abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 november 2000 @ 14:01:20 #1
7178 BB-Cindy
Ik zeg maar zo, ik zeg beehhhh
pi_437487
behh beehhh bah beehhh beehhh bahh behh beehhh behh bahh behh baahhh baahhh bahh behh baahhh baahhh bah bahh bahh behh behh bah baahhh baahhh bah beehhh beh baahhh behh bahh bahh behh baahhh bah bah bahh beehhh bah behh baahhh bahh beehhh beh baahhh bahh behh beh beh beh bahh bahh behh beehhh behh baahhh beehhh bahh bahh beh baahhh beh behh bah beh baahhh baahhh bah beh bahh beehhh bahh beh behh bah bahh beehhh baahhh beehhh beehhh behh baahhh beehhh beh bah beh bahh beehhh baahhh behh beh bahh baahhh behh baahhh beh beehhh behh bahh beh beh baahhh behh

***Vertaling***
Zoals jullie weten hebben een paar mensen bij 'the young one' het fabuleus idee gekregen om de bewoners van het BB huis te verrassen met een, naar hun mening, gezelschapsdier. Het slachtoffer van dit project ben ik dus geworden ...

Samen met mijn vriendinnen in het kippenhok ben ik dus verplicht om de godganse dag tegen een stel infantiele idioten aan te kijken waarbij een gemiddelde dierenarts "afschieten die hap" als diagnose zou vaststellen.

Daarom wil ik jullie, als kritische BB-Kijkers, oproepen tot een krachtige protest tegen mijn aanwezigheid hier! Ik wil naar huis!


Liefs,

Cindy

Being a goat in Big Brother is the ultimate punishment!
  donderdag 2 november 2000 @ 14:04:59 #2
5955 Miracle
Been there, done that
pi_437498
Je bent een verwende aandachttrekster, we hebben hier zo'n kat gehad, stapelgek word je d'r van.

En je redactie maakt 't alleen maar erger, wat mij betreft mag je de schutting over.

Maar je bent wel grappig met je grote oren

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 02-11-2000 14:05]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  donderdag 2 november 2000 @ 14:06:05 #3
5955 Miracle
Been there, done that
pi_437503
Fok,lost the touch

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 02-11-2000 14:07]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  donderdag 2 november 2000 @ 14:10:48 #4
7178 BB-Cindy
Ik zeg maar zo, ik zeg beehhhh
pi_437518
behh beh behh bahh beehhh beh baahhh bahh bah behh baahhh behh beh beehhh bah bahh baahhh baahhh baahhh bah bahh baahhh beh baahhh baahhh baahhh beehhh bahh beh baahhh beh bahh bahh bahh behh behh baahhh bahh beh bahh behh baahhh bahh beh bahh beh bahh beh behh bah beh

***Vertaling***
Ik een verwende aandachttrekster? Ik heb er echt niet om gevraagd om bij BB op te treden! En wat mij betreft mag ik OOK de schutting over, liever nu dan morgen!

En behalve grappig ben ik ook lief

Liefs,

Cindy

PS. Wil je me niet met een kat vergelijken? Ik hou niet van die snorders...

Being a goat in Big Brother is the ultimate punishment!
pi_437562
Uit betrouwbare bron vernomen dat jij het kerstmenu bent.

(mmmmmmm lekker met madeirasaus.....)

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_437585
Cindy, nog even volhouden meid, we zijn voor je bezig maar dat gaat niet zo snel als we zouden willen, tot die tijd moet je even uit zien te zingen.

Het lijkt het me dan gewoon het beste dat je, zodra Robin of Ferdi in je buurt komen onmiddelijk je sluitspiertje opentrekt, zijn die in elk geval pleitte.

En ook vooral lekker door blijven mekkeren, zo hard mogelijk en als het ff kan ook 's nachts, des te eerder zijn ze je helemaal spuugzat en zullen ze er voor willen zorgen dat je weg kan.

O ja, vanavond komen die lui live op televisie, dus hup met je snuffert voor dat raam en mekkeren zodat de kijkers je thuis kunnen zien en horen. Wie weet zit pistolen paultje wel te kijken en dan kan Robin het verder wel schudden met z'n knieschijven en wordt jij meteen ontzet door een paar penose vriendjes van pp.

Hou je taai he!

pi_437622
Hoi Cindy,

Je krijgt wel veel aandacht van Annet, vind je haar ook niet (een beetje) lief? En je bent slimmer dan je eruit ziet, ik denk aan die toffe actie met dat hek. Laat je niet buitensluiten! Hou nog even vol, we komen eraan! Beeeh!

Groetjes van Mandarijn

  donderdag 2 november 2000 @ 15:03:43 #8
7178 BB-Cindy
Ik zeg maar zo, ik zeg beehhhh
pi_437651
behh beh bah behh behh behh beehhh behh bahh behh beehhh bahh bahh bahh bahh baahhh bahh beehhh baahhh bahh beh behh beehhh bah beh behh bah bah behh behh bahh bahh bah baahhh baahhh behh behh baahhh behh beh beehhh baahhh behh beehhh bah beehhh beehhh bahh behh beehhh behh bahh behh baahhh baahhh bahh behh baahhh baahhh bah bahh bahh behh behh bah baahhh baahhh bah beehhh beh baahhh behh bahh bahh behh baahhh bah bah bahh beehhh bah behh baahhh bahh beehhh beh baahhh bahh behh beh beh beh bahh bahh behh beehhh behh baahhh beehhh bahh bahh beh baahhh beh behh bah beh baahhh baahhh bah beh bahh beehhh bahh beh behh bah bahh beehhh baahhh beehhh beehhh behh baahhh beehhh beh bah beh bahh beehhh baahhh behh beh bahh baahhh behh baahhh beh beehhh behh bahh beh beh baahhh behh beehhh bah baahhh baahhh beehhh bahh behh bahh behh behh behh behh beehhh beehhh behh bahh behh behh beh behh bahh beehhh beh baahhh bahh bah behh baahhh behh

***Vertaling***
Lieve Tante Bep,

Ik word er helemaal warm van: zoveel lieve woordern van een mens doet mij toch beseffen dat jullie mensen niet allemaal hetzelfde zijn als die idioten waar ik op dit moment mee opgezadeld ben. Ik hoop dat jouw/jullie acties heel gauw succes zullen hebben, tot die tijd zal de gedachte aan jouw reply een geestelijk steuntje in de rug zijn.

BTW, Pistolen Paultje is geen slecht idee, heb je toevallig zijn e-mail adres? Oh, mijn hart slaat een paar slagen over als ik denk aan een sportschool bezoeker die in opdracht van die dierenliefhebber Koos, of beter nog: Robin, onder handen neemt. Ik zal vanavond mijn best doen om mijn, ongewenste!, aanwezigheid hier kenbaar te maken, maar ja, je begrijpt natuurlijk wel dat BB altijd nog de beelden kan gaan manipuleren...

en Mandarijn: Annet doet het vooral uit plichtsbesef, maar van allemaal vind ik haar wel het liefst... Maar wat bedoel je met 'slimmer dan je eruit ziet'? In mijn wereld sta ik bekend om mijn intelligente uiterlijk hoor!

Heel veel liefs,

Cindy

Being a goat in Big Brother is the ultimate punishment!
pi_437670
Aan het spit is ben je misschien ook wel lekker.........
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_437682
quote:
Op 02 november 2000 15:03 schreef BB-Cindy het volgende:
Maar wat bedoel je met 'slimmer dan je eruit ziet'? In mijn wereld sta ik bekend om mijn intelligente uiterlijk hoor!
Sorry voor die opmerking Cindy, maar ik kon het niet laten, het zijn je oren.... Ze zien er zo grappig uit! Ze gaan van flap flap flap als je langsloopt, en dat ziet er lief maar ook een beetje sullig uit (en dat bedoel ik niet lullig).
Vergeef je me? Kusje Mandarijn
pi_437711
Cindy er zijn nog veel meer mensen die je een warm hart toedragen, kijk maar eens hier, op het BB2000 forum:

http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=502.topic

Ze zijn zelfs zo bezorgd dat ze speciaal een banner voor je hebben gemaakt:


Je bent ook wel een bescheiden geitje he, dat je ons niet eens verteld hebt van je eigen website, bij de weg, leuke columns schrijf je ! Cindy Online: http://www.cyberstangs.com/cindy/

pi_437911
Mijn hond heeft Cindy een hartverwarmend mailtje gestuurd!
pi_438518
bahh beehhh beh baahhh bahh behh beh beh beh bahh bahh behh beehhh behh baahhh beehhh bahh bahh beh baahhh beh behh bah beh baahhh baahhh bah beh bahh beehhh bahh beh behh bah bahh beehhh baahhh beehhh beehhh behh baahhh beehhh beh bah beh bahh beehhh baahhh behh beh bahh baahhh

***VERTALING***

Vooruit met de geit.

pi_438537
quote:
Op 02 november 2000 14:41 schreef Tante Bep het volgende:


O ja, vanavond komen die lui live op televisie, dus hup met je snuffert voor dat raam en mekkeren zodat de kijkers je thuis kunnen zien en horen. Wie weet zit pistolen paultje wel te kijken en dan kan Robin het verder wel schudden met z'n knieschijven en wordt jij meteen ontzet door een paar penose vriendjes van pp.

Hou je taai he!


Iemand zou dit alles inderdaad eens aan PP moeten voorleggen.
Dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Hang in there Cindy, Cartman zal eens ff een beetje moeite voor je doen

  donderdag 2 november 2000 @ 22:01:00 #15
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_438566
Ik ben blij te horen dat je niets mankeert, me..euh..geit. Daag Robin nog maar eens uit voor een rondje kopstoten. Is kijken of hij er dan nog een hard hoofd in heeft.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')