop andere shizzle. Verder nog wat fysieke redenen waarom een hele berg sporten het afgelopen 1-2 jaar zijn afgevallen.

Omdat ik wandelen, waarbij mijn natuurlijk tempo al vrij hoog ligt, erg leuk vind heb ik mij een week geleden aangemeld bij de KWBN (Koninklijke Wandel Bond Nederland) om een soort stok achter de deur te hebben. Georganiseerde wandelingen in letterlijk stad en platteland door heel Nederland, dus geen excuses om niet te gaan en alle reden om ook daadwerkelijk wandelingen te gaan doen.

Doelen:
Conditie: wil uiteindelijk een meerdaagse tochten kunnen doen waarbij ik dus zonder problemen de hele dag (minimaal 30-40 km) in hoog tempo kan lopen
Tempo: Deze dagen gemiddeld 8km p/u kunnen lopen. Als ik lekker loop, loop ik rond de 6-7 km p/u waar 4-5 km p/u gemiddeld is, dus ik ben qua basis al in de buurt.
Gewicht: als neveneffect toch ook wel wat kilo'tjes kwijt raken.

edit: en als doel: lekker genieten van de wandeling, want ik hou er gewoon van O+

oa. van deze site komt wat inspiratie voor mij: http://www.wandeltraining.nl/homepage.htm
Beetje ouderwetse site, maar het geeft wat leuke richtlijnen en ideeen.
Wow, dus toch 8km/uur. Dem, dat is een teringgang! Ik merk zelf dat ik bij 6 a 6,1km/uur gewoon niet sneller kan. Mijn benen willen niet sneller en mijn schenen gaan branden.
Maar dat kan natuurlijk zijn vanwege het extra gewicht ofzo (of omdat ik gewoon hele korte pootjes hebt). Wel fijn om te weten dat nog sneller dus wel mogelijk is om te wandelen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_153095042
Ik ben geen rekenwonder trouwens. Maar afgelopen training heb ik 25 minuten gedaan over 2.7 km.. *O* 2 minuten sneller als de training ervoor. Morgen start mn nieuwe week en dan ga ik voor 3.3 km
  Boks-Chick zaterdag 30 mei 2015 @ 09:32:48 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_153095071
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 09:20 schreef Danny het volgende:

[..]

Wow, dus toch 8km/uur. Dem, dat is een teringgang! Ik merk zelf dat ik bij 6 a 6,1km/uur gewoon niet sneller kan. Mijn benen willen niet sneller en mijn schenen gaan branden.
Maar dat kan natuurlijk zijn vanwege het extra gewicht ofzo (of omdat ik gewoon hele korte pootjes hebt). Wel fijn om te weten dat nog sneller dus wel mogelijk is om te wandelen.
snelwandelaars hebben zelfs een gemiddeld "wandel" tempo van 11-13 :P

Hard lopende wandelaars kunnen zo op de 9 km p/u komen zo rondlezend op internet. Omdat mijn natuurlijke tempo al hoog ligt, heb ik mezelf gezet op het doel 8km. Als het niet lukt boeit het niet eigenlijk, als ik maar lopen ga en dat blijf volhouden :P

Mijn situatie: 43 jaar en ik weeg nu 126kg. Ben in 4 jaar van 82 naar 129 gegaan, viel toen 20kg af in iets meer dan een jaar door sportwijzen die niet meer kunnen. Nu weer een jaar later er weer 17kg erbij dus ;(.

Naast dit wandelen wil ik dus ook in ministapjes mijn leefwijze aanpassen. Want je kan simpelweg niet hetzelfde stouwen en doen als wanneer je jong bent en elke dag flink sport. Dat laatste mijn hele leven gedaan, tot 6-7 jaar terug dus. Mijn doel is om eerst maar eens onder de 110 te komen en dan de 100, en dan zien we wel weer. Ik wil het nu echt stapsgewijs dus aanpassen, zodat het er in blijft en geen terugval komt :P
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 30 mei 2015 @ 09:34:30 #22
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_153095086
Trouwens Danny: :{w tempo vergelijken o|O ( ;))

Totaal niet boeiend. Je beweegt, dat is het belangrijkste, en je vindt het leuk, wat een mooie bonus is want dan is de kans het grootst dat je het volhoudt! Grote props dat je het doet!
lolwut
  Admin zaterdag 30 mei 2015 @ 09:35:53 #23
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153095104
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 09:30 schreef aapieannie het volgende:
Ik ben geen rekenwonder trouwens. Maar afgelopen training heb ik 25 minuten gedaan over 2.7 km.. *O* 2 minuten sneller als de training ervoor. Morgen start mn nieuwe week en dan ga ik voor 3.3 km
http://www.runinfo.nl/gemiddeldeloopsnelheid.htm
2.7km in 25 min = 6.5km/u of 9.15 min/km
Da's een mooi tempo hoor. Haal ik iig nog niet (waarbij ik natuurlijk geen maatstaf ben :D)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 30 mei 2015 @ 09:36:59 #24
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_153095117
Na 16 jaar niets aan sport te hebben gedaan ben ik 7 weken geleden begonnen met hardlopen.
Begonnen met 1 minuut hardlopen en 2 minuten flink doorlopen. Was met moeite vol te houden voor een half uur, met name doordat m'n schenen behoorlijk pijn gingen doen.

Nu loop ik 3 keer per week 5 km., afwisselend hardlopen en stevig doorlopen. Dit red ik nu in 37 minuten en dit wil ik toch over ongeveer een maand binnen een half uur kunnen doen.
Last van mijn schenen krijg ik nu niet meer, het is nu mijn conditie die opspeelt. Misschien ook maar eens stoppen met roken.

Dat 'stampen' had ik de eerste paar weken ook, maar dat wordt na verloop van tijd steeds minder.
  Admin zaterdag 30 mei 2015 @ 09:39:30 #25
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_153095156
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 09:34 schreef BrandX het volgende:
Trouwens Danny: :{w tempo vergelijken o|O ( ;))
Ja ik weet, maar ik had het idee dat veel sneller niet echt mogelijk meer was, dus het was eigenlijk meer naar mezelf toe een duwtje in de rug van 'ooooow, dat gaat nog wel sneller worden' :)

quote:
Totaal niet boeiend. Je beweegt, dat is het belangrijkste, en je vindt het leuk, wat een mooie bonus is want dan is de kans het grootst dat je het volhoudt! Grote props dat je het doet!
tnx, maar ik ben wel competitief naar mezelf toe in dat ik elke dag probeer iets sneller of verder te gaan dan de dag ervoor. Dat lukt natuurlijk niet altijd, maar dat is voor mij wel een manier om gemotiveerd te blijven.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')